Black mirror dizisindeki sırlar - (DİZİDEKİ QR KOD)

  • katma 2 aylar önce

    NYGMANYGMA

    Süre: 12:44

    Netflix'in 5. sezon için çıkardığı black mirror dizisinin bandersnatch isimli bölümünde ilginç sırlar, göndermeler ve gizemler bulduk.
    2. Kanalıma ABONE OL👉 goo.gl/V6Whcw
    Bilmeyenler için, netflix'in yayınladığı blackmirror isimli dizide tıpkı bazı oyunlarda görmüş olabileceğiniz gibi yaptığınız seçimlerle ilerliyorsunuz. Seçim yapabilmeniz için 10 sn süre veriliyor. Tıpkı gerçek hayatta seçimlerimizi yaparken 1 sn den az bir sürede düşündüğümüz gibi. Her seçim farklı bir kapı açtığı gibi bazen tıkanıp geriye dönebiliyorsunuz ve sona ulaşmanın 1 milyona yakın kombinasyonu var. Özetle bu bir interaktif yani etkileşimli,kendinizin de gidişata etki edebileceğiniz bir dizi.
    Dizinin toplamda 5 sonu bulunuyor fakat bilinmeyen bir sonu daha ortaya çıktı. Bu gizli sona geleceğiz fakat önce göstermem gereken bir şey var.
    Bir çok simge diziye gizlenmiş ve bunların da bir çoğu netflix'in bazı dizileri ve ya blackmirror un bazı bölümlerine ait. Dizide gizli bir QR kod, sürekli karşımıza çıkan aslan figürü, diğer black mirror bölümlerine göndermeler ve jenerik sonrası çızırtılı bir ses bulunmakta. Dediğim gibi dizi karmaşık içerikler içermekte.. Devamı videoda iyi seyirler!
    👍👍DİĞER VİDEOLARIMI İZLEMEYİ UNUTMAYIN👍👍
    SİMÜLASYON MUYUZ GERÇEK Mİ?👉 goo.gl/dUT56R
    ZAMANDA YOLCULUK MÜMKÜN MÜ?👉goo.gl/piKP6e
    YEŞİLCAM FİLMLERİNDEKİ HATALAR 👉 goo.gl/Tek5cy
    MONA LİSA TABLOSUNDAKİ SIR ÇÖZÜLDÜ 👉goo.gl/3krw31
    AYA ÇIKILDI MI - İŞTE GERÇEKLER 👉goo.gl/UtYK9V
    ►Kanalıma ABONE olmak için 👉 goo.gl/xfPwjv
    Nygma instagram adresim
    👍 instagram.com/nygmayoutube
    İrtibat & İşbirliği:
    ►nygmayt@gmail.com

NYGMA
NYGMA

Videonun sonunda 3 saniyelik bir bölüm için 2 saate yakın calışmam gerektiğini gösterdim. Emek!

2 aylar önce
Anonim İnşaatçı
Anonim İnşaatçı

canını yerim gardaşım yanındayız emeğine saygımız sonsuz aynen devam verdik gazı yürrüüü (=

Aylar önce
C vitaminli
C vitaminli

⏳⌛👏

Aylar önce
Ayberk Körükçü
Ayberk Körükçü

2:09 :)

Aylar önce
FurkanAbiGF
FurkanAbiGF

sen -9 iq falan mısın la bunu çocuk bile en fazla 1 saatte yapar neyin kafasını yaşıyosun lan ? zaten kitlende max 12.5 yaşında belli oluyor onları kandırmaya utanmıyonmu lan

2 aylar önce
Arif Avcular
Arif Avcular

adamsın nygma abi

2 aylar önce
Benito Mussolini
Benito Mussolini

10 dk yi geçmek için editlerini göstermişin bu kadar boş içerik yapma normalde 7dk olcak şey 12dk

7 gün önce
Flonun en üst katı Flo
Flonun en üst katı Flo

diziyi anlatırken nasıl kendi reklamını yaptın 2. Kanalına yükle bunu

8 gün önce
Kuş Yuvası
Kuş Yuvası

Hangi Program edit icin

20 gün önce
Kamil Aga
Kamil Aga

0:27 video dondu sandim xd

22 gün önce
yusuf efe özcelık
yusuf efe özcelık

Qr yi yaptım gercekren bu site cıktı

23 gün önce
チンギスrindoshikachi-sama
チンギスrindoshikachi-sama

Nygma anlattığını özet geçersek "Soy panços amigos de la kurusta orospu çocukları kara cam isimli flash dizimizden çıkarılacak şeyler tse logosu küvar kod yani seçim falan yani hadi bitti kardeşim eyv sesimde bok gibi koyu renk derinliğinde"

24 gün önce
Emre Keser
Emre Keser

Abi senden bilim adami olur ha abi kalbini alirim

26 gün önce
Bass And Electro
Bass And Electro

Seçim yapmazsan dizi kendisi seçim yapıyo amk. Boş yapma ...

27 gün önce
Burak KoZaN
Burak KoZaN

reeeiiizzzzzzz

27 gün önce
Ercüment Dal
Ercüment Dal

3. şık yok seçim yaparken durmuyor ve eğer seçmezseniz rastgele birisini işaretliyor

28 gün önce
Serxan sj
Serxan sj

N

Aylar önce
xFocus xfcs
xFocus xfcs

Üstün zekalı olduğunu düşünüyorum. Umarım gerçekten hak ettiğini alırsın (bundan daha fazlası..) Nygma

Aylar önce
Ahmet Nuri Keskin
Ahmet Nuri Keskin

Vay amk

Aylar önce
Mustafa Madenoğlu
Mustafa Madenoğlu

videodan önce seçip yapmamayı bende denemiştim ama rastgele bir seçin veriyor durdurmayıda denemiştim tam seçme 10 saniyesi gelince durdurulmuyor dizi

Aylar önce
ali czgcx
ali czgcx

Y

Aylar önce
ali czgcx
ali czgcx

D

Aylar önce
Zafer Medet
Zafer Medet

Nygma diye yazılır adam diye okunur

Aylar önce
Zafer Medet
Zafer Medet

Muğla diye yazılır adam diye okunir

Aylar önce
Aleyna Nur Çokak
Aleyna Nur Çokak

Nolur su müzikleri koymayın arkadaş izlemek istiyorum müzik içimi ürpertiyor düm tek tek falan koyun

Aylar önce
Tarık Toplu
Tarık Toplu

Aklim cok karıştı ama cok güzel

Aylar önce
Internet Exploler
Internet Exploler

Ben izledim

Aylar önce
Anonim İnşaatçı
Anonim İnşaatçı

izlicemde tek başımayım ne dionuz :D

Aylar önce
Umum-i Aşk
Umum-i Aşk

Bide sahneyi nasıl editlediğinin editinin emeği var. Ooy oy

Aylar önce
Klip Dünyası Neo
Klip Dünyası Neo

2 tane Nygma2 kanalı var Hangisi gerçek ?

Aylar önce
Leyla GENÇ
Leyla GENÇ

Abi eski intro daha güzel

Aylar önce
Özlem Özfiliz
Özlem Özfiliz

Şuraya basarmısınız 👇 👇 👇

Aylar önce
mert mer
mert mer

Bu işlerden biraz anladığım için uğraştırıcı olduğunu biliyorum

Aylar önce
mert mer
mert mer

Telif yemeyesin

Aylar önce
MET DESTURGAMİNG
MET DESTURGAMİNG

Allah seni dünyaya gizem cöz diyemi gönderdi 😆😆

Aylar önce
Gökay Gök
Gökay Gök

miror diye okunmaz mirır diye okunur :)

Aylar önce
Ilkin Abdulla
Ilkin Abdulla

Vay çakall 10 dakikayi geçmek için ne yapmış Bu arada şaka yaptım emeğine sağlık

Aylar önce
Fatih YILMAZ
Fatih YILMAZ

Bu filim hakkında bir izleyici burda da açıklama yapmış zaten. https://bit.ly/2DTYYRa

Aylar önce
Şamil Şafak
Şamil Şafak

Sen Hep kalsa bir sahne gösteriyorsun tek başına kalmış ağzını oynatan genç bir adam nigma sırrını çözecek.

Aylar önce
Muhammed Emin Demirci
Muhammed Emin Demirci

aslında güzel videolar yapıyosun ama bu videonda boş yapmışsın

Aylar önce
Kübra Çelik
Kübra Çelik

Yalan video yapmaya gerek var miydi zaten yabancilardan alip çeviriyosun bari dogrulugundan emin ol. Hiçbiri diye bir şık söz konusu bile degil.

Aylar önce
Заман Мусаев
Заман Мусаев

Bana bir seyi anlatirmisin niye cekilmis bir foto ayni anda her kese bakiyor

Aylar önce
Заман Мусаев
Заман Мусаев

Valahi bi şey anlamadim

Aylar önce
GENÇ OYUNCU KAYAHAN
GENÇ OYUNCU KAYAHAN

Abi seni ifşa yaptılar biliyor musun

Aylar önce
Dead Of Carry
Dead Of Carry

Yine emek koktu buralar

Aylar önce
Asmr Yoni
Asmr Yoni

Barkoddaki Açılan site: tuckersoft.net

Aylar önce
Yasin Aliyev
Yasin Aliyev

Diger youtuberler gibi olma hep boyle videolar cek.en cok hayatin sirlari ve teknoloji hakkinda helsin lutfen.

Aylar önce
Yasin Aliyev
Yasin Aliyev

Bütün videolarin super. Ama lutfen intronu eskisi gibi yap.eski introndaki o muzik harika.intronu deyismesen bile en azindan muziyi eskisi gibi yap.o muzik insana ozguven ve ilham veriyor.

Aylar önce
Beratın keşifleri ve maceraları
Beratın keşifleri ve maceraları

ABİ DEATH NOTE Yİ İZLEDİN DEĞİLMİ

Aylar önce
Yavuz Selim Küçükali
Yavuz Selim Küçükali

mal bu aq

Aylar önce
Yağmur Özkalan
Yağmur Özkalan

Kanal 2yi niye actin

Aylar önce
Uğur Pektaş
Uğur Pektaş

#04=30 da st kod la okudum ama oyun yok

Aylar önce
Yahya Borucu
Yahya Borucu

YAA ABİ ARTIK BIRAK ADAMIN VİDEOLARINDAN KORKMAYI İSMİNİ GÖRÜNCE ALTIMA S*ÇIYOM ANASINI SATAYIM:d

Aylar önce
İsmayil Hasanli
İsmayil Hasanli

Nygma lütfen Hakan Muhafız(The Protector) dizisi hakkında bi video gelsin lütfen🙏

Aylar önce
nightcore-nightstep anime
nightcore-nightstep anime

adamlar bunu nasıl düşünmüş be

Aylar önce
Nirvana Oyunda
Nirvana Oyunda

film 1 buçuk saat ben 3 saat de bitirdim

Aylar önce
Mustafa Candan
Mustafa Candan

2:9 da göydüğümüz diyor😂😂😂😂

Aylar önce
emir aydın
emir aydın

Video nasil 10 dk olur 😂😂 emek icin like abanin

Aylar önce
Umut Can Arslan
Umut Can Arslan

Nutkum tutuldu. Yalnızca dizideki gizemler değil, yaptığın bölüm beni etkiledi. Tebrikler @NYGMA

Aylar önce
Hıyarla Peynir
Hıyarla Peynir

GECE 3 IZLEYIP KORKUP ANNESININ YANINDZ UYUYAN TAYFA BURDAMI

Aylar önce
Gozluklu Gamer
Gozluklu Gamer

Bütün sırları biliyorum abi

Aylar önce
Ceyhun Ozdal
Ceyhun Ozdal

fenasın

Aylar önce
bedirhan timuroglu
bedirhan timuroglu

sende mi brütüs

Aylar önce
solo player
solo player

abi mirror ı yanlış telaffuz ediyosun haberin olsun video boyunca ona takıldım

Aylar önce
Akılsız Oyuncu
Akılsız Oyuncu

Video nasıl 10 dk ya tamamlanır

Aylar önce
Ølena
Ølena

Yeni öğrendim. Bu arada çok uğraşıyorsun ama bir türlü emeklerininin karşılığını alamıyorsun. Seni seviyoruz NYGMA ♥️

Aylar önce
lisyantus glayör
lisyantus glayör

Çok özür dilerim ama seçenek sunulduğunda film durdurulmuyor

Aylar önce
Hidayet Çalışkan
Hidayet Çalışkan

reptilan lar la ilgili bi video yaparmısın ? +1 leyn

Aylar önce
Abdullah Erkil
Abdullah Erkil

51.Bölgeyle ilgili bir video yapar mısın

2 aylar önce
Jhin FBI
Jhin FBI

Sigmaq

2 aylar önce
black pink BP
black pink BP

Çok güzel bir kanalsın. Burası buram buram emek kokuyor.

2 aylar önce
Rümeysa Aydoğdu
Rümeysa Aydoğdu

Ya gerçekten bu kadar mükemmel olmak zorunda mısın? ❤️

2 aylar önce
Lacia.edits
Lacia.edits

Benim son editi yapmam 8 saat sürdü.

2 aylar önce
Kerem Top
Kerem Top

QR Kod Pubg deki Bootcamp'in orta binası jsjfjskc

2 aylar önce
Deniz Demişti Dersiniz
Deniz Demişti Dersiniz

Black mirror da zaman dalı figürü neredeyse her bölümünde kullanıldı bunun yanı sıra her bir bölümünde kullanılan öğeler diğerlerinde de kullanılıyor dikkatli izleyici iseniz görürsünüz zaten

2 aylar önce
Han Demirel
Han Demirel

Abi Attack on titanın gelecek bölümü hakkında bir video çeksene lütfen😇

2 aylar önce
Utku ika
Utku ika

Nygma senden milli piyango cekilişini ne kadar doğru ne kadar gerçek olduğunu bilmanı araştırma mı isdiyorum şimdiden tşkler

2 aylar önce
Utku ika
Utku ika

Nygma senden milli piyango cekilişini ne kadar doğru ne kadar gerçek olduğunu bilmanı araştırma mı isdiyorum şimdiden tşkler

2 aylar önce
FurkanAbiGF
FurkanAbiGF

nygma ve kitleside -5 iq amk

2 aylar önce
Sarious
Sarious

Helal olsun şu diziyi ve filmi yapanlara nasıl bir beyindir ya senaristleri kim acaba ve seninde emeklerine sağlık nygma

2 aylar önce
ALİ uçak
ALİ uçak

Abi biraz kalite çok güzel olmuş nasıl böyle profesyonel montaj yapiyon

2 aylar önce
Savaş oyuncu kız
Savaş oyuncu kız

Sana bir şey söylemek istiyorum cidden her işini emekle yapan bir adamsın helal olsun ben şaşırdım hala neden 1 milyon olmadığına o kadar emek verip uğraşıyorsun videoların trendlere de giriyor bazen ama abone olmuyorlar ama sana helal olsun. 👍

2 aylar önce
Şerif Demir
Şerif Demir

Seçenek kısmına gelince videoyu durduramıosun ki hiç biri seçeneğini seçebilelim

2 aylar önce
SemihKyc
SemihKyc

Adamsınnn @Nygma

2 aylar önce
berkay arslan
berkay arslan

Yeni intro çok gúzel

2 aylar önce
Ece Çelik
Ece Çelik

Lütfen insanları olmayan şeyleri varmış gibi anlatmayın. 3. Bir seçenek yok ve o an soru çıktığında durduramıyorsunuz. İsteyen kontrol edebilir.

2 aylar önce
Tahire Novruzova
Tahire Novruzova

allah senin ve ayleni korusun kardesi.m

2 aylar önce
ALİ ALİ
ALİ ALİ

Senden çok güzel bilim adamı olurdu

2 aylar önce
Furkan Aydoğan
Furkan Aydoğan

nova prospekt, babo films, yer6 olmasa nygma şuan köyünde inek besliyodun xd

2 aylar önce
HmD x5
HmD x5

ben tersini yapsamda gine kendi istegini yaptiriyor

2 aylar önce
Ghost PW
Ghost PW

Bir gün NYGMA nin sirlari diye video çikacak rez alın

2 aylar önce
KUBİLAY TACAL
KUBİLAY TACAL

kanalıma abone olun dediğin zaman 3cü seçeceneği kullanıcam hiçbiri

2 aylar önce
Jantilitutkum
Jantilitutkum

ENES BATURUN OYUNDAKİ SEÇİMLERLE İLGİLİ 2 TANE OYUN OYNAMIŞLIGI VAR

2 aylar önce
ERETNA MAVİSİ
ERETNA MAVİSİ

4:32 işaret arabistanda caminin tavan çevresinde karşılıklı bu işretlerden var yani ?

2 aylar önce
harun güneş
harun güneş

Abi sen adam sın

2 aylar önce
ForewerWAR TM
ForewerWAR TM

Zaten ben başta anlamıştım yukardaki yazılar ingilizce aşağıdaki türkçe o yüzden anlaşılıyor :)

2 aylar önce
Furkan Meydan
Furkan Meydan

NASA'da zaten İllümunati üyesidir.

2 aylar önce
Çağaltay Çakmak
Çağaltay Çakmak

abi yeni intro yapsana

2 aylar önce
abdullah süleyman
abdullah süleyman

Harika olmuş

2 aylar önce
Yunus Emre
Yunus Emre

reis yine konuştu.baılıyorum böyle sonlarda ders vermene.HERZAMAN 3.BİR SEÇENEK VARDIR.

2 aylar önce
Caner On
Caner On

Deccaliyet Sistemini hissediyor musunuz? Deccal, decl kökünden türeyen bir sözcüktür. Anlamı ise, iş karıştıran, karıştırıcı, arabozucu, yalancı, hak ile batılı karıştıran demektir. Hz.Muhammed (s.a.v) Deccal hakkında şunları demiştir: 1-"Hz. Âdem'in yaratılışından itibaren Kıyamete kadar geçen süre içerisinde Deccaldan daha büyük bir hadise (diğer bir rivayette daha büyük bir fitne) yoktur." -Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu: “Allah’ın gönderdiği hiçbir Nebi yoktur ki, ümmetini Deccal hakkında uyarmış olmasın! Nuh da ondan sonraki Nebiler de kavimlerini uyarmıştır." 2-Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu: “Kör olduğu halde insanlara, 'Ben sizin Rabbinizim.' der. Halbuki sizin Rabbiniz kör değildir (yaratıklara benzemekten, her türlü kusur ve noksanlıktan uzaktır).” Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu: “Deccal; ‘ben sizin Rabbinizim’ der. Siz ölünceye kadar Rabbinizi göremezsiniz! O, tek gözü kör biridir. Sizin Rabbiniz kör değildir! Onun iki gözünün arasında kâfir yazılıdır. Okuması olan yahut olmayan her mü’min o yazıyı okur.” 3-Rasulullah (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) şöyle buyurdu: “Deccal’in gözü cam gibi yeşildir.” 4-“... Deccal bir kavmin üzerine gelir ve onları dâvet eder. Onlar da ona iman edip kendisinin çağrısına uyarlar. Ardından semaya emreder, sema yağmur yağdırır. Yere emreder de, yer her türlü bitkiyi bitirir... Bir harabeliğe uğrar ve ona hitaben: ‘Hazinelerini ortaya çıkar’ diye emreder..." 5-" Deccal'in yanında Ateş ve Gıda dağı var" Öncelikle Deccal hadislerinin tamamı semboliktir ve başka bir anlam çıkarmamızı istemiştir, Hz.Muhammed (s.a.v). Çünkü düşünecek olursak Hz.Muhammed (s.a.v) zamanında insanlara Deccal'in özelliklerini ancak böyle açıklanabilirdi. İnsanlara akılları ölçüsünce konuşmuştur. Şimdi tek tek bu hadisleri yorumlayalım ve kararı size bırakalım. Deccal'in Tek Gözlü olması, Gözünün yeşil olması, Yanında ateş ve gıda dağı olması, yağmur yağdırması gibi özelliklerinin bir insanda olması imkansızdır. Peki bu özelliklerinin hepsinin bir sistem içinde olduğunu söylesem cevabınız ne olur? Evet arkadaşlar beklediğimiz Tek Gözlü Deccal bir insan değil. Ve şu anda Deccal'in sistemi içindeyiz. Tek Gözlü Deccal şu anda dünyayı Amerika'dan yönetiyor ve etkisi her alanda hissediliyor. Tek Gözlü Deccal "İlluminati Örgütü" dür. Dünyayı Amerika'dan yöneten ve bu örgütün parasal olarak en büyük destekçisi Yahudilerdir. Hadislere gelince: 2- Deccal'in tek gözlü olması İlluminati'ye işarettir. https://i.hizliresim.com/4j1ap4.jpg 3- Deccal'in gözünün yeşil olması. Bu malum sembolü " 1 Amerikan Doları " üzerinde de görüyoruz. Doların yeşil olması Deccal'in gözünün yeşil olmasına işarettir. https://i.hizliresim.com/ADn1Op.jpg 4- Deccal'in yağmur yağdırması, hazineleri ortaya çıkarması. İlluminati'nin Amerika"da olduğunu öğrendiniz. Dünyayı ordan yönettiğini de öğrendiniz. Amerika, Deccal'in proje devletidir. Yağmur yağdırması ve hazineleri ortaya çıkarmasına gelince... Bunlar tamamen bir teknoloji ürünüdür. Bu teknolojinim adı ise H.A.A.R.P'tır. Yüksek Frekanslı Aktif 'Aurora'sal Araştırma Programı veya kısaca HAARP; Amerikan Hava Kuvvetleri, Deniz Kuvvetleri, Alaska Üniversitesi ve Defansif İleri Araştırma Projeleri Ajansı tarafından finanse edilmiş, iyonosferin özelliklerini ve davranışlarını araştırmak üzere Alaska'da sürdürülen çalışma. Projenin kurulu olduğu Alaska'da iddialara göre 180 adet dev anten bulunmaktadır. Bu antenler ile üretilen manyetik dalgalar, yetkililerin yaptığı açıklamalara göre; "gelebilecek füzeleri havadayken imha etme, toprağın altında incelemeler yapma, denizaltı gemileriyle haberleşmeyi kolaylaştırma ve atmosferin durumuna müdahale etme" gibi işlevler yapmaktadır. HAARP projesi, yapay depremler oluşturmak, belirli bir bölgede haberleşmeyi kesmek, elektronik cihazların çalışmasını durdurmak, olabilecek büyük şiddetli bir depremi küçük parçalara bölerek önlemek ve iklim koşullarına müdahale etmek gibi işlemler için de kullanılmaktadır. 5- Deccal'in yanında Ateş ve Gıda dağı olması. Ateş ve Gıda dağı şuna işarettir. Ateş Dağı: Amerikan Savaş Makineleri Gıda Dağı: Uluslararası kullanılan para birimi desem yeterlidir sanırım? Amerikan Doları uluslararası ticarette kullanılan para birimidir. U da Gıda Dağına işarettir. Umarım beklenilen Tek Gözlü Deccal'in "İlluminati Örgütü" olduğunu ve bu örgütün Dünyayı Amerika Birleşik Devletlerinden yönettiğini anlamışsınızdır. Bu Tek Göz İşaretini her alanda görmek mümkündür. İlluminati'nin piramit üzerindeki tek gözü daha inmedi gördüğünüz üzere. Piramit tamamlanınca Deccaliyet Sistemi tam faaliyet içinde olacaktır. Ve aşağısında " Novus Ordo Seclorum " yazısını gördünüz. Anlamı " Yeni Seküler ( Dinsiz ) Düzen ". Yukarısında ise " Annuit Coeptis " yani " Plandan Memnunuz " anlamına gelir. Daha fazla kanıta gerek yok diye düşünüyorum. Tüm özellikler bu Örgütte mevcut. Ayrıca Hz.Muhammed (s.a.v) Deccal'in yahudi olduğunu söylemesi bu Örgütün en büyük destekçilerinin Yahudiler olmasına işarettir. Destekçilerinden en önemlileri Rockefeller ve Rotschild ailesidir. Ve bu iki ailenin serveti tam olarak bilinmemekle birlikte Trilyon Dolar olduğu tahmin ediliyor. Ayrıca bu aileler Yahudi kökenlidir. Aşağıda Deccal'in/İlluminati'nin peşinden gitmek zorunda olan Dünyaca ünlü sanatçıları görebilirsiniz. Gitmek zorundalar aksi halde cezası ölümdür. ( Örneğin; Michael Jackson ) https://i.hizliresim.com/XM9PQO.jpg https://i.hizliresim.com/bVkBzn.jpg https://i.hizliresim.com/dv8OyQ.jpg https://i.hizliresim.com/5aLD5A.jpg https://i.hizliresim.com/ADn1BQ.jpg https://i.hizliresim.com/0RlEOV.jpg https://i.hizliresim.com/4j1a6Y.jpg https://i.hizliresim.com/JZqQPE.jpg https://i.hizliresim.com/OvVoQ3.jpg https://i.hizliresim.com/y6N0bM.jpg https://i.hizliresim.com/6arJ3k.jpg https://i.hizliresim.com/36vEyj.jpg Bunlar tesadüf mü? Bu Örgüt her alanda etkili. Bu fotoğrafı inceleyelim daha iyi anlayacaksınız. https://i.hizliresim.com/r561BM.jpg Gördüğünüz gibi bu inanılmaz Deccaliyet Sistemini kimse bozamaz, Allah (s.v.t)'tan başka. Bu yüzden Allah'ın (s.v.t) bir kurtarıcı göndermesi gerekmez mi? Hz. Ali b. Ebi Talib (a.s) Peygamber’in (s.a.a) şöyle buyurduğunu nakletmektedir: "Eğer (dünyanın sonuna) bir gün kalsa bile zulümle dolan dünyayı adaletle doldurması için benim Ehl-i Beyt’imden olan birisi mutlaka gönderilecektir." Ehlibeyt İmamları kimlerdir? Hz. Ali (r.a.) İmam Hasan İmam Hüseyin Zeynel Abidin Muhammed Bakır Caf-er Sadık Musa-i Kazım Ali Rıza Muhammed Taki Ali Naki Hasan Askeri Muhammed Mehdi İmamlar farklı çağlarda Allah (s.v.t)'ın emri ile hükmetmek için gönderildi. “Allah, yalnızca siz Ehlibeyt’ten her çeşit pislik ve kötülüğü giderip sizi tertemiz kılmak ister.” (Ahzab Sûresi: 33) Son İmam bu çağda gelecek ve Dünyayı zulümden temizleyip adalet ile dolduracaktır. Zamanın Sahibi, Hüccet, Kaim, lakaplarına sahip olan son İmam Muhammed Mehdi, 23 Ocak 2015'te zuhur etti. Ve tüm insanlığa elçisi olan Yamani as'ı göndermiştir. (Yamani) Ahmed el Hasan ( a.s ), İmam Muhammed Mehdi (a.s)'ın Elçisi ve Vasisi olduğunu ilahi ilim ile kanıtlamıştır. Deccaliyet Sistemini çökertmek için Dünyayı adalet ile doldurmak için geldi. Ahmed el Hasan (a.s), Hadislerde zikredilen Mehdi (a.s)'ın 313 yardımcısının ilkidir. https://ilkmehdi.wordpress.com Okuyun iyice araştırın.

2 aylar önce
Alperen Uçar
Alperen Uçar

bende sonun da korkuç bşey olacak sandım

2 aylar önce
Nesrin Nesrin
Nesrin Nesrin

Nygma diye bir kanal dururken enes batur gibi toplum ahlakını bozan kanalları nasıl izleyebiliyorlar

2 aylar önce
Fatma Nur ATSU
Fatma Nur ATSU

İntro çok iyi olmamışmı😍

2 aylar önce
Asilhan KESKİN
Asilhan KESKİN

Spoiler değil filmi vermiş amkoyim.

2 aylar önce

Sonraki

Bowling Night - Cyanide & Happiness Shorts

1:16

Bowling Night - Cyanide & Happiness Shorts

ExplosmEntertainment

görünümler 793 767

I FRIED CHICKEN IN THE MIRCROWAVE!

10:10

I FRIED CHICKEN IN THE MIRCROWAVE!

Alonzo Lerone

görünümler 483 632

Zamanda Yolculuğun Var Olduğunu Kanıtlayan 19 Fotoğraf

10:18

Zamanda Yolculuğun Var Olduğunu Kanıtlayan 19 Fotoğraf

Duymayan KALMASIN!

görünümler 1 900 000

THE MATRIX SERİSİNİN TÜM HİKAYESİ

16:35

THE MATRIX SERİSİNİN TÜM HİKAYESİ

Shockvoice

görünümler 832 000

Simpsonlar Geleceği Nasıl Biliyor ? Doğrular ve Yanlışlar

10:15

Simpsonlar Geleceği Nasıl Biliyor ? Doğrular ve Yanlışlar

Engin Deniz Videoları

görünümler 3 300 000

Jim Carrey NEDEN Artık Filmlerde Oynamıyor?

08:49

Jim Carrey NEDEN Artık Filmlerde Oynamıyor?

Filme Gitmeden Önce

görünümler 1 400 000

Dünyanın EN PSİKOPAT 10 HACKERI ve YAPTIKLARI...

07:25

Dünyanın EN PSİKOPAT 10 HACKERI ve YAPTIKLARI...

Ruhi Çenet Videoları 2

görünümler 967 000

Ayasofya'nın Sırları - 1500 YILLIK TAPINAK

10:18

Ayasofya'nın Sırları - 1500 YILLIK TAPINAK

Engin Deniz Videoları

görünümler 702 000

I Found My Boyfriends SECRET UNDERGROUND Basement And I... | Roblox Bloxburg Roleplay

11:41

I Found My Boyfriends SECRET UNDERGROUND Basement And I... | Roblox Bloxburg Roleplay

InquisitorMaster - My Gameplays are Kinda Funny

görünümler 1 192 117

Us ENDING EXPLAINED + Hidden Twist You Missed

13:43

Pencilmate Goes Car Shopping! -in- "A Force of Signature"

24:30

Toy Story 4 | Official Trailer

2:28

Toy Story 4 | Official Trailer

Disney•Pixar

görünümler 34 073 176

What is Happening to One Punch Man?

13:37

What is Happening to One Punch Man?

Mother's Basement

görünümler 604 553

The Girl Who Lived With Vampires [GACHA PARODY]

14:43