Yanlış Hortumu Seçme! - Soyayı Kim İçti?

  • katma 13 gün önce

    YAPYAPYAPYAP

    Süre: 11:34

    Yepyeni bir parti oyunu ile beraberiz. Bu oyunda seçtiğin hortumdan akan iyi ya da kötü içeceği içmek zorundasın.
    Mediakraft'ın diğer kanallarındaki eğlenceli videoları izlemek için tıklayın:
    ► Oha Diyorum: trfilms.net/us/ohaadiyorum
    Oyun Delisi: trfilms.net/us/oyundelisi
    ► Liste Delisi trfilms.net/us/listedelisi
    ► BonbonTV trfilms.net/us/bonbontv

pelin 7625
pelin 7625

Melih+Kemal+Fırat+Serdar=bol bol sınırsız eğlence

Gün önce
Serap Avsar
Serap Avsar

Sirke çok seviyorum

2 gün önce
Aze Turk
Aze Turk

6:37 de siyah hortum yerinden oynadığı için fırat siyahı seçdi .

2 gün önce
Adanaz Gulmez
Adanaz Gulmez

Acı soslu suyu ilk başta portakal suyu sananlar (tıkla mavi olsun ⬇️

2 gün önce
emre özdemir
emre özdemir

abi efsosunuz ya seriyi bekliyorummm...

3 gün önce
Komünist Kedi
Komünist Kedi

Adam saç yaptırınca daha karizmatik oldu yengeye allah sabır versin kızlar peşini bırakmaz

6 gün önce
Yusein Ismail
Yusein Ismail

Açık arttırma gelsin diyenler +1like!!

7 gün önce
Someone
Someone

Plastik yerine cam bardak da kullanabilirdiniz.

7 gün önce
Nisa Işıktaş
Nisa Işıktaş

MELİH ABUAF = Sonsuz içerik❤❤

8 gün önce
Emre garip
Emre garip

Emre abi hangisini tutuyorsa o çıkıyo

8 gün önce
CiVaN SiDaR
CiVaN SiDaR

Emre acımmasiz diyenler

8 gün önce
Sasasas Asasaa
Sasasas Asasaa

Trol mutfakta kemale kışkırtma yapı beğen üstte kalsın

9 gün önce
Kamran Maharramov
Kamran Maharramov

Kemalin kiskitma olarak elbiselerini yirtin ve evini dagitin

9 gün önce
Prenses Betül
Prenses Betül

6:20 icine cin girmis

9 gün önce
Veysel Kinay
Veysel Kinay

Bunun devamı gelsin artık

9 gün önce
Ceylinshn Shn
Ceylinshn Shn

Fırat saçmı ektirmiş

10 gün önce
YASEMİN TOSUN
YASEMİN TOSUN

Abis izin böyle videolarınız çok eğlenceli😜☺️❤️

10 gün önce
İsmail Erdem Gezgiç
İsmail Erdem Gezgiç

Yemeksepet'inden siparis video ları gelsin diyenler +1 lesin

11 gün önce
Sedat Aykuş
Sedat Aykuş

direk agzınızı hortuma dayasanız hem süpriz olurdu :D

11 gün önce
ERZURUM VİZYON
ERZURUM VİZYON

Kel firati ozledimm

11 gün önce
berna tasci
berna tasci

Değişik tabaklarda yemek yeme gelsin.. klozet şeklinde yemek tabakları bile var... veya blenderdan geçmiş döner, pizza gibi yemekler

11 gün önce
Furkan Demir
Furkan Demir

Fırat abinin ne ara saçları çıktı lan ahshhsbshsh😂😂

11 gün önce
Cihan Yüksel
Cihan Yüksel

O pıs sesi akslardan geliyor diye biliyorum

11 gün önce
Soil Man / Toprak Adam
Soil Man / Toprak Adam

🔥🔥🔥🔥

11 gün önce
berat duman
berat duman

yakıyosun abiiiim fırat abiii 1. numaradadır

11 gün önce
Ali King 056
Ali King 056

8. dakikadan sonra uçak sesini duyanlar

11 gün önce
like Music
like Music

Emrede yarwsin diyenler 1+

11 gün önce
U.P-Toprak Sezer
U.P-Toprak Sezer

Hayat okulu özledim valla

11 gün önce
Sümeyye Aktay
Sümeyye Aktay

Sirkeyi neden sevmiyorsunuz? Ben kaşık kaşık içiyorum

11 gün önce
Mehmet Boyaci
Mehmet Boyaci

Artık HAYAT OKULU çekin +1

11 gün önce
Furkan Emre
Furkan Emre

Emre pompala

12 gün önce
Genç Oyuncu
Genç Oyuncu

Kelamın ayakkabısı çok iyi ya

12 gün önce
Sude Saim
Sude Saim

Devamı gelsin

12 gün önce
yusuf samet
yusuf samet

Abi sen en en ama en en iyi pro sun

12 gün önce
Mortis TM
Mortis TM

Eskiden hayat okulu vardı :(

12 gün önce
Fatam Gül
Fatam Gül

Fıratı sevenler+1

12 gün önce
Elif Çamurşen
Elif Çamurşen

Kemale şaka gelsin diyenler +1

12 gün önce
Aynur
Aynur

biraz saka vidosu cekin ya

12 gün önce
Ramil Memmedov
Ramil Memmedov

Abi Kemal çok güzel

12 gün önce
bilge Akin
bilge Akin

içli köfte yeme kapışması

12 gün önce
bilge Akin
bilge Akin

yemekler benden

12 gün önce
gökyüzü ve yeryüzü
gökyüzü ve yeryüzü

Cidden sizdeki midede ama dayanıklı😄😄

12 gün önce
beyza memur
beyza memur

Abi bu isimleri çok düşünüyor musunuz?

12 gün önce
sevilay svlyyss
sevilay svlyyss

Baskan kiskanmaaa 🤣🤣🤣

12 gün önce
Gs KeevZ!
Gs KeevZ!

Fırat şaçsız daha iyiydi.ama kendi hakkı isterse uzatır krall😅👍👑👑

12 gün önce
kartalking
kartalking

Fırat kel değilmiydi ya na ara saçı çıktı

12 gün önce
Christofferson Rigmor
Christofferson Rigmor

Fıratın gözleri balık gibi

12 gün önce
Ayhan Ulukurt
Ayhan Ulukurt

Fırat abi sana kellik yakışo be

12 gün önce
Ferit Mertoğlu
Ferit Mertoğlu

O başkan kazanmadı ya çok mutluyum la

12 gün önce
Furkan İzmirli
Furkan İzmirli

Abi neden hep 100 TL, arada 200 yapın ya da 50 ye düşürün :D

12 gün önce
HDEmre
HDEmre

Emre abinin masumluğu...

12 gün önce
Berkay Bayrak
Berkay Bayrak

Troll mutfak bekliyoruz pls

12 gün önce
İbrahim Çinar
İbrahim Çinar

Tamer abiyi özleyenler +1like

12 gün önce
Mehmet ŞANLI
Mehmet ŞANLI

Kemal abiye kışkırtma kışkırtma kışkırtma

12 gün önce
oyun manyağı
oyun manyağı

Okuldan gelir gelmez izleyenler + 1,'le sinler

12 gün önce
Kerem Karabull
Kerem Karabull

Bir dahaki oyunda emre abide oynasın +1

12 gün önce
A.E Kralı
A.E Kralı

378. Yorum weqewe

13 gün önce
Doktor Mangalişto
Doktor Mangalişto

yanlış ufoyu seçme (2030)

13 gün önce
Enes Şimşek
Enes Şimşek

Doya veya sirke yerine tuzlu su koyun +1 leyin görsünler

13 gün önce
hdjx ldl
hdjx ldl

emreye eşek şakası gelsin+1

13 gün önce

Sonraki

Biggest Game Show Cheaters Ever Caught

7:42

Funniest Game Show Answers of All Time

15:00

Funniest Game Show Answers of All Time

theSeanGshow

görünümler 41

CLICK WHISPER CHALLENGE!

13:14

CLICK WHISPER CHALLENGE!

Click

görünümler 1 028 487

Top 5 Luckiest GAME SHOW WINNERS OF ALL TIME!

8:47

Brain Wall - Crazy Japanese Gameshow LOL

12:00

Brain Wall - Crazy Japanese Gameshow LOL

Brilliant News

görünümler 3

Catchphrase Game Show December 05,2016 - Catchphrase Show

28:52

Catchphrase Game Show December 05,2016 - Catchphrase Show

Catchphrase Game Show

görünümler 144

😬😬WHEEL OF FORTUNE'S WORST FAILS EVER!😬😬

22:16

Beat the Brain (UK game show) (2015)

28:59

Beat the Brain (UK game show) (2015)

UzumakiPlayroom

görünümler 110

Ubi - Gameshow - Official Music Video

3:33

Ubi - Gameshow - Official Music Video

Strange Music Inc

görünümler 106

5 WEIRDEST JAPANESE GAME SHOWS

3:04

5 WEIRDEST JAPANESE GAME SHOWS

Trend Wave

görünümler 2

101 Ways To Leave A Game Show (UK) - Episode 4

59:09

101 Ways To Leave A Game Show (UK) - Episode 4

Game Show Videos

görünümler 5

Hamile Olduğumu Bilmiyordum - 4.Sezon 1.Bölüm

22:22

Hamile Olduğumu Bilmiyordum - 4.Sezon 1.Bölüm

TLC Turkiye

görünümler 343 100

Kimse Bilmez 18. Bölüm

2:15:17

Kimse Bilmez 18. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 788 472

Mortis' Mortuary! Brawl-o-ween! Brawl Stars Animation

1:04

IT 2 - ELEŞTİREL PARODİ

10:20

IT 2 - ELEŞTİREL PARODİ

Filmler ve Filimler

görünümler 705 464

Pijamaskeliler Türkçe 2. Sezon  ❤️ Pija-bot  ❤️ çizgi filmleri çocuklar için

28:51

Pijamaskeliler Türkçe 2. Sezon ❤️ Pija-bot ❤️ çizgi filmleri çocuklar için

Pijamaskeliler Türkçe - Resmi Kanal

görünümler 139 431

Mehmetcan, Aybüke'yi Kaçırıyor! - Küçük Ağa 48. Bölüm

8:18

Türk Çocuklarının İyi Bildiği 53 Şey

12:07

Türk Çocuklarının İyi Bildiği 53 Şey

Liste Delisi

görünümler 283 972

KAYGAN DUVAR - Tırmanmak İmkansız!

12:30

KAYGAN DUVAR - Tırmanmak İmkansız!

OHA diyorum!

görünümler 696 074

Denizaltında Yaşamak NEDEN Hayatta İsteyeceğiniz SON ŞEY!

11:59

Denizaltında Yaşamak NEDEN Hayatta İsteyeceğiniz SON ŞEY!

Ruhi Çenet Videoları

görünümler 1 007 055