HÖPÜRDETEREK COLA İÇTİM TROLLEDİM !

  • katma 7 aylar önce

    Aras KarafilAras Karafil

    Süre: 10:10

    Merhaba Arkadaşlar! Şapırdatma serimizden sonra Höpürdetme serimiz başladı ve bana cola içmem konusunda mesajlar attınız ve ben de güzel mesajlarınız karşısında kayıtsız kalamadım, 2.5 litrelik colayı içtim, toplamda 7.5 litre yapıyor! Her şey sizler için Troll Ailem! Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
    Beni İnstagram'dan da Takip Edin: instagram.com/araskarafil/
    iPhone X Çekilişinin açıklanmasına 2 hafta kaldı! Katılmak isteyenlere duyuru! Aşağıdaki linke tıklayıp, çekiliş maddelerini yapın ve bu harika çekilişe katılın Troll Ailem! :)
    trfilms.net/v-video-ZWciVGRxw-g.html

    sdfgytrwasz  aras karafil  höpürdetme  şapırdatarak  höpürdeterek  troll aras  kamera şakası  prank  pranks  coca cola  cola  kola  meşrubat  iphone x  trolledim  

Aras Karafil
Aras Karafil

C O L A L A N D I N! CYLE OKUYUN AHAHA :D videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :) Beni İnstagram'dan da Takip Edin: www.instagram.com/araskarafil iPhone X Çekilişinin açıklanmasına 2 hafta kaldı! Katılmak isteyenlere duyuru! Aşağıdaki linke tıklayıp, çekiliş maddelerini yapın ve bu harika çekilişe katılın Troll Ailem! :) https://www.youtube.com/watch?v=ZWciVGRxw-g&index=2&list=PLIJ9HWuMezQRhlpZZbRAR7RYMtg4cTaIj

7 aylar önce
Seyit Ahmet Satılmış
Seyit Ahmet Satılmış

Abi senin isteğine saygı duyuyorum ama senin yaptığın ayıp bir şey

2 gün önce
FreeFire-『TR』ẞĀRĀN 53
FreeFire-『TR』ẞĀRĀN 53

Me kadar komik dimi salak ya

5 gün önce
enes Aslan
enes Aslan

Acayip komik videolariniz var

Aylar önce
Senem Memmedov
Senem Memmedov

Katılıyorum

Aylar önce
Oyuncu l
Oyuncu l

4:28

9 saatler önce
Enes Kamacı
Enes Kamacı

-Colayla konuş sen -al ozaman sende telefonla konuş -alo kardeşim -napıyon kardeşim telefonu versene sjsnjdndnd

14 saatler önce
leagueofgame
leagueofgame

Abi olan kıyafete oldu qweqweqweqweqw

Gün önce
ALİ PAŞA
ALİ PAŞA

Arkadaşlar videoyu izlemenizi tavsiye ederim EN UTANÇ DUYDUĞUN AN ( adet bezim düştü ) https://m.youtube.com/watch?v=OzUf-9jZT9g&t=33s

Gün önce
Məkanə Əliyeva
Məkanə Əliyeva

Birde geğiriyor

Gün önce
Beril ile Challenge
Beril ile Challenge

Nevşehir Avanosta da yap şaka kırşehir deki insanlar çok atarlı bence ordada yap

Gün önce
Samet Tunc
Samet Tunc

Baştaki adam çok masum amw xchdbcjdjcj

Gün önce
Raif Ada
Raif Ada

Abi Ben olsam senin gibi yapardim yaninda olsam her istedigini yaparim en sevdigim YouTuber sin bir IPhone cekilisine katildim kazanamadim ama yinede zevkle izliyorum Ben olsam alirdim colayi colayla konusurdum YEGGGS

Gün önce
pınar medeni
pınar medeni

9:18 azer bulbul gibi titredi mübarek 😂😂

2 gün önce
Yvzcn Club
Yvzcn Club

tayt giyen ibne

2 gün önce
Ayşe ertekin
Ayşe ertekin

02.44o nasıl duruş

2 gün önce
Oyun Adamı
Oyun Adamı

Abi bidakine milletin ustune su dolu balon at ve gül

2 gün önce
Sanal alemci Kankalar
Sanal alemci Kankalar

En sondaki ıskalanan adamın arkasındaki kayada trol Aras yazıyodu fark edenler +1

2 gün önce
Furkan Artam
Furkan Artam

04:28 😂😂😂😂

2 gün önce
Mikail Başer
Mikail Başer

Siktirme oyuncusunu artik ya

3 gün önce
İclal Baş
İclal Baş

03:01 yıkıldım

3 gün önce
Fatma Altun
Fatma Altun

Abi insanların dediğini tekrarla onlara bişey sor sonra ne derlerse tekrar et

3 gün önce
Ahmet Dayanır
Ahmet Dayanır

Efsane trol helal olsun 😁😁😁😁

3 gün önce
Türk Reyizler
Türk Reyizler

1:04 cok iyi yaaaa

4 gün önce
e- resim
e- resim

Çok komik ama biraz israf etmissin be abi

4 gün önce
Eren53
Eren53

3:09 adam trip atıyo aq

4 gün önce
masal anlatma
masal anlatma

Kizlarida trolle

4 gün önce
patlıcan vs patates
patlıcan vs patates

SDFSİŞDFSADFALSFKASDLFKASDŞF

4 gün önce
modern gamer
modern gamer

Kayanımn üstünde Troll aras yazılı

4 gün önce
Osman efe BÖREKÇİ
Osman efe BÖREKÇİ

Bu videoda bir tişörtün daha ağzına kolalanmıştır

4 gün önce
oyun dünyası
oyun dünyası

Neden herkes sinirleniyor? Ben olsam "bi yudum versene" derdim

5 gün önce
OYUN GEZGİNİ
OYUN GEZGİNİ

:D bende

4 gün önce
El mrabet Zakaria
El mrabet Zakaria

Katakullu saka hep ayni yer figuran degisik bu da bir uyanilik.

5 gün önce
El mrabet Zakaria
El mrabet Zakaria

Sulu şaka

5 gün önce
İsa Albabayev
İsa Albabayev

Hic inan madım

5 gün önce
Beytullah Erden
Beytullah Erden

Basar

5 gün önce
Modifiye burda
Modifiye burda

Lan efsane gülmekten öldüm

5 gün önce
Merve Zelyurt
Merve Zelyurt

Cola ne abi?

5 gün önce
Enes Öngüç
Enes Öngüç

Abi kola serisine devam et

5 gün önce
Görkem Pubg
Görkem Pubg

1:00

5 gün önce
fn dndjjf
fn dndjjf

cola ne🤣

6 gün önce
Eren Akgün
Eren Akgün

😂😂 çok iyi ya

6 gün önce
Bertuğ Şimşek
Bertuğ Şimşek

Yavaş konuş kardeşim biraz tazmanya canavarı gibisin amk sakin konuşsan biraz

6 gün önce
Kırmızı Beyaz Kedi
Kırmızı Beyaz Kedi

4:34 Fışkırdı QWEQWEQE:QWE:QW:EWE

6 gün önce
Mustafa ÖZKAN
Mustafa ÖZKAN

o höpürtederek icmekmi aq

6 gün önce
evren ozkok
evren ozkok

Abi bakıyomda kola 6 TL olunca artık kola video çekmiyon

6 gün önce
Zeynep Aksoy
Zeynep Aksoy

Ne kadına nede erkege tayt giymeyi yakıştırmıyorum. İğrenç duruyo bilin isterim.

6 gün önce
Zeynep Aksoy
Zeynep Aksoy

4:08 çıldırıyorum😂😂

6 gün önce
Shhxhshs Hdh
Shhxhshs Hdh

Abi neden bir defa da cilekle trollemiyorsun

6 gün önce
Shhxhshs Hdh
Shhxhshs Hdh

Mehraba Aras abi

6 gün önce
gereklinin de gereklisi oyuncu
gereklinin de gereklisi oyuncu

Bok iç

7 gün önce
Murat Duyar
Murat Duyar

2:43 teki bakış idsushehjduahw kafayı yicem

7 gün önce
fatih akpınar
fatih akpınar

Abi

7 gün önce
Sude Koç
Sude Koç

En sondaki adamın hay allah belanı versin demesi çok komikti

7 gün önce
Hacının Neveleri
Hacının Neveleri

9:16

7 gün önce
Kilara Photoshop
Kilara Photoshop

Videonun açılışındaki küçük resimdeki adamı tanıyorum. Tanduk abi diye tanırlar. Ankara kızılcahamamda oturuyor.

8 gün önce
Enes Bgn
Enes Bgn

Aras kadar sabırlı olsak keşke 😂

8 gün önce
Mehmet Öner Taşkaya
Mehmet Öner Taşkaya

2.3 milyon kişi buna inanarak izliyor yani öyle mi?

8 gün önce
yaşar aga
yaşar aga

6:57 de arkada trol Aras yazıyı eodljxx

8 gün önce
Mörfi
Mörfi

9:56 "YARRAGIMI" (MİZAH AMAÇLIDIR,CİDDEN SÖYLENMEMİŞTİR.)

8 gün önce
Kadir GCL
Kadir GCL

6.18 yıyısıyorlar aq asdaskds

8 gün önce
Umut YemişenHd
Umut YemişenHd

abi gülmekten öldüm yaaa bir ara gülme krizi geçirdim 🤣🤣🤣🤣😂

8 gün önce
EGT- Mustafa
EGT- Mustafa

Abi konuşma engellisiymiş gibi haraket dili ile trolle +1

8 gün önce
Nilgün Akan
Nilgün Akan

Tiktoktan gelenler +1

8 gün önce
AHMET MEHMETOĞLU
AHMET MEHMETOĞLU

BU BANA DENK GELSE ASARIM BUNU

8 gün önce
Cagla ŞeKEr
Cagla ŞeKEr

Bu yorum ilk kişi için😃

9 gün önce
Goksel Altan
Goksel Altan

Mk hep sacma videolar yüklüyo takipçisi 1 milyonu geçmiş kamilin

9 gün önce
isko Ozdmr
isko Ozdmr

Trol evimiz aras babamız troll aras bari o kadar belli etmeseydiniz

9 gün önce
Sibel Ünal
Sibel Ünal

Colayla gonuş +1

9 gün önce
sergio
sergio

Şunun videolarının gerçek olduğunu sanan beyinsizlere selam olsun

9 gün önce
Serhat Durmaz
Serhat Durmaz

9:09 daki çocuk karpuz videodanda var amk MSKZKEKZKE

9 gün önce
Serhat Durmaz
Serhat Durmaz

4:25 WMKXEMKDKEKXKE

9 gün önce
hamza efe dönmez
hamza efe dönmez

5: 59 arkadakiler yiyişiyor

9 gün önce
İbrahim Mamak
İbrahim Mamak

onceden haber etmis hepsine

9 gün önce
İbrahim Mamak
İbrahim Mamak

abicim cok belli oluyo

9 gün önce
Ege Bodur
Ege Bodur

6:20 Yİ İZLEYİN

9 gün önce
Furkan Deepeli
Furkan Deepeli

4.30 o ne amkk hshshshs

9 gün önce
Naci Kanyılmaz
Naci Kanyılmaz

Bunu kekolara yap

9 gün önce
Erdal Başkomiser
Erdal Başkomiser

Sonrakini koymasaydın amk

9 gün önce
Buket Aslan
Buket Aslan

İnsegram da gelenler +1

9 gün önce
Berat Seyar
Berat Seyar

Abi höpürdeterek diyorsun Gusül alıyorsun QEWREGFHE

9 gün önce
Saleh Cabbarov
Saleh Cabbarov

4:29 birseye benzedi cola😂

9 gün önce
Saleh Cabbarov
Saleh Cabbarov

02:39 bir tane azina vurucam tq😂

9 gün önce
Annoyed Panda
Annoyed Panda

Sporcu sırık ve değerli taytı 😂

9 gün önce
_-/By_ Dry\-_
_-/By_ Dry\-_

Reiz ev adresi ver tişört pantolon felan gonderiyim para istemez.

9 gün önce
мєѕυт
мєѕυт

ARAS VE ARKADAŞLARI RP 100 AMK

9 gün önce
Baver Lavin
Baver Lavin

abı lutfen sapırdatarak bal yee

9 gün önce
Baver Lavin
Baver Lavin

lutfenn

9 gün önce
Murat Dursun
Murat Dursun

Tam recep ivedik

9 gün önce
peder pw
peder pw

7:09 benim telefon caliyo zannettim

9 gün önce
Tek Derdimiz VATAN
Tek Derdimiz VATAN

Anladık ayfonun var

9 gün önce
aziz doymaz
aziz doymaz

Kavga ettin mi hiç

10 gün önce
Ekin Oktar
Ekin Oktar

KOLAM İÇİN

10 gün önce
Erkin Inan
Erkin Inan

Adamlar seni dövcek

10 gün önce
Iphone Bedava Oyun ve Uygulamalar
Iphone Bedava Oyun ve Uygulamalar

Abi sen insan olamazsın yaaaaa 😂😃😃😃

10 gün önce
Zahide Akkaya
Zahide Akkaya

*Sen nasıl bir kralsın?*

10 gün önce
Ali Cokgezici
Ali Cokgezici

Gülme krizine girdim resmen

10 gün önce
yunus. pro kartal
yunus. pro kartal

abi yaptığın ayıp yani bide gaz yapıyorsun ayıp harbiden

10 gün önce
rappxla Klan
rappxla Klan

Suratini sikiyim

10 gün önce
Tufan Çoban
Tufan Çoban

Neden hiçbiri kalkıp gitmiyo amk

10 gün önce
niyazi azimov
niyazi azimov

aynen gercek deyil

4 gün önce
horney jung
horney jung

Çünkü gerçek değil

8 gün önce
ŞEFİKA İKİZ
ŞEFİKA İKİZ

7:00 da TROL ARAS YAZIYOR

10 gün önce
Rabia Toprak
Rabia Toprak

07:11 de arka duvarda troll aras yaziyor

10 gün önce
Yunus Emre Özcan
Yunus Emre Özcan

O bakış ve o geyirme beni benden aldı,😂😂

10 gün önce
LEE JONG SUK
LEE JONG SUK

Cedi osman diyor ya sksjsksk ♥️

10 gün önce
Nuterella
Nuterella

Kesinlikle dogru ben orda kolanim icindeki asitim

10 gün önce
onur Tutar
onur Tutar

Bir kerede saka oldugunu söylemesen

10 gün önce
Emre Sezer
Emre Sezer

Rp olduğunu bilsemde izlemek keyifli

10 gün önce

Sonraki

HÖPÜRDETEREK COLA İÇTİM TROLLEDİM 2 !

11:35

HÖPÜRDETEREK COLA İÇTİM TROLLEDİM 2 !

Aras Karafil

görünümler 610 000

İNDİRAGANDİ YAPARAK TROLLEDİM ! (ÇEKİLİŞ VAR)

10:37

BEST OF PRANK 2019

10:43

BEST OF PRANK 2019

The Boss

görünümler 2 100 000

10 vs 1: Rating Girls By Looks & Personality

8:33

10 vs 1: Rating Girls By Looks & Personality

Jubilee

görünümler 2 402 871

1.000.000$ DÜŞÜREREK KIZ TAVLAMAK ! (Parayı Aldı)

15:01

1.000.000$ DÜŞÜREREK KIZ TAVLAMAK ! (Parayı Aldı)

Ali Muhsin Atam

görünümler 5 600 000

Highly Creative People That Are On Another Level ▶3

11:38

YER ÇEKİMİNE MEYDAN OKUDUK!! ft. Uras Benlioğlu

10:44

YER ÇEKİMİNE MEYDAN OKUDUK!! ft. Uras Benlioğlu

Deli Mi Ne?

görünümler 2 600 000

Dev Balonla Kola + Mentos Deneyi

07:02

Dev Balonla Kola + Mentos Deneyi

OHA diyorum!

görünümler 2 400 000

TOPLA TUZAK KURUP TROLLEDİM ! (%100 RONALDO & MESSİ)

12:18

Attempting A Hollywood Movie Audition!

29:05

Attempting A Hollywood Movie Audition!

Dolan Twins

görünümler 2 156 387

Extreme Camo PRANK in Hide & Seek!

24:56

Extreme Camo PRANK in Hide & Seek!

Preston

görünümler 4 608 246

SIDEMEN GO BACK TO SCHOOL

59:16

SIDEMEN GO BACK TO SCHOOL

Sidemen

görünümler 7 053 264

I'm Gay - Eugene Lee Yang

5:09

I'm Gay - Eugene Lee Yang

The Try Guys

görünümler 9 629 735

EVERY PREGNANCY EVER

5:28

EVERY PREGNANCY EVER

Smosh

görünümler 1 911 846

Messed up MYSTERY RIDDLES to Test Logic Skills

11:53

Messed up MYSTERY RIDDLES to Test Logic Skills

AzzyLand

görünümler 3 264 072