Doğada Gizli Yeraltı Evinin Etrafına Su Kaydırağı Yapmak

  • katma Aylar önce

    M2BM2B

    Süre: 11:04

    Merhaba,Bugün Doğada Gizli Yeraltı Evinin Etrafına Su Kaydırağı Yapan Çocuklar ! videomuz ile karşınızdayız.Bu video da ilkel şartlarda yaşam taktikler ile doğa da yaşamaya çalışan ve yaptıkları inanılmaz aquapark , ev gibi inşa teknikler ile insanlar ın hayatta kalma videolarını izleyip öğren dik. Eğlenceli komik güzel bir video oldu.
    Bize Destek Olmak için Kanala ABONE Olmayı ve En Yeni Videolardan Haberdar Olmak için Bildirimi Açmayı Unutmayın İyi Seyirler. Umarım efsane trend veya popüler listesinde görüşürüz.
    Sosyal Medya Hesaplarımız
    Muhammed Belir İnstagram:
    instagram.com/muhammedbelirr
    Musa Belir Instagram; instagram.com/musabelir

    Merhaba, bu kanalı 2 kişi yönetiyoruz. Muhammed Belir ve Musa Belir olarak M2B adını verdiğimiz kanalı açtık.Olabildiğince farklı tarzlarda eğlence , challenge , komedi , şaka , şarkı , vlog , montaj , tepki ve benzeri bir sürü içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek için çalışıyoruz....

    Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz.
    Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz
    Yüzünüzde Azıcık Tebessüm Bırakabiliyorsak Ne Mutlu Bize :D

M2B
M2B

ALFABETİK SIRAYLA HER ŞEYİ SATIN ALDIK ! A-Z Challenge : https://www.youtube.com/watch?v=xi7vsj1Fee0

Aylar önce
Ayten Nuriyeva
Ayten Nuriyeva

Ela

Aylar önce
GACHA LİFE TV
GACHA LİFE TV

m2b vav 🤔🤔🤔🤔🤔🤔

Aylar önce
Dolunay Turan
Dolunay Turan

Ben izledim

Aylar önce
nezer malik
nezer malik

oh oh ben izledim bile abişler

Aylar önce
emir agaTV
emir agaTV

Adamlar onları satarsa tabi kamerasi olur

12 saatler önce
KADİR ŞAFAK
KADİR ŞAFAK

ama iyiydi

Gün önce
KADİR ŞAFAK
KADİR ŞAFAK

çok fazla konuşuyorsunuz

Gün önce
Fatma hilal
Fatma hilal

Her videonuzu severek izliyoruz süper harika ötesi 👍🥰

2 gün önce
Aysima Bahçeci
Aysima Bahçeci

Abi şehrin orada fon yapıyorlar herhalde video onun ortasindanaraba kornayi duydum

2 gün önce
Selma Kabadayi
Selma Kabadayi

Abi geçen gün bunu izledim ve arka tarafta kılık kıyafeti olan adamlar varsı

2 gün önce
Polis polis
Polis polis

video güzel ama konuşmalar çok boş.

2 gün önce
TUER ailesi
TUER ailesi

Abi siz ERZURUMlumusunuz?

3 gün önce
brawl stars ailesi
brawl stars ailesi

Muhammed abiyi ve musa abiyi sevenler aşağı tıklasın

3 gün önce
EDA NUR- BTSV
EDA NUR- BTSV

abi kpop videosu çekin

4 gün önce
Gulcan Bingul
Gulcan Bingul

MUSA ABİ kanalin yakışıklısı

4 gün önce
Əli əliyev
Əli əliyev

doğada hayatqa qalma vidosu yapi

4 gün önce
Özlem Çam Karakaya
Özlem Çam Karakaya

hahahakanıkabe

4 gün önce
Tuncay Altınok
Tuncay Altınok

En iyi kanalll

5 gün önce
Tuncay Altınok
Tuncay Altınok

Doğa daha güzel olamazdı

5 gün önce
Loved Animals
Loved Animals

En iyisi bunlar arkeolok olsun ssjsjjsjsj :D

5 gün önce
MytHArroW MeYDaN Y-K
MytHArroW MeYDaN Y-K

1.15 da arkada 2 adam daha var

5 gün önce
مومن الحيالي
مومن الحيالي

🍉🍊🍓🍒🥕🌽🌶🥒🥬🥦🍄

5 gün önce
Nergis Bts
Nergis Bts

#2:16 da arkadaki adamın ayağını görenler

6 gün önce
Ayşe Köksal
Ayşe Köksal

Micekraft gibi toprak kazıyolar

6 gün önce
Barış Argın
Barış Argın

Adamlar mezar kazıyolar

6 gün önce
çılgın asya
çılgın asya

Erzurumlular +1

6 gün önce
Baba pro gamer
Baba pro gamer

Kanalın musası

6 gün önce
Mine Dadaş
Mine Dadaş

Erzurumlular like atsın

6 gün önce
BETÜL KAYA
BETÜL KAYA

kanalın neşesii

6 gün önce
TYD STARS
TYD STARS

Çok cıvıksınız iyi yanı ben de cıvık ım 😲😚😗😎😓😏🙅🙈😂

7 gün önce
meryem bulduk
meryem bulduk

Siz bunları tapın ben malım

7 gün önce
Aysima Nehir Saydam
Aysima Nehir Saydam

Kameramanları'da kendileri üretmiştir bu adamlar😂😂😂😂😂

7 gün önce
Beren Ozdirenli
Beren Ozdirenli

Kalp atarmısın❤

7 gün önce
visneliisogda
visneliisogda

Bende erzurumluyum abi

7 gün önce
Tevrat Tuncer
Tevrat Tuncer

Orada horoz sesi vardır duydum

7 gün önce
Oyuna Beş Kala
Oyuna Beş Kala

10 yıldır videoyu bekliyorum

7 gün önce
Oyuna Beş Kala
Oyuna Beş Kala

kral M2B diğer youtuburler bok yalan

7 gün önce
Recep Korkmaz
Recep Korkmaz

Abi biesey eksik demistin o da kızlar

8 gün önce
ARDA KARA
ARDA KARA

7.16 korna sesini duyanlar +1 like

8 gün önce
Melih B.
Melih B.

Ş

8 gün önce
güray şen
güray şen

Kamerayı da bambu dan yapmışlardır çok sağlam olmuştur😎😎😎😎😎

9 gün önce
Elif naz Sönmez
Elif naz Sönmez

9.14 gerçekten Erzurum lumusunuz 🖤

10 gün önce
Ege Sen
Ege Sen

Doğaya cık

10 gün önce
Bangtan_ ARMY
Bangtan_ ARMY

Bts reaction çekin yhaa ozledim

10 gün önce
Hülya Emir Er
Hülya Emir Er

abi o çamur

10 gün önce
Yiğit Hamza Altınok
Yiğit Hamza Altınok

Fcgcgu

10 gün önce
Zeynep Hilal Sevim
Zeynep Hilal Sevim

Bambular diğer bitkilere göre daha sağlam

10 gün önce
Ahmet sami İnanç
Ahmet sami İnanç

1:16 arkada birisi var demeki 2 kişi yapmıyorlar

10 gün önce
Muhsıne Unal
Muhsıne Unal

Lütfen bu videoya yüzbin like gelsin. Musa ve Muhammad in doğadaki hallerini görmeyi kim istemez😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

10 gün önce
ibrahi ertuğruly
ibrahi ertuğruly

M2B ne anlamna geliyr ?

10 gün önce
poyraz Gemici
poyraz Gemici

MUSA ABİYİ SEVENLER

10 gün önce
poyraz Gemici
poyraz Gemici

Musa abiyi sevenler 1 likeatsın

10 gün önce
Sema Ceyhan Ayvaz
Sema Ceyhan Ayvaz

boku

11 gün önce
dila kent
dila kent

Bunlar kesin bunları yaptıktan sonra eve gidip ihtiyacını görüp geri gelirler

11 gün önce
Prenses hande kaplan
Prenses hande kaplan

Manto katmanına yaklaştılar

11 gün önce
Oyun Dünyası TV
Oyun Dünyası TV

Kanalın maskotu

12 gün önce
Görkem şahintürk
Görkem şahintürk

Kapri ne ya?

13 gün önce
efdal Akcay
efdal Akcay

Her boku var bu adamların musa ile muhammet abiye demiyom

13 gün önce
MKA demirci
MKA demirci

BeN olsam musayı kiskanirdim niye cunku cok yakisikli amk djbdjxbdjbdjd ama harbi yakisikli djbddb

14 gün önce
MKA demirci
MKA demirci

Ayhh kalp attilar cok sevindim yaa tsk ejbsjs

12 gün önce
Ali Veysoglu
Ali Veysoglu

Bende izliyorum ve susun çok konuşuyorsun

15 gün önce
Emre Kaya
Emre Kaya

En iyi abiler

16 gün önce
mirac ipek
mirac ipek

kanalın topusun

16 gün önce
Orhan Aktaş
Orhan Aktaş

Olum 1 yıl çalıştırıyım 100 bin verem bana villa yapsın aq

16 gün önce
recep Kacagan
recep Kacagan

O çimento suyun altında bulunur zaten

17 gün önce
Zeynep Oruç
Zeynep Oruç

Maknae sin mdmmxmxmmxmx

17 gün önce

Sonraki

DOĞA İÇİN ÇAL 10 - İKİ KEKLİK, DERE GELİYOR DERE

8:34

DOĞA İÇİN ÇAL 8 - HAYDE

5:52

DOĞA İÇİN ÇAL 8 - HAYDE

Doğa İçin Çal

görünümler 38

DOĞA İÇİN ÇAL 9 - HEY ONBEŞLİ

7:08

DOĞA İÇİN ÇAL 9 - HEY ONBEŞLİ

Doğa İçin Çal

görünümler 24

Eat It Or Yeet It #6 w/ Jarvis Johnson

19:30

Eat It Or Yeet It #6 w/ Jarvis Johnson

Smosh Pit

görünümler 699 568

I Tried Dolls Kill Halloween Costumes So You Don’t Have To

21:43

Primitive Technology: Tiled Roof Hut

14:09

Primitive Technology: Tiled Roof Hut

Primitive Technology

görünümler 65

Harika Yüksek Kalite Doğa Görüntüleri HD

12:47

HD 1080p - Nature Scenery Video

3:00:37

HD 1080p - Nature Scenery Video

LoungeV Films - Relaxing Music and Nature Sounds

görünümler 1

DOĞADA KURBAĞA YİYEREK HAYATTA KALDIM!!

21:46

EN KOMİK ENES BATUR ve MC YARALI VİDEOLARI !!

13:12

EN KOMİK ENES BATUR ve MC YARALI VİDEOLARI !!

Turgut Ekim

görünümler 269 921

Çocuk 6. Bölüm 2. Fragman

0:58

Çocuk 6. Bölüm 2. Fragman

Çocuk

görünümler 906 440

Çukur 3 Sezon 5 Bölüm Fragman - BÜYÜK ŞOK!

10:04

Çukur 3 Sezon 5 Bölüm Fragman - BÜYÜK ŞOK!

Ali Sürücü

görünümler 367 821

KOMŞULARINA UZAKLAŞTIRMA KARARI ALAN ADAM

1:18

KOMŞULARINA UZAKLAŞTIRMA KARARI ALAN ADAM

Röportaj Adam

görünümler 233 276

Yemin | 96. Bölüm

1:8:06

Yemin | 96. Bölüm

Yemin Dizisi

görünümler 274 046

Savaşçı 78. Bölüm 1. Fragmanı

0:55

Savaşçı 78. Bölüm 1. Fragmanı

Savaşçı

görünümler 504 355

İMKANSIZ KÖPRÜDEN GEÇEBİLEN HAYATTA KALIR!

19:25

İMKANSIZ KÖPRÜDEN GEÇEBİLEN HAYATTA KALIR!

Alper Rende

görünümler 1 841 368