Volkan Öge ile Kesin Yaşanmıştır: Sivaslı Raftingi, Köpeğe Laf Atma, Bocce Turnuvası (3. Bölüm)

  • katma 6 aylar önce

    OnedioOnedio

    Süre: 34:50

    Volkan Öge ile Kesin Yaşanmıştır'ın yeni bölümlerinde anlatıcı olmak istiyorsanız hikayenizi anlattığınız 2 dakikalık bir videoyu, izleyici olmak istiyorsanız iletişim bilgilerinizi basvuru@onedio.com adresine göndermeniz yeterli!
    Hala Onedio App indirmediysen hemen linke tıkla: onelink.to/onedioyt
    Ortamlarda daha önce indirmiştim dersin, kim bilecek!
    Onedio TRfilms Kanalına Abone Ol: bit.ly/OnedioTRfilms
    Onedio Yemek Kanalına Abone Ol: trfilms.net/us/onedioyemek

Murat Ulusoy
Murat Ulusoy

6:20 deki abi kafa uzay olmuş

27 gün önce
bugra çelik
bugra çelik

Bocce konsunda doğruyu söylüyorsa o kişilik ve düşünceyle en doğrusunu yapmış

Aylar önce
Gülşen Birinci
Gülşen Birinci

Devamı niye yok

Aylar önce
Güzel Günler
Güzel Günler

Deve kuşu var deyince havaya bakan arkadaşa çok güldüm ya fkvkf

3 aylar önce
umut yanık
umut yanık

https://www.youtube.com/watch?v=Iw-h5s9e9gI

3 aylar önce
Berk Taha Temel
Berk Taha Temel

Aga kalk yeni bölüm

3 aylar önce
S E N A
S E N A

Alkış sesleri çok yüksek geliyo bi dengesizlik var sadece bu bölümde değil diğerlerinde de öyle

3 aylar önce
YOUTUBE GÜNDEM
YOUTUBE GÜNDEM

Volkan ögenin kış şarkısı ve yaz şarkısını çok dinliyordum :D ve o adamın bu adam oldugunu daha yeni anladım

3 aylar önce
Tolga Korkusuz
Tolga Korkusuz

çok fazla falan diyorlar

4 aylar önce
isimsiz
isimsiz

kim lan köpeğimize laf atan :))

4 aylar önce
Son F1 Bükücü
Son F1 Bükücü

BAK ABİ HİÇ UNUTMUYORUM

4 aylar önce
Yağız Türedi
Yağız Türedi

Ya patlak sokakların spoilerını yedim uygun bir zamanda izleyecektim :-D

5 aylar önce
regina phalangie
regina phalangie

Falan demee

5 aylar önce
Patavatsız Melek
Patavatsız Melek

Neye gülüyorlar acaba :S

5 aylar önce
mustafa kemal bağcı
mustafa kemal bağcı

yıkıklar köşesimiydi bu

5 aylar önce
baha demiral
baha demiral

Tamam komik ama gerçek değil bence volkan öğenin ilk anlattığı hikayeyi Leyla ile Mecnun izleyenler bilir İsmail abi yapmış bu espiriyi binadan atlıyordu ssklıyım bana bir şey olmaz diye

5 aylar önce
Enes Şafak
Enes Şafak

Onedio ekibine ota boka gülün talimatı mı veriyolar

5 aylar önce
Arda Akbay
Arda Akbay

Arkadaş bu kadınlar nasıl böyle basit şeyleri dakikalarca anlatabiliyor, kız birisiyle tartıştığını söylemek için 20 dakika işin geçmişini anlattı, diğer adam moğolistanda deve taşağı yemiş onu 2 dk da anlatıyor

5 aylar önce
Alperen Kuloğlu
Alperen Kuloğlu

Usta güldürmüyonuz...

6 aylar önce
Mirzan
Mirzan

Videoyu izlemek için değil bu yorumu yazmak için geldim bu format asla izlenmeyecek ve en fazla 3 bölüm daha ömrü var

6 aylar önce
Furkan İğsiz
Furkan İğsiz

Gerçekten YouTube de bile biraya sansür mü ? Ciddi misiniz ya küfür hadi neyse diyoruz da bu şekilde giderse bu ülke de Japon filmi gibi şeyler izlicez televizyon zaten japon filminden çıkmış gibi de bari YouTube'yi bu hale getirmeyin ya.

6 aylar önce
Oktay Tolga
Oktay Tolga

çok geriliyorum izlerken yauv koik hikaye anlatıp güldürememek ne pis ger,ilim. alfred hitckok. başkası adına unatmak. yapmayın abi

6 aylar önce
Enes Bilgin
Enes Bilgin

Bunlar dogaustu olay mi

6 aylar önce
justpidee
justpidee

bu devam etsin ya

6 aylar önce
Krokero TV
Krokero TV

çok eğlendim teşekkürler :D

6 aylar önce
Alex B
Alex B

kendini stand up ci sanip, buraya cikip rezil olanlar grubu... hikayelerden komik olanlar var onlari anlatanlar basarisiz, cok iyi anlatanlar var onlarinda huikayeler kotu... cok iyi platform ancak cok zayif performanslar....

6 aylar önce
Barış Balkır
Barış Balkır

Bölümün adı: FALAN

6 aylar önce
Little Scientist
Little Scientist

Volkan Öge Volkan Öge Volkan Öge Ö Ö

6 aylar önce
yusuf kaya
yusuf kaya

volkan öge'nin gömleği hangi marka

6 aylar önce
Kızıl Deli
Kızıl Deli

'SİVASLIYIH DEDİK YA GARDAŞ' bekliyordum 😂

6 aylar önce
Mustafa Eker
Mustafa Eker

Yarım saatte duyduğum Falan'ı 25 yıllık hayatımda duymadım, program iyi, hoş, güzelde ama yeterrrrr daha fazla falan demeyin lütfen

6 aylar önce
melissa oral
melissa oral

Bu formatı yeni gördüm ve çok güzel dinlemeyi severim😋😂😂

6 aylar önce
Mustafa Dönmez
Mustafa Dönmez

Bu seri a k ı y o r

6 aylar önce
EmoZ
EmoZ

Gelip hikayemi anlatmak istiyorum mümkündür herhalde yani bence olabilir diymi olurr bence güzelde olur

6 aylar önce
Özcan
Özcan

Volkan Öge Kalite!

6 aylar önce
Kuzey Baykal
Kuzey Baykal

#DEVAM

6 aylar önce
Ateş Daşdelen
Ateş Daşdelen

İzleyenler arasında en önde oturan şapkalı arkadaş şapkasını çıkarabilir mi acaba ? 2 bölümdür Ceyhun Yılmaz neden izliyor acaba diyorum. Bu bölümde sahneye çıktı da anladım başkası olduğunu.

6 aylar önce
Beren Atalay
Beren Atalay

çok iyi seri de, introda neden sadece kadın yuhalanıyor?

6 aylar önce
Mustafa Ceviz
Mustafa  Ceviz

Şapkalı abinin kafa nası güzel ama

6 aylar önce
Matthew Donuk
Matthew Donuk

simdiye kadar gordugum en iyi onedio icerigi ya.

6 aylar önce
özgür öztürk
özgür öztürk

bocce çok iyimiş :)

6 aylar önce
ecem aksay
ecem aksay

bear grylls'in bile yedikten sonra tek kustugu sey deva tassagiydi. #gereksizbilgiler

6 aylar önce
Ercüment Çözer
Ercüment Çözer

bocce anlatan çocuğun instası var mı

6 aylar önce
Secret Lover
Secret Lover

götüme kaş, göz çizsem daha insana benzer. tiplere bak

6 aylar önce
Serdar Drama
Serdar Drama

ne izledim ben ?

6 aylar önce
TANER GENCSOY
TANER GENCSOY

şizofren falan abla sende varsın yırtıl dedim

6 aylar önce
Can Balaban
Can Balaban

3. herif bildiğin Skrull ya!!! Cildi rengi falan...Tam değişememiş ama, surat falan hala falso veriyor.

6 aylar önce
dejawu dejawu
dejawu dejawu

Volkan, her sahneye çıktığında ve hikayeyi anlattığında ceketini 50 kere kapatma pls

6 aylar önce
Energy
Energy

Kanalımıza destek https://www.youtube.com/watch?v=pOVtphuQhe4

6 aylar önce
Velihan Uçar
Velihan Uçar

Ilter abi kalp

6 aylar önce
Merve Nur CÖMERT
Merve Nur CÖMERT

Arkadakiler çok yorum yapıyor yapmasınlar

6 aylar önce
Sezer Balkan
Sezer Balkan

+Biz Sivaslıyız - ehuahufsehefusfjg

6 aylar önce
Not Format
Not Format

7. Dk daki abi sen çok zorlama be baydın bizi 😁

6 aylar önce
mike hanke
mike hanke

falan

6 aylar önce
Serkan Öksüz
Serkan Öksüz

Her şey güzel ama kahkahalar videodan, Adnan Oktar'ın kediciklerinin gülmesi gibi yapmacık geliyor. Video ile ilgili bir sorunsa lütfen çözün, o detaya çok takılıyorum zevkle izlerken konsantrasyonum bozuluyor.

6 aylar önce
Cenk Işıktan
Cenk Işıktan

boşşşşş yapmışlar verdiğim 14 dk ma yazık oldu mr.robot izliyim bari level atlayım çokda olsa

6 aylar önce
Kaan Karademir
Kaan Karademir

bu falan diyen bacımızı çıkartmayın bidaha kamera önüne

6 aylar önce
inanc tugsal
inanc tugsal

29:20 şapkalı aramızdan ayrılıyor :D

6 aylar önce
alişer akkoyun
alişer akkoyun

valla ben her bayram denk gelince koç billuru yiyorum deve koymazdı o kadar da

6 aylar önce
tuğçe erevran
tuğçe erevran

messi ye benzeyen adamı merak ettim ya :D

6 aylar önce
Alp Efe Şekerci
Alp Efe Şekerci

Instagrami tanerguner

6 aylar önce

Sonraki

Decoding the Instagram Beauty Standard

10:26

Decoding the Instagram Beauty Standard

blogilates

görünümler 109 497

iPhone 11 Pro - It’s tough out there - Apple

1:09

BigBossLayf 2.Gün: Evden Eğlence Azalmıyor!

4:33:23

2,5 ₺ Tavuk Dürüm vs 43 ₺ Tavuk Dürüm

3:11

Hamsi Tava vs Sushi

4:02

Hamsi Tava vs Sushi

Onedio

görünümler 4 425 877

BigBossLayf 3.Gün: Evde Atraksiyonlu Oyunlar!

6:08:16

Temizlik Delisi İnsanların 7 Özelliği

4:37

Yemin 77. Bölüm Tanıtım | Reyhan Savaş Açtı!

1:07

Kardeş Çocukları 18. Bölüm 2. Fragman

1:02

Kardeş Çocukları 18. Bölüm 2. Fragman

Kardeş Çocukları

görünümler 765 031

İLK VLOG VE OYUN FUARI

10:06

İLK VLOG VE OYUN FUARI

Kozmik Karınca

görünümler 624 634

7.Bölüm: Kırmızı Don I Aynen Aynen

7:34

7.Bölüm: Kırmızı Don I Aynen Aynen

Aynen Aynen

görünümler 650 065

Mehmetcan Ortadan Kayboldu! - Küçük Ağa 36. Bölüm

6:30

Mehmetcan Ortadan Kayboldu! - Küçük Ağa 36. Bölüm

İkizler Memo-Can

görünümler 262 764

Afili Aşk 14. Bölüm Fragmanı - 2

0:55

Afili Aşk 14. Bölüm Fragmanı - 2

KanalD

görünümler 2 461 864

عباده خير الدين / يوميات طالب بالمدرسة🎒☹ / جزء 1  / Obada Sykh

5:40