No video

Erkenci Kuş 23. Bölüm Fragman

  • katma 12 gün önce

    Erkenci KuşErkenci Kuş

    Süre: 1:01

    Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/erkenci-kus-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=erkenci_kus&utm_content=detay
    Erkenci Kuş'a Abone Olmak İçin → bit.ly/erk-dd-sub
    Sanem ve Can aşkı çok konuşulacak!
    Sanem sabahları birkaç saat babasının bakkalında çalıştıktan sonra bütün gününü hayal kurarak ve kitabı üzerinde çalışarak geçirmektedir ve hayatından son derece mutludur. Ta ki anne babası kendisine doğru düzgün bir iş bulmazsa evlenmek zorunda olduğunu söyleyene kadar!
    Sanem bunun üzerine mecburen ablasının iş yerinde çalışmaya başlar. Hayallerini süsleyen büyük aşkının kendisini orada beklediğinden habersizdir henüz, üstelik bilmeden Can'a ve şirkete kurulan bir tuzağın parçası olur...
    Yalanlar üzerine kurulan bir aşk olabilir mi? Ya Sanem? Nefret ettiği Can'a kalbini kaptırabilir mi?
    Yapım: Gold Film
    Yapımcı: Faruk Turgut
    Yönetmen: Çağrı Bayrak
    Senarist: Ayşe Kutlu Üner
    Oyuncu Kadrosu:
    Sanem Aydın: Demet Özdemir
    Can Divit: Can Yaman
    Leyla Aydın: Öznur Serçeler
    Mevkibe Aydın: Özlem Tokaslan
    Nihat Aydın: Berat Yenilmez
    Emre Divit: Birand Tunca
    Aylin Yüksel: Sevcan Yaşar
    Ayhan Işık: Ceren Taşçı
    Muzaffer Kaya (Zebercet): Cihan Ercan
    Deren Keskin: Tuğçe Kumral
    Cengiz Özdemir (Ceycey): Anıl Çelik
    Güliz Yıldırım: Sibel Şişman
    Osman Işık: Ali Yağcı

    erkenci kuş  star tv  dizi  yerli dizi  erkenci kuş izle  erkenci kuş 1. bölüm  can yaman  demet özdemir  sanem  can  erkenci kuş can  erkenci kuş sanem  star tv yaz ekranı  star tv yaz sezonu  erkenci kuş 1. bölüm izle  erkenci kuş fragman  erkenci kuş tanıtım  erkenci kuş teaser  gold film  Erkenci Kuş 23. Bölüm Fragman  

zeynep balcı
zeynep balcı

Melahatın tipine gel😄😂😂😂😂

Gün önce
Segundo Migueliza
Segundo Migueliza

SUBTITULEN PORFA!!!! DESDE ARGENTINA LOS SEGUIMOS, PERO ES MEDIO DIFÍCIL SIN TRADUCCIÓN

4 gün önce
Melis
Melis

Sanem yemek yaparken neden gerizekali gibi davraniyor ya?

6 gün önce
Emine Mert
Emine Mert

Bence siz birbiriniz için yaratılmışsınız çok tatlısının bir bölümünü bile kaşırmadım reklam aralarında bile reklamını bitmesini bekliyorum düşünün yani en büyük haranınızım❤😃👋

6 gün önce
Derin Yazıcı
Derin Yazıcı

Dizi hatası Cevcey hoparlörü kapattı ama çöpe attığında açıktı

8 gün önce
semra yılmaz
semra yılmaz

ceycey süpersin yaa😅😅😅

8 gün önce
Nihal Demirkaya
Nihal Demirkaya

Yaa saklamasınlar artık. Can'da çok abarttı hepsi kardeşinin suçu aslında ama Senem'le yeniden sevgili çok iyi oldu oh olsun o kıvırcık ceydayada

8 gün önce
Nihal Demirkaya
Nihal Demirkaya

yaa saklamasınlar artık.

8 gün önce
Nihal Demirkaya
Nihal Demirkaya

yaa saklamasınlar artık.

8 gün önce
Nihal Demirkaya
Nihal Demirkaya

yaa saklamasınlar artık.

8 gün önce
Nihal Demirkaya
Nihal Demirkaya

yaa saklamasınlar artık.

8 gün önce
eminay
eminay

Afedersiniz ama dizinin tadı tuzu kaçtı artık final vakti gelsin

8 gün önce
DEFNE ALTINTAŞ
DEFNE ALTINTAŞ

Bu filmi çok seviyorum❤️

8 gün önce
Elif Turan
Elif Turan

Yani benim öpesim geliyor o canım Sanem nasıl dayansın 😂

8 gün önce
Cilia Sissi simus
Cilia Sissi simus

Salem alaykoum,je suis algérienne j.espère que le producteur pourra lire ce message ,et sur tout faire une petite traduction afin de le comprendre,la série est super génial ,cool j'adore,mais ça tarde ,désolé vous tardez trop pour nous postuler d.autres épisodes ,deux par semaine ça aurait été mieux svp faîte un effort on a vraiment hâte de voir la suite,bon courage

8 gün önce
Dublaj TV
Dublaj TV

+Ayhan Geliyomu Sesim -Cey Cey Çok Uzaktan Geliyor !Biz :hahahshshshs

8 gün önce
Cansu Köse
Cansu Köse

0:16 da can düştü sananlar +1

9 gün önce
Ali Günal
Ali Günal

#CanEm 😍😍 çok yakışıyorlar ,değilmi? 😘

9 gün önce
Tabriz Bayramov
Tabriz Bayramov

Bu ayline tecavüz etseler üzülmem🤷🏻‍♂️

9 gün önce
SHILNA SREEJESH
SHILNA SREEJESH

Soooo excited to whatcha😍😍😍😍

9 gün önce
Yagmur Yavuz
Yagmur Yavuz

Dizi biterse bende biterim 😿

10 gün önce
sarah descho
sarah descho

❤❤❤❤❤

10 gün önce
TROLL KANAL
TROLL KANAL

öpüşmeleri kaldırın ya annemle izliyoz ayıp diyo kapa diyo çok sıklaştı ha şap şup çok abartıldı öpüşme genel izleyici bide

10 gün önce
Ali SUBAŞI
Ali SUBAŞI

Kesinlikle muhteşem bir uygulama.İstediginiz kadar foto yükleyerek daha fazla para kazanabilirsiniz hem eğlenerek, hem sohbet muhabbet ederek hemde yeni başka yüzlerle tanışarak cevreniz genisleyebilir.Benden size söylemesi diğer programlar gibi zorunlu şeyler yapmaya zorlamiyor 💪💪👊👊👍👍 Para kazanmanın en kolay yolu. Fotoğraflar yükleyerek, beğeni alarak ve arkadaşlarını da davet ederek daha çok kazanabilirsin.Tek yapman gereken verdiğim linkten üye olman. https://www.whatsaround.com/signup/rYAnW

10 gün önce
Rush Vs Camper
Rush Vs Camper

CeyCey En Komikleri Yq

10 gün önce
Turan Karazade
Turan Karazade

Cey cey naptin Olum

10 gün önce
Yaren Guzel
Yaren Guzel

2. fragmani bekliyorumm gelmiyicek mii😠😠😬

10 gün önce
ceyda kartay
ceyda kartay

Her bölümde bi öpüşme pozisyonu. Bıkmadınız mı

10 gün önce
Kkd Kdkd
Kkd Kdkd

cey cey'e baksana tost u atacağına tele fonu attı😂😂😂

10 gün önce
Şevval Çoşkun
Şevval Çoşkun

Allah bu diziye arka sokaklar ve beni affet dizisinin ömrünün toplamının 2 katını versin

10 gün önce
Mini Mouse
Mini Mouse

Sanem ve Can rol yapmayı bırakın arkadaşlar sizde ileri gitmeyin dizide oynuyorlar diye hemen sevgili yapmayın

10 gün önce
Mini Mouse
Mini Mouse

Katılanlar 1 like

10 gün önce
Sanatın Aslı'sı
Sanatın Aslı'sı

Berbat bir dizi bu. Klasik bir Türk dizisi. Doğru düzgün bir konusu bile yok. 👎👎

10 gün önce
Rabia Dundar
Rabia Dundar

devamlı öpmek istemesi çok saçma

10 gün önce
Elya Memmedova
Elya Memmedova

23 seriyasin qoyaçaksınız mı?Ne vaht?

11 gün önce
Şinda Dilmen
Şinda Dilmen

2.fragmannnn???

11 gün önce
Online oyuncu
Online oyuncu

#Diziçokgüzelinşqllaharka

11 gün önce
Koray Gözüküçük
Koray Gözüküçük

Deren artık sanemle canın sevgili olduklarını öğrensin de kıskançlığından çatlasın!

11 gün önce
Rehman Mahmudov
Rehman Mahmudov

Ya öldüruyosunuz bizi mükemmel ama ☆☆☆☆☆☆

11 gün önce
Sedef Berdus
Sedef Berdus

Seviyommmm ulennn hic bitmesin bu dizi insallah 😍😍😍

11 gün önce
Ali Uğur Türkay
Ali Uğur Türkay

Aylin kadar gicik bir karakter yok her.boka alet oluyor

11 gün önce
Aixan Suleymanov
Aixan Suleymanov

sevgili oluruz hemde cok guzel oluruz

11 gün önce
Gulay Meherremova
Gulay Meherremova

asiriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii viiiiiiiiiyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yeppuuuuuuuuu patla bambicimmm

11 gün önce
ELA ELA
ELA ELA

Her gün izliyorum

11 gün önce
Teymur vr 210
Teymur vr 210

Ya çox severek izlediyim,çox eylenerek baxdigim bir dizi,harika bir kamanda bravo.hiç bitmesin lutfennnn.Azerbaycandan sevgiler

11 gün önce
Ruslan Guliyev
Ruslan Guliyev

Olaayyyyy

11 gün önce
Magi Maggi
Magi Maggi

Ceycey yaaa :D

11 gün önce
Catia Ferrara
Catia Ferrara

Peccato che non posso commentare comunque bellissimi😘

11 gün önce
ayıkkafa
ayıkkafa

Düğünüm var benim anlamıyor musun? Ablanın komik montajı https://www.youtube.com/watch?v=yVYUKdu66Sk

11 gün önce
GÖLGE SHADOW
GÖLGE SHADOW

Rtük olmasa %100 şu filmlerde porno yaparlar

11 gün önce
Fatime Suleymanova
Fatime Suleymanova

0:30 *BU SAHNEYİ GÖRÜNCE ÖDÜM PATLADI RESMEN* 😂😂😘

11 gün önce
Ezgizemelek Akdoğan
Ezgizemelek Akdoğan

0:29 aylin bencede

11 gün önce
Bahar Kazimova
Bahar Kazimova

Ay çok gzll😍😍😍😍

11 gün önce
dcfc aysu
dcfc aysu

Ceycey öldüm 😂😂😂😄🤣🤣🤣😆😅

11 gün önce
MERYAM MERYAM
MERYAM MERYAM

Yaaaaa cok tatlsnaz 💖💖💖

11 gün önce
Videonom
Videonom

Ceycey güldürme beni, gülecek yer kalmadı artık 😂😂

11 gün önce
максим р
максим р

Ulan ceycey🤣🤣🤣🤣

11 gün önce
Google Kullanıcısı
Google Kullanıcısı

BİLDİRİM GELİNCE UÇANLAR DİYORSUNUZYA KUSURA BAKMAYIN KANATLARIM YOK

11 gün önce
ilknur Gül
ilknur Gül

Cey cey neden ayhandan kaciyo basta onu seviyordu falan

11 gün önce
esra yalnız
esra yalnız

bu kıza bayılıyorum ya

11 gün önce
Fatime Suleymanova
Fatime Suleymanova

Bunlar gibisi yokkkk😍😍😍😍❤❤😎

11 gün önce
Sara11 Al
Sara11 Al

Bu dizi muhteşem https://youtu.be/_2o3w1qDQuQ

11 gün önce
Kesha Aliyeva
Kesha Aliyeva

Cox xiyar bir dizidi bu

11 gün önce
Rojda Sıla Öztürk
Rojda Sıla Öztürk

En az 20 kere izledim bunu 😀😀

11 gün önce
Yarents
Yarents

Bunlarda hep öpüşüyo

11 gün önce
sarah descho
sarah descho

Love 💗💗💗

11 gün önce
ayşenaz arlı
ayşenaz arlı

ceyceyin sahnede yıkıldım ya

11 gün önce
Yeşim Şengöz
Yeşim Şengöz

Aylinden nefret ediyorum 🌚 her işi bozmak için bir çaba 😡😡😡😡

11 gün önce
İrem İlayda Şavluk
İrem İlayda Şavluk

0:18 fragmanı görünce ben (aynı şekilde olanlar +1)

11 gün önce
İrem İlayda Şavluk
İrem İlayda Şavluk

Siz olursunuz, sevgili olursunuz, hem de çok güzel olursunuz💕❤💕❤💕❤

11 gün önce
Miray Durmaz
Miray Durmaz

0:44 koptum ahahah

11 gün önce
CeyCey 123
CeyCey 123

0:35 can:"sende benim ilk askim sin" Polen yok muydu????

11 gün önce
Ada Su
Ada Su

0:52 peki canın şekilden şekle girmesine ne demeli? 😂

11 gün önce
Eylül Sezin Kelleci
Eylül Sezin Kelleci

Yav Allahın emresi o senem değil SANEM! 😂

11 gün önce
Madina Zairbekovna
Madina Zairbekovna

Yaaa

11 gün önce
Carlos Carlos
Carlos Carlos

Ben cok sevdigim 8cin begeniyom

11 gün önce
Carlos Carlos
Carlos Carlos

Sevmedigim biri tabikide ben kendim yani ben can divit.

11 gün önce
Carlos Carlos
Carlos Carlos

Fragman cok guzel diyenler like atsin. Ben sanem ve can i birbirine cok yakistiriyorum. Ceycey ve ayhan i da. Leyla emre yakisir. Bence birde güliz de osman a yakisir. Aylin de seytan a cok yalanci. Leylayi sanemi. Cani emreyi. Gulizi osmani. Ayhani ceyceyi sevenler. Ben en cokta deren sanem leyla can ayhan ceycey guliz osmani sevenlet like atsinlar. Ben burcuna gore deren ve leylayim. Burcum balik. Balik burcu olanlar.yazin. bana layk atin. Sizleri cok seviyorum... optum Kalp. Kalp. Kalp kalp kalp.... ....... kalp.kalp.kalp.kalp.kalp.kalp. baybayin hoscakalin

11 gün önce
Online oyuncu
Online oyuncu

#Adana

11 gün önce
Online oyuncu
Online oyuncu

#Canem

11 gün önce
Online oyuncu
Online oyuncu

#CanSanem

11 gün önce
Adsız
Adsız

Neden fragman hoşuma gitmedi ya benim

11 gün önce
Saadet Yirikogullari
Saadet Yirikogullari

Bu yorumları keske okuyor olsalar o zaman bize belki ayrılmalarinı istemediğimizi anlarlar

11 gün önce
Tehmez Cebrayılov
Tehmez Cebrayılov

Canla Sanem 💙❤ cokkk tatlı yaa. İnwAllah bu dizi.uzun ömürlü olar və ordakı pisliklər bir bir haqqını alar 😑😑

11 gün önce
Chakib 97
Chakib 97

saçma -_-

11 gün önce
sudem Tayyar
sudem Tayyar

Bu videonun en kötü yanı videonun bitmesi😂😭

11 gün önce
İ L A Y D A
İ L A Y D A

0:44 LQOWOEUYWHGVXNJSJDBFJDKRJWIKDWJOAODOENSNCJDJ 😂

11 gün önce
NELY PEREZ
NELY PEREZ

Una idea a los escritores...que Osman triunfe en el mundo del modelaje y Leila vea q se equivoco q esta super enamorada de el..ah por fa busquenle una novia a muzo

11 gün önce
Nisa Özer
Nisa Özer

Sanem'in harika lakap takamaları; -Çubuk Polen -Bambi Gamze -Kıvırcık Ceyda DAHASI ... 1 LİKENİZİ ALIRIM.

11 gün önce
Nurcan Yiğit
Nurcan Yiğit

😊😊😊

11 gün önce
Melody Sol
Melody Sol

They need to bring Metin back, Can should forgive him and take him again as his lawyer.If Metin was there, none of these shares problems wouldn't have happened.

11 gün önce
Merve Bağcı
Merve Bağcı

Çok saçma bir fragmab

11 gün önce
DIY AND DIY
DIY AND DIY

Cey Cey çok komik değil mi ya?😂

11 gün önce
Ela Başköy
Ela Başköy

Çok komik 😂

11 gün önce
Murat Akalın
Murat Akalın

Allah belanızı versin.nerdeyse yatağa girip bölümün başından sonuna kadar yataktan çıkmadan sevişeceksiniz.sizin çektiğiniz dizi batsın.

11 gün önce
Esma Gülvendik
Esma Gülvendik

Hırsız mı dedi o ????😱😱

11 gün önce
sayatot a
sayatot a

Keşke Canın saçı kestirilse mağara adamı gibi

11 gün önce
Atilla Yılmaz
Atilla Yılmaz

Şu aylin denen .... diziden bi çıksa çok güzel olucak

11 gün önce
Flia Torres - Varas
Flia Torres - Varas

💖💖💖💖😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖😍😍😍💖💖💖😍😍😍

12 gün önce
İNCİ AND NİSA
İNCİ AND NİSA

Cumartesiyi iple değil halatla çekenler burada mı?

12 gün önce
Gizem Karadut
Gizem Karadut

Kim bekleyecek şimdi cumartesini

12 gün önce
Rümeysa Yurtsever
Rümeysa Yurtsever

Ceyceyin yaptığinı bende yapmıştım . Sonuç annem beni dead dndnxkdks

12 gün önce

Sonraki