No video

YoungBoy Never Broke Again - Hypnotized (Official Video)

Keyandre Brown
Keyandre Brown

This go crazy

52 dakika önce
jordan marr
jordan marr

This shit 🔥 🔥

52 dakika önce
IAMBGJ
IAMBGJ

I'm Scare To Open Up My Heart I Always Been So NONCHALANT. STG 💯🔥🔥#NBA

52 dakika önce
ClassicalPilot22
ClassicalPilot22

i like 🍕

52 dakika önce
Jmal Daniel
Jmal Daniel

Whats your fav nba song

52 dakika önce
Kryx Biggs
Kryx Biggs

Facts!❤

53 dakika önce
ERI HYMA
ERI HYMA

Ugly Muffin Top Snowbunny ahh how

54 dakika önce
telly blast
telly blast

Barrrs ! haha SMH this is trending ??

54 dakika önce
Sxnity 「
Sxnity 「

Roses are red 🌹 Violets are blue💧 I like my own comments😭 You wont cause your doodoo 😩

54 dakika önce
ClassicalPilot22
ClassicalPilot22

Sxnity 「 no.

52 dakika önce
Luke Torres
Luke Torres

Herpes

54 dakika önce
ERI HYMA
ERI HYMA

MORE POSITIVE DEMON SEED

54 dakika önce
Kvng Trapper
Kvng Trapper

I feel everything he was saying 💯✊🏾🔥❤️🙏🏾

54 dakika önce
Adnan/zain az
Adnan/zain az

My song https://youtu.be/Os3xEeU5zhw

54 dakika önce
Adnan/zain az
Adnan/zain az

https://youtu.be/Os3xEeU5zhw

55 dakika önce
OmniKing Josh
OmniKing Josh

#1 Trending Lets Go Baby!

56 dakika önce
Ben Clark
Ben Clark

What is this garbage?

56 dakika önce
Gonk
Gonk

Sounds like someone shitting in my earholes

56 dakika önce
YungDaggerX
YungDaggerX

why everyone like this hoe ass nigga .

56 dakika önce
teebz R
teebz R

he always has the worst beats ever..

56 dakika önce
CH3WYGAM3Z
CH3WYGAM3Z

Hi

56 dakika önce
Saucelike Shaw
Saucelike Shaw

Damn ain’t nobody working as hard as this nigga🐐

56 dakika önce
julio cesar Flores
julio cesar Flores

their pants are below their buttocks? that makes no sense

56 dakika önce
Beverly Moran
Beverly Moran

How is trending and get lot of views he sucks I don't no what saying I hate this

56 dakika önce
GG
GG

If it was trash it wouldn't be trending

52 dakika önce
Mahmoud Hindieh
Mahmoud Hindieh

#1 trending though

58 dakika önce
Sheneka Clayborn
Sheneka Clayborn

I hope who ever reading this get rich

58 dakika önce
Stop cringe fortnite players !
Stop cringe fortnite players !

K

58 dakika önce
dckiddflash
dckiddflash

Sosa & sauce done blessed you with the set. 🤙🏾👌🏾🐍

58 dakika önce
Muzzo123
Muzzo123

But cuz was treading # 1 on YouTube 🔥 that’s hard asf to do !

58 dakika önce
KPR Gaming
KPR Gaming

💩

59 dakika önce
Jalen TwentyoneTimes
Jalen TwentyoneTimes

Dis man has NO bad songs😂💯🤷🏾‍♂️NBA GOATBOY

59 dakika önce
Connie Williams
Connie Williams

He come out with everything like if you agree!!!💵💸

Saatler önce
RealKidsFun
RealKidsFun

*she said that money ain’t worth nothing if you can’t treat me right*

Saatler önce
Dat
Dat

Who’s actually listing to him ?..... his label keeps plastering his name everywhere

Saatler önce
JKgaming1
JKgaming1

trashy...

Saatler önce
Connor Hill
Connor Hill

All of this shit sounds identical

Saatler önce
Logan Robertson
Logan Robertson

#1 pn trending Youngboy on fire. Your dreams coming true dawg. Stay positive. Keep evolving. ♚♚♚

Saatler önce
mindoverme88
mindoverme88

😂🤣 this shit is garbage. Like all hiphop nowa days! Lmao Special ed rap!

Saatler önce
Ummitz MezTv
Ummitz MezTv

Trending @1

Saatler önce
Bob Sacamano
Bob Sacamano

I can't believe people actually enjoy listening to this shit noise

Saatler önce
Mateo Antuna
Mateo Antuna

He got that number 1 tending spitting straight fire🔥🔥🔥

Saatler önce
Cozy Collat
Cozy Collat

Is this on Spotify?

Saatler önce
Eli Houston
Eli Houston

Only Real niggas seen Sauce Walka

Saatler önce
Jimams_Jamz
Jimams_Jamz

IDGAFWABGSAMIKWTFIBD You ghetto as he'll if you know what that means.

Saatler önce
Jimams_Jamz
Jimams_Jamz

*hell

Saatler önce
Lil Uzi Vert
Lil Uzi Vert

#1 on trending!!!😤😤😤

Saatler önce
Deuceman Beats
Deuceman Beats

YouTube always be putting NBA Youngboy in Trending

Saatler önce
mishad wright
mishad wright

Lol traumatized and hypnotized now I think about it explains a lot about this yn I jus peeped that

Saatler önce
Cardo Pipes
Cardo Pipes

He balling

Saatler önce
Anthony Hargrove
Anthony Hargrove

NUMBER ONE ON TRENDING

Saatler önce
Jose Reyes
Jose Reyes

Trash

Saatler önce
EDSQUAD
EDSQUAD

4KT AINT NOBODY SAFE 🐍💯

Saatler önce
Ali La'Var
Ali La'Var

This the guy Kevin Gates smashing???

Saatler önce
Glover Victoria
Glover Victoria

Ali La'Var wtf u not funny and kevin gates got a wife and kids dumb ass ... Take this fat L

Saatler önce
Logan Christner
Logan Christner

Idk man... this ain't his old shit

Saatler önce
Miguel Paneto
Miguel Paneto

Kind if garbage is this? Wtf...

Saatler önce
Brody Waters
Brody Waters

Herpes

Saatler önce
Jim Caldera
Jim Caldera

Trash

Saatler önce
Finessekidd Hieko
Finessekidd Hieko

If your reading this you’re great in every way

Saatler önce
T Wik
T Wik

It’s sad that people listen to this garbage

Saatler önce
Robotic 84
Robotic 84

This lil nigga godly. This that Pac flow! Bussing at da OppS!

Saatler önce
Fortnitemasterkingz
Fortnitemasterkingz

My shit boooo

Saatler önce
The Artful Snacker
The Artful Snacker

this is f'ken trash. bro you suck a this. How do you have 3m subs. Bet they're all bots

Saatler önce
Cody Harden
Cody  Harden

Trash.........smh

Saatler önce
Mario Perez
Mario Perez

He going broke again after this song😂

Saatler önce
Alexa Misty
Alexa Misty

T_T pull ur pants up

Saatler önce
Myles432
Myles432

The voice is not even nice to listen to

Saatler önce
Myles432
Myles432

Toilet Wand Wizard yeah exactly what I’m thinking. Thank you.

Saatler önce
Toilet Wand Wizard
Toilet Wand Wizard

All his songs are the same. Same type of melody, beat, flow, similar lyrics. Somehow hes always on trending when the song isnt even good. Maybe bots

Saatler önce
ShiftX5
ShiftX5

Young boy Never Clean Again

Saatler önce
YoungBabySlime
YoungBabySlime

Bitch if you dont drop 38 Baby 2 this weekend i put that on my soul im finna BabyJoe Sum

Saatler önce
Barbudotes
Barbudotes

With this type of music,it's all downhill for our society.

Saatler önce
Jimmy Montana
Jimmy Montana

My nigga sauce walka in this bitch

Saatler önce
Teammates Only
Teammates Only

#1 trending

Saatler önce
Khalil Wesley
Khalil Wesley

Whoever reading this I hope yall never go broke again

Saatler önce
UR Gamer
UR Gamer

So how's your day been Read more

Saatler önce
xxbroxx hi
xxbroxx hi

This garbage rapper is #1 on trending

Saatler önce
henok baraki
henok baraki

Sauce Walka in the background ayeee

Saatler önce
John Baker
John Baker

STD Youngboy.. these thots better be careful.

Saatler önce
Mr. Majestic
Mr. Majestic

Herpetized!

Saatler önce
Aug
Aug

So this is how low the standards of what society considers to be good music have gotten...

Saatler önce
Justin G
Justin G

Yo yo dawg I'm a ignorant nig homie. LOL

Saatler önce
Really Tray
Really Tray

Like if he’s the best rapper of this generation 😤

Saatler önce
slotvideos
slotvideos

Ohhh you fired!! 🔥

Saatler önce
JannieV2020vct
JannieV2020vct

Nowadays rappers rent out houses and don't even furnish the house to pretend that they live in it now it is just an empty fly house SMH

Saatler önce
Curtan
Curtan

I fear for our future

Saatler önce
Ronnie
Ronnie

Youngboy Done Been Through Some Shit.. Me Too.. 💯

Saatler önce
Jolie Aranda
Jolie Aranda

Hypnotized by money

Saatler önce
Nunya Bizness
Nunya Bizness

What a role model for young kids.

Saatler önce
Ikenna Nwaulu
Ikenna Nwaulu

DMM YBBBBBBBBBBBBBBBBBB MY NIGGGA STOP WITH THE FIREEEEEE GAHH DAAMM uon a role

Saatler önce
trendingnnow
trendingnnow

Nbayoungboy is like the new age 2pac

Saatler önce
April Vance
April Vance

my new shit if u real young boy fan like

Saatler önce
Divrsty
Divrsty

This a different vibe and I like it. A lot.

Saatler önce
Master Man jay
Master Man jay

Trending🔥.

Saatler önce
MixBox tube
MixBox tube

Hello World ✋✋

Saatler önce
Benjamm1n85
Benjamm1n85

🤯🤯🤯mind blown.

Saatler önce
wk quan
wk quan

My nigga go n every song

Saatler önce
Couch gaming news
Couch gaming news

Who watches this garbage Who actually enjoys watching this punk ghetto ugly retard

Saatler önce
brianna ortiz
brianna ortiz

This song SUCKS

Saatler önce
Tovarish STALIN
Tovarish STALIN

What is little niga doing

Saatler önce
Storm Agar
Storm Agar

I doubt that anyone will actually take time to read this ......but Started YouTube not long ago and my goal is to reach 20k subs before my birthday.... just liking this comment so more people can notice me would help..... god bless you🙏✨

Saatler önce
Jessicaa B
Jessicaa B

I just want to live wit chu, build wit chu, smoke wit chu😩

Saatler önce
Rahmil Frazier
Rahmil Frazier

Trending✊

Saatler önce
Bobby Shmurda
Bobby Shmurda

#1 Trending in America

Saatler önce
Adham Kassem
Adham Kassem

Just me or this guy looks RJ Barrett’s younger brother?

Saatler önce

Sonraki

we broke up