TOPLA TUZAK KURUP TROLLEDİM 3 ! ( %100 LEWANDOWSKİ & MBAPPE )

  • katma 12 gün önce

    Aras KarafilAras Karafil

    Süre: 10:48

    Merhaba Arkadaşlar! Bugün çok sevdiğiniz seri olan top sektirerek trollemenin 3.cüsünü çekiyorum! Çıtayı biraz daha yukarı çekiyorum ve sınırları zorluyorum! 1000 TL para kazanacağım zannediyorlar, işin sonunda 1000 TL vereceklerini öğrenince olanlar oluyor! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
    İnstagram'dan Takip Edin: instagram.com/araskarafil
    Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın:
    trfilms.net/v-video-Y4hk6jKaNRE.html

Aras Karafil
Aras Karafil

D A Y A K L A N D I M! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :) İnstagram'dan Takip Edin: https://www.instagram.com/araskarafil Birbirinden eğlenceli trollerim için aşağıdaki linke tıklayın: https://www.youtube.com/watch?v=Y4hk6jKaNRE&list=PLIJ9HWuMezQRhlpZZbRAR7RYMtg4cTaIj

12 gün önce
rüzgar şimşek
rüzgar şimşek

Abin sen zaten her zaman ayaktasın

5 gün önce
Doruk Yaman
Doruk Yaman

Abi 3:50 bir kamyon adam çağırıp saldırırım ama gerçek vururum kaşındı 😃

7 gün önce
Gamer Furkan
Gamer Furkan

Aras karafil videoların hıç eğlenceli değil

8 gün önce
Yudum Türk
Yudum Türk

Aras Karafil abi ben de çekilişe katıldım kim kazandı nolur ben de yaa telefona çok ihtiyacım var ya telefon bile değil bu tablet 😭💕😢😢😢

10 gün önce
Eren Aydemir
Eren Aydemir

Sen bunu tarla başındandı çekicin bu videoyu???

2 saatler önce
kartal pati
kartal pati

Abi aralarından hiçbiri demiyo mu ben 100 tl liyi alcam ve gitcem?

3 saatler önce
mirhesim mirhesenov
mirhesim mirhesenov

Başkasının dükkanına git ve 100 kilo sabun verirmisin de

5 saatler önce
ilhan king
ilhan king

Abi saat 11 yada 11:30 da gece pizza sipariş et.saat 12 de gelirse ben dün sipariş etmişdim de :))

5 saatler önce
SILENT'Zz
SILENT'Zz

Dövmeci adam içmiş baya

7 saatler önce
Yağmur Yaren Güvenç
Yağmur Yaren Güvenç

GT var

8 saatler önce
Eray Yılmaz 2
Eray Yılmaz 2

3:18de motorcu gidiyodu 3:44 de ise durmuş kavgayı izliyo çekirdek te getirelimmi abi

8 saatler önce
KEREM CAN GÖKSAL
KEREM CAN GÖKSAL

9:11 farazi bey farazilik yapma 🤣

9 saatler önce
YouTube Kafası
YouTube Kafası

İnşAllah Anneniz babanız uzun Yaşar Zengin olursunuz İstediğiniz kişi size aşık olur Aminnnn 0 aboneyim 50 yaparmısınız abone olun birşey olmaz

10 saatler önce
Gaming Emre
Gaming Emre

8:57 bende deli arasim ausubsusuvvhdvdd

Gün önce
Emirhan Üşenmez
Emirhan Üşenmez

Abi bi gün döv birini nijeryalı hayırdır ya şekil yapıyo üçgene bak

Gün önce
Ayhan Sevgen
Ayhan Sevgen

Donerciye git ve yemek sepetinden doner siparis et

Gün önce
Uğur Deniz
Uğur Deniz

Keşke bu sırada yanında Bremın olsaydı :D

Gün önce
arda Tuncel
arda Tuncel

Medine dilencisi 🤣🤣🤣🤣🤣

Gün önce
ROTA MACERA ADASI
ROTA MACERA ADASI

Abi adamın kafa 10000 zor konuşuyo adam ayakta duramıyo. Abi metroya git trene bin bu tren benim diye alkolüymüş gibi yapıp adamları trenden indir

Gün önce
Ergul Simsek
Ergul Simsek

Slm

Gün önce
Manyetik Konsol
Manyetik Konsol

Abi rekorum 135

Gün önce
Ünsal Oğulcan Uslu
Ünsal Oğulcan Uslu

Mala bak kaybedince adamı dövmeye çalışıyor gerisekalı

Gün önce
Yiğit arda Celikbasli
Yiğit arda Celikbasli

Nijeryada gangsterler Türkiyede kekolar var Nijaryaliya artistik yapınca ben 8:20 Korkunca ben 8:34 Bi like alırım

Gün önce
Erdem Aslan
Erdem Aslan

Lan Nijeryalı sen şapalağa vursan ne olur top

Gün önce
salih arslan
salih arslan

Bu yorumu beğenen inşallah sınavlardan ve sözlüden 💯 alır

Gün önce
salih arslan
salih arslan

Allah annene ve babana hayırlı uzun ömürler versin

Gün önce
salih arslan
salih arslan

Bu yorumu beğenen inşallah sınavlardan ve sözlüden 💯 alır

Gün önce
AHMET EREN Kayabaş
AHMET EREN Kayabaş

Aras abi farasi yi tek yumrukla bitirir diyenler

Gün önce
PC-TEKNO- BİLGİ
PC-TEKNO- BİLGİ

2. Adam yakuza gibi mk

2 gün önce
Hüseyin Acar
Hüseyin Acar

Hepsi numara

2 gün önce
Batu Topcu
Batu Topcu

Baba polis amca narkotik

2 gün önce
Batu Topcu
Batu Topcu

Burası kadiköymü

2 gün önce
BH Nozzy
BH Nozzy

8:10 şapala vurdummu

2 gün önce
Rapçi yasin Rapçi yasin
Rapçi yasin Rapçi yasin

Dovmeci tam kolpacısın

2 gün önce
He7asan Dağlı
He7asan Dağlı

2 si gelsin diyenler +1

2 gün önce
Mert Duran
Mert Duran

8:57 ŞİBVCFRWTLÜJGDRIBSAWYLMYILKİĞJGU

2 gün önce
HowToMakeIT
HowToMakeIT

işte bu ya..dayak sınırını zorlaman süper olmuş,böyle devam

2 gün önce
Birdal Üzer
Birdal Üzer

Keşke vursaydin abi 2. Seferde

2 gün önce
Emir Ali KAYACAN
Emir Ali KAYACAN

Git krav maga yada başka bi dövüş sporu öğren şu pezevenklere haddini bildir

2 gün önce
oyunlar ailesi
oyunlar ailesi

Abi de ki 100 200 1000 diye git sonra 1000 de kamyon korunası çal +1 leyin görsün

2 gün önce
Pubg enes efe
Pubg enes efe

Nijeryalı adamda ta nereden gelmiş aras abimize kafa tutuyo gelsin tokatlıyim

2 gün önce
Eren Sayan
Eren Sayan

Ulan bitane adam 100 lirayı istese verceklermi acaba?

2 gün önce
Yunus Emre Şahin
Yunus Emre Şahin

Milletin gözü doymaz ki 100 lira ile

Gün önce
Mehmet Akpolat
Mehmet Akpolat

O nasıl Nijeryalı lan şaplağı vurdum mu Medine dilencisine dönersin diyor.

2 gün önce
Harbi Gençler
Harbi Gençler

şaplak değil şapalak

4 saatler önce

Sonraki

Can I Still Pass my Old Test Papers?

23:42

Can I Still Pass my Old Test Papers?

Wilbur Soot

görünümler 369 325

CRISTIANO RONALDO HIT ME IN THE FACE!!! W/ W2S

5:27

Cristiano Ronaldo 2019/20 - NOT DONE YET

5:04

CRISTIANO RONALDO IN DISGUISE - ROC

4:05

CRISTIANO RONALDO IN DISGUISE - ROC

Cristiano Ronaldo - ROC Live Life Loud

görünümler 32

When Cristiano Ronaldo Surprised The World

6:19

Ronaldo's Lifestyle ★ 2017

10:13

Ronaldo's Lifestyle ★ 2017

toptenfamous

görünümler 11

Hercai 25. Bölüm Fragmanı

0:56

Hercai 25. Bölüm Fragmanı

atv

görünümler 1 383 328

VUR KAZAN CHALLENGE SLİME CHALLENGE DİLA KENT

13:19

BİR GÜN BOYUNCA ERKEK GİBİ YAŞAMAK!!!

17:05

BİR GÜN BOYUNCA ERKEK GİBİ YAŞAMAK!!!

Meryem Can

görünümler 418 424

Sakın Söyleme - Evet & Hayır Demek Yasak!

10:37

Sakın Söyleme - Evet & Hayır Demek Yasak!

OHA diyorum!

görünümler 476 738

GERÇEK HAYATTA TİNDER  💚 ❌

34:50

GERÇEK HAYATTA TİNDER 💚 ❌

Enes Batur

görünümler 4 612 247

Şampiyon 13. Bölüm Fragmanı

0:40

Şampiyon 13. Bölüm Fragmanı

Şampiyon

görünümler 470 531

Kuaförüm Sensin 172. Bölüm | 10 Aralık 2019

2:12:08

Kuaförüm Sensin 172. Bölüm | 10 Aralık 2019

Kuaförüm Sensin

görünümler 142 754

GÜRCİSTANDA 100 LARİ İLE BİR GÜN GEÇİRMEK!

24:13