#PK29 Derece İsteyenler Son 4 Ayı Nasıl Planlamalı? 8 Madde

Metin Korkusuz
Metin Korkusuz

30k 40k ne demek

22 saatler önce
Rainbow Stile
Rainbow Stile

Problemlerimi geliştirmek istiyorum ne önerirsiniz arkadaşlar

Gün önce
Zeynep Güler
Zeynep Güler

104 bin tane derece isteyen varmış

2 gün önce
Ayberk Demir
Ayberk Demir

selman kahya introsu gri koç outrosu

2 gün önce
Hasibe Azra
Hasibe Azra

Yav ağız tadıyla bi reklam izliycez bi adam çıkıp sürekli deneme anlatıyor

2 gün önce
Irem Mamak
Irem Mamak

Merhaba gri koc tytde 85 90 95 arasında gidip geliyorum. Ama ayt çalışmam gerekliymis gibi hissediyorum. Ne bileyim artik problem fasikulu cozmek ya da paragraf cozme zamanimi tamamlamisim gibi bir algi oluşuyor bende. Bu ayt problem paragraf dagilimini nasil yapmaliyiz yardımcı olursaniz sevinirim

2 gün önce
Simge Taş
Simge Taş

Dereceden kasıt kaç bin?

2 gün önce
büşra koganc
büşra koganc

kazanamayacam

2 gün önce
büşra koganc
büşra koganc

umarım şu yoruma haziranda sevinçten çıldırıyor gibi bakıp gülerim

2 gün önce
Serap Arslan
Serap Arslan

İstanbul çapa dis protez kazanıp dondurdum geçen sene gidip gitmemekle kararsizim bu Yüzden ders de calisamiyorum su an kararsizlik cidden kötü ne yapacağımi bilmiyorum

2 gün önce
Semanur Akay
Semanur Akay

benim türkçe netlerim hiç yukselmiyor ne yapmalıyım ??😞😞

3 gün önce
İlginç Bilgiler
İlginç Bilgiler

#2020tayfa için video gelebilir mi artık!?

3 gün önce
MÖZ
MÖZ

çok reklam koymuşsunuz dikkatim dağıldı bayağı videoyu kapatıp reklam sitelerine gittim

3 gün önce
Soda Rehberi
Soda Rehberi

150 bin hedefi olan arkadaşlar var mı

3 gün önce
elif çoban
elif çoban

Evet çok doğru. Bizim kitap bitirmemiz için kitaplar BEDAVA olsun. En azından bedava olmuyorsa biraz daha UYGUN fiyat olsun.

4 gün önce
Selma Halıcı
Selma Halıcı

lgs tayfa? 😂

4 gün önce
MinecraftDelisi
MinecraftDelisi

Hocam ayt dr - net yapiyorum bunun icin de bir video ceker misiniz ? Hocam bir dr bir arkadasim sizi sevmiyor diyor ki cok biliyosa sinava kendi girsin fullesin diyor ben uzuluyorum sizi cok seviyorum lutfen yanitlayin

4 gün önce
Suna Aslan
Suna Aslan

Hocam son 4 ayi planlama PDF i rica ediyoruz.(begenin hoca gorsun) 🙏🏼🌈

4 gün önce
Mert Sığırcı
Mert Sığırcı

Ayt konu eksiğimiz olmasına rağmen günde 1 genel deneme çözülmeli mi ? ARKADAŞLAR +1leyin DE HOCAMIZ GÖRSÜN

4 gün önce
seyma erken
seyma erken

Derece isteyen tmler tyt kaç nettesiniz şu an

5 gün önce
esma nur
esma nur

sayısalcı, esit agırlıkçı güzel insanlar var !zaten sözelciler yasamıyor bu ülkede ne zaman bizi göreceksiniz hocam bizide umursayın #GRİ KOÇ

5 gün önce
The Yunus Emre
The Yunus Emre

Lgs içinde Video Gelsin Diyenler +1

5 gün önce
Naz Öztürk
Naz Öztürk

Güvenin kendinize arkadaşlar, yapacağız inşallah

5 gün önce
Esma Berktas
Esma Berktas

Hocam 11. Sınıf olarak sabah erken kalkmak ne kadar mantıklı ?

5 gün önce
Merve Nur Guzel
Merve Nur Guzel

Kalkıyor musun?

5 gün önce
Ferhat Efe Aka
Ferhat Efe Aka

Sözelciler icin video istiyoruz

5 gün önce
dilay arslan
dilay arslan

“Atıyorum dediniz” ile kaldığınız yerden devam etmeniz shsjakkdks nasıl aklınıza geldi

5 gün önce
Can Cakmaktas
Can Cakmaktas

Tyt 85 95 arası ayt 54 geliyor bazen umutsuzluğa düştüğüm oluyor. Hedefim 100 tyt 70 ayt inşallah başarabilirim.

5 gün önce
Sinem MÜHÜR
Sinem MÜHÜR

Tyt denemesinde 90 eşiğini atlayıp bir türlü 100' e çıkamıyorum. Denemelere yüklenmek harici başka neler yapmalıyım? Arkadaşlar beğenin, bence bu çok fazla kişinin ortak sorunu.

6 gün önce
Zehra Durmaz
Zehra Durmaz

Hocam kafanızı sağa - sola sürekli yatırmadan konuşur musunuz yanaklarınız simetrik olmayınca izleyesim gelmiyor

6 gün önce
Emre Cırdı
Emre Cırdı

Ben 2018 yksye giren birisi olarak sayısal puanım 446 mimarlık okuyorum suan.şimdi şubat ayı geldiğine göre Türkçeye başlayın dil bilgisinden 2 kitab bitirin sınava kadar ve günlük 20 soru paragraf çözün emin olun Türkçeyi fule yakın yapacaksınız ben 39 a 1 yaptıydım.Türkçe için hiçbişey geç değil yani.sayısal derslerimin bir çoğunu bitirdiydim ama bu zamana kadar.

6 gün önce
Gamze Erhan
Gamze Erhan

Ben mezunum ye 3.yılım daha ayt ye baslamadim yakında baslayacam ve şimdiden korkuyorum geç kaldim diye basaramam diye. Sizce geç mi kaldım?

6 gün önce
Kadirr kilic
Kadirr kilic

Gamze Erhan benimde 3.senem yalnız değilmişim :) hemen başlaman lazım hangi bölüm istiyorsun ?

6 gün önce
Temin karatas
Temin karatas

Hocam ders calışırken uykum gelmesin diye bazen müzik dinliyorum sizce bu beni yavaşlatır mı?

6 gün önce
İrem Gündüz
İrem Gündüz

Derece istiyodum buraya girdim derece tayfasında olmadığımı öğrendim. 2020 yks’de görüşürüz

6 gün önce
kndrc 090
kndrc 090

Ben de aytde usta donemi tyt de çıraklık donemindeyim tytnin yuzunu acmadigim icin netlerim bir tane bile artmadi hep 85 90 araliginda kaldi

6 gün önce
Helin Altun
Helin Altun

10. Sinif yaz tatilinde ne yapmalı video atar mısınız✋

6 gün önce
Seyitcem Tozlu
Seyitcem Tozlu

Hocam benim neredeyse edebiyat bitti ayt mat bitti ama paragraf + tarih Bi türlü olmuyor

6 gün önce
deniz kumsal
deniz kumsal

❤❣💞💜❤💜💞💙❤❣💞💞💜💖💖

6 gün önce
Vahit Doğan
Vahit Doğan

Bu adama uyuz oluyorum

6 gün önce
Sibel Can
Sibel Can

Yks ye nasıl basvuru yapılır ayrıntılı anlatirmisiniz

6 gün önce
Bünyamin Aykanat
Bünyamin Aykanat

Dilcilere bir saniye ayrıldı tşk

6 gün önce
donita tierra
donita tierra

ve lütfen EA cılar için daha fazla video atarmısınız evlatlık çocuklar gibi kaldık 😕

6 gün önce
Sdjjs Aa
Sdjjs Aa

Hocam sıkıntı şu ben ayt yapıyorum da 3. Senem mezunum tyt barajı geçemiyorum ya terslik var anlamadım

6 gün önce
donita tierra
donita tierra

Hocam tm ciyim derece istiyorum ilk 1000 tyt konularımın çoğu bitti ama netlerim istediğim gibi artmiyor .Çok endişeliyim lütfen yardım edermisiniz ilk bin şart!!

6 gün önce
f duff
f duff

Gece gece bu video bütün uykumu kaçırdı zaten anksiyete bozukluğum var gece gece ağlaya ağlaya ders çalışıyorum

7 gün önce
f duff
f duff

Lan

7 gün önce
Ahmet Karadağ
Ahmet Karadağ

#2020 tayfa son 498 günümüz kaldı

7 gün önce
Serhat M.
Serhat M.

hocam tyt konu sıkıntısı yok ama zaman sıkıntımız var bazen diyorum 1saat 15 dk kala matematik alanına geçsem kesin 20+ net yaparım ama ben genelde 50 dk kaldığında geçiyor ve 15 net de takılıyorum türkçe çok zamanımı yiyor ve yeteri kadar net çıkartamıyorum herkes dil bilgisinden korkar ben paragraftan korkar oldu paragraf ve süre konusunda güzel bir öneri istiyoruz

7 gün önce
beyaz ruh
beyaz ruh

Tyt 45 net ayt 40 net meslek lisesinde olduğum için çoğu konu eksik işliyoruz. Ayt netimi 60 yapsam istedigim bölüm kesin gibi. Sınava sözelden girecek arkadaşlar öneride bulunabilir mi? Ayt icin çok çaba sarf ediyorum ama tarih beni zorluyor.

7 gün önce
Dilaraa gcgl
Dilaraa gcgl

Şimdi ben tmciyim hiç tytde fen işaretlemesem iyi bir türkçe sosyal mat ve ayt türkçe matematik yapıp ilk 10 15 bine giremiyormuyum?

7 gün önce
Ylmz Uluguner
Ylmz Uluguner

Tyt de çok zor girersin ayt ye çalıș farkı orda açarsın

6 gün önce
Tolga Yılan
Tolga Yılan

Hocam ben bölüm denemelerini cozduğumde bazi denemelerde tyt matematikte 25 nete kadar çıktığım oluyor bu kolaymış diyorum biraz zor bi yayına geçince de netlerim 17-18 lere düşüyor yani bi türlü oldu diyebilecek bi deneme çözemiyorum sebebi nedir acaba?

7 gün önce
Tuğçe Çağlar
Tuğçe Çağlar

12. sınıfa gidiyorum okula başladığımızdan beri her ay deneme yapıldı çok şükür çok ufak olsada netlerim iyiye gitti. geçen ayı denemeye giremedim. Rehberlik hocasından denemeyi aldım ve çözücem inşallah

7 gün önce
Furkan Adnan Altun
Furkan Adnan Altun

Merhaba hocam dürüst olmam gerekirse matematiğim kötü ama biraz matematik çalıştığımda başarabiliyorum ama sınavda hepsi uçup gidiyor ne yapmalıyım Yks matematiğe sıfırdan başlasam başarılı olurmuyum sözelim iyi

7 gün önce
Akın Alparslan
Akın Alparslan

Ne zamanlardı be. Geçen sene üniversiteyi kazanmadan önce her hafta bir videosunu izlerdim. Duygulandım şimdi.

7 gün önce
kullanicii
kullanicii

Çalışıyorum bence gerçekten de çalışıyorum son iki aydır iyi çalışıyorum neredeyse önceki aylarda çalışıyordum ama bu kadar değildi yine de bakıyorum 6 aydır denemelerdeki netlerde hiçbir yükseliş yok matematiğim düşük diye ağırlığı türkçeye veriyorum yine yükseliş yok gri koç çıkmaza girdim neden olmuyor gerek kendim gerek de ailem düşünmeye başladık malmıyım acaba

7 gün önce
Sevda Kuzu
Sevda Kuzu

+kullanicii Teşekkür ederim hepimiz için hakkımızda hayırlısı olsun inşallah kardeşim ve ne demek biraz bile yararım dokunduysa ne mutlu bana ama umarım vazgeçmez ve hakkın olanı alırsın 😊

6 gün önce
kullanicii
kullanicii

+Sevda Kuzu Seni allah gönderdi kardeşim allah razı olsun çevremden böyle tavsiyeler alamadım daha söylediklerine dikkat edicem umarım hayırlısıyla çok daha iyi olur her şey senin de gönlünce olsun🙏

6 gün önce
Sevda Kuzu
Sevda Kuzu

Bence bunun mallıkla uzaktan yakından alakası yok kendine öyle saçma şeyler söyleme muhtemelen verimsiz veya çok yoğun konular biriktirip üst üste çalışıyorsun benim matematigim yok denecek kadar az ama problem çöze çöze ilerlettim türkçem geçen yıl 15.50 net yapacak kadar berbat haldeyken şuan 30 net altı düşmüyorum limitte bile 34.50 net yaptım bence kendine o kadar yüklenme bu gibi saçma ithamları düşünecegine yaparım ben ve yapacagım de senin digerlerinden ne eskigin var ki bilgi mi oda ögrenilir sen yeter ki iste bence dinlenme molalarini sakın atlama bırak beynin bilgiyi bi algılasın 40 dakika çalıştın mı kalk evde dolaş balkona çık ailenle otur 10 15 dakika ama derse geçtiğinde aklında hiç birsey kalmasın kaygıya dair otur ve tamamen dersi düşün yapamayacagim deme yapıyorum işte de ve seni tanımasam da bu kadar ugraşıyorsan bence Allahın izniyle bir şekilde bir yere varırsın sen yeter ki iste kardeşim.😊

6 gün önce
Üveyiş Evin
Üveyiş Evin

Bence sadece tyt sinavina girecekler icin bir video gelsin diyenler like ❤

7 gün önce
mamo Özbey
mamo Özbey

Hocam merhaba ben 12.sınıf öğrencisiyim ve şu zamana kadar ayt ye ağırlık verdim ve ayt konularında eksiğim yok fakat tyt de ustalaşamadım sizce bu yaptığı m doğru mu derece istemekten vazmıgeçmeliyim?

7 gün önce
Aleyna Doğan
Aleyna Doğan

Hocam limit türev integral fasikül önerileri yapar mısınız kolaydan zora doğru

7 gün önce
Emine Feyza Ünlü
Emine Feyza Ünlü

hocam istanbul cnr ye geliyormusun

7 gün önce
Serdal Demirel
Serdal Demirel

Hocam ayt için konuştunuz ama ayt fen sadece sıkıntılı olan kısmım ise ne yapmalıyım ???

7 gün önce
ahmet faruk
ahmet faruk

4 ay kala tyt konuları bitmemiş sayısal eşit ağırlık için gelsin hocam bi video

7 gün önce
ŞEREFSİZ OĞLU ALİ 31
ŞEREFSİZ OĞLU ALİ 31

Derece tayfa bunu izlemiyor ders çalışyor şuan

7 gün önce
Hatice Ergül
Hatice Ergül

Hocam merhaba. Kardeşim derece istiyor. Okulda çalışamadığını, dikkatini sürekli dağıldını söylüyor. Sizce açığa geçmeli mi? Cevaplarsanız çok memnun olurum 😊

7 gün önce
Aydın Mert
Aydın Mert

Ölçtüm 33 cm hocam

7 gün önce
Ahmet Birlik
Ahmet Birlik

Hocam matematik adına daha çok ayt çalıştım ve tyt mat nelerim 15 20 arasında gidip geliyor ve boş yada yanlış olan kısımlar genelde problem ve geometri peki ben şu andan itibaren problem çözmeye başlarsam tyt adına nelerim artar mı hala zamanım var mı arttırmak için.(Beğeninde görülsün arkadaşlar)

7 gün önce
Serkan Altun
Serkan Altun

Dereceye sadece sayısallar giriyor herhalde

7 gün önce
tyt magduru
tyt magduru

Hocam allah rızası için bu konu hakkında biraz bilgi verin.Ben geçen sene tyt ye girdim .Mf puanımla bir yere tercih yaptım.Suanki okuduğum bölümden memnun değilim sadece ayt çalışmak istiyorum geçen seneki tyt puanim geçerli olacak mı

7 gün önce
Kübra Gül Çiftci
Kübra Gül Çiftci

Hocam tyt de hala 60-70 arası net yapan kişiler Şubat ayında yükselebilirler mi? Yükselirlerse nasıl yükselirler? Bölüm denemeleri mı yoksa alan denemeleri mi daha iyi olur ?

7 gün önce
pika chu
pika chu

Adam herkes adına konuşuyor ama yorumlar sözelciler ne yapsınlarla doluyor. Adama haksızlık ediyorsunuz.

7 gün önce
Hayalet
Hayalet

Mezunum tyt bitmek üzere çok az kaldı ayt yetişir mi sizce

7 gün önce
M Zeren
M Zeren

Hocam herkese okulda hedeflerini sorarlar benim dediğim ise en kötü ilk bine girip gri koçta konuşmak inşallah hedefime ulaşırım(11.sınıfım) #2020

7 gün önce
Melisa Karip
Melisa Karip

Tercih verdiğim için puanım düştü 27 puan gelecek bu beni kaç bin geri çeker ve hemşirelik için kaç net gerekir yardımcı olur musunuz 🙏🏻🙏🏻

7 gün önce
can ulusoy
can ulusoy

Videoyu 70 bin kişi izlemiş derece ilk 20 k ama

7 gün önce
R Sn
R Sn

Tyt 90 net Ayt 1.5 ay önce 45 netlerdeydi sizce ilk 3-4 bin olur mu

7 gün önce
Baharkudrer Bal
Baharkudrer Bal

Adam kral

7 gün önce
Mei Baek
Mei Baek

hocam dershanedeki denemelere sırf moralim bozulmasın diye hiç girmiyorum dönem başından beri toplasan 4 kere girmişimdir gerçekten deneme bu kadar önemli mi

7 gün önce
free mood
free mood

ARKADASLAT TYT DE FİZİK KALDI Bİ TEK SİZCE İYİ Bİ İŞ ÇIKARTABİLİRMİYİM

7 gün önce
dikembe mutombo
dikembe mutombo

hocam siz bu vıdeoyu yukledınız ya akşamı kütüphane doldu. Allahınızı seversenız bır daha kutuphane demeyın sıra beklemekten usandım

7 gün önce
Mük Ay
Mük Ay

Ders çalışma isteğim var ama yavaş çalıştığım için çabuk sıkılıp pes ediyorum nasıl hız kazanabilirim

7 gün önce
Avşin Ekerler
Avşin Ekerler

Hocam orta seviye??

8 gün önce
Damlanur Emlik
Damlanur Emlik

Hocam videonun 7.dakkasında tam brni anlattınız hocam benim ayt tarafım sağlam ilerliyo ama tyt de 80-90 lardayım 100ü zorluyorum ama hala 100ün üstüne çıkamadım (100üstüne sabitleyemedim diyeyim)tyt den bu netlerde olup da derece isteyen bi öğrenciye aytsinin sağlam olması yeter mi derece ilk10k

8 gün önce
İlham Kaya
İlham Kaya

Hocam warsap gurup linkiniz varmı

8 gün önce
pelin pelin
pelin pelin

Gri Koç Allah senden razı olsun , işinin hakkını veriyorsun. Artık sayende mezunların da özel koçu var

8 gün önce
Samet Bilmez
Samet Bilmez

Apotemi

8 gün önce
Who Arewe
Who Arewe

ayt netim 75 tyt netim 105 civarında. Unuttuğum konularımın hepsini çalışıp hatırladım. Şu an ilk 50 'ye girebilmek için ne yapmalıyım?

8 gün önce
Büşra Çolak
Büşra Çolak

hocam 2020 tayfada dershaneye gitmeyen tyt ye yeni başlayanlar için video atarmısınız

8 gün önce
Pakize Nur
Pakize Nur

#derecetayfa ya daha fazla video..

8 gün önce
Murat Taş
Murat Taş

Lgs sinavi ile ilgili video atarmisinizzzz

8 gün önce
Furkan 10line
Furkan 10line

10. Sınıf öğrenciaiyim bu yaz tatilimde tyt yapsam doğru mudur beni bilgilendirir misiniz

8 gün önce
Furkan 10line
Furkan 10line

Merhaba ben 10. Sınıf öğrancisiyim hangi alanı seçeceğimi tam karar veremedim ama mf zor diyorlar gerçekten zor mu çalışınca cidden oluyor mu başarabikir miyim abilerim ablalarım cevap verirseniz sevinirim

8 gün önce
Melik Fırat Dağhan
Melik Fırat Dağhan

Hocam Allah razı olsun dedikleriniz çok iyi

8 gün önce
Kamil can
Kamil can

"11.02.2019 18:07"

8 gün önce
yusuf başıbüyük
yusuf başıbüyük

Hocam orta seviyeler içinde video atar mısınız? 80k 60k hedefleyenler için.

8 gün önce
Taha Eren
Taha Eren

Ben de mat ve paragraf iyi ama sosyal ve dil anlatım çok kötü nasıl yapacam bilmiyorum 4 ay kaldı yetişirmi acaba

8 gün önce
Ramiya Çelik
Ramiya Çelik

Selamun aleyküm Grikoç dizinde dediğiniz gibi şartlanmak çok işe yarıyor. Ben günlük bir program hazırlıyorum özellikle programda fazla kendimi zorlamıyorum gün bitince elimde bişeyler kalıyor ve bu beni çok motive ediyor.Rabbim sizden razı olsun✋🏻

8 gün önce
Hatice Comart
Hatice Comart

Netleri 85 / 95 olanlar için video atılsa müthiş olurr

8 gün önce
Vahide Kizil
Vahide Kizil

Hala kendimi eksik hissediyirum sanki o gün geldiğinde hiçbirşey yapamayacakmisim gibi🙄

8 gün önce
ahmet başgan
ahmet başgan

Hocam meslek liseliyim zamandan yana çok sıkıntım var. Gerçekçi olmak gerekirse ayt matematik hedefim 12. Türev integral ve trigonometriyi elesem 12 net çıkarabilirmiyim sizdem ricam bu soruyu cevsplamanız. Malum ösymnin hangi konudan ne kadar soru soracağı belli olmuyor. Arkadaşlar sizden ricam yorumu beğeninde hocamız görsün rica ediyorum sizden. Teşekkürler başarılarınızı diliyoruö hepinizin

8 gün önce
aybüke t
aybüke t

deneme çözdükten sonra neler yapmalıyız hangi adımları izlemeliyiz? bununla ilgili video gelse ne güzel olur hocam :)

8 gün önce
G. E
G. E

Tyt'den 60-70 net civarı yapıyorum ayt ise 30-40 sizce 4 ay sonra ne kadar artabilir?

8 gün önce
Mehmet Şerif Akgül
Mehmet Şerif Akgül

Hocam valla gececiyim. Gece 3 e kadar çalışıp. Sabah 10 dan önce kendime gelemiyorum.

8 gün önce
Günes Ay
Günes Ay

Bu videoda yarından itibaren rutin için yazıyorum 😌

8 gün önce

Sonraki

Paragraf “FULLETEN” 10 TAKTİK

52:34

Paragraf “FULLETEN” 10 TAKTİK

Rüştü Hoca ile Türkçe

görünümler 335 000

Hayatınızın Kararı | Talat Kırış | TEDxIstanbul

17:13

Surprisingly Delicious Popcorn Hacks

10:10

Surprisingly Delicious Popcorn Hacks

Good Mythical MORE

görünümler 289 461

Acun Ilıcalı 'Nasıl Başardım!' | Brand Week İstanbul

25:50

Sihirli Annem - Ceren Regl oluyor

08:22

Sihirli Annem - Ceren Regl oluyor

Sihirli Annem

görünümler 1 100 000

SPENDING 24 HOURS IN A BUBBLE TENT!

21:38

SPENDING 24 HOURS IN A BUBBLE TENT!

Unspeakable

görünümler 1 550 924

Bowser's military hierarchy | Unraveled

15:05

Bowser's military hierarchy | Unraveled

Polygon

görünümler 371 553

FRUIT NINJA in REAL LIFE from 45m!

12:17

FRUIT NINJA in REAL LIFE from 45m!

How Ridiculous

görünümler 1 525 566

AXE vs LITHIUM BATTERY

13:00

AXE vs LITHIUM BATTERY

Mr.Beast

görünümler 1 456 374

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

3:31

Controla 🎮 - Brytiago & Anuel AA

Brytiago Cartel Records

görünümler 9 488 111

100 LAYERS OF LEGO (DANGER ALERT) UNBREAKABLE WALL

18:41

ASMR | Self-Care Pampering & Relaxation ♡ 4K 60fps

34:49