Motive - İnanma (Official Video)

Ahmet Hakan Karataş
Ahmet Hakan Karataş

MOB banko kelimesi: getto (ghetto, geto vs. vs. vs.)

Saatler önce
Sefa Adar
Sefa Adar

Çocukken rap yazmayı çok severdin Ahmet diye birisiyle iş yapardın ......

4 saatler önce
Rakun
Rakun

Ozoni den geldim ve bu çocuk ortalığı yıkacak rez alın

4 saatler önce
x Oğuz x
x Oğuz x

Fazla iyi değilmi 💯

4 saatler önce
Atakan Kaya
Atakan Kaya

cabuk büyüyorsun çocuk respect !

5 saatler önce
rap birifi
rap birifi

bu parça motive ediyor

5 saatler önce
Song of Game
Song of Game

ozoniden gelenler ?

6 saatler önce
Dilara Ikizek
Dilara Ikizek

Efsane🔥

9 saatler önce
Burak Karademir
Burak Karademir

Ozoni den geldik

12 saatler önce
Ömer Gümüş
Ömer Gümüş

Aynen :d

7 saatler önce
V U U R M A B A N A
V U U R M A B A N A

Ozoni

12 saatler önce
Faruk Song
Faruk Song

olm çok iyi be

13 saatler önce
ishalmania
ishalmania

kotu

14 saatler önce
WJTG
WJTG

Mükemmel

14 saatler önce
LSYN LOL
LSYN LOL

Ozoni'den geldim sa

23 saatler önce
Ömer Gümüş
Ömer Gümüş

As

7 saatler önce
Arif Yıldırım
Arif Yıldırım

çalıştım gece gündüz demeden ben benim o bendim sendin ve benim gibi başkaları .

23 saatler önce
Eso
Eso

üf be

23 saatler önce
pikachu
pikachu

🔥🔥🔥

23 saatler önce
Ali TUNÇ
Ali TUNÇ

Biri Uzi'yi giydirsin

Gün önce
Remziyesudenas111 Dalli
Remziyesudenas111 Dalli

Bize laf söylemek düşmez mükemmel 👉👌👍👏

Gün önce
Yiğit Bilgin
Yiğit Bilgin

Lan Bu Video Nasıl 550.000 İzlenir. Şarkıyı Beğenmemeyi de Geçtim Belki Hitap Etmez Kulağa Ama Şu Klip Nasıl Bu Kadar Az İzlenir Lan ! O Kadar Saçma Sapan Klipler Milyonlar İzlenirken Bu Klip Nasıl Bu İzlenmeyi Alır. Ne Biçim Bir Ülkedeyiz Lan !

Gün önce
Emirj Yılmaz
Emirj Yılmaz

SADECE ÇAPIMDA ÇARPILIR EKSEN 🖖🏿 !

Gün önce
n0ir
n0ir

10 gün oldu fakat hala 500k, yani seviniyorum ama üzücü bu durum

Gün önce
Sezer Canpolat
Sezer Canpolat

gerçek değeri erken den görmesi gereken tek grup ülkemizde değilmi ? bu şekildede sımsıkı durmanız güzel yolunuz açık olsun yanınızdayız MOB.

Gün önce
EmircaN Yiğit
EmircaN Yiğit

MOTİVE ADAMIM İŞTE BU !

Gün önce
Mücahit okumus
Mücahit okumus

Yine ototoneun bokunu çikarmiş

2 gün önce
Mücahit okumus
Mücahit okumus

+Elif Ceyhun beğendin mi şarkiyí

Gün önce
Elif Ceyhun
Elif Ceyhun

Ototoneun anladım

Gün önce
Rana Cc
Rana Cc

Keşfedilmeli.

2 gün önce
Yelda Yurttaş
Yelda Yurttaş

Düzgün uçamasan da en azından kaliteli otur.

2 gün önce
Zeynel Gezici
Zeynel Gezici

Ilk girişte şam zannettim

2 gün önce
Genç hane konukçu
Genç hane konukçu

Tolga abi serdar abi ve meleknazda oynuyor vayyy

2 gün önce
мυѕтαƒα çαğяı
мυѕтαƒα çαğяı

serenanın şarkısını bekliyom onunda sesi çok güzel

2 gün önce
Elif Ceyhun
Elif Ceyhun

Ben de!

Gün önce
selcuk senturk
selcuk senturk

0.75 hızda şarkıyı normal söylüyor

2 gün önce
Alan Tuna
Alan Tuna

Her şey çok güzel ama şu ghetto gucii araba muhabbeti sıkmaya başladı be kardeşim yeteneklisin ama çok tekrarlayan lirikler yazıyorsun

2 gün önce
Selenay Ülve Köroğlu
Selenay Ülve Köroğlu

"Yolunuz basit,ayırır beni o yüzden seviyorum zoru."

2 gün önce
Metafor Official
Metafor Official

Şu autotune nelere kadir arkadaş

2 gün önce
Mikrofonlu Kulaklık
Mikrofonlu Kulaklık

Günlük DOZ !

2 gün önce
XXX JHİN
XXX JHİN

Hakettiklerini alamıyolar gibi

2 gün önce
Sema Kantarcıoğlu
Sema Kantarcıoğlu

Nasıl 500.000 underrated 😔

2 gün önce
Burry Saprano
Burry Saprano

F

2 gün önce
Burry Saprano
Burry Saprano

J

2 gün önce
can bozok
can bozok

Klibi izlemekten şarkıya eşlik edemiyorum

2 gün önce
Fatime V
Fatime V

"Oğlunun utanmasını istemezdi Afeni Shakur" 2pac neden utanmış ki??? 😕 anlamadı.

2 gün önce
AbdülK4dir GÜN
AbdülK4dir GÜN

parça zaten çok iyi görseller için baya beyinler yanmış sanırım hayal gücünün konuştuğu bir klip görmek bu ülkede zor hale gelmişti..aşırı başarılı emeğinize sağlık...

2 gün önce
Emre Acar
Emre Acar

Baneva ve bu türkçe rapin geleceği resmen ❌

2 gün önce
n0ir
n0ir

Seviniyorum amk umut vadediyor :)

2 gün önce
Morfomark
Morfomark

Belediye otobüsü kullanman hoş olmuş. Klipten sonra otobüsle eve gitmişsindir zaten.

3 gün önce
Emircan Öztürk
Emircan Öztürk

Klip eminemden çalıntı değil beyler.

3 gün önce
Kendine Motorcu
Kendine Motorcu

otobüsün üstünde ki sahneler çok dandik ama onun dışında klip mükemmel olmuş, şarkıya zaten söylicek söz yok.

3 gün önce
VORTEX ORGANİZATİON
VORTEX ORGANİZATİON

En iyi newschool tartışmasız.

3 gün önce
gizli biri
gizli biri

bu kadar az ızlenmesı emeğe saygısızlıktır .

3 gün önce
VT - Ek0
VT - Ek0

Beyenmeyen trap camiasinin pop bolumune kossun sizin begendighiniz anca pop gibi rap hll motivem!

3 gün önce
Ismail Bey
Ismail Bey

LONDİNG

3 gün önce
Alone Rap
Alone Rap

Yolun açık olsun kardeşim kolay kolay rapper beğenmem sen bu işin biliyorsun 🔥

3 gün önce
Diyar Aksoy
Diyar Aksoy

Ghetto Kuşları Genç Ölür! V

3 gün önce
LiL Keşh
LiL Keşh

2:44 ressira değil mi?

3 gün önce
Deniz Sönmez
Deniz Sönmez

LiL Keşh Alaserena, Motive'nin sevgilisi dostum.

2 gün önce
Ismet Alp
Ismet Alp

New school motive olacak

3 gün önce
meth iyonin
meth iyonin

saaarrrdııııı. sarrrııyoooo.

3 gün önce
Sinan Baran
Sinan Baran

Buna inanıyorum bir gün motive Türkçe rapin tahtına oturucak sesi kalemi çok güzel ve sahnede fazlasıyla enejrik seyirciyle iletişimi çok güzel Çok uzak değil Sana inananıyorum Motive "Türkçe rapin varisi"

3 gün önce
FurkanTR
FurkanTR

Fenaaaaaaaaaaa

3 gün önce
Umut Kazım Mersin
Umut Kazım Mersin

M.o.b nin tek rakibi kendisi haci bu kalite nedir ya

3 gün önce
Umut Kazım Mersin
Umut Kazım Mersin

Dostum çok havalı ya

3 gün önce
bundan sanane
bundan sanane

gördüğüm en büyük balonlardan , güzel reklam helal olsun .

3 gün önce
pezone p7
pezone p7

hiç sanmıyorum çok kaliteli işler yapıyor motive sizler destek olmasanız da olur siz kimsiniz amk hashaaahahasiktir burdan

3 gün önce
Forêxx Tv
Forêxx Tv

Gettho kuşları genç ölür. Rest in Peace VIO

3 gün önce
Berkay A.
Berkay A.

Kral sen naptın ya

3 gün önce
Umut HipHoplife
Umut HipHoplife

Motive loading oldu resmen beyler

4 gün önce
Zyxuar
Zyxuar

Üöteki tarafa

4 gün önce
BU YAYINDAKI HERKEZİN AMK
BU YAYINDAKI HERKEZİN AMK

Şam?

4 gün önce
Hamza Camcı
Hamza Camcı

Bu şarkıyı moralim bozuk olunca açıyorum ve beni kendime getiriyor daha her şey bitmedi diyorum

4 gün önce
Vaveyla
Vaveyla

Motive hunharca motive etmekte !

4 gün önce
N-ice
N-ice

Motive ye bakınca vio yu görüyorum.. HUZUR İÇİNDE YAT VİO

4 gün önce
BoyTagStell
BoyTagStell

Reynmen değil böyle adamlar hak ediyo

4 gün önce
Barış Bostan
Barış Bostan

BAYA MAZINN

4 gün önce
Ground Yapım
Ground Yapım

Derdim olsun yerine şu şarkı popüler olmalıydı...

4 gün önce
Furkan Yunus
Furkan Yunus

bu mob yapıyo abi efsanee olmuş varya

4 gün önce
Hamit Avcı
Hamit Avcı

Bu kadarını beklemiyordum efsane olmuş

4 gün önce
Enes Yaşar
Enes Yaşar

Bi Şarkı Bu Kadar Iyi Olurmu :)

4 gün önce
Serkan Halil Yıldız
Serkan Halil Yıldız

Estirdi kardeşim hem de daha değildi reşit bile Vio...

4 gün önce
Berk Mutlu
Berk Mutlu

‏‏‎ ‏‏‎

4 gün önce
milliondolarsmile
milliondolarsmile

this guy like turkish eminem, we listen ya from southside califa SSPB13

4 gün önce
Firdevs Ceyda Arslan
Firdevs Ceyda Arslan

Kerem abi bu gençlerin yeteneklerini görmezlikten gelmedi ve de onlara imkan sağladı. İşte şimdi görüyoruz ki piyasayı kavuruyorlar. Keşke bize de bir şekilde imkan verilse, biz de bu piyasa için özgür sanat ortamının hakkını savunabilsek. Not: Farklı mecralar, farklı imkanlardan bahsediyorum.

4 gün önce
Helin Doğan
Helin Doğan

Tekrar tekrar başa sardıyor

4 gün önce
Ferhat Sağoğlu
Ferhat Sağoğlu

çok emek var bu şarkının hakkı bu izlenme değil.

4 gün önce
ßayram Can
ßayram Can

çok iyi olmuş klipte şarkıda gerçekten çok yeteneklisin tepkiyede ayrıca teşekkürler çok iyi ekip kurmuş türkçe rapın geleceğinin büyük kısmını oluşturucaklar gibi görünüyor

4 gün önce
ufuk can uzun
ufuk can uzun

kral sen otur rap yap ya başka hiçbir şey yapmana gerek yok adamsın

4 gün önce
acid high
acid high

bu sarkiyi ilk vahiy gibi amk

4 gün önce
erdinç karahan
erdinç karahan

3.15 teki adamı rapçi velet sanmayan bizden değildir...

4 gün önce
sans argon
sans argon

Sadece benim sorunum mu sevgililer gününde dinlemem

4 gün önce
SINAV YAZILI QUİZ TEST
SINAV YAZILI QUİZ TEST

3.,4., 5.,6.,7.,8.,9.,10.SINIF YAZİLİ SİNAVLAR.ÇALIŞ YÜKSEK NOT AL.YÜZ AL. https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcPVEqruHY9pJnmgf9Jdd_N https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFdpGMCnSzK00lDG19kENkWB https://www.youtube.com/playlist?list=PL0F4WKvRigFekT2X0klNaX_UK8D2rNnn-

4 gün önce
Melih Eryılmaz
Melih Eryılmaz

İnanamadığım kadar iyi😊

4 gün önce
Gamze Bektaş
Gamze Bektaş

0:37 8 mil'deki sahne gözümde canlandı..

4 gün önce
Eray Demir
Eray Demir

1 milyon olmadan burda olanlar like👍👍👍👍

5 gün önce
Aleyna Tilki FAN
Aleyna Tilki FAN

guzel

5 gün önce
Mehmet Ragıp
Mehmet Ragıp

Ghetto kuşları genç olur #happybdayvio

5 gün önce
Ertan Kurtoğlu
Ertan Kurtoğlu

rez alın babalar çok yakında değerlenecek :)

5 gün önce
Olcay Satılmış Nepenthe
Olcay Satılmış Nepenthe

kulaklıkla camdan bakarak elinde kağıt kalem olduğu yerde aklıma eminem geldi

5 gün önce
I am groot
I am groot

Şu ana kadarki mob un en iyi klibi izlemesine doyum olmuyor

5 gün önce
Serhat Tek
Serhat Tek

Oğlunun utanmasini istemezdi afeni shakur sevgimi kazandin mot

5 gün önce
Elşən Quluzade
Elşən Quluzade

Bu şarkıyı sevenler varsa kanalındaki videoyu izleyin videoyu beğenirseniz kanalıma abunə olmayı unutmayın

5 gün önce
Muhammed selim Şahin
Muhammed selim Şahin

Belediye otobüsü ile yapılan en iyi klip

5 gün önce
REGAL MUSİC
REGAL MUSİC

https://youtu.be/dExHy4RaEFY yei şarkımı dinlemeye ne dersin

5 gün önce
Altuğ Taşkıran
Altuğ Taşkıran

kimi görsem rap dinliyo amq ama 440bin .

5 gün önce

Sonraki

Şehinşah - Pirana

03:32

Şehinşah - Pirana

netd müzik

görünümler 3 500 000

Hoşgeldin Mahalleme Cypher - Tepki, Vio, GNG, Motive

04:51

Hoşgeldin Mahalleme Cypher - Tepki, Vio, GNG, Motive

MOB Entertainment

görünümler 3 200 000

Ben Fero - 3 2 1 [Official Video]

03:37

Ben Fero - 3 2 1 [Official Video]

Ben Fero

görünümler 12 000 000

Pot Roast | Basics with Babish

6:36

Pot Roast | Basics with Babish

Binging with Babish

görünümler 805 189

The 2019 Mercedes A-Class Is the Cheapest New Mercedes-Benz

24:06

Şehinşah Aslında Kim?

11:18

Şehinşah Aslında Kim?

ViBio

görünümler 276 000

Kubilay Karça - Cehennem Ateşi

03:05

Kubilay Karça - Cehennem Ateşi

netd müzik

görünümler 398 000

GNG - Telefonum Çalıyor (Official Video)

04:08

GNG - Telefonum Çalıyor (Official Video)

MOB Entertainment

görünümler 315 000

Tahribad-ı İsyan - Leyla

04:12

Tahribad-ı İsyan - Leyla

netd müzik

görünümler 7 800 000

Anıl Piyancı - Saldır Saldır

03:38

Anıl Piyancı - Saldır Saldır

Anıl Piyancı

görünümler 886 000