No video

Kash Doll - Ice Me Out

  • katma 6 gün önce

    KashDollVEVOKashDollVEVO

    Süre: 2:53

    Ice Me Out (Official Video)
    Get Song Here: KashDoll.lnk.to/IceMeOutYD
    Connect with Kash Doll:
    twitter.com/kashdoll
    instagram.com/kashdoll
    facebook.com/KashDoll
    Directed by AVONNI Global
    Produced by Steven Taylor
    Director of Photography Corey Jennings
    Edited by Alex Crosby
    Creative Direction/Styling - Carmen Murray
    Costume Design - Tiffany Dean
    Designer/Styling - Shane Austin
    Makeup - Saisha Beecham
    Makeup Assistant - Rosiekia Artis
    Hair stylist - Tierra Tubs
    Hair provider - Miink Brazilian

    Music video by Kash Doll performing Ice Me Out. © 2018 Republic Records, a division of UMG Recordings, Inc.

    vevo.ly/st9Wu0

    Kash  Doll  Ice  Me  Out  Republic  Records  Rap  

Some girl named Karla
Some girl named Karla

Nicki Watch out 👀 She gon come for you

Saatler önce
Simple Man
Simple Man

0:00 ●━━━━━━─────── 2:53 ⇆ㅤㅤㅤㅤ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤㅤㅤ↻

Saatler önce
Bryan Simpson
Bryan Simpson

Garbage

2 saatler önce
Créole Jr
Créole Jr

💎

3 saatler önce
Roano man
Roano man

Smoooooöthh😋❤

5 saatler önce
cephas banda
cephas banda

I think it's high time female rappers become more innovative. Kash Doll good song and vid, but the style is so much Nicki... Just modify it a bit and colour it with your personal fantasies

5 saatler önce
p_. chribabbyy._
p_. chribabbyy._

this song is trash as fuck wth.. ice your self out ? 🤣

5 saatler önce
relic inn
relic inn

Crabs season comin

5 saatler önce
Mz Ying
Mz Ying

Ayyyyyy 🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾🙌🏾

6 saatler önce
Sonia Ndukwe
Sonia Ndukwe

This song has really grown on me fav line she wear chains when she... give her charms cause she lucky🎵🎵🎵

6 saatler önce
hawthorne
hawthorne

Smoke me out 🍁🍃

6 saatler önce
WeAreOne IAmAll
WeAreOne IAmAll

another hoe.

6 saatler önce
divastyle45ful
divastyle45ful

Song is fucking TRASH

6 saatler önce
Michael Jordan
Michael Jordan

Lol this shit trash af'..she fine af tho

6 saatler önce
Crystal Wasewe
Crystal Wasewe

I like to listen to this song at 1.25x speed. Sometimes 1.5x cause it just sounds better to me that way

6 saatler önce
Alicia Maria
Alicia Maria

2x playback sound like a real Detroit beat 😂😂😂 they remix everything

6 saatler önce
- nyomi nious -
- nyomi nious -

I thought it said ask me out but ice me out too

7 saatler önce
Zinoxe
Zinoxe

2015 Anyone? wait...its not 2015. Sorry the $2 beat confused me

7 saatler önce
Dre'yah Williams
Dre'yah Williams

EAT ME OUT BITCHHHH 😍👅

7 saatler önce
shannonlilia
shannonlilia

Kash, can I take you to lunch? 😋😅🤩😍😘

7 saatler önce
Lourd Hundryx
Lourd Hundryx

Am i the only one who thinks she lowkey looks like nicki minaj at 1:11

8 saatler önce
Cynthia Ruiz
Cynthia Ruiz

Ill actually bump to this if only I wasn’t sober & speed at 1.2

8 saatler önce
Eb Bunny
Eb Bunny

Anyone here an AQUARIUS BABY?

9 saatler önce
Cheez it'z INC.
Cheez it'z INC.

1.5x sounds like a hard core rap song lmao

9 saatler önce
Cheez it'z INC.
Cheez it'z INC.

Damn Elsa u changed

9 saatler önce
linden s
linden s

Where has the good music gone to??????...... I guess to each their own

9 saatler önce
ItsZion's Channel
ItsZion's Channel

Yall slow a thot is when u with every1 man nd a nigga aint gotta ice her out she has her own shit cuz she songle nd got all this money dummys go to school learn more

10 saatler önce
who would care?
who would care?

True, but don't tell ppl to go to school when your grammar is shit.

2 saatler önce
Elysha Jonez
Elysha Jonez

Ice me out

10 saatler önce
Honey Brasi
Honey Brasi

I thought she was saying ask me out lol

10 saatler önce
LionessOnTheRise44
LionessOnTheRise44

Kash ...I didn't even listen to the song... she so fine 😍😍👌🏾

10 saatler önce
Aseel Asol
Aseel Asol

Disgusting gay ass song

10 saatler önce
Jacob Sams
Jacob Sams

This song is absolute shit!

10 saatler önce
April Manning
April Manning

She tryn too hard like she too grown for this then she just not cute look like her name should be Paula or Teresa

10 saatler önce
Alexis Monroe
Alexis Monroe

Ik I cant be the only one who thinks this sounds like that video of that porn star singing “eat me out”

10 saatler önce
AP AP
AP AP

Nothing against this lady. But Rap is no longer Hip-Hop. Glad I came up when I did best era 1986 to 2010 especially the 88 to 03

11 saatler önce
Tay Cobain
Tay Cobain

SHE ATE BITCH ! ❄️

11 saatler önce
Miss Inception
Miss Inception

Most of these lyrics don’t make sense...

11 saatler önce
Mitchell Davis
Mitchell Davis

This that shit 😩💦

11 saatler önce
fitAlittlebit
fitAlittlebit

The video is great. It just seems like the beat or something could be better. The production or something.

12 saatler önce
Galstariell Sanchez
Galstariell Sanchez

How many times did you say ask me out 😂 it’s cool 😎

12 saatler önce
Elijah Nuñez
Elijah Nuñez

i hear ask me out

12 saatler önce
Nevaeh Parker
Nevaeh Parker

Everybody think it's ask me out😂

12 saatler önce
Mayia & Jahni Show
Mayia & Jahni Show

I was here before 1 million subs 😩💅🏾

12 saatler önce
2nd harmony
2nd harmony

Ik am not the only one getting the Nicki vibe. Not saying she acting like Nicki in the vid, but idk. I just felt that.

13 saatler önce
MsChoice38
MsChoice38

Yaaaas hunty love it 🔥🔥🔥🔥🔥

13 saatler önce
sandrika stone
sandrika stone

ASK ME OUT, NIGGA ASK ME OUT me tranna get with my crush xD am stupud😂💀

13 saatler önce
Yø I'm A Potato
Yø I'm A Potato

This go perfectly with City Girls millionaire Dick and those two songs on a playlist back to back make me wanna go scam a nigga

13 saatler önce
Tionna Brenae Clemmons
Tionna Brenae Clemmons

*BEGONE THOT*

13 saatler önce
NOTES GO
NOTES GO

Thow the whole rapper away 🚮 Smh this is trash and yall know it. This is hella boring hella uninteresting music 👎👎👎👎👎👎👎😒

13 saatler önce
Kadahfi Kastro
Kadahfi Kastro

u ain't never lied!!!!!

12 saatler önce
Destiny Scott
Destiny Scott

1.25 put it on that speed

14 saatler önce
Gualeri Eritrawit
Gualeri Eritrawit

Ok who going Ask Her Out? Please do does anyone know her type?😂

14 saatler önce
Anotheruser
Anotheruser

ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT, ICE ME OUT , ICE ME OUT ,ICE ME OUT,

14 saatler önce
Trina Mc Intosh
Trina Mc Intosh

"ass be out"

14 saatler önce
Hoeing Beech
Hoeing Beech

Lol complete trash

14 saatler önce
Rick Wolf
Rick Wolf

*yawn* another self entitled pop rapper ghetto bitch who thinks way too much of her fat ass. fucking youtube putting this shit up here in trending LOL

14 saatler önce
who would care?
who would care?

Am I the only guy who think she fugly? Kinda looks like a tranny but not so bad as Wendell Williams.

15 saatler önce
Jimmy The Gent
Jimmy The Gent

I’d have a boner but I’m gay oh well

15 saatler önce
topdawgtigger
topdawgtigger

I did not know she made this song I know this song from poeple dancing to it

15 saatler önce
Chioma Okoronkwo
Chioma Okoronkwo

Kash released this video at the perfect time...It's cold as shit out here

16 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

Chioma Okoronkwo ,,cold as yeti nipples

14 saatler önce
Aminah Bobinea
Aminah Bobinea

*violently throws computer out of window*

16 saatler önce
jenna lopez
jenna lopez

Um. .. tf did I just watch lol The beat is hard, but I'd rather download without her speaking lol

16 saatler önce
christian c
christian c

Fireeee

16 saatler önce
Eo Kingkong
Eo Kingkong

She reminds of lil Kim ... but if lil Kim was brain damaged

16 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

Eo Kingkong ,ohmygawd😂😂😂😂

14 saatler önce
Wayne Jones
Wayne Jones

Womans rights hahahahahaha

16 saatler önce
Jayden Matthews
Jayden Matthews

Song is so dumb

17 saatler önce
Tamara Webb
Tamara Webb

Beautyful 💙 💙💝

17 saatler önce
Football Highlights HD
Football Highlights HD

Kash doll can get it no cap

17 saatler önce
DatBoyVonte
DatBoyVonte

Eat me out

17 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

DatBoyVonte , REMIXXXXX🔥🔥😂

14 saatler önce
Kamaura Miller
Kamaura Miller

this beat goo hard!!

17 saatler önce
Virgil Taylor
Virgil Taylor

I guarantee if there was some was some light-skinned hoe like Nicki Minaj or cardi B singing this song everybody would have been saying that s*** was on fire sit the fuk down

17 saatler önce
Iggy Azalea
Iggy Azalea

Messy Virals um why are you coming for Saweetie

12 saatler önce
Messy Virals
Messy  Virals

Just like that stupid song Sawettie made.

13 saatler önce
Iggy Azalea
Iggy Azalea

Virgil Taylor Exactly

14 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

Virgil Taylor ,, the truth

14 saatler önce
Bad Girl Bitch
Bad Girl Bitch

What is so funny???

17 saatler önce
Virgil Taylor
Virgil Taylor

FUCK YA!

17 saatler önce
Luis Peon
Luis Peon

U already know Nicki Finna hop on this

17 saatler önce
Tom
Tom

The ending is literally Nicki

18 saatler önce
Shy Johnson
Shy Johnson

These hoes getting out of control

18 saatler önce
Milan Jackson
Milan Jackson

Hey guys please help me get Roxy Music inducted into the Rock and Roll Hall of Fame. They need at least 400,000 fan votes to get inducted into the Rock and Roll Hall of Fame. Just go to the Rock and Roll Hall of Fame website and follow their instructions and vote for Roxy Music thanks

18 saatler önce
Jti .i
Jti .i

Here from the Ig video of the uncle saying ask me out

18 saatler önce
I'm not kidding
I'm not kidding

What the entire fuck?

18 saatler önce
Alauntra Dockery
Alauntra Dockery

Love this Kash... I kinda want a remix maybe with gotti 🥶👀

18 saatler önce
Alauntra Dockery
Alauntra Dockery

Yess it really would be I hope she see this

13 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

Alauntra Dockery ,, highkey would be litty 🤔

14 saatler önce
Leon Carrington
Leon Carrington

DOPE track especially on 1.5 speed! Change the speed now and thank me later ~

18 saatler önce
Lisa Kingsley Johnson
Lisa Kingsley Johnson

The text is so bad wow Hahahaha

18 saatler önce
space
space

Did issa rae write this ? Lol wdf

18 saatler önce
EASY GOING
EASY GOING

With this lyrics you would be nothing in the early 2000s

19 saatler önce
TashP0intO
TashP0intO

🤾🏽‍♀️ 🗑

19 saatler önce
wepush foru
wepush foru

Some hoes will fuck a broke nigga for free so I don’t see shit wrong with a bitch charging these niggas I just don’t respect a bitch giving her pussy to a good for nothin ass broke ass nigga for free like most of these bitches

19 saatler önce
susej ziuR
susej ziuR

This bitch needs ice but in her vagina!!!

20 saatler önce
kkg T
kkg T

Disgusting.

20 saatler önce
Scott Gwinn
Scott Gwinn

Just ask him out, shit.

20 saatler önce
Jose Sanabria
Jose Sanabria

Ayyyyyee😎🤗😄

20 saatler önce
Wiz Khalifa
Wiz Khalifa

99% of people won't read this, but Have a nice day 1% 😍

20 saatler önce
Lindsay Chatmon
Lindsay Chatmon

Wiz Khalifa you too!

6 saatler önce
XappyPak NBK
XappyPak NBK

you too

11 saatler önce
Nat Herron
Nat Herron

Man this is fuckin trash

20 saatler önce
Cornelius Kidwell
Cornelius Kidwell

Smut song

21 saatler önce
Kimani Weston
Kimani Weston

This my shit

21 saatler önce
Resheda Russell
Resheda Russell

Ice digger 🤣😂

21 saatler önce
Fabiola Lima
Fabiola Lima

😍😍😍😍🤔😍

21 saatler önce
WRATH *
WRATH *

How is this dumpster juice so high on trending with only 1.7 mil

21 saatler önce
Lyn Taylor
Lyn Taylor

I don't have a clue ijs

12 saatler önce
Lisa G.
Lisa G.

I played this ratchet ass song around my white nigga & he legit surprised me with a diamond bracelet 😂 I guess he took it as a hint lmaooo!

22 saatler önce
ChriswithaCh
ChriswithaCh

Lisa G. ,, 👏🏽👏🏽 here for this comment

14 saatler önce
Miasia Dajour
Miasia Dajour

Nigga eat me out (Ari voice ) 😼

22 saatler önce
Sanchez Raymond
Sanchez Raymond

When you change the speed it sounds like “Ask me out?”

22 saatler önce
Kyng Yellowshoe
Kyng Yellowshoe

Goddess 💎

22 saatler önce

Sonraki

Ciara - Level Up