KADINLAR VS ERKEKLER FUTBOL MAÇI

  • katma 9 gün önce

    KafalarKafalar

    Süre: 20:39

    Merhaba arkadaşlar her hafta 18:00'da yeni video ile karşınızda olacağız.
    Bu hafta Türkiye Kadınlar 1. Ligi takımlarından Fatih Vatan Spor Kulübüyle bir dostluk maçı yaptık ve kadın futbolunun değerine hep beraber şahit olduk. İzlerken keyif almanız dileğiyle.
    Ayrıca maçın anlatımında bizi yalnız bırakmayan Ertem Şener'e de çok teşekkür ederiz.
    instagram.com/ertemsener
    instagram.com/fatihvatansk
    Sizden ricamız en azından videoyu beğendiyseniz beğenmeyi ve anında bildirim almak istiyorsanız kanala abone olmayı unutmamanız. Sevgilerle ve eğlenceyle kalın.

    2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trfilms.net/ch-UC1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg

    Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
    trfilms.net/ch-UC7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q

    Instagram Hesaplarımız:
    Resmi Hesabımız: instagram.com/kafalarresmi
    Atakan Özyurt :instagram.com/atakanozyurt
    Fatih Yasin : instagram.com/fatihyasinim
    Bilal Hancı : instagram.com/bilalhanci

    Twitter Hesaplarımız:
    twitter.com/fatihyasinim
    twitter.com/bilalhanci
    twitter.com/atakannozyurtwww.ww

Xhusalqq Random
Xhusalqq Random

awesome

2 saatler önce
Yusuf Topal
Yusuf Topal

Bilalin golü on numaraydı tebrikler uşağum

6 saatler önce
F. Bozkurt
F. Bozkurt

*Kızların kafaları tutmasıı😶😂😂*

7 saatler önce
lue london
lue london

Keske kadin futbol takimlari da olsa

8 saatler önce
Mariye Bilir
Mariye Bilir

Hesap kimde videosu isteyenler

9 saatler önce
Cengiz Alaz
Cengiz Alaz

10 numaralı kız iyi oynuyor

10 saatler önce
Manavcı Perodit
Manavcı Perodit

11:41 Bilal Hancı Oynuyor aga

11 saatler önce
Ahmet Sime
Ahmet Sime

yiyorsa bilme gelsin diyenler +1

12 saatler önce
Bahar Tahirov
Bahar Tahirov

kale ço küçük oyuzdennn

13 saatler önce
Rabia Eşsiz
Rabia Eşsiz

Ya atakana niye kırmızı kart veriyosunuz ki zaten oynamıyo

20 saatler önce
Gürkan SS
Gürkan SS

Sıvasspor

Gün önce
Meraklı Adam
Meraklı Adam

Boş video

Gün önce
Mevlüt Gökbel
Mevlüt Gökbel

Bilal abi olmasa maç o kadar iyi olmazdı

Gün önce
Betül Yıldız
Betül Yıldız

Spikere öldüm ya 😂😂

Gün önce
Kaneki Kun
Kaneki Kun

özür dilerim ama kadın sporrcular hep mi barzo çirkinlikte olur zxkolpfmvxkocvmnıdoo

Gün önce
Rauf Agayev
Rauf Agayev

Kaaaaafffffaaaaaaaallllllllaaaaaarrrrrrrrrrr

Gün önce
samet Ataker
samet Ataker

Kafalar abi 2 video yapın

Gün önce
MERT ALİ KAYGUSUZ
MERT ALİ KAYGUSUZ

😂😂😂😂😂😂 çok komik

Gün önce
On Dede
On Dede

1.37 kelebek göre ömrü uzar

Gün önce
Hakan Kadir Ekizoğlu
Hakan Kadir Ekizoğlu

Saçını at kuyruğu yapmış sarı saçlı kızla fatih yasin birbirinden hoşlanıyo bence nasıl bakıyolar birbirine birde fatih yasin tek o kiza sirinlik yapiyo

Gün önce
MKA - EDIT
MKA - EDIT

trabzonlu yorulmaz

Gün önce
göt banane
göt banane

Kızlar bağırarak dikkat dağıtma özelliklerini kullanıyorlar

Gün önce
Efe Ozpolat
Efe Ozpolat

Kadinlara boyle onem veren iyi insanlarsiniz

Gün önce
Fatime Mustafazade
Fatime Mustafazade

😍😘😗

Gün önce
Rosen Yahyayev
Rosen Yahyayev

Fatih abi küçük olduğu için güzel koşuyo hem vuruyo

Gün önce
Sultan Sidar
Sultan Sidar

Abi adamım yaa atakan bizim memleketten

Gün önce
Esjage
Esjage

Cs:Go oynayan dostlarımı kanalımda paylaştığım ilk öğretici videomu izlemeye beklerim. iyi seyirler :D

Gün önce
Yunus Emre Fidan
Yunus Emre Fidan

Abi bende trliyim

2 gün önce
Baran Batman
Baran Batman

Bizim Efe Mehmet hoca lan bu oha 😂😂 3 sene önce 5 e gidiyodum bizim sınıfın sınıf öğretmeniydi

2 gün önce
Muhammed Yazgan
Muhammed Yazgan

kendileri ezik diye kızlarla maç yapıyolar.EZİKLER

2 gün önce
Yusuf KAHRAMAN
Yusuf KAHRAMAN

Hakeme kafalar para vermiş oyunu satmış

2 gün önce
İrem Amustekin
İrem Amustekin

Yasin abi ya ne yaptın hep senin yüzünden kaybetiler biraz yardimci olsaydin abi ya

2 gün önce
Burak Şahin
Burak Şahin

5 numaralı hanımefendinin ismini öğrenebilir miyim bilenler yazsın++

2 gün önce
Sema Oruc
Sema Oruc

Youtube girdim fakat kafalar yeni video bildirimi gelmemis :((

2 gün önce
Zeynep Sevil
Zeynep Sevil

Hadi ama yeni video istoyoruz diyenler +1leyelim

2 gün önce
Emir Ulusoy
Emir Ulusoy

Yeni videoyu merak edenler +1

2 gün önce
Batuhan Ceylan
Batuhan Ceylan

Abi videoları çok geç bir süreyle yapıyorsunuz ya haftada en az 2 video çıkartmanız lazım bence

2 gün önce
osecann 65
osecann 65

nerde video abiler saat 18:00 video yokkkk

2 gün önce
Emre Eren
Emre Eren

Saat 18:00 da

2 gün önce
god are you
god are you

He ya bekliyom bnde

2 gün önce
Emre Eren
Emre Eren

Bugun video yokmu yaaa

2 gün önce
Ahmet Alkan
Ahmet Alkan

Yeni videoyu bekleyen ler

2 gün önce
Talha Akgün
Talha Akgün

Yeni video ?

2 gün önce
Emre Sarıoğlu
Emre Sarıoğlu

Gelmiyo

2 gün önce
Emre Sarıoğlu
Emre Sarıoğlu

Gelmedi

2 gün önce
YeşilSlime HD
YeşilSlime HD

Komik Yerler... 2:53 3:29 3:53 5:01 5:18 5:46 6:38 12:14 14:37 15:33 19:09 19:11

2 gün önce
hilmi hilmi
hilmi hilmi

Mehmet hocam unuttunuz bizi

2 gün önce
serdar efe inan
serdar efe inan

Jsjsjaoaosodijd

2 gün önce
serdar efe inan
serdar efe inan

@hilmi hilmi hangi sınıftasın

2 gün önce
hilmi hilmi
hilmi hilmi

Aleykum Selam kardaş

2 gün önce
serdar efe inan
serdar efe inan

Barbaros selamun aleyküm

2 gün önce
Mehmet Acar
Mehmet Acar

Bilemezsen ölersin gelsinnn

2 gün önce
Yusuf İkiz
Yusuf İkiz

ENES BATURUN EVİNİ BAŞAĞIN FOTOLARIYLA KAPLAYIN

2 gün önce
mert şimşek
mert şimşek

Fatih bisey yapmadı

2 gün önce
erol can karabağ
erol can karabağ

abi bidaki video kral vezir çekin :)

2 gün önce
meryem aksoy
meryem aksoy

Bu gun niye video yokkk

2 gün önce
Ebubekir Kaptan
Ebubekir Kaptan

2:57 fatih yasin 😂😂

2 gün önce
İbrahim Ozdemir
İbrahim Ozdemir

Kafaları takip etmeyin

2 gün önce
Derya Tayanç
Derya Tayanç

Kediler: Miyav Köpekler: Hav Hav Mallar: Bu yorumu beğenenin anası babası uzun yaşasın

2 gün önce
Ko Oyuncusu
Ko Oyuncusu

Ana skm ozman

Gün önce
Emre Kocaoglu
Emre Kocaoglu

Atakan kaptanlığı yakışır oynuyorsun

2 gün önce
ares cengover
ares cengover

kızlar şükretsin o dede oynamadi yoksa namus GG

2 gün önce
Doğucan Konca
Doğucan Konca

KESİNLİKLE İKİNCİSİ GELMELİ 😂😂

2 gün önce
Veysel Namaz
Veysel Namaz

Varya 50 aboneye ulaşsam tekrar youtubeye video atmaya başlicam ama gelmiyo

2 gün önce
Veysel Namaz
Veysel Namaz

@EFE VE ERMAN taman ben abone oldum

2 gün önce
Veysel Namaz
Veysel Namaz

Ben abone oldum

2 gün önce
Veysel Namaz
Veysel Namaz

Tamam dostum

2 gün önce
EFE VE ERMAN
EFE VE ERMAN

Veysel namaz bana abone olurmusun bende sana olurum

2 gün önce
Buse Yüceyurt
Buse Yüceyurt

Hesap kimde gelsin artık

2 gün önce
Masveli GT
Masveli GT

Bu ne ya Fatih Abiye hiç kışkırtma gelmiyor :(

2 gün önce
Röwşen Geldimedow
Röwşen Geldimedow

7:19 2019 türkiye finali diyor

2 gün önce
Onur Duman
Onur Duman

Kral vezir gelsin bence

2 gün önce

Sonraki

ÇOK BEKLENEN GELENEKSEL KIŞKIRTMA 2

28:34

BU VİDEOYA HAYIR DERSEN ÖLERSİN!

26:16

KADINLAR VS ERKEKLER FUTBOL MAÇI

20:39

KADINLAR VS ERKEKLER FUTBOL MAÇI

Kafalar

görünümler 2

DONDUR VE YÖNET! / BASKIN SONLU!

30:09

DONDUR VE YÖNET! / BASKIN SONLU!

Kafalar

görünümler 3

YARIŞ PARAYI KAZAN (Yarış&Kazan) w/ Kafalar

16:50

İĞRENÇ PİZZA CHALLENGE  w/ Kafalar

19:49

İĞRENÇ PİZZA CHALLENGE w/ Kafalar

Enes Batur

görünümler 9

HESAP KİMDE? FT. KAFALAR (5.000TL'LİK ALIŞVERİŞ)

15:34

KELEPÇELİ BİR GÜN GEÇİRMEK w/ Kafalar

20:23

2 KRAL 1 VEZİR! (TAHT KAVGASI)

28:09

2 KRAL 1 VEZİR! (TAHT KAVGASI)

Kafalar

görünümler 2

KIZI EN ÇOK KİM ETKİLER?

28:31

KIZI EN ÇOK KİM ETKİLER?

Kafalar

görünümler 2

23 NİSAN’DA KANALI ÇOCUKLARA VERDİK!

14:26