Teknik Direktörümüz Fatih Terim'in Derbi Sonrasında Yaptığı Açıklamalar

  • katma 2 aylar önce

    GalatasarayGalatasaray

    Süre: 10:00

    #VARKayıtlarıAçıklansın! 👇
    twitter.com/GalatasaraySK/status/1117805831729422337
    2. Başkanımız Abdurrahim Albayrak'ın Fenerbahçe Maçı Sonrasında Yaptığı Açıklamalar 👇
    trfilms.net/v-video-oKpf_glvbWA.html
    Galatasaray Resmi Facebook Sayfası
    👉 facebook.com/Galatasaray
    Galatasaray Resmi Twitter hesabı:
    👉 twitter.com/GalatasaraySK
    Galatasaray Resmi Instagram hesabı
    👉 instagram.com/Galatasaray/

    galatasaray  cimbom  fatih terim  açıklamalar  derbi  

Galatasaray
Galatasaray

2. Başkanımız Abdurrahim Albayrak'ın Fenerbahçe Maçı Sonrasında Yaptığı Açıklamalar 👇 https://www.youtube.com/watch?v=oKpf_glvbWA

2 aylar önce
Mesut Reis
Mesut Reis

@akcasebat61 biz hiç değilse şampyiolugu oyniyoz siz ? Bi kupaniz bile yok AMK hamsileri ?

Aylar önce
akcasebat61
akcasebat61

bizim maćta hakemler hata yapabiliyordu ne oldu şimdi 10 kişi kalmış takimibyememeyen ezekler takımı

2 aylar önce
Hasim Ozcan
Hasim Ozcan

Sayın terim fernondo feguli belhanda lütfen gönderin rica ediyorum sizden biran evvel gonderim alt yapının önünü tikamayin gençler bunlardan iyi güvenin onlara

6 gün önce
Ahmet Dursun
Ahmet Dursun

Ananin amina koyayim 6AVATASARAY

18 gün önce
Onur Bingöl
Onur Bingöl

Bu golü saymadıysa eğer lütfen bu adam hakemlik yapmasın lütfen yapmasın yaa

22 gün önce
Privat Anbieter
Privat Anbieter

Sampiyon Galatasaray 🇹🇷

Aylar önce
sincap reyiz
sincap reyiz

ANANIN AMI 6ALATASARAY ANANIN AMI 6ALATASARAY HEY HEY HEY HEY HEY HEY

Aylar önce
Furkan GG
Furkan GG

Ağlıyor musun

Aylar önce
N u r.
N u r.

Desene Suriyeli çocuklarına Fatih annesi vardı yoktu boşverelim 😂😂😂😂

Aylar önce
Furkan GG
Furkan GG

Noldulan götüm

Aylar önce
melih incesu
melih incesu

SERT SOKUŞ YEMİŞ FATİH TERİM SURATI

Aylar önce
Furkan GG
Furkan GG

Aglaaaa

Aylar önce
Serdar Demir
Serdar Demir

Merek etme ağlaya ağlaya şampiyon yapıcaklar sizi,işte türk futbolun hali bu,amk orosbuçocuğu Fatih

Aylar önce
Aykut Pusur
Aykut Pusur

Fatih terimi bazı galatasaraylı taraftarlar bile istemiyordu milli takım skandalın yüzünden neymiş egoluymus türk futbolundan uzak durması lazımmıs felan filan . . Adam gs da basarilı mı basarılı futbolcu yetistiriyo mu yetistiriyo göze hoş gelen futbol oynatıyomu oynatiyo . . Sampiyon yapiyo mu yapıyo . . Eee kime ne bu adamın egosundan mekan basmasından felan . . Bence ölene kadar fatih terim galasarayda kalmalı bu kadar nett . .

2 aylar önce
Oğuzhan Sever
Oğuzhan Sever

Hak yiyenler hakkını bulur

2 aylar önce
sincap reyiz
sincap reyiz

Yarrami ye 6alatasaray

2 aylar önce
Macit Kılcı
Macit Kılcı

Olum. Fener. Bah. Ce. Atlgl. Gol. Degil🔉

2 aylar önce
Hasan Seyhan
Hasan Seyhan

Avarajla şampiyon olcaz rahat olun

2 aylar önce
Hüseyin Teber
Hüseyin Teber

SeN aDaMsIn

2 aylar önce
Alp Burak Mermerci
Alp Burak Mermerci

kendi ağzınızla dedinizki hakemlerde bazen hata yapabilir o yüzden susacaksınız sana battığı zaman ayağa kalkcan rakibe batıığında her hakem hata yapabilir demiycen o zaman kusura bakma hoca

2 aylar önce
superiorman59
superiorman59

Su sene en kotü 2.olalım da sene sonu hocanın transferleriyle hocanın kendi takımını izleriz tabi 2.liği en kötü yakalamamız şart

2 aylar önce
Alp Eren
Alp Eren

*"Hakemler de insan, hata yapabilirler."*

2 aylar önce
Alper Mete
Alper Mete

Mavrupa matihi malatasarayimm

2 aylar önce
Oğuzhan Sever
Oğuzhan Sever

Iyi kötü böyle videolar iyi izlenme veriyor kulübün youtube hesabina. Bazilari burdan gelecek oarati kötülüyor ama bilmedikleri burdan gelen para dolar clnsinden yani kotulememek lazim

2 aylar önce
Gizli Hesap
Gizli Hesap

*AĞLAMAYIN! FB KENDİ STADINDA YENİLMEZ*

2 aylar önce
FUN GROUP
FUN GROUP

hakemlerde insandır onlar da hata yapabilirler

2 aylar önce
Efecan Aydın
Efecan Aydın

İşine geldiği zaman insan hata yapar ( eğer o maçı gs kazanmışsa) ama gs kaybederse hakem nefes alsa şuç amk cinconu

2 aylar önce
Fight4 Freedom
Fight4 Freedom

Yahu hakemdir insandır hata yapar be çok ağladiniz vardı yoktu geçelim bunlari

2 aylar önce
Uğur Özkan
Uğur Özkan

Terim bey oyuncular senden korkuyorlar diye anca top çeviriyorlar. Sakin ol biraz amk

2 aylar önce
Mustafa gürsoy
Mustafa gürsoy

Hatırlayın ne oldu ankarada 8-0 ı unutma

2 aylar önce
Friko49
Friko49

Gomisi kiralayin

2 aylar önce
Yeliz Şengül
Yeliz Şengül

Hakemde sıkıntı yok hakem zaten orospu çocugu karaktersizin teki onu bi geç hakemi suçlamıcaksın. O hakemi oraya konulmasını sağlayan Hüsnü Güreli ve Yildirim Demirorene soracaksın. Turkiyede futbol oynatmiyor amk cocuklari

2 aylar önce
Emir Bayram
Emir Bayram

Çok sevdiğim bir arkadaşın bir sözü gelir aklıma "Hakemler de hata yapar !!!"

2 aylar önce
nurettin çınar
nurettin çınar

Hakemdir hata yapabilir 😂😂😂

2 aylar önce
tanrının çoçukları
tanrının çoçukları

Yarın akşam istanbul daki erkek olan tüm galatasaray taraftarlarını elinde ruhsatlı silahı çakı taş molotof kokteyli taşlarla beraber floryaya gece saat 20 de gelmis ini bekliyoruz ali palabıyık v diğer hakemler ailelerinizle vedalaşın yorumcular emre bol abdülkerim durmaz ailelerinizle vedalaşın federasyon ve cumhurbaşkanı eğer yarın gece 20 ye kadar fenerbahçe maçı galatasaray verilmese bunun bedelini ödeteceğimizi bildirmek istiyoruz galatasaray spor kulübü

2 aylar önce
xER3Nx 01
xER3Nx 01

😭

2 aylar önce
Arif Sever
Arif Sever

Baba gollerinden önce faul var haksız puan aldılar okey ama biz 10 kişi kaldıklarından sonra niye aptal gibi yan pas yaparak zaman geçirdik. İçeride 1.90 iki fırvetin vor bir tane orta yapmıyorsun?

2 aylar önce
talha muti
talha muti

#AAG

2 aylar önce
Esmanur Kaya
Esmanur Kaya

SARI KIRMIZI DÜNYANIN YILDIZI BEYENMEYENLER BİZDENDEĞİLDİR SARI KIRMIZI KALBİMİZİN YILDIZ 💛❤️

2 aylar önce
ahobaba04
ahobaba04

biz hakeme yenildik feneve deyil :)

2 aylar önce
3 Level
3 Level

Öncelikle ben fenerbahçeliyim.Ve şunu net söyleyebilirim ki hakem ve yönetim GS ı değil de BAŞAKŞEHİR i şampiyon yapmak için elinden geleni yapıyor. ve elif in golünde faul var. böyle bir TFF başkanı ve yönetüm olduğu sürece türkiyenin 3 büyük güzide kulubü nün şampiyonluğunun önüne taş konulacaktır. ADALETSİZLİĞİN RENGİ OLMAZ

2 aylar önce
Ronaldo De Lima
Ronaldo De Lima

Gol kralı Gomisi 6 ye gönderip, 11 e jagneyi alanları ayakta alkışlıyorum

2 aylar önce
hür adam
hür adam

Fatih hocam hakemlerde hata yapar senin dediğin gibi!

2 aylar önce
Ahmet Emiroğlu
Ahmet Emiroğlu

Hata yapar , şike değil !!!

2 aylar önce
Kadirhan Sarı
Kadirhan Sarı

Öyle deme ama fatihciğim ne de olsa "hakmeler de insandır onlar da hata yapabilirler" değil mi?

2 aylar önce
ahobaba04
ahobaba04

@Kadirhan Sarı doğru kardeşim

2 aylar önce
Kadirhan Sarı
Kadirhan Sarı

@ahobaba04 kardeşim benim ben Fenerbahçeli değilim ( allaha şükürler olsun 😂) ben trabzonsporluyum. Benim tek sıkıntım bizim sizinle olan, neredeyse aynı pozisyonların yaşandığı maçımızdan sonra bu sözlerini hatırlatmak istedim. Diğer maçlarda hakemler de hata yapabilir ama sizin maçta olamaz diyor hocanız. Bu böyle olmamalı bi sözü diyorsan ya arkasında duracaksın ya da olması gerektiği gibi rakibine yapılınca da bu tür konuşmaları yapacaksın. Aslında işin özü şu Türkiye de böyle hakemler olduğu sürece başta biz olmak üzere hiçbir takımın tabiricaisse burnu boktan kurtulmaz.

2 aylar önce
ahobaba04
ahobaba04

hata deyil kadirciğim şikke şikke yediremedin mi

2 aylar önce
Beytullah Özkul
Beytullah Özkul

Herkes hesap vercek OC LAR

2 aylar önce
Ateşli Gençler
Ateşli Gençler

fatih terim ilk yarı pozisyon vermdil diyor bu kötü fenerde vermedi, adamlar 10 kişi kaldı yine gidemedin üstüne bırakın bu hikayeleri aq yok faul bilmem ne sikik 5 6 gol atacağın takımı 1-0 yenmeye çalışıyorsun galatasaray bu değil işte yerinizde kalmak için bu kadar ezilmeye gerek yok değişikliklerde bile hata var olamaz ben bile yapmam bu hataları diyorsam fatih terimde bitmiştir. FUTBOLDA ŞANS BİTTİ HOCAAA KOY ADAMALRI OYNASIN BİTTİ TAKTİK LAZIM TAKTİKK SERBEST VURUŞLAR OYUNUN AKIŞINA GÖRE GİDİYOR TAKTİK FELAN YOKKKK AQ.

2 aylar önce
Mesut Emir YAZICI
Mesut Emir YAZICI

Hakemlerde insandir hata yapabilir.

2 aylar önce
doodle deep
doodle deep

SONRADA DEDİM KI İYİKİDE GALATASARAYLIYIM BE

2 aylar önce
doodle deep
doodle deep

SONSUZA KADAR GALATASARAY SONSUZA KADAR İMPARATORRRRRR FATİH TERİM

2 aylar önce
doodle deep
doodle deep

ARKADAŞLAR HERKES YORUMLARA YÜKLENSİN TRENDLERDE ÜST SIRALARA GELELİM

2 aylar önce
doodle deep
doodle deep

ŞAMPİYON OLACAĞIZ

2 aylar önce
doodle deep
doodle deep

ALLAH SENİ BASIMIZDAN EKSİK ETMESİN HOCAM

2 aylar önce
Enes Öztürk
Enes Öztürk

ADAMSIN BE

2 aylar önce
Mo la la ya yo
Mo la la ya yo

Hakemler de hata yapar Fatih hocam.

2 aylar önce
ÖZGE FESLİOĞLU
ÖZGE FESLİOĞLU

Kralımız 🤩

2 aylar önce
Raşit ÖzTÜRK
Raşit ÖzTÜRK

Her derbi sonu ayni bahane hakem bilmem ne 10 kişilik takımı yenemediniz.

2 aylar önce
Nazmi Enes Kocagöz
Nazmi Enes Kocagöz

Lan şaka Maka 20 yıl oldu hahahaha

2 aylar önce
Metehan Yaşar
Metehan Yaşar

Trabzon maçından sonra Hakemlerde hata yapabilir demiştin.

2 aylar önce
farklı şeyler
farklı şeyler

7:22 futbol arenası sinan yılmaz seni taaa aq ben oç. ihanet seni tuvalete attırmayan babanda aq

2 aylar önce
Mr Sky Man
Mr Sky Man

Teknik fukarasi 😂

2 aylar önce
Mr Sky Man
Mr Sky Man

Evet sadece bu sene alistiniz son 5 yila bir git ve bak maclara ozellikle son oynanan haftalara.. örnek gecen seneki Alanya maci. Turkiyede en cok kollanan takim GS! Tabiki bu ters tepince gucunuze gidiyor aliskin degilsiniz.. :))

2 aylar önce
Kadiromer Kaderci
Kadiromer Kaderci

Hakemdir hata yapar diyordu

2 aylar önce
Ali Kemal özen
Ali Kemal özen

Dislike atan yavsak Fenerbahçe liler

2 aylar önce
talha öztürk
talha öztürk

Hakemler de insan hata yapabilir diyen kimdi. 10 kişi takımı kıstırıp ezemiyorsun geç bunları.

2 aylar önce
ayhan isik
ayhan isik

Fenerden nefret ederim ama hakki yenen fenerbahce aglayan galatasaray. Bu fatih bedavadan bir suru sampiyonlugu aldi halen hakemlere konusuyor. Yuzsuzlugun bu kadari olmaz.

2 aylar önce
Guven KILIC
Guven KILIC

Yokya bizden bişey olmaz abi 20 yıl olmuş abi,20 yıldır hakemlemi kazanıyo fener gücümüz yetmiyo işte, bunu kabullenelim. her sene evire çevire sikip yolluyo evimize bizi fener😭😭😭

2 aylar önce
Oğuz
Oğuz

Hadi diyelim ki bu sene hakem hatası geride kalan 19 yıl ? Hep mi hakem hatası ? Buradan Galatasaray Camiasına Sesleniyorum ne olur Dikkate alın Ve önümüzdeki sene sessiz bir şekil de uygulayın Bir şey kaybetmezsiniz. Çok ciddi bir önerim var burada açıklayamam. Lütfen benimle iletişime geçiniz mesaj yolu ile.Galatasaraydan bir yanıt gelirse ciddi ve üst makam benimle iletişime geçsin, çalışanlar değil.

2 aylar önce
Abdülkadir Keten
Abdülkadir Keten

BABANIZ FENERBAHÇE ULAN 💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙

2 aylar önce
gökhan sönmez
gökhan sönmez

Hakemler de hata yapar

2 aylar önce
vedat durmuş
vedat durmuş

Adamsın adam ımparator terim

2 aylar önce
BENİMLEMİSİN
BENİMLEMİSİN

Maçın kazananı hakem AMK Türkiye'de böyle

2 aylar önce
RED BLOOD
RED BLOOD

Neden o statta 20 senedir fbyi yenemedigimizi bir kez daha anladim. Taraftar baskisi, korkak eyyamci hakemler ve karsi takimin futbolculari her seferinde kendi sahalarinda oynamanin verdigi avantajla hayvan gibi ikili mucadelelere girip biz onlara kart beklerken bizlere sari kart cikmasi felen. Bu sistem degismedikce 100 senede olsa orda galip gelemeyiz biz, daha dogrusu galip gelmemizi engelleyen kurum var oldukca turkiyede futbol adaleti boyle islemeye devam eder ve sonrasinda neden hakemleri konusuyoruz neden birlik ve beraberlik icinde oynuyamiyoruz Milli takimda kaos var devam eder

2 aylar önce
omer yildırım
omer yildırım

10 kişi takımı yenemediniz amk

2 aylar önce
sami umut bacak
sami umut bacak

Fenerin golü faul bu kadar net

2 aylar önce
Eray Karakoç
Eray Karakoç

Masa tenisi oynayın. futbol bi zevk yermiyor bu hakemler yüzünden

2 aylar önce
Halil Ayvaz
Halil Ayvaz

acıyorum sizlere zavallılar

2 aylar önce
Halil Ayvaz
Halil Ayvaz

kusura bakma fatih terim trabzon maçındaki yorumunda hakemlerde insandır hata yapabilirler di diyordunda şimdi ne oldu bağırıryon.allah daha beter etsin.

2 aylar önce
Huseyin Aytac
Huseyin Aytac

Şerefsizler yüzüne bu durumdayız kral her zaman şampiyon biziz faulü gol verirler herşeye bizi yaparlar boşver gönlümüz de siz

2 aylar önce
DDR - ShareW
DDR - ShareW

Her hakem hata yapabilir. - Fatih Terim

2 aylar önce
Çağla Bacak
Çağla Bacak

Hiç boş konuşulmasın GALATASARAY ikili averajla şampiyon olur.

2 aylar önce
Cengiz Köse
Cengiz Köse

Hadi git fetecu Antalya maçında varamara gerek yok diyen sendegilmisin

2 aylar önce
baran koca
baran koca

Fatih terimi seven dislike atsın

2 aylar önce
M. Gürol Aksu
M. Gürol Aksu

Bir kerecikte kendimize bakalım. Fener on kişi, golü atmışsın o andan itibaren neydi o oyun öyle. Birde gölün pasını kim verdiyse ona koşacaktın onyekuru.

2 aylar önce
Cemal Özdemir
Cemal Özdemir

Tipe bak suratina tükürdügmün gargameli

2 aylar önce
CasioMurat1905
CasioMurat1905

*ALİ PALABIYIK ADAM DEĞİLDİR..#*

2 aylar önce
mert ateş
mert ateş

Allah kerim fatih terim sen adamsin sik milletin anasini herkes biliyoki bu sene gs sampiyonlugu hak etti. Fenerbahce serefsizi utanmadan son 10 dk sahaya top ata ata maci bitirdiler dua ede ede herkes gordu bunu.Basaksehir sampiyon olsa ne pezevenkler 1 0 1 0 yeniyo korkak picler

2 aylar önce
isim yok
isim yok

Vardı yoktu geçelim bunları sayın PARAtor

2 aylar önce
Yunus Yaşar
Yunus Yaşar

Ali ortaya 3 çektir tayfaya demedilerya

2 aylar önce
Rewad Mamedov
Rewad Mamedov

Hocam bize cok haksizlik oldu dogru ama sende endayeyi ve fequliyi cikarmiycakdin. Ikinci yari bawlar bawlamaz ikinci forveti sokacakdin oyuna yani mitroglunu. Korkak oynadiniz. Konya bir kiwi eksik feneri sahaya gomdu. Sezonun kotu ve 10 kiwi kalmiw fenerine bam bam cakacaktiniz. Birde aldiginiz forvetlerin taa amk.

2 aylar önce
Nihat Albay
Nihat Albay

Tabi amk cocugu geçen seneki alanya maçıyla nasıl şampiyon olduğunuzuda söylesene!!!

2 aylar önce
kayahan yıkılmaz
kayahan yıkılmaz

Galatasaray sevdalandık bir kere İhaneti Gördük biz Türküz Unutmayız İHANETİ

2 aylar önce
Shibumi
Shibumi

Biz ne zaman Fenerbahçeyi yenicez?Herifler 45 dakika 10 kişi oynadı..yine gölü yedik. 20 sene oldu be.En son çocukken galip gelmiştik.

2 aylar önce
baykut candemir
baykut candemir

melisa çizmeciden nefret ediyorum

2 aylar önce
baykut candemir
baykut candemir

22

2 aylar önce
serdar turan
serdar turan

yawwşak terim hakemlerde insandır var yok bunlara gerek yok diyen sen değilmiydin.Az omurgalı oltükürdüğünü yalama gerçi sen alışıksın

2 aylar önce
Ömür Darıcı
Ömür Darıcı

Ya hocam Allah aşkına tamam bu maç haklısın siz hak ettiniz ama öncesinde biz bunlara alışığız deme bundan birkaç hafta önce vardır yoktur geçelim bunları diyen sen değilmiydin neden hep sizin kuyruğunuza basıldığında bağırıyorsunuz inanın Fenerbahçeli olarak ben bu maçtan 1 puan kazanmayı hak etmedik ben böyle puan kazanılmasını istemem bunu elimi vicdanıma koyarak söylüyorum

2 aylar önce
ugur öztürk
ugur öztürk

Bizin türklerden hakem olmaz en azından turkiyede olmaz. Yabancı hakem istiyoruz.en azından kimseyi tutmaz

2 aylar önce
Uğur Özkan
Uğur Özkan

ugur öztürk Türkiye’dir Galatasaray. Busefer herkes hakem Cimbomlu diyecek . Uğraşılmaz reis

2 aylar önce
İbrahim Erer
İbrahim Erer

Hızı 1.5 e alın normal oluyor

2 aylar önce
İbrahim Erer
İbrahim Erer

Beşiktaşlıyım ama tek kelimeyle Galatasaray'ın hakkını yediler.Ali Palabıyık ve Fırat Aydınus bence Fenerbahçe derbilerine çıkarılmamalı

2 aylar önce
Musab Buğra Gündoğdu
Musab Buğra Gündoğdu

Hakemlerde insan,onlarda hata yapabilir“Fatih Terim”(Galatasaray-Trabzonspor maçı sonrası)

2 aylar önce
BoZ TürK
BoZ TürK

Galatasaray UEFA şampiyonu Fener : Olsun sizi 20 yıldan beri yeniyoruz sahamızda 😂 Galatasaray sahanızda Kupa kaldırdık Fener : Olsun sizi 20 yıldan beri yeniyoruz sahamızda 😂 Sizden daha fazla Şampiyon olduk sizden iyiyiz. Fener : Olsun sizi 20 yıldan beri yeniyoruz sahamızda 😂 Galatasaray bizde 4 yıldız var sizde 3 yani sizi ezdik Fener : Olsun sizi 20 yıldan beri yeniyoruz sahamızda 😂 😂😂😂😂😂😂

2 aylar önce
Talha Kerim
Talha Kerim

ağlama oyna

2 aylar önce
Fjjdj Djjejd
Fjjdj Djjejd

Var var , ar yok.

2 aylar önce
süleyman çakır
süleyman çakır

En büyük altınova spor

2 aylar önce

Sonraki

TRYING THE STARBUCKS SUMMER MENU!

14:15

TRYING THE STARBUCKS SUMMER MENU!

Carly and Erin

görünümler 781 443

ТОП 10 Изгоев в своих командах

17:14

ТОП 10 Изгоев в своих командах

МЯЧ Production

görünümler 950 000

2005 - 2006 Champions League Story of Fenerbahce

16:29

2005 - 2006 Champions League Story of Fenerbahce

Maç Hikayeleri

görünümler 175 000

2002 World Cup Story of Turkey

13:48

2002 World Cup Story of Turkey

Maç Hikayeleri

görünümler 536 000

8 самых НЕОДНОЗНАЧНЫХ звёзд футбола

08:24

8 самых НЕОДНОЗНАЧНЫХ звёзд футбола

Портье Дрогба

görünümler 94 000

Франция 2:3 Россия. Отбор ЕВРО-2000

09:34

Франция 2:3 Россия. Отбор ЕВРО-2000

Григорий Гаяр

görünümler 1 000 000

Hayko Cepkin ve Fatih Terim Arasındaki Komik Diyalog

04:12

Hayko Cepkin ve Fatih Terim Arasındaki Komik Diyalog

Arda Güzelkent

görünümler 1 500 000

Liverpool FC ● 2019 Champions League ● The Movie

15:11