TRABZONSPOR | "BİR KULÜPTEN DAHA FAZLASI"

  • katma 24 gün önce

    Hastalık Bu FutbolHastalık Bu Futbol

    Süre: 14:13

    Trabzonspor - Gaziantep maçını konuşamadık belki ama konuşulması gereken çok daha önemli mevzuları masaya yatırdık. Umarım hoşunuza gider.
    Keyifli seyirler!
    *ABONE OL* ► bit.ly/2Tf87ZO
    *DİĞER VİDEOLAR* ► bit.ly/2ModPpU
    *INSTAGRAM* ► bit.ly/2R4sIOM
    *TWITTER* ► bit.ly/2UcZfnX
    *2. KANAL* ► bit.ly/2kq6Kvu
    *MÜZİKLER* ► bit.ly/2mm80jR
    ***
    #HastalıkBuFutbol #HastalıkBuSohbet

Hastalık Bu Futbol
Hastalık Bu Futbol

VİDEOYU BEĞENDİYSENİZ DAHA FAZLA TRABZONSPOR TARAFTARINA ULAŞTIRMAK İÇİN SOSYAL MEDYA HESAPLARINIZDA PAYLAŞMAYI İHMAL ETMEYİN!

24 gün önce
Bir Genç kayalarkaya
Bir Genç kayalarkaya

Abi çalıştığın 5yıldızlı otelin adı neydi?

24 gün önce
Anon Youmous
Anon Youmous

Abi Nwakaemenin Hayatini Yaparmisin Lutfen

24 gün önce
ŞucuBucuDegil Vatancıyım
ŞucuBucuDegil Vatancıyım

Güzel ve detaylı bir video olmuş. Aynı görüşteyim. Ciddiye alırmısınız bilmiyorum ama sadece kanal isminizi begenmiyorum. Sanki futbol vazgeçilemeyen, bizler için çok mecburi bir şeymiş ALGISI oluşturuyor.. Bu çocuklar ve gençler için iyi degil. Futbol kirlendi zaten. Abartılmaması gereken bir alan aslında. Kanal ismi, ben sporcunun zeki çevik ve aynı zamanda AHLAKLISINI severim sözünde ki özü yansıtmalı. Saçmadır degildir, benim görüşüm bu. 👍🇹🇷

24 gün önce
BirKan Bey
BirKan Bey

DAHA ÇOK GALATASARAY VE TRABZONSPOR VİDEOSU İSTİYORUZ

24 gün önce
SERDAR ÇELİK
SERDAR ÇELİK

Türkiye’de futbol TRABZONSPOR a karşı oynanır.Yeryüzünde ki hiç bir takım senin kadar sevilmedi.Çıldırasıya delicesine seviyoruz ulan seni TRABZONSPOR um❤️💙❤️💙❤️💙🇹🇷🇹🇷🇹🇷

13 saatler önce
KOLBOZUK SK
KOLBOZUK SK

Türkiye nin Barselona si derken ??????????????????????????????????????

21 saatler önce
Hsyn0661
Hsyn0661

Yarın maçı izlemeyecem diyordum bunu izledikten sonra 15 saatin geçmesini iple çekiyorum

4 gün önce
2010lar
2010lar

Samimiyet, prim denizinde boğulmuş. İnsanların samimi davranışarı bile prim gibi gözüküyor.

4 gün önce
Soylu Kızılhan
Soylu Kızılhan

İzleyene hiç bir faydası olmayan saçma bir spordur Futbol, ayrıca futbol bir endüstridir. İnsanları alır yetiştirir kullanır ve işi bitince çöpe atar. Kazanılan maçın alınan puanın izleyiciye ne faydası var. Delinin biri zamanında kuyuya taşı atmış, bin akıllı çıkartamıyor... İşin özü budur.

4 gün önce
Tolga Hshsh
Tolga Hshsh

Trabzon harbi iyi iş çıkarıyor rapin revaşta olduğu bi dönemde rap bir parca yaptırdilar ve bunu yine trabzonlu olan çok iyi bir rapciye yaptırdılar helal olsun allameye saygılar

4 gün önce
Ozan Uğur Öztürk
Ozan Uğur Öztürk

Barcelona nin nüfusu 4 milyon civarında. Avrupa'nın en büyük şehirlerinden birisidir. Trabzon hakkında şehirden çok futbol takımı söylemin doğru ama Barcelona için gülerler sana. :) Bence futbolun yanında genel kültür de lazım bazi şeyylerden bahsederken.

5 gün önce
Bordo Mavi Uşaklar
Bordo Mavi Uşaklar

Bir daha asla Trabzonspor videosu yapma. Anlattıkların baştan aşağı eksik ve yanlış

7 gün önce
Video DeLiSi
Video DeLiSi

Abi ben Trabzon da yaşıyorum apdulkadir veya bütün Trabzon sporlu futbolcuları gördüğüm ve gerçekten en samimisi yazıcı ve apdulkadir di

8 gün önce
Yasin Tanış
Yasin Tanış

Memleketim Trabzon Ailem trabzonsporlu amcalarım kuzenlerim dedem komşularım ölümüne trabzonlu kardeşlerim trabzonlu ben Fenerbahçeliyim

10 gün önce
Acayip Rüyalar
Acayip Rüyalar

Seviyoruz ❤️💙

12 gün önce
Tunc Şahingöz
Tunc Şahingöz

Kaç para aldın aq? Seni de pazarlamislar iyi taktik heeee. Bunu anlamamak icin zirto olmak lazım beyler..

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEO İSTİYORUZ +1

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEO İSTİYORUZ +1

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEO İSTİYORUZ +1

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEO İSTİYORUZ +1

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEO İSTİYORUZ +1

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPORRR

12 gün önce
angra
angra

TRABZONSPOR VİDEOSU İSTİYORUZ ARTIK +1

12 gün önce
Ahmet UFACIK
Ahmet UFACIK

Tolgay Arslan’ın videosu gelir mi?

13 gün önce
Muhammet 61
Muhammet 61

Abicim yaşıma rahmen sosyal medya olsun resmi hesaplar olsun nasıl yönetildikleri nasıl bir yol izlediklerini anlıyorum . Tabikide Trabzonspor Türkiyenin en büyük kitlesine sayip takım degil belki bu videoyi Galatasaray icin yapmış olsan daha cok izlenirdi . Trabzonspor taraftarları böyle işleri cok karışmazlar "Stada gider sonuna kadar desteklerim gerekince takımımı gerektigi zaman savunurum" deriz yani bunları cok iyi anlayan az insan vardır ve ben bence o insanlardan biriyim . Yaşım 14, ama hani derler ya "Akıl yaşta değil baştadır diye" işte bu ilkeye cok sadakat duymuşumdur . Senin nasıl Trabzonspor yöneticilerinden istegin oldugu gibi benim senden bi istegim var Instagram üzerinden benim sosyal ortam ve hesaplar alakalı bilgilerimlen seninlen birlikte 20 dakikalık yazışmak istiyorum. İnşAllah görürsün . ♥

13 gün önce
NiG Tricshots
NiG Tricshots

Abartma aq

13 gün önce
mehmet yılmaz
mehmet yılmaz

emeğin için ellerine sağlık

13 gün önce
İsmail Yılmaz
İsmail Yılmaz

TS li olanlar +1❤️💙

14 gün önce
jax sin
jax sin

Nerdesin YATTARAAAAA :'(

14 gün önce
Yusuf GÜL
Yusuf GÜL

Galatasaraylıyım ama Trabzondaki gençlerin keşfedilmesi lazım ki diğer takımlar örnek alsınlar o yüzden trabzonun başarılı olmasını istiyorum.

15 gün önce
TRABZONSPOR FEDAİSİ
TRABZONSPOR FEDAİSİ

ŞAMPİYON TRABZONSPOR OLACAKKKK

15 gün önce
emrah ep
emrah ep

Yine muhteşem kaliteli bir içerik 👌👏👏👏.. Sizinle özel bir futbol sohbeti yapmayı çok isterdim yaa...

15 gün önce
SÜLEYMAN - THE MAGNIFICENT
SÜLEYMAN - THE MAGNIFICENT

NE BARCELONASI? SİZDEN BİR CACIK OLMAZ...35 SENEDİR ŞAMPİYONLUK YOK OLAMAZSINIZ DA...

16 gün önce
Furkan Cakmak
Furkan Cakmak

bu sohbet olayını baya sevdim bide açık sözlüsün adamsın

16 gün önce
Fatih Vural
Fatih Vural

Video cok guzel olmus ama bi noktayi atlamiş. istiklal marşimiz okunurken skorborttaki bayraga dönen tek takim TRABZONSPOR

16 gün önce
Remzi Aruk
Remzi Aruk

küçük il diyon nüfusu 1milyona yaklaştı hacı

17 gün önce
Yelda Aygün
Yelda Aygün

Bize her yer Trabzon

17 gün önce
Zeynal Türksoy
Zeynal Türksoy

Azərbaycandanım. Bir Gs tarafdarıyım. Ts hər zaman sempatik duyduğum takım.

17 gün önce
apollo creed
apollo creed

Bir fenerli olarak Trabzonspor un şampiyon olmasını istiyorum

18 gün önce
Recai Akgül
Recai Akgül

Süper kelime dağarcığı ve kaliteli anlatım için tşkler kardeşim

18 gün önce
MIHRAN MUSIC
MIHRAN MUSIC

BMN bos bi sayfa , tam clickbait sayfasi !

18 gün önce
Gokhan Turan
Gokhan Turan

Sonunda şunu anlayan biri. “Bir kulüpten daha fazlası.”

18 gün önce
Meftun 61
Meftun 61

kitlesi az değil bazı oyunlar para göz insanlar hakkını yiyen kan emici.... den dolayı çok insan küstü..

18 gün önce
Ferdi Firat
Ferdi Firat

Trabzonspor💪💪💪💪

19 gün önce
Ömer Uygun
Ömer Uygun

Ses tonun bir taraftar etkisi vermiyor anladın mı hafif kalıyor :) iyisin bilgilisin izliyorum gerisi iyi teşekkürler 👍

19 gün önce
Kazim Inceler
Kazim Inceler

3 büyükler dışın da kimseyi anlatmıyorsunuz.Lütfen anadolu klüplerini cefa çekmiş trübünleri anlatın artık

19 gün önce
Mehmet Başkan
Mehmet Başkan

Emeğine sağlık kardeşim bi Trabzonlu olarak teşekkür ederim

19 gün önce
Oyun Koridoru
Oyun Koridoru

BURSATRABZONANKARA

19 gün önce
emrah bayam
emrah bayam

Farkındalık; denen erdemi bence çok erken yakalamışsın dostum. Bu belli bir birikim ve tecrübe ister, fakat okuma ve araştırma aşkı seni böyle bıkmadan en sevdiğimiz kült film gibi izlememizi sağlıyor, takdirle takip ediyorum.güzel bir değersin vesselam

19 gün önce
Berkay Günaydın
Berkay Günaydın

Abi Kralsın. Çok Doğru Konuşmuşsun Taşekkürler

19 gün önce
thomas jefferson
thomas jefferson

Fenerbahçeli biri olarak Trabzon sporu kutluyor ve şampiyonluk yarışında başarılar diliyorum.

19 gün önce
Mehmet Tekinalp
Mehmet Tekinalp

Trabzon barselonanın tırnağı bile olamaz ne yazıki gerçekler bunlar

19 gün önce
Devrim Türkmen
Devrim Türkmen

Kardeş sen önce üslubunu düzelt sonra video çek olur mu

19 gün önce
Recep Yetim
Recep Yetim

Gördük Avrupa da gücümüzü yalanla beslenme var ama gerçekler farklı millet uzaya bizim dünya hayal

20 gün önce
Metehan Bilgin
Metehan Bilgin

bu takım şike yaptırır aq

20 gün önce
Musa Adanur
Musa Adanur

Güzel... ellerin dert görmesin... teşekkürler emeklerin için…

20 gün önce
La sosa De Papel
La sosa De Papel

genel anlamda Trabzonsporu anlatmamış 10 dakkası abduşu anlatmış pek beğenmedim videoyu ama TRabzon isminin her geçtiği yerde varız

20 gün önce
Murat Aydın
Murat Aydın

taktir ve tebrik ediyorum seni hayranlıkla karışık,sesinin tonu analiz edilse bütün bu artarak ve sürdürülebilir başarını izah edilebilir.

20 gün önce
mustafa yıldız
mustafa yıldız

Müthiş müthiş müthiş bir video ağzına sağlık kardeşim

20 gün önce
Skaryus
Skaryus

Trabzonlular vatanseverlikten prim yapıyor diyen %100 vurduruyordur!!! Teröristler Trabzon'da olay çıkardığı zaman, jandarma ve askerle terörist avlamaya beraber giden bir halka sahiptir!

21 gün önce
Furkan Er
Furkan Er

Harika💙❤

21 gün önce
Gregor Samsa
Gregor Samsa

İste bu video prim.

21 gün önce
Kübra ALTINTAŞ
Kübra ALTINTAŞ

Trabzonspor❤️💙

21 gün önce

Sonraki

That’s… too many threads.

7:18

That’s… too many threads.

TechLinked

görünümler 498 133

01.09.2018 | Trabzonspor-Galatasaray | 4-0

4:06

01.09.2018 | Trabzonspor-Galatasaray | 4-0

beIN SPORTS Türkiye

görünümler 251

Trabzonspor 1-0 Alanyaspor | Ali Ece Maç Yorumları

5:56

Trabzonspor 1 - 0 Alanyaspor Maç Özeti HD

1:10

Allame - Yanyana

3:14

Allame - Yanyana

Trabzonspor

görünümler 2

18.05.2019 | Trabzonspor-Beşiktaş | 2-1

3:12

18.05.2019 | Trabzonspor-Beşiktaş | 2-1

beIN SPORTS Türkiye

görünümler 178

RICHARLISON AND DAVIES SEAL VICTORY | SOUTHAMPTON 1-2 EVERTON

1:56

RICHARLISON AND DAVIES SEAL VICTORY | SOUTHAMPTON 1-2 EVERTON

Everton Football Club

görünümler 65 875

Mahkemelik Oluyorduk !

11:50

Mahkemelik Oluyorduk !

Taklitman TV

görünümler 11 400

Tragic Bronson Alert! | Shaqtin' A Fool Episode 2

1:47

Tragic Bronson Alert! | Shaqtin' A Fool Episode 2

NBA on TNT

görünümler 1 039 692

مشكلة جريزمان في برشلونة

1:34

مشكلة جريزمان في برشلونة

سيلفي سبورت

görünümler 68 546