CEM YILMAZ ne yapmış? Karakomik Filmler | İnceleme (2019)

  • katma Aylar önce

    Filme Gitmeden ÖnceFilme Gitmeden Önce

    Süre: 3:05

    Cem Yılmaz'ın 18 Ekim'de vizyona girecek filmi Karakomik filmleri 2 Arada ve Kaçamak'ı eleştirdik.
    Kaçamak: 02:04
    Instagram sayfamız: goo.gl/UWFPG4
    Marvel filmleri sinemanın içine ediyor: trfilms.net/v-video--Eu1YSYW-58.html
    Keanu Reeves: trajik hayat, harika bi insan trfilms.net/v-video-dv7hEs3h-nM.html
    dizi önerisi:
    Videoyu seslendiren: Can Başak
    Sıkıntılı bir sürecin ardından uzun süre ertelenen Karakomik filmler sonunda 18 Ekim’de vizyona giriyor. Seyirciler 1 biletle 2 tane 1 saatlik film izleyecek. Bunlardan ilki bir vapurda çalışan Ayzek isimli arkadaşı ikincisiyse sap bir erkek grubunun haftasonu kaçamağını anlatıyor. Biz şimdi iki filmi de ayrı ayrı eleştireceğiz. İkinci filmi ne zaman konuşmaya başladığımızı açıklamalar bölümünden görebilirsiniz.
    Öncelilkle şunu belirtmek istiyorum. Cem Yılmaz filmleri ülkemizde genellikle göremediğimiz prodüksiyonlara ve bütçelere sahip oluyor. Kalite açısından da Cem Yılmaz’dan her zaman en iyisi bekleniyor. Eleştiriyi izlerken Karakomik filmlerin günümüz Türkiye sinemasından oldukça ilerde olduğu aklınızda bulunsun. Yine de bu filmlerin bütçeleri düz Hollywood filmleriyle karşılaştırıldığında bile çok düşük. Bu da sektörün genel durumu açısından bir hayli üzücü. Bir bilete 2 ayrı film çekmeleri de gerçekten bütçeyi zorlayıcı durumdur.
    Neyse, Karakomik filmlerin ilki İki Arada Ayzek isimli bir vapur çalışanının başına gelenleri anlatıyor. Filmde çalıştığı şirket eleman değiştirmeye başlayınca dişlerini takıntı yapmış Ayzek’in değişimine tanık oluyoruz. Konuyu daha fazla anlatmayacağım. Zaten bu videoda spoiler yok. 2 Arada, Karakomik filmlerin Kara olanı. Film saf ve kendi halinde olan Ayzek’in dönüşümünü ve takıntılarını çok güzel işliyor. Karakterimizin sıkıcı ve yalnız hayatında başkalarına bel bağlayarak kendini kandırması güzeldi. 2 Arada, Cem Yılmaz’ın son zamanlardaki en beğendiğim filmi oldu. Cem Yılmaz karakter yaratmakta çok başarılı ve Ayzek’le de varlığını hissedip tamamiyle anlayabildiğimiz bir karakter yaratıp bu karakteri çok iyi oynamış. Zafer Algöz’ün karakteri de bi hayli komikti. Filmin süresinin bir saat olması da ilginçti. Bir yanım karakterle daha çok vakit geçirsek nasıl olurdu diye düşünürken diğer yanımsa filmin hızlı ilerlemesinin iyi olduğunu düşündü. Herhalde bu da film için pozitif bir şey. Benim İki Arada’ya olan puanım ‘’en iyi arkadaşıma öneririm’’ oldu.
    Şimdi ikinci film Kaçamak’a geçelim. Kaçamak’ta 4 sap erkek detoks kampı ayağına kaçamak yapmaya çalışıyor. Ancak beklenmedik bir şekilde kamp yaptıkları yere uzaylılar geliyor ve haftasonu kaçamağı değişik bir hal alıyor. Kaçamak, Karakomik filmlerin komik olanı olsa da erkeklerin öküzlükleri ve salaklıklarıyla iyi dalga geçiyor. Cem Yılmaz çoğu zaman yaptığı gibi başarılı gözlerini komediye güzel dönüştürüyor. Cem Yılmaz filmine gidelim de gülelim diyen insanlar büyük ihtimalle Kaçamak’ı izlerken çok mutlu olacaklardır. Ancak ben ilk filmi bu filme göre daha çok beğendim. Güldüğüm bi çok yer olsa da belki de filmin süresinden dolayı karakterleri tanıyamadım ve hikayeden biraz koptum. Hikaye aslında bir buçuk saatlik bir komedi filminin hikayesi olabilecekken her şeyi 1 saate sığdırınca belki de komedi sahneleri gerektiği kadar uzayamadı.
    Kısacası Karakomik filmlerle ilgili görüşlerim böyleydi. Büyük ihtimalle bu eleştiriden bağımsız bir şekilde herkes sinemaya gidip filmi izleyecek. Siz de filmi izledikten sonra görüşlerinizi yorumlara yazarsanız çok sevinirim. Hoşçakalın

MFC
MFC

Filmi övmek adına fazla zorlamışsınız. Cem yılmaz adına vasat bir filmdi... tamamen hayal kırıklığı sıkıcı bir film...

7 saatler önce
DrummerGamer
DrummerGamer

Bence kısaca; 2 arada şahane, Kaçamak özensizdi.

4 gün önce
Bkack Eagle
Bkack Eagle

tek kelimeyle senaryosu rezalet ama oyunculuklarına lafım yok

4 gün önce
Hülya Tozlu
Hülya Tozlu

Cem Yılmaz'ın zekası kadar beğenmezdim oyunculuğunu ama bu filmiyle harika da oyunculuk sergilemiş. İmgelemi kavrayana muhteşem bir film/di. Kutluyorum.

4 gün önce
BlindManThe Okan
BlindManThe Okan

ben anladım aslında neden kara komik filmlerin başında üzücü bir film var . Çünkü mantıklı hamle . 2 film izlenicek birinci filmide izleyin havası verilmiş .....bana göre en beğendim film buydu ama keşke komik film en başta olsaydı .

7 gün önce
Lightning
Lightning

Cem yılmazın bu zamana kadar yaptığı çoğu filmi izlemiştim 4-5 defa izlediklerimi tekrar izlesem yine gülebilirim , bu filme de tabikide gitmem gerekiyordu çünkü Cem yılmaz sonuçta adam güzel yapıyor dedim girdim filme. İlk yarı film beni öyle bir baydı ki yani dedim bitsin artık 2. ye geçelim yani acayip sıkıldım hikaye filan sığdırsınlar diye yarım kalmış ne bileyim ilk yarı hiç beğenmedim zaten dedim 2. yarıda böyle değil eğlenirim komik olan kısmı sonuçta sonra 2. yarı filmin sözde komik olan kısmına geldik güldüğüm kısımlar oldu fakat yani 2 hikayede yarım yamalaktı yani doğruyu söylemek gerekirse bu zamana kadar çoğu filmini izledim o kadar iyiler ki bu filmi demek gerekirse Cem yılmazın en kötü filmi diyebilirim hiç beğenmedim açıkçası bu filmde neyi güzel bulduğunu anlamadım hikaye filan yarım yamalaktı bir anda giriyor bir anda bitiyor hani ne bileyim ben mi çok abartıyorum acaba yani gerçekten hiç beğenmedim.

13 gün önce
Furkan Taşgur
Furkan Taşgur

Erkekler denerek genelleme yapılmaz, öylece hakaret edilmez.

15 gün önce
Barış Aslan
Barış Aslan

Kaçamak Neco:Öldüm amına koyim

18 gün önce
Amadeus_33
Amadeus_33

Size katılmıyorum. Bence böyle birşey yapalım diye çekilmiş bir film. Sanatsallık bana sormayın ben izleyici olarak yorumluyorum. Net Beğenmedim bu kadar.

18 gün önce
Vahşi Bir Yasuo
Vahşi Bir Yasuo

2arada gayet güzeldi ama kaçamak bir tık daha güzeldi

18 gün önce
Ender Polat
Ender Polat

Eleştirimi yağlamamı anlamadım

18 gün önce
Tolga Kaya
Tolga Kaya

Gittim hayatımda gördüğüm en saçma filmdi toplam 2-3 tllik gülmüşümdür oda 2. Filmde paranın devamı çöpe gitti

19 gün önce
KOMUTAN LOGAR
KOMUTAN LOGAR

Filme gitmeye deyer bu filmin 2.side 17.01.20 de çıkıcak fragmanı var film başlamadan önce

20 gün önce
Marshmallow Marshmallowoğlu
Marshmallow Marshmallowoğlu

Bunları biraz bokla bokla ben bunları organik diye satıyorum

20 gün önce
Şevval ayşe Özcan
Şevval ayşe Özcan

cem yılmazı tony starka benzeten bir tek ben miyim

20 gün önce
Baris albahrain
Baris albahrain

Saçama sapan bir film . 5 kuruş etmez

20 gün önce
fr1nd8 off
fr1nd8 off

Çok güzel film diyorsunuz gişede dip rakamlar bir de bu adamı siyasi yönden bakarsak izlememeli

20 gün önce
Hasan Kül
Hasan Kül

Yaa öyle kalır işte bi arada sinemacılarla mars arasında sıkıntı varken böbürleniyodu yok bizde filmi sokmayız bilmem ne bi havalar sanki sinemaya gidenler bunlara gidiyor çoğunluğu mars ta salaklık yapmış zaten yabancı filmler para kazandırıyor sen niye bunlara boyun eğiyorsun ki

15 gün önce
Feqan İslamov
Feqan İslamov

2 film de ayrı ayrı muhteşem derecede b.ktu

21 gün önce
Rutkay Fırat BULUT
Rutkay Fırat BULUT

İzlediğim en berbat filmlerden biriydi adeta vakit ve para kaybı zaten hepsini izleyemedim çıktığımda dalga geçilmiş gibi hissediyordum şiddetli izlememenizi öneririm

21 gün önce
Emirhan Taş
Emirhan Taş

Ben izledim kaçamak için gidebilirsiniz ama ilk kısım biraz sıkıcı

21 gün önce
Tolga A
Tolga A

Filmi izledim ( Arrival ) filminin parodisini yapmışlar.

21 gün önce
arda demirci
arda demirci

Gülmek isteyen gitmesin, kaç kere esnediğimi hatırlamıyorum, uykum geldi filmde. 2 arada güzeldi ama kaçamak tam bir felaket.

21 gün önce
keskin cevap
keskin cevap

Yalakalık için yalandan beğendim diosun. Objektif olmayıp sırf çıkar için beğendim diosun bu yüzden takipten çıkıyorum. Onlarca film yorumuna baktım. Söylediklerinle olanların alakası yok yalakalık yapıosun başka birşey deil.

21 gün önce
keskin cevap
keskin cevap

Bok gibiydi bokkk

21 gün önce
Hakan lnt
Hakan lnt

videonun baslıgı reklamlar olsa daha iyi olurmus 2side berbat film insan aklıyla dalga geciyor ne versem yerler filmmi olmus

22 gün önce
Plucky
Plucky

adamlar sap değil ki

22 gün önce
iskender hicazlioglu
iskender hicazlioglu

Herkes standupları gibi kahkahadan gecilmeyen film bekliyor ama farklı bi film yapmış ve hakkını vermek gerekiyor guzel bi iş çıkarmış. Arada kendi mizahını da veriyor mesela uzay gemisinin şekli . Niye öyle. Neye benziyor düşünün. Boka benziyor. Yani adam yine araya sokuşturuyor.

22 gün önce
Yunus Emre Abdioglu
Yunus Emre Abdioglu

Spoiler olmasin ama 2020 ocaktada kara komik filimler 2 cikiyor haberiniz olsun.

22 gün önce
Dilure Memmedova
Dilure Memmedova

7.ci kogustaki mucize neden yapilmdi

22 gün önce
Yigit Ali Kaymak
Yigit Ali Kaymak

2 Arada’ya yaptigin degerlendirmeyi duyunca sinemadan bir izleyici olarak hicbir sey anlamadigina ikna oldum. Bir film sadece Cem Yilmaz oldugu icin ovuluyorsa ortada buyuk sıkıntı var demektir. Yalakalik falan yapmadigini biliyorum ancak filmlerin “ikisinin de” sinemayla hic tanismamis 14 yasindaki bir gence hitab ettigini hic cekinmeden iddia edebilirim. Filmi dun gece izledim ve tam olarak gereksiz göndermelerden şiştim. İki filmin de elle tutulur yanı yok. Sinemadan hiç kızgın çıkmamıştım, bu da oldu...

23 gün önce
Francisco Franco
Francisco Franco

Bence güzeldi ama sadece gülmek için gidenler gitmesin

23 gün önce
Salih Karakaş
Salih Karakaş

Çook boktan bir filiiiimdi zamanıma ve parama yazık oldu

23 gün önce
ESKİ JITEM
ESKİ JITEM

Kime sorsam igrenc dedi yani berbat gitmeyin

23 gün önce
Kaan Çetin
Kaan Çetin

Ben filme geçen hafta gittim. Iki filmde bence gayet iyiydi. Sizin aksinize ben 2. filmi daha çok sevdim. Gerek prodüksiyonu, gerek grafikler vs filan. Türkiye sinemasında 2. filmdeki kadar bi prodüksiyon, grafik tasarım vs görmedim. Umarım filmler hak ettiği gişeyi yapar da filmlerde görev almış kişiler paralarını almakta sıkıntı yaşamazlar

24 gün önce
Bir Dilim Hayat
Bir Dilim Hayat

Hangi film 1 saatmiş ki 1’er saatlik 2 filmi (!) 1 bilete 2 film diye lanse edip kuru reklam yapıyorlar. Gerek var mı jem bey ? Senaryoları biraz genişleterek birer yıl arayla iki film çıkar izleyelim. Ayrıca artık komedi yapmak zorunda değilsin. Bakınız hokkabaz ne güzel filmdir. Benzerlerini yap ne gerek var sitcom gibi filmlere ?

24 gün önce
Kenan Yıldız
Kenan Yıldız

Cem Yilmaz filmlerini anlatıyor

25 gün önce
Mustafak.
Mustafak.

Film çok iyiydi

25 gün önce
tsylrswfttfwsrlyst arianaarianaarianaariana
tsylrswfttfwsrlyst arianaarianaarianaariana

bok gibiydi amınakoyim cem y.dan daha iyisini beklerdim

25 gün önce
Furkan
Furkan

Ya cidden böyle demek istemezdimde sende mi satıldın ya cidden film beyaz perdeye layık olmaktan çok düşük bütçeli 2 tane kısa film olmuş ben size söyliyim büyükşehirde oturuyor ve sinemaya 17 lira ve üstü veriyorsanız kesinlikle paranıza değmez arkadaşlar

25 gün önce
Volumcu Tv
Volumcu Tv

Tamam adam arkadaşlar arası geyik film çekmiş ne olecek yani!

25 gün önce
Burak Bash
Burak Bash

Gora, Arog, Arif V 216 filmleri ile kiyaslanamayacak filmler bence. Kötü demiyorum, ancak cem yilmazdan cok daha iyisini beklerdim.

25 gün önce
Furkan Akburak
Furkan Akburak

1.film sarmaşık filminden esinlenilmis 2.film arrival dan

25 gün önce
HAYIRDIR
HAYIRDIR

Admin, Cem YILMAZ dan para aldı galiba yoksa övülecek bir film değil

25 gün önce
Gacha Quzu
Gacha Quzu

Arif 216 filminin galasına çağrıldığın için filmi öve öve bitiremedin gittiğimde hayal kırıklığı yaşadım anlaşılan sektörde yanağından makas alıp naber diyeni kötüleyemicek gerçeği söyleyemiceksin senin aboneliğinde kalmak anlamsız

25 gün önce
antigayseee
antigayseee

Cem sıkıştırmış bunlara da birşeyler.Oğlum şu adamı abartmaktan vazgeçin.Adamın çektiği filmlerde konu derinliği yok,karakterler paintle oluşturulmuş gibi.Cem Yılmaz ortalama üstü bir komedyen ama kesinlikle kendi tarzı olacak bir film adamı değil...

25 gün önce
Ahmet Ali Albayrak
Ahmet Ali Albayrak

1. Filmde karakterin yerine Recep Tayyip Erdoğanı düşünerek izlerseniz çok çok daha farklı bir film görüceksiniz ve asıl amacını göreceksiniz. Iki film de beklentiyi karşılamadı bende şahsen, kötüydüler

26 gün önce
Mehmet Gün
Mehmet Gün

Flash tv 🍄

26 gün önce
çizimtrak
çizimtrak

Ben beğenmedim senaryosunda bizi saran birşey göremedim. Ikinci kısımda arrival ile dalga geçmiş gibiydi ama arrival gerçekten iyi bir bilim kurgu. Keşke kendisi de böyle filmleri tiye alacağına bu tip filmler çekebilse. Ayrıca spa olayından aşırı rahatsız oldum. Erkekler eşlerinden gizli fuhuşa gidiyor ve bunu neredeyse tüm Türk filmlerinde görüyorum. Erkeklerin ahlaksızlığı normalmiş gibi davrananlar türedi. Bu normal değil arkadaşlar bu tip şeyleri de normalleştiren yapımlardan nefret ediyorum. Yabancı yapar onların kültüründe her bok var zaten ama sen yapınca hoş olmuyor.

26 gün önce
volkan
volkan

ilk film insana neler oluyor yahuu diye yerinize zımbalıyor, bu kadar güzel yazılır oynanınırdı, türk sinema tarihinde pek karşılaşmadığımız bir türdü, çok etkilendim. uzayda geçenfilm ise, ilk filmin gölgesinde kaldı sebebi tamamen 1. filmin başarısından kaynaklanıyor. 2. filmde daha çok çıkınca arkadaşlar arasında aklımıza sonradan gelen repliklere gülerek geçirdik. izlenesi bir film olmuş ellerine sağlık cem yılmaz

26 gün önce
Partagas Cigaro
Partagas Cigaro

En buyuk sorunu her filmde ayni adamlari kullanmasi. Seyircinin gidesi kalmadi artik

26 gün önce
Zeynep Dündar
Zeynep Dündar

Cem Yılmaz daha kötüsünü yapamazdı, siz neyini sevdiniz👎🏻

26 gün önce
Nur Ezel Özbey
Nur Ezel Özbey

Cem yılmaz izlerken gülmeyen bi tek ben miyim

26 gün önce
Ottoman Empire
Ottoman Empire

Siyasi bir komedyenin filmlerini izlemek isteyeceğimi sanmıyorum. Eski cem gitmiş...

26 gün önce
Ottoman Empire
Ottoman Empire

@Josef Stalin bize değilde size battı süngü ve miğferler... kodumun komunist katili

20 gün önce
Josef Stalin
Josef Stalin

Tabi bazı gerçekleri eleştirince bir tarafınıza battı

22 gün önce
Rasim Topcu
Rasim Topcu

Sen ozaman HÜLYA KOÇYİĞİTİ İZLE

24 gün önce
Sinetopya
Sinetopya

v

26 gün önce
Tahsin Yentuz
Tahsin Yentuz

Fragman izledim çok kötü

26 gün önce
fb Turgut
fb Turgut

FİLMLER EFSANEYDİİ EFSNAWEE

26 gün önce
yunus doğan
yunus doğan

Herkez saydırmış filme bu övüyor yazık lan yalaka

26 gün önce
yunus doğan
yunus doğan

@Özenç Kılıç yok reis bu film özelinde dedim ben zaten yoksa Gora Yahşi batı Şu son yaptığı arif ve 216 fena

23 gün önce
Özenç Kılıç
Özenç Kılıç

Herkes* ayrıca Cem Yılmaz'ın çoğu filmi Türk sinemasında çok beğenilen filmler olmuştur ve kimse mükemmel değildir birkaç kötü filmi var diye bu kadar tepki gösterilmesi üzücü

23 gün önce
Reşid Demir
Reşid Demir

Cem yılmaz film çekmeyi bırakıp şaklabanlığa devam etsin.

26 gün önce
Necmi Çelik
Necmi Çelik

Berbat ötesi film dayanamadım çıktım hem zamanınızı hem paranızı çaldırmayın

26 gün önce
Greatmagic
Greatmagic

Ben de 2 Arada'yı Kaçamak'tan daha iyi buldum; Ayzek unutulmayacak bir karakter olmuş ve konu da özgün bir şekilde işlenmiş. Bu iki filmin tipik Cem Yılmaz filmlerinden farklı olacağını Cem Yılmaz çok önceden söylemişti, o yüzden ben hayal kırıklığı yaşamadım açıkçası. Kaçamak görsel açıdan çok doyurucuydu ama 2 Arada kadar iyi değildi; belki de komedi filmini 1 saatle sınırlayınca hikaye/karakterler biraz havada kaldığı için. Sonuç olarak ilk film 7/10; ikincisi 6/10.

26 gün önce

Sonraki

Cem Yılmaz | Yabancı dil

7:45

Cem Yılmaz | Yabancı dil

Cem Yılmaz

görünümler 23

Cem yilmaz azerbaycan

4:36

Cem yilmaz azerbaycan

Keklik Otu

görünümler 2

2019 Brazilian Grand Prix: Race Highlights

7:03

2019 Brazilian Grand Prix: Race Highlights

FORMULA 1

görünümler 3 119 491

Eating RAW Chicken Sashimi!!! Japan's DANGEROUS Raw Food Culture!!

13:36

Eating RAW Chicken Sashimi!!! Japan's DANGEROUS Raw Food Culture!!

Best Ever Food Review Show

görünümler 588 382

Cem Yılmaz Bakıda (ətraflı)

1:48

Cem Yılmaz Bakıda (ətraflı)

Baku TV

görünümler 9

Cem Yılmaz | Uyudun mu?

3:14

Cem Yılmaz | Uyudun mu?

Cem Yılmaz

görünümler 14

Cem Yılmaz | Ne vereyim abime?

8:10

Cem Yılmaz | Ne vereyim abime?

Cem Yılmaz

görünümler 18

Cem Yılmaz | Bütün Galaksi var.

8:01

Cem Yılmaz | Bütün Galaksi var.

Cem Yılmaz

görünümler 22

Cem Yılmaz  En Komik Gösterisi Sansürsüz

9:00

Yahşi Batı - Türk Filmi HD (Cem Yılmaz)

1:55:42

Yahşi Batı - Türk Filmi HD (Cem Yılmaz)

Fanatik Film - Yerli

görünümler 166

Klişe Nedir? |  feat. Cem Yılmaz

4:04

Cem Yılmaz | Aaa kobra, dur, su içeyim

2:52

JOKER - ELEŞTİREL PARODİ

4:47

JOKER - ELEŞTİREL PARODİ

Filmler ve Filimler

görünümler 490 778

Her Yerde Sen 23. Bölüm 1. Fragmanı

0:46

Her Yerde Sen 23. Bölüm 1. Fragmanı

Her Yerde Sen

görünümler 1 545 477

Kuruluş Osman 1. Bölüm 2. Fragmanı

1:07

Kuruluş Osman 1. Bölüm 2. Fragmanı

Kuruluş Osman

görünümler 831 790

Eşim Sezgi İle Her Şeye EVET! (17.000 TL)

18:33

Eşim Sezgi İle Her Şeye EVET! (17.000 TL)

Fırat Sobutay

görünümler 385 961

Şu An Bunu İzlemelisin ve Acil Paylaşmalısın!

17:49

Şu An Bunu İzlemelisin ve Acil Paylaşmalısın!

Ruhi Çenet Videoları

görünümler 1 215 746

Güldür Güldür Show 214.Bölüm - Romeo ve Juliet

18:50

Güldür Güldür Show 214.Bölüm - Romeo ve Juliet

Güldür Güldür

görünümler 3 041 395