DÜNYA TARİHİ - 1 - MÖ 200,000 - MÖ 2,500

  • katma 12 gün önce

    Video EğitimVideo Eğitim

    Süre: 28:21

    Milattan önce 200,000'den başlayarak, tüm dünya tarihini size 22 videoda anlatmak isteriz. Bu video serinin 1. videosudur ve insanlığın dünyaya yayılışı, ilk çağlardaki yaşama tutunuşunu anlatmaktadır.
    Serinin ikinci videosunun linki: trfilms.net/v-video-xgRvauIb8bg.html
    İlgili ve Tavsiye Videolar
    AMERİKA'YI KİM YÖNETİYOR?
    trfilms.net/v-video-8_3MP_GZBLU.html
    BİR ÜLKE NASIL BÖLÜNÜR?
    trfilms.net/v-video-gWfzTAc5KKk.html
    PETROL SAVAŞLARI - OPEC-AMERİKA-İRAN
    trfilms.net/v-video-WVNQtjMRGkY.html
    TÜRKİYE KRİZDEN NASIL ÇIKAR? - BİR ÜLKE NASIL KURTULUR?
    trfilms.net/v-video-Z5YtVK_i0O8.html
    JAPONYA TARİHİ - BİR SÜPER GÜCÜN DOĞUŞU
    trfilms.net/v-video-650tBw-sxeY.html
    EMPERYALİZM - BÖLÜM 1
    trfilms.net/v-video-LKfgPYJveWk.html
    EMPERYALİZM - BÖLÜM 2
    trfilms.net/v-video-Gi6eyLFe1G4.html
    KAPİTALİZM NEDİR?
    trfilms.net/v-video-pqtWo-T8Iw0.html

    Kanala Abone Ol = bit.ly/2AhypAM
    Discord Sohbet Kanalımız için bu linke tıklayın. - discord.gg/nnr5QRE
    Sıfırdan İleri Seviye İngilizce Eğitim Seti = bit.ly/2sOjXOG
    Sosyal Medya:
    Facebook Sayfası = bit.ly/2iBqrLC
    Twitter = bit.ly/2zp4M1s
    İnstagram = bit.ly/2zDMM6o
    Ezgi GÜRKAŞ = bit.ly/2iDvkE9
    Haluk TATAR = bit.ly/2hkm5fl
    Merhaba VideoEgitim Kanalımızda , ingilizce , almanca , rusça , rusca , yabancı dil, kişisel gelişim , beden dili, gezi , vlog , yazılım eğitimleri, autocad, excel , word , outlook , photoshop , yazılım , cv hazırlama ve benzeri bir sürü video paylaşıyoruz. Siz de VideoEgitim Ailesine katılın

Aykut Korkmaz
Aykut Korkmaz

Cehaletle savaşta senin videoların çok ama çok yararlı oluyor.Candan teşekkürler.

8 saatler önce
Dr. Suat Erus - VSP
Dr. Suat Erus - VSP

21:21 İnsanlara GDO'lu mısır verilmiyor, dünyadaki mısır tarımının %90'ından fazlası hayvanlar için yapılıyor. O hayvanları insanlar yiyor, o ayrı

10 saatler önce
rabia candan
rabia candan

hocam muhteşemsiniz👏keşke lisedeyken sizi dinleme fırsatım olsaydı,meğer tarihi sevebilirmişim😊

14 saatler önce
Bahadır Berk Sırma
Bahadır Berk Sırma

Hocam çok bilgili ve dobrasın seni çekemeyenlere şaak şaak vuruyosun lafı , veriyosun ağızlarının payını, idolümsün, varol.

Gün önce
Eray YLMZ35
Eray YLMZ35

hocam siz ablatin biz dinleroz

Gün önce
özkan bey
özkan bey

ALLAH SİZİ BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.

Gün önce
Cengiz Milas
Cengiz Milas

Herkes kitap soruyor. Uluslararası ilişkiler bölümünün dersleri genel kültür dersleridir. Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Uluslararası İlişkisi ders kitaplarını temin edip okuyun. İnternette pdf olarak bulabilirsiniz.

Gün önce
kadir süren
kadir süren

teşekkürler hocam.

2 gün önce
Sinan gec
Sinan gec

Tarımın dini doğurduğu söylemi Göbeklitepe ile birlikte yalan oldu.

2 gün önce
boca juniors
boca juniors

Sizin gibi bilgi düzeyi çok yüksek bir insan dan birşeyler daha öğrenmek gerçekden çok keyif verici iyiki varsınız hocam.

3 gün önce
Cemal Yıldıran
Cemal Yıldıran

Sıkılan var mı ya bu videodan? iyice anlayayım diye 2 kere izledim

3 gün önce
Müge Keskin
Müge Keskin

11:47 😂

3 gün önce
Hünkar Ertaş
Hünkar Ertaş

Sınava hazırlanan biri olarak okuldaki yanlışları sınavdan sonra öğrenmek zorunda kalıyoruz çünkü buradan izlersek sınavda veya müfredatta kafamız karşacak ben elbetteki izleyeceğim ama böyle düşünen ve sizi seven çok arkadaşım var az biraz da haklılar maazallah yoksa ayda 3000₺ ye nasıl memurluk yapacaklar!

3 gün önce
Çınar ÇELİK
Çınar ÇELİK

Haluk abi "Boş Zaman" harbiden kral bir bilgiydi benim için Merak ediyorum bu bilgileri nasıl elde ediyorsun tamam bilgi çağındayız ama bunun kısa bir yolu varmı saygılar

4 gün önce
barış Vural
barış Vural

guns germs and steel(tüfek, mikrop ve çelik) biraz daha detay isteyenler için kitap ve belgesel olarak böyle bir kaynakta mevcut.

4 gün önce
Cihad Besir
Cihad Besir

19:40

4 gün önce
HjH
HjH

Yıl olmuş 2019 hala taşla sopayla avlanarak yaşayan insanlar var binlerce yıl önce de böyle insanlar tabiyki vardı, oransal olarak şimdikinden çok daha da fazlaydılar muhtemelen ama bu medeni toplumların olmadığı manasına gelmez insanlığın başlangıcıyla beraber medeni olanlar ve medeniyetten kopuk uzak yaşayanlar olmuştur. Şöyle cahildik böyle İlkeldik yavaş yavaş öğrendik lafları tamamen evrim teorisini yutturma derneğinden masallardır.

4 gün önce
Alone Life
Alone Life

Tarih videosu paylştığınızı görünce aklıma geldi, Atatürk hakkında da bir video yapabilir misiniz? Yaptıklarını, ülkemize kazandırdıklarını anlatan bir video gibi..

4 gün önce
Elvin Nasibov
Elvin Nasibov

Isaac Asimov - The Near East; 10,000 Years of History

4 gün önce
Elvin Nasibov
Elvin Nasibov

Dunya tarihi ile ilgilenenlere "Mankind - the story of all of us" isimli belgeseli tavsiye ederim, ayrica, video icin tesekkurler!

4 gün önce
gresira
gresira

mrhb hocam dünya dilleri ile ilgili ve mezopotamya dilleri ile ilgili videoları da yayınlarmısın.? teşekkürler

5 gün önce
Serhat ÖZTÜRK
Serhat ÖZTÜRK

Hocam şu Mısır ülkesinin adı neden Mısır ona bi ara değinirseniz sevinirim yani demek istediğim ingilizcesi Egypt iken Türkçede neden Mısır kolay gelsin iyi çalışmalar 😊😊

5 gün önce
erdoğan Tugluer
erdoğan Tugluer

Reklam gormek istemeyen arkadaslar YouTube Red e uye olmalarini oneriyorum. Boylece reklam gormezsiniz.

5 gün önce
Emre Çınar noobdeadprohead Akçay
Emre Çınar noobdeadprohead Akçay

adblock

3 gün önce
Evren Güneş
Evren Güneş

Rosetta veya reşit taşı dedigimiz taş üç ayrı dilde yazılan bir taştır. O zamanlar akad dili orta doğu bölgesinde çok bilinen bir dildir. Bu sebeple antik Yunan mısır ve akad dili ile yazılmıştır bu taş. Kıpti veya kopt dediğimiz dil ise Hristiyanlığın antik Mısır'a ulaşması ile orada kurulan kilisenin dilidir antik Yunan alfabesi ile mısır alfabesinin karışımı şeklindedir ve rosetta taşında bu alfabe yer almamaktadır.

5 gün önce
Bilim Teknoloji Tarih
Bilim Teknoloji Tarih

tohumlar nasıl ortaya çıkıyor o bilgi elimizde yok mu

5 gün önce
tutankamon
tutankamon

insanlar ayla yıldızla güneşle konuşup dini bıuluyo diyon tamamen bilgileri pozitif bilimden alıyon ve neden aeistsin sorusuna bozuluyon eleşt,irenleri neden engelliyon onuda anlamadım bukadar okumuş adam kendiyle daha barışık olmalı anlattıkların akıcı deeğil ama bilgiler değerlidir izleyelim bakaım diğer bolumleri

5 gün önce
elif özgür
elif özgür

Okulda doğru düzgün öğrenemediğimiz tarih dersini bu videolarla yalayıp yutacağız gibi geliyor. Teşekkürler hocam, sizin gibi insanların olması umut verici...

5 gün önce
Tuna Akdal
Tuna Akdal

DİKKAT !! Çivi yazısı'nın adının ''ÇİVİ YAZISI'' olma sebebi, kil tabletleri kerçmekte kullanılan alet veya aletlerin sivri şeklinden dolayı değildir. Yazılan harflerin (işaretlerin-sembollerin) şekil itibariyle ağırlıkla çiviye benzemesinden dolayıdır. Bi kısmı da gül dikenini andırır mesela. Bu kil toprak tabletlere hamuru/çamuru henüz yaşken yazı/işaret vs. kerçme işlemi yapılır. Güneşte kuruyunca da desti gibi, kiremit gibi şahane bir yazılı A4 sayfanız olur. Biraz ağırca tabi! İşte bu yaş tabletlere çivi şeklindeki işaretleri kakıttırmakta kullanılan ucu üçgen çomağın ismi de STYLUS ! Yani bakın bakalım günümüzde STYLUS diye neye deniliyor! :) :) Hala tablet dürtüklüyoruz bu STYLUS aletiyle :)

5 gün önce
Isengard Middle
Isengard Middle

Düğün başlıyor, yobazları sahbeden indirin.

5 gün önce
Ömer
Ömer

Kahvemi aldım geldim solidi de açtım çizim yaparken ne dinleyeceğimi de buldum, teşekkürler

5 gün önce
Rana İçöz
Rana İçöz

Hocam mükemmel bi insansınız emekleriniz karşılığını umarım alıyorsunuzdur ❤️

6 gün önce
Oğuzhan BİÇEN
Oğuzhan BİÇEN

Videolarınızın açıklama kısımlarına ne gibi kaynaklardan yararlandığınızı belirtmeniz daha yararlı olur. Çünkü benim için konuları anlatıcının nasıl aktardığı değil hangi kaynakları kullandığı önemli. Dünya tarihi gibi geniş bir konuya girmişsiniz ve bu konu oldukça yüzeysel olacaktır ve burada siz takipçilerinize aslında konu aşılamış oluyorsunuz tabii konunun içeriği nereden geldiği önemli.

6 gün önce
Reyhan BAŞ
Reyhan BAŞ

Suna çok üzülüyorum yani zeytin yağlı dolma bu yıllarda icat edilmiş olabilir diyorsunuz ve bunu anlamayacaklar ciddiye alacaklar diye saka yapıyorum deme gereksinimi hissediyorsunuz ya iste bu olay gerçekten üzücü buna inananlar olacağını bilmek gerçekten bunu yapmaya zorluyor insanı

6 gün önce
strong man
strong man

Hocam soğuk savaş hakkın da yada uzay yarışı için bir içerik yaparmısınız?

6 gün önce
Hadi Ordan
Hadi Ordan

hocam kim gitmiş saymıs :)

6 gün önce
Hesam Rastegar
Hesam Rastegar

emegine saglik abi

7 gün önce
4 Artı 1 TV
4 Artı 1 TV

Güzel Bir Seri..Bizim Kanalda da Kıbrısla İlgili Tarihleri Bulabilirsiniz..

7 gün önce
Fungi Mungi
Fungi Mungi

sesiniz ve anlatım kabiliyetiniz çok hoş

7 gün önce
Mehmet Kara
Mehmet Kara

Bize okulda anlatılan ve kitaplarda yazan saçmalıkların aynısı. Farklı birşey dinlemedim. Zart devri zurt devri :D . Yazıyı sümerler icat etti masalı. Dinolar minolar. M.ö. 200 bin de insanlar. Tamamı zırva. Hiç birinin bilimle alakası yok.Hangi bilim adamı gözlemlemiş ya da deneyimlemiş bu anlatılanları. Avrupalı tarihçilerin yazdığı uydurmasyon tarih. Müslüman tarihçilerin, yahudi ya da çinli tarihçilerin yazdıkları tarihle alakası yok. Avrupa tarihçiliği toydur. 19.20. yy da avrupanın kendini merkeze aldığı uydurma tarihçilik. Bahsi geçen tarih yazımları ise avrupadan yüzyıllar öncesine dayanmaktadır. Kendine bilim adamı diyen birileri bir şeyler söylüyor sonra bunun adına bilim deniyor. Başka bir bilim adamı başka birşey söylüyor oda bilim oluyor. Tarih deneyimlenemez, gözlemlenemez. Dolayısıyla anlatılanların tamamına yakını varsayımsaldır. Taş, kaya, kemik parçaları buluyor ondan sonra bu bilmem kaç yıl öncedir diyorlar. Bilimsel olsun diyede karbon testi zırvalığını öne sürüyorlar. Bakın efendim karbon testine göre bunlar kaç bin yıl ya da milyon yıl önceye ait falan filan. Yersen hepsi güzel hikaye.

7 gün önce
Tarihçi
Tarihçi

40 dakika bile az

7 gün önce
cumali aydın
cumali aydın

HOCAM ŞUNU ATLAMIŞSINIZ BİR DE BUNU ATLAMIŞSSINIZ.

7 gün önce
God Bless
God Bless

Hocam iyi güzel de editlemeye üşeniyorsan izleyici çekemezsin görüntü oyunları yap bize kafamızda canlansın kimse senin yüzünü izlemeye gelmiyor dinleme üzerine yapacaksan spotify soundcloud buralara yükle

7 gün önce
Emre
Emre

İndüs vadisi nerede ?

7 gün önce
Poko Mooon
Poko Mooon

dünya düzdür :)

7 gün önce
Asya Azak
Asya Azak

Hocam yakın tarihi sabırsızlıkla bekliyorum teşekkürler ❤️

8 gün önce
Fatih Cakir
Fatih Cakir

Göbekli tepe ile ilgili video çeker misin

8 gün önce
Cem Eren
Cem Eren

Reklam geliri burs dedi hocam reklamları sonuna kadar izliyorum 😊

8 gün önce
Video Eğitim
Video Eğitim

Teşekkürler özeniniz için

7 gün önce
İstanbul
İstanbul

Dinler tarihi ile ilgili videolar da çekebilirseniz çok iyi olur hocam

8 gün önce
Şenol Can
Şenol Can

Hocam tarihe süper bir giriş olmuş...

8 gün önce
Rasta Flow Masta
Rasta Flow Masta

Hocam abarttınız yaw kanal ansiklopediye döndü arama yerine istediğim konuyu yazıp video izliyorum

8 gün önce
Emre Kaşıkçı
Emre Kaşıkçı

Bende merak ettim şimdi hocam... kolay gelsin 👋

8 gün önce
ceyda tatlı
ceyda tatlı

Hislerime tercüman olup bu videoyu yayınladığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunarım Haluk hocam :)

8 gün önce
Atarlı Adam
Atarlı Adam

hep aradığım ama bulamadığım bir bilgi paylaşımı olmuş

8 gün önce
Mustafa Yorulmaz
Mustafa Yorulmaz

Hep böyle bir şey aramıştım teşkkürler!

8 gün önce
The Bing Bang's Brother
The Bing Bang's Brother

Şöyle adamı nasıl sinirlendirirler anlamadım

8 gün önce
meral ocal
meral ocal

Anlat tabi yaa Haluk hocam ..hiç sıkılmadan izlenecegine eminim👍

8 gün önce
Murat Bagatarhan
Murat Bagatarhan

ya ben devamını izlemek istiyorum ama yüklenmedi mi yoksa ben mi bulamıyorum? çok faydalı bir seri bu lütfen devamı olsun :))

8 gün önce
Veal Pate
Veal Pate

Yorum yapmak için videoyu durdurayım dedim. Rahmetli tarihi öğretmenim hatırladım ışıklar içinde uyusun adı Vahit Baş’tı. Öğretmenim öyle güzel tarihi anlatırdı ki sonrasında tarih okumaya devam ettim. Şimdi sizi dinlerken onu görür gibi oldum. O da böyle hiç sıkmadan, hikaye anlatır gibi anlatırdı. Sizi o yüzden seviyorum. Bir yandan yemek yapıyorum bir yandan bilgilerimi tazeliyorum. Teknoloji bu yüzden harika bir şey. Sevgiler.

8 gün önce
Emrullah Çuhacı
Emrullah Çuhacı

Senin ilk videonu gördüğüm gün, es geçmeyip izlediğim için çok memnunum.. o güne şükürler olsun.. 😂😂😂 çok başarılısınız, çok taktir ediyorum sizi.. 👏🏻

8 gün önce
Mstfmrğl
Mstfmrğl

hiç sormak ya bende hep demişimdir onu neden kimse komple girmemiş bu konuya bende bekliyordum hep birisi çıksada şu dünya tarihini anlatsa çok iyi bir fikir 👍

9 gün önce
Adalet çalış
Adalet çalış

Hocam yorumlara yanıt vermek zorunda değilsiniz. İyi geceler bilgiler için teşekkürler.

9 gün önce
Usmen Usmenov
Usmen Usmenov

Anlatma şeklin super 👍

9 gün önce
ZEUS
ZEUS

nufus artışı önlenemez ise insanlık kaos içinde kalacak gibi görünüyor

9 gün önce
bedia ediz
bedia ediz

Hocam her konuyu nasıl bu kadar anlaşılır ve sıkmadan anlatabiliyorsunuz? Ayrıca güzel bi konuydu sıkılmadan izledim

9 gün önce
Kemal Tosun
Kemal Tosun

Çok iyi.

9 gün önce
Glsmzâde
Glsmzâde

Şu aralar en çok araştırp merak ettiğim konuyu sizden de dinleyeceğim için sevindim şuan

9 gün önce
MFL STUDENT
MFL STUDENT

Hocam sizi kimseyle paylaşmak istemiyorum ama biri gelip bilgisi olmadığı konuda fikri varmış gibi konuşunca da git ilk önce Haluk Tatar dinle sonra gel demek istiyorum. Ne yapmalıyım ? 😂

9 gün önce
Bil Buhara Bilyakın
Bil Buhara Bilyakın

yalanlarını sikeyim senin. dun ne yediğini bilmiyon . gelion miladdan önce dion. HASSİKTİRLAN

9 gün önce
Kli Yev
Kli Yev

Mukemmel. Bayildim bu seriye. Lutfen devam,sure uzun degil, az bile. 22 video seri cok guzel olucak. Merakla bekliyoruz....

9 gün önce
Pünhane Keskin
Pünhane Keskin

Süper olmuş hocam.eline sağlık

9 gün önce
Su K.
Su K.

hoca her mahmut dediginde guluyorum

9 gün önce
Neslihan OZKUL
Neslihan OZKUL

Allah razi olsun❣️ Iyiki varsiniz ekipce 👊🏼

9 gün önce
Muhammed Baykul
Muhammed Baykul

Hocam bu geçmişte ki krallık ve imparatorluklarının ülke sınırlarını kim nasıl biliyorda günümüze kadar bu harita sınırları çizilmiş? Ayrıca bu dilleri farklı olan imparatorluklar birbirleriyle nasıl hangi dilde konuşmuşta aralarında anlaşma ve ticaret yapabilmiş? Günümüzde o kadar olanağa rağmen İngilizce öğrenmekte güçlük çekiliyorken o zaman ki insanlar nasıl iletişim sorununu çözmüş?

9 gün önce
Marul Mandalina
Marul Mandalina

Reklamları burs olarak dağıtıp ayrı güzel bir işe imza atıyorsunuz hocam sonuna kadar reklam izlemeye başladım belki bir tık daha fazla kazandırır.

9 gün önce
berat topcu
berat topcu

Abi şu arkandaki 2 ahşap dekor varya otirdugun sandalyeyi ona göre ortalasan çok dikkatim dagılıyo.

9 gün önce
Adnan YILMAZ
Adnan YILMAZ

hocam elinize sağlık

9 gün önce
İnsana ve Yaşama Dair
İnsana ve Yaşama Dair

Harikaaaa...🤗 İlk dakikalardaki atarlı konuşmalarınız bile çok güzel 😁 Sırf atar videosu çekin, onu da keyifle izleriz biz.

9 gün önce
Berk Canturk
Berk Canturk

Seriyi oluştururken yararlandığınız kaynakları paylaşır mısınız lütfen?

9 gün önce
Video Eğitim
Video Eğitim

Maalesef çünkü 4 yıldır çok fazla kaynaktan gelen notlar bunlar. Kaynakları yazınca gereksiz yorumlar ile muhattap oluyorum.

9 gün önce
Berk Canturk
Berk Canturk

Bana korkunç gelen şey insanların Afrikadan Hindistan' a ulaşması arasında geçen süre 23bin yıl ve biz sadece 100 yılda ne kadar geliştik, 23bin yılda ne kadar gelişebileceğimizi hayal edemiyorum ve acaba gelecekte de bizim geçmişteki insanlardan bahsettiğimiz gibi onlar da bizden bu şekilde mi bahsedecekler?

9 gün önce
servet tutulmaz
servet tutulmaz

Kanaliniz harika hem diğer kanalara göre egitici ve faydali ..arada bir kisa belgesel tarzinda genel olarak felsefe psikoji ve sosyolijinin gelisimlerinden bahsedip unlu Filozoflar anlatirssniz bilmeyenler icin harika ve faydali olr teşekürler...nacizane fikrimi belirtmek isterim bazilari saçmalayip sizi kizdirmis olabilr video nun basinda bunu ifade ettiniz ..ama arada bir belki farkında deilsiniz bilmiyorum hocam ama baya tepki verip sert bir uslup kullandiniz disardan bunu izlerken yada ilk defa sizi izlemekte olan biri farklı algiliyabilr ...bu arada öğrencilere burs vermeniz takdire sayan birsey Tebrikler. ..dinozorlara inanmıyorum yoktur diyen arkadaşlar ee fosilleri bulundu da)

9 gün önce
Berk Canturk
Berk Canturk

Abi sadece senin kanalında reklamları atlamıyorum.

9 gün önce
UM K
UM K

👏👏👏👏👏

10 gün önce
Enis Enver
Enis Enver

Güzel bir başlangıç olmuş :)

10 gün önce
Fatih ÇAMLI
Fatih ÇAMLI

Teşekkür çok güzel bir özet. Süre de gayet makul.

10 gün önce
09bloodthirsty
09bloodthirsty

Tarih Sümer'de başlar.

10 gün önce
Muaz Sağlam
Muaz Sağlam

Teşekkürler

10 gün önce
Davut Yerlikaya
Davut Yerlikaya

Destek

10 gün önce
Sinan Tunca
Sinan Tunca

Güzel anlatımınız için teşekkür ederim.

10 gün önce
TheMasumkatil
TheMasumkatil

Hocam videolarınız bana kısa geliyor o yüzden uzun olması benim için muhteşem 😊👍

10 gün önce
Abdullah LEBLEBİCİ
Abdullah LEBLEBİCİ

Zafer Sızlanarak Kazanılmaz 😉

10 gün önce
Megnot Efendioğlu
Megnot Efendioğlu

Çok güzel video beyndım

10 gün önce
Alican Akhan
Alican Akhan

Antik şehirleri gezerken taşlara kazılan şekiller, resimler hep ilgimi çeker. O kadar kusursuz yapımışlar ki sanki insan eliyle değil de makineyle yapılmış gibi duruyor. Bir insanın taşı o kadar kusursuz oyabileceğini ya da oymak için uğraşacağını sanmıyorum. Bence taşları oyup, kesmek için günümüzde bilinmeyen makineler kullanıyorlardı. Ayrıca antik çağlarda yaşayan insanların öyle anlatıldığı kadar taşı taşa vuran, akılsız, bilgisiz insanlar olduğunu da düşünmüyorum :)

10 gün önce
Özcan Özkan
Özcan Özkan

Bu seri çok iyi olmuş hocam. Hatta taş devirlerini daha kapsamlı anlatsanız daha da güzel olurdu :D detaylardan kaçmayın hocam severek dinliyoruz

10 gün önce
Mehmet Ali Çörekçi
Mehmet Ali Çörekçi

Abi mükemmel iş yapıyorsunuz ya

10 gün önce
Jordan Peterson
Jordan Peterson

abi ne desem nası ifade etsem filan diye düşünüyordum size olan düşüncemi, tek kelimeyle "hayranınızım"

10 gün önce
Şaban Cilasin
Şaban Cilasin

Tebrikler 🎊

10 gün önce
Yiğit Can Kırca
Yiğit Can Kırca

00:05 İkinci bölüm de ...

10 gün önce
Ahmet Can
Ahmet Can

Mükemmel bir seri elinize kolunuza sağlık devamı kesinlikle gelmeli Hocam 😊

10 gün önce
atkndmr
atkndmr

Filmlerin extended edition sürümleri gibi Haluk hocanın videolarınında uzatılmış halleri olsa keşke

10 gün önce
Nuran Aklifazla
Nuran Aklifazla

Teşekkür ederim. Verdiğiniz bilgiler için. İyi insan iyi vatandaş. 👍🙏🌹

10 gün önce

Sonraki

DÜNYA TARİHİ - 2 - İMPARATORLUKLARIN YÜKSELİŞİ

27:18

GÜLMENİN 5 TEORİSİ - MİZAHIN FELSEFESİ

13:21

GÜLMENİN 5 TEORİSİ - MİZAHIN FELSEFESİ

Video Eğitim

görünümler 15 000

ELON MUSK BELGESELİ - İnsanlığın Yükselişi

27:09

ELON MUSK BELGESELİ - İnsanlığın Yükselişi

ZEHİRLİ MİKROFON

görünümler 215 000

Film Theory: How NOT To Train Your Dragon! (How To Train Your Dragon)

15:06

Goonzquad Garage Upgrades!!!

21:18

Goonzquad Garage Upgrades!!!

goonzquad

görünümler 774 427

DÜNYAYI KİM YÖNETİYOR? - BÖLÜM 1 - PARA

33:43

DÜNYAYI KİM YÖNETİYOR? - BÖLÜM 1 - PARA

Video Eğitim

görünümler 231 000

SİCİM TEORİSİ VE ZAMANDA YOLCULUK

17:56

SİCİM TEORİSİ VE ZAMANDA YOLCULUK

Video Eğitim

görünümler 64 000

SUSMA SANATI - TONGUE FU SERİSİ

14:29

SUSMA SANATI - TONGUE FU SERİSİ

Video Eğitim

görünümler 69 000

VENEZUELA'DA NELER OLUYOR? BİR ÜLKE NASIL BATTI?

23:40

VENEZUELA'DA NELER OLUYOR? BİR ÜLKE NASIL BATTI?

Video Eğitim

görünümler 226 000

Hormonlar ve Psikolojimiz

13:11

Hormonlar ve Psikolojimiz

Video Eğitim

görünümler 41 000

KİŞİLİK SORUNLARI - 7 SORUNLU TİP

14:31

KİŞİLİK SORUNLARI - 7 SORUNLU TİP

Video Eğitim

görünümler 62 000

Kayıp Medeniyet; Göbekli Tepe

45:10

Kayıp Medeniyet; Göbekli Tepe

İbrahim Aydın

görünümler 185 000

TÜRK IRKININ ÖZELLİKLERİ | Gerçek Türkler Kimdir, Tarihi Nedir? (Belgesel)

43:42

Binging with Babish: The Swanson from Parks and Recreation

4:52

Binging with Babish: The Swanson from Parks and Recreation

Binging with Babish

görünümler 824 289

Dora and the Lost City of Gold - Official Trailer - Paramount Pictures

2:31

2HYPE NBA BASKETBALL 3 POINT TEAM CHALLENGE !!

12:34

The Best White Castle Sliders Recipe | SAM THE COOKING GUY 4K

21:30

5 Breakfast Gadgets put to the Test - Part 3

10:02

5 Breakfast Gadgets put to the Test - Part 3

CrazyRussianHacker

görünümler 678 155

Building a Shipping Container Home | EP03 Doors, Windows, and Insulation

20:05