Genç Kadın Otobüse Mini Etekle Bindi 10 Dakika Sonra Bakın Hayatı Nasıl Değişti

  • katma 3 aylar önce

    Aramızda KalsınAramızda Kalsın

    Süre: 4:15

    Genç Kadın Otobüse Mini Etekle Bindi 10 Dakika Sonra Bakın Hayatı Nasıl Değişti
    En büyük günah Allahü teâlânın gazabına sebep olan günahtır. Bunu da biz bilemeyiz. Allahü teâlânın gazabı günahlar içinde saklıdır. Onun için her günahtan kaçınmalıdır. Belki bizim büyük sanmadığımız bir günah, Onun gazabına sebep olabilir. Nefsine yenilip günah işleyen de, korku içinde olmalıdır. Gelin dinle dalga geçen bu kızın hikayesine hep birlikte göz atalım. Video hakkındaki soru ve görüşlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz, İyi seyirler :)
    Kanalıma Abone Olmak İçin : trfilms.net/ch-UCsIU...
    Popüler Videolar;
    ► Spor salonunda asla yapmamanız gereken 5 şey :
    www.kisa.link/7uMn
    ► Tuzak kurup dev yılan yakalayan zeki çocuk : www.kisa.link/7uMr
    ► Sahiplerini koruyan inanılmaz köpekler : www.kisa.link/7uMF
    ► İzlenmesi yasaklanmış 5 film : www.kisa.link/7uMI

    Beni takip edebileceğiniz, merak ettiklerinizi çekinmeden
    sorabileceğiniz sosyal medya hesaplarım ;
    İnstagram; instagram.com/muhammedztrkk/?hl=tr
    İş görüşmeleri , reklam , sponsorluk , telif hakkı sorunları , istek ve şikayetleriniz için bana mesaj yollayabilirsiniz. Saglammertyigit@gmail.com
    Kullandığım Kaynak Siteleri (line.do, wikipedia.org, future.wikia.com, faturetimeline.net, humanknowledge.net, preceden.com, youtube.com, onedio.com, webtekno.com)
    Music : İncompetech.com
    Aramızda Kalsın kanalında dünyanın en destansı olaylarını bilgi, eğitim, eğlence ve motivasyon kategorileri altında hazırlayıp sizlerle paylaşıyorum. Dünya ve Türkiye gündeminde gerçekleşen ilginç, sıra dışı ve motive edici olayları hazırladığım videolar ile sizlerin beğenisine sunuyorum.
    Kaliteli ve ilham verici videolar hazırlamak için girdiğim bu macerada benimle birlikte olmak için kanalıma abone olabilirsin.
    Teşekkürler.

    Aramızda Kalsın  ilginç  komik  tuhaf  bilgi  eğlenceli  korkunç  yok artık  en5  hakkında  paranormal  10şey  herşey  en10  magazin  yuh  5şey  top10  top5  haberler  gizemli  bilinmeyen  dünyanın  en  oha  son  dakika  gündem  şok  genç  kadın  otobüse  mini  etekle  bindi  10  sonra  bakın  hayatı  nasıl  değişti  

ramazan girdap
ramazan girdap

05330981722 Istanbul içi bayan arkadaş arıyom vatsap var gizliye açık nom bekarım

10 gün önce
Elmas Nasıl Bulunur
Elmas Nasıl Bulunur

https://www.youtube.com/watch?v=E8jAw0qHeGA&t=104s elmas altın ve değerli taşları bulmak istiyorsanız kanalıma abone olun ve beyenin videolarımı izleyin, diamond gold and precious stones we want to find subscribe to my channel and watch videos

28 gün önce
Ali Duymaz
Ali Duymaz

Cocuk ofilmleri

Aylar önce
Mahmoud Shokraee
Mahmoud Shokraee

3

2 aylar önce
kan uykusu
kan uykusu

Slm yas 33 kahraman marasliyim evliyim mutsuzum beni anlaya bilcek olan bayanlar arsin ozle acik 0544 498 22 73

2 aylar önce
Guwanc BASIMOW
Guwanc BASIMOW

.....

2 aylar önce
Firtina 3861
Firtina 3861

B

2 aylar önce
Mehmet Yardim
Mehmet Yardim

Cnm bisey çekti

2 aylar önce
Seyma Derin
Seyma Derin

Basliga bakinca kizin hayati degisdi sandim allahim

3 aylar önce
Tacetin Ozkorkmaz
Tacetin Ozkorkmaz

@Seyma Derin seyma hm duzgun konus

2 aylar önce
Seyma Derin
Seyma Derin

@Tacetin Ozkorkmaz geri zekali

2 aylar önce
Tacetin Ozkorkmaz
Tacetin Ozkorkmaz

Slm. Seyma hm ara konuşalım pişman olmazsınız selçuk 0555 030 08 25ara

3 aylar önce
Cumali Çoban
Cumali Çoban

Allah'ım hakkımızda hayırlısını ver.islamin hiç bir şeyi ile dalla geçmemek lazim

3 aylar önce
Mehmet Karaman
Mehmet Karaman

AQ bu kadar yalanı bir arada uyduran şerhsiz görmedim sahtekar dinciler böyle düzenbazlık yalanları uydurup halkı kandırdığını sanıyorlar.

3 aylar önce
Mehmet Kara
Mehmet Kara

hadi be beyhude Binlerce masumu öldüren camileri  kutsal mekanlar yerle bir ediliyor  bu zalimlere niye bir sey olmuyor  Filistinde Afganitanda yemende suriyede irakta  Daha Dünyanin bircok yerinde yapilan zülüm cocuklara kadinlara tecavüz edenler enser vakfinda erkek cocuklara tecavücüler niye ölmiyor

3 aylar önce
Mustafa Arici
Mustafa Arici

İyide o kapalı kadının içwrikle ne alakası var bunun izahini bilen varmi denyo paylaşimi yapana anlatsın ben anlatamam.

3 aylar önce
Mahir Ekrem GÖĞÜŞ
Mahir Ekrem GÖĞÜŞ

Şu videoyu hazırlayan arkadaşın beyni küflenmiş galiba kullanmaya kullanmaya. 21. Yüzyıldayız sene olmuş 2019 böyle şeylere inanan kaldı mı ya cidden? Sayenizde kendi dinimden her geçen gün daha da soğuyorum. Lütfen beyninizi kullanın allah o kadar beyin vermiş, boşa gitmesin

3 aylar önce
Hilmi Kanbur
Hilmi Kanbur

Şehit türk askerlerine avustralyada bir röpörtaj verirken kellededi o biri .peki o ne olacak..

3 aylar önce
alican dogan
alican dogan

Ona inandinizmı yani o kelimeleri alıntı olduğunu bilmenizi isterim apoya da sayın dediği idda edildi öyle oyunlar oynandiki daha niceleri neler var kesinlikle yalan o gibi konular

Aylar önce
Ayhan Kerem
Ayhan Kerem

Merhaba ben ayhan hanımlar arasin seksi çok seviyorum 05356867126

3 aylar önce
Seyma Derin
Seyma Derin

Salak yaaa hic utanmma yokmu sende geri zekali

3 aylar önce
YAŞAR Şensoy
YAŞAR Şensoy

yasarsensoy.flptr.com

3 aylar önce
Qalib Dadaşov
Qalib Dadaşov

Allah böyükdü ona inanmayan kafirdi

3 aylar önce
Cemanur Tuncay
Cemanur Tuncay

miyyy

3 aylar önce
Gülcan Yalçın
Gülcan Yalçın

Bu meselenin giyilen kıyafetle alakası yoktur. Allah'la dalga geçmek durumu anlatılmıştır. Bu durum elbette iğrençtir fakat bunu açık giyinen yapar diye aksedip şeytanlaştırmanız çok çirkindir. Hiç kimse bir kadının giydiği kıyafete karışamaz. İstediğimiz her şeyi giyebiliriz istersek mini etek giyeriz istersek tesettürlü oluruz. Açık olmamız taciz olaylarını haklı çıkarmaz. bi tek mini etek giyen mi tacize uğrar sanırsınız tesettürlü olan kadın da tacize uğrar. Sapık zihniyetler sürdükçe ve siz bunları destekledikçe bunun sonu gelmeyecek. Asıl bunun hesabı sizlerden sorulur.

3 aylar önce
ChumsCrubber
ChumsCrubber

Wattpatten hallice

3 aylar önce
Jun Pow
Jun Pow

Abi sen gerçek misin ya ?!!!! Yapacağın kurguyu senin, sadece eksi vermek için girdim videoya zaten.

3 aylar önce
Vatan Sever Genç
Vatan Sever Genç

Clickbate yapma bari

3 aylar önce
Harbi Manyak
Harbi Manyak

Trendlendin

3 aylar önce
Zımparaİleotuzbirçekenpinokyo
Zımparaİleotuzbirçekenpinokyo

Diyologlar güzelmiş. Bana vay amk kesin yaşanmıştır dedirtti.

3 aylar önce
Taner Yıldız
Taner Yıldız

Kurban olurum ben Allaha

3 aylar önce
Sude Topal
Sude Topal

Adamda öyle demese iyiydi

3 aylar önce
Sabri Kalan
Sabri Kalan

Sude hanim mrb

Aylar önce
MentaLMindFn
MentaLMindFn

YAPACAĞIN VİDEOYU SİKEYİM

3 aylar önce
Yağız
Yağız

İnandığım dinin saçmalığına bak

3 aylar önce
Çakır gt
Çakır gt

Kötü örneklemelerde kadının kullanılması özellikle bunun din üzerinden yapılması açıkça bir siyasi göstergedir.

3 aylar önce
Rümeysa Uğur
Rümeysa Uğur

Örtünmeyeyen pislik ötesi pisliktir

3 aylar önce
Çınar Şimşek
Çınar Şimşek

İnsanları kandırmadanda islama davet edebilirsiniz İnsanları aptal yerine koymak daha büyük bir günah bence...

3 aylar önce
bokyiyyenpattes
bokyiyyenpattes

Kaynak :GÖTÜM

3 aylar önce
rabia
rabia

Kesin yaşanmıştır...

3 aylar önce
Yalnız Adam
Yalnız Adam

@rabia hanım nasıl sınız

2 aylar önce
metin arslan
metin arslan

Beyinsiz.rabia.....bok.yasanmlstlr

3 aylar önce
Ferhat Ozgenc
Ferhat Ozgenc

@rabia Slm Haklisin rabia hanım

3 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

Nerden biliyorsun?

3 aylar önce
rabia
rabia

@metin arslan hayır Metin Kardeşim, ben burada düşüncemi yazdım ve bu yoruma neden bu kadar takıldığınızı merak ediyorum.

3 aylar önce
Mylifeis funny
Mylifeis funny

İbret alındı Allah razı olsun

3 aylar önce
Bünyamin Öztürk
Bünyamin Öztürk

Mylifeis funny

Aylar önce
Can yüksel
Can yüksel

Yaww bi siktir git MK saçma saçma hikayelerle insanların beynini yıkmayın. Tamam din ile dalga geçmek hoş değil ama böyle hikayelerle insanları kışkırtıyosun uz

3 aylar önce
Bu Videolar Benim
Bu Videolar Benim

Eğer islam dinini anlatıcaksanız islami bir şekilde anlatın videoyu izlemedim sadece kapak fotonuzla bile islama aykırısınız.Bunun hesabını ahirette vereceksiniz

3 aylar önce
Naciye Çağlı
Naciye Çağlı

Çok aşırı açık giyinmek hiç sevmem erkeklerin dikkatini çekmekten başka bir şey değil

3 aylar önce
Sabri Kalan
Sabri Kalan

@Naciye Çağlı bence bir bayan kendine yakisana yapsin

Aylar önce
Siyah Beyaz 190367
Siyah Beyaz 190367

@Naciye Çağlı çok kapalıda giyinme tatlı olursun ;)

2 aylar önce
Yalnız Adam
Yalnız Adam

@Naciye Çağlı çok haklısın dikat çeken bayanları hiç sev mem azdırıyorlar beni

2 aylar önce
Naciye Çağlı
Naciye Çağlı

@Ferhat Ozgenc Teşekkür ederim Ferhat Bey

3 aylar önce
Ferhat Ozgenc
Ferhat Ozgenc

Slm çok doğru katılıyorum sana. Naciye hanimm

3 aylar önce
Curlymedussa
Curlymedussa

Kendinizden farklı olan her şeyi kendinize benzetmeye çalışıyorsunuz farklı olan her şeyden nefret ediyorsunuz yaratıcının sevgi dolu ve merhametli olduğunu biliyorum Çünkü yaratıcı gücünü iliklerime kadar hissediyorum ve yaratıcı kadınları açık ve kapalı olarak ikiye ayıracak ve onları bir nesne gibi görüp vücutlarını nesneleştirecek bir zihne sahip değil o yaratıciyi siz yobazlar yarattınız.Kadin vucudunu gunahlastirip nesnelestirdiniz.cag disi ve korkuncsunuz.

3 aylar önce
Kaan Arm
Kaan  Arm

yani kapalı acık diye ayırıyor birazcık. nur suresi 31. ayette mümin kadınların görünen kısımlarını (diyanet burada görünen kısımlarına örnek olarak el ve yüz demiş) örtmesini ve başörtülerini takalarının (sanırım taka ile kast ettiği kadının göğüsleri) üzerine kadar salmasını söylemiş.

3 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

Salam.nasilsiniz?siz namaz kiliyormusuz?

3 aylar önce
Cat 36
Cat 36

Dini içerik olan herhangi bir toz tanesi bile çıkar içindir.

3 aylar önce
Dudu Aydogdulu
Dudu Aydogdulu

Cat 36 xxsjdhfqbkfvdfhjjhtniitfddq

2 aylar önce
Zehra Fidan
Zehra Fidan

Bu resmen kadına yapılan bi taciz kimse kimseye kıyafeti ile ilgili "nasihat" edemez şunu giy bunu giy diyemez öyle bir anlatılmış ki taciz olayında taciz edilen kişi suçlu gösterilmeye çalışılmış öldükten sonra Allah'ın kime ne diceği sadece o kişiyi ilgilendirir nasıl bi terbiye yoksunluğu bu ya

3 aylar önce
Ferhat Ozgenc
Ferhat Ozgenc

Haklisin zehra hanim

3 aylar önce
metin arslan
metin arslan

O.bir.dost.olarak.uyarmls.o.kendini.teshir.ediyor...hayatından.menmun.ne.mutlu.ona

3 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

Salam Zehra x.

3 aylar önce
Vurak Özçibit
Vurak Özçibit

hahahahshsjsjsjsjs olaya bak siktirin gidin böyle şeylere inananlar şaka mısınız siz aga? şu video dinle alay etmenin en büyük örneğidir

3 aylar önce
İlkan Çakmak
İlkan Çakmak

Şöyle aptal saptal şeyleri düşünceğinize okuyun oku. Her şey o zaöan çözülcek. Biri cehenneme gitcekse bu videoyu hazırlayan mal vip zaten.

3 aylar önce
Meftun Cagli
Meftun Cagli

Pesput

3 aylar önce
Metin Fellow
Metin Fellow

Çok saçma amkdjdjdkshshd

3 aylar önce
Mert Aras
Mert Aras

Ya bu palavracı aptal orospu evladına inanan var mı ciddden? ayrıca isteyen istediğini giyer aptal orospu çocukları sizene amk ne yobaz insanlarsınız kimse kapanmak zorunda değil sizin gibi aptal çomarlar yüzünden gelişemiyoruz bu amınakodumun kanalıda anca palavra sıkıyor zaten dinden prim yapıyor, söylediklerime karşı düşüncesi olan olursa ben de onun ta allahını sikeyim amk çomarları dininizide sikeyim

3 aylar önce
Ali Kütük
Ali Kütük

Kesin yaşanmıştır amk

3 aylar önce
Dimension C-160 Delta
Dimension C-160 Delta

TRU STORY

3 aylar önce
haydr_a
haydr_a

Yav götünüzden element uydurmayın sizin yüzünüzden türkiye de radikalizm bu kadar fazla Yok neymiş mini etekle binmiş miş falandı filandı Boş yapacağına kardeşim git bi sosyal sorumluluk projesi tanıt işiniz gücünüz prim

3 aylar önce
Guler Solmaz
Guler Solmaz

@Bir Eleştirmenin Düşünceleri 😂😂🤣🤣🤣

2 aylar önce
Çınar Şimşek
Çınar Şimşek

çelik paktı Bir Eleştirmenin Düşünceleri rfmdfjefodwıdfodffokeskodfew

3 aylar önce
Bir Eleştirmenin Düşünceleri
Bir Eleştirmenin Düşünceleri

Kardeşim adam doğru söylüyor bende video olan kızla beraber şu an cehennemde starbox'a gidiyoruz benim ölme sebebimde ataturk'e hakaret eden insana küfür etim diye burdayım ibretlik hikaye

3 aylar önce
Guler Solmaz
Guler Solmaz

Ben de size gercek olay anlatiyim. Bursa cekirgede arkadasim leyla israrla bak bak diye birini gosterdi. Kadin siyah carsaf giymis ama vuran sabah gunesi onu anadan uryan gosteriyor ve herkez ona bakip guluyordu. Kadina yaklasip kulâgina durumu fisildadim. Cevap mi? SANA NE. GIT ISINEEE.

3 aylar önce
Siyah Beyaz 190367
Siyah Beyaz 190367

@sevda çiçeği selamlar.sizinke tanışmak isterim.açık ve net sözlü bir erkeğim 🌷🌷🌷

2 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

@sevda çiçeği ne oldu Sevda x..

2 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

@sevda çiçeği bizdendende Turkiyeye salamlar.sen bana yaz o zaman.benim vatsap numaram.+994705229287..yaz bana vatsapa.

2 aylar önce
sevda çiçeği
sevda çiçeği

@Tural. Baku tabiki dost oluruz ama burada müsait bi ortam değil , Benden telimi isteseniz olur mu mesela , Nasıl verebilirim , Azerbeycan kardeş ülke Bizim için , Selamlar

2 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

@sevda çiçeği ozel dedikde ki...ben Azeribaycanda yasiyirum ve isterdim Turkiyede bir dostum olsun.istiyormusun dost olaq?

2 aylar önce
Ali Sarı
Ali Sarı

Aramızda kaldın Tam bi malsın

3 aylar önce
İzindeyiz ATAM
İzindeyiz ATAM

Hahahhahaa bu be saçma bi kurgu amk güldüm ölmekten sen senerist ol kanka güzel yalan atıyosun

3 aylar önce
İzindeyiz ATAM
İzindeyiz ATAM

damar tezcan knk okuldan yeni geldim trendlerr bakıyodun geldim bu sacma başlığı gördüm az gülüp eğleniyim diye geldim bide kapak fotorafında annen varya ondan amk cahili seni inanmıs bide bu aptala

3 aylar önce
Ayse Nur
Ayse Nur

@damar tezcan burda "Allah sizi ıslah etsin"demendeki amaç???

3 aylar önce
Ayse Nur
Ayse Nur

@Deniz Vural Ayn :d

3 aylar önce
damar tezcan
damar tezcan

siz beyni olmayan insan musvetteleri...madem böyle bi yorum.yapacaksınız niye dinliyosunuz.allah sizi ıslah etsin.....

3 aylar önce
Deniz Vural
Deniz Vural

İzindeyiz ATAM aga her şeyi dine bağlar olmuş millet birde ona yanıyorum ya habsjwbsjabshsbhsjqsb

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

Geçende bi porno izledim amk 4 tane adam bi karının içine aynı anda giriyorlar ben hiç helak olan bir pornocu haberi görmedim hani nerde allahiniz onlarıda helak etsin ! Yemez 21. Yüzyılın turkiyesinde bu hikayelerle milleti kandıramazsınız en geç 2050 de İslam bitecek!

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

@cCc BOZKURT cCc alevi değilim ickici değilim ama dinsizim evet . Ve buda saygı duyulması gereken bir sey

3 aylar önce
Ayse Nur
Ayse Nur

@cCc BOZKURT cCc müslümana kâfir diyenler dinden çıkar herkes deme bari biraz at gözlüğünü çıkar

3 aylar önce
Ruken Erkan
Ruken Erkan

@cCc BOZKURT cCc bir tanesi dinsiz diye tüm chp liler dinsiz içkici alevi olmuyor zeka küpü

3 aylar önce
cCc BOZKURT cCc
cCc BOZKURT cCc

Ben boşuna demiyorum chp ye oy verenler 1)Alevi 2)İçkici 3)Dinsiz Diye

3 aylar önce
Mazi Magazin
Mazi Magazin

Ünlülerin Mazi'deki Aşkları... Sinan Akçıl-Hadise, Kenan Doğulu-Çağla Şikel ve daha fazlası için kanalımıza abone olmayı unutmayın!

3 aylar önce
Ali winge
Ali winge

Yahu Allah bile iftira atiyorlar ne güzel kurgu Dini sen Allah anlat

3 aylar önce
İsmail Asa
İsmail Asa

Alışveriş winge hu ko

2 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

Amk pornocu karılar niye helak olmuyor amk karının göt deliğine 2 tane adam birden giriyor o kadın neden helak olmuyor amk

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

@Talip Sedat Cevat Umut sen bence bu konuyu iyi araştır sonra cevap yaz islam da neden islam neden başka din değil cevabın belli senin anan baban müslüman onlar eğer Budist olsaydı sende Budist olacaktın bu kadar basit hepsi yalan din basit insanlar için gerçek zeki insanlar için yalan ve yöneticiler içinse kullanışlıdır

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

@Talip Sedat Cevat Umut kurandaki mucizelerin yalan olmadığını bana kanitlarmisn kurandan önce de destanlar vardı onlarda olağan üstü şeylerdi ve tanrıyla cengizhanin mucizeler inden bahsedilirdi kuran da da aynı saçmalıklar var yani kuran ı yazan adam belliki destanlardan falan etkilenip bu tür mucizeler yazmış ama kanıt yok

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

@Talip Sedat Cevat Umut peki neden bilim insanları müslüman değil madem mucizeler var ve kesin olarak eminsin neden millet inanmıyor neden sadece geneli cahil olan insanların inandığı bir şey bu din

3 aylar önce
Talip Sedat Cevat Umut
Talip Sedat Cevat Umut

@EKREM İMAMOĞLU Kuran mucizeleri yaz googleye ,kurandaki bilimin keşiflerini okuda gör.Ayrıca big bang, atomların kaynağının ne olduğu problemi, karmaşık hayatın ve şuurun kökeni problemi ve herşeyin tesadüfi boş manasız hedefsiz olduğu düşüncesi bence akıldışı olduğundan, uzay boşluğunda mânâ arayışım beni Allah'a götürdü.

3 aylar önce
EKREM İMAMOĞLU
EKREM İMAMOĞLU

@Talip Sedat Cevat Umut evet çok doğru bir şey söyledin peki sizin inandığınız şeyin kanıtı nedir bana söylermisin sizin inandığınız şeyde en az onların inandığı saçmalıklar kadar boş boş şeyler

3 aylar önce
Ya boş yapma Aq
Ya boş yapma Aq

Arkadaşlar hikaye doğru ben oradaki koltuktum

3 aylar önce
Ya boş yapma Aq
Ya boş yapma Aq

İzindeyiz ATAM evet kgkfkdllsf

3 aylar önce
İzindeyiz ATAM
İzindeyiz ATAM

Halay ASMR sendemi hikaye karakterisin

3 aylar önce
ARGEŞ Botan
ARGEŞ Botan

@Ayse Nur mrb nasılsın tanışa bilir miyiz

3 aylar önce
Ayse Nur
Ayse Nur

Ulan ajajajajaj

3 aylar önce
Deniz Vural
Deniz Vural

Halay ASMR anskm shxagvahcehahcagddga

3 aylar önce
SELENA
SELENA

Amına koyduğumun boşları

3 aylar önce
Seyithan imranoğlu
Seyithan imranoğlu

bir insanin ar damarı çatlamışsa beynine şeytan girmişse ne yapsanda o insanlar bildiğini söyler ve en acısı şudur hiç bir şey bilmediği halde insanları kandırırlar nasil bir çaresizlik içinde oldukarını bilmiyorlar

3 aylar önce
BLACK PEARL
BLACK PEARL

Lan inanmayın böyle şeylere Kuranda zaten kime ne olacağı yazıyor gidin oradan bakın arzalımısınız nesiniz yaww

3 aylar önce
Cops _SM_Clan Wars TR
Cops _SM_Clan Wars TR

Kesin yaşanmıştır Bu mkmanxjdjxjshzsjzbjszhjshza

3 aylar önce
Ayse Nur
Ayse Nur

Yani ben bundan daha gerçekçi hikâye görmedim

3 aylar önce
Deniz Vural
Deniz Vural

Cops _SM_Clan Wars TR bu konuda allahın ismi geçiyor tövbe dalga geçme valla çarpılırsın ya da yanarsın sbaıqnsuwbqjabjebsjbjbajabshwbajsbsjabdhajabssvbzbshaba

3 aylar önce
Talip Sedat Cevat Umut
Talip Sedat Cevat Umut

Neden olmasın ,benimde benzeri tecrübem var 😁 otobüste dövmeli mini etekli memeleri açık ve dövmeli kıza kibarca ayıptır günahtır demiştim uyarmıştım, kadın çirkefleşmişti bana küfürle hakaretle saldırdı,bende el kaldırmadım tokatlamadım ama durdurmak için saçını yoldum,çığlık attı 😁 ,otobüsten attılar tabi beni 😂yani millet olarak aramızda Atatürkçü muhafazakâr savaşı var kardeşş

3 aylar önce
Ömer Şahin
Ömer Şahin

gerçeklik %100

3 aylar önce
Naciye Kimene
Naciye Kimene

https://youtu.be/8S4xhDkfJR8

3 aylar önce
Ali Tetik
Ali Tetik

Yarabbi bizi affet

3 aylar önce
ahmet sezgin
ahmet sezgin

Izmir olgun yasli bayanla tanismak istiyorm 05462059063

3 aylar önce
Umut Fidan
Umut Fidan

Orrospu çocuğu burda ne anlatılıyor ne konuşuyor yaptığın muhabbete bak

3 aylar önce
Mery Mery
Mery Mery

ALLAHIM pis kotu huylu insanlardan SANA siqinirim.AMIN🤲

3 aylar önce
Ahmet Kaya
Ahmet Kaya

Jjh

3 aylar önce
Büşra Büşra
Büşra Büşra

12 yorummm

3 aylar önce
Sabri Kalan
Sabri Kalan

@Büşra Büşra nasilsiniz busra hanim

Aylar önce
Mahmutcan Can
Mahmutcan Can

Büşra Büşra busra.sapik.degilim.canim.senitanimakisdiyorum.nedersin

2 aylar önce
Büşra Büşra
Büşra Büşra

Sanane sapık

3 aylar önce
Mahmutcan Can
Mahmutcan Can

Büşra Büşra busra.busra.selam.canim.nasilsin.sende.cokguzelsin.dircanim

3 aylar önce
Mahmutcan Can
Mahmutcan Can

Büşra Büşra busra.busra.selam.canim.nasilsin.sende.cokguzelsin.dircanim

3 aylar önce
Malik Quliyev
Malik Quliyev

Rebbimin gözelliyine qurbanolum

3 aylar önce
SEVİLEN GÜL
SEVİLEN GÜL

"Dinle alay etmek, ister ciddi ister saka olsun, küfür ve riddettir."

3 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

Siz kac yasiniz var?

3 aylar önce
börekli peynir
börekli peynir

Bu söz nerede geçiyor

3 aylar önce
SEVİLEN GÜL
SEVİLEN GÜL

"Biz Allah'tan geldik ve O'na dondurulecegiz."

3 aylar önce
Tural. Baku
Tural. Baku

Salam.

3 aylar önce
The Pro Mangaler
The Pro Mangaler

Sen hepimiz Allah olucaz demeye mi çalışıyorsun vatan haini dinsiz

3 aylar önce
Dede Fikri Bilgi
Dede Fikri Bilgi

Bu kadar AYRINTILI BİLİNEREK ANLATILAN BİR OLAY! nasıl oluyorda"şehrin birinde diyerek" HİKAYE ANLATILARAK sonlandırılıyor!? Çok ilginç değilmi? Tamam "hikâyenin getirisi için" DİN ÜZERİNDEN GİDEREK "kendini kanıtlamış olarak" BİR İYİ MESAJ VERMİŞ OLABİLİRSİN!.. Ama bu "senaryosu DİNLİ hikâyenin DOĞRU OLDUĞU anlamına" gelmez!.. Gelmesi için ADRES GEREK ADRES Kİ "doğru olduğu" KISMENDE olsa kanıtlanmış olsun!.. Öyle ya PARA İÇİN "senaryo üret!" sonra UYDUR UYDUR çek!!! Şayet o kız gerçekten "o söz üzerinden" hemen ÖLMÜŞ olsaydı SADECE "aramızda kalsına" HABER OLMAZ bütün bir ÂLEMİN KONUSU olurdu!.. Tekrar diyorum PARA İÇİN SENARYO ÜRETİP "pazarladığını" SÖYLE TAMAM o zaman BENDE hiç TEREDDÜTSÜZ "adam para için yapıyor" NİYE SENARYO ÜRETİPTE SATMASIN Kİ DİYEYİM. YANLIŞMIYIM BEYİM!?!?(...) Nokta. Dede Fikri.

3 aylar önce
Dede Fikri Bilgi
Dede Fikri Bilgi

@turgay Berlin teşekkür ederim kardeşim DOĞRU SÖZ "para için" YAPANLARDANDA GELSE ONAYLARIM.HATTA "düşmanımda GELSE-OLSA- ONAYLARIM değil ONAYLANILIR!.. Yani HAKKI SAHİBİNE TESLİM ETMEK "kimsenin tekelinde değil" ALLAH'IN EMRİDİR. ONUN İÇİN "doğru söz ve temiz alın teri" KİMDEN GELİRSE GELSİN DESTEKLER VE ONAYLARIM. HAL BÖYLEYKEN SENİN DOĞRU HEMDE DOSDOĞRU SÖZÜN ONAYLANMAZ DEĞİL DOĞRU OLDUĞUNA DAHİL PARAF ÜSTÜNE PARAF ATILIR. PARAFIMI KABUL BUYURACAĞINA YÜREKTEN İNANIYORUM VE SÖZE GİRİŞ TEŞEKKÜRÜM BUNUN İÇİNDİR. Tekrar teşekkürler. NOKTA. Dede Fikri.

3 aylar önce
turgay Berlin
turgay Berlin

cok doğru bir yorum isim belli değil mekan belli değil.yani bu hikayeler hep palavra

3 aylar önce
SEVİLEN GÜL
SEVİLEN GÜL

"Allah bana yeter, O ne güzel bir vekildir."

3 aylar önce
Dede Fikri Bilgi
Dede Fikri Bilgi

Söyleyen kendisi olur ağızını kapalı tut

3 aylar önce
Dede Fikri Bilgi
Dede Fikri Bilgi

O küfürlerle sen hiç sevilmeyen biri olursun delirme olaflar kendine

3 aylar önce
metin arslan
metin arslan

Senin.ananl.gotunden.sikiyim.pic.

3 aylar önce
SEVİLEN GÜL
SEVİLEN GÜL

@Dede Fikri Bilgi aynen 👍👍👍

3 aylar önce
Dede Fikri Bilgi
Dede Fikri Bilgi

Sevilay Gül kardeşim "bana Allah yeter" demişsin ya gerçekten sadece sana değil; bütün bir âleme yeter Allah. Milletin ne dediği ve DİN-İMAN-İNANÇ konusunda ne dediği önemli değil "o konularda" Allah ne diyor o önemlidir. Evet,evet ÖYLESİ SÖZLERE takılıp kalma ve üzülmede "Allah sana şah damarından" daha yakındır ve 'O' niyetlerin özünü bilendir. Hulasa fazla söze gerek yok; biz biliyoruz "o arap" denilen insanların Atatürk'e ; "gerçekten Türklerin ATASI ATATÜRK DEYİNCE Atatürk' te ONLARA " onların ASLI ARAP olsada ONLAR "etitürk/etitürk" dediğini biz çok iyi biliyoruz. Onun için aşağıdaki "sözlere" sakın üzülme. Içerisinde "peygamberin remzini" taşıyan GÜLÜN geçtiği her şey güzeldir "sevilen GÜL kardeşim" benim. Allah'ın selamı "bana Allah teter" diyenlerin üzerine olsun. Evet evet KUL OLAN herkese yeter Allah. Nokta. Saygı benden.Dede Fikri.

3 aylar önce
Hasan sertsokar
Hasan sertsokar

Merhabalar ben konyadan hasan zaman zaman hepimiz sevmek sevilmek sevgiyle ruhumuzun okşanmasını duygu ve arzularımızı doyasıya doyumsuzca haz heyecan alarak paylaşmak ister arzularız gizlilige güvene önem veren Konyalı bayanla tanışmak isterim tanışmak isteyen konyalı bayanların aramasını beklerim sevgiler sevgiliyle güzel ve özelse herşey seninle güzel ve özel olmasını isterim aramanı bekliyorum birtanem sevgilerimle 05456190959

3 aylar önce
Yusif Kerimli
Yusif Kerimli

Esteğfurullah, ALLAHim ozun belelerin cezasin ver

3 aylar önce
ALPO 24
ALPO 24

ikinci yorum

3 aylar önce
Nurhan Aydemir
Nurhan Aydemir

İlk yorum

3 aylar önce
Mahmut Çiriş
Mahmut Çiriş

Selâm nurhan hanım

Aylar önce
Tacetin Ozkorkmaz
Tacetin Ozkorkmaz

Slm

3 aylar önce
Ferhat Ozgenc
Ferhat Ozgenc

Slm?❤🔥

3 aylar önce

Sonraki

Aria Sky | Bang RealTeens

04:31

Aria Sky | Bang RealTeens

Casting XXX & Girls in Porn

görünümler 1 900 000

Kızlar Gerdekte Kaç Yaptınız ? ( Açık Fıkralar )

10:06

TOP 17 GENIUS DIY IDEAS

40:29

TOP 17 GENIUS DIY IDEAS

WOW DIY

görünümler 912 000

20 Awesome Tricks with WD-40

07:39

20 Awesome Tricks with WD-40

Simple Ideas

görünümler 3 100 000

CAR REPAIR | BMW 7 Series 750i | Full Body Repair.

19:43

CAR REPAIR | BMW 7 Series 750i | Full Body Repair.

Automoto Network.

görünümler 2 400 000

Hülya Avşar Mükemmel Memeleri 2

01:59

Hülya Avşar Mükemmel Memeleri 2

ugur ozer

görünümler 1 600 000

ARABADA ELBİSEMİ  DEĞİŞTİRDİM !! SU SAVAŞI ??

10:48

ARABADA ELBİSEMİ DEĞİŞTİRDİM !! SU SAVAŞI ??

Burjuva Channel

görünümler 1 500 000

"Фитили" времен перестройки

38:24

"Фитили" времен перестройки

Владимир Гречанинов

görünümler 1 700 000

Giving McDonald's Employees $1000 If They Spell My Name Right!

13:52

absolutely awful PHOTOSHOPS

10:10

absolutely awful PHOTOSHOPS

LazarBeam

görünümler 5 353 171

Swapping Boyfriends on Vacation

13:24

Swapping Boyfriends on Vacation

Niki and Gabi

görünümler 2 710 828

The most CRAZIEST video ever!!! Dropping Tomorrow

0:10

The most CRAZIEST video ever!!! Dropping Tomorrow

Carmen and Corey

görünümler 439 150

Cure for Loneliness | Stories From Our Future

9:23

Cure for Loneliness | Stories From Our Future

Rudy Mancuso

görünümler 5 879 254

Summer Before College | Hannah Stocking

8:10

Summer Before College | Hannah Stocking

Hannah Stocking

görünümler 1 915 134

Talking to Strangers

8:32

Talking to Strangers

TheOdd1sOut

görünümler 11 613 015

Purgatony Episode 04 - Heaven? Ken, Wait!

13:54

Purgatony Episode 04 - Heaven? Ken, Wait!

ExplosmEntertainment

görünümler 876 304