Ligde 10. Hafta Liderlik Yarışı

  • katma 6 gün önce

    tahsin hasoğlutahsin hasoğlu

    Süre: 1:06

    ► En Çok İzlenen Skeçler: goo.gl/QI5bNy
    ► En Yeni Skeçler: goo.gl/4g1ieX
    ► Tüm Skeç Videoları: goo.gl/T7oX3N
    Daha fazla video, daha fazla komedi!
    Kanalıma Abone Olmak İçin: goo.gl/ShJ9uS
    Sosyal Medya Sayfalarını Takip Etmek için:
    facebook.com/tahsinhasoglu
    twitter.com/tahsinhasoglu
    instagram.com/tahsinhasoglu

    Gül ne olursan ol yine gül ► trfilms.net/us/tahsinhasoglu

tahsin hasoğlu
tahsin hasoğlu

Geleneksel teşekkür, destek ve gösteri takvimi yorumuna hoş geldiniz. Hepinize çok teşekkür ederim, desteklerinizle elden ele trendlere... Ha bu arada Ankara gösterisinin biletlerini günler önce tüketen muhteşem seyircimize çok teşekkür ederim. Harika bi akşamdı... Peki sırada? 14 Kasım BKM Mutfak 15 Kasım İzmir Performance Hall Biletler tabi ki biletixte!

6 gün önce
Aykut Tonus
Aykut Tonus

Sivassporu yap

Gün önce
Aykut Tonus
Aykut Tonus

Abi sivasspor lider bir de sivassporu yapsann

Gün önce
Samed Samed
Samed Samed

11. Hafta videosu nda alanya lider olursa masada iki boş çay bardağı ile başla bence fener+sivas tek günlük liderliklerine istinaden

2 gün önce
Emin Orucov
Emin Orucov

videonun sonu doğru bir şekilde olsun.Mayıslar bizimdir!😎

5 gün önce
Barış Aksu
Barış Aksu

Laaaoooo video nerde az calis

53 dakika önce
Şenol Çöp
Şenol Çöp

11. Hafta video şu gelmedi beklemedeyiz.

2 saatler önce
Muhammed Emir ÇİĞDEM
Muhammed Emir ÇİĞDEM

Abi 11. Hafta nerde ??

4 saatler önce
Burak Kilinç
Burak Kilinç

Abi hdi 11 hafta yukle

5 saatler önce
KARIŞIKHANE
KARIŞIKHANE

Küfürsüz çekiyorsun videolarını .. Bu çok hoşuma gidiyor. Videoların zaten efsane ... Adamın dibisin ..

9 saatler önce
Mehmet Ali
Mehmet Ali

Abi 11. Haftaaaaaa

11 saatler önce
Kaya 0608
Kaya 0608

11 ci hafta ki videonu bekliyoruz abi

12 saatler önce
Murat YKŞKL
Murat YKŞKL

Galatasaray toparlanirsa Falcao kendine gelirse . Fener ya da Galata şampiyon olur. Ucu ucuna yine fener kaçırabilir şampiyonluğu . Çünkü pskolojik olarak son 10 12 maça girince Galatasaray daha iyi oynuyor .

12 saatler önce
Yalçın Kara
Yalçın Kara

offf Galatasarayın anlamsız bakışı :D

13 saatler önce
metin yaşar taz
metin yaşar taz

İşin gücün yokmu bizi güldürüyorsun😂😂😂

13 saatler önce
gizli oyuncu
gizli oyuncu

Uyuyan devi uyandırdılar 💙💛FB💛💙 SEN COK YAŞA

14 saatler önce
Furkan Telli
Furkan Telli

Reis 11. Haftayı dört gözle bekler ellerinden öperim

15 saatler önce
E. C.
E. C.

Acil 11. Hafta

15 saatler önce
birhans
birhans

Hafta bitince burada solugu aliyoruz. Ver ordan bir liderlik yarisi videosu, hadi abim. :) Bu kadar basarili yapma bu isi, tiryaki oluyoruz.

16 saatler önce
Enver Paşa
Enver Paşa

11. Gelsin

16 saatler önce
iyordem1982
iyordem1982

11. Hafta nerede usta 😀

17 saatler önce
Sinan Yildirim
Sinan Yildirim

11 nerede

17 saatler önce
Berat Keser
Berat Keser

11. Hafta nerdee

17 saatler önce
Gokko Karaca
Gokko Karaca

11 hafta

18 saatler önce
Bulut Savaş
Bulut Savaş

11.nci hafta bitti tahsiiiiiin.

18 saatler önce
Enver Paşa
Enver Paşa

11 11 11 11

19 saatler önce
Burak Can Kale
Burak Can Kale

1000

20 saatler önce
Oyuncu Pusat
Oyuncu Pusat

11.hafta gelsinn

20 saatler önce
Şenol Bakır
Şenol Bakır

Abi 11ci haftaysa yapsana sana zahmet

20 saatler önce
EMRE BAŞ
EMRE BAŞ

11 inçi hafta video sunu bekliyoruz

21 saatler önce
ÇIĞ
ÇIĞ

O kadar samimi bir adamsın ki,yanına gelip el ense yapıp naber la taso diyesim var.:)

21 saatler önce
Murat Ayar
Murat Ayar

4 ve 7 haftaları eklermisin lütfen

22 saatler önce
Gökhan Can
Gökhan Can

Nerde 11. Hafta

22 saatler önce
Fatih Akgül
Fatih Akgül

11 haftayı bekliyoruz Kral 🙄😁

23 saatler önce
Kadir Erdi TURFAN
Kadir Erdi TURFAN

Hadi abi 11. Haftayı bekliyoruz

23 saatler önce
akaDJLama
akaDJLama

Hafta´ya Cay´i icen Sivas asdfgf

Gün önce
Velican Saçar
Velican Saçar

Her video ayrı efsane 🥇

Gün önce
Shemsi SQ
Shemsi SQ

11 hafta videosunu bekliyoruz....Azerbaycandan selamlar..🇦🇿🇹🇷

Gün önce
Ahmet Can
Ahmet Can

As

17 saatler önce
Rumeysa G
Rumeysa G

11. Hafta gelsiiiin

Gün önce
Urfalı Bedirhan
Urfalı Bedirhan

11 gelsin

Gün önce
Hamdi Sertan Unluturk
Hamdi Sertan Unluturk

Abi bi an önce 11. Haftayı bekliyoruz 😀😀

Gün önce
Yeliz T
Yeliz T

Hahah çok güzelmiş bu video serisi! Daha yeni izledim hepsini. Başarılı (:

Gün önce
SaycoKRHMT
SaycoKRHMT

Alanya g.o 1-0 koydular

Gün önce
sa _
sa _

11.hafta?

Gün önce
Eray Bilgiç
Eray Bilgiç

Başa Sarıp Tekrar Tekrar İzleyen Bir Ben Miyim yaaa?

2 gün önce
Ghhgyr Yy3ye
Ghhgyr Yy3ye

S.a

2 gün önce
Ahmet Can
Ahmet Can

A.s.

17 saatler önce
Guloglan Dovleteliyev
Guloglan Dovleteliyev

Guzel

2 gün önce
ben sülo
ben sülo

Trendyol

2 gün önce
Oguzhan Güney
Oguzhan Güney

Bu sene basaksehir şampiyon demedi demeyin

2 gün önce
MEHMET DOĞAN AY
MEHMET DOĞAN AY

39 aboneyim 42 yapar mısınız

2 gün önce
Hayrullah Akbaş
Hayrullah Akbaş

1 inci fenerbabçe

2 gün önce
M Akif Uysal
M Akif Uysal

istanbul un yarısı sivaslı dkbjdnçb

2 gün önce
Enes Güneş
Enes Güneş

"Örnekleri var dedim" dedikten sonra başaksehirin tepkisi

2 gün önce
Kıvanç Özdemir
Kıvanç Özdemir

Sivaslılar burda mı?

2 gün önce
Emircan Çimen
Emircan Çimen

Fb lider

2 gün önce
Eymen Önügören
Eymen Önügören

veeeeeee Fenerbahçe şuanda ligde 1. sırada inanmayan baksın

2 gün önce
Oyun Taraması
Oyun Taraması

Ama şimdi 2. 😂😂😂

16 saatler önce
INSOMNIA
INSOMNIA

GS nin bakışları peki XD

2 gün önce
MÜZİK BENDE
MÜZİK BENDE

Sivas

2 gün önce
MESUT HAYAL
MESUT HAYAL

Çıkıcam üstüne açıcam farkı açıcam farkı 🤣🤣

2 gün önce
Erkan Quarex Fırat
Erkan Quarex Fırat

FENER 1.

3 gün önce
yaso HD
yaso HD

Lig değil kurtlar vadisi yaa

3 gün önce
kasıcı
kasıcı

Abiiiiı gene birinci ov yeeeeeee

3 gün önce
3 Pro HD
3 Pro HD

0:45 sonrası çok komik

3 gün önce
Serkan Guncu
Serkan Guncu

Fb görevini yaptı

3 gün önce

Sonraki

How Bad is a $50 Smartphone?

6:50

How Bad is a $50 Smartphone?

Unbox Therapy

görünümler 687 059

Seni Gidi Seni Film / Yerli Komedi (Tek Parça) HD

1:42:46

კომედი შოუ. ბაზარი ვაკეში   Komedi shou bazari vakeshi

19:36

კომედი შოუ. ბაზარი ვაკეში Komedi shou bazari vakeshi

ქართული TV ქართული ვიდეო პორტალი

görünümler 260

Rajpal yadw best komedi

6:23

Rajpal yadw best komedi

comedy scenes

görünümler 236

Yok böyle-tercüman -- komedi  ..

10:35

Yok böyle-tercüman -- komedi ..

creativ idea

görünümler 2

Komedi video

2:41

Komedi video

Ramesh Verma

görünümler 195

Mtoto umleavyo ndivyo akuavyo na Orijino Komedi.

9:48

Sinyalciler | Türk Komedi Filmi Tek Parça (HD)

1:29:10

Sinyalciler | Türk Komedi Filmi Tek Parça (HD)

Fanatik Klasik Film

görünümler 6

HEADSHOT - R.İ.6 SLX

3:03

HEADSHOT - R.İ.6 SLX

Filmler ve Filimler

görünümler 113 578

HEKİMOĞLU: Mucize Doktor HOUSE M.D Artık Türk Oldu!

7:46

Shaun The Sheep Bồ Nông Ăn Cá Những Chú Cưu Thông Minh

12:35

Shaun The Sheep Bồ Nông Ăn Cá Những Chú Cưu Thông Minh

Puca Learn Colors & Nursery Rhymes

görünümler 467 559

Gece Bekçisi - Temel Dursun TV

3:32

Gece Bekçisi - Temel Dursun TV

Temel - Dursun TV

görünümler 138 153

Kardeş Payı - Hepinizi Ezikliyorum

3:54

Kardeş Payı - Hepinizi Ezikliyorum

Kardeş Payı

görünümler 79 251

Simge ve Cazibe kavga ediyor! - Yahşi Cazibe

5:11

Simge ve Cazibe kavga ediyor! - Yahşi Cazibe

Yahşi Cazibe

görünümler 172 076