KEKOLARIN TOFAŞLARINI BOYAYARAK KIŞKIRTTIM! - ( BU SEFER KAÇAMADIM! )

Angara Bebesi
Angara Bebesi

ARKADAŞLAR VİDEONUN BAŞINDA DEDİĞİM GİBİ TEKRARDAN ÖZÜR DİLİYORUM, HER ŞEYİ GÖZE ALARAK VİDEO ÇEKİYORUZ AMA O AN BEN DE SİNİRLERİME HAKİM OLAMADIM BU TARZ RİSKLİ VİDEO ÇEKMEYECEKTİM AMA SİZ ÇOK İSTEDİNİZ DİYE ÇEKTİM, TİŞÖRTÜM YIRTILINCA DA GERÇEKTEN ÇOK SİNİRİM BOZULDU, VİDEODAKİ ARKADAŞLA ARAMIZI DÜZELTTİK BİR PROBLEM YOK AFFETİ BENİ, SİZ DE AFFEDERSENİZ ÇOK MUTLU OLURUM.

10 gün önce
Müzik Delisi
Müzik Delisi

Angara Bebesi gardaş senin asıl memleket çorummu de onu bi hele

5 saatler önce
e ben
e ben

@Ramazan Kaplan ustelerine yurume kismi nerede acaba bir ben mi goremedim ?

Gün önce
e ben
e ben

@Tunç Ergenekon nesi terbiyesizceydi ??

Gün önce
e ben
e ben

@Birol Baytan dili kullanmayi ogrenmeden yorum yapmasaymissin keşke

Gün önce
Kurayza Tr
Kurayza Tr

çocuk mu kandırıyorsun amk salağı madem gerçeğini yapacak yüreğin yok çekme bu tarz videolar

Gün önce
Ümit Gişi
Ümit Gişi

Amk piçi tofaşa binen lere sen kimsin ki keko diyon amk ibnesi

2 saatler önce
Hüseyin Eren
Hüseyin Eren

Aq adam ağzına sıçtı ağzını açmadın

2 saatler önce
Müptezel Samet
Müptezel Samet

Ya abi bu ankaralilar ne havalı insanlar aq ulan ben istanbulda oturuyom bu şekilde got kaldıran yok lan kim pehpehledi sizi

3 saatler önce
Miraç karakaya
Miraç karakaya

sen yakında kendini öldürecen heralde

5 saatler önce
Emre Nalbant
Emre Nalbant

2:32 tek kat mehmet abi djsjsjsjsnsjsjsj

10 saatler önce
mehmethan savaş
mehmethan savaş

Tm youtube

Gün önce
Hüseyin Denizeri
Hüseyin Denizeri

ankara da neden bu kadar çok keko var ?

Gün önce
Ramazan Karakütük
Ramazan Karakütük

Kahraman kazan değil mi orası kardeş?

2 gün önce
Berkan Şahin
Berkan Şahin

Seni severek takip ediyorum fakat başlığın hiç hoş değil kekolarin tofaslari demissin millet alın teri ile aliyo o arabayı git zengin züppe birinin arabasını boyada gör noluyo

2 gün önce
emre bozer
emre bozer

nerde yukselmissin hani bisey yokki anlamadik??

2 gün önce
belki bir gün
belki bir gün

2020 angara bebesi :Hamileyim! 😂😂

2 gün önce
Melih Cingöz
Melih Cingöz

Herkese keko demen yanlış görseler seni kaldırıp indiricekler

2 gün önce
Mirac Ucar
Mirac Ucar

Adam ona para vermis lamborgihini den kıymetli olabilir durumu yoktu bunu aldı o sahinin egsoz borusu götüne girsin dua et ters bir adam yoktu sikerdi seni

2 gün önce
Sefa Ay
Sefa Ay

renkli renkli gidersin abi ?:D

2 gün önce
Yunus Yılmaz
Yunus Yılmaz

Mamakmi orasi

3 gün önce
Zehra karagöz tv
Zehra karagöz tv

Benim arabama yapsan kalp kr8zi gecirdim aq

3 gün önce
Ahmet Kaya Sevdalısı
Ahmet Kaya Sevdalısı

Sana bişi diyimi sende peygamber sabrı var oo bana oyle yapsa onun o 7 cedin sikerdim orda ben izlerken sinirleniyorum amk

3 gün önce
Büyük Düşün
Büyük Düşün

La olm manyakmısn sen napıyon am.q :D

3 gün önce
Sıfır Bir
Sıfır Bir

Benim öyle kafamı vuracak video falan dinlemem anasını sikerim

3 gün önce
selahattin aşar
selahattin aşar

Super yaa

3 gün önce
Exynomeus
Exynomeus

videoyu 3 kez izledim acaba nerde sinirleniyor diye. Meğersem silinmiş o bölüm -_-

3 gün önce
Burak Ercan
Burak Ercan

Herkeze keko deme mal pirimci sensin keko mal

3 gün önce
Ayse Kose
Ayse Kose

Videonun başındaki tofaş satılık mı bebe?

3 gün önce
Game King
Game King

Kekolara bıçak çek Elemiyenin deyim neyindi

3 gün önce
Talha yasin
Talha yasin

Az olmuş video

3 gün önce
Dorito
Dorito

kardeşim selamlar. videoların güzel komik keyifli. yurdum insanı işte. ama artık yemiyor be. şaka yaptığın adamlar falan hep olayın farkında. sana gerçekten vurmuyorlar bile. yani dayak yediğin hiç bir sahnede sana birisi gerçekten bir kafa atmıyor. nedense hep itip kakalıyorlar. arabanın anahtarı da senin cebinden çıkıyor nedense. inandırıcı olmaya çalışıyorsun ama ı ıhhh. yemezler! yinede eğlenceniz izlenme oranınız aboneniz bol olsun gardaş. ha ben kimim diye soracak olursan İstanbulda yaşayan 33 yaşında bir ağabeyinim. selam olsun ankaraya...

3 gün önce
Mustafa Yücel
Mustafa Yücel

Bu çocuk birgün birisinin elinde kalacaktır. O gün yazılacak olan tek şey haketti gitti pok yoluna olacak. Çok sürmez burda kalsın.

4 gün önce
İnanç Ağbulak
İnanç Ağbulak

bu arada adamlar haklı

4 gün önce
YAPMAK İSTEDİĞİNİ YAP
YAPMAK İSTEDİĞİNİ YAP

ARKADAŞLAR BUNLARIN HEPSİ OYUN. 5.17 PYNATMA HIZINI AZA ALIN ADAM KOLUNU CAMA DOĞRU VERİYO YANİ HEPSİ PALAVRA İZLEMEYİN

4 gün önce
Berk cansiz
Berk cansiz

La bu bi gün anasını siktirecek

4 gün önce
Emirhan Karakus
Emirhan Karakus

Ankanin neresinde otruyon

4 gün önce
Olim Boymirzaev
Olim Boymirzaev

Har gun ankara bebesını ızlıyorum

4 gün önce
Olim Boymirzaev
Olim Boymirzaev

Iy ama

4 gün önce
Barış Nayır
Barış Nayır

Süper

4 gün önce
Talha Ağsakallı
Talha Ağsakallı

Reis ölmemen için dua ediyorum

4 gün önce
Muhammed Karga
Muhammed Karga

Boyasi sey olmus

4 gün önce
you tube
you tube

Abi manyak vidyo olmus ama uzun olsa offff dah manyak olur

4 gün önce
Alperen Köpüklü
Alperen Köpüklü

*Abi videoyu neden kestin ya baksaydık 9 dklktı video*

4 gün önce
Yavuzhan İnci
Yavuzhan İnci

Milletin biseyine zarar verecek sekilde saka yapmasan keske tofaşı keko arabası yapıp kekolar demen de ayrı mesele garibana mersedes :)

4 gün önce
Berk Onay
Berk Onay

Cok komikkkk hahahahahahhahahahahaha angara bebesi cokkkk cokkk komikkk

4 gün önce
selahattin kafia
selahattin kafia

5:57 o deilde araba kekoların diyonda hasana yıka adamin arabasini cek dion aracın anahahtar cebinden çıkıyor ?

4 gün önce
Furkan Odabaşı
Furkan Odabaşı

Bozuk para var mı diyo, oda al cebimden diyo amk para alıyo cebinden. nerenizle izliyonuz videoyu

Gün önce
İbrahim Taner
İbrahim Taner

Gardaş sana nasıl ulaşabilirim

4 gün önce
SAYKO BİKE
SAYKO BİKE

ÇinÇin'e BİR KAMYON ADAMLA GİT ORADAKİLERE BULAŞ.

4 gün önce
Kağan Sert
Kağan Sert

4:03 deki araba sizin videonun başın dada var

4 gün önce
Oğuz Cix
Oğuz Cix

Çinçinde insanların üstüne toplu koşma şakası yap+1

4 gün önce
Gasko Gaskovich
Gasko Gaskovich

Amina koyim adamin arabasina boya atiyo bide sinirleniyo saka yaptik amina koyim diyo gote bak. Adam nerden bilsin lan cikan boya oldugunu göt

4 gün önce
serkan ERDOĞAN
serkan ERDOĞAN

Burak hala amatörsün karşındaki kişiyi çok cok sinirlendirecek bir şaka yapiyorsan bedeline katlanacaksin sakin olacak hemen kizmayacak yeri geldiginde biraz dayak yiyeceksinki bizde senin bu işi hakkiyla yaptığını bilelim adam 2 vuruyor üstün boya oluyor arkadaslarin imdadina yetişiyor karsindakine yükseliyor moralin bozuluyor video berbat oluyor buda işini amatör yaptığını gösterir örnek mustafa karadenizin samsunda yediği dayak adam saatlerce dayak yedi ama işinin hakkını verdi ve o dayaktan sonra aldı başını gitti şunuda soyleyim cesursun bu konuda hakkını yemem ama o cesaretin yanina dayakta yesen biraz sabir göstersen bence istediğini alırsın yinede kutlarım seni her adam cesaret edemez...

4 gün önce
Orhan Kaplan
Orhan Kaplan

La gardaş ölecen ya dikkat et kemdine

4 gün önce
Deniz Kaya
Deniz Kaya

Boya biraz geç çıkıyor ama 5 gün falan duruyor

5 gün önce

Sonraki

TABUTLA KORKUTMA ŞAKASI! - (  BAYILDI! )

12:00

TABUTLA KORKUTMA ŞAKASI! - ( BAYILDI! )

Angara Bebesi

görünümler 1 098 814

Letting The Person In Front of Me Decide My Makeup Routine

21:39

DUNK TANK CHALLENGE ! Boys Vs. Girls !

15:29

DUNK TANK CHALLENGE ! Boys Vs. Girls !

The Studio Space

görünümler 973 668

IT CHAPTER TWO - Final Trailer [HD]

2:29

IT CHAPTER TWO - Final Trailer [HD]

Warner Bros. Pictures

görünümler 9 659 310

Film Theory: Why Scar is the RIGHTFUL King! (Disney Lion King)

13:38

It Follows (2014) KILL COUNT

19:24

It Follows (2014) KILL COUNT

Dead Meat

görünümler 1 581 672

Area51 MEMES | WHAT IS Area 51 | Alonzo Lerone

12:43

Area51 MEMES | WHAT IS Area 51 | Alonzo Lerone

Alonzo Lerone

görünümler 836 634

TELLING DAD WHAT TO SAY ON HIDDEN CAMERA!!

4:21

TELLING DAD WHAT TO SAY ON HIDDEN CAMERA!!

David Dobrik

görünümler 6 746 749

Rich Popular Girl Crashes My Summer Party! *SHE SNEAKS IN*

14:01