Mehmet Baştürk, O Şarkıyı Kime Söylüyordu? | EYS 3. Bölüm

Mert YAVUZ
Mert YAVUZ

Kadinin hayranlikla bakisi shahahha

9 saatler önce
pelin 123
pelin 123

Mikrofonu niye bir insan dudağına yapıştırırkı .. bende yapıştırıyorum. Anlemsizzzz ksjwjwjmw

14 saatler önce
Ali Kızılören
Ali Kızılören

Biri su kariyi siksin ben sikersem sakat kalacak

20 saatler önce
mokali mokali
mokali mokali

Yaşın kaç çoluk çocuk kandını olckmış sieee

Gün önce
ses mütehassısı
ses mütehassısı

haktan böyle yaptı milleti.

2 gün önce
Jdudy Gaming
Jdudy Gaming

Bu video kesinlikle kurgu değil ve çeken kişiyide tanımıyor.Bizzat ben arkadaki direğim

2 gün önce
Mavi Melekk
Mavi Melekk

Söyle bi biri bizi bulmadı la

2 gün önce
Hasret Yüce
Hasret Yüce

Ağlayacam slzhzkwnxöjciwnxc

2 gün önce
Hatice Ataş
Hatice Ataş

Niye boyleleri bizi bulmaz ki 😔

3 gün önce
Gözel Lezög
Gözel Lezög

Gözü Alena tilkinin ayısına takılan bir tek benmiyim

3 gün önce
çobangang
çobangang

2:30 cringe

3 gün önce
Ramazan Gundogdu
Ramazan Gundogdu

Askın Gruru Olmaz Dedin Ben 7 Senedir Bekliyom Bea Kardeşim

4 gün önce
Eren Ahısha
Eren Ahısha

Olay ciddiyken herkesin salakça gülmesi içimi cız ettirdi

4 gün önce
Eren Ahısha
Eren Ahısha

Şimdi bu çocuğun sesi o yandaki karınınkinden bin kat daha güzel o ne mal mal hareketler yapıyor

4 gün önce
HaLit ŞaHBaZ
HaLit ŞaHBaZ

mandalina cı dan ii ses al bunu sarkıcı yap

4 gün önce
Esma Çetinbaş
Esma Çetinbaş

Gözüm doldu beh

5 gün önce
RRGG HABNET
RRGG HABNET

Eserin bulduğum dediği çocuk berknmen deil mi la

6 gün önce
Kesik Medet
Kesik Medet

Abi programin falan varsa gelmeyi çok istiyem valla yardımcı olurmisan dayi

6 gün önce
erdem ÇOKSOK çoksok
erdem ÇOKSOK çoksok

Hepsi yalan,dalavere,katakuli,şırdansız güney kekrkekro(herkes anlamaz anlayanlar ???)

6 gün önce
fan_yiğit_çalışkan
fan_yiğit_çalışkan

Kadın özürlü galiba

6 gün önce
Sehane Nifteliyeva
Sehane Nifteliyeva

Sarkiyi bir cokunluden iyi soyledi... sarkiyi yasiyarak soyluyooo

7 gün önce
Sehane Nifteliyeva
Sehane Nifteliyeva

Adam bayada yakisikliii.... onun pesinde kosan cok simdiii.... kizim kaybetdin sen bu cocuguuu

7 gün önce
Sehane Nifteliyeva
Sehane Nifteliyeva

Abiii yakiyo sesiiiii supeeerr.. bu sarkiyi bana soylese hemen affederimmm

7 gün önce
Film ve Fragman
Film ve Fragman

Adam bi pussy için 6 aydır kızın peşinden koşmuş

7 gün önce
gamişş duman
gamişş duman

eser abi az dur adam nefeslensin hemen soru yagmuruna tutuyon fgjhf

7 gün önce
Aleyna Helimoğlu
Aleyna Helimoğlu

Soy adi ne cocugn

7 gün önce
Selçuk yavuz
Selçuk yavuz

Uğruna canımı verebileceğim kız aceba sende beni böyle seviyonmu...

8 gün önce
Berdan Sama
Berdan Sama

Yakında buda çıkartır şarkı vazgeçtim diye mandalinacı gibi xd

8 gün önce
Sevgi Uçar
Sevgi Uçar

Sen gel beni sev bırak Şeydayı.

8 gün önce
deniz onay
deniz onay

kizmi yok memlekette şeyma gider filiz gelir ama yine hepsinin canı cehenneme

8 gün önce
Mehmet Kılıçaslan
Mehmet Kılıçaslan

Eser abi sen takım elbisede çok tombul gözükuyorsunya 😂

8 gün önce
Gülçin ışık
Gülçin ışık

Kıyamam ama ya

8 gün önce
Zehra Kaya
Zehra Kaya

Abi baya iyi 😍😍♥️

8 gün önce
Şeyma Şeyma
Şeyma Şeyma

Hepsi dolu yalan ...

9 gün önce
Berkay Ekrem türkan
Berkay Ekrem türkan

Yanlış bi okuma biçimi :)

9 gün önce
Nezrin Pasayev
Nezrin Pasayev

Gozleri doldu:))))

9 gün önce
Mevzu Derin
Mevzu Derin

Ya salak

9 gün önce
MEHMET KARAKAYA
MEHMET KARAKAYA

İyi sesi var

9 gün önce
Hazal Sumer
Hazal Sumer

Yazık gözleri nasıl da doldu

9 gün önce
Kerem Çeviren
Kerem Çeviren

Olmayan sevgilimin ızdırabına düştüm

9 gün önce
Tugay Ceyhan
Tugay Ceyhan

Yakında klibi çıkar

10 gün önce
selçuk özdemir
selçuk özdemir

Ben diyorum Türklerin üçte biri ses sanatçısı üçte biri şair üçte biri de teknik direktör

10 gün önce
Barış Erçek
Barış Erçek

Yeminle bi çok sanatçıyım diyene taş çıkartır

10 gün önce
Orkun Göklü
Orkun Göklü

İleride bunları söylediğine çok pişman olucak amk

10 gün önce
züleyha
züleyha

nası unuttuk ama seni

10 gün önce
Metin Arat
Metin Arat

Aşk acısı adama ne yaptırıyo

10 gün önce
Can Arat
Can Arat

Çocuğun ses baya iyi. E ilk adımı da bu programla attı. Bu saatten sonra kesin olarak kız kaybeder :D

11 gün önce
Esma Çelenk
Esma Çelenk

Bizi böyle seven hiç olmadı 😪

11 gün önce
Maryam Salahova
Maryam Salahova

Cok da yakışıklı😍

11 gün önce
Emir Semerci
Emir Semerci

Helal olsun lan

11 gün önce
Dicle fdcn
Dicle fdcn

o Şeyda yi doverim olum ya bu ne pislik kız ne hale getirmiş çocuğu mal koşma şunun peşinden unutmak çok zor ama yani böyle bir kızı sevmezdim ben yani ünlü oldu cocuk netd videosu çıktı lan ünlü oldu ünlü mal kız slk aptal

12 gün önce
Eda Gülaştı
Eda Gülaştı

Bu cocuk ünlü oldu şimdi o kızı unutmustur coktan

13 gün önce
SEMAZ siddiqui
SEMAZ siddiqui

3:16 kadın orda ne yasıyor ama knk sesine bayıldım

13 gün önce
awashiNN
awashiNN

vaay helal lan sana amq adamsın mehmetttttt

13 gün önce
Emin Bayramoff
Emin Bayramoff

O Amina kodugumun Kizi anca dalga gecti Cocukla Efsane okumus

13 gün önce
ayrılmaz ikili
ayrılmaz ikili

Adam mikrofonu azına sokuyo

14 gün önce
atarlı_genc selin
atarlı_genc selin

Ben neden böyle şeylere ağlıyorum

14 gün önce
Ulker Abasova
Ulker Abasova

❤👍

14 gün önce
Sercan Aymaz
Sercan Aymaz

3:16 yana yana dediği an

15 gün önce
FARUK ELINA
FARUK ELINA

Vazgectim Deme Azer babadan VAZGECEMEM ...

15 gün önce
Diyar Ugurlu
Diyar Ugurlu

Ya kardeş bu yakışıklılıha kızmı yokk

15 gün önce
Angel Royale
Angel Royale

Bu çocuğu üzen kızı si**** çocuk zaten pişman olmuş hatalarını düzeltmeye çalışmış...

15 gün önce
billie ish
billie ish

@Angel Royale kötü birşey yapmış demek ki affetmemiş 'ben olsam affederim de'

13 gün önce
Angel Royale
Angel Royale

@billie ish ama çocuk onun için köle olucak hale gelmiş :(

13 gün önce
billie ish
billie ish

düzeltilmeyecek bir hatadır belki

13 gün önce
GAME TR
GAME TR

A top

15 gün önce
Esmer Adam
Esmer Adam

Kardeşim karı milleti işte sevgin ağır geliyorsa egosundan geçilmez allah kimseyi o duruma düşürmesin yaşadıkda konuşiyoz aq

17 gün önce
Farid AkhmedOFF
Farid AkhmedOFF

Yaw abicim sana kiz mi yok Allah aşkına

17 gün önce
leyla Qarayeva
leyla Qarayeva

Kizi merak edenler??? Kizda naz yapiyo bu cocuk sevilmezmi yaa yazik😥

17 gün önce
Efe Aydin
Efe Aydin

Mikrafonla öpüştü amk

18 gün önce
gg11 gg11
gg11 gg11

Ayy fethi bak senin gonca 😂🤦‍♀️ #söz

18 gün önce
Arda K. Tv
Arda K. Tv

Bizim mahalle olsa sopayı götüne sokarlardı

18 gün önce
Mert Logumcezade
Mert Logumcezade

sen harkikasin senin ses cok guzel aferin abii

19 gün önce
Araz Ibrahimli
Araz Ibrahimli

gerizekalimisin kizim sen ???

19 gün önce
Lütfiye Doğan
Lütfiye Doğan

Yaa arkadaş insan bu cocuga kıyar mı ya. Böyle biri girmedi ki hayatıma bnde seveyim 😂

20 gün önce
Penelope Martinez
Penelope Martinez

Bu çocuğu şimdi çarkı felekte gördüm amk gittikçe ünleniyo kızda salak mıdır nedir aldatmadıysa affet ya gözlerim doldu şimdi

20 gün önce
Baqlawa
Baqlawa

hz yasuo sandım amk

20 gün önce
Selocan Bozcu
Selocan Bozcu

Sese bak ya helal olsun be 😍😍😍😍

21 gün önce
Ergün Seyrekbasan
Ergün Seyrekbasan

Çocuk hangi reklam şirketinde çalışıyor acaba sponsoru bol olsun ama bizde İstanbul da yaşıyoruz bizde kapalı çarşı gördük 😂😂

21 gün önce
Okan Gursoy
Okan Gursoy

Abi mikrofonu yedi resmen🤣🤣🤣

22 gün önce
Gafur Kürşat Kacur
Gafur Kürşat Kacur

ULAN ŞEYDA NERDESIN LAAAGHNNMMNM

22 gün önce
buse birşen
buse birşen

Eser abi klima taktır şu stüdyoya herkes terliyo

22 gün önce
Sami Sağdıç
Sami Sağdıç

Yavsak kızı kendi terketmis şimdi sevdiğini anlamış yalvariyor bence

22 gün önce
Emre Kuskaya
Emre Kuskaya

Maymundan farkın yok kadın

23 gün önce
JJAGUARR JJAGUARR
JJAGUARR JJAGUARR

Bu aq Mehmet midir nedir bu şarkıdan başka bi şarkıyı söyleyebiliyor mu acaba hep aynı şarkı aq topu!

23 gün önce
Nursima Koksay
Nursima Koksay

Abi şimdi Kis arkasindan koşucak 🤣🤣

23 gün önce
MURAT KILIÇ
MURAT KILIÇ

Aga bee😢

23 gün önce
Halan Adıyama
Halan Adıyama

Kızdan sanal sex istersen böyle olur tabi oruspu çocu

23 gün önce
Emine Besir
Emine Besir

Nerden biliosunux

23 gün önce
Dizi Vakiti
Dizi Vakiti

mikrofonu yalayıp yutacak yaknda aq

24 gün önce
Güray Sezgenoglu
Güray Sezgenoglu

Bu çocuk bu kıza sıkar

24 gün önce
Güray Sezgenoglu
Güray Sezgenoglu

Çocuk güzel soyluyoda yanındaki kadınının hareket leri sanki cin çıkartma seyansinda sanki

24 gün önce
Son GAMER
Son GAMER

Eser sakin aq

24 gün önce
BALIK GÜNLERİM
BALIK GÜNLERİM

Kız görüp yorum yapmışmı diye bakan sadece ben miyim acaba 😄😄

25 gün önce
Emirhan Çam
Emirhan Çam

:D

22 gün önce
BALIK GÜNLERİM
BALIK GÜNLERİM

@Emirhan Çam ne mutlu bana 😂

22 gün önce
Emirhan Çam
Emirhan Çam

Evet tek sensin

23 gün önce
JadoLive:Ensar
JadoLive:Ensar

Duygulandım Mq

25 gün önce
BTS ARMY LEMİNHO HAYRANI
BTS ARMY LEMİNHO HAYRANI

Ses muhteşem

25 gün önce
Selim Ülkü
Selim Ülkü

abi şunu söyliyim şuna çocuk diye hitap edilmez gerçekten adam yani bu. Çünkü buraya kadar çıkmış ve onca insanın karşısında kimse sevdiğini idda etmez 3/5 kız fazladan tavlaya bilmek için. Ama helal olsun gerçekten adammışsın Allah gönlüne göre versin kardeşim diycek söz yok.

26 gün önce
WT - BodyGuard
WT - BodyGuard

2:33 çarpıldı herhalde a q

26 gün önce
Ömür Korkmaz
Ömür Korkmaz

43. Saniyede balgam atcek kaşmer

26 gün önce
İkbal Dİingil
İkbal Dİingil

Vazgeçtim yapamıyorum...💔💔💔 Seni sevmeyi ağır ölüyorum...💔💔💔

26 gün önce
Bulmaca Yıldırım
Bulmaca Yıldırım

Insallah Allah istiyen herkese böyle sevgili nasip eder

26 gün önce
Ecrin Canşı
Ecrin Canşı

AGAAA BEEEEĞEĞEĞĞE

27 gün önce
Büşra nur Ergün
Büşra nur Ergün

Vay be

27 gün önce
Zehra Çiğil
Zehra Çiğil

İzlemiştim O adamı

27 gün önce

Sonraki

КВН Сборная Москвы - 2016 Спецпроект "Кубок мэра Москвы"

13:20

Don't Pretend Play at Prison!

4:24

Don't Pretend Play at Prison!

Guava Juice

görünümler 639 250

Лучше всех! Повар Диана Ким. Полная версия!

14:35

Лучше всех! Повар Диана Ким. Полная версия!

Красный квадрат

görünümler 4 600 000

Çok Güzel Hareketler 2 | Canımız Sıkılır (1.Bölüm)

15:14

Çok Güzel Hareketler 2 | Canımız Sıkılır (1.Bölüm)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

görünümler 6 000 000

Yunus stand up şovuyla jüriyi ve seyircileri kahkahaya boğdu

05:59

3 Adam'da İtiraf Kutusu Açıldı | 3 Adam

10:25

3 Adam'da İtiraf Kutusu Açıldı | 3 Adam

3 Adam

görünümler 3 000 000

Розыгрыш Игоря Ласточкина | Вечерний Киев 2017

13:12

Розыгрыш Игоря Ласточкина | Вечерний Киев 2017

Студия Квартал 95 Online

görünümler 3 700 000

Hide N Seek from POLICE OFFICER! *If found, ARRESTED*

15:39

ASMR | Layered Sounds for Relaxation & Sleep

21:17

ASMR | Layered Sounds for Relaxation & Sleep

Gibi ASMR

görünümler 1 188 442