Yeşilli Yenge Düğüne Dekoltesiyle Damga Vurdu

stalag onyedi
stalag onyedi

Yeşillinin balkon demirleri yetersiz.

9 aylar önce
Yasemin Çakıcı
Yasemin Çakıcı

Yesilin her turunu severim ama beni yesilden soguttun

9 aylar önce
Эллада Эл
Эллада Эл

Bu adet di ki nedi , dügünde her şeyini ortaya koymak adet di mi romanlarda? Belke onların örf adeti bu? Çünkü erkeklerde bundan memnundular, iyi geliyor onlara, bizdə böyle şey olmaz ama ayıb yaaa , ayıb. Erkek baçqa kadınla nasıl sürtüşə bilir yaa

9 aylar önce
Kemale Severeliyeva
Kemale Severeliyeva

Őzlerini ele gosterirlerki guya bunlarda var bizdede var ancaq abır heya edirik

9 aylar önce
Meta Aliyeva
Meta Aliyeva

Bunlar qaraçılardır...

10 aylar önce
Taleh Abbasov
Taleh Abbasov

Qirmiziiii

10 aylar önce
Надежда Кремень
Надежда Кремень

У женщины в сером платье уродливая фигура

10 aylar önce
марфа к
марфа к

Айыбы

10 aylar önce
Eliyev Sakit
Eliyev Sakit

can Can məməşdərə Baxe

10 aylar önce
HERBALIFE SAĞLAM'HƏYAT
HERBALIFE SAĞLAM'HƏYAT

Vay vay bunlar biyabırçılığ edir lap😞

11 aylar önce
sebahattin akıcı
sebahattin akıcı

Bitek adamın kızı şey yapması kalmıştı

11 aylar önce
UĞUR YILDIZ
UĞUR YILDIZ

offfff

11 aylar önce
Bəhruz Rəhimov
Bəhruz Rəhimov

salam.cəmilə.mənə.elə.gəlirki.munun.məmələri.çok.yekədi

11 aylar önce
Can Tu
Can Tu

Kırmızı yeşili tam sikmelik

11 aylar önce
YAQUT Aliyeva
YAQUT Aliyeva

goresen insanlar hec aynaya baxmirlar

11 aylar önce
Uğurlar AZERBACANA
Uğurlar AZERBACANA

Sen

10 aylar önce
Uğurlar AZERBACANA
Uğurlar AZERBACANA

Super

10 aylar önce
Marina Davidasvili
Marina Davidasvili

Pp

10 aylar önce
ozgur xxx
ozgur xxx

adamm cook cekicii.

11 aylar önce
Kartal Sivasli
Kartal Sivasli

Bunlar bulgar sikilene deyil dikilene bakarlar

Yıl önce
süleyman kaptan
süleyman kaptan

Ben gurban olurum bu yengelere

Yıl önce
Weltsaal Weltsaal
Weltsaal Weltsaal

Ne yesili lan! Kirmiziliya doggy verilir durmaksizin! Ne manyak bir kalca, göt var kizda. Ayrica fizigi genel olarak bomba---off off

Yıl önce
Xadica Novruzova
Xadica Novruzova

Cok guzel

Yıl önce
Esra Yilmaz
Esra Yilmaz

Yesili ...on dk sonra payonda sahne alir😆😀😀

Yıl önce
Ahmet Bas
Ahmet Bas

Esra Yilmaz bence kerhane de sahne alır

Yıl önce
özge dğrmn
özge dğrmn

Pili bitmeye yakın hareket eden oyuncak gibiler 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😱😱😱😱😱😱😱😱

Yıl önce
Ahmet Bas
Ahmet Bas

özge dğrmn yesilliye baksana duracel gibi

Yıl önce
banu duygu
banu duygu

Inek memeleri sanki.

Yıl önce
Ahmet Bas
Ahmet Bas

banu duygu yeşilli tam adaklık ya

Yıl önce
Zeynal Ceferov
Zeynal Ceferov

Gozel qara paltardi uzun geynen

Yıl önce
Muro5454 Muro
Muro5454 Muro

Romanya romanı ,Macar romani

Yıl önce
Bozkurt Turan ordusu
Bozkurt Turan ordusu

Amk türkiyedeki romanlara baksan , agzinda diş yok

Yıl önce
Ümit Çelik
Ümit Çelik

Qİ 0qi0iü iüiii0ü1iüğ1 00

Yıl önce
d
d

Tamam

Yıl önce
Hakan Yaman
Hakan Yaman

Ucu gözükmedi mı gögüs görünmemiş mı oluyor

Yıl önce
bayraktaroğlu arif
bayraktaroğlu arif

İl rimento, Sacramento çimento. İtalya'dan sevgiler.

Yıl önce
Yasemin Bozdoğan
Yasemin Bozdoğan

Yeşilli harika 👍

Yıl önce
Mustafa Yilmaz
Mustafa Yilmaz

Yasemin Bozdoğan harikadanda öte

11 aylar önce
Gorkem Şahin
Gorkem Şahin

Yasemin Bozdoğan bence Sen daha tatli gozukuyon👍

Yıl önce
Gorkem Şahin
Gorkem Şahin

Yasemin Bozdoğan 😛

Yıl önce
Aslan Gur
Aslan Gur

Merhabalar, kadınlar gününüz kutlu olsun

Yıl önce
Turkuaz karası
Turkuaz karası

Bu yapılan oyundan ziyade hayvanların çiftleşmeden önce kur yapmalarına benziyor.

Yıl önce
Murat başar
Murat başar

Üff o yeşilli yengenin memelerine kurban olurum ben ne meme var öyle orda olup o memeleri avuçlayıp  yalamak vardı sikip arasına boşalmak vardı yeah :)

Yıl önce
METİN YILDIZ
METİN YILDIZ

yeşili boşver kırmızıya bak...

Yıl önce
Armagan Burcu
Armagan Burcu

vuracak bir şey kalmamış artık geçmiş gibi duruyor tarihi.

Yıl önce
rain rain
rain rain

Ya shu romanlar hep kopduruo Beni heeeep

Yıl önce
gölge xxx
gölge xxx

👍

Yıl önce
Murat Gölcük
Murat Gölcük

mallarını iyice sergilemek için dügünleri fırsat bilen kaşarlar.bu her yerde var bizim ülkede bile var

Yıl önce
İsimsiz Amamama
İsimsiz Amamama

Siyah kırmızı yeşil gurup yapicaksin 😉👅😘

Yıl önce
tosun pasa
tosun pasa

Yesilli kirmizili mavili siyahli aminiza koyimmmm beyaz beyazzz

Yıl önce
Menşüre Uçar
Menşüre Uçar

iyiki de arap degilmisim

Yıl önce
Ersin Bulut
Ersin Bulut

Menşüre Uçar kürtsün o halde ? 🙂

Yıl önce
abdullah mert
abdullah mert

Menşüre Uçar aynen valla

Yıl önce
Ayhan Erden
Ayhan Erden

Çingenelerin çoğu böyle malesef,gösteriş delisi

Yıl önce
SonKuantum Bükücü
SonKuantum Bükücü

Kırmızılı Nukleer sılah gıbı be :)

Yıl önce
sniper 66
sniper 66

Yeşillide ne varki asıl şow kırmılıdan

Yıl önce
Ebu CeH CaH El Kasım
Ebu CeH CaH El Kasım

31 lik görüntüler yahu bunlar..

Yıl önce
murat aydin
murat aydin

DEKOLTEYİ MERAK EDİP GELEN BİR KİŞİ ÇIKSIN DİŞİMİ KIRCAM...

Yıl önce
Hkn Bey
Hkn Bey

Elbiseyi bi çıkarsa memeleri,beline düşer onun....

Yıl önce
Hasan Arslan
Hasan Arslan

İna gibi mamaları var sağilsa bir mahalleye yeter sutu

11 aylar önce
gülo ay
gülo ay

Yesilinin hali ne yauwww memeler salkmis yere kadar bōhaaaaaaa 😨😲😷

Yıl önce
necmi durnaoğlu
necmi durnaoğlu

Gülden Ay naber

Yıl önce
necmi durnaoğlu
necmi durnaoğlu

Gülden Ay aynen haklısın

Yıl önce
Şəlalə Əziz
Şəlalə Əziz

Bunlarin ərkəklərinin qeyrəti yoxtur? Rus inəyiə oxşayir.

Yıl önce
alon tirana
alon tirana

Selis hanim avrupada Ami gotu acikda burakmak moda oldu

Yıl önce
mariam 123456
mariam 123456

Ya shu romanlarin erkekleri ne bicim erkek kadinlanin gotu gogsu disarda onarin hic umrunda degil

Yıl önce
Ibrahim Gokkuyu
Ibrahim Gokkuyu

mariam 123456 sanki Türkiye farkli turkiyede ayni batiya ozenerek orf vé adetlerimizi unuttuk guzel kardesim

Yıl önce
Naciye Toplu
Naciye Toplu

mariam 123456 dıdem

Yıl önce
mariam 123456
mariam 123456

orhan gül gercekden malsin ya amik aylen her bir olkenin romani var birde o sar kulaklarni acib dinlesen adam alkis diye bagriyor salak

Yıl önce
orhan gül
orhan gül

romanlıkla ne alakası var amk beyinsizi, adamlar kimbilir hangi ülkede yaşıyorlar dini nedir bilmeden aptalca yorum yapıyoyon . önce hangi kültürün içinde yetişmiş ona göre sorgula ve yorum yap. bende türkiyede yaşayan türkromanlarındanım bizdede saygı duyulmaz mesala bu tarzacık sacık , kimsenin kocası flnda izin vermez

Yıl önce

Sonraki

How Volcanoes Froze the Earth (Twice)

10:59

How Volcanoes Froze the Earth (Twice)

PBS Eons

görünümler 266 777

Chris D'Elia - H3 Podcast #126

1:39:52

Chris D'Elia - H3 Podcast #126

H3 Podcast

görünümler 593 433

I Arrested a Convicted FELON (again)

10:34

I Arrested a Convicted FELON (again)

Logan Paul Vlogs

görünümler 3 872 035

VFX Artists React to Bad & Great CGi 6

20:28

VFX Artists React to Bad & Great CGi 6

Corridor Crew

görünümler 2 821 899

GUESS THAT SHREK REFERENCE CHALLENGE (React)

12:59

What's Your Zodiac Sign? | Anwar Jibawi

3:57

What's Your Zodiac Sign? | Anwar Jibawi

Anwar Jibawi

görünümler 968 955

Love Island - Episode 2 (FULL)

43:25

Love Island - Episode 2 (FULL)

Love Island USA

görünümler 422 308

EXTREME Prop Hunt IRL Challenge - Win $10,000

26:00

10 Magic Products Magicians Don't Want You To See!

24:00

10 Magic Products Magicians Don't Want You To See!

DOPE or NOPE

görünümler 1 755 786