Kimse Bilmez 9. Bölüm

  • katma 4 aylar önce

    Kimse BilmezKimse Bilmez

    Süre: 2:26:19

    9. Bölüm Özeti:
    Sevda ve Ali, Vedat ve adamlarının eline düşer. Kurtuluşları Pilot’un bulunmasına bağlıdır. Ancak bunun için yapabilecekleri bir şey yoktur. Öte yandan, Sevda’yı sürpriz bir tehlike beklemektedir. Ali
    tam tüm olayları yoluna koymuşken Sevda’nın peşine takılan tetikçiyle her şey yeniden allak bullak olur. Ali, Sevda’yı koruyabilecek mi? Duygu’yla yeni bir hayata yelken açma hayalleri kuran Pilot’sa yeni bir düşman edinir. Pilot, bir taraftan Duygu’dan gerçek mesleğini gizlerken, öte yandan bu yeni düşmanla savaşabilecek mi?
    Kimse Bilmez TRfilms Kanalına Abone Olmak İçin;
    bit.ly/2KhMAz8
    atv Resmi TRfilms Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    Kimse Bilmez Web Sayfası;
    www.atv.com.tr/webtv/kimse-bilmez/fragman

zhankaroon ali dhawaaq
zhankaroon ali dhawaaq

idont understand but ilove this film from zomalia

23 saatler önce
Diana Moza
Diana Moza

Sevda & ali 😍😍😍😍

2 gün önce
MƏNİM TIK TOK Sefiyev
MƏNİM TIK TOK Sefiyev

Beli adam etdi

5 gün önce
mithat karim
mithat karim

Ali'nin arabasinda kemer yok 😄😄😄😄😄

5 gün önce
Оксана Худеева
Оксана Худеева

😍

5 gün önce
Тахмина Каримова
Тахмина Каримова

Çürük domates gibi kokuyor diyen de bayıldım yaa...çok komik😂😂

6 gün önce
HeartstyleBross
HeartstyleBross

Bolum Birden beri namaz gilmio 😂

9 gün önce
Büşra Yılmaz
Büşra Yılmaz

Bu dizi hangi gun

9 gün önce
Baran GÖKTAŞ
Baran GÖKTAŞ

Pilot sevenler.?😍

13 gün önce
Baran GÖKTAŞ
Baran GÖKTAŞ

Pilotun "takacı" deyişine bayılan bir tek ben miyim ? 😍

13 gün önce
Baran GÖKTAŞ
Baran GÖKTAŞ

keremcem abi yi takip edin serdarsanal isg

13 gün önce
Sibel Aksoy
Sibel Aksoy

1:38:00 bide utanmadan diyorki kurtbey senle biri ugrasıyor ali la alile ugrasan sensin

16 gün önce
Gsm Gsm
Gsm Gsm

Ozbekistandan salom.

16 gün önce
ابراهيم مرادلي
ابراهيم مرادلي

Cok guzel Dizi

16 gün önce
Sibel Aksoy
Sibel Aksoy

43:55 nedense pilot kalbimin sahibi var derken baya üzüldü duygu

16 gün önce
Севиль Абдуллаева
Севиль Абдуллаева

Canim benim Sevda ne guzelde okuyor

20 gün önce
Doktor Oktay
Doktor Oktay

Helal olsun yapımçı ve oyunçulara. GÜZEL bir FİLM

22 gün önce
ريماكس عبد الرزاق
ريماكس عبد الرزاق

23:40 36:00 2:14:50

23 gün önce
Samire Mustafayeva
Samire Mustafayeva

Pilot en iyi oyunçudu mençe çekiçi yakışıklı * PILOT PILOT *PILOT* LOVE YOU

25 gün önce
Бейляр Мустафаев
Бейляр Мустафаев

Mən bu seriyalı xoşladım

26 gün önce
Aida Abdullaeva
Aida Abdullaeva

Ali ve Sevda cooook yakışıyorlar ❤️❤️❤️ benim sevimli dizim😍

26 gün önce
Dildora Ahrorora
Dildora Ahrorora

Evin varmi

27 gün önce
Dildora Ahrorora
Dildora Ahrorora

Pilotcim bi evini gostarsana

27 gün önce
Qaqaw Qaqawov
Qaqaw Qaqawov

Ali karizmatik oyunculuguda sesi gibi cok guzel ve bawarili. Pilot hem karizmatik hem wirin. Bawarili bir dizi severek izliyorum.

29 gün önce
Акерке Сауытбекова
Акерке Сауытбекова

Şok güzel filimis şok sevindim Teşekkürler ❣😍😘

27 gün önce
Qaqaw Qaqawov
Qaqaw Qaqawov

Ali karizmatik oyunculuguda sesi gibi cok guzel ve bawarili. Pilot hem karizmatik hem wirin. Bawarili bir dizi severek izliyorum.

29 gün önce
H HEALTH
H HEALTH

Ozgu kaya uyuz Ve soguk itici kadin

Aylar önce
H HEALTH
H HEALTH

Ozgu Kaya gordugum en itici gicik oyuncu hic yakismiyor

Aylar önce
Perviz Yaqubov
Perviz Yaqubov

Allahim heckime ovlad acisi yawatma ya Rebbim Aminnn🤲🤲🤲

Aylar önce
Perviz Yaqubov
Perviz Yaqubov

Yak anasini satiyim Pilot zor deyirey👍👌

Aylar önce
sevgi ahmet
sevgi ahmet

Bü diziye bakarken kullandım sozcükler. Ha siktir Ebenin şey Malll Hadi beeee 😂🤣😂🤣

Aylar önce
s a
s a

Zeynep çok güzel yaaa kurban olayım

Aylar önce
Salih Pınar
Salih Pınar

Ne saçma bir film bu rezalet rezalet böyle bir filmde böyle ask sahneleri olurmu yaa filmden çok ask sahneleri izliyoruz

Aylar önce
Enes KÜTÜKBAŞ
Enes KÜTÜKBAŞ

Akrep burcu olmaktan gurur duydum lan nedense..

Aylar önce
Enes KÜTÜKBAŞ
Enes KÜTÜKBAŞ

Pilot hem uyusturucu isindesin hemde pismanlık yasıyorsun..

Aylar önce
Rasimə Mehdiyeva
Rasimə Mehdiyeva

Ali'nin bakışları😂

Aylar önce
Aliou Rachid
Aliou Rachid

Sevda ali 💞🇹🇷🇲🇰💖👨‍👩‍👧‍👦

Aylar önce
Marem Kiing
Marem Kiing

Ali sevda gok Severiom 🥰❤🧚‍♀️💑👨‍👩‍👧‍👦💕👍🇲🇰🇹🇷

Aylar önce
Nisa Nur Degirmenci
Nisa Nur Degirmenci

Kadife kelepçe 😩 😩😍😩😍😩😍😩 Sevda çok güzel müzik yapıyor 😩😍😩😍😩😩😩😩

Aylar önce
Nisanur Sezer
Nisanur Sezer

Burak abi filimde pilot geçiyor ama gene burak abi dicem seni seviyorum hemde cok yakaşıklısın

Aylar önce
Elanur Dogan
Elanur Dogan

* 0*

Aylar önce

Sonraki

Kimse Bilmez 24. Bölüm

2:30:53

Kimse Bilmez 24. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 1

Kimse Bilmez 1. Bölüm

2:18:48

Kimse Bilmez 1. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 7

Kimse Bilmez 23. Bölüm

2:26:46

Kimse Bilmez 23. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

James Harden Couldn't Believe Refs Took Away This Dunk

0:34

James Harden Couldn't Believe Refs Took Away This Dunk

Bleacher Report

görünümler 761 140

Kimse Bilmez 2. Bölüm

2:28:08

Kimse Bilmez 2. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 4

Kimse Bilmez 22. Bölüm

2:21:00

Kimse Bilmez 22. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

Kimse Bilmez 21. Bölüm

2:16:58

Kimse Bilmez 21. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

Kimse Bilmez 20. Bölüm

2:15:37

Kimse Bilmez 20. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

Kimse Bilmez 3. Bölüm

2:32:04

Kimse Bilmez 3. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 4

Kimse Bilmez 25. Bölüm 2. Fragmanı

0:58

Kimse Bilmez 9. Bölüm

2:26:19

Kimse Bilmez 9. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 3

Kimse Bilmez 16. Bölüm

2:18:19

Kimse Bilmez 16. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

Hüdaverdi vuruluyor! - Kimse Bilmez 24. Bölüm

11:23

Kimse Bilmez 10. Bölüm

2:19:16

Kimse Bilmez 10. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 3

Kimse Bilmez 19. Bölüm

2:17:23

Kimse Bilmez 19. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 2

Kimse Bilmez 11. Bölüm

2:17:48

Kimse Bilmez 11. Bölüm

Kimse Bilmez

görünümler 3

AYI SALLADIK 🌜😜 | Pijamaskeliler | Disney Channel Türkiye

1:27

AYI SALLADIK 🌜😜 | Pijamaskeliler | Disney Channel Türkiye

Disney Channel Türkiye

görünümler 87 936

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 13. Bölüm 2. Fragman

1:00

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 13. Bölüm 2. Fragman

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

görünümler 1 445 888

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 150. Bölüm

2:23:45

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 150. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

görünümler 1 900 753

100TL TATİL VS 10.000 TL TATİL!

14:41

100TL TATİL VS 10.000 TL TATİL!

Betül Çakmak

görünümler 1 283 888

Elimi Bırakma 57. Bölüm Fragmanı

0:38

Elimi Bırakma 57. Bölüm Fragmanı

Elimi Bırakma

görünümler 826 382

Ferhat ile Şirin 2. Bölüm

2:5:51

Ferhat ile Şirin 2. Bölüm

Ferhat ile Şirin

görünümler 1 450 893

Gelinim Mutfakta 410. Bölüm Fragmanı - ELİF Mİ DUYGU MU?

1:02