Mehmet Akif Alakurt, Ece Erken ve Bircan Bali'yi dağ başına çağırdı!

  • katma 12 gün önce

    Söylemezsem OlmazSöylemezsem Olmaz

    Süre: 17:30

    Türk kadınlarına ettiği hakaretlerle gündeme gelen Mehmet Akif Alakurt, Ece Erken ve Bircan Bali'yi dağ başına röportaj yapmaya çağırdı.

    Eski oyuncu Mehmet Akif Alakurt "Türk kadını nedir? Çıkarlarını elde edene kadar mükemmel kadını oynayan, her fikrini onaylayan ve hep 'Ben de öyle düşünüyorum' diyen. Zamanla esas olan çirkin yüzünü gösteren kadına Türk kadını denir. Yolun başında olanlar kulağınıza küpe edin." açıklamasıyla büyük tepki çekmişti.

    Ardından yaptığı paylaşımla "10 yaşından beri kızların üstündeyim, ciğerlerini biliyorum" diyerek pes dedirmişti.

    Eski oyuncu Alakurt son olarak da başka bir skandal paylaşıma imza atarak Söylemezsem Olmaz sunucularına çirkin davette bulundu.

    Alakurt "Duyurudur. Ece Erken yanınızdaki kız ve sadece bir kameraman olmak şartıyla benim istediğim bir dağ yamacında röportaj yapmak istiyorum" dedi.

    Ece Erken ve Bircan Bali, Mehmet Akif Alakurt'a canlı yayında cevap verdi...

Söylemezsem Olmaz
Söylemezsem Olmaz

BİZİ SOSYAL MEDYADAN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ -->> https://www.instagram.com/solmazyeni_

12 gün önce
yaren türk
yaren türk

Zavallı ikiniz konuşmayın o zaman siz çok dürüst kişiler siniz ya ne olduğunuz belli

10 gün önce
polizzkim
polizzkim

siz olayı yanlış ve fesat yansıtmaktan başka bişey yapmıyosunuz adam küfür etse ne olacak kardeşim eder de söverde siz çok iyisiniz hiç kimseye hakaret etmessiniz hiç kimseyle tartışmassınız demi çok hanımhanımcıksınız ya okadar iyi kalplisiniz hep doğru haber yaparsınız öylemi ya kardeşim kendinize bakın sonra başkalarına laf söyleyin size ne adam bırakmış mesleği hala adamla ilgili konuşuyosunuz burda bırakın bu işleri siz çok iyi davranıyorsunuz demi herkese...

11 gün önce
Mizgin Sengul
Mizgin Sengul

Ahlaktan bahseden en son siz unlulersiniz yapmadiginiz rezillik kalmamiz

11 gün önce
Fatih TÜRK
Fatih TÜRK

Hey Allahım bunların hiç derdi tasası yok mu amk? Ülkenin hiç derdi tasası yokmuş gibi gündeme getirdikleri tartışdıkları şeye bak

7 saatler önce
Bariş Koroglu
Bariş Koroglu

Gidin 1 çay için nesi kötü ? Boş sunucular

7 saatler önce
kasap fikri
kasap fikri

Dag basinda size basmak istiyor bence

17 saatler önce
Melih Dalkılıç
Melih Dalkılıç

Herşeye rtük engeli var şu programa yok

18 saatler önce
Melih Dalkılıç
Melih Dalkılıç

Adam gelin röpartoj için gelin diyor gelin pornomu çekelim diyor

18 saatler önce
Ugur Yigit
Ugur Yigit

Bos insanlar bos muhabbet merak ettim surekli karsima cikiyo dedim.bi bakiym yok yine bos yine bos bu kadar gereksiz programlari duzenli izleyeniniz var mi lan :) dengesizler kolordusu

Gün önce
samet fed
samet fed

ulan alakurt bunlar sayesinde gündem oldu diyenlere ayrı gülüyorum 😂 zavallılar adam oyunculuğu bırakalı kaç sene geçmiş asıl onun üzerinden siz güzel prim yaptınız: ))

Gün önce
samet fed
samet fed

fazla dokunmuş sözleri 2 haftadır gündeme çıkartıyorsunuz çocuk parkına çevirdiniz

Gün önce
Yasemin Temel
Yasemin Temel

Nasıl gündemde kalırım çabasında adam belli. Dağ ayısı olduğu için dağ yamacı seçmesi de çok normal 😂

Gün önce
Sahra y
Sahra y

Bu adam dağda mı yaşıyormuş 😄

Gün önce
Sahra y
Sahra y

Ahaha ya bu adam ne yapmaya Çalışıyor böyle kendini ne durumlara sokuyor neden acaba ? 🤷‍♀️🤦🏼‍♀️

Gün önce
Fırat KARA
Fırat KARA

Bircan darbe hesabına giriyorsunda senin fatura ödememekten kastın kamera karşısına geçip algında bulunan kimselere uygunsuz laflar söylemekmi nasıl bi zihniyettesin anlamadım.

Gün önce
Uygar
Uygar

Bunı bile haber yapıyorsanız yuh ya.. Gülücem gülmek istemiyorum. Adam sizle dalga geçmiş trollemiş istediğini de vermişsiniz. 1 kamera 2 kadın ve dağ yamacı.. Ne demek istiyor olabilir sizce? Çokta güzel reklamını yapmışsınız. Adını hiç duymamıştım sayenizde ezbere söylüyorum.

Gün önce
Melisa Burak
Melisa Burak

Mehmet akifi destekleyen kim varsa burdan hepsinin amk.

2 gün önce
Alicia Pino de Ferraro
Alicia Pino de Ferraro

Mehmet A A forever and ever and now Venezuela marzo 2019! 👓🌷

3 gün önce
Elis Ates
Elis Ates

Adam direkt söylemiş dağa kaldırırım diye terbiyesiz köpek

3 gün önce
SERVET ERBAŞ
SERVET ERBAŞ

O mehmet akif alakurt ünlü ruh halide gayet iyi sizin gibi salaklarla kafa buluor bide dogru soyluor demekki siz erkeklere rol yapiosunuz yapmayin sizde yarasi olan gocunur

3 gün önce
SERVET ERBAŞ
SERVET ERBAŞ

Hatirlatiyimde😉

3 gün önce
SERVET ERBAŞ
SERVET ERBAŞ

Siz kimsinizki insanlarin ayagina gitceksiniz yazik bence izlemeyin programi reytingleri biraz bi dussun akillari baslarina gelsinler ece hanim.eski esiniz ruh sagligi bozukdu ondanda bi cocugunuz var

3 gün önce
Doğukan aslan
Doğukan aslan

Bu adam da nerefet ediyorum 🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🐅🐅🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🐅🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄Malllllll ya

3 gün önce
Burak Unal
Burak Unal

Bu bok kadınları kim koydu ya

4 gün önce
faili meçhul
faili meçhul

Bu iki kadın o hakaretlere kızmıyor bence, tam tersi Akif alakurt sayesinde gündeme gelip bu konuları kendilerine reyting yapıyorlar. Zavallılar..

4 gün önce
Deniz Doğan
Deniz Doğan

Ay güldüm jauaua bu iki kadına acımıyorum bile

4 gün önce
Mem Cel
Mem Cel

Bircana kocasi tekmeyi basti ama öbür ikisi bire bir Mehmet akifin bahsettgi, adamlardan cocuk yapip nefaka yiyen karilar..

4 gün önce
Mert Demiroğlu
Mert Demiroğlu

Kral yargı dağıtmış 😂

4 gün önce
Natik Nuriyev
Natik Nuriyev

Adam sizin gibi seviyesizleri trolluyo haberiniz yok

5 gün önce
idgaff idgaf
idgaff idgaf

Dağa cikarmak sikmek demek🤦🏻‍♀️🤣

5 gün önce
Nilüfer Kaya
Nilüfer Kaya

14 yaşımdan beri kızların üzerindeyim diye story atıyor ve hala savunan kadınlarımız var.

5 gün önce
Ricardo Quaresma
Ricardo Quaresma

Adam bunlarla daşak geçiyor 🤣🤣

5 gün önce
e ben
e ben

kadın pozisyon deyip duruyor shslhskf

5 gün önce
Necip Can
Necip Can

Mehmet akif adamdır

7 gün önce
Diyar Sar
Diyar Sar

Türk kadını nedir Mehmet Akif kısaca söylemiş . Bitti yalanmı hayattan öğrendik ve Mehmet Akif haklı

7 gün önce
Derin Intikam
Derin Intikam

Ya susun artik ya batıkça batıyorsunuz. Adam ne diyorsa hakli. Siz kotusunuzzzzz. Herkes icin kötü konuşuyorsunuz. Hiçmi güzel biseyler bilmezmisiniz iciniz kötülük yagiriyorrrrr.

8 gün önce
Sevim Geçgel
Sevim Geçgel

Dağ başını duman almiş

8 gün önce
Trend TV
Trend TV

Çakacak size hııııaaahaa

8 gün önce
ibrahim paşa
ibrahim paşa

Kesin orospular maraz ali adamdir

9 gün önce
Zeynep Süner
Zeynep Süner

Bence bircan bir ima da bulunmus anliyana 😲

9 gün önce
Mustafa Sabuncu
Mustafa Sabuncu

Abi ben de size katılmak isterim banada davet et lütfen.

9 gün önce
fener bahce
fener bahce

Olum bırakın artık şu adamın peşini Mehmet Akif alakart adam gibi adamdır

9 gün önce
Mehmet Varsoz
Mehmet Varsoz

Belli oluyor

3 gün önce
Nilofar Askari
Nilofar Askari

Devletin başka işi yok Sizinle ugrasicak

9 gün önce
Nilofar Askari
Nilofar Askari

Vermeyin gerizekallilar

9 gün önce
Su Su
Su Su

Bircan bu adamdan hoslaniyor yapacak birsey yok kadinin hali sekli degisiyor eli ayagi birbirine dolaniyor 😁 birden lady olu veriyor. Muthis bir elektrik 🥴 aliyorum. Sen degistir onu bircan sevgiye ihtiyaci var.

9 gün önce
polizzkim
polizzkim

sen kralsın MAA

10 gün önce
Deniz Deniz
Deniz Deniz

Bu adam hiristiyan degilmi ya birakin sunu konusmayin artik

10 gün önce
Hiranur Bal
Hiranur Bal

bence hatıceyı cagır valla tam bomba olursunuz

10 gün önce
17 yıl sonra
17 yıl sonra

Bircan biz sana değilse sana uğuru gönderiyim diye laf soktu kimse anlamamis

10 gün önce
Özge Şahin
Özge Şahin

Koca kadınlara da yeni yetmesiniz demezsin

10 gün önce
Fatma Guclu
Fatma Guclu

Dağ yamaci onun habitati 😁😁

10 gün önce
Test
Test

Az bile yapmis valla size siz kendinizi ne saniyonuz o sizle dalfasinda maraz ali ne yapsa yeri

10 gün önce
Ender Ender
Ender Ender

😀😂😃

10 gün önce
The Notorious
The Notorious

Bunlarda da ne dağ sevgisi var amk ahaha

10 gün önce
Bahar Deniz
Bahar Deniz

Acidim adama yaa isi gucu yok belliki oturub maqazinler izliyib instaqrama mesaj atiyooo🤣

10 gün önce
kalp agrisi
kalp agrisi

Bircan a insanın yaklasası gelmez lan dagda ayılarla seksek oynar bu akrabagiller ne de olsa

10 gün önce
Pirt ZIrt
Pirt ZIrt

Oha ece erkeni mi s.. istiyo orda. Sorry 😂

11 gün önce
Nur Koçyiğit
Nur Koçyiğit

Bircan Bali Mehmet’e mi yürüyor anlamadım 😬😬🤭

11 gün önce
Zeynep Svc
Zeynep Svc

Çok konuşmak istiyorsa telefonla baglansin hic gitmeye gerek yok bence kadınlardan darbe yiyip bütün kadınlara düşmanlık intikam almak isteyen kişiler var buda onlardan biri. Olabilir kimse tanımıyor nerdeyse

11 gün önce
Hilal&Fatih&DorukEge Öztürk
Hilal&Fatih&DorukEge Öztürk

kirli ekranların kirli insanları.... işiniz bu mu sizin???

11 gün önce
atila öztürk
atila öztürk

Vermemişler ötürmüş 🥒

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

Asl sınav toprağn altında bu dünya kaç cennet kaç cehennem ederki Dünyanın ömrü kaç saat kaç qün ederki

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

Cehennem ehlini gördüm 4/3 nü kadınlar oluşturuyordu /Hz Muhammed (s.a.v)

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

We veda hutbesinde bir ses yükseliyor kadınlar size Allahn emanetidr onlara iyi davranın onlarn sizin siznde onlar üzernzde hakları wardr (Allah u teale kadını erkeğin omurga hizansndn yarattki ne ondan aşşağada ne yukarda olsun ) kadınlar a aşşağlk ve kötü bakan kmseler ancak aşağlk kmselerdr )

11 gün önce
Kazım Dağ
Kazım Dağ

Hem adamı kışkırt hemde adam üzerinden prim yap allahın ke**nları sizi 👏

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

Sosyoljk pskoljk strajik idoljk bi savaş haklı çkma şansn yok Mehmet ali abey Ateş suya karşmaz

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

Çantanızı karştrsak çorap çıkar qerçekleri konuşun /100 delri konuşun

11 gün önce
Lokman Pehlivanlı
Lokman Pehlivanlı

Ya temiz hava oksijen qder işde köpeğiyle qidn Dertleşelin toplumsal düzen Kahrolası kurallar eqolar kimin eqosu kimi yer acaba

11 gün önce
nesi gül
nesi gül

Tövbe ya Rab kafayi yemis adam

11 gün önce
Birgül doğanay
Birgül doğanay

Şu bircan balının konusurken ağız hareketlerine bakın ya ne kadar yapmacık kendini seksi görünecek diye okadar itici oluyorki

11 gün önce
ibrahim paşa
ibrahim paşa

Haklisini tanisalim bence :)

9 gün önce
Hakan Koc
Hakan Koc

Ya keşke gitseniz de sizi bi sikse amk

11 gün önce
Yaren Yarenizi
Yaren Yarenizi

Yanındaki kız zuhaha bence Bircan sen buna takıl adam senin ismini bile bilmiyor zuhahahajja

11 gün önce
Rüveyda Beşinci
Rüveyda Beşinci

Ya siz ne kadar güzel bir insanlarsınız o ekranda size edilmeyen şeyler kalmadığı halde siz aseletinizi hiç bozmadınız helal size❤

11 gün önce
Damla Biçer
Damla Biçer

Orman aygırı tamamen ruh hali bozuk bizde böyle insan görünümlerini izliyoruz

11 gün önce
Duygusal Adsm
Duygusal Adsm

Bunları ciddiye alıp Izleyenler varmı gerçekten Beyniniz çökmüş

11 gün önce
Dilara Erçıktı
Dilara Erçıktı

Haberimizi izleyelim cevap verelim diyorsunuz sonra geçiyorsunuz izleyiciler oraları tam göremiyor kesmeden koyarsanız seviniriz

11 gün önce
mavi tr
mavi tr

Deniz Akkaya çok güzel konuştu yalnız. Yahu Allah aşkına bu arada Özgüven patlaması yaşayan dağ adamı unga mungaya cevap vermeyin ahlâksız yaratık.! Ne yani sen orada iki tane kadına üstü kapalı cinsel gönderme yaptın da Adam mı oldun pis sürüngen? buna destek çıkan kadınlarda kusura bakmayın Adnan Hoca'nın kedicikleri gibi olduklarını düşünüyorum ben çünkü Onur'u şerefi olan hiç kimse bu tarz söylemlerde bulunan Birinin yanında Durmaz.!

11 gün önce
mavi tr
mavi tr

+OYUN TARLASI beyefendi mi?? Hahahaaa yahu beyefendinin anlamını bilmiyorsunuz heralde Tdk nın sözlüğünü bir açıp okuyun anlamaya çalışın :))

10 gün önce
OYUN TARLASI
OYUN TARLASI

Siz niye bu kadar uzerine geliyorsunuz size yakismiyor mehmet akif. Alakurt benim gozumde bir beyfendi. Bir numarali insan cok cirkin yakististirmalar yapiyorsuz. Olmaz bu sozu soyledigi bayanlar var gercekten dogru soylemis kendisine katiliyorum helal olsun

10 gün önce
Derya Efe
Derya Efe

Senle niye reportaj yapsinlar kiiii sen kimsin 😂 bunlarda niye uzlasmak istiyorsa artik

11 gün önce
Muslima A.
Muslima A.

Gerizekalilar sesiniz bile kaçıyor her zaman, nasıl bir reportaj yaparsınız artık fikrim yok. YouTube lerin bile sesi güzel duyuluyor

11 gün önce
Nuray Aydin
Nuray Aydin

hahahha bircan iyi kapak yapti 😂😂😂 daği yani dogal ortamini birakmak istemiyorsan diyor. uuuuuui resmen ayi dedi 😂😂😂

11 gün önce
Asi 26
Asi 26

Adam resmen dalga geciyor turk insaninin nasil manupule edildigini sapla samani ayiramamasini nasil hep yanliwi secme destekleme egilimli olmasini cehaletini gozler onune sermeye caliwiyor. Ben daha onceden takip ettigim icin kendisini takipcilerine yazdigi yorumlardan halka verdigi msjlari anliyordum genclere maraz ali gibi bir karakteri idol olarak gormemelerini kendilerini geliwtirmelerini turk gencliyi boyle nereye gidiyor gibisinden kiziyordu.Hatta bi keresinde adanalidan maraz alinin silahli catiwma sahnelerini paylawib yorumu her kese acik etdi (normalde hep kapali olur) sonra diziyle ilgili iyi yorum yapanlari tek tek takipten cikardi yani kisacasi bu adam turk insanin zekasini olcuyor kendince egleniyor da ola bilir.Bi de zamaninda fazla iyi niyetli biri olmuw.Adanalida cocuklugunu oynayan cocuk bi anisini paylawmiwti cekim sirasinda cocuklar cok uwuyunce Oktayla Mehmetin karavanina goturmuwler onlari Mehmet hemen ayaga kalkmiw cocuklarla ilgilenmiw ama Oktay istrifini bile bozmamiw.Cocuga bu ulkede iyi yere gelmek istiyorsan benim yaptigim gibi degil onun yaptigi gibi olman lazim demiwti.Cok buyuk kirginliklari var Allah yardimcisi olsun toparlar umarim.

11 gün önce
Mustafa Karakoc
Mustafa Karakoc

Ece Alişani bıraktın şimdi de bu adamamami taktin alisan seni almadı belki bu seni alır diyemi her gün lafıni ediyon yazık sana

11 gün önce
Sudenaz Aydın
Sudenaz Aydın

bu adam ağır bir şekilde şizofren hastası ve çok tehlikeli birisi,suratından belli zaten.Aklı olan o adamdan uzak dursun.

11 gün önce
Makbule OĞUR
Makbule OĞUR

oturup boş boş konuşuyorsunuz saçma biraz faydalı şeyler yapın işte işiniz bu boş işler 👎👎👎

11 gün önce
ismail akyürek
ismail akyürek

Resmen sikiselim demiş

11 gün önce
Nagihan Turcan
Nagihan Turcan

Bi deniz Akkaya kendine pay cikarmamisti oda oldu ikiniz degil ucunuz de onun tirnagi olamazsiniz yarasi olan gocunur nedense bi siz ustunuze aliniyorsinuz

11 gün önce
Gulsen Usmanova
Gulsen Usmanova

Allahim ya mehmet ali alakurt yeterin artik neden bu kadar konusuyorsunuz bu adami yaa siz büyütüyorsunuz 😏😏konuyu .Bence uzlaşin barisin artik ida insan sizde insan😊😊😊

11 gün önce
Nihal KORKMAZ
Nihal KORKMAZ

Ne göz kirpip duruyorsun ayyy sinir oldum

11 gün önce
Esmeray dogan
Esmeray dogan

Çok doğru söylemiş adam haddinizi bilin siz kimsiniz ki yorum yapıyorsunuz Kezbanlar kadınların eteklerine sığınmayın biz kabul etmiyoruz sizi 😀😀

11 gün önce
Nuran Yazıcı
Nuran Yazıcı

Kafayı yemis resmen yada yürek yemiş ulan paran bitince boyle olcanmı bitler bile güler sana 😃😃😃 senin anan belliki gavur türk kadınina laf ettiğine göre

11 gün önce
Kuzey Tekinoğlu
Kuzey Tekinoğlu

Yanındaki kız yazmış AHAHAHA kapak oldu soldaki kaşara

11 gün önce
Murat Aydemir
Murat Aydemir

Iki surtuk sanko bekar kizlarda nereye cekse gidermis konu yediniz.haltlar bini asti oadam sizden temiz

11 gün önce
KARTAL BULUT DOĞAN
KARTAL BULUT DOĞAN

Yuru be alakurt

11 gün önce
Vusale Rzayeva
Vusale Rzayeva

İyrencsiniz

11 gün önce
semra karaca
semra karaca

Deniz hanim ve sizler bircan ve ece mükemmelsiniz ya mükemmelsiniz.Ahlaksiz insanlar var malesef.Suc duyurusu yapın mutlaka.

12 gün önce
semra karaca
semra karaca

Deniz Akkaya yorumlarınız şahane ve cok akillisiniz bravo.

12 gün önce
semra karaca
semra karaca

Bu adam için suç duyurusu şart.

12 gün önce
bfly bfly
bfly bfly

Adam dağdan mı itecek bizi diyor 😂😂

12 gün önce
Esra T.
Esra T.

Salak ne bekliyon

10 gün önce
turna
turna

Bu mehmet Akif midir nedir bu iğrenç dağ ayısının kadınlarla bu kadar zoru olduğuna, kadinlarla bu kadar ugrasip kadinlari asagilamaya calistigina göre kesin bi kuyruk acısı var!😁 kesin bi tane kadından boynuz yedi😂 kuyruk acısından delirdiği için böyle kadınlarla uğraşıp duruyor🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ulan karaktersiz dağ ayısı! Sen nasıl bir çomarsın ki kadınları kendi çapında bu şekilde aşağılamaya çalışıyosun? Ezikliginin acısını bu şekilde mi dindirmeye çalışıyosun? 😂 kadının birinden yediğin darbenin acısı seni fena vurmuş belli! Üstüne bir de artık kimsenin seni dizilerde oynamıyor oluşu ve git gide yokoluyor oluşun seni feci delirtmiş psikolojin bozulmuş ruh hastası ruh hastası şeyler yapiyosun bu sebeple😂 acilen şu ezikliginin acısından ve kuyruk acından kurtulman gerek! Zira kendi kendini rezil kepaze etmeye devam edip iyice batacaksın! Zaten batmışsın batacağın kadar daha da kepaze olma bari😂 ha bi de bi psikoloğa git acil!😂😂😂😂😂😂

12 gün önce
Çağla Kılıç
Çağla Kılıç

Bircan çok komiksin yarıldım

12 gün önce
KEBAB !
KEBAB !

soldaki kaltakl amın sulanmış hem haber yapıyosun hem adama laf atıyosun

12 gün önce
Demet TOSUNOĞLU
Demet TOSUNOĞLU

Hadi eceye bircana kizginsiniz ...bu adami nasil mesru gorursunuz yorumlardan utaniyorum.Yazik bu dusuncede olanlar sizi taciz ediyor uyanin uyanin kadin olarak kendinize sayginiz olmaz sizi assagilayani alkislarsaniz herseyi kabul edip kucak acmis olursunuz

12 gün önce

Sonraki

Söylemezsem Olmaz 15 Mart 2019

1:01:36

Söylemezsem Olmaz 15 Mart 2019

Söylemezsem Olmaz

görünümler 37 000

TRUE STORIES that will Restore Your Faith in Humanity

11:48

Şeyma Subaşı her şeyi tek tek anlattı

12:33

Şeyma Subaşı her şeyi tek tek anlattı

Söylemezsem Olmaz

görünümler 150 000

Arkadaşının Sevgilisiyle Aşk Yaşayan Ünlüler!

10:40

Arkadaşının Sevgilisiyle Aşk Yaşayan Ünlüler!

Ortaya Karışık

görünümler 421 000

Bircan Bali: Berkay'ın eşine sözlü taciz yok!

08:44

Bircan Bali: Berkay'ın eşine sözlü taciz yok!

Söylemezsem Olmaz

görünümler 159 000

Müge Anlı'da gündeme gelen ''Azmettirici Ünlü İsim'' kim?

23:37

Söylemezsem Olmaz 26 Mart 2019

1:11:40

Söylemezsem Olmaz 26 Mart 2019

Söylemezsem Olmaz

görünümler 15 000

Herkes kınarken o övdü! Ekşi Sözlük yazarı tutuklandı!

10:45

EVERY DOMINO’S EVER

5:01

EVERY DOMINO’S EVER

Smosh

görünümler 1 135 450

CRUSHING SATISFYING THINGS BY MONSTER TRUCK!

9:07

CRUSHING SATISFYING THINGS BY MONSTER TRUCK!

Unspeakable

görünümler 2 281 204

Gordon Ramsay vs Microwaves On Kitchen Nightmares

9:31

Gordon Ramsay vs Microwaves On Kitchen Nightmares

Gordon Ramsay

görünümler 2 467 131

Took My Uber Driver on a Date (pt2)

10:21

Took My Uber Driver on a Date (pt2)

sWooZie

görünümler 722 379

Game Theory: FNAF 7,  The Untold Story of Sister Location

18:49

Game Theory: FNAF 7, The Untold Story of Sister Location

The Game Theorists

görünümler 3 978 487

I did something to my hair

24:23

I did something to my hair

Simply Nailogical

görünümler 3 190 405

March Milkness Taste Test: Healthy Cereals

14:44

March Milkness Taste Test: Healthy Cereals

Good Mythical Morning

görünümler 712 117

Building a Shipping Container Home | EP03 Doors, Windows, and Insulation

20:05

5 Things Your Hair Can Tell You About Your Health

10:11