Motive - TRASH (Official Video)

  • katma 9 gün önce

    MOB EntertainmentMOB Entertainment

    Süre: 3:45

    Author: Motive
    Produced By : Dincy
    Mixed By : MixedByG
    Recorded By : MixedByG
    Mastering By : Anıl Hünkar
    Publisher: Turkish Music Publishing
    Label: M.O.B Entertainment / Associated label of GOVINET
    Director : Tepki
    Producer : GOVINET
    D.O.P : Çağrı Bakış
    Motive Resmi Instagram Hesabı instagram.com/motive.mob
    Website: www.mob832.com
    M.O.B Entertainment TRfilms: trfilms.net/us/mob832
    M.O.B Entertainment Instagram: instagram.com/mob.832/
    M.O.B Entertainment Facebook: facebook.com/mob832/

Deeprose Official
Deeprose Official

Trash e cover yaptım profilime girip dinleyebilirsiniz

Saatler önce
MüpteLa RaP
MüpteLa RaP

RAP MÜZİGİNİN HER TARZINI HİSSETMEK VE KEŞFETMEK İÇİN SİZLERİ BİZİ DİNLEMEYE DAVET EDİYORUM. KANALIMIZA ABONE OLUP BİZE DESTEK VEREBİLİRSİNİZ.

6 saatler önce
Oyun Kitabi
Oyun Kitabi

Güzel diss ama bu demekki battle aldınız Joker tek siker Motive genç yetenek

6 saatler önce
Emircan Mercan
Emircan Mercan

Çok iyi olmuş yine

10 saatler önce
Volcano MLBB
Volcano MLBB

motivenin mercedes fetişi var amk

13 saatler önce
Yunus Dinç
Yunus Dinç

Doktor : sadece 3 dakika 44 saniye ömrün kaldı Ben :

14 saatler önce
Türkçe Rap
Türkçe Rap

22 Nisan yaklaşıyo Motive!!!!

15 saatler önce
Türkçe Rap
Türkçe Rap

+EMİRAS & YCK OFFICIAL götü tutuştu yazık ekdkekfmekd

7 saatler önce
EMİRAS & YCK OFFICIAL
EMİRAS & YCK OFFICIAL

23 e aldılar konseri yemedi cunku

7 saatler önce
Alparslan Demir
Alparslan Demir

Sözlerini yazsın biri şunun

18 saatler önce
Emre Ciritci
Emre Ciritci

Beati yapanı gözaltına alın adam tehlikeli

19 saatler önce
Emre KÜÇÜK
Emre KÜÇÜK

Şehir senin namusun ama sen orospusun 👌🏻

Gün önce
Doğurtürkistana Destek Ol Ümmetine
Doğurtürkistana Destek Ol Ümmetine

Gerçekten bunu diyince güzel mi yapmış oldun? Belki senden,benden veya x ten bahsetmekteydi. Neden küfrediyon hem diss te ana bacı olmaz diyon hem ana bacı yapıon git disini dinle,yarahım gibi olmuş

12 saatler önce
Rap Dinleyicisi
Rap Dinleyicisi

HERKEZ YAŞ LA İLGİLİ YORUM YAPMIŞ BİDE OLD G NİN DİSSini DİNLEYİN AMK.

Gün önce
Özgür Güler
Özgür Güler

SÖZLER +1 Verse: Öyle söylediyse Motive Mercedes’e binmeli Hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum Yaşamak istediklerimi anlatıyorum çünkü Olmadığım birisi gibi hareket edemiyorum Siz; nasıl şekil değiştirebilirsiniz biliyorum? Artık gözlerime şaşıramıyorum Şeytani bi’ huy sadece şöhret için anıyosun Sadece şöhret için anıyosun Kardeşimin adını, son nefesi verdiğinde Vio Çıkardınız kafaları deliklerinizden yukarı Değerimiz göçünce anlaşılıyorsa Bu sefer sözüm değil meclisten dışarı Her zaman oturtmak istediniz otoritenizi Ama şuan s***yorum kralı Bunu yapabiliyorum adamım Çünkü kardeşlerimle yürüdüm yolu tek yiyen ölüyor tek Her şeyim ailem için Sen değilsin şarkıların o**spu çocuğu Birisi yok yanında arkadaşım diyebileceğin Caddelere alışamıyorsun ama Sokak Rap’i kazandırır Bi’ şekilde yabancıya değil mi? Değil, senin gibi değil tükürdüğünü yalamakla değil Milletin ağzında sakız olmak için değil! Sadece lanet oyunda kalmak için değil Yaşıtlarımdan daha da uzakta durmak için Birisiyle daha yan yana koyabilir misin beni? Hayır, sana fazla gelir yetenek Şimdi s**tir git elin boş 20 senedir! Peki TRap, neki TRap? Zora sokuyor ki sizi, hani sizin yetenek? Matematikler leş ama milyonun içinde Seneler seni mermi gibi delip geçicek Olsanız denermiydiniz ki siz benim yerimde? Bu diss’i yazabilir miydin 18’lerinde? Cebimden uçan hesabıma geri dönücek Para getirmeye devam ettikçe bu genetik! Ağır lafın bedeli çok ağır olur Ağla toplamın dinlenmedi diye Mary Jane’i kadar Burry Soprano’nun İstanbul omuzlarımda rahat olun Şehir senin namusun, ama sen o***spusun! Bizdeki mermiler plastik değil 70 sene yazsan da didaktik şiir İstediğimiz zaman Eskişehir! Nakarat x4: Kayıtlarınız, kanıtlarınız (trash) Caddeleriniz, çocuklarınız (trash) Tavırlarınız ve laflarınız (trash) Bize bakınca siz bedavasınız (trash)

Gün önce
Cengo Line
Cengo Line

İlla p7 mi gelsin yani

Gün önce
Emircan Ataseven
Emircan Ataseven

Dostum ,bu adam bi başka ve gelecekte rapi temsil edecek kişidir.

Gün önce
Osman Sert
Osman Sert

Ne bu Merso sevdası Merso verin şuna

Gün önce
Rap Dinleyicisi
Rap Dinleyicisi

TÜRKİYEDE NEKADAR GANGSTER RAPÇİ VARMIŞ AMK HABERİMİZ YOKTU BAKSANA ADAMLAR KAFA FALAN KOPARTIYOR MERMİLER PLASTİK DEĞİL FALAN eFsO moRuk mOtİVe sİkTiiiiii.

Gün önce
Alper Aydın
Alper Aydın

18 yaşındaki motive jokerin üstünde farklı şeyler deniyor jokeri severim ama çok sağlam olmuş jokerin cevabını bekliyoruz

Gün önce
Giray Çağlar
Giray Çağlar

BEĞENİN ÜSTTE KALSIN Verse: Öyle söylediyse Motive Mercedes’e binmeli Hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum Yaşamak istediklerimi anlatıyorum çünkü Olmadığım birisi gibi hareket edemiyorum Siz; nasıl şekil değiştirebilirsiniz biliyorum? Artık gözlerime şaşıramıyorum Şeytani bi’ huy sadece şöhret için anıyosun Sadece şöhret için anıyosun Kardeşimin adını, son nefesi verdiğinde Vio Çıkardınız kafaları deliklerinizden yukarı Değerimiz göçünce anlaşılıyorsa Bu sefer sözüm değil meclisten dışarı Her zaman oturtmak istediniz otoritenizi Ama şuan s***yorum kralı Bunu yapabiliyorum adamım Çünkü kardeşlerimle yürüdüm yolu tek yiyen ölüyor tek Her şeyim ailem için Sen değilsin şarkıların o**spu çocuğu Birisi yok yanında arkadaşım diyebileceğin Caddelere alışamıyorsun ama Sokak Rap’i kazandırır Bi’ şekilde yabancıya değil mi? Değil, senin gibi değil tükürdüğünü yalamakla değil Milletin ağzında sakız olmak için değil! Sadece lanet oyunda kalmak için değil Yaşıtlarımdan daha da uzakta durmak için Birisiyle daha yan yana koyabilir misin beni? Hayır, sana fazla gelir yetenek Şimdi s**tir git elin boş 20 senedir! Peki TRap, neki TRap? Zora sokuyor ki sizi, hani sizin yetenek? Matematikler leş ama milyonun içinde Seneler seni mermi gibi delip geçicek Olsanız denermiydiniz ki siz benim yerimde? Bu diss’i yazabilir miydin 18’lerinde? Cebimden uçan hesabıma geri dönücek Para getirmeye devam ettikçe bu genetik! Ağır lafın bedeli çok ağır olur Ağla toplamın dinlenmedi diye Mary Jane’i kadar Burry Soprano’nun İstanbul omuzlarımda rahat olun Şehir senin namusun, ama sen o***spusun! Bizdeki mermiler plastik değil 70 sene yazsan da didaktik şiir İstediğimiz zaman Eskişehir! Nakarat x4: Kayıtlarınız, kanıtlarınız (trash) Caddeleriniz, çocuklarınız (trash) Tavırlarınız ve laflarınız (trash) Bize bakınca siz bedavasınız (trash)

Gün önce
Çağdaş Barış Durmuş
Çağdaş Barış Durmuş

Ne 18 yaşmış amk sansar salvo 18inde sagoyla dissleşip etrafı sikiyodu hidra yeşil odayı bitiriyordu joker allame feat atarken 30 yaşında mı sanıyordunuz

Gün önce
Sir
Sir

Yav aga anlamadığımda şu, adam akıllı 1-2 punch bile yok herkes güzel Beat görünce hemen başlıyorlar "efsane olmuş, müthiş olmuş, yaşında nasıl yazmış." diye

20 saatler önce
emine ak
emine ak

alt yapı gta san andreas havası vermiş sanki ✌

Gün önce
Team Pusula
Team Pusula

YA ÇOK TATLI AMA ŞU "HIIIIĞĞĞĞ" SESİNİ KESSİN ŞU AMK PRODUCTORU

Gün önce
Beyoğlu Kulesindeki Robot
Beyoğlu Kulesindeki Robot

Joker’in derdinin izlenme olduğunu mu sanıyorsunuz? Şunu anlayamamışsınız ne kadar çok izlenme o kadar kalite getirmiyor. Eğer öyle oldaydı müziğin trash değil kaliteli olurdu. Bu şarkılarla 10 değil 100 kişi gelseniz de trash kalacaksınız. Türkçe Rap’i kirlettiniz sıra İstanbul’da mi?

Gün önce
hız tunning
hız tunning

Beat çok profesyonel amq

2 gün önce
Yasin Sezer Ozdemir
Yasin Sezer Ozdemir

Ilk ciktiginda sinifta tek ben dinliyodum simdi 28 kisi dinliyoruz 👊👊👊

2 gün önce
Görkem Ertürk
Görkem Ertürk

MOTIVE - TRASH SOZLERI ----- Öyle söylediyse Motive Mercedes’e binmeli Hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum Yaşamak istediklerimi anlatıyorum çünkü Olmadığım birisi gibi hareket edemiyorum Siz; nasıl şekil değiştirebilirsiniz biliyorum? Artık gözlerime şaşıramıyorum Şeytani bi’ huy sadece şöhret için anıyosun Sadece şöhret için anıyosun Kardeşimin adını, son nefesi verdiğinde Vio Çıkardınız kafaları deliklerinizden yukarı Değerimiz göçünce anlaşılıyorsa Bu sefer sözüm değil meclisten dışarı Her zaman oturtmak istediniz otoritenizi Ama şuan s***yorum kralı Bunu yapabiliyorum adamım Çünkü kardeşlerimle yürüdüm yolu tek yiyen ölüyor tek Her şeyim ailem için Sen değilsin şarkıların o**spu çocuğu Birisi yok yanında arkadaşım diyebileceğin Caddelere alışamıyorsun ama Sokak Rap’i kazandırır Bi’ şekilde yabancıya değil mi? Değil, senin gibi değil tükürdüğünü yalamakla değil Milletin ağzında sakız olmak için değil! Sadece lanet oyunda kalmak için değil Yaşıtlarımdan daha da uzakta durmak için Birisiyle daha yan yana koyabilir misin beni? Hayır, sana fazla gelir yetenek Şimdi s**tir git elin boş 20 senedir! Peki TRap, neki TRap? Zora sokuyor ki sizi, hani sizin yetenek? Matematikler leş ama milyonun içinde Seneler seni mermi gibi delip geçicek Olsanız denermiydiniz ki siz benim yerimde? Bu diss’i yazabilir miydin 18’lerinde? Cebimden uçan hesabıma geri dönücek Para getirmeye devam ettikçe bu genetik! Ağır lafın bedeli çok ağır olur Ağla toplamın dinlenmedi diye Mary Jane’i kadar Burry Soprano’nun İstanbul omuzlarımda rahat olun Şehir senin namusun, ama sen o***spusun! Bizdeki mermiler plastik değil 70 sene yazsan da didaktik şiir İstediğimiz zaman Eskişehir! Nakarat x4: Kayıtlarınız, kanıtlarınız (trash) Caddeleriniz, çocuklarınız (trash) Tavırlarınız ve laflarınız (trash) Bize bakınca siz bedavasınız (trash)

2 gün önce
Ehliyetsiz Oyuncular GD
Ehliyetsiz Oyuncular GD

başkan biraz ağır mı olmuş ha? ama sende haklısın joker 20 senedir bi bok yapamıyo jokerin amk #Motive

2 gün önce
Are you kola Are you disko
Are you kola Are you disko

35 yaşındayım. 20 yıldır raple ilgiliyim.mob denen grubu bol buluyorum ama çocuk gayet iyi iş çıkarmış. Genç olduğu için boklamaya gerek yok.

2 gün önce
samet can
samet can

en iyisi olucaksın

3 gün önce
Yiğit Kanki
Yiğit Kanki

sonuna kadar arkandayız burry,mob,vio...

3 gün önce
Tahsin Aydın
Tahsin Aydın

parça güzel olmuş. inşallah joker cevap verir de güzel bir şeyler daha dinleriz :)

3 gün önce
Yunus Aksu
Yunus Aksu

mükemmel olmuş sağlam rapçilerin tek çatı altında toplanması dahada güzel

3 gün önce
Giray Çağlar
Giray Çağlar

joker gg

3 gün önce
Harun Eren Savural
Harun Eren Savural

Joker fanıyım ama gerçekten çok güzel bir diss. Dissleşecekseniz böyle dissleşin, Tep gibi değil.

3 gün önce
Enes Enes
Enes Enes

hay jokerinize şarkıları dinlenmeyip zirveye çıkmak için adam gibi rap yapmak yerine millete sataşan biri başka birşey değil

Gün önce
Can Öztürk
Can Öztürk

Bundan 13-14 yıl önce Raziel Nisroc vardı. Safi yetenekti. Fuat,Bektaş,Ceza,Dumanyak gibi ustalar varken o bizi daha çok heyecanlandırırdı. Şimdilerde ise bu çocuk heyecanlandırıyor. Joker gibi kişilerin fanı olmayın dostlar. Öyle olduğunuzda safi yetenekler bıkıyor ortalık daha çok Joker gibi tek düze basit kafiye rapçilere kalıyor.

3 gün önce
cny bora
cny bora

+Can Öztürk evet pop muzikten daha sacma bir tarz bire bir alinti hatta bazi sarkilar direkt ceviri boktan isler motive yetenekli adam ama o kadar auto tune kullanmayi bilmeyen agzini yayarak bi bok yapmaya calisan mclerden biktik bu yuzden joker gibiler gozumuzde degere bindi kusura bakma 24 yasindayim belki senin kadar dinlemedim ama olympos sefalet donemlerine yetistim hic degilse saygilar

2 gün önce
Can Öztürk
Can Öztürk

​+cny bora Dostum 18 yaşına girmedin sanırım. Senin yaşın kadar dinledim amk ben bunları. İlk vay be denilen double rhyme'ı bektaş yaptı 2004 te. Double rhyme istiyorsan oraya git. Battle mi istiyorsun? o zaman kara kaplan- bitmez ihtilal'i dinle :) Onun dışında kültürü bok ediyorsunuz onu ediyorsunuz falan diye kültür savunuculuğu yapacak adam mı Joker amk? Bu laflar ile diss mi olur amk. O zaman çıksın Radi Menfi herkese diss atsın. Şuan bildiğin rapçilerin çoğu onun evinde ilk kayıtlarını alıyordu. Sıkıldım artık sizin fanboyluğunuzdan. Pop müzik mu amk bu! Kaybolun!

2 gün önce
cny bora
cny bora

+Can Öztürk sana joker vs everybody tarzı parçaları dinlemeni öneririm buyuk ihtimalle flowdan double rhyme dan pek anlamıyorsun sadece battleı yok teselliler yalanı dinle sana kıyamamı dinle.

2 gün önce
Can Öztürk
Can Öztürk

+cny bora Evet tek düze basit kafiye. Dostum sen sanırım bir tek Joker'in battle parçalarını dinledin. (Ki battle dediğin şey o kadar da zor birşey değil. Zor olsaydı İçyüz, Elleran gibi rapçilere de saygı duyman gerekirdi.) Fakat ben Joker'in arabesk rapten hallice parçalarını da dinledim. O zaman ki ismi Narkoz'du. Flow yapmak için kafiye yapıyordu. (İşte bunun adı eskiden beri tek düze basit kafiye demektir) Sonra KA'daki Narkoz'u bilmediğinden mi? Yoksa Üstat Joker'i mi bilmediğinden ismini değiştirmişti. Yani anlayacağın kültür hakkında bir bok bilmeyen araştırmadan etmeden rap yapan bir adam kültür edebiyatı yapıyor ve benim gözümde her zaman o başlarda ki BuğraMilat'ın beslemesi olarak kalacak. (Ki kendisinin de müzikalitesi bir şey değildi o ayrı konu)

2 gün önce
cny bora
cny bora

Tek düze basit kafiye ??

3 gün önce
Sorgun Yeraltı Music
Sorgun Yeraltı Music

Dissleri terazi koydum.Motive bu dissle jokeri arşa yükseltip yeraltına döndü.

3 gün önce
希望Flawxea
希望Flawxea

Rapi dissten ibaret sanan joker rapi bırakmazsa ölene kadar sadece diss yazicak :)

3 gün önce
Mehmet Güneş
Mehmet Güneş

+Çağdaş Barış Durmuş oğlum ne soktun lafı adncajadjfaj adamsın

17 saatler önce
tuğçe bulut
tuğçe bulut

Lan ya :D

Gün önce
Haşmetli Batu
Haşmetli Batu

Diss Başaralı fakat sadece videonun başına bakarsan motivenin böyle birşey yapması bile :/ https://youtu.be/UjB-QfELgTQ

Gün önce
Çağdaş Barış Durmuş
Çağdaş Barış Durmuş

microphone show albümü, element albümü, yaşamak öldürür 1-2, eski allame featleri dinlemedin mi? Doğru ya nasıl dinleyeceksin max 2 yıl önce türemiş fanboysun

Gün önce
emine atmaca
emine atmaca

Ağır lafın bedeli çok ağır olur Ağla toplamın dinlenmedi diye Mary Jane'i kadar Burry Sopranonun 👽👽👾 krall yaağğğa

3 gün önce
tuğçe bulut
tuğçe bulut

Mal mısın kız ?

Gün önce
tugce •
tugce •

Gitar gibi çocuk...Unutulmayacaksın vio 🙏🏼

3 gün önce
Ali Anil Tilki
Ali Anil Tilki

Beyler çok çok iyi değil mi ya ??

4 gün önce
Ali Anil Tilki
Ali Anil Tilki

Bir ses rap müziğe ancak bu kadar yakışabilir 👍 Motiveeee

4 gün önce
Ahmet hakan Şahin
Ahmet hakan Şahin

Q

4 gün önce
Muhammet Namlı
Muhammet Namlı

Bizdeki mermiler plastik değil derken gaza gelen bi ben miyim ?

4 gün önce
Mustafa GT
Mustafa GT

Daha eline su tabancası almamış adamlar neler diyor amk

Gün önce
yiğit seğmen
yiğit seğmen

3 günde 500000 kere dinledim

4 gün önce
Kadir - Çetak
Kadir - Çetak

Çok güzel altyapı güzel sözler güzel flow yeterince güzel bi iş çıkmış ama diss tarafından bakarsak jokere yetişememiş :(

4 gün önce
Muhammed Eren Dervişoğlu
Muhammed Eren Dervişoğlu

Uzi'nin telefonuna bir Rapçi videosu daha ekleniyor :D

4 gün önce
mantıki psikolog
mantıki psikolog

Durup durup buraya geliyorum, şarkı acayip sardı beni. Yalnız bir takım yorumlar görüyorum '' Author: Motive Produced By : Dincy Mixed By : MixedByG Recorded By : MixedByG Mastering By : Anıl Hünkar Publisher: Turkish Music Publishing Label: M.O.B Entertainment / Associated label of GOVINET Director : Tepki Producer : GOVINET D.O.P : Çağrı Bakış '' bunu yazıp karşısına '' Söz: Joker Müzik: Joker Mix-Mastering: Joker Stüdyo: Hiphopjobz '' bunu yazanlar var. Bakın bu duruma, dinlediğiniz şarkıda ki motive ne diyor '' Birisi yok yanında arkadaşım diyebileceğin '' . Yani cevabı çoktan almış olmanız lazım. Galiba size tepki' nin davrandığı gibi davranıp teker teker açıklama yapılması gerekiyor.

4 gün önce
Engin Can
Engin Can

Bence motive'nin göndermesi joker olayında destekçisi olmadığı için

4 gün önce
MTC Game
MTC Game

00:40 ALLAH Rahmet Eylesin RİP VİO 🙏 👇🏻❤️

4 gün önce
Reb bEyiN PopGalçalen mq
Reb bEyiN PopGalçalen mq

Bi bitmediniz kodumun çakma viocuları.

2 gün önce
Ali Aygün
Ali Aygün

Fanboyluktan vazgeçin bu diss olmuş

4 gün önce
İlker ilker
İlker ilker

Doktor : sadece 3 dakika 44 saniye ömrün kaldı Ben :

4 gün önce
Daniel Room
Daniel Room

BUM BE YARRAG

Gün önce
NytroGenXC
NytroGenXC

harbiden trash olmus

4 gün önce
blaze ONE
blaze ONE

GNG YEKİZYÜZOTUZİKİ!!M.O.B.!!

4 gün önce
Muhammet Tükenmez
Muhammet Tükenmez

BU DİSSİ YAZABİLİRMİYDİN ON SEKİZLERİNDE?

4 gün önce
Doğukan GÜNDOĞAN
Doğukan GÜNDOĞAN

İstanbul omuzlarımda rahat olun..

4 gün önce
CARRYKOK Katı
CARRYKOK Katı

Kafaları Deliklerinizden Yukarı Derkenki Ses tonu çok güzel amk laksdfklşasfd

4 gün önce
Tuğba Yıldırım
Tuğba Yıldırım

hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum

4 gün önce
Doğukan Yağız Sakin
Doğukan Yağız Sakin

Bu beat bi harika dostum!

4 gün önce
Emerald Project
Emerald Project

Respect Dincy. Çok hoşuma gitti beat. Motiveye denecek laf yok zaten

5 gün önce
Ahmed Berke Temiz
Ahmed Berke Temiz

Farkederi telafi eder

5 gün önce
Berke Özkartal
Berke Özkartal

büyük sanatçı olucaksin motive.

5 gün önce
Brabori Goryed
Brabori Goryed

1:41-1:42 arası kick ne kadar güzel öyle

5 gün önce
engin coskun
engin coskun

1.Jokerin dissi Orta siklet çok punchline ve şahıs içeriyor. 2.Motivenin disi Ağır siklet orta Punch ve Sistemdeki alayını içeriyor. 3.Joker ne kadar zaman içinde verseleri Oluşturup yazdı bilemeyiz,Ama motiv kısa sürede bu işi yaptı. (Mesela Tep yaptı,Çok olmadı gibi Hafif siklet kaldı,Sesine fazla güvenmesinden olabilir ama battle değildi.) 4.Jokerin dissi arada - Ne alaka - ne diyor bu oo punch güzelmiş gibi sürüyor biraz karışık ama niyet belli 5.Motive Tavuk mu yumurtadan çıkar yumurtamı tavuktan çıkar ben anlamam Bafiler geçerim tadında Net. Son olarak Motiv & Joker Sizler sanat icra eden Şarkı yazabilen şairlersiniz Müzik yapın,Kavga,Fiziksel olaylara fanlarınız bile girebilir Objektif olarak olayın Oralara gitmesi ki Motivenin Geleceği daha parlak,Bu muizikten hırslarınız uğruna yok olmayın. Diss olacak,Ateşlendirir sizi de geliştirir bir yerde.Amaa lüften Disste olan Disste kalsın.

5 gün önce
engin coskun
engin coskun

+Kadir - Çetak Aynen kardeşim :) Burda biz kazanıyoruz dinleyciler olarak.İki parçada sporda - Araçta İyi gidiyor.Güzel sohbetin için ayrıca teşekür ediyorum,Keyifli dinlemeler dostum.

4 gün önce
Kadir - Çetak
Kadir - Çetak

Neyse brom sen öyle düşünüyon ben böyle iyi olan zaten kazanır dimi :)

4 gün önce
engin coskun
engin coskun

+Kadir - Çetak Orta siklet çok punch Ağır siklet az punc.Diyerek başladım. Yani : 2 adet 5 lira da 10 lira yapar / 10 Adet 1 Lirada. En güzeli Tepkinin Diissi.Dolar gibi bilene gelecekte değerli.Bilmeyen yine Terste kalmış :) Durum bu Kadirim,Güzel 2 parça dinlemiş olduk,İki tarafında emeklerine sağlık. Dileğim Seri devam etsin ama müzikte olan müzikte kalsın.

4 gün önce
Kadir - Çetak
Kadir - Çetak

Kardeşim bu parçanın jokerin parçasından daha iyi bi diss olduğunu savunuyorsun farkında mısın (joker fanı değilim) motive 1 versede yazdığı punch kalitesi ve sayısını joker 4 bara sığdırmış bence her şey ortada

4 gün önce
engin coskun
engin coskun

+Kadir - Çetak 1 Tane punç yazmışım,Turç da yazabilirdim neden kalbimi kırıyorsun bro :) Bak adam yazmış silmiş kaydetmiş değiştirmiş olabilir belki 1 ayda hazırladı Joker zamanı vardı,Hazırlandı sundu ki o işe de kötü demedim.Motive kısa sürede çıkardı onu göz önüne al.Ben dinleyicim fikrim bu,mantıklı bir şey bekleme Fikrime saygı duy.

4 gün önce
Kamil Şen
Kamil Şen

New school MC lerden rapin mirasını kaldırabilecek tek MC sadece autotune olmaz ise daha iyi olabilir zaten. motive gibi ghetto bir yerde büyümüş bir insanın ne paranın nede esrarın etkisine gireceğini zannetmiyorum bide amerikan rapindsn biraz daha uzaklaşırsa

5 gün önce
Raizen
Raizen

Tolga ghetto çocuğu değil ki olum. Yeşilpınar ghetto sayılmaz

Gün önce
Şamil ARI
Şamil ARI

ghetto bi yerde dediğin yeşilpınar mı amk

Gün önce
ZODİAC RN
ZODİAC RN

Beyler istanbul adamın omuzlarında rahat olun mazbatayı alıcaz

5 gün önce
Önemsiz biri
Önemsiz biri

Biri sözleri yazsın amk

5 gün önce
alone wolf
alone wolf

fenasın gene adamım

5 gün önce
Egemen Arıkan
Egemen Arıkan

joker fanboyları 10 iq amk.( joKziLla p7 sİkErR morqQq ). "mob fanboyu değilim" Jokzilla p7 gelirse ona göre cevap geleceğini düşünüyorum.

5 gün önce
Osmanovski
Osmanovski

bu beat türkiyeye fazla

5 gün önce
†Minik Yıldız†
†Minik Yıldız†

👍

5 gün önce
Anıl Gürler
Anıl Gürler

Naptın sen çocuk adam.

5 gün önce
Nazim Ortanca
Nazim Ortanca

KRALSIN ÖLÜRÜM SANAAAA

5 gün önce
bLazZe
bLazZe

Bağımlılık yaptı kapatamıyorum yardım edin

5 gün önce
Musa Tekin
Musa Tekin

Sözler????

5 gün önce
Musa Tekin
Musa Tekin

runle76 runle biliyorum ben altyazı sevmiyorum

5 gün önce
runle76 runle
runle76 runle

Altyazı var kardeşşş

5 gün önce
Kriyos Resmi
Kriyos Resmi

Massaka m.o.b kadar gangsterim demiyor AMK

5 gün önce
vaveyla official
vaveyla official

+prodigy o zaman ağla fanboyluk yapmayın amk motive süper yapıyor jokerin de götü tutuştu zaten

8 saatler önce
Efe Can Yaraş
Efe Can Yaraş

mob mu gangsta amk

10 saatler önce
Amcan P
Amcan P

çok iyi olmuş

5 gün önce
Sercan Dinc
Sercan Dinc

MOTİVE JOKERİ ÇALDI DESTENİZDEN!!!

5 gün önce
mustafa esen
mustafa esen

1:51

5 gün önce
Wrt 136
Wrt 136

harbi öldürmüş motive joker bu saaten sonra müzik yapma bu parca fena oturmuş joker ryhme ve flowun hatta kelime haznenle övün motive gömmüş dostum tarafsız yorum temiz beat killa killa.

5 gün önce
Furkan Ekinci
Furkan Ekinci

Abi beat efsane

5 gün önce
Kaos Official
Kaos Official

*Bu kadar kıskanç olmayın be oğlummm bok sürmediğiniz yer kalmadı :)*

5 gün önce
wally west
wally west

süpersin motiii

5 gün önce
Serhat YASAK
Serhat YASAK

Bu çocuk gerçekten çok başarılı

5 gün önce
Betül Akyol
Betül Akyol

Fanboyluk yapmak için gelmiştim ama parça fanboyluk yapılamayacak kadar efsane olmuş affet Jok

5 gün önce
Engin Can
Engin Can

Kanka bence abarttın ben yazarım şahsen kafaya taksam 1 gün sürmez

5 gün önce
Betül Akyol
Betül Akyol

+Dejavu 0 buyur daha güzelini yap da dinleyelim o zaman

5 gün önce
Samet Sarı
Samet Sarı

yerim seni güzel yorum

5 gün önce
Dejavu 0
Dejavu 0

Abartmayin mk ya idare eder herşeyi abartmayi alışkanlık haline getirmeyin

5 gün önce
Prosox Tv
Prosox Tv

jok sikmiş

5 gün önce
ALi ÇiL
ALi ÇiL

Çok kaliteli bir diss zamanla türkiyenin en iyi rapçileri arasına gireceksin motive

6 gün önce
Celasun Koçovalı
Celasun Koçovalı

Fero babafingo

6 gün önce
Aytekin Aktaş
Aytekin Aktaş

#respect

6 gün önce
By Brawe
By Brawe

Joker Joker MOTİVE (PARA BOL) Author: Motive Produced By : Dincy Mixed By : MixedByG Recorded By : MixedByG Mastering By : Anıl Hünkar Publisher: Turkish Music Publishing Label: M.O.B Entertainment / Associated label of GOVINET

6 gün önce
Hasan Çakır
Hasan Çakır

efffffane

6 gün önce
Vaio Official
Vaio Official

Noldu lan JOKER KOKER OLDU AMK ÇOCUĞU

6 gün önce
Ozan KAYA
Ozan KAYA

18 yaşında yazabilir misin diyor ama bahsettigi adam yazıyordu yani :) ama buda güzel olmuş diss tadında değil ama yinede kulağa hitap ediyor aralarındaki soruna son verip yetenek yardımlaşması yapsalar Türkiye yerine evrensel olsalar daha iyi olur ama böyle devam ettikleri sürece hepsi TRASH

6 gün önce
Celal Solak
Celal Solak

müthiş nereden baksan kusurusuz

6 gün önce
Stray crew
Stray crew

disslikelarda 4.3k amboy gördüm

6 gün önce
FBI OPEN THE DOR
FBI OPEN THE DOR

kayıtlarınız kanıtlarınız TRASH caddeleriniz cocuklarınız TRASH tavırlarınız VE laflarınız TRASH bize bakınca siz bedavasınız

6 gün önce
Mic Check
Mic Check

Kaliteli fakat hip hop filmlerindeki türkçe dublaj gibi söz yazıyosun bence İngilizce rap daha yakışır keşke denesen

6 gün önce
Berkan İşgören
Berkan İşgören

Aynen ya. Adamın sesi de telaffuzu da bildiğin amerikan filmlerindeki dublajlar gibi. Amerikan tarzının yakıştığı tek mc bence.

2 gün önce
terskelepche
terskelepche

Çok kıyak kalbine sağlık kardeşim.

6 gün önce
yusuf koçak
yusuf koçak

Öyle söylediyse motive Mercedes’e binmeli Hayır dostum ben evime metrobüsle dönüyorum Yaşamak istediklerimi anlatıyorum çünkü Olmadığım birisi gibi hareket edemiyorum Siz? Nasıl şekil değiştirebilirsiniz biliyorum Artık gözlerime şaşıramıyorum Şeytani bi huy sadece şöhret için anıyosun Sadece şöhret için anıyosun Kardeşimin adını Son nefesi verdiğinde vio Çıkardınız kafaları deliklerinizden yukarı Değerimiz göçünce anlaşılıyorsa bu sefer sözüm değil meclisten dışarı Her zaman oturtmak istediniz otoritenizi ama şuan s*k*yorum kralı Bunu yapabiliyorum adamım Çünkü kardeşlerimle yürüdüm yolu tek yiyen ölüyor tek Her şeyim ailem için Sen değilsin şarkıların *rospu çocuğu Birisi yok yanında arkadaşım diyebileceğin Caddelere alışamıyorsun ama sokak rapi kazandırır Bir şekilde yabancıya değil mi? Değil , senin gibi değil tükürdüğünü yalamakla değil Milettin ağzında sakız olmak için değil! Sadece lanet oyunda kalmak için değil Yaşıtlarımdan daha da uzakta durmak için Birisiyle daha yan yana koyabilir misin beni ? Hayır , sana fazla gelir yetenek Şimdi s*ktir git elin boş 20 senedir ! Peki trap , neki trap? Zora sokuyor ki sizi , hani sizin yetenek ? Matematikler leş ama milyonun içinde Seneler seni mermi gibi delip geçicek Olsanız denermiydiniz ki siz benim yerimde ? Bu diss’i yazabilir miydin 18’lerinde ? Cebimden uçan hesabıma geri dönücek Para getirmeye devam ettikçe bu genetik! Ağır lafın bedeli çok ağır olur Ağla toplamın dinlenmedi diye Mary Jane’i kadar Burry Soprano’nun İstanbul omuzlarımda rahat olun Şehir senin namusun Ama sen *rospusun! Bizdeki mermiler plastik değil 70 sene yazsanda didaktik şiir İstediğimiz zaman Eskişehir! Kayıtlarınız , kanıtlarınız TRASH!1! Caddeleriniz , çocuklarınız TRASH!1! Tavırlarınız ve laflarınız TRASH!1! Bize bakınca siz bedavasınız TRASH!1! Kayıtlarınız , kanıtlarınız TRASH!1! Caddeleriniz , çocuklarınız TRASH!1! Tavırlarınız ve laflarınız Bize bakınca siz bedavasınız TRASH!1! Kayıtlarınız , kanıtlarınız TRASH!1! Caddeleriniz , çocuklarınız TRASH!1! Tavırlarınız ve laflarınız TRASH!1! TRASH GNG 832.Yanyol Küçükçekmece ve Güngören!

6 gün önce
Alihan Kurt
Alihan Kurt

Valla joker fanıyım ama sağlam diss gelmiş ama yine jokerin cevabı vardır

6 gün önce
Emirhan Bagiran
Emirhan Bagiran

BAKIN KİMSE BOS YAPMASIN ABİ YA MOTİVE VE JOKER GAYET İYİ DİSSLESTİLER ARTIK KİMİ BEĞENDİYSENİZ AMA BU KADARDA BOS YAPILMAZ :/

6 gün önce
No Media
No Media

Level Tamamlandı...

6 gün önce
Nazlı JK
Nazlı JK

fennnasın

6 gün önce

Sonraki

Motive - İnanma (Official Video)

04:46

Motive - İnanma (Official Video)

MOB Entertainment

görünümler 1 100 000

what coachella really does to u

10:44

what coachella really does to u

LaurDIY

görünümler 933 728

Patron - Manzaralar (Official Video)

03:56

Patron - Manzaralar (Official Video)

Patron

görünümler 1 600 000

Hoşgeldin Mahalleme Cypher - Tepki, Vio, GNG, Motive

04:51

Hoşgeldin Mahalleme Cypher - Tepki, Vio, GNG, Motive

MOB Entertainment

görünümler 3 600 000

MOTIVE helj amjaagui ug

05:29

MOTIVE helj amjaagui ug

ТАЙХАР ПРОДАКШИН

görünümler 3 900 000

Anıl Piyancı - Son Bir Gece Daha (Official Video)

04:05

Anıl Piyancı - Son Bir Gece Daha (Official Video)

Anıl Piyancı

görünümler 714 000

Patron vs. Joker | Xir vs. Patron | GNG vs. Khontkar

06:20

Patron vs. Joker | Xir vs. Patron | GNG vs. Khontkar

Hiphop Magazine

görünümler 177 000

Ohash - Kara Bulutlar (Prod By. Noisart) [Official Video]

03:41

Allame & Tepki My Hope Tattoo vol 1  GAZİANTEP

03:00

Allame & Tepki My Hope Tattoo vol 1 GAZİANTEP

FERHAT CANATAN

görünümler 7 600 000