Sıfır Bir - 6. Sezon 6. Bölüm (Final) Fragmanı

  • katma 3 aylar önce

    Sıfır BirSıfır Bir

    Süre: 1:01

    Sıfır Bir "Bir Zamanlar Adana'da" 6. Sezon 6. (Final) Bölüm Fragmanı ile sizlerle... 6. Sezon 6. Bölüm ise 12 Haziran’da BluTv'de... Daha fazlası için takipte kalın
    facebook.com/sifirbirdizi/
    instagram.com/sifirbirdizi/
    twitter.com/sifirbirdizi/

Hebun Can
Hebun Can

Çok küseldi bitmesine üzüldüm

18 saatler önce
Çərkəz-ndng fg
Çərkəz-ndng fg

Butun bolumlerini izledim 10 numara dizi hepinize teşşekurler

3 gün önce
hardenn NBA
hardenn NBA

00:35

8 gün önce
IMediumJY Mehmetcan
IMediumJY Mehmetcan

Cio varken daha güzeldi

10 gün önce
Мирик Басгалский
Мирик Басгалский

Savaşların evini basan PÖHlerden birisi Serdar amk 😁

14 gün önce
Kənan Risus
Kənan Risus

Oğlum fragmanda niye dizide neler olup bitmiş onu yazıyonuz la? Spoiler neden veriyonuz aq?

15 gün önce
Kenan Aytekin
Kenan Aytekin

🔥

15 gün önce
jadolive Miraç
jadolive Miraç

Filminin teaser bugün 19.01

15 gün önce
Kadir Bayram
Kadir Bayram

3 dk kaldii ;)

15 gün önce
Murat Can
Murat Can

Lan sokağın çocukları atsanıza

16 gün önce
Savaş Boran
Savaş Boran

girip kanala bakıyorum belki video gelmiştir die sonu hüsran

17 gün önce
Ahmetk & xkong
Ahmetk & xkong

Savaş Boran bugün 19:01 de filminin teaserini atcaklar

15 gün önce
John Wick
John Wick

cio ölmiyecekti yanlış yaptınızz

18 gün önce
Gülay Evren
Gülay Evren

Kadri Beran Taşkına teşekkür ederiz

19 gün önce
Efecan No1
Efecan No1

Alatiyon bizi aga deveam sokan cocuklari

19 gün önce
Hzr Mhfz
Hzr Mhfz

Arkadaşlar tamamını izledim senaristi belli değil bu dizi kesinlikle gençleri suça sürüklemek için yapılmış bir dizi gerçek hayat bu çok farklı içinde olanalar bilir gençler sakın kanmayin bunlara bir erkeklik yapıp yatarsınız kırk karılık yapar çıkamazsınız vesselam.

20 gün önce
İsa Avcı
İsa Avcı

Ozi babaniz bu catismadan sonra memeleketin babasi olayak

26 gün önce
Yemin Dizisi
Yemin Dizisi

sıfır bir bölümleri bu kanalda abone ol birinci bölüm izle https://www.youtube.com/watch?v=IlKo11BdGng&t=6s

27 gün önce
onur aydeniz
onur aydeniz

bu diziyi blue tv haricinde nerden izleriz bilen varmı

27 gün önce
İSMAİL EMRENİN ANNESİ
İSMAİL EMRENİN ANNESİ

Futbol max 2 indir izle

22 gün önce
Senol Bakin
Senol Bakin

Savaş abi hakkariden sana sesleniyorum instegram hesabından baktım video paylaşmışsın kanala abone olun diye bende abone oldum senin bu yoruma cevabını bekliyorum abi .

27 gün önce
Emin
Emin

cevap vermez burda bulamaz yorumunu

27 gün önce
Emin
Emin

Senol Bakin kardesim adam sana nerden ulassin

27 gün önce
siyah beyaz
siyah beyaz

Yeni dizi nezaman geliyor

29 gün önce
Efe Dayi
Efe Dayi

AMK güzelim diziyi bitirdiniz hani sokağın çocukları

Aylar önce
Berkay Bakar
Berkay Bakar

Burakla Cengo Uyuşturucuyu Özendirmekten Hapise Girdiler . Bu Yüzden Bu Sokağın Çocukları Yayınlanmaya bilir !

23 gün önce
sjsjakjsk dsasd
sjsjakjsk dsasd

arkadaslar Sıfır Birin butun bolumleerıni isteyen varsa yanıt yazsın link atacam

Aylar önce
Selçuk Coşkun
Selçuk Coşkun

Kanka atarmısın bi zahmet anılarımızı tazeliyelim

27 gün önce
Harun Gültek
Harun Gültek

Hala izleyen varmı varsa +1lesin!!!

Aylar önce
Vlogger Paşa
Vlogger Paşa

Babba

Aylar önce
Celo Trap
Celo Trap

S1F1R B1R OYUNCU KADROSU ➤♛ KADRİ BERAN TAŞKIN ♛ ➤♛CİHANGİR CEYHAN ➤♛SAVAŞ SATIŞ♛ ➤♛ÖZGÜR MERİÇ♛ ➤ ♛MEHMET ELMAS♛ ➤ ♛BERTAN UÇAR♛ ➤ ♛BURAK ŞAHİN♛ ➤ ♛BURAK ŞAFAK♛ ➤ ♛NESİH TURUNÇ♛ ➤ ♛ONUR AKBAY♛ ➤ ♛BURAK AKYÜZ♛ ➤ ♛TÜMER ADAKANER♛ ➤ ♛SERDAR AVCILAR♛ ➤ ♛SALİH İNCİ♛ ➤ ♛İBRAHİM UZUNCA♛ ➤ ♛ ♫ ESAT BARGUN ♫ ♛ ➤ ♛CENGİZ YURDUTEK♛ ➤ ♛MELİH KONUŞ♛ ➤ ♛GÖKHAN DİĞİCİBAŞI♛ ♥♥♥EMEĞE SAYGI LÜTFEN SEVGİLERİMLE♥♥♥

Aylar önce
Ahmetk & xkong
Ahmetk & xkong

Kaç hafta oldu laaaaan

Aylar önce
Q 7
Q 7

Youtube kanalimdor abone olup begenmeyen ayip eder namusuma 😊

Aylar önce
W'oodLex '
W'oodLex '

Sıfır bir kesitleri izlemek isteyen varsa gelsin nerden izlendiğinide gösterecem

Aylar önce
Eski Diziler
Eski Diziler

SOKAĞIN ÇOCUKLARI ♥

Aylar önce
Erhan Strqfe
Erhan Strqfe

O Çakallarda Burdaymıs Çakallar seni siksin yavşak

Aylar önce
Erhan Strqfe
Erhan Strqfe

@Özkan Çakar yaşın 10

Aylar önce
Özkan Çakar
Özkan Çakar

@Erhan Strqfe ikile aq veledi

Aylar önce
Erhan Strqfe
Erhan Strqfe

@Özkan Çakar ewt yarram

Aylar önce
Özkan Çakar
Özkan Çakar

Komik misin

Aylar önce
Procuk PW
Procuk PW

KANALIMA ABONE BEYLER LUYFEN

Aylar önce
Tepkisiz
Tepkisiz

Lan gta san andreasmı oynuyonuz

Aylar önce
sheriff hood
sheriff hood

Bu nasıl final? Herkes öldü amk

Aylar önce
Gulnara Eyvazov
Gulnara Eyvazov

Çakkallar seni siksin lan yavsak 😂😂😂

Aylar önce
KASSEM
KASSEM

TÜM BÖLÜMLERİ BEKLİYORUZ

Aylar önce
Yeşim yıldız
Yeşim yıldız

https://youtu.be/_-S_09FYT9g

Aylar önce
Galatasaray tv
Galatasaray tv

Merhaba sıfırbir hayranları egersizde sıfırbirin sinema filminden kesitlerini merak ediyosanız kanalımda 🙏

Aylar önce
ezdinşer koçgiri
ezdinşer koçgiri

amk bu götoş şerefsiz gökhan rolünü cüneyt arkin filimlerindeki bizans askerlerinden daha iyi oynuyor . gerçek hayatta karşıma çıksa sikini keserim

Aylar önce
sinan Altunbey
sinan Altunbey

Çok saçma bir final ya mahvetmişler bildiğin sıçmışlar resmen

Aylar önce
WToyuncu
WToyuncu

https://www.youtube.com/watch?v=JPgwwXn-0eE yeni bölüm sahneleri ni izlemek için tıkla gel

Aylar önce
EN İYİ SARKILAR
EN İYİ SARKILAR

Amk bolumler nerde

Aylar önce
Muhammet Mustafa Özdemir
Muhammet Mustafa Özdemir

Bu da bitti be

Aylar önce
Pod Olt
Pod Olt

Her güzel şeyin bir sonu oldugu icin bununda bi sonu var.

Aylar önce
S1F1RB1R KesitLeri
S1F1RB1R KesitLeri

Sıfır Bir - ( Bilocan ) Yargı DagıTıYoR Videomuz Sizlerle Daha Fazlası için Takipte Kalın https://youtu.be/rWi34ITrq6M

Aylar önce
Ercep Başdaş
Ercep Başdaş

Ozi babanız bu çatışmadan sonra memleketin babası olayah

Aylar önce
Yunus 77 Ekinci
Yunus 77 Ekinci

Yeter artık yutupda yayınlayın

Aylar önce
DELİ COCUKLAR
DELİ COCUKLAR

OOO Çakallarda Buradaymış 😀

2 aylar önce
MERTCAN aydmr
MERTCAN aydmr

abi yeter vallaha lütfen tekrar başlatın şu S1F1R B1R'i dayanamıyorum deliricem

2 aylar önce
RETNYX
RETNYX

YA ABİ BU DİZİ BÖYLE BİTMEMELİYDİ YA KİM İZLEMEZKİ BU DİZİYİ NEDEN BİTTİKİ :(

2 aylar önce
ibrahim görgüç
ibrahim görgüç

Kardeşim YouTube kanalında 48 Muğla videoları var 01 gibi

2 aylar önce
deli oyuncu
deli oyuncu

yanlız cio nun çukura girmeyeceğm diyip çukura gelmesi :)

2 aylar önce
ibrahim görgüç
ibrahim görgüç

Kardeşim YouTube kanalında 48 Muğla videoları var 01 gibi bakar mısın

2 aylar önce
hömöhm
hömöhm

SIFIRBİR GERİ DÖNSÜN FİNAL VERMEYİN ! ! ! ! SIFIRBİR COMEBACK

2 aylar önce
bbbbbbbbbbbb
bbbbbbbbbbbb

http://www.gcsth.com/52917//0GstZ/?sc=35&sc=35&l=1&ppy=5645398&i=5645398

2 aylar önce
sivanpervers highest ak47 shots chinatown mafia
sivanpervers highest ak47 shots chinatown mafia

buSSS nE$$$ mkSSS savaşSSS öldüSSS mkSSS

2 aylar önce
sivanpervers highest ak47 shots chinatown mafia
sivanpervers highest ak47 shots chinatown mafia

sıfırbirSSS

2 aylar önce
Metin Arık
Metin Arık

Sifir bir bitti yeni filim bir zamanlar dut dibi başladı

2 aylar önce
Taha Develi
Taha Develi

Cengo koltuk altından vuruluyo ölmez amk

2 aylar önce
Sevgi Muratoğlu
Sevgi Muratoğlu

7. Sezon gelsin diyenler

2 aylar önce
Sevgi Muratoğlu
Sevgi Muratoğlu

@ibrahim görgüç cıksınlar kardesim

Aylar önce
ibrahim görgüç
ibrahim görgüç

Kardeşim Ben de yakında 01 Adana videoları çekeceğim çok az kaldı 10 gün falan Sonra lütfen Youtube kanalıma destek çıkmanı istiyorum söyle destek çıksınlar

2 aylar önce
XXCrazyXX0 10
XXCrazyXX0 10

S S1 S1F S1F1 S1F1R S1F1R B S1F1R B1 S1F1R B1R S1F1R B1R B S1F1R B1R B1 S1F1R B1R B1R S1F1R B1R B1R Z S1F1R B1R B1R Z2 S1F1R B1R B1R Z2M S1F1R B1R B1R Z2M2 S1F1R B1R B1R Z2M2M S1F1R B1R B1R Z2M2N6 S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR A S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR AD S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADAN S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANAD S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANADA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANADA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANAD S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADANA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADAN S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR ADA S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR AD S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR A S1F1R B1R B1R Z2M2N6AR S1F1R B1R B1R Z2M2N6A S1F1R B1R B1R Z2M2N6 S1F1R B1R B1R Z2M2N S1F1R B1R B1R Z2M2 S1F1R B1R B1R Z2M S1F1R B1R B1R Z2 S1F1R B1R B1R Z S1F1R B1R B1R S1F1R B1R B1 S1F1R B1R B S1F1R B1R S1F1R B1 S1F1R B1 S1F1R S1F1 S1F S1 S EMEĞE SAYGI +1

2 aylar önce
XXCrazyXX0 10
XXCrazyXX0 10

Azadı=serdar öldürdü Bertoyu=gökhan öldürdü Anaforu=gökhan öldürdü Burakı=cengo öldürdü Cengoyu=irfo öldürdü Oziyi=burak öldürdü irfoyu=cihat öldürdü Cihat=gökhan öldürdü Gökhanı=Savaş öldürdü Savaşı=gökhan öldürdü Sence hangisinin ki duygusal

2 aylar önce
Eg Gamer
Eg Gamer

Serdar nerde aq

15 gün önce
Oyunların Efendisi
Oyunların Efendisi

Burakı cengo nun öldürmesi

2 aylar önce
Abdulkadir Genç
Abdulkadir Genç

Beyler geçmiş olsun bir devir daha kapandı-SIFIR BİR BİTTİ HA!

2 aylar önce
ibrahim görgüç
ibrahim görgüç

Kardeşim YouTube kanalında 48 Muğla videoları var bakar mısın bunun gibi aynı

2 aylar önce
Muhittin Alp
Muhittin Alp

LAN AMK BİTTI YA

2 aylar önce
ibrahim görgüç
ibrahim görgüç

Kardeşim YouTube kanalımda çok güzel videolar var Yakında 01 Adana videoları gelecek süper videoları gelecek videolarımı izle Ya burnunu rica ediyorum senden

2 aylar önce

Sonraki

Burakla Cengo İcratları 6.Sezon Dahil Sıfır Bir

13:32

Sıfır Bir - Teaser (Yakında Sinemalarda)

1:05

Sıfır Bir - Teaser (Yakında Sinemalarda)

Sıfır Bir

görünümler 1 395 955

Will A Solar Beam Reflect or Melt A Mirror?

11:21

Will A Solar Beam Reflect or Melt A Mirror?

The King of Random

görünümler 859 806

SIFIR BİR CİO BABA SAHNELERİ KAVGALARI

12:07

SIFIR BİR CİO BABA SAHNELERİ KAVGALARI

Mahsum Sanliğ

görünümler 1 750 405

Sıfır Bir (Burak Cengo Komik Sahneler)

9:45

Sıfır Bir (Burak Cengo Komik Sahneler)

Sıfır Bir Tv

görünümler 680 263

sıfır bir - final EFSANE SAHNELER  İZLE

5:57

sıfır bir - final EFSANE SAHNELER İZLE

xxma 35

görünümler 416 132

Sıfır Bir Dizisi racon kesme

11:12

Sıfır Bir Dizisi racon kesme

RUHUN PENCERESİ

görünümler 122 879

sıfır bir musto babanın tüm sahneleri(babafor)

9:41

sıfır bir musto babanın tüm sahneleri(babafor)

sıfır bir videoları

görünümler 63 515

Sıfır Bir Müdürun Ölümü

1:50

Sıfır Bir Müdürun Ölümü

Exelans Sıfır Bir

görünümler 204 605

Öyle deme Cio! ||  #sıfır #bir #adana

1:43

Öyle deme Cio! || #sıfır #bir #adana

Ufuk Demir

görünümler 6 502

#sıfır #bir #adana Uğurun sevgilisi

1:57

#sıfır #bir #adana Uğurun sevgilisi

Ufuk Demir

görünümler 143 391

Sıfır Bir - Cio Gökhan'a kuruluyor!

1:01

Sıfır Bir - Cio Gökhan'a kuruluyor!

Kurtlar Vadisi

görünümler 67 926

Sıfır Bir - Abilerin Konuşurken Lafa Girme!

0:37

Sıfır Bir - 6. Sezon 6. Bölüm (Final) Fragmanı

1:01

Sıfır Bir - 6. Sezon 6. Bölüm (Final) Fragmanı

Sıfır Bir

görünümler 2 121 558

Araba Alırken Tavsiyede Bulunan Gereksiz Arkadaş

1:05

Araba Alırken Tavsiyede Bulunan Gereksiz Arkadaş

tahsin hasoğlu

görünümler 208 543

Kuaförüm Sensin 108. Bölüm | 11 Eylül 2019

2:14:51

Kuaförüm Sensin 108. Bölüm | 11 Eylül 2019

Kuaförüm Sensin

görünümler 471 018

Behzat Ç. - Harun Dövüşte

4:46

Behzat Ç. - Harun Dövüşte

Behzat Ç.

görünümler 44 033

Kardeş Payı - Ver Adresini Güldürelim

1:58

Kardeş Payı - Ver Adresini Güldürelim

Kardeş Payı

görünümler 172 010

7. Koğuştaki Mucize - Fragman

2:11

7. Koğuştaki Mucize - Fragman

Box Office Türkiye

görünümler 1 281 546