SPIDER-MAN FAR FROM HOME: After Credits Sahneleri Avengers Endgame Kadar Önemli!

Ezgi'nin Kanalı
Ezgi'nin Kanalı

Filmi ve after credits sahnelerini beğendiniz mi? Bundan sonra bizi neler bekliyor sizce? Yorumlarda düşüncelerinizi bekliyorum😊

15 gün önce
Doğukan Ayan
Doğukan Ayan

Çizgi romanda Parker Dr.Strange'den yardım istiyor ve Dr Strange insanlara büyü yapıp hafızalarını siliyor ve örümcek adamın kimliği açığa çıkmıyor

2 gün önce
TYY' m
TYY' m

Shield ajanları basındandır skrull olabilirmi???

6 gün önce
Ali Oğuzhan Keleşoğlu
Ali Oğuzhan Keleşoğlu

Film kesinlikle berbattı

8 gün önce
Behichan Ismet Akir-Kroketti1
Behichan Ismet Akir-Kroketti1

Ezgi abla filmi izleyeli belkide 1 dakika olmadi film haaaarrrriiiiiiikkkkaaaaayyyyydddddddııııı

9 gün önce
Furkan Eroglu
Furkan Eroglu

Film boyunca bu nick fury neden Peter a bu kadar kızıyor veya atarlanıyor diye düşündüm ama artık biliyorum ki o nick skrull mus :) bence görsel efektleri en iyi kullanan marvel filmi buydu bu arada :)

10 gün önce
nevzat bingol
nevzat bingol

Ben çoklu Evren olacağını düşünmüştüm ama mysterio her şeyi ve elemantalist hikayesini kendi kurguladigi için o muhabbeti sadece bi gönderme olarak kabul ettim çizgi romana yapılan bence çoklu evrene girmeyecekler başka fikri olan var mi acaba yada bana katılan

3 saatler önce
BENGÜ BAYKARALI
BENGÜ BAYKARALI

Belki sende bi şekil değiştirensin ???

8 saatler önce
Umbreon
Umbreon

Hulk mı ? Halk mı ?

Gün önce
aoaqueen. tr
aoaqueen. tr

Peter gözlüğü Mysterio ya verirken % 100 onay istedi ve gözlüğün yeni sahibi Mysterio oldu.Peki Peter gözlüğü geri aldığında neden Mysterio nun onayını istemedi ?Sonuçta gözlüğün yeni sahibi o olmuştu?

Gün önce
*darkelus* darkweb
*darkelus* darkweb

Bi film var Tom Holland seslendirmen Toby oyuncu

Gün önce
çisem shukri
çisem shukri

1:56 gülmekten öldüm sağol anıl abi gene Show yapmış sın

Gün önce
MuhammedGameR
MuhammedGameR

ben 2.after credit sahnesini izleyemedim

Gün önce
Mehmet Ali Şahan
Mehmet Ali Şahan

JJJ i görünce çok heyecanlanmıştım konuya çok güzel değinmişsiniz çok güzel bir video olmuş 👍

Gün önce
ahmet ege duman
ahmet ege duman

Sipiderman kimliğini herkez öğrendi yandık

Gün önce
ahmet yağız
ahmet yağız

3:49 hulk :S

Gün önce
Duygu_3
Duygu_3

Bi ara şimşekler çaktığında Thor geliyormuş gibi heycanlanmıştım ordan Avenger'sı falan da bekledim istemsizce

2 gün önce
RD_BKEAC
RD_BKEAC

10 dk 1 saniye shahhshsjs

2 gün önce
metehan başaran
metehan başaran

Sonlarda bir adam bilgisayardan flash bellek çıkarıyor orda ne oluyor bir fikri olan varmı ?

2 gün önce
Duygu_3
Duygu_3

metehan başaran bence de dediğin gibi olur

Gün önce
metehan başaran
metehan başaran

Duygu_3 edith i indirdirdiler diye tahmin ediyorum kopyasını aldı gibi edith kendini istese ordan siler ama hemde 3.konunun girişi onunla başlar diye tahmin ediyorum

Gün önce
Duygu_3
Duygu_3

metehan başaran bence E.D.I.T.H varya onu hackleyeceklerdi hacklenme tamamlanınca da çıkardı bilgisayardan

2 gün önce
StarkS s
StarkS s

Olm ben bu son sahneleri görmedim

2 gün önce
Umut Elgün
Umut Elgün

SPOILER parelel evren diye bir sey yokmuş misteryonun yalanı anlamadım yani birde affter card sahnesini izlemedim ne oluyor

2 gün önce
çağrı Elhakan
çağrı Elhakan

475 dislike kötü Skrull'lar.Ve de Mysterio'nun Hayaleti. :D

2 gün önce
iam derinsu
iam derinsu

Will always love you 3000 #teamironman 💓 Bazılarının kıymetini öldükten sonra anlamak mezar sahnesinde içim gitti ama o jetdeki müzik olayı back in black çalıp da LED zeppelini çok seviyorum diyen koca yürekli spidey seni 1M kere seviyoruz 😂😂

2 gün önce
zeki krsrko
zeki krsrko

Abi ben varya peterin kostüm yapma dahnesinde duygulandım abi birde filmin sonunda tokat yemiş gibi oldum diyer filme daha ne kadar var belki 4 belki 5 yıl sonra çıkıcam ben napıcam kafayı yicem

2 gün önce
Buğra Adakoğlu
Buğra Adakoğlu

Abla iyi güzel de biraz salladın gibi geldi

3 gün önce
Sefa Bahadır
Sefa Bahadır

Abla filmede gizli kostüm en son hapisanedeki adamdaydı sonra aldılar mı onu göremedim ???

3 gün önce
Pubg Manyağı
Pubg Manyağı

Filmde çok şaşıracaksınız

3 gün önce
Ahmet Gurdal
Ahmet Gurdal

Star wars göndermesi de muhteşemdi

3 gün önce
Ahmet Gurdal
Ahmet Gurdal

Ben filmde bir multiverse gormedim

3 gün önce
Çınar Sayan
Çınar Sayan

İşallah 10 milyon abone olursun

3 gün önce
Çınar Sayan
Çınar Sayan

Abla ben yeni süper kahramanin kötü olduğunu düşünüyorum

3 gün önce
Vahit Efe Gülen
Vahit Efe Gülen

Avengers bittimi cevaplarsanız sevinirim

3 gün önce
ALİ Yıldız
ALİ Yıldız

Sinister six filmini istiyorum artık her şey hazır 😊

3 gün önce
Fury Wings
Fury Wings

Peter mysterio yu öldürme suçundan hapse girecek ve içerideki onun tüm düşmanları onu öldürmeye falan çalışırken vulture onu koruyacak ve aralarında baba oğul ilişkisi görülecek diye bir teori var bence çok ta saçma değil ama niye her filmde bir baba bağlıyorsunuz peter a ilk filmde Tony (buna lafım yok Tony bambaşka) ikinci filmde mysterio üçüncü filmde de aynısı olmamalı bence

3 gün önce
RECOVER FX
RECOVER FX

ula ya 2.after credits i izlemedim alsmşfhasdhgdfh bilmiyordum dfıuasşlgfhydlfhfhg

3 gün önce
Meryem Özyeşil
Meryem Özyeşil

Ben 2. Yarıyı ağzım açık izledim kapatamadım

3 gün önce
Whovian Girl
Whovian Girl

2:57 Hemen bir Ant Man' e bağlanmış olacaksınız dedi sandım. Eğitmene bağlanmış olacaksınız diyormuş.Birkaç saniye önce Ant Man'in videoda görünmesinden dolayı herhalde😄 Emeğine sağlık Ezgi😊

4 gün önce
Kenan Bilgiç
Kenan Bilgiç

Kamerası yok mu kostümün ordan kanıtlar yalan olduğunu

4 gün önce
Yusuf Ziya Hatipoğlu
Yusuf Ziya Hatipoğlu

Tobey'i yeniden görmek istemiyorum, olmaaz

4 gün önce
Oyun D
Oyun D

Spiderman homecoming'te peter otoparkta aaron Davis adında bir herif var ve ona yeğeninin gueenste yaşadığını ve sorun istemediğini söyledi ve sonra homecoming in silinen sahnesinde adam telefonda miles dediğini duyduk yani peter parker ölebilir ve yerine miles morales geçebilir ve ona tobey maguire örümcek adam olmayı gösterir neden olmasın

4 gün önce
Efe Sait KKDŞ
Efe Sait KKDŞ

peter londra da köprüdeyken bi eline tabela diğer eline betona bağlı bi ip aldığında bence kaptan amerika ya gönderme yapıyo o da endgame de bi eline kalkan alıp bi eline thor un çekicini almıştı bari spoiler verdik beğenin bu arada örümceğin elinde olanları yanlış yazmış olabilirim özür dileriöm yanlış hatırlıyosam

4 gün önce
Süper Raichu
Süper Raichu

Sizce Örümcek Adam'ın 3.filminde Jackal olacak mı ?

4 gün önce
LohZ
LohZ

Yeni Spider-Man gelmişken Murat'ı konuk etseniz film hakkında konuşsanız olmaz mı ? :

4 gün önce
Berra Beşer
Berra Beşer

Ac/dc back in black’i nasıl Led Zeppelin sanırsın eyy Tom

4 gün önce
Derya akoğul
Derya akoğul

Spoılersız bir video çekmeden direk spoiler videosu çekmek harika oldu!! Çok iyi, bence spoılersız videolara gerek yok direk konuya girebiliriz :D

4 gün önce
ismim bir hiç
ismim bir hiç

Filmin gercek anlamda sonuna kadar beklemeyenler icin film iyi sonla,bekleyenler icin kotu sonla bitti.Film bittikten sonra gozum yaşardı ya 😢😢😢

4 gün önce
Kareito
Kareito

Miss-Ezgi Far From Home

4 gün önce
HALİT YÜKSEL
HALİT YÜKSEL

Ağa be paralel evren daha basit geldi bana 😂😂

4 gün önce
Uğur Işık
Uğur Işık

reklamlarında hugolayı örnek al

5 gün önce
muhammed şeyho
muhammed şeyho

Dikkat et londrada o yaratıklar çıkmasın

5 gün önce
Naz Bozcuk
Naz Bozcuk

Ezgi abla bir sorum var da scarlet witch ve jean grey savaşsa hangisi kazanır♥️

5 gün önce
Arda Güçlü
Arda Güçlü

Tobey ve tomu aynı filmde görücez çünkü Marvel 4. Fazda Spiderman welcome to home diye bir film gelicek ve Tobey tom bu filmde andrew de olabilir

5 gün önce
Arda Güçlü
Arda Güçlü

EZgi woman far from home

5 gün önce
Deniz Ali
Deniz Ali

Ezgiyi black widdow a benziyo

6 gün önce
Can Balaban
Can Balaban

Hiç bir şeyin karıştığı falan yok Ezgi! End game ile iş bitti ve açıkta kaldınız. Muazzam bir şeyler varmış gibi yapmaya gerek de yok. Zirveyi gördüğünüzü ve artık inişi kabullenin. Eskileri görmek geneli heyecanlandırır mı şüpheliyim. Eğlenceli bir filmdi ama muhtemelen spiderman 1-2 kadar sayıda tekrar tekrar izlemem. DÜŞÜYOR! Kabullenmek lazım.

6 gün önce

Sonraki

BU GERÇEKTEN ÖNEMLİYDİ ve TOY STORY 4 Bunu Başardı

18:44

Food In Commercials VS  In Real Life !

10:02

Food In Commercials VS In Real Life !

AzzyLand

görünümler 1 339 164

Could Batman Solve The Kira Case? - Death Note

23:09

Could Batman Solve The Kira Case? - Death Note

SethTheProgrammer

görünümler 667 056

Causatum | Critical Role | Campaign 2, Episode 70

3:53:13

Causatum | Critical Role | Campaign 2, Episode 70

Critical Role

görünümler 458 955

Disney's Mulan - Official Teaser

1:30

Disney's Mulan - Official Teaser

Walt Disney Studios

görünümler 24 829 099

NEW MOVIE TRAILERS 2019 (Comic-Con)

15:15

NEW MOVIE TRAILERS 2019 (Comic-Con)

MovieGasm.com

görünümler 574 415

Hustle Castle’s Extremely Confusing Ads (Badads 4)

15:06

Hustle Castle’s Extremely Confusing Ads (Badads 4)

Danny Gonzalez

görünümler 1 864 876

Long Lost Passion | Drama GLMM | Gacha Life

25:14

Long Lost Passion | Drama GLMM | Gacha Life

dogfish the dogfish

görünümler 397 556

Everything Wrong With Limitless in 17 Minutes or Less

19:18

Rich and Mike's The Rise of Skywalker Predictions Video

41:06

Rich and Mike's The Rise of Skywalker Predictions Video

RedLetterMedia

görünümler 1 120 796

Meant to be || gacha life mini movie || original

25:13

Meant to be || gacha life mini movie || original

가차Emathyst

görünümler 684 502