Bi Bitmediniz!: TV’de Utanmadan Yeni Diye 139 TL’ye Satılan GM5+ İncelemesi

  • katma Yıl önce

    webteknowebtekno

    Süre: 5:16

    Bi Bitmediniz!: TV’de Utanmadan Yeni Diye 139 TL’ye Satılan GM5+ İncelemesi
    Merhaba sevgili Webtekno takipçileri! Bu videomuzda sizlerle birlikte, sizlerden gelen mail'ler ve bir video üstüne TV'de yeni diye satılan General Mobile 5 Plus'ı sipariş ediyoruz.
    Sonuç tabiki de bizleri çok şaşırtmadı arkadaşlar. Sizler de bu videomuzu paylaşarak daha fazla insanın bu konu hakkında bilinçlenmesini sağlayabilirsiniz.
    Öncelikle bize bu içeriği öneren takipçilerimize teşekkür ederiz.
    Sizlere de izleyip, keyif almak düştü :)
    Başka bir videoda görüşmek üzere, kanala abone olmayı unutmayın!
    Kanalımıza abone olmayı unutmayın ► goo.gl/y4AjCY
    Hepsi ve daha fazlası için : www.webtekno.com/

    webtekno  webteknotv  teknolojiye atarlanan adam  taa  çakma  gm5  plus  general  mobile  telefon  gerçek mi  alınır mı  reklamlar  ifşa  tv  tanıtım  ucuz  replika  teknoloji  ilginç  komik  eğlenceli  videolar  

admin admin
admin admin

Zaten heriflere youtuberlar kazandırıyor

2 saatler önce
Kebab GamersTv
Kebab GamersTv

Şu kamerayı artık odaklayın adamın üstüne

12 saatler önce
osman arabacı
osman arabacı

Dava acin ve sonucu bizede bildirin. Benim psikolejim bozuldu ya.

23 saatler önce
SÜLEYMAN 35
SÜLEYMAN 35

Lütfen yine dava edin kazanın böyle insanlar para kazanmasın ve etrafta reklam çıkartıp 139 tl diye yemesinler dava etme videosu gelsin diyenler +1

Gün önce
Ataturkcu
Ataturkcu

1:55 adam ev adresinizi paylaşssa ne fena olur :D

Gün önce
Arda Yücel
Arda Yücel

1:19 yemin et diyince adam eror verdi la

Gün önce
Hakan Aksu
Hakan Aksu

Hala bu devirde bunlara inanan varsa zaten hajetmiştir alsın kazıklansın bence 😁

2 gün önce
Canan Karatay
Canan Karatay

HIYAR YEMEYİN!

3 gün önce
kaan özdoğan
kaan özdoğan

Abi ürünü kırıp sende onlara iade etseydin piçliğe piclik

4 gün önce
Akif Mert
Akif Mert

abi keşke florasan varmı yerine hıyar varmı diye sorsaydın

4 gün önce
Atamer Utku
Atamer Utku

0:41 o sansürleri yanlış anlamayanda ne biliyim

6 gün önce
Berat Baylan
Berat Baylan

Şu "Ne Bileyim" şeyi ne kadar itici ?

4 gün önce
Mehmet Demircan zMelanex
Mehmet Demircan zMelanex

RTÜK ne boka yarıyor

7 gün önce
asdasdasd
asdasdasd

weed

7 gün önce
Berru Yapıcı
Berru Yapıcı

Abi lütfen cevap ver bu bataryalar neden hep şişiyor yok çakma diye mi

7 gün önce
Yılmaz Çoban
Yılmaz Çoban

BUNLAR O. ÇOCUGU AMK. İNŞAALLAH BU YORUMU OKURLAR..

11 gün önce
emirhan şimşek
emirhan şimşek

Yanlız telefon gerçekten son model 🤣 general mobile

11 gün önce
Mustafa Kemal Çam
Mustafa Kemal Çam

RTÜK çöp arkadaş. Ben görüyorum; dandik bir kanal yalan satış yapıyor, RTÜK 10 gün falan ban yediriyor kanala, ban bittikten sonra adam yine AYNI reklamla AYNI ürünü AYNI kazıkla satarak 30 gün civarında iş yaptıktan sonra yine 10 gün ban yiyor. Tekrar ve tekrar...

14 gün önce
iron man
iron man

Çağlac abi cok komiksin yaa.

15 gün önce
HİERAPOLİCE
HİERAPOLİCE

ULKEDE HUKUK FAHİSEYE DONDUGU İCİN BU HİRSİZ KOPEKLER HALA TV LERDE CİRİT ATİYO...SEN NAPİOSUN DİYEN SAVCİ YOK..

17 gün önce
P U S A T P A R S
P U S A T P A R S

*Gerçekten bunlara inanıp reklamlardaki telefonun geleceğini düşünenler var mı ya :)*

19 gün önce
King this Semih
King this Semih

Ne şerefsizler var yaa

19 gün önce
Ortaya Karışık İşler
Ortaya Karışık İşler

Bide baska telden arasaydin. Engelliyorlar sanırım sipariş geçince :)

20 gün önce
zahir ocaqzade
zahir ocaqzade

Aaaaaaaaaaa❗

21 gün önce
TEKNOLOJİK AFACANLAR CBE
TEKNOLOJİK AFACANLAR CBE

BU TELEFONUN AYNISINDAN ANNEANNEMDE VAR

22 gün önce
KralMB SEVER
KralMB SEVER

evkurdan kargo ne zaman gelir ?

22 gün önce
AMACSIZ ELips
AMACSIZ ELips

Abi Telefon numarası verseydinde bizde şunlara bir güzel sövseydik

23 gün önce
oguz gurcan Sultanoglu
oguz gurcan Sultanoglu

kargo firmasını ilgisi yok ? firmayı bilmem ama şubeler bir cinlik yapıyor olabilir... kargo poşetinde yazılı adres ve ve telefon ne bir bakarmısın? kargo kişi tarafından gönderiliyorsa vatandaşlık numarası yok firma gönderiyorsa vergi numarası olması lazım... bir kontrol et istersen çağdaş ne var ?

23 gün önce
bilal oyunda2
bilal oyunda2

Gm 8 kullanicisiyim ne markette ne pazardan ne TV de. Orijinal Sitesinde n aldım

23 gün önce
Ali Batın Erman
Ali Batın Erman

Abi sipariş verdikten 1 saat sonra yeniden arayın o numarayı (urun kargoya verilmeden önce) bakalım numarayı hemen engellemişler mi

24 gün önce
Mirac Aslan
Mirac Aslan

Bu tarz bir reklam firmasını aradık konuşmadık adamlar kudurdu

26 gün önce
emir temizkanlı
emir temizkanlı

Başkasının telefonunu al ve Gine o numarayı ara ve gelen tlf sor

26 gün önce
CyberSploitable TR
CyberSploitable TR

Böyle daha çok video gelsin ya mükemmel

28 gün önce
yusuf unsal
yusuf unsal

Gm8 den izleyen +1 (ben)

29 gün önce
FEARLESS 22
FEARLESS 22

Yemin Etmiyo Çakal

29 gün önce
GAMER KANALI
GAMER KANALI

Yemin et dedik yemin etmedi

Aylar önce
litrux
litrux

Yoğun istek uzerine anneleriyle bir gun gecirecem

Aylar önce
Kaan Kuzey
Kaan Kuzey

0:23 nokia çok hızlı şarj oluyor xD

Aylar önce
Çok Yönlü Oyuncu
Çok Yönlü Oyuncu

Abi başka hattan ara belki açarlar.

Aylar önce
Soysuz Genc
Soysuz Genc

acaba bunu yapan kişi sizi izliyormu ?

Aylar önce
ƏLİ GAMİNG
ƏLİ GAMİNG

Hiç olmassa çalışsaydı

Aylar önce
Elvin n
Elvin n

Hiyari görüb yanlış anlayanlar😂

Aylar önce
Enes İlbasmış
Enes İlbasmış

Ürün orijinal mi Orjinal Kesin Kesin Yemin et Altıma ettim bu sahnede🤣

Aylar önce
Enes Arif Ergün
Enes Arif Ergün

Abi ben bir kere sipariş ettim kuyunun içine 1 tl koymuşlar bu ne ga

Aylar önce
The Swift
The Swift

0:42 one olm küfü sandım sklslsskskks

Aylar önce
Batu_YnD
Batu_YnD

Video yu izlerken burnuma hıyar kokusu geldi aq

Aylar önce
Emre Topal
Emre Topal

Abi bu telefonu aldırma istekleri verenler telefonları satan insanlar olmasın ?

Aylar önce
Gssgk190522 190522
Gssgk190522 190522

Abi yeter almayın niyeyse çünkü paranıza yazık

Aylar önce
HypersAli
HypersAli

Abi bence sen ayni numarada aradigindan dolayi acmiyor sen aldiktan sonra numarayi degistirip arasan belki olur.Bu arada Azerbeycanliyim yanlis yazsam kusura bakmayin.

Aylar önce
ece su
ece su

Keşke markayı veya aldığınız firmanın adını söyleseydiniz rezil olurlardı

Aylar önce
Güzel Videoların Tek Adresi
Güzel Videoların Tek Adresi

2 yıl once Xperia X8 telefonu çok cikiyodu TV'de o zmn aldım 100 tl ye şu an halen çalışır durumda

Aylar önce

Sonraki

I Paid Artists $50,000 to Finish My Drawing

20:06

Water Phone Charger

10:03

Water Phone Charger

CrazyRussianHacker

görünümler 131 583

The REAL Reason Why Jony Ive Left Apple!

17:35

The REAL Reason Why Jony Ive Left Apple!

ZONEofTECH

görünümler 317 604

I’ve Escaped from Apple

8:30

I’ve Escaped from Apple

Dave Lee

görünümler 2 250 202

Nintendo Switch Lite Reveal Trailer

6:28

Nintendo Switch Lite Reveal Trailer

CNET

görünümler 627 409

Qanon July 15, 2019  - The Hunters Become the Hunted

18:24

Going Old School With A Handpay

19:55

Going Old School With A Handpay

East Coast Slots

görünümler 29 141

Origins of the DARK WEB

4:23

Origins of the DARK WEB

Techquickie

görünümler 139 209