Her şeye rağmen Defne’yi bırakmayan kızlar! - Kırgın Çiçekler 86.Bölüm

Nida Razi
Nida Razi

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

9 gün önce
Esma Boz
Esma Boz

3:26

28 gün önce
Sez n Genc
Sez n Genc

Farkı bulan like 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😩😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😫🙁🙁😫😫 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫 😫😫😫😫😫😩😫😫😫😫 İki tane var

Aylar önce
çilek tv tv
çilek tv tv

😩🙁

Gün önce
çikolata yiyin Tmm mı
çikolata yiyin Tmm mı

2× de izleyin çok komik 🤣🤣😂

Aylar önce
Öykü İnci Dursun
Öykü İnci Dursun

03:23 bu benim ya😂

Aylar önce
CİCİ BİCİ TV
CİCİ BİCİ TV

0,25 hızına alın çok korkunç😰

Aylar önce
Ayşegül sena şen şen
Ayşegül sena şen şen

00:25

15 gün önce
CİCİ BİCİ TV
CİCİ BİCİ TV

😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😃😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Aylar önce
Başak Barkis
Başak Barkis

Kadın gıcık ya 😈😈😈😈😈

Aylar önce
Ali Gencer
Ali Gencer

aptall defne

Aylar önce
Elnur Mehdiyev
Elnur Mehdiyev

Aferin Eylülüm

2 aylar önce
Sude Akyüz
Sude Akyüz

3:25 ağır çekim alip izleyin eylulun fotografi varrr 🐻

2 aylar önce
Rana Arpacı
Rana Arpacı

At ağızlı Aleyna

2 aylar önce
Lolerin Dünyası
Lolerin Dünyası

Tam da bir anneye benziyor

2 aylar önce
Bmw Motors
Bmw Motors

Defne su anda bile ne kadar paragoz olsa da ilk bolumlerden cok farkli. O zaman daha bi farkliydi. Siz de oyle dusunmuyormusunuz

2 aylar önce
Bllie Eilish
Bllie Eilish

😣😠

2 aylar önce
Öykü Yapıcı
Öykü Yapıcı

😡mal kadın😒banane benim sorunum değil💕

3 aylar önce
Öykü Yapıcı
Öykü Yapıcı

Dert etme selam

3 aylar önce
nada ajvazi
nada ajvazi

sad mi ok po

3 aylar önce
Anne Marie
Anne Marie

Kadın yaşadı valla bir taşta iki kuş

3 aylar önce
Ramin
Ramin

Eylul cok guzel

3 aylar önce
Somayeh Ghafari
Somayeh Ghafari

aleyna cok cirkin ya

4 aylar önce
Neoyok A
Neoyok A

Bnçbçffdvnblö m şhgrsvñm. Ni. Vim. Ön hövdşvcböç mbnmş

4 aylar önce
Neoyok A
Neoyok A

Bbbşyifb. Co iç eski geç. Uçalım şarkı geç.b. çmbkşmbpm kim bol

4 aylar önce
Ecrin ATASOY
Ecrin ATASOY

Eylüle kaç like gelirse o yaşta olacak

4 aylar önce
qoi ovi
qoi ovi

Eylule,cemre daha gorgulu gibiler Aleyna gormemis😁😁😊😊🤣🤣🤣

4 aylar önce
Tiebee
Tiebee

Kacinci bolum acil cevap

4 aylar önce
UN PEU DE TOUT
UN PEU DE TOUT

Bonny King HD 86 bolum yazilmis ya

4 aylar önce
Elmemmed Cebiyev
Elmemmed Cebiyev

Aleyna hic güzel deyil

4 aylar önce
David38
David38

I u

4 aylar önce
Fatma Ozturk
Fatma Ozturk

Ya siz nası insanlarsınız . Ulan ölünce Alla hesap veremiyeceksiniz

4 aylar önce
Lalə Hesenova
Lalə Hesenova

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 farkı bulan bir like

4 aylar önce
Emine Şenyüz
Emine Şenyüz

Like atsınlar diye

16 gün önce
eee kkk
eee kkk

Salak ya 😠😠

19 gün önce
Анастасия Рахимова
Анастасия Рахимова

😍

2 aylar önce
PUBG ÇETESI
PUBG ÇETESI

Geri zekali

3 aylar önce
aysu bulduruc
aysu bulduruc

Harika dizi

5 aylar önce
Sılakopek guzel Yıldiz
Sılakopek guzel Yıldiz

Aferin eylül

5 aylar önce
bu cok guzel نزار خورشيد
bu cok guzel نزار خورشيد

Of defne

5 aylar önce
Elçin sude Demiray
Elçin sude Demiray

Defne kadar salak bi kız gormedim tabiki oyunculukta 😂❤

5 aylar önce
Ömer Karakoç
Ömer Karakoç

Define bir şettan diyenler 1 like atsın

5 aylar önce
Kubra Raimoska
Kubra Raimoska

Zjkp0

5 aylar önce
İlqar Kərimli
İlqar Kərimli

*harika dizi*

5 aylar önce
Deli KIZ
Deli KIZ

Eylul 10 tane fotograf cektin yuh artik

5 aylar önce
Deli KIZ
Deli KIZ

👏👏

5 aylar önce
Azra su Özmen
Azra su Özmen

15.Yorum Yuppiiiii Ayrıca defne havalara girdi bu aralar ama en sonunda annesi olmayınca yine ezikleșicek kızlarla yaptığı bütün cezaları ödiycek mal defne...

5 aylar önce
Ilayda Gizem Gursoy
Ilayda Gizem Gursoy

Oley

5 aylar önce
Lizkook Foreverr
Lizkook Foreverr

Bende. Böyle arkadaş istiyorum isteyenler +1

5 aylar önce
ilayda Blink
ilayda Blink

Yaaaa liskook 😙😙 heryerdeyiz 💖💖

4 gün önce
lara xxx
lara xxx

arkadas olalim o zaman

Aylar önce
Lizkook Foreverr
Lizkook Foreverr

+ifakat ikiz olur tanişalim. Benimkide lisa ,instagramin varmi

4 aylar önce
ifakat ikiz
ifakat ikiz

Aynen ya ama arkadaslarim benim bukadar muko oldugumu soyluyor hdksbdks tanisalim istersen 🐼bu arada benimde biasim lisa

4 aylar önce
seher okur
seher okur

Kohh

5 aylar önce
Esin Unic
Esin Unic

3:26 kadın Eylül'ün fotoğraf çektiğini nasıl anlamıyor, sesi bile açık telefonun

5 aylar önce
marry marry
marry marry

+Alp Navruz Aşk hdjfjjdjd

28 gün önce
Alp Navruz Aşk
Alp Navruz Aşk

Kadın poz bile veriyor

3 aylar önce
Ellie
Ellie

Yaw dizi işteee

5 aylar önce
ILAYDA SU dünyası
ILAYDA SU dünyası

Kırığın çiçekler çok güzel ☺😇 Maymay

5 aylar önce
Azra su Özmen
Azra su Özmen

Anlıyor ama anlamamıș gibi yapıyor... 🤗

5 aylar önce
Xanim Hesenova
Xanim Hesenova

Iyi oldu

5 aylar önce
Serhat Ergin Çetin
Serhat Ergin Çetin

1:22 OOH CANIM ÇEKTİ!

5 aylar önce
Maryam Al humaidi
Maryam Al humaidi

Defne tam bir salak

5 aylar önce
Səyalı Xəlilova
Səyalı Xəlilova

Evet Maryam Al humaidi

5 aylar önce
Beren nisa Dalak
Beren nisa Dalak

Ya nazan daha çok benziyor defne gerçek sandığı annesi hiç benzemiyor

5 aylar önce
Asya
Asya

Aslinda nazandan daha çok benziyor ikisinin kahve rengi saclari mavi gözleri

4 aylar önce
Aley Solaker
Aley Solaker

+Beren nisa Dalak kızım varya senii..

5 aylar önce
Beren nisa Dalak
Beren nisa Dalak

#arb kepez sanane yaa dizi sahnesine ģöre söyledim sensin salak

5 aylar önce
Aley Solaker
Aley Solaker

Salakmısın yaa zaten o değil

5 aylar önce
CİKCİK TV
CİKCİK TV

Defne tam bir salak

5 aylar önce
Arzu Hesenzade
Arzu Hesenzade

Aferin Eylül

5 aylar önce
Arzu Hesenzade
Arzu Hesenzade

Aleyna hic güzel degil

5 aylar önce
Şaban Serin
Şaban Serin

bencede kotu

Aylar önce
Fatime Bahtiyar
Fatime Bahtiyar

+Deli KIZ tamam canım sen anlamiyosun ben seni uyarmaya calistim anlamadin o yüzden daha ne desem de anlamiycaksin

4 aylar önce
Deli KIZ
Deli KIZ

+Fatime Bahtiyar laf sana değildi bence bunu anlayabilirsin:)

4 aylar önce
Fatime Bahtiyar
Fatime Bahtiyar

+Deli KIZ gördüklerime yazarim ama sen yaptigin yanlisi savunabiliyorsan eğer o sana yakışan bi harakettir

4 aylar önce
Deli KIZ
Deli KIZ

+Fatime Bahtiyar buna sen karışamazsın. Ama ben sadece bana gelen lafı savundum. Yargı yorumları tüm sosyal medyada var. Hepsine tek tek sanane yazamazsın.

4 aylar önce
Arzu Hesenzade
Arzu Hesenzade

Aleynadan nefret ediyorum

5 aylar önce
Yunus Colak
Yunus Colak

Ilkkkkm yorum

5 aylar önce

Sonraki

Defne’ye yeni kıyafetler! - Kırgın Çiçekler 86.Bölüm

02:44

Arkadaşını döven Büşra! - Kırgın Çiçekler 86.Bölüm

04:55

Yurda hoparlör yaptıran Neriman! - Kırgın Çiçekler 93.Bölüm

02:43

The Prince Family - Now We Up (Official Music Video)

2:59

The Prince Family - Now We Up (Official Music Video)

THE PRINCE FAMILY

görünümler 1 522 842

Defne’nin annesine korkunç oyunu! - Kırgın Çiçekler 75.Bölüm

15:45

Kötülüğün kitabı! - Kırgın Çiçekler 46.Bölüm

10:52

Kötülüğün kitabı! - Kırgın Çiçekler 46.Bölüm

Kırgın Çiçekler

görünümler 532 000

Deli gibi kıskanmak! - Kırgın Çiçekler 62.Bölüm

08:50

Deli gibi kıskanmak! - Kırgın Çiçekler 62.Bölüm

Kırgın Çiçekler

görünümler 999 000

Feride’nin tasarımları! - Kırgın Çiçekler 96.Bölüm

03:21

Kardeşi için endişelenen Defne! - Kırgın Çiçekler 91.Bölüm

02:54

Okulda kız kavgası! - Kırgın Çiçekler 25.Bölüm

06:31

Okulda kız kavgası! - Kırgın Çiçekler 25.Bölüm

Kırgın Çiçekler

görünümler 1 400 000

GOT7 "ECLIPSE" M/V

3:47

GOT7 "ECLIPSE" M/V

jypentertainment

görünümler 4 674 781

The Top 10 Weirdest Things About Being Pregnant!!

23:17

We Are Not The Same Person

9:26

We Are Not The Same Person

Danny Gonzalez

görünümler 1 086 146

Game Of Thrones Season 8 Episode 6 Finale TOP 20 WTF and Easter Eggs

20:10

GUESS THAT 2019 MOVIE TRAILER IN 1 SECOND CHALLENGE

11:54