Yaz Yağmurum (feat. Onur Betin)

  • katma 15 gün önce

    Şehinşah - TopicŞehinşah - Topic

    Süre: 3:32

    Provided to TRfilms by Netd Müzik Video Dijital Platform A.Ş.
    Yaz Yağmurum (feat. Onur Betin) · Şehinşah · Şehinşah · Onur Betin · Ufuk Yıkılmaz · Onur Betin
    Yaz Yağmurum
    ℗ Doğan Müzik Yapım
    Released on: 2019-06-11
    Auto-generated by TRfilms.

    Şehinşah  Onur  Betin  Ufuk  Yıkılmaz  Yaz  Yağmurum  

Max maxeyy
Max maxeyy

Abi o kadar güzel olmuş ki kulaklarım kanadı teşekkğrcederim

2 saatler önce
poyraz keceli
poyraz keceli

abi yapacağın şarkıya kafam girsin Edisle Ft nerde kaldı

4 saatler önce
Stylish
Stylish

poyrazı götten siktim

4 saatler önce
Stylish
Stylish

şaka maka madafaka

4 saatler önce
Awersis B
Awersis B

Lavuk popa çevirdi Trapi Şaka gibi .. Yaz olunca Yaz şarkıları çıkarıyor popçular gibi .. senin ben amınakoyayım .. gereksiz fanboylar üşüşmeyin hiç ..

5 saatler önce
Hüseyin Serper
Hüseyin Serper

Protest rape döneceğinize popa döndünüz sizin ben rotanızı.....

6 saatler önce
BERK ze
BERK ze

Seni uzun yıllardır dinlerim ama herkes 1 adım ileriye giderken sen 2 adım geriye gitmeye başladın. Bunlar Sana yakışmıyor. Eski başarılarını yeniden yakalan dileği ile.

6 saatler önce
PLAYER's HEART
PLAYER's HEART

abı su şarkı 10 dk fılan olamaz mıydı? cok duygusal bı muzık her dınledıgımde bı hos oluyorum

9 saatler önce
Alper Çelebi
Alper Çelebi

Amk popçu diyenler hiç bişey den haberiniz yok Bu şarkıyı şeyho yazmadı şirketle sözleşmesi var o sözleme de 5 tane şarkı var ve şarkının sözlerini şeyho yazmıyor ve şeyho o sözleşme bitmeden şarkıyı yazamıyor

12 saatler önce
KEYX
KEYX

Çocuk sen sus

11 saatler önce
Minecraft Fc
Minecraft Fc

📂DOSYALARIM └📁TÜRKÇE RAP └📁 ŞEHİNŞAH └📁 KÖTÜ ŞARKILARI └🎶 YAZ YAĞMURUĞUĞUĞUĞUĞĞM

12 saatler önce
ayşenur hazar
ayşenur hazar

Yıllandıkça mükemmelleşen tek MCnin Ceg olduğu bir kez daha kanıtlandı sayın seyirciler

13 saatler önce
ayşenur hazar
ayşenur hazar

Allah kahretsin keşke kulağıma yılan girseydi de bunları duymasaydım ya

13 saatler önce
Baran Demircan
Baran Demircan

Sen ördeksin kendine gel

13 saatler önce
TikTok Vine
TikTok Vine

ℕ𝔼 𝕄𝕌𝕋𝕃𝕌 𝕋𝕌ℝ𝕂𝕌𝕄 𝔻𝕀𝕐𝔼ℕ𝔼 !

14 saatler önce
Berat Can
Berat Can

Ya şeyho boyle yapcaksan yapma mk

15 saatler önce
Semra Pamuk
Semra Pamuk

Salaklar çocuğuna nasıl atlas diye şarkı yapmışsa buda aynı karısına yapmış aq cahiller

15 saatler önce
İsmail Eyüp
İsmail Eyüp

bi ara rapiyle cumhurbaşkanına diss atan adam şimdi pop şarkı yapıyorr :(

15 saatler önce
Hatice yıldırım
Hatice yıldırım

O kadar iyi rapci sizin eleştirinize kalmadı amk istediği gibi yapar kaç seneden beri rap dinliorsunuz da eleştiriyorsunuz???

15 saatler önce
Hilal
Hilal

[Nakarat] Yaz yağmurum (x10) [Verse 1] Yauv Rastlarız elbet birbirimize Dönüp bi’ bakarız eski bize Gülüp geçeriz geçmişimize Sonunda çekip gidişimize (Yaz yağmuruum) Yaz yağmurum (x4) Islatır kumsalları saçların Yangınlar söndürür bakışların Denizler patlar, med cezirler artar Sen geçince aksar kalp atışlarım Lütfen bu gece gün ağarmasın Kimse kimseyi yargılamasın Düşünmem üstüne, bozulur büyüsü Mümkünse şu anı yaşayalım Yağıyor… Üzerime üzerime, Güneş’i kıskandırıyor (ooo) Yağıyor… Belki de senede bir kez koca kış hatırlatıyor (ooo) [Nakarat] Yaz yağmurum (x10) [Verse 2] Mis gibi topra’kokarken ardından enkazım Dağınık kalsın; sonra toplarsın (ey) Bardaktan boşalırcasına sağanak artsın Camlara çarpsın Bu ahmak ıslansın İyi kötü yaşamaya değer Seni bi’ gün yakalasam yeter Gökkuşağına yaslanır renkler Eser çöl sıcağında apansız yeller Aşka benzer ama daha beter Yaratır senden bir hayalperest Üzerlerine yağıyorken taneler Günbatımında yüzer avareler [Nakarat] Yaz yağmurum (x10) [Çıkış] (Yaz yağmuruuum) (Yaz yağmuruuum) Yaz yağmuruuum Yaz yağmuruuuuum!

15 saatler önce
Hilal
Hilal

Copy paste

15 saatler önce
Mamamami
Mamamami

PARAMI PARANAIN AMK

16 saatler önce
Gecenin Bekçileri
Gecenin Bekçileri

Abi sanışere popcu demistin şimdi dönüp kendine bak lütfen

17 saatler önce
Zeynep rana Dönmez
Zeynep rana Dönmez

Abi çok güzel olmuş başarılarının devamını sikerim bu ne

17 saatler önce
KEYX
KEYX

Hey gidi rap,yine götlere kaldın -Hidra

17 saatler önce
Kaan Güvenbaş
Kaan Güvenbaş

Ananı sikiyim sese bak amk

17 saatler önce
kuzi
kuzi

olum adam pop yapmış olabilir sevmiyo olabilirsiniz bende sevmiyorum ama en azından adamı sevdiğim için like atıyorum sizde atabilirsin disslike atmanıza gerek yok

18 saatler önce
Noisy Boy TR
Noisy Boy TR

Autotune : ooooo rapçi popcu olmuş heee Şehinşah : ne sandın laannnn ey

18 saatler önce
Zeynep Koç
Zeynep Koç

bence gayet güzel aq ufuk abiye laf ettirmem

19 saatler önce
Esila Hamzaçebi
Esila Hamzaçebi

Bi tane çocukla konuşuyoduk artık şeyni ergen kitle sağolsun sevmiyorum demişti bu şarkı çıkmadan önce haklısın kardeşim...

19 saatler önce
Gamer Mod On
Gamer Mod On

*BÜTÜN TEPKİLERİNİZİ ANLIYORUM AMA ADAM İSTİYEREK YAPMIYOR POPU SÖZLEŞME YAPMIŞ 5 ŞARKILIK BİTİNCE DÜZELECEK AÇIKLAMIŞTI BUNU*

Gün önce
Carl Johnson
Carl Johnson

Şehinşahda ekmeğinin peşinde beyler

Gün önce
ALİ AKPUNAR
ALİ AKPUNAR

para mı? popunun amına koyayım.. iki dakka duruşun olsun. 1.32 saniyen kaldı hadi yine iyisin

Gün önce
Yemen Akbay
Yemen Akbay

Bakın şeyn bunu bilerek yaptı . Aynı massaka gibi yan çardan kasıyor . Sonra diss atcak popa . Adam ne yapsın pop düşüşte bu sebepten de popu geliştirip rap ve pop da vs ler atcak .

Gün önce
Burak Çoğan
Burak Çoğan

Nice greek Pop👌🏻

Gün önce
İsmail Bulut Uzun
İsmail Bulut Uzun

şarkı efsane bence gerçekten çok güzel tam bir kornetto şarkısı olmuş ama sdksdsds :D

Gün önce
Engin Vardar
Engin Vardar

SÖZLER BEĞENİN ÜSTTE KALSIN: . . . . . Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2) Yaz yağmurum(x2)

Gün önce
Mustafamert Nas
Mustafamert Nas

Autotuneu bırak popçu mal

Gün önce
Batuhan Sarı
Batuhan Sarı

valla şeyn rap piyasasından elini çekeli çok oldu beyler sikimde de değil pop niyetine dinlenir :SDF:

Gün önce
mertcan soylu
mertcan soylu

Şeyhonun bunu yaptığına hala inanamıyorum bi insan karmadan nasıl buralara düşer ya

Gün önce
RANARS TV
RANARS TV

Şehinşah özet : Pop piyasası bitti lan - Istila (2013) Yaz yağmurummmmm (2019)

Gün önce
Semih Ayar
Semih Ayar

Reis algida reklamının ucundan dönmüş gibisin

Gün önce
Divine R.
Divine R.

Kasım şeren - aşk benimle dinle daha iyi

Gün önce
Tuğkan Demirtaş
Tuğkan Demirtaş

Zamanında Şanışere popçu diyenlerin burdan amk

Gün önce
Halit Öztel
Halit Öztel

Intro] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yov [Verse 1] Rastlarız elbet birbirimize Dönüp bi bakarız eskimize Gülüp geçeriz geçmişimize Sonunda çekip gidişimize (Yaz yağmurum) Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Islatır kumsalları saçların Yangınlar söndürür bakışların Denizler patlar, medcezirler artar Sen geçince aksar kalp atışlarım Lütfen bu gece gün ağırmasın Kimse kimseyi yargılamasın Düşünmem üstüne bozulur büyüsü Mümkünse şu anı yaşayalım Yağıyo' üzerime üzerime güneşi kıskandırıyor (Ooo) Yağıyo’ belki de senede bi' kez koca kuş hatırlatıyor (Ooo) [Nakarat] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum [Verse 2] Mis gibi toprak kokarken ardından enkazın Dağınık kalsın, sonra toplarsın (Ey) Bardaktan boşalırcasına sağanak artsın, camlara çarpsın Bu ahmak ıslansın İyi kötü yaşamaya değer Seni bi' gün yakalasam yeter Gökkuşağına yaslanır renkler Eser çöl sıcağında apansız yeller Aşka benzer ama daha beter Yaratır senden bir hayalperest Üzerlerine yağıyo’ken taneler Gün batımında yüzer avareler

Gün önce
Ömer T. Çelik
Ömer T. Çelik

konser öncesi : yaz yağmuru güzel değil ya o ara wc su filan alırız konserde : yaz yağmuruuuuuuummmmmm

Gün önce
Deniz Ergin
Deniz Ergin

Abi fena bozdun

Gün önce
Emir Arslan Uymaz
Emir Arslan Uymaz

Yaw neyini beğenmiyonuz ne güzel olmuş bazen değişik şeyler yapılmalı gayet güzel olmuş, delircem de güzel olmuş

Gün önce
Ekkofitz
Ekkofitz

İstila etiği köyü yağmalak dedi şeho

2 gün önce
Buğra Kaymaz
Buğra Kaymaz

yaz yağmurum ;)

2 gün önce
In Flames
In Flames

Evt Zamanında takliçisi dediğiniz hata poçu dediğiniz adam şimdi kendi pop yapıyor gerçekten çok ironik

2 gün önce
In Flames
In Flames

Kastetiğim şanışer old tayfa bilir zatende neyse

2 gün önce
oramagomaburamago 01
oramagomaburamago 01

karma 2 gelsin

2 gün önce
Hakan VEVO
Hakan VEVO

Hiphop okulu şarkisinin resmi aklima geldi .d (Anti pop yaziyor)

2 gün önce
Sinem Yılmaz
Sinem Yılmaz

Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yov [Verse 1] Rastlarız elbet birbirimize Dönüp bi' bakarız eskimize Gülüp geçeriz geçmişimize Sonunda çekip gidişimize (Yaz yağmurum) Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Islatır kumsalları saçların Yangınlar söndürür bakışların Denizler patlar, medcezirler artar Sen geçince aksar kalp atışlarım Lütfen bu gece gün ağırmasın Kimse kimseyi yargılamasın Düşünmem üstüne bozulur büyüsü Mümkünse şu anı yaşayalım Yağıyo’ üzerime üzerime güneşi kıskandırıyor (Ooo) Yağıyo' belki de senede bi' kez koca kuş hatırlatıyor (Ooo) [Nakarat] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum [Verse 2] Mis gibi toprak kokarken ardından enkazın Dağınık kalsın, sonra toplarsın (Ey) Bardaktan boşalırcasına sağanak artsın, camlara çarpsın Bu ahmak ıslansın İyi kötü yaşamaya değer Seni bi’ gün yakalasam yeter Gökkuşağına yaslanır renkler Eser çöl sıcağında apansız yeller Aşka benzer ama daha beter Yaratır senden bir hayalperest Üzerlerine yağıyo'ken taneler Gün batımında yüzer avareler [Nakarat] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum [Outro] Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum Yaz yağmurum

2 gün önce
Zafer Güney MotoVlog
Zafer Güney MotoVlog

Ağzına sağlık kardeşim bir daha olmasın

2 gün önce
Mehmet Sait Küçükaslan
Mehmet Sait Küçükaslan

hiphop okulundan buraya geleceğini hiç düşünmezdim

2 gün önce
-xxx-
-xxx-

Dünya işaretler veriyor sanırım sagoyla ceza barışacak

2 gün önce
Servet Öğülmüş
Servet Öğülmüş

YA UFUK ABİ NAPIYON AMK SEN YA YETER BU KADAR ŞAKA HADİ GERÇEK ŞARKIYI YAYINLA

2 gün önce
Berkay exe
Berkay exe

Gayet hoş olmuş :) arada farklılıklar lazım .

2 gün önce
Emre Marancı
Emre Marancı

Hiphop para görenin ağzında salya..

2 gün önce
TARIK AHMET GÜRDAL
TARIK AHMET GÜRDAL

ALAMUT HARAMEYN İN ÇÖKÜŞ HİKAYESİNİ İLK ŞARKIDAN SONUNCAYA DOĞRU DİNLEYEREK GÖREBİLİRSİNİZ

2 gün önce
Can Toxic
Can Toxic

Çöp

2 gün önce
Diablo Meyko
Diablo Meyko

Pop mu popun amına koyayım kaçanın amına koyayım

2 gün önce
Kurtuluş Bulut
Kurtuluş Bulut

hızı 1,25 yapınca rap e benziyo

2 gün önce
Harun Taş
Harun Taş

şeyho şakayı bırak tamam yeter

2 gün önce
huseyın efe bektas Bektas
huseyın efe bektas Bektas

beyler şarkıyı kimse dinlemesın ufuk abı eskı tarza doner derki amk buda dinlenmıyo eskılerde dınlenmıyo barı eskılerı yapıyımda millet duzgun rap dinlesın der hadi ben de bakmıcam bu yoruma goruntulenme gelmemesı ıcın

2 gün önce
huseyın efe bektas Bektas
huseyın efe bektas Bektas

ben istila ondan da güller & ryheme gidiyom bb

2 gün önce
Ömer Akyigt
Ömer Akyigt

Hadi beyler şehinşahda bozdu geçmiş olsun

2 gün önce
ɴᴄʟ bestricky
ɴᴄʟ bestricky

sıradaki hedef djlik :D

2 gün önce
furkan esen
furkan esen

Lan oğlum belli ki adam sevdiği kadın için yazmış ne boş yaptınız

2 gün önce
o1dewo
o1dewo

Dönüp bi bakarız eskimize ' İSTİLA/YAZ YAĞMURUM

2 gün önce
STJin
STJin

1:45 ten sonra almaya başlıyosun enerjisini

2 gün önce
Tarık Kızılgedik
Tarık Kızılgedik

Yorumlara bakıyorum da herkesin ağzında bir autotune hele yarramlara bak

2 gün önce
D.E .S
D.E .S

YaZ YAMYJUYUMYUMYUJMYUMYUMYUÖYUYUMYMUYMUYUMY

2 gün önce
Barut Official
Barut Official

seni amına kodumun popçusu seni

2 gün önce
Omer Ikizoglu
Omer Ikizoglu

Ne derseniz deyin Şehinşaha böyle şarkılar daha çok yakışıyor

2 gün önce
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap

Misli bas sisli sesine mixi bas Sikik aşk hikayelerini CD yap sat Pop piyasasi bitti lan İyisimi bi manken bulup izdivaç yada Reinaye gidip hadi viski aç Çünkü stüdyon edildi istila -15 mart 2013 İSTİLA

2 gün önce
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap

Istila dinlemem lazim

2 gün önce
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap
ŞEHİNŞAH Türkçe Rap

Şeyni güller ve rhymlardan beri takip eden biri olarak soyluyorum zaten bir suredir bok gibi rap yapiyo ama en azindan rap yapiyodu .

2 gün önce
Yiğit Dayı
Yiğit Dayı

ŞEYHO BUNE AMINA KOYİM

2 gün önce
Murat Göktepe
Murat Göktepe

Bozdun kendini şeyn

2 gün önce
Uchiha Sasuke
Uchiha Sasuke

Olm pop diye diye 1 milyon yaptınız neyin kafası bu amk

2 gün önce
Zekeriya SAKACIOĞLU
Zekeriya SAKACIOĞLU

Ufuk boz

2 gün önce
Khontkar
Khontkar

şehinşah:bende sölemek istiom autotune:ben varken sen kimsin lan

2 gün önce
Sude
Sude

Biri bunun ne olduğunu açıklasın

2 gün önce
XD SHAVX
XD SHAVX

efsanee ♥

2 gün önce
Tuncay Şanlı
Tuncay Şanlı

Bizim dershanede bi kız vardı hep şehinşah ve edis dinliyodu biz de manyak mısın diye dalga geçiyoduk meğer geleceği görmüş

2 gün önce
Harun Tarhan
Harun Tarhan

bizim wikipedi açıp dinlediğimiz sözlere noldu ?

3 gün önce
Screen Shot
Screen Shot

Beat error sesinden yapılmış başı dikkatli dinleyin

3 gün önce
yılmaz sınırlı
yılmaz sınırlı

Ulan seyho be sen pop klibinde anti pop tshirtu gitmiştin be

3 gün önce
yılmaz sınırlı
yılmaz sınırlı

Eskiden o ördek sesinle bile ne dedigini anliyoduk şimdi bu autotune ile ne dediğini anlamak istemiyoruz

3 gün önce
The Mithras
The Mithras

Rap piyasası bitti lan En iyisi Bi manken bulup izdivaç

3 gün önce
tinerci mk
tinerci mk

Autotune yağmuRuMmm

3 gün önce
thealonewolf
thealonewolf

Aha Türkçe rapin çöküşünün sonuna yaklaşıyoruz

3 gün önce
ruhsuz türkler
ruhsuz türkler

1: dinleyişte bu ne amk 2: dinleyişte pop amk bu 3: aslında güzel 4 : yaz yağmuruu yazz yağmuru

3 gün önce
Pubg What Ar Yu Duying
Pubg What Ar Yu Duying

Şarkıyı ufuk abi söylememiş üşenmiş autotuneye söyletmış amk :)

3 gün önce
Basa Watd
Basa Watd

AlamutHarameyn'in bir ismi, bir anlamı vardı. Kendini kirlettin bu sayfayı kirletmeseydin bari. Ulan Canka'nın tırnağı olmayacak adamı şimdi tanımak.... Hayat cidden ters köşe yapıyor. Siktir git Şehinşah ergen kitlenle eğlen ama bir gün küçük tiyatro salonlarında, biraz loş sarı ışık altında seninle beraber parçana eşlik eden ve Hip hop kültürüne sadık fanlarını arayacaksın. O zaman sana siktiri çekmelerini izlemek bana büyük keyif verecek

3 gün önce
Toprak Alpaslan
Toprak Alpaslan

tm

12 saatler önce
Dsadsadasdsad
Dsadsadasdsad

Dönüp bi bakarız eskimize bencede bi bakta ona göre yap şarkı

3 gün önce
Bora Karahan
Bora Karahan

Adam on numara müzik yapmış niye boş boş konuşuyosunuz ki

3 gün önce
Yusuf Kılıç
Yusuf Kılıç

Zamanında güller ve rhyme dinlerken bu salağımı dinliyon diyenler şimdi bunu dinliyor amk

3 gün önce
Yavuz Sultan Selim
Yavuz Sultan Selim

Aptal yaz şarkıları ..

3 gün önce
Atakhan Beyy
Atakhan Beyy

+ autotune dur de durucam -şehinsah uyuya kalır......

3 gün önce
Merde
Merde

abi tamam bu kadar şaka yeter artık amk hadi rape geçelim

3 gün önce
litrux
litrux

Autotone- yaz yağmuru(feat. Onur Betin)

3 gün önce

Sonraki

Şehinşah   KARMA (Prod by DJ Artz)

05:13

Şehinşah KARMA (Prod by DJ Artz)

AlamutHarameyn

görünümler 18 000 000

Şehinşah - Yak Yak Yak Prod. by Bugy

04:44

Şehinşah - Yak Yak Yak Prod. by Bugy

Sofistikal

görünümler 9 700 000

Canbay & Wolker - Fersah (Official Video)

02:56

Canbay & Wolker - Fersah (Official Video)

Canbay & Wolker

görünümler 8 400 000

JEFFREE STAR Jawbreaker Collection Review | NikkieTutorials

17:49

Vio - Zehirli Melodiler (Official Video)

05:17

Vio - Zehirli Melodiler (Official Video)

MOB Entertainment

görünümler 1 300 000

CEZA - Neyim Var ki feat. Sagopa K (Official Audio)

03:27

CEZA - Neyim Var ki feat. Sagopa K (Official Audio)

CEZA Channel

görünümler 46 000 000

Bırakman Doğru Mu? - Zeynep Bastık ft. Anıl Piyancı

04:35

Zombi Mahali

03:55

Zombi Mahali

Adamlar - Topic

görünümler 7 500 000

Galiba - Sagopa Kajmer [Official Video]

05:01

Galiba - Sagopa Kajmer [Official Video]

Sagopakajmer

görünümler 47 000 000

Ersay Üner - Nokta

04:04

Ersay Üner - Nokta

netd müzik

görünümler 8 000 000

Feride Hilal Akın - Yok Yok

03:05

Feride Hilal Akın - Yok Yok

netd müzik

görünümler 31 000 000

Taki - Zorla Ft Ceg (Official Audio)

03:01

Taki - Zorla Ft Ceg (Official Audio)

TakiOfficial

görünümler 276 000

Craig Xen & XXXTENTACION - RUN IT BACK! (Audio)

2:07

Craig Xen & XXXTENTACION - RUN IT BACK! (Audio)

XXXTENTACION

görünümler 6 355 065