İbrahim Selim ile Bu Gece: Zeynep Bastık, Yerel Seçimler, Serdar Ortaç Dansçısı Taklidi?, Fondip

eylül ünal
eylül ünal

Vegasta olan vegasta kalir ve stolk desem???+1

11 gün önce
Ayşegül Çiçek
Ayşegül Çiçek

13:56 yaptı kız helal olsun

16 gün önce
Açelya Keser
Açelya Keser

Onedio'nun tek beğendiğim içeriği. Kadın cinayetleri hakkında çok güzel konuşmuşsun İbrahim abi, helal olsun.

Aylar önce
Sıla Akdeniz
Sıla Akdeniz

Sonda yapılan şarkı kapışması bu video da yok mu

Aylar önce
Mustafa Güneri
Mustafa Güneri

Çok güzel ve tatsın Zeynoo ❤️😍💕🤣😂

Aylar önce
Mustafa Güneri
Mustafa Güneri

Zeynepciğim sen ne kadar tatlı ne kadar sevecen mişsin ya 💕😍❤️😘

Aylar önce
ümit abacı
ümit abacı

bişey sölicem ben de zayıf anladım dkjdskl

Aylar önce
zkerkan
zkerkan

Buyuk muzik yetenegi. Bayıldım

Aylar önce
Ess
Ess

askere giden arkadasa hayirli teskereler

Aylar önce
Ess
Ess

bu kizla ne guzel rap yapilirdi ya

Aylar önce
hayko linda
hayko linda

Burası önemli göndermesini anlayan bi benmiyim 😏

2 aylar önce
Betül
Betül

aşırı tatlı kız yaaaaa

2 aylar önce
Melissa & Sky -
Melissa & Sky -

E madem ki öyle bir Evrencan Gündüz de görebiliriz belki?

2 aylar önce
sinem atasever
sinem atasever

Zaynep Bastık mükemmel bi detaysın sen. Keşke Tolga Sarıtaş ı da konuk alsanızzz 💙😍

2 aylar önce
Aslı
Aslı

Onur Saylak kesinlikle gelmeli

2 aylar önce
Burak Solmaz
Burak Solmaz

program güzel olumsuz bi eleştiri yapmak istemiyorum ama jenerik itici sırf yorum yapmak için yorum yapmıyorum gerekli hissettim.

2 aylar önce
Bahadır Bezekçi
Bahadır Bezekçi

Bu bölüm Fondip neden bu kadar saçmaydı ya?

2 aylar önce
Murat Karaman
Murat Karaman

zeynep harikasın ve çok relax sın

2 aylar önce
Murat Karaman
Murat Karaman

harika bir ve çok samimi bir program emeği geçen herkese teşekkürler zevk ile izliyorum

2 aylar önce
Lumi
Lumi

Kızın midesi rahatsız niye o kadar zor soruyorsun seyirci. Hayır bin tane şarkı biliyorum sorduklarınızın yarısını ben bile hatırlayamadım. İnsaf 😅

2 aylar önce
Lumi
Lumi

Editör ne güzel şarkılar seçmiş 😁❤

2 aylar önce
yaren aygünoğlu
yaren aygünoğlu

38.19 da kendimi kaybettim

3 aylar önce
Feride Yigitoglu
Feride Yigitoglu

Can bonomo bölümü ne zamann

3 aylar önce
Gülce Mazur
Gülce Mazur

Keşke babalatv ile çalışsanız ☺

3 aylar önce
Çiğdem Yıldız
Çiğdem Yıldız

En tatlış bölümlerden biriydi😊😍

3 aylar önce
Aybike Tekeli
Aybike Tekeli

32:59’da matematik öğretmeni gibi poz veren İbrahim selim

3 aylar önce
Park Jimin
Park Jimin

Fondip ne demek?

3 aylar önce
independ leader
independ leader

ahahaaha yunus reis o neydi öyle ya gece 1ders arası verdiğimde izledim haykıracaktım evdekiler uyanacak diye ağzındaki suyu püskürtmemek isteyen biri gibi tuttum kendimi.Müzik kulağım şu kadar iddalıyım ki bildiğim en az 3000 türkçe şarkı var özellikle 90 s ve2010 a kadar olan 2000s popuna inanılmaz hakimim.Mustafa Sandalı o efsane Gölgede Aynı albümünün hastasıyım ki bana göre gelmiş geçmiş en iyi türkçe albümdür her detayıyla.Ama abi o nası iki tas çorba mırıldanması aahahaha zeynep bence şarkıyı biliyodu yunus abi unutturdu.(Nakaratta anladım ben orada belli ettin tam ne bilen kısmında)

3 aylar önce
independ leader
independ leader

ahahaahahah mustafa uslu olayına koptum yaa.yaşar alptekini de on numara yorumlamışsın ibo baboş

3 aylar önce
Ays. O.
Ays. O.

Ben de zayıf anladım valla 😄

3 aylar önce
Tuğçe Özkaya
Tuğçe Özkaya

Son iki bölüm mükemmeldi. Hem Nuri Harun Ateş hem de Zeynep Bastık'ı tanımış oldum sizin sayenizde 👍

3 aylar önce
Başak Hasyiğit
Başak Hasyiğit

Çok güzel bir bölüm olmuş , ellerinize sağlık

3 aylar önce
Emrah Barut
Emrah Barut

Mashup kısmı mükemmel olmuş

3 aylar önce
Burak Esen
Burak Esen

Bu gidişle secim hakkında cok konuşur

3 aylar önce
Nagihan Ergenekon
Nagihan Ergenekon

murtle çizgi film karakteri değil mi?

3 aylar önce
pezevenk enişte
pezevenk enişte

Yine çok keyifli bi program olmuş çok seviyorum siziii

3 aylar önce
Talha Gunhen
Talha Gunhen

Ibrahim kendirci gelir mi ki bence gelir yav*

3 aylar önce
İnanç Armağan KAYA
İnanç Armağan KAYA

Gözlüğe yansıyan promter ışığı çok rahatsız ediyor be . Tüm dikkati dağıtıyor ilgilenirseniz seviniriz 🙋🏻‍♂️

3 aylar önce
Arda Çalışır
Arda Çalışır

Bu programı canlı nasıl izleyebilirim? Mekan zeplin ama bilet almak gerekiyor mu?

3 aylar önce
FREEDOM TIME
FREEDOM TIME

YOUTUBE KANALINA ABONE OLAN KISILER ARASINDAN CEKISLIS YAPILACAK 1000 UZERINDEN SAMSUNG S10 KAZANACAKTIR HIZLI BIRSEKILDE ABONE OLAN KISILER AYRICA BILDIRIMLER GELDIKCE GERI ABONE OLMA AVANTAJI KAZANACAKTIR https://www.youtube.com/channel/UC4RkybB0H1d80kGPWdJ3W7Q

3 aylar önce
FREEDOM TIME
FREEDOM TIME

https://www.youtube.com/channel/UC4RkybB0H1d80kGPWdJ3W7Q

3 aylar önce
Mert Gürpınar
Mert Gürpınar

Battle nasıl olmaz?

3 aylar önce
Whilld Chilld
Whilld Chilld

Ulan çok iyiydi 😅😅

3 aylar önce
Serkan Begüm
Serkan Begüm

ne guldum arkadaş emeginizze muhabbetiniza saglik

3 aylar önce
reşat volkan
reşat volkan

çok güzel bir program

3 aylar önce
Berfin Erdemir
Berfin Erdemir

Çok seviyorum Zeynep seni ya

3 aylar önce
Mahinur ŞANLI
Mahinur ŞANLI

ne tatli kizmis, icim kipir kipir oldu:) basarilar

3 aylar önce
n ünal
n ünal

Ya bu programin en en güzel bölümü olmuşşşş!! Zeynep çok şiriin

3 aylar önce
Genni Glassglow
Genni Glassglow

🧡🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵💙💙💙💙💙💙 💛🔴🔴🔴💚💚💚💚💚💚💚💚 *İsa Tanrı'ya giden tek yoldur* *O öldü ve ölümden dirilen* *Sana sonsuz yaşamı vaat ediyor* *O da vücudunuzun iyileşmek olacak!* 🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰 🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰 🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰 🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰 🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰🈸🈯🔰

3 aylar önce
elif çabuk
elif çabuk

Serenayy gelsssiinnn ♥️♥️

3 aylar önce

Sonraki

What's in my Tech Bag! [2019]

7:49

What's in my Tech Bag! [2019]

Marques Brownlee

görünümler 1 294 976

5 Things You Should Never Do in a Turbocharged Car

6:26

5 Things You Should Never Do in a Turbocharged Car

Scotty Kilmer

görünümler 195 414

What if You Swallowed the Most Venomous Snake Ever?

1:41

What if You Swallowed the Most Venomous Snake Ever?

Meet Arnold

görünümler 1 922 891

2 Bears 1 Cave w/ Tom Segura and Bert Kreischer | Ep. 02

1:14:40

2 Bears 1 Cave w/ Tom Segura and Bert Kreischer | Ep. 02

YourMomsHousePodcast

görünümler 395 072

Switching Lives with my Pregnant Sister

16:59

Switching Lives with my Pregnant Sister

CloeCouture

görünümler 1 792 596

Doing MENSADAS Until we get IN TROUBLE!!! | Louie's Life

13:51

14 Fun DIY Pranks / Prank Wars!

12:13

14 Fun DIY Pranks / Prank Wars!

Troom Troom

görünümler 4 228 452

Paxton ESCAPE HACKER VR World! Ninja Kidz

10:02

Paxton ESCAPE HACKER VR World! Ninja Kidz

Ninja Kidz TV

görünümler 2 492 513

By Attacking Democrats, Trump Unites Them

7:23

By Attacking Democrats, Trump Unites Them

The Late Show with Stephen Colbert

görünümler 1 699 633