DELİ GÖMLEĞİYLE DELİCE TROLLEDİM ! (%100 1 LİRA)

  • katma 29 gün önce

    Aras KarafilAras Karafil

    Süre: 10:30

    Merhaba Arkadaşlar! Daha önceden akıl hastanesinden kaçarak trolledim adında bir videom vardı! O tarz video çekmemi istediniz ve ben de sizleri kırmayarak şahane bir içerik ürettim! İnsanların yanına gidip anne baba beni neden akıl hastanesine yatırdınız diye sordum ve devamında efsane tepkiler aldım! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :)
    İnstagram'dan Takip Edin: instagram.com/araskarafil
    İphone 11 Çekilişine katılmak için aşağıdaki linke tıklayın:
    trfilms.net/v-video-YuKuRLL9QTQ.html

Aras Karafil
Aras Karafil

D E L İ L E N D İ N! :D Videoyu beğenmeyi unutmayın ve sizce başka nasıl troller yapayım videonun altına yorum olarak yazabilirsiniz! HALA DA KANALA ABONE DEĞİLSENİZ ABONE OLUN! SİZİ ÇOK SEVİYORUM TROLL AİLEM! YEEĞĞĞSSS! :) İnstagram'dan Takip Edin: https://www.instagram.com/araskarafil İphone 11 Çekilişine katılmak için aşağıdaki linke tıklayın: https://www.youtube.com/watch?v=YuKuRLL9QTQ&list=PLIJ9HWuMezQRhlpZZbRAR7RYMtg4cTaIj

29 gün önce
nasıl bir tane çizgi Baydar
nasıl bir tane çizgi Baydar

Resim çekiyorsun çok komik

24 gün önce
Mikdat Anıl Balta
Mikdat Anıl Balta

Aras Abi Yarınki doğum günün kutlu olsun 😊

26 gün önce
ReceP ArslaN
ReceP ArslaN

*tam aras abilik* 😂😂

26 gün önce
basia f
basia f

insanlara çikolata ver yerlerse içine hașiş koydum de

27 gün önce
Çağla gül5 Batur
Çağla gül5 Batur

👑❤👑Krallllllll ARAS ABİİİMMMM SENİİİ ÇOKKK SEVİYORUUUZZZZ 👑❤👑❤

27 gün önce
Gökdeniz Gürcan
Gökdeniz Gürcan

Nefes alamıyorummö fmfocöflvövpföv

4 saatler önce
Zagger
Zagger

ABE BUNUN PART 2 BEKLİYORUM GÜLMEKTEN GÖZLERİM DOLUNDU KESİN KESİN PART 2 BEKLİYORUMMM

Gün önce
Doğan Gülseren
Doğan Gülseren

Abi çok iyi oyuncusun valla

Gün önce
bts v
bts v

videonu tik tok görüp geldim, yaaa çok komik gülmekten karnıma ağrılar girdi, lütfen part 2 gelsin -öğğğhhh o nasil bir şeydi yaa

2 gün önce
Büyücü Will
Büyücü Will

EĞĞEĞEĞEH

2 gün önce
Zümra Gürel
Zümra Gürel

Tik tokdan geldiğğmm alırım bi kalp

2 gün önce
HILE DEPOSUNA GEL
HILE DEPOSUNA GEL

Abi Efm baba Ben:wtf the fuck

2 gün önce
iki kardeş
iki kardeş

Tik tik tan geldim açıklamada bunu yazanlara kalp atiyordun

2 gün önce
xxx. xxx
xxx. xxx

3:18 gulmekten bayildim ya nasilda korktu :D

2 gün önce
Aksana Kerimova
Aksana Kerimova

abi ikinci. bölmünü. cek

3 gün önce
Kaan Oyuncu
Kaan Oyuncu

Aq kamwraman orda duruyor onlarda görmüyor ztn 😂

5 gün önce
Esmer Kerimova
Esmer Kerimova

Bazi yaptiklariniz gercek cok guldum)))

6 gün önce
sezer yaşarcan
sezer yaşarcan

Bu ne lan

6 gün önce
Gösteri Sanatı
Gösteri Sanatı

Koptum 10 Numararraaaa

6 gün önce
Berat Ozgul
Berat Ozgul

Yakışmıs abi mizahi

6 gün önce
Buse Yilmaz
Buse Yilmaz

Ben bile korktum

7 gün önce
uygar nebi yördem
uygar nebi yördem

Tiktoktsngeldim

7 gün önce
Yüksel Ediş
Yüksel Ediş

😂arkadaş sıçtı

8 gün önce
Yüksel Ediş
Yüksel Ediş

😂arkadaş sıçtı

8 gün önce
Tayfun Gezgin
Tayfun Gezgin

Abim Bu Arada Cukur Izliyosun Yakaladım 😍😍😍

8 gün önce
Asmin salis
Asmin salis

Tik toktan geldim cok guldum ama

8 gün önce
oyun regal
oyun regal

Devamı gelsin

8 gün önce
Emel Nar
Emel Nar

1.kişi çok korktu ya kıyamam

9 gün önce
Sude Aydın
Sude Aydın

Devami gelsin abi ya

9 gün önce
ipek tatlim
ipek tatlim

Ine deli yapsana gendini ya 😂😂😁😁😁😁😁😁😆😋

10 gün önce
Yıldız Genc
Yıldız Genc

Tiktoktan geldim

10 gün önce
jorge lorenzo
jorge lorenzo

Bunun devamı olması gerek bence 😂😂

10 gün önce
cmflouge
cmflouge

https://s4.dosya.tc/server8/17o96l/xrome.bat.html

10 gün önce
Haktan Efe Çakar
Haktan Efe Çakar

Yalnız ilk bastaki abi ne korktu yaa

10 gün önce
Mavi Bulut
Mavi Bulut

4:20 😂

10 gün önce
Mavi Bulut
Mavi Bulut

TikTok'dan gorunce geldim:) 😂

10 gün önce
Golf 7 Blue GT
Golf 7 Blue GT

Bu kıyafetin sağını solunu yırt koşarak kekoların yanına git hastaneden kaçtım orda işkence yapıyorlar yardım edin de

11 gün önce
COTTON CANDY BRAWL STARS ccbs
COTTON CANDY BRAWL STARS ccbs

Daha çok çek bu konudan plase

11 gün önce
Ayşe Gürbüz
Ayşe Gürbüz

Şok şok emre uzunboy kaçarken yakalandı oskamxm ams

11 gün önce
Selman Fener
Selman Fener

abi adam korkut

11 gün önce
Gokdeniz Ozseven
Gokdeniz Ozseven

Tiktokdan geldim abi. ❤️

11 gün önce
Gülver Topal
Gülver Topal

Bende gjgiçbiku

10 gün önce
Metin TaşdemirOfficial55
Metin TaşdemirOfficial55

Varol kral Tam bi deli takliti hemde bağlamalı zincirli deli 😄😅😂😄🤣

11 gün önce
Fatih Deniz
Fatih Deniz

Tik tok

12 gün önce
Hshhs Sbbshs
Hshhs Sbbshs

Aaaaa demesi ayri bi guzel yaaa

12 gün önce
Rabia Hasanova
Rabia Hasanova

Çocuk çok tatlı😂🙈❤

12 gün önce
Serkan Sigirci
Serkan Sigirci

Tik tok tan geldim

12 gün önce
Abdullah Kor
Abdullah Kor

Abi ses niye boğuk "deli misin?"

12 gün önce
Zeynep Akan
Zeynep Akan

Abi nasıl gülmüyon ya 😂

13 gün önce
Niko Aliyev
Niko Aliyev

Kanalima destek olurmusunuz

14 gün önce
Nisa Ertürk
Nisa Ertürk

Yağmur yağsın ama ıslanmayım😂

14 gün önce
Ezgi Kaya
Ezgi Kaya

Baştakiiiiiiiii

14 gün önce
Eray Efendi
Eray Efendi

Igggggiiiıii😂

14 gün önce
Ardivofshen And A. R. M. Y
Ardivofshen And A. R. M. Y

İlk çocuk çook yakışıklı ve çoook tatlı yia ❤️❤️

14 gün önce
TUNÇ KRAL
TUNÇ KRAL

kusma trollemesi

14 gün önce
İbrahim Korkmaz
İbrahim Korkmaz

Harika migara varmı migara 😂😂👍

15 gün önce
SaRıSsss Nowryt
SaRıSsss Nowryt

Lütfen abi ama lütfen bu şekilde olup insanlara saldir +1 leyinde gorsun

15 gün önce
ezellerel billie eilish lana del rey fav
ezellerel billie eilish lana del rey fav

Ilk baştaki tiktokir amk

15 gün önce
Beach Pool
Beach Pool

Eağağağağağa

15 gün önce
Muhammed Gökalp
Muhammed Gökalp

Aynısından bir video daha bekleriz

15 gün önce
the motorcycle dires
the motorcycle dires

sen zaten delisin a.q 🤣

15 gün önce
Murat Buneya
Murat Buneya

Abi osuruk videosu cek

16 gün önce
Murat Buneya
Murat Buneya

1 lira varmi 1 lira

16 gün önce
Murat Buneya
Murat Buneya

Adamsın

16 gün önce
Murat Buneya
Murat Buneya

Helal aras abi

16 gün önce

Sonraki

PATLAYAN SİGARAYLA HUNHARCA TROLLEDİM !

10:38

PATLAYAN SİGARAYLA HUNHARCA TROLLEDİM !

Aras Karafil

görünümler 104

Motorola made the foldable Razr we've wanted

6:06

Motorola made the foldable Razr we've wanted

The Verge

görünümler 1 536 045

Black people will say anything while roasting

0:57

Black people will say anything while roasting

LongBeachGriffy

görünümler 297 602

Savaşçı 82. Bölüm 1. Fragmanı

0:48

Savaşçı 82. Bölüm 1. Fragmanı

Savaşçı

görünümler 380 064

Aşk Ağlatır 11. Bölüm Fragmanı

1:01

Aşk Ağlatır 11. Bölüm Fragmanı

Aşk Ağlatır

görünümler 742 804

HAMAMA GİREN TERLER Mİ? Atasözlerini Test Etmek!

14:33

Esma’dan mutlu haber! - Sen Anlat Karadeniz 64.Bölüm

2:08

Esma’dan mutlu haber! - Sen Anlat Karadeniz 64.Bölüm

Sinegraf Film Yapım

görünümler 495 727

Balo'da Fırtınalar Koptu! | Bir Zamanlar Çukurova 43. Bölüm

7:24

Kumar Raconu | Ezel'in İlk Vurgunu

5:07

Kumar Raconu | Ezel'in İlk Vurgunu

Ezel

görünümler 988 065

Dayı - Teaser

2:09

Dayı - Teaser

Box Office Türkiye

görünümler 767 572