SİRİYE SAKIN BU SORUYU SORMAYIN !! (YOKSA POLİS GELİR !!)

Kafa Dengi - Berke Kalfa
Kafa Dengi - Berke Kalfa

DAHA ÇOK SİRİ VİDEOSU İÇİN LİKE ATMAYI VE SİRİYE NE SORAYIM YORUMA YAZMAYI UNUTMAYIN...

Aylar önce
Nuran Tunc
Nuran Tunc

Bre arif 4 fire sonucu oynadl

30 dakika önce
Zeki Sıraç
Zeki Sıraç

Sizi. Ye. Ölde

2 gün önce
Çağan Efe Karabulut
Çağan Efe Karabulut

Abi yeter. Artik

5 gün önce
galata saray
galata saray

Siriye momoyu sevip sevmediğini sor

9 gün önce
Tunç TR
Tunç TR

Kafa Dengi - Berke Kalfa Siri'ye sen bizi mi dinliyorsun de

11 gün önce
Osman Aydin
Osman Aydin

Sedat

3 saatler önce
Saleh Memmedov
Saleh Memmedov

Bunun neyini beyenim amak

3 saatler önce
Yigit Kocak
Yigit Kocak

Orospu çocuğu musun de abi ama siriye

5 saatler önce
Korku kanalı Eylül
Korku kanalı Eylül

Ben 108 dedim aradı vallahi abi ama hemen kapattık

6 saatler önce
İsimsiz Oyuncu
İsimsiz Oyuncu

Adamı ne zaman öldüreyim diye sor

23 saatler önce
Oguzhan Manav
Oguzhan Manav

108 yazarsan butun dunyadaki ambulanslardan biri gelio

23 saatler önce
çılgınlar oyunu pro
çılgınlar oyunu pro

Siri sen çakiyi gördünmü

Gün önce
Melda Eski
Melda Eski

Allah desem kaç kişi beğenir

Gün önce
uc kafadarlar games
uc kafadarlar games

ben

Gün önce
Ayfer Çayır
Ayfer Çayır

bana bırak seslendin dedi hemde kapalıyken

2 gün önce
Ayfer Çayır
Ayfer Çayır

bizde siri var bir gün telefonu şöyle kapalı bir şekilde siri diye bağırdım açıldı

2 gün önce
Zehra Özdemir
Zehra Özdemir

6:26 koptum valla

3 gün önce
Mertcan Asci
Mertcan Asci

Dabbeyi arat

3 gün önce
Merve Poyraz
Merve Poyraz

Siri'ye küfür etti

4 gün önce
Çılgın Mahalleli
Çılgın Mahalleli

Jason u bana getir de

4 gün önce
berkecandeniz Deniz
berkecandeniz Deniz

999 u ara

4 gün önce
berkecandeniz Deniz
berkecandeniz Deniz

Gülmekten ölecemmm 😂😂😂😂

4 gün önce
Murathan Vekilharç
Murathan Vekilharç

Sansınlar hacı

4 gün önce
Lorem İpsum
Lorem İpsum

Ömrüm sen sin

4 gün önce
Akin Ozer
Akin Ozer

ALLAH KORUSUN

4 gün önce
İlkcan Pakoğlu
İlkcan Pakoğlu

Allah desem kaç kişi beğenir

4 gün önce
Ada Kurtulus
Ada Kurtulus

Şaka yaptım adı yani ben hırsızın de

4 gün önce
Ada Kurtulus
Ada Kurtulus

Ben hırsızım

4 gün önce
Fatih baba
Fatih baba

Abi morok demesen

4 gün önce
berkay yıldırım
berkay yıldırım

Sensin moruk

4 gün önce
Senan Memedov
Senan Memedov

Ne yaptinki sen hiçbirşey calişmadi amina kodugum

4 gün önce
Ulaş Delibaş
Ulaş Delibaş

108 sorusu

4 gün önce
bomerang çocuk
bomerang çocuk

Kanalıma abone olun

4 gün önce
Chara Dremmur
Chara Dremmur

bi bizimde iphonemiz olsa ıwuaosrfwaqra

4 gün önce
Gizemli Çılgınlar
Gizemli Çılgınlar

BUVİDYODANDABİRYANEÇEK

5 gün önce
Mustafa Yasin. Gelir.
Mustafa Yasin. Gelir.

Allah c.c desem kaç kişi beyenir

5 gün önce
Turgay Aydoğan
Turgay Aydoğan

Abi şunu sor anani avradını sikiyim ananınnika sikik orosbu çocoğu de

5 gün önce
Melike Perisan
Melike Perisan

Moruq

5 gün önce
ARAL KOÇBOĞA
ARAL KOÇBOĞA

4:02 cesedi nereye BERKE: saklayabilcegim bir işletme arıyorum SİRİ:Nasıl bir işletme arıyosun BERKE: lan ben senin beynine sokayim 😂😂😀😀😂😂

5 gün önce
Ramid Selimov
Ramid Selimov

Oh s**t!

5 gün önce
Ramid Selimov
Ramid Selimov

😢😢😢

5 gün önce
jadolive iso sk
jadolive iso sk

adamsın berke

5 gün önce
ihsan Ülük
ihsan Ülük

Abi ilminati yi ara

6 gün önce
XXYCOOL GAMERSXXYABC
XXYCOOL GAMERSXXYABC

burdakine dokunmayı denesene bi I I I V

6 gün önce
Meral Yalcin
Meral Yalcin

Ben küfür ettim 👮 gelmedi

6 gün önce
muhammed geylani
muhammed geylani

ikide bir moruk demesene viyyyy

6 gün önce
Give me Red
Give me Red

Ofh yine prim yine içeriksiz bişey lan bunlar

6 gün önce
Melih bursa
Melih bursa

ne moruk diyon 10 yaş

6 gün önce
Sipidik Kokarca
Sipidik Kokarca

Çok abartmışsın amk

6 gün önce
Ayşe Çalışkan
Ayşe Çalışkan

sen d3limisin😈😈😈😈

6 gün önce
Bekir Burak Güneş
Bekir Burak Güneş

ŞURAYA BAS MAVİ OLSUN | | | | ^ ALLAH ANNENE BABANA UZUN ÖMÜR VERSİN AMİN ♡

7 gün önce
Kerem Kölemen
Kerem Kölemen

Demir ile neler yapabilirsiniz öğrenmek için abone olun.

7 gün önce
Kadir Aslim
Kadir Aslim

Allah desem bu be beden kurtulur muyum

7 gün önce
Ismail dogan
Ismail dogan

Götünle oynama bosbeles

7 gün önce
Vedat Azat
Vedat Azat

Kullanma MK Ayfon sartmi

7 gün önce
mustafa serhat şahin
mustafa serhat şahin

Aynen ben küfür ettim kendini kapattı

7 gün önce
isimsiz oyuncu pro
isimsiz oyuncu pro

Siriye 666 arat 👹👹

7 gün önce
Rdwn Dğn
Rdwn Dğn

Meraba Arkadaslar öncelikle kanalima Abone Olmayi Unutmayi internet uzerinden para nasil kazanilir ile ilgili vidyolarima bakmayi unutmayin..

7 gün önce
basri özkan
basri özkan

Sevişelim mi diye sor

7 gün önce
Rüya Arslan
Rüya Arslan

Abiçakividyosugelsin

7 gün önce
Samet Şirinyurt
Samet Şirinyurt

amkdum salağı

7 gün önce
Bedriye Kizgin
Bedriye Kizgin

Baban kim

7 gün önce
Elif Aras
Elif Aras

Cehennemi ara siriden

7 gün önce
Belgin Köksal
Belgin Köksal

Tamam Berke abi

7 gün önce
Abdullah Sakayik
Abdullah Sakayik

Bunu Amerikan malı cihaz telefon kullananlar düşünsün. Sen neden dert yaptın kendine. Ayrıca memlekette bu kadar sorun varken bir mevzu bu mu kaldı. Asgari ücretle çalışanın halinden bahset. İnsanlar geçim sıkıntısı çekiyor bundan bahset. Bırak bu işleri. Boş işlerle milleti meşgul etme.

8 gün önce
DIY. kendin yap
DIY. kendin yap

Abi her video da korkuyorum senden

8 gün önce
Hüseyin BAYAR
Hüseyin BAYAR

İzlenme çok olsun ki YouTube dan iyi para alayım diye böyle bir video ve başlık hazırlamış vatandaş! YouTube para veriyormuş hemde iyi para

8 gün önce
Ali Aksu
Ali Aksu

İnsan en iyi nasıl oldurulur

8 gün önce
ahmet Yalcin
ahmet Yalcin

k ka kaf kafa kafa d kafa de kafa den kafa deng kafa dengi

8 gün önce
ssekeroglu26
ssekeroglu26

Abi hani (SÜLEYMENDER) Unutmayan lar beğensin

8 gün önce
HARUN Erer.
HARUN Erer.

hangi evde hırsızlık yapabılirim

8 gün önce
mahir ünlü
mahir ünlü

Ben her gun sovuyom amk niye polis gelmiyo

8 gün önce
NR EFE
NR EFE

Abi 108'i ara dicen

8 gün önce
Adem Küçükşahin
Adem Küçükşahin

Allah günahlarınızı af eylesin ananıza babanıza uzun omurler versin inşallah amin

8 gün önce
BOMB PRO 2255
BOMB PRO 2255

Allaah adıyla like isteyenlerin allah belasini versin

8 gün önce
Video Beren
Video Beren

Sordum polis gelmedi

8 gün önce
SERHAT ÖZEN
SERHAT ÖZEN

Siriyi bilmem ama sana sorulması gereken tek soru var TORBACIN KİM ? Boş işler uzmanımısın yoksa hakikaten madde etkisimi ?

8 gün önce
Okan Tascan
Okan Tascan

Bismillahirrahmanirahim Kaç kişiye okuması için vesile oldum

8 gün önce
ahmet Doğrul
ahmet Doğrul

Allahini kuranini sevenler 1 link

9 gün önce
ibo ve kuzey
ibo ve kuzey

Allah cezanı versin senin o ananı babanı öldürürüm lan

9 gün önce
MetinDeniz2013 Deliorman
MetinDeniz2013 Deliorman

Joker evine gelsin

9 gün önce
ecrin kırlangıc
ecrin kırlangıc

Abi çok cesursun ama bence başını belaya sokma

9 gün önce
ecrin kırlangıc
ecrin kırlangıc

Abi sakın böyle şeyler söyleme onlar polis merkezine geliyo !!👈

9 gün önce
Fahriddin Ruştiev
Fahriddin Ruştiev

Abi teşekürler ben dilmiyordum👍👍👍👍

9 gün önce
Erdal Yildirim
Erdal Yildirim

niye kùfrediyon

9 gün önce
Salih can
Salih can

Allah desem kaç kişi beğenir 👍🤲

10 gün önce
Levent Bilber
Levent Bilber

Mantık yoksunu

10 gün önce
melis şanlı
melis şanlı

kaka yemeyi seviyormuymuş sor

10 gün önce
Mehmetcan63 Bayram63
Mehmetcan63 Bayram63

Sik

10 gün önce
Yağmur Aydın
Yağmur Aydın

yok selenayı çağırdım sen geldin :d

10 gün önce
selçuk guleroğlu
selçuk guleroğlu

Beyler beğeni için allah ve Hz Muhammedi kullanmayın din le alaka lı bişey yazmayın pls

10 gün önce
Kerem21 Uraz
Kerem21 Uraz

Moruk senin babandır

10 gün önce
Kerem21 Uraz
Kerem21 Uraz

Eniştem ceptine kaydı hiç bişey olmadı

10 gün önce
Bilgehan Öztekin
Bilgehan Öztekin

Sen ne salak adamsın aq

10 gün önce
Ramazan İncidağı
Ramazan İncidağı

Ancak moruk diyor başka bişey yok

10 gün önce
Enes Talha Yılmaz
Enes Talha Yılmaz

Böyle yaparak iphone i insanlardan bezdiriyorsunuz

10 gün önce
Cevdet Taskin
Cevdet Taskin

Senden bi cacık olmaz boş boş konusuyosun

10 gün önce
Insta/genciniski_official instaqram adresim
Insta/genciniski_official instaqram adresim

Abi onu nasil yukluyorsun banada oyrete bilirmisin? WHATSAPP+994559811707 YAZARSAN ABI BANA YAZARSIN

10 gün önce
Osman Bayram
Osman Bayram

Allah desem kaç kişi beğenir?

10 gün önce
Chvvv BBvvb
Chvvv BBvvb

Senin çektiğin videonun ag

10 gün önce
Ayten Adıyaman
Ayten Adıyaman

Deli bu adam mk

10 gün önce
KoreMan
KoreMan

İphonen olmadigi halde Videodan korktum aq')

10 gün önce
YOUTUBE CHANNELL
YOUTUBE CHANNELL

Abi 108 i siri aramasın diye Siri 108 diyorsun

10 gün önce
oyun kafası
oyun kafası

Adam öldürdüm nolur

11 gün önce

Sonraki