Phoenix (ft. Cailin Russo and Chrissy Costanza) | Worlds 2019 - League of Legends

  • katma 12 gün önce

    League of LegendsLeague of Legends

    Süre: 3:28

    Destroy your doubt, face the future.
    For more information on the 2019 League of Legends World Championship visit www.lolesports.com.
    --
    Listen now: smarturl.it/phoenixlol
    Spotify: smarturl.it/phoenixlol/spotify
    Apple Music: smarturl.it/phoenixlol/applemusic
    iTunes: smarturl.it/phoenixlol/itunes
    Google Play: smarturl.it/phoenixlol/googleplay
    Deezer: smarturl.it/phoenixlol/deezer
    SoundCloud: soundcloud.com/leagueoflegends/phoenix-ft-cailin-russo-and-chrissy-costanza-worlds-2019
    --
    “Phoenix”
    Featured artists: Cailin Russo and Chrissy Costanza
    Written by: Alex Seaver of Mako, Riot Music Team and Stevie Aiello
    Produced by: Riot Music Team and Alex Seaver of Mako
    Additional production by: Scott "Noisecastle III" Bruzenak
    Verses mixed by: Eric J
    Chorus and bridge mixed by: Tony Maserati
    Additional mixing on chorus and bridge by: Alex Seaver of Mako
    Mastered by: Scott Sedillo at Bernie Grundman
    Vocals performed by: Cailin Russo and Chrissy Costanza
    Cello solo performed by: Tina Guo
    Video created in collaboration with: sauvage.tv
    instagram.com/cailinrusso
    instagram.com/chrissycostanza
    instagram.com/wearemako
    Chrissy Costanza appears courtesy of Fueled By Ramen
    --
    What are you willing to lose?
    You cover your wounds, but underneath them
    A million voices in your head that whisper, "Stop, now"
    Another twist of the knife, turn of the screws
    It's all in your mind and it's fighting you
    Arm yourself, a storm is coming
    Well, kid...
    What you gonna do now?
    It's your reflection looking back to pull you down
    So are you gonna die today or make it out alive?
    You gotta conquer the monster in your head and then you'll fly
    Fly, Phoenix, fly
    It's time for a new empire
    Go bury your demons then tear down the ceiling
    Phoenix, fly
    And now you're playing with matches, come out of the ashes
    Underneath you, a million voices in the crowd they're screaming, "Stop, now"
    Well let 'em swallow their pride, you're turning the tide to true believers
    Got them in the palm of your hand, you're playing God now
    What you gonna do now?
    It's your reflection looking back to pull you down
    So are you gonna die today or make it out alive?
    You gotta conquer the monster in your head and then you'll fly
    Fly, Phoenix, fly
    It's time for a new empire
    Go bury your demons then tear down the ceiling
    Phoenix, fly
    #Worlds2019

unex pected
unex pected

3:08 i got chills

8 saatler önce
myversoix
myversoix

Some part of the song are cool but some of them sound boring and not good

8 saatler önce
Booper Dooper
Booper Dooper

Are you going to die today? Shaco: Well yes, but actually no

8 saatler önce
Tri Bui Minh
Tri Bui Minh

So it gonna be G2, IG, SKT and FPX in the semi-final as the song had predicted

8 saatler önce
Óscar Hernández
Óscar Hernández

Rihanna - Diamonds Dj Sona Remix

9 saatler önce
Parkel Garcia
Parkel Garcia

cray ur win or enjoy ur lose

9 saatler önce
Tony MAK
Tony MAK

I very love this song

9 saatler önce
Commander Erwin
Commander Erwin

Its not about the Hype, its about how players overcome their obstacles and how these pro players Rookie, Faker and Cap fought against their inner Demons(past failures) just to Win, thats what this year's World's Song is about (I think)

9 saatler önce
Linh Vũ
Linh Vũ

Đỉnh vch ❤️

9 saatler önce
joren schoonbrood
joren schoonbrood

Listening this after knowing Fnatic survived the group of death: It fills you with determination

10 saatler önce
Christopher Mationg
Christopher Mationg

Appreciation level 999999 👏👏👏

10 saatler önce
Knight - Gaming
Knight - Gaming

I always love the League of Legends Worlds videos, but this one just has to be the top one for me to this date!

10 saatler önce
Gestalti
Gestalti

No NA Player in a main role - RIOT rly know their game xD wp! The predictions..

10 saatler önce
Nosensev57
Nosensev57

Somehow, RIOT Cinematics always touch me...

10 saatler önce
fallen playlist
fallen playlist

Faker glass anime style

11 saatler önce
Cat Kitz
Cat Kitz

bury your demons , I heard it as carry your teammates

11 saatler önce
Generic Carbon
Generic Carbon

im getting goosebumps after 10 times watching

11 saatler önce
hà lê văn
hà lê văn

Hay vãi đái

11 saatler önce
Wesley Calatayud
Wesley Calatayud

Who else prefer "AWAKEN" as the official WORLDS 2019 song with JHIN as the main champion on the spotlight ?😅

11 saatler önce
FAYDEN / / فايدن
FAYDEN / / فايدن

**random lane start be toxic and flaming for his first death** me : 0:40

11 saatler önce
리퍼너프해라
리퍼너프해라

와어떻게 이렇게 간지일수가

12 saatler önce
Fake
Fake

I prefer this than rice

13 saatler önce
DaniloHD
DaniloHD

This is one of my personal top 10 worlds-songs so far! Oh wait..

13 saatler önce
Tricky
Tricky

Faker is MAIN Demon for all of them

13 saatler önce
Josia Vantroyen
Josia Vantroyen

This video and song is not so mainstream that's why it gets comparatively many dislikes. But if you look closely and actually remember the backstories behind all the scenes in this video you realize how much of an artwork this song actually is.

13 saatler önce
김혜령
김혜령

라이엇나죽어

13 saatler önce
André Lucas
André Lucas

Portuguese subtitles, please

13 saatler önce
Reaver
Reaver

so few views compared to the others lol

13 saatler önce
Sampion
Sampion

I somehow heard 'Go bury your teammates' when it actually was 'Go bury your demons' lol

14 saatler önce
Lion Blaze
Lion Blaze

I'm calling it rn because of this song FunPlus Phoenix will win worlds (I'm not even a LPL fan I just think it'd be hilarious XD

14 saatler önce
INTER Gamer
INTER Gamer

verewgood

14 saatler önce
Pesimist Pollyanna
Pesimist Pollyanna

Ergenlerin olduğu sahneler yüzünden dislike :D

15 saatler önce
Jeongyeoniee —
Jeongyeoniee —

RITO CAN YOU PRODUCE TWO WORLDS SONG? ONE LIKE THIS AND ONE FOR THE METALHEADS AND ROCKERS. MAYBE ADD A RAP TOO IDK.

15 saatler önce
Dayetskie DMSG
Dayetskie DMSG

Rookie, Caps, The God FAKER

15 saatler önce
Riot - Renato
Riot - Renato

Agrreglen el server aweonaoos

15 saatler önce
Aeler Ruivivar
Aeler Ruivivar

Riot: So,are you gonna die today or make it out alive? Faker: Shhhhh!

15 saatler önce
Cricket
Cricket

Idk why this song gave me a Déjà vu

16 saatler önce
Dio Wae
Dio Wae

''So Are u gonna die today''' Trymdamare : *R , Guardian Angel , Zhonya, Full dame item*

16 saatler önce
Nadro
Nadro

Can Griffin beat their best-of-five demons against Invictus Gaming?

16 saatler önce
Иван Клинков
Иван Клинков

шедевр

17 saatler önce
Kaniat que'Korethal
Kaniat que'Korethal

Only here cuz Chrissy has an amazing voice

17 saatler önce
Glorious Nemesis
Glorious Nemesis

Watching this gives me goosebumps

17 saatler önce
Kairux TFS
Kairux TFS

Los malditos conchetumares hijos de la p$#2 que mainean todas las lineas 3:09

17 saatler önce
KYAO
KYAO

Enemies Assassins : "Are you gonna die today?" Your team ADC : Yes

17 saatler önce
KYAO
KYAO

@Zelwyn Mullon succ a dicx

9 saatler önce
Zelwyn Mullon
Zelwyn Mullon

im gonna what?

12 saatler önce
Fighter
Fighter

All 3 players starred in this music video made it out of groups o.o

17 saatler önce
Alperen DOĞAN
Alperen DOĞAN

It's so powerful. I'm hyper-motivated with it.

18 saatler önce
diwakar dayal
diwakar dayal

0:07 Who the fock is that Guy?

18 saatler önce
edisaian31 _
edisaian31 _

Exijo otra cancion de kda

18 saatler önce
menino prodígio
menino prodígio

legendas em portugues pff

18 saatler önce
Jacky Tsai
Jacky Tsai

1:55 That glasses makes me smile : )

18 saatler önce
VipeZz
VipeZz

Why are all of the lol WM songs soooo good bro wtf

18 saatler önce
Shett head
Shett head

That moment when you’re about to win against Ire and her E got you and you got outplay with 10000 dashes 2:02

18 saatler önce
Anh Minh Lê
Anh Minh Lê

MASTERPIECE 💯💯👑👑👑

19 saatler önce
Rice Bowl
Rice Bowl

I don't even play League of Legends I just come for the music videos😗

19 saatler önce
Dohvakin
Dohvakin

3:09 que momento meus amigos, que momento

19 saatler önce
Taha Waradi
Taha Waradi

who's waiting for the oppening cermony ? Hope it'll be lit :p

19 saatler önce
João Victor
João Victor

16 milhoes de views e contando

20 saatler önce
Aloink
Aloink

Gostou de segurar no pau '-'

20 saatler önce
Francisco Subirana
Francisco Subirana

listen to the song on soundcloud, the uncompressed version sounds so much better

20 saatler önce
fozimastercrak sin higual
fozimastercrak sin higual

Como cuando te haces un 1vs1 a ti mismo jajaja gg mancos

20 saatler önce

Sonraki

Groups Day 8 | 2019 World Championship

7:32:18

Groups Day 8 | 2019 World Championship

LoL Esports

görünümler 2

League 10-Year: Live From Europe

2:17:20

League 10-Year: Live From Europe

League of Legends

görünümler 575

What Hygiene Was Like For Medieval Peasants

10:19

What Hygiene Was Like For Medieval Peasants

Weird History

görünümler 452 770

YOUR GRAMMAR SUCKS FOREVER

6:47

YOUR GRAMMAR SUCKS FOREVER

jacksfilms

görünümler 697 161

Я ПОИГРАЛ В НОВЫЕ ИГРЫ RIOT GAMES!

21:53

Я ПОИГРАЛ В НОВЫЕ ИГРЫ RIOT GAMES!

TEYNOR League of legends

görünümler 13

Riot Games Just Went F@#!ing Crazy

13:23

Riot Games Just Went F@#!ing Crazy

theScore esports

görünümler 252

HUGE UPDATE: NEW CHAMPION + 7 NEW GAMES FROM RIOT GAMES - League of Legends Season 10

10:50

HUGE UPDATE: NEW CHAMPION + 7 NEW GAMES FROM RIOT GAMES - League of Legends Season 10

ProGuides Challenger League of Legends Guides

görünümler 229

Groups Day 6 | 2019 World Championship

8:10:07

Groups Day 6 | 2019 World Championship

LoL Esports

görünümler 2

Groups Day 4 | 2019 World Championship

7:39:04

Groups Day 4 | 2019 World Championship

LoL Esports

görünümler 2

Why is Riot Games Suing This Tiny CS:GO Team?

6:45

Why is Riot Games Suing This Tiny CS:GO Team?

theScore esports

görünümler 137

CACAT'A BASKIN! EV KAPATTIK - CONCONCRAFT #10 - MINECRAFT

13:22

EFSANE KÖPRÜ PUSUSU DÜŞMANLAR ŞOK PUBG Mobile

22:25

EN KOMİK Brawl Stars ANİMASYONLARI DERLEME!

10:44

GÜLERSEN = MİNECRAFT'ı SİLMEK ZORUNDASIN !!

10:02

GÜLERSEN = MİNECRAFT'ı SİLMEK ZORUNDASIN !!

Turgut Ekim

görünümler 151 879