Norm Ender canlı yayında diss attı - Cengiz Semercioğlu ile Sabah Sohbeti

  • katma 11 gün önce

    TV100TV100

    Süre: 35:21

    Mekanın sahibi rap müziğinin en çok saygı duyulan isimlerinden biri olan Norm Ender Cengiz Semercioğlu ile Sabah Sohbeti programına konuk oldu. İşte o bölümün tamamı.
    Türkiye’nin yeni YÜZ’ü tv100 son dakika haberleri, Okan Bayülgen, Cengiz Semercioğlu programları Muhabbet Kralı, Uykusuzlar Kulübü ve canlı yayınlarla yeni video serileriyle her an elinizin altında.
    ABONE OL → bit.ly/2MMsz5R
    tv100 uydu bilgileri:
    TÜRKSAT 4A
    Frekans: 12729
    Sembol: 30000
    Polarizasyon: V (Dikey)
    tv100 DIGITURK ve DSMART platformlarında da 37. kanaldan izlenebilir.
    tv100 canlı yayın bit.ly/2I9TkN0
    Okan Bayülgen Uykusuzlar Kulübü video serisi bit.lyd2KMFL7R
    Okan Bayülgen Muhabbet Kralı video serisi bit.ly/31s7noR
    Okan Bayülgen komik video serisi bit.ly/2wR3Cv8
    Duymadık Demeyin video serisi bit.ly/2Kfvl1o
    Özay Şendir ile İnce Ayar video serisi bit.ly/2X55TlS
    Seyir Dünyası video serisi bit.ly/2N8Yfm2
    Hilal Ergenekon ile Yarından Önce bit.ly/2Y8lOfG
    Murat Güloğlu ile Gün Uyanıyor bit.ly/2J5UQip
    Yasmin Erbil ile Magazin Dünyası bit.ly/2XuLXby
    Parasal bit.ly/2KAILoR
    www.tv100.com
    tv100 iOS uygulaması: itunes.apple.com/us/app/tv100/id1461449107?mt=8&ign-mpt=uo%3D2
    tv100 Android uygulaması: play.google.com/store/apps/details?id=com.bilgin.tv100
    Facebook: facebook.com/tv100com/
    Twitter: twitter.com/tv100
    Instagram: instagram.com/tv.100/?hl=tr
    TRfilms: trfilms.net/us/tv100com
    Flipboard: bit.ly/2IHttez

    norm ender cengiz semercioğlu  norm ender  cengiz semercioğlu ile sabah sohbeti  cengiz semercioğlu  sabah sohbeti  norm ender diss  norm ender tv100  mekanın sahibi  tv100  rap müziği  norm ender mekanın sahibi  video  youtube  rap  eğlence  entertainment  eğlenceli  türkiye  ben fero  türkçe rap  demet akalın  ezhel  mekanın sahibi norm ender  

ilyas dogan
ilyas dogan

Şu sunucuyu degistirin adam daha konusamiyor

18 dakika önce
Sümeyye Demir
Sümeyye Demir

Hayatımda ilk defa uzun bir videoyu atlamadan izledim...

42 dakika önce
Aleyna Soytaş
Aleyna Soytaş

Ne kadar güzel Türkçe konuşuyor. Akıcı, gevşek gevşek konuşmadan ve mantıklı konuşuyor

53 dakika önce
Aleyna Soytaş
Aleyna Soytaş

13.24’de gözlerini nasıl pörtletti aniden ğwöxşwmdqöxlwms

Saatler önce
Faruk Özyılmaz
Faruk Özyılmaz

Adam çok iyi ve çok haklı konuşuyor beee.

Saatler önce
Kevser Aksoy
Kevser Aksoy

Demet akalın gerçekten bu ülkenin başına gelmiş en büyük felakettir ses yok görüntü yok vizyon yok

2 saatler önce
Erkan Anar
Erkan Anar

Evet hala kartel karakan ercie dinliyorum bu işi kaliteli yapan her sanayçıyı dinlerim azına saglık başarılar norm Ender

2 saatler önce
HER KAFADAN FARKLI SİLAH
HER KAFADAN FARKLI SİLAH

Abi Allah buna bir beyin verdiyse Killa Hakan da çeyreği bile yoktur

2 saatler önce
Busecan Özkan
Busecan Özkan

kraldan kaçın!!!

2 saatler önce
Mustafa Özberber
Mustafa Özberber

Aşırı güzel bi konuşması var be ya

3 saatler önce
Cansu'nun Mutfağı
Cansu'nun Mutfağı

12.36 o nasıl göz belertmektir Norm Ender 😂

3 saatler önce
Tamer Uzuner
Tamer Uzuner

Rap hic anlamam sadece son zamanlardaki cekismelerinden dolayi norm ender burdaki ropartajini dinledim.Anladigim kadariyla ben bu isi cok ust seviyede yaparken bu taklitci kitlenin bu kadar goklere cikarilmasini anlamiyorum diyor sanirim.

4 saatler önce
Erdoğan
Erdoğan

bıdı bıdı

4 saatler önce
omer bayrak
omer bayrak

sen rahat ol ender mali. adam senden fazla dinleniyor su anda. adama laf sokmaya calisiyorsun. bi taraftanda rahat olun diyosun. sana batan olmasa millete kopek gibi saldirmazsin. su an rap in kopegi durumundasin. havla bakalim.

4 saatler önce
hasan baba
hasan baba

Norm ender abii gerisi keltos norma koşşş ❤️🚫

5 saatler önce
Emre Zafrak
Emre Zafrak

şu devrimci gençler atatürk'ün ilkelerine sahip çıkan gençler nerdeler ya ? atatürk dövmeleri arabaların arkasında atatürk imzaları falan okey de sonrası ? sırf gösteriş başka bişey değil

6 saatler önce
Can Başkaya
Can Başkaya

Rap Türkiye den çıkıp öı ünlendi yoksa yabancılar tarafından mı? Bizim türkülerimiz Türk sanat müziklerimiz halk ozanlarımoız var! Rap müzikte dinliyoruz ama siz müziğin dışına çıkıp ünlenmek için karşı koyamadığınız rakiplerin başarısına veya başarısızlığını ezmeye çalışıyorsunuz. Rap yaparken ağızınızdan küfürden başka bir şey çıkmıyor. Yabancıları kötülemeye çalışıyor eee üzerindekiler ne yabancılar gibi giyimin var! Allah aşkına küfürden kinden başka bir şey bilmiyorsanız rap'i ve diğer müzikleri rahat bırakın! Yapacağınız rap veya diğer işlerde bile hoş görülü olun biraz

6 saatler önce
Ahmetselim Bogaz
Ahmetselim Bogaz

sagopa çok iyi bir katırdır... *Norm Ender*

6 saatler önce
Mert Aslan
Mert Aslan

Yeni gelenler full izlesin efsane bise

6 saatler önce
Kaan Batmas
Kaan Batmas

çok doğru konuşmuş bence her kelimesine katılıyorum. çok da dolu adam Ender belli bir yaşa ve birikime sahip insan anlar anca.

6 saatler önce
Talha Karabulut
Talha Karabulut

Bu adamın röportajı bile norma diss atanlardan daha çok beğenilip izleniyor

8 saatler önce
Zeynep Eraslan
Zeynep Eraslan

Adamın sempatikliğine bak ya düşüyorum şu adamaaa

9 saatler önce
Pj SoniA
Pj SoniA

Keltoş babana koş ! Efsane

10 saatler önce
rana k
rana k

ben de mustafa kemalin torunuyum KRAL o değil de o kadar akıcı, naif, mantıklı ve düzgün konuşmuş, hem de sunucu çok bilinçli bu yüzden bi kere bile bakmadım video bitecek mi diye. keşke bitmeseydi. çok haklısın Norm. o kadar haklısın ki...

10 saatler önce
MuRaT DeMiR
MuRaT DeMiR

Kılla hakanın 2 dakıkalık vıdeosunu ızleyemıyorum hep bi kendnı begmişlik ıkı tokatlık canı var adamın aq ama 35 dakıka normu sıkılmadan ızledım bu adamda var bıseyler

10 saatler önce
burak erbas
burak erbas

Vizyon akıyor vizyon. King Ender

10 saatler önce
sinan kaya
sinan kaya

%100 gercek %100 yetenek %100 norm ender 👍🏻

10 saatler önce
Tolga Cosgun
Tolga Cosgun

Rap dinlemiyorum meraktan videoyu açtım ama 24:54 de benide kaptın :) hadi bakalım..

11 saatler önce
Mert Isik
Mert Isik

Ben bu seyi para icin yapmadim Yaptim para etti. -Norm Ender

11 saatler önce
Hamde kawa
Hamde kawa

12:34 gozune bakin

11 saatler önce
Begüm Kıran
Begüm Kıran

Adamda diksiyon var be

11 saatler önce
Johnny Depp
Johnny Depp

Çok yakışıklı lanet olsun

12 saatler önce
canim vatanim
canim vatanim

ulan norm Ender diye bi DEV vsrmis ve ben yeni tanıyorum vay be adamin dibi imis helal sana

12 saatler önce
Dark Game
Dark Game

Norm Ender Yayında reklam yaptı 😃😃😃

12 saatler önce
M4A1 LOX
M4A1 LOX

Senin adını eskiler bilir Ender EROĞLU

12 saatler önce
DjKoPuK Altındağ
DjKoPuK Altındağ

TEK BAŞINA SALLADIN RAP ALEMİNİ . Sen Adamsın ESKİLER BURADA BaŞKaN !! :D ;)) ’ Sanat,sanat için değil;sanat toplum içindir’’ dedi kral Ender

13 saatler önce
Uğur Öztürk
Uğur Öztürk

Hiç ileri sarmadan izledim sunucuya helal olsun valla hiç kesmemiş adamı

14 saatler önce
Polat Alemdar
Polat Alemdar

Eskiden dissleri youtubeda bulamazdık bugün tv programlarına çıkıyor

14 saatler önce
Ufukk Gurr
Ufukk Gurr

Biz fark var çıktığında dinliyoduk

14 saatler önce
Death is Certain !
Death is Certain !

1. Sago 2. Ceza 3. Norm 4. Sansar 5. Fuchs 1000. Killa Hakan

14 saatler önce
Rahila Mehtieva
Rahila Mehtieva

Gluk gluk

14 saatler önce
Oğuzz
Oğuzz

Adamsın Ender ❤️

15 saatler önce
Makbule Bacak
Makbule Bacak

-adamım-

16 saatler önce
Makbule Bacak
Makbule Bacak

*ne*

16 saatler önce
İbrahim Kedici Kedici
İbrahim Kedici Kedici

Helal olsun abi

16 saatler önce
Poyraz Sağlam
Poyraz Sağlam

Yaa Abi Polisler Niye peŞinizde sizin. 😂😂😂

18 saatler önce
king kong
king kong

hassssiktirrrr PARAYI versen buda götünü acar ! gelmis burda avukatlik yapiyor pust !

19 saatler önce
nail alar
nail alar

Fight gluk tan daha fazla izlenme olması dileği ile ...

20 saatler önce
fellou lalanso
fellou lalanso

KIsa ve ÖZ demek istediği; kültürü falan bırakın herkes takiltçi, orjinal üreten kalmadı, ben orjinal üretmeye çalışıyorum, ilk önce yaptığım türler bile çıkardım, rakiplerimin hepsi amerikan rapçilerini birebir kopyalıyor, ben ise orjinal olarak kendimim diyor.

21 saatler önce
Uchiha İtachi
Uchiha İtachi

Allah rapin kültürünü verdi

22 saatler önce
Sedat
Sedat

Sıktır be oğlum! Ezhel de en az senin kadar rap yapan bi adam! Rap dalaşıp prim yapma sanatıdır. Seni dinleyen ezheli de feroyu da dinliyor! Siz de birbirinizi dinliyorsunuz ! Çakal sürüsü..

22 saatler önce
Barbaros Ozturk
Barbaros Ozturk

Cidden böyle sanatçılara sahip cıkılması gerekiyor yaptığı müzik ve oturuşu konuşması hitap ettiği insanlar adam tamamen kültür mirasımız bizim böyle sanatçılara ihtiyacımız var.

22 saatler önce
WOLF MAN 59
WOLF MAN 59

vallah endercim seni severimde arabeski filan ötelemeye çalışma zamanında çok ötelemeye çalışan oldu ama sonuçu arabeskcilerle düet yapmak oldu kapiş :)

22 saatler önce
Metin Efe Sandıkcı
Metin Efe Sandıkcı

Orda gorup buraya getiriyolar yorumu ne kadar yanlis surekli insanlari bu muzigi bilmemekle copy paste olmakla suclamissin ama bu insanlar bu isleri cok cok onceden beri yapiyorlardi respect

22 saatler önce
haso cnn
haso cnn

Bu adamın büyüdüğü semtte oturmak bi tek bana mi havalı geliyor bn orda oturuyom 😂

23 saatler önce
zeynep yürek
zeynep yürek

17.35 Norm Enderin gözleri bdhxbsbxhsbhxjxbshcjdbdhxsb

23 saatler önce
Utku Türk
Utku Türk

Mevlana ne demiş; kişi gülüşüyle terbiyesini, güldüğü şey ile seviyesini gösterir. 9:45 (Çok efendisin be)

23 saatler önce
Onur Genç
Onur Genç

Her tarafından kültür akıyor maşallah.En sevdiğim insan türü her lafa verecek bir cevabı var dolu bir kişilik.Allah yolunu açık etsin..

Gün önce
Yandex Disk Link
Yandex Disk Link

Norm Ender : Bu ülkenin devrimi 'Cumhuriyet'tir' devrimcisi 'Mustafa Kemal Atatürk'tür!

Gün önce
Kubilay Baylan
Kubilay Baylan

Turkce repi geri Alman için sagonun olmuş senide üstüne 40 fırın ekmen Yemen lazim

Gün önce
Furkan Çetin
Furkan Çetin

9.42 de göz kırpması

Gün önce
Edit Motion
Edit Motion

Rtük Nerdesin Orospu Çocu dlchdodnforjrbd

Gün önce
Oğuzhan EsEs
Oğuzhan EsEs

20:12 Neye kelebek konmuş ender abiii :))

Gün önce
FAST GAME
FAST GAME

Bir adamın vücut bulmuş hali norm ender

Gün önce
Muhammed Kayıkçı
Muhammed Kayıkçı

Adama bak ya diğer rapçiler gibi egolu değil sonra diyorlar neden norm enderi seviyorsunuz severiz tabi o bir kral 👑

Gün önce
Zümre ünal
Zümre ünal

13:24 korkuyorum neden gözlerini sürekli böyle yapıyorsun😅😅

Gün önce
Merve Temel
Merve Temel

G a y c n g z

Gün önce
Zümre ünal
Zümre ünal

8:11 gözlere dikkat 😂

Gün önce
Flexion
Flexion

Norm Ender gerçekten olgunlaşmış. Eskiden Eksik etek gibi parçalar yapıp Ceza ve Sagopaya küfürlü dissler atan adam değil bu.

Gün önce
Hasan Bozdağ
Hasan Bozdağ

tm

Gün önce
olimbera '
olimbera '

Norm Ender ne güzel taklit yapıyor ya 🙈

Gün önce
Kübra
Kübra

Adam mantık dağıtıyor

Gün önce
Yağız Şentürk
Yağız Şentürk

29:15 arabesk rep yeri çok iyi

Gün önce
Erkan Cankaya
Erkan Cankaya

Helal olsun adamsın Norm Ender

Gün önce
Quickmaths
Quickmaths

Norm sikiki

Gün önce
beyza talim
beyza talim

Norm.u Dinledikçe istemsizce bi Gülümse olusuyor ne kadar mükemmel bi adamsın sen ya

Gün önce
Aliye Uysal
Aliye Uysal

Offf adam çok haklı

Gün önce
İzolasyon Uygulamaları
İzolasyon Uygulamaları

Sagopa tek hepsi tek

Gün önce
Mehmet Tokuç
Mehmet Tokuç

Haha yarak kafalıya bak, sanki Orhan Gencebay Amk nasılda rajon kesiyor. Sokağa çıksan kim tanır seni kodumun gay kılıklı amcuk ağızlısı.

Gün önce
Bilge Adamın Burnu
Bilge Adamın Burnu

Yıllar önce ceza ve sagopa ya ana avrat sövüyodu şimdi seviyorum diyo reis KDKDLDDLFKLDFLFLFKFKFLFLFL

Gün önce
arda cem çinar
arda cem çinar

seviselim dedigı yerde durması asdazdadsdas

Gün önce

Sonraki

I HOSTED MY FIRST AWARD SHOW!!

4:57

I HOSTED MY FIRST AWARD SHOW!!

David Dobrik Too

görünümler 4 784 685

Norm Ender Aslında Kim?

6:11

Norm Ender Aslında Kim?

ViBio

görünümler 1 666 763

Norm Ender - Kaktüs

3:24

Norm Ender - Kaktüs

NormEnderVEVO

görünümler 52 931 749

Norm Ender feat Norm Erman - Eksik Etek

1:54

Norm Ender feat Norm Erman - Eksik Etek

Norm Erman

görünümler 15 463 046

Demet Akalın'dan Norm Ender'e tokat gibi yanıt!

9:42

Norm Ender - Mekanın Sahibi

3:10

Norm Ender - Mekanın Sahibi

Norm Ender

görünümler 58 135 527

NORM ENDER KİMDİR? TÜRKÇE RAP'TE NELER OLUYOR?

10:04

NORM ENDER KİMDİR? TÜRKÇE RAP'TE NELER OLUYOR?

Sokak Röportajları

görünümler 20 934

Katy Perry - Small Talk (Lyric Video)

2:50

Katy Perry - Small Talk (Lyric Video)

KatyPerryVEVO

görünümler 4 264 853

Hot (feat. Gunna)

3:14

Hot (feat. Gunna)

Young Thug - Topic

görünümler 215 708

Ele A El Dominio - Quien Te Dijo 🧸(Audio Oficial)

5:40

Ele A El Dominio - Quien Te Dijo 🧸(Audio Oficial)

Ele A El Dominio

görünümler 352 993

SAINt JHN - "Anything Can Happen (ft. Meek Mill)"

3:05

Fetty Wap - Zoo ft. Tee Grizzley [Official Video]

3:27

Fetty Wap - Zoo ft. Tee Grizzley [Official Video]

Harlem Fetty

görünümler 441 016

Young Dolph, Key Glock - Dum & Dummer (Official Video)

2:08

Young Dolph, Key Glock - Dum & Dummer (Official Video)

YoungDolphVEVO

görünümler 1 968 598

Ariana Grande, Social House - boyfriend

3:42

Ariana Grande, Social House - boyfriend

ArianaGrandeVevo

görünümler 52 690 369

Winter Bear by V

3:32

Winter Bear by V

BANGTANTV

görünümler 13 313 381