Pazar sabahı büyük operasyon! Dolar 3,50 olacak! Enflasyon inecek! Cari açık kapanacak!

Selin Deniz Çebi
Selin Deniz Çebi

Adamsın hocam... İroni ile iktidar nasıl eleştirilir güzel bir örnek... Ben bir adım ileri gidiyorum; Binali ibb başkanı olursa, dolar 1₺, euro yerlerde 0,50₺ olacak!!!!😂🤣😂🤣😂🤣

2 aylar önce
Madenci 6774
Madenci 6774

Binali duble yol uzmanı, bence başkan olursa dolar duble katlanır.

2 aylar önce
Sefa Cabuk
Sefa Cabuk

Selin Deniz Çebi sana katılıyorum Enterasan bir ülkede yaşıyoruz ne olacağımız meşhul sevgilerle

2 aylar önce
bilal kalin
bilal kalin

Binali seçilemedi ya bu ekonomik krizde besyuzbin insana kim iş bulacak şimdi!

2 aylar önce
Sinan Yücel
Sinan Yücel

Bin Ali muhahahahahahaha

2 aylar önce
mindar lee
mindar lee

Yok yok yanlış İmamoğlu gelirse dolar 1 TL benzin 2 TL olacak

3 gün önce
Nida Çelik
Nida Çelik

İroni yapmanında bir sınırı olsun yani!Bazı insanlar bu videoları kafasındaki karışıklıklar netleşsin kararsız kaldıkları konular kesinlik kazansın diye izliyor! Almanyadan ,almanca alt yazılı yayın yapan genç bir Türk kardeşimiz var ironi üstadı da denebilir!Sanıyorum ona özenmişsiniz!Daha yeni abone olduk kanalınıza pişman etmeyin bizi yani!!!

3 gün önce
ugur çetin
ugur çetin

İyi güzel konuşmaya çalışmışsın da bi yerden sonra saçmalamışsın iktidarın yaptığı hatayı tabiki haberlerde izleyeceğiz özgür basın olması gerekir her konuda bası özgürlüğü de yatırımcı gelmesi için etkilidir

19 gün önce
HAZİNEDE GUZUNE YAKAN ADAM uzunçoban
HAZİNEDE GUZUNE YAKAN ADAM uzunçoban

Avradını yatırım finans ironide çıta durumu pötürgenlık geçişinde ispat her şey 23 haziran kurtuluş günü yada derin bir düşüş

19 gün önce
Volkan Kaplan
Volkan Kaplan

Bundan berat abimiz in haberi varmı çünkü burası çok önemli

23 gün önce
YaLniZ RapCi
YaLniZ RapCi

3.5 Oldu Yalan Mk Senın yuzunden 1.500 alıcagım Şeyı 2.500 e Aldım

26 gün önce
Arman Kara
Arman Kara

İnanmıyorum. .sen kimin icin.calisiyorsun

29 gün önce
Avrasya Yatırım
Avrasya Yatırım

Ben Ankara için varım sen Ak Parti için varsın sanırım...

29 gün önce
iskender ERSOY. ALEXANDER
iskender ERSOY. ALEXANDER

YANI TERS KOLPA YAPILACAK 2 KATI OLAN 7.00 OLACAK DEMEK ISTIYORSUN HAKLISIN DEDIGIN SEYTAN MELEKLERIN BASI OLMAYI BILE KABUL ETSE BU GIDIS DUZELMEZ ATARYEMEZ SPOR SAMPIYONLAR LIGINI DAHI ALABILIR AMA SOYLEDIGIN OLMAZ OLAMAZ KESKE OLSA BEN TURKUM ICINE EDERIM DOLARINDA EURONUNDA PAUNDUNDA AMA NASIL OLACAK AGA 🤔

Aylar önce
tc. sym
tc. sym

Pas verdiler kötü diyosunda, senin gibiler intrntte kendi ekonomisiyle taşak geçiyo iyimi oluyo ayıp lan ayıp. Bu yaptığınızıda o malum dışardakiler görüyor

Aylar önce
Utku Kaya
Utku Kaya

Ironiyi bile becerememişsin

Aylar önce
Salih Kalafat
Salih Kalafat

Clickbait yapma

Aylar önce
leyla otamis
leyla otamis

Bizi aydinlattiniz tesekkurler

Aylar önce
muzaffer sari
muzaffer sari

La hani 3.50 olacaktı 7 ye çıktı dolar çıldırıcam. Yalan konuşmayın kandırmayın milleti artik 2023 bekleyeceğiz daha neler neler göreceğiz

Aylar önce
Husniddin Saloyev
Husniddin Saloyev

Hocam hangi bazar tesi 3,5 olacak onu söylemedin😂😂

Aylar önce
Erenn Ass
Erenn Ass

Hep doktorlar diyor beşikte fazla sallamayın beyin daha oluşmadığından sallanarak cıvıklaşıyor diyor doktorlarımız örnek olarak yoğurt sallaya sallaya ayran olur 😂

Aylar önce
Devlet Erunsal
Devlet Erunsal

Sen kafayı sıyırma noktasına gelmisin milleti sömürmeye niyetin var senin bu adama aldanmayin doları bozmayin Türkiye dışa bağımlılığı tüm faprikalr yabancı sermaye elinde bu adam dedikleri pazartesi dolar 6.50 TL olacak

Aylar önce
Yunus Taylyyew
Yunus Taylyyew

Dolar 3.50 olursa 😂😂😂😂😂😂

Aylar önce
MJR uzbegim
MJR uzbegim

Saçma

Aylar önce
Murat Shukurullayew
Murat Shukurullayew

İnmek yok kalkiyorr bu dollar

Aylar önce
Gmet !
Gmet !

Hocam dolar bugün 6,15

Aylar önce
Kemal progamer
Kemal progamer

Bende inandım dolar 6.15 neyin kafası

Aylar önce
Gülnara Aresşova
Gülnara Aresşova

Isalla 350 olsun artik eter

Aylar önce
SeHa Ksğl
SeHa Ksğl

Sizin gibi gerçekleri anlatan kişilere çok ihtiyaç var... Eğer doğrular konuşulmaz ise sağır ve körlere göre 1 TL 20 dolar ile alınıyor gibi bir algıları var malesef.

Aylar önce
Kristal Akım
Kristal Akım

Hocam el insaf.. mustafa sönmez i melek gibi, ülkemizin kurtarıcısı gibi anlatmanıza çok üzüldüm........................... SİZİ TARAFSIZ BİLİR, VİDEOLARINIZI İZLERDİK...bakın CNN haber başlığı: ''İktisatçı yazar Mustafa Sönmez, sosyal medya hesabı üzerinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yönelik hakaret içeren paylaşımlarda bulunduğu iddiasıyla gözaltına alındı.'' ANLADINIZ MI HOCAM??? CUMHURBAŞKANIMIZA HAKARETTEN ALINMIŞ. ama siz lay lay lomm anlatıyorsunuz.. '' tribünler karışacak, şerefine erdoğan deyip kadehi kaldırmak doğru değil. Bazı arkadaşlar bana yanıt vermeden mustafa nın videolarındaki toplumu tahrik etme ve hakaret dolu konuşmalarını izlesin ltf. DÜNYA DÖNÜYORMUŞŞŞ:))) AYRICA EMİN MİSİNİZ HOCAM DÖNDÜĞÜNE?

Aylar önce
ibrahim çevik
ibrahim çevik

Abi şimdiden Allah kurtarsın ( Silivri Cezaevi )

2 aylar önce
Erol Er
Erol Er

Seni nasil kandirdilar bir videoda bunun icin cek 🤣🤣

2 aylar önce
Şahin Group İnşaat Hafriyat
Şahin Group İnşaat Hafriyat

3.50 olmazsa eğer sana beceriksiz derdim pazar günü. Lakin!!! 3.50 değil 6.50 olacak bu cahil kafamızla.

2 aylar önce
Kadir Hamzaoglu
Kadir Hamzaoglu

Ne tuhaf insanlar var yazık ya

2 aylar önce
Oğuz Gözübüyükoğlu
Oğuz Gözübüyükoğlu

Dolar 3.5 tl olmuş.Of rüyaymış.Tıpkı gerçek gibiydi.Yav geçin bunları.Dışa bağımlı bir ekonomimiz var.patatesi ve soğanı bile ithal ediyoruz.Dolar 3.5 olur ama yarımı.Tamı 7 tl.

2 aylar önce
Mehmet Kırım
Mehmet Kırım

Dogru olan yonleriniz var olman taraflari da vat

2 aylar önce
Mehmet Kırım
Mehmet Kırım

Hocam bizde ekonomi mi var dalga mi geciyor bir de avrupa ulkeri gibi olmasa bile iyi diyorsun ne iyisi yerlerde ne ekonomisi

2 aylar önce
Mehmet Kırım
Mehmet Kırım

Hangi pazar hocam onumuz de omrumuz yettigi yere kadar pazar var sen pazari birak bu benzin fiyati ne olacak dolari gecti

2 aylar önce
Kartalkartal İzmit
Kartalkartal İzmit

Hocam iyi diyorsun konuşma yazma özgürlüğünde bizim Türkiye’de teknoloji üretim özgürlüğü yok biz sadece konuşalım başka bir yapmayalım üretim yapmayalım bu kadar basit bu yönden bakın sadece kendi işine geldiği gibi konuşuyor analiz yapıyorsunuz niye mühendis var ama icad eden adamlık hep ithal başka bir şey yok

2 aylar önce
ayşe sultan köse
ayşe sultan köse

Bugun pazar neden olmadı?

2 aylar önce
Őmer Deger
Őmer Deger

13:23 dakika izleyeceğim umarim beni ikna edersin seninle aile bağlarımız bagdaşacak🙄

2 aylar önce
Murat Arslan
Murat Arslan

Muhalif iktisat cı ne olaki, iktisat bildiğim kadarı ile matematik gibidir ne yaparsan yap sonuç aynı çıkar, muhalif derken siyasi amaçlar için verileri mi çarpıtmış bu muhalif arkadaş

2 aylar önce
ferhat urekli
ferhat urekli

Pekiiiii...Zeki Müren de bizi görecek mi????

2 aylar önce
Halil Kandemir
Halil Kandemir

Hocam hep kendi açinizdan bakıyorsunuz yahu hırsızın hiç mi suçu yok muhalif dediğin iktisatcilara bakıyorum söyledik llerinin gerçekle hiç bir alakası yok bir kere ekonomist niye muhalif oluyor onu anlamış değilim siyasetçi değil bir kere eğrisi ni doğrusunu tartar söyler ben bu yüzden Atilla yeşilada ve Mert Yılmaz ustaları takip ederim nerede doğru var nerede yanlış var açık açık söyler ler ama işi ekonomist boyutunda yaparlar

2 aylar önce
SlClLIANO
SlClLIANO

Yurtdisinda yasiyorum dolArla kazaniyorum turkiyeden ev aldim aylik odemem su anda 1700 usd ye tekabul ediyor tl cinsinden oduyorum. Sayet dolar 10 tl olursa 1000 dolara duser odemem cok iyi olur

2 aylar önce
Milli Savunma
Milli Savunma

Hocam video nun sonunda ikna edecem diyorsun ama ben ikna olamadım 3.5 icin

2 aylar önce
ATAKAN TETİK
ATAKAN TETİK

Yıl 2019 ironi kavramını bilmeyen insanlar var ya

2 aylar önce
Delidağ61 deli
Delidağ61 deli

üreteceğiz milli sermaye tüsiad gavuru üretmez milli sermaye milli hükümet tam anlamıyla seferberlik bu müstemleke iktisatçından bu kadar olur yabancı ne der banene ne derse der tüsiadaı batıracaksın bunların elinden donunu alacaksın gerçek milli adamları yatırımcıları destekleyeceksin.

2 aylar önce
ÖZCAN K.
ÖZCAN K.

Ekranlarda bize ekonomist diye gösterilenler piyasaları speküle eden tefecilerin sözcüleri hepsi. Ülkeye gelen paraların hepsi borsada faizde. Fabrika kurmak üretim yapmak istihdam yaratmak için kaçtane dışardan yatırımcı geliyor?

2 aylar önce
HKTN - Haktan Berke
HKTN - Haktan Berke

Hocam bizimle alay etme türk lirası değer kaybediyor kaybetmeye devam edecek.

2 aylar önce
üç ejderha
üç ejderha

😂😂😂😂😂😂

2 aylar önce
salih kişioğlu
salih kişioğlu

Arap ülkelerindeki insanlar daha özgür olduğu için onlarda dolar daha düşük demi doğru anlamışım

2 aylar önce
Can ÇAL
Can ÇAL

Videoyu izledikten sonra insanların yorumlarına baktım. Ne önyargılıymışız be.

2 aylar önce
Mehmet Akcadağ
Mehmet Akcadağ

Dolar düşecek diye milletin cebindeki 3-5 doları bozdurtacaksiniz sonrada dolar düşmeyecek. Olacakları şimdiden görüyorum. Hatta 1 ay sonra 6 tl nin üstüne cikaracaklar. Ne zaman dolar düşecek deseler her seferinde yükseldi

2 aylar önce
Gürsel Düz
Gürsel Düz

Özgür lükler ve banditler ülkesi evet oraya tasin

2 aylar önce
mr.ilhanking FUNADS
mr.ilhanking FUNADS

Yaw he heeeeeeeeee

2 aylar önce
Milletin Adamı
Milletin Adamı

Halkı kandırmaya çalışan namerttir.

2 aylar önce
Musa Kaya
Musa Kaya

Gelişmişlikle Özgürlük? Rusya ve Çin gelişmiş ama özgürlükler çok kısıtlı. Adolf hitler Almanyası dönemin en gelişmişi ama özgürlük yoktu.

2 aylar önce
Alper Ozen
Alper Ozen

Hocam ağzına sağlık.

2 aylar önce
mirac arman
mirac arman

Veriler AA dan yada AHABER den mi geliyor

2 aylar önce
Mustafa Sait Bahçıvan
Mustafa Sait Bahçıvan

Ulkeyi mi satacagiz da dolar bu fiyata iniyor bi musteri aldigi iskontoyu unutmaz birde dolar gordugu rakami unutmaz.

2 aylar önce
özgür Veran
özgür Veran

İstersen en demokratik ülke ol, Hristiyan ve Yahudi olmadıkça ve ülkeni onlara peşkeş çekmedikçe, yani konuşanın dediğini yapmadıkça bize olan operasyonlar bitmez, konuşan diyor ki biz düzelmeyiz ama biraz daha az acıtır

2 aylar önce
Halil Gürbüz
Halil Gürbüz

Hayır salak gibi dinliyorum bide acaba ekonomik ne açıklama yapacak bu adam diye :) şeyh Edebali den bahsediyor. :) Ya benmi yanlış okudum acaba? İşletme mezunuyum ama bize şeyh edebali anlatılmadı :D Ekonomi başlığı var dolar şu falan başlığı var ama anlatılanlar kel alaka.

2 aylar önce
hakan ilhan
hakan ilhan

ağzına diline sağlık. Halen seni anlamayan bireylerin yorumlarını okuyup gülmek ten karnım ağrıdı.Abicim olaylar ortada başımızdakilerin bizleri ne hallere soktuğu ortada sağını solunu önünü arkasını bi bırakın.futbol takımı tutmuyorsunuz ve bu 90 dk sürecek birşeyde değil.Hayır size tatlı gelen şey ne ben onu anlamadım ? Müslüman bir insan bunları görmesi lazım göz yummaması lazım yazık.Allah sonumuzu hayır eylesin...

2 aylar önce
kemal şimşek
kemal şimşek

abi bizi heyecanlandırdın çok zamanımızı aldın. dolar 3.50 olacak diye videonu sonuna kadar seyrettim :) şaka şaka, bizi aydınlattınız size çok teşekkür ederim ve görüşlerinize katılıyorum.

2 aylar önce
selim gün
selim gün

Şunu iyi bil ki bu ülkede hiç kimse muhalif olduğu için göz altına alınmaz. Hiç bir gazeteci de muhalif olduğu için göz altında değil. Bile bile yanlış değerlendirmeler yaparak şirin görünmeye de çalışmayın. Bahsettiğiniz ülke Türkiye. Bu ülkenin ne içerden ne de dışardan düşmanı bitmez. Hadiseleri öyle olduğu gibi mülahaza edemezsiniz. İki de bir avrupa ülkeleriyle bizi mukayese etmekten vazgeçin.

2 aylar önce
Ecolakman Ecolakman
Ecolakman Ecolakman

Öncelikle şunu yazyim 4 yil işletme fak. Okudum. Okumaz olaydım. Öncelikle Ülkeme suikast iktisatcilar marifetiyle yapılıyor!! O malum şahsi gözaltına alan aldiranlari gözlerinden öpüyorum. Sadece o yetmez: u.civelek denen bir zat var onunda paketlenmesi lazım! Söyledikleri RTUK veya Devletin ilgili biriminde var! Gelelim senin videonda bizi sığır yerine koyduğun konuya: döviz: 1 suikast için kullanılıyor! Nedenide Turkiyenin önünü kesmek! 2-Dovizin yüksek olması: ithalatı azaltır, ihracatı daha cazip kilacagindan artirir. ABD gelismisse milyonlar neden sokakta evsiz aşsiz aç?! Fransa gelişmisse Cezayurde 30-35 milyon insani neden öldürdüler? Daha dün: binlerce insanimizin katili örgütculeri sarayda neden kabul etti maccon? Ölenler Şehit olanlar kendi insanlari olmadığı için mi? Sadece fransada onlarca nükleer santral enerji üretiyor! Bizde yıllarca o santralleri kurdurmadiniz! Şimdi ADAMIM diye ortaya mi ciktiniz! HAYIRDIR?! SONUC: YALAN SOYLUYORSUN! DEFOLL GIT MILLETIN ZAMANINI VE ENERJISINI ÇALMAYIN? YETER ARTIK!

2 aylar önce
cesur Nur
cesur Nur

Çok zor geçkaldi

2 aylar önce
Onur Ertuğ
Onur Ertuğ

Üzgünüm, verdiğin örnek te de görüldüğü gibi engizisyon mahkemesi doğru karar vermiş ki bugün o ülkeler iyi noktada. Aklın ve Selim yol sadece ülke çıkarı düşünülerek verilmelidir. Kol kırılır yen içinde kalmalı.... Bizde böyle değil maalesef

2 aylar önce
Itri Hacker 3
Itri Hacker 3

Peki Zeki Müren de bizi görecek mi

2 aylar önce
Ibrahimcem boz
Ibrahimcem boz

Helyum gazımı çektin mubarek

2 aylar önce
fazlı demirtaş
fazlı demirtaş

Sen neyin kafasını yaşıyorsun acaba ABD de polis dur dediği anda durmazsa adam öldürüyorlar özgür kalmasını istediğiniz adamlar vatana ihanet ediyor haklarını savunuyorsun onlar serbest kalınca mı ekonomi düzelecek sudan örneği vererek hükümeti eleştirmen ayrı bir saçmalık önceki video ile şimdinin arasında çok fark var sebebi kim İmamoğlu mu yoksa sizi çark ettiren ayrıca dünyanın güneş etrafında dönmesini ispatlayan 1473 Polonya doğumlu Nicolaus Copernicus, Galileo bu tezi devam ettirmiştir

2 aylar önce
Yasar Bulut
Yasar Bulut

Hangi pazar acaba cikmaz ayin pazarimi????

2 aylar önce
Cem Karakarcayildiz
Cem Karakarcayildiz

saf mısın kardeşim sen? o haberler yapılmasa tutuklamalar nerelere gelir haberin varmı senin? azcık mantık birazcık yaw........

2 aylar önce
Suat Marangoz
Suat Marangoz

Doların düşmesi için yabancı yatırımcı değil yatırım gerekir bence zaten yabancı yatırımcı gelmesin yani gelmesin derken Türkiye için bunun bir oranı olmalı yani söyle düşünün bir şirkete gidiyorsun iş için burda akrabası varmı çalışan ona dikkat ediyorlar tabi kendilerine göre geçerli bir sebeb leri vardır ama işi aksatacak bir örgütlenme olmaması için yada farklı ailelerede iş imkanı sunmak gibi düşünülebilir. Şimdi asıl konumuza gelelim bağımsız bir ülke olmak için ekonomik olarak güçlü olmak gerekiyor evet ama bence yabancı yatırımcı seviyesi normal değerlerde olması gerekiyor zaten zamanında normalin üstüne çıktığı için şu anda bu ekonomik sorunlarla uğraşıyor ülkemiz şunu diyorum bir futbol takımı tamamen yabancıdan oluşmamalı çünkü öyle olunca psikolojik olarakta zafer bizim diyemeyiz ve bu kişiler kendileri arasında örgütlenip takımı batırabilirler mesela bir örnek vermek gerekirse kendi ülkemizin dağlarımızın suları ismi Türk kendi yabancı kişilere satıldı yada işletmesi verildi şimdi 0.5 suyu 1.5 liraya içiyoruz kısacası şu anda dünyada ekonomik bir buhran var herkes aç kalmamak için zayıf olanı ezerek kendine yem yapma derdinde yani büyük balık küçük balığı yemek için küçük balıkta yem olmamak için uğraş veriyor.

2 aylar önce
şemsi Kuru
şemsi Kuru

5.81 USD üretiyoruz soğanı , patetesi de dışarıdan alıyoruz işin sonu etyopya

2 aylar önce
Sakaryaspor Osman
Sakaryaspor Osman

Senin gibi leri almıyorlar ama kimse bu ülkede suçsuz yere gözaltına alinmaz Fransa'yi bi izle nasıl gözaltına alıyorlar seyret

2 aylar önce
Dursun Ali Esenkaya
Dursun Ali Esenkaya

Evren kardeş osurmaktan d oymadin böyle yorum yapman senin aleyhine olur bu iş senin işin deyil bu is Provokedir adam yarın dolarını bozdurup öbürgün düşmediğini görürse sokağa çıkma bi vakada seni seyretmeyelim bak bu işi devlet dahi bir türlü halledemiyor senin cigirtkanliginada ihtiyacı yok bu işler senin bildiğin gibi deyil düşmesinde çıkmasında hem devlete hem millete zararı var önce akıllı ekonomistleri bi danissaydin dolar hiç bir sekilde hiç düşmez o kadar bunu anlamayacak kadar o dar kafa la seni nereye çıkarıyorlar veya öyle şeyler sebebiyet veriyorsa onlarda senin kadar suçludur bu daha erken öten lar gibi örtme sonucuna katlanirsin haddini bil

2 aylar önce
ERHAN KARATAY
ERHAN KARATAY

15 senedir ozgurluk yok hocam halen neden bu yabanci kaynak geliyor ki ? 15 senedir burda ozgurluk olmadiğini daha anlayamadilar mi ?

2 aylar önce
Andro Meda
Andro Meda

Bi de hangi "afrika" ülkesinden bahsediyoruz. Daha doğrusu afrika ülkesinden mi bahsediyoruz

2 aylar önce
Andro Meda
Andro Meda

Ne zaman olur 3.50 ıhracat yapicam. Ona gore gardimi alıcam. Bu ayın sonu mu bu yılın sonu mu Önümüzdeki milenyum mu Ne zaman? Hatırlatırız bu iddianızı!..

2 aylar önce
güneş y. özkan
güneş y. özkan

Videoyu izlemeden ne cok yorum yapılmış ne kadar üzücü...

2 aylar önce
Serkan Ak
Serkan Ak

Bu kadar saldırıya hangi ülke dayanabilir sen ilkönce bunun cevabını ver.

2 aylar önce
Ali Bzkrt
Ali Bzkrt

efferim acayip iktisatçıymış ama para pul üzerine o kadar yorum yapmış, çıkış yolu göstermiş ki gideceğimiz yeri unutmuşuz.... zatı muhteremin twittir hesabından attıklarını alt alta yazsan muhalefetin 15 yıldır söylediğinden fazla... onun için insanları bilmem ne uzmanı diye allayıp boyayıp siyas görüşünü de millete kakalamak ayrı bir maharet olsa gerek

2 aylar önce
Zafer Zengin
Zafer Zengin

Amerikanın zenginliği petrol sömürgesi olduğu içindir diğer ülkelerin zenginliği sömürge oldukları içindir Çin özgür bi ülke değil ama güçlü bir ülke yanlış tespit hocaaaaa

2 aylar önce
Murat Kara
Murat Kara

Anaaa videoya girdim , hemen videonun tarihine baktım 14 nisan , mevcut tarihe baktım 18 nisan , dolar kuruna baktım ,6 lira ..yorumlara baktım adam ironi yapıyormuş 😊😂😂 👍 yapma böyle hocam yahu...

2 aylar önce
DEKORON26
DEKORON26

Ülkedeki özgürlük, iyi yaşam ve dogru yönetim; kendi gelir kaynagı olan yeraltı kaynakları vb. gelir elde eden ülkede olur. Düşünün bir baba çalışmış zor zamanlar geçirmiş ya miras kalmış veya iyi gelir elde edecek hale gelmiş ailesine geçim sorunu yaşatırmı gelir düzeyi iyi olunca ailesini iyi yönetir (elbet aksi durumlar olabilir) Ülkenin gayri safi hasılası iyi olunca halkına iyi bakar geçim sorunu yaşatmaz bu olay yapay bir özgürlüktür. Manipüle etmek için geçim sorununu çözersin sonra yönetirsin gerçek özgürlük isteyen sisteme karşı gelir sonunu kendince yaşar parası olsun olmasın. Çok para özgürlük değildir. Yönetim biçimidir.

2 aylar önce
Fatih Ülgüt
Fatih Ülgüt

Keske Türkiyedeki bütün düsmanlari Assalar! Böylelikle bari düsmanlar gercekten azalir!

2 aylar önce
HULUSİ SÖNMEZ
HULUSİ SÖNMEZ

Kullandığın boğa figürüne bakılırsa birilerinin ağızından konuşup milletin aklını bulandırmaya çalıştığın apaçık belli. Sen git bu yalanlarını tımarhanedeki delilere anlat, onlar sana kesin inanır.

2 aylar önce
Hasan_Ndam Axorcu
Hasan_Ndam Axorcu

Bak hoca kamyona lastik Aldım ödemeyi yapıcaktım pazarlık aşamasındayım. Ne eğer demogoji yapıyorsan seni herhün gelip döverim medenice.

2 aylar önce
Reaksiyon
Reaksiyon

Hocam ağzına sağlık ama kafa boşluğu çok fazla olmuş. Kamerayı biraz aşağıdan pozlarsanız daha iyi olur.

2 aylar önce
Erhan Turan
Erhan Turan

Guzel ironi yapiyor

2 aylar önce
Necmi Ari
Necmi Ari

Bu mal a kim inanır kadir inanır

2 aylar önce
caner yalçın
caner yalçın

gibtir deli

2 aylar önce
Kızıl Tamu
Kızıl Tamu

Herkes ozellikle hukumet karsitlari sozde ekonomistler tutturmuslar karsir gorusluler tutuklaniyor diye neymis yabanci yatirimci gelmiyormus kimi neyi kandiriyorsunuz? Yabanci yatirimci onceden neden gelmisti? Bu ulkede onceden de karsit gorusluler gozaltina aliniyiyirdu ne hikmetse yabanci yatirimci o zamanlar kendini guvende hissediyordu yulari baronlarda olan sozde yatirimcilar bir talimatla ulkeye milyarlarca dolar girisi yapabilirler ve yine baronlarinin talimatiyla milyarlarca dolari disariya cikarabilirler operasyon bu kadar kolayken sen bunu sadece karsit gorusluleri tutuklamaya veya ozgurluge suna buna palavradan seylere dayandiramazsin hoca sende cok iyi biliyorsun ki ulkeye sicak para akisi 2009-2010 yillardinda yavasladi ve bitti feto olaylarindan sonra ozellikle abd turkiyenin attigi bazi gelecege yonelik gaz ve petol boru hatlari gibi bazı adimlar sozde yabanci yatirimcilarin pralarini cikarmasina neden oldu aslind aneden degil sadece emir geldi ve paralarini cekmeye basladilar bunu cok net biliyorsunuz simdi denoyor ki faizi cok yukselt ki yabanci yatirimci gelsin aslinda konustugunuz konuyu kendi kendinize taca atiyorsunuz soyle ki tr faizi cok cazip sekilde artirsa isterse ulkede herkes tutuklu olsun o ac gozlu sozde yatirimcilar bakin nasil ulkeye para sokuyorlar.. Ozeti sudur siz ekonomimiz duzelsin diye abd ve avrupanin sozunden cikilmasin diyorsunuz erbakanin sozu vardi efendim soyle yaparsak amerika bunu dedi de sunu dedi de .... banane amerikadan diyebilecek seviyeye geliriz umarim once sizlerden baslariz buna..

2 aylar önce
Salih Ozdemir
Salih Ozdemir

la bı gıt ısıne ne sacmalıyorsun. ızlemeye gerek yok reklam ıcın yapmıs baslıgı

2 aylar önce
BAY TARKUN
BAY TARKUN

Yaw hee heee adam sanki gecmise ışinlanmis dayi yil 2019 yaw

2 aylar önce
Aydın Öz
Aydın Öz

Ooo{ooo mazotun litresi 1 tll soğan 10 kuruş patates 15 kuruşa I düşecek

2 aylar önce
kadir kaya
kadir kaya

Video nun basini bide sonunu izledim ne zaman inecek bu dolar anlamadim hoca

2 aylar önce
onur cem sarı
onur cem sarı

Albayrak gitmedikce ekonomimizden bi cacık olmaz

2 aylar önce
Ahmet Yetgin
Ahmet Yetgin

Akillli hocam mazot kaclira olacak bize o lazimmmm suan 7000 bine dayandu

2 aylar önce
Mehmet Ali Başköylü
Mehmet Ali Başköylü

Videonun 10.dakikasına gelince farkettimki tam 10 dakikamı boşa harcamışım. Tam bir zaman kaybısın hocam. Sen de biliyorsun bu ülkeye hainlik etmeyen, dış mihraklarla iş tutup ajanlık yapmayan hiçbir muhalif gazeteci ekonomist siyasetçi göz altına falan alınmaz. Alınanların tümü muhalif oldukları için değil arkaplanda çevirdikleri kirli işler yüzünden içerde. Doların ateşi senin milli mücadelenle de ilgili, yarın Türkiye açıklama yapsın dış politikada ABD ile yüzde yüz uyumla çalışacağız S400'leri de almaktan vazgeçtik, bak dolar nasıl bi anda 4 liralara iniyor. Kukla olursak ekonomi sorunlarımız bir anda çözülür, bunu mu istersiniz?? Cebiniz mi şerefiniz mi?? Bağımsız Türkiye mi, kukla bir devletçik mi??

2 aylar önce
Mustafa Bektaş
Mustafa Bektaş

Birisi suna soylesin hocam benzin 7.10 tl oldu diye

2 aylar önce
achmedov
achmedov

Hocam Muhalif iktisatçı mi olur? Amaç başka. Dert başka. Amac algı yaratıp Türkiye’ye zarar vermek. İktisatçının muhalifi nedir? Muhalif iktisatçının motivasyonunu yatırımcıyı Türkiye den uzaklaştırmak. Dedikoduyla ve negatif öngörüyle ortalığı karıştırmak. Kusura bakmayın ama beğenmedim.

2 aylar önce
alpaslan akbulut
alpaslan akbulut

Hoca git la bende gerçekten dolar düşüyor sandım

2 aylar önce

Sonraki

DOLAR 20 LİRA OLACAK | UYURGEZER 34.

11:29

DOLAR 20 LİRA OLACAK | UYURGEZER 34.

Ahmet Bozkuş

görünümler 201 000

SUDAN DİKTATÖRÜNÜ YIKAN KADIN !

17:24

SUDAN DİKTATÖRÜNÜ YIKAN KADIN !

Cüneyt Özdemir

görünümler 195 000

BU KAFAYLA AK PARTİNİN AYAĞA KALKMASI İMKANSIZ

14:00

BU KAFAYLA AK PARTİNİN AYAĞA KALKMASI İMKANSIZ

MEMDUH BAYRAKTAROĞLU

görünümler 54 000

SEÇİM SONRASI EKONOMİDE BİZİ NELER BEKLİYOR?

15:49

BÜTÜN SİYASİ GEÇMİŞİYLE BİRLİKTE BİTTİ

23:10

BÜTÜN SİYASİ GEÇMİŞİYLE BİRLİKTE BİTTİ

MEMDUH BAYRAKTAROĞLU

görünümler 165 000

Twilight Breaking Dawn doesn't make any sense...

14:19

Twilight Breaking Dawn doesn't make any sense...

Alex Meyers

görünümler 377 936

Grandma Died In Our Kitchen When She Heard What My Mom Said

8:52

Grandma Died In Our Kitchen When She Heard What My Mom Said

My Story Animated

görünümler 1 108 316

Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita (Lyric Video)

3:15

Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita (Lyric Video)

ShawnMendesVEVO

görünümler 1 981 793

WHO KNOWS ME BETTER? CHALLENGE BOYFRIEND VS  BROTHER

11:37

WHO KNOWS ME BETTER? CHALLENGE BOYFRIEND VS BROTHER

Princess Mae

görünümler 1 965 270

DDG vs. Blueface $50,000 3v3 Celebrity Basketball Game!!

11:56

DDG vs. Blueface $50,000 3v3 Celebrity Basketball Game!!

PontiacMadeDDG VLOGS

görünümler 1 125 996

Everest: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)

22:03

Everest: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)

LastWeekTonight

görünümler 3 616 388

LAMBORGHINI PERFORMANTE LOSES CONTROL & CRASHES  HEAD ON INTO CAR!

10:26