No video

Benden uzak dur ki yolun açık, ömrün uzun olsun - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 115. Bölüm

  • katma Aylar önce

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar OlmazEşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

    Süre: 8:36

    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 115. Bölüm Özeti:
    İlyas, itaatsizlikle suçlayarak, sildiğini söylediği Alparslan'ı, otelinde dahi görmek istemiyordur. Hızır da iki Çakırbeyli arasındaki anlaşmazlıktan rahatsızdır. Köşesine çekildikten sonra, ailenin reisi olarak tayin ettiği İlyas'a yapılan hatayı kendine yapılmış kabul eder. Alparslan, amacının ailesini korumak olduğunu söylese de, böyle bir savunmanın Hızır için bir geçerliliği yoktur. Alpaslan yine de sınırları
    zorlamak zorunda olduğunu düşünmektedir. Fedailere net bir mesaj yollar: Ya haini verin ya da ben yokum!
    İzzet'in önündeki engelleri tek tek ortadan kaldıran Ateş için çember daralmıştır. İlyas dört bir yandan saldırırken, İzzet ve Ateş tekrar bir araya gelerek, ortaklıklarını devam ettirebilmek adına büyük bir oyun hazırlar. Herkesin yıkımına neden olabilecek bu oyunun kurbanı ise Tipi olacaktır...
    Çocuk denecek yaşta girdiği yeraltı dünyasının tepesine doğru tırmanmakta olan Hızır Çakırbeyli ve ailesinin hikayesi anlatılmaktadır. Yeraltı dünyasına giren her adam haksızlıklara başkaldırmaya yemin eder. Güçlenip zenginleştikçe kendisi bu haksızlıkların kaynağı olur…
    Hızır Çakırbeyli sevda adamıdır… Sevmekten hiç kaçmaz… Sevilmeyi de pek sever…
    Kardeşini, oğlunu, yeğeninin ve ailesinin diğer fertlerini de canından aziz tutar, onlar için fedakar bir "baba"dır… Vefakar bir dosttur… Vazgeçilmez bir ağabeydir. Adil ve cömert bir reistir…
    Bu özellikleri onun sonu olacak yerde Hızır'ı yeraltı dünyasında da yüceltir… Sözüne güvenilir, daima iş yapılır bir adam haline gelmişken devletin radarına takılır… Devlet kontrol etmek istediği gayri meşru faaliyetleri yürütmek için ondan iyi bir aday olmadığını düşünür… Bu Çakır'a en büyük olma teklifidir…
    Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz TRfilms Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/WVSWUZ
    atv Resmi TRfilms Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    facebook.com/atv
    twitter.com/atvcomtr
    instagram.com/atvturkiye/
    plus.google.com/112209224205756784214/posts

    eşkıya dünyaya hükümdar olmaz  eşkiya dünyaya hükümdar olmaz  eşkiya dunyaya hukumdar olmaz  edho  eşkıya dünyaya hükümdar olmaz yeni sezon  eşkıya dünyaya hükümdar olmaz 4. sezon  edho yeni sezon  edho 4. sezon  oktay kaynarca  tarık ünlüoğlu  yunus emre yıldırımer  ozan akbaba  sabina toziya  kenan çoban  turgay tanülkü  yalçın hafızoğlu  haydar şişman  atv dizisi  atv  dizi tek parça izle  hd dizi izle  edho izle  edho hd  edho tek parça  

davidburakulusoy1
davidburakulusoy1

Ya yorumlara bakıyorum da, arkadaşlar FİLM değil DİZİ ya DİZİ!

8 gün önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

Kim nederse dedin benim favorim. Ne hizir ne ilyas Sultan Agaadir Adam cok guzel oyunyooo ses dublaj olacak. Ses guzel. Karizmatik yaksikli favorim sultan aga💕💕💕💕💕💕💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 Numan cakir zaten hep dusmanlar sevdim hizirin😀 napim huyum bu hep oyle oluyo

18 gün önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

Sultan agaa numan cakirdir oyuncumuz🎬📽🎬📽✅👍👏👏👏👏👏

18 gün önce
Sarxan Salmanov
Sarxan Salmanov

Hizir reis bir efsane dur dostlar.bu kinonun en. Guzel oyuncusudur.

26 gün önce
Ali Yılmaz
Ali Yılmaz

Ben seni tanıyormuyum bile umrumda değil sin

28 gün önce
Ömer Berke Meral
Ömer Berke Meral

Kimsesiz baba gelsin artık

28 gün önce
Ömer Berke Meral
Ömer Berke Meral

Kimsesiz baba gelsin artık

28 gün önce
Kadriş Kübriş
Kadriş Kübriş

Şimdi meryem reis öldümü?

29 gün önce
Murat Düccar
Murat Düccar

Yaşar ile Ender neden çıktı arkadaş Tipi de çıkarsa Cort ,

29 gün önce
Muharrem Yalın
Muharrem Yalın

E sende bi sinirlen da::::))))

Aylar önce
abdül CANDEMİR
abdül CANDEMİR

sultan aganın artistlikde bu kadarmış

Aylar önce
Ahmet Karahan
Ahmet Karahan

Bence dizide ciddi bir kadro değişikliği olacak ondan herkes tek tek çıkıyor.

Aylar önce
Мырзабек Жалелханұлы
Мырзабек Жалелханұлы

Reis bir bildigi bar dedim ya deima Turfan babamish 😜

Aylar önce
Shovgi Amiraslan
Shovgi Amiraslan

Oz mekaninda vurmasi iyi olmadi. Polat Alemdar kendi mekaninda kimseye sıkmadı.

Aylar önce
Kadir Fidan
Kadir Fidan

Sultan ablamı sultan ağamı😁😁

Aylar önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

Kadir Fidan gereksiz ne diyon LA

9 gün önce
N. M. G
N. M. G

Yine Hızır reis 😉

Aylar önce
Osman umut alkan
Osman umut alkan

Sultan da sıfır bir den gelen oyuncuymuş ya la🤔🤔

Aylar önce
ÖLÜM VAR
ÖLÜM VAR

Sultan ağa karizma ya. nerden buluynuz bu adamları anlamadım ki. adam şekil

Aylar önce
ÖLÜM VAR
ÖLÜM VAR

+Gonca 1984 GüNBULUT aynen. valla izzet ağaya da "vakarlı duruyor" dedim. o da ölecek. ama 4 sezondur en psiko düşman kim deseler. Mahmut reisi tek geçerim

9 gün önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

ÖLÜM VAR artist kalmadi actor bir bir oluyooo dizide

9 gün önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

ÖLÜM VAR haha bender fark ettim dogruu bi ilgim var tozcular karsi. Boss degildim hizirr heekes olduruyo benim sanatcilar hep hizirr dusman ciktitilar Bnce aksiyon macera. Daha cok adrenalin olmali hizirr napiyo tak tak Adam vyruyo hapci kotu harcadi pmpali tufek

9 gün önce
ÖLÜM VAR
ÖLÜM VAR

sende tozculara karşı bir alaka var. Anlaşıldı 😀 😀

11 gün önce
ÖLÜM VAR
ÖLÜM VAR

valla pudra öyle değildi. yılan gibiydi. sürüngen ☺

11 gün önce
okan kara
okan kara

Şu masa toplantılarını geri istiyoruz ya ayrı bir keyif katıyordu masasız fazla tad yok sanki

Aylar önce
fenerbahçe fenerbahçe
fenerbahçe fenerbahçe

masamı kaldı amcaoğlu

15 gün önce
Alptekin Yapar
Alptekin Yapar

Kimsesiz baba geri gelmeli

Aylar önce
Amin Miriyev
Amin Miriyev

Dowtum yasar gelsin

Aylar önce
Goktan Arslan
Goktan Arslan

Kisesiz çıktığın dan beri benim için bü dizi biti

Aylar önce
vural yener
vural yener

herkes kimsesiz diyip duruyor eyvallah tamam süper olur ama ben artık kadir inaniri istiyorum bu dizide zamanı geldi bence getirin kadir inanıri döktürsün Hızır la babalık nasıl olurmuş... KADİR İNANIR İSTİYORUM DİYİP BASTIRALIM ARKADASLAR

Aylar önce
vural yener
vural yener

5:30 da dışarı çıkıldında kapanın kapanma sesi geliyor arkasından sahnede kapa açık, lan arkadaş neler dikkat edioz be artık böyle bise olamaz, reji işini adam gibi yap lan canımızı sıkıp bizi hasta etme burda

Aylar önce
Yahahwh Hahshaja
Yahahwh Hahshaja

Bencede yani tipi ölmesin kim kalacak dizide ol öl

Aylar önce
devotee
devotee

Hep ayni sahneler... biktik artik reytingler de yerlerde zaten

Aylar önce
Ayten Agayeva
Ayten Agayeva

Oktay kaynarcha bu nasil bir oyunchuluk adam yakishikli akilli chinayeti de seksi yapiyor ashik mi oldum achaba shu anda evedddddd hizir fahri tufan alparslan shahin olayyy

Aylar önce
ybzskci
ybzskci

Yaşar sız olmuyor

Aylar önce
Süleyman Canbakan
Süleyman Canbakan

Tipi gitti dizi bitti benim için 😉

Aylar önce
goynem42 42
goynem42 42

Film on numara ama tipi ölmesin

Aylar önce
BaŞaRaN
BaŞaRaN

Bu hafta bence en güzel sahne buydu

Aylar önce
Faik
Faik

iyi oldu hüseyin avni danyalın katılması iki reis götürür bu işi bu ikiliden aksiyon bekliyoruz senarist abilerim ;)

Aylar önce
ahmet türker
ahmet türker

Lan tipi ölürse izlemem diyip duruyosunuzda tipi bence şuan en sıkıcı karakter icraatı yok ölü gibi konuşuyor bize ateş gibi psikopat lar lazim.😉

Aylar önce
Shirinov Rovshen
Shirinov Rovshen

Meryem geri getirin lutfen

Aylar önce
Melik Sadiqov
Melik Sadiqov

Qehbelere yutuba tam verunde bunu

Aylar önce
murat kara
murat kara

Bu nasıl bir karizmadır "süleyman Çakır" ?

Aylar önce
Özlem Çakir
Özlem Çakir

Bu ilyas bu kadar akilsiz salak olmaz. Bunda biseyler sakli qaliba? yoksa hizir gibi adamin boyle kardesi olmaz

Aylar önce
Kvedho Polathızır
Kvedho Polathızır

Fena

Aylar önce
Ahmet Pektas
Ahmet Pektas

Sahnenin kralıııı On numara 5 yıldız REİSSSSS

Aylar önce
Kamil Muradov
Kamil Muradov

Bizde azerbaycanda bu seryani cox sevirik suleyman cakirr iyi biri ama tipide cikmasin oynudan cok sevdik tipiyi tipide giderse oyun merak.etmeye bir wey kalmazda ondan

Aylar önce
Tuncay İnce
Tuncay İnce

Adamsın Reis yakışır sana

Aylar önce
Yagmur Emek
Yagmur Emek

Waaww bu neydi laaa efsosun ağa , baba sahneydi

Aylar önce
Ali Nazarov
Ali Nazarov

Super dizidi Biz azerbaycan turkleri de izleyirik.

Aylar önce
Master Lawyer
Master Lawyer

Ateş hazır deşifre olmuşken, Tipi nin ablası, Cemre ve Hayriye Hatun un hizmetçisi Fidan i da oldurde öyle ol be bir zahmet. :)

Aylar önce
Oguzhan Yavuz
Oguzhan Yavuz

Bikaç bölüm sonra heyecan veren tek bölüm buydu iyidi kotayı düşürmeyin

Aylar önce
Mahmut Akyüz
Mahmut Akyüz

Çakır Abdulley Bulut > KVP

Aylar önce
Əli Qəmbərli
Əli Qəmbərli

Tipi kabul kaçgar

Aylar önce
Mahmut Akyüz
Mahmut Akyüz

Enes Demirci aynen bi polat eksik 😏

Aylar önce
Enes Demirci
Enes Demirci

Muro Tekin (pusatla dalaşan tayfun) Ünal bey

Aylar önce
Abdurrahman Karababa
Abdurrahman Karababa

Bu filmi bence Cumali ve ya vartolu biri alınması da daha güzel olur?

Aylar önce
Şaban Baba Bekinkayan
Şaban Baba Bekinkayan

Kimsesiz baba geri gelsin meryem de yeri gelsin

Aylar önce
Ahmet Çakır
Ahmet Çakır

Sultan diyince hep kadın geliyor aklıma niye yaaa

Aylar önce
emreK
emreK

Tipi öldüyse seneryo büyük ayıp etmiştir.

Aylar önce
Ultramakx TV
Ultramakx TV

İzlerken dedim vuracak filmi baştan beri izleyenler anlardı :)

Aylar önce
Fatih Bolat
Fatih Bolat

Reisin Su göz kırpma hareketi yokmu efsane yaa 😉😉😉

Aylar önce
rıza çetinkaya
rıza çetinkaya

Şimdi tipi de ölürse kimi izleyeceğiz. Böyle bir hataya düşmeyin lütfen. Fikret Davut kimsesiz Meryem ne kaldı geriye

Aylar önce
Xədicə Nağıyeva
Xədicə Nağıyeva

Yaşar ve Meryem gelsin. Tipiyi de çıkartmayın

Aylar önce
Xanahmad Asrafov
Xanahmad Asrafov

Salam dogru

Aylar önce
Ali Huseynov
Ali Huseynov

Vardir reisin bi bildiyi

Aylar önce
sabri kaya
sabri kaya

bu sultanin yaninda gelen zibidinin ölmesi iyi oldu, gereksiz bi özgüveni vardi totosun

Aylar önce
Enes KOÇYİĞİT
Enes KOÇYİĞİT

Abi Adam Tek Başına Alır Götürür Bu Filmi Herif Filmde Yokken Bile Varlığı Yetiyor Daha Ne Olsun ( HIZIR REİS )

Aylar önce
Hasan Zobuoglu
Hasan Zobuoglu

Yeni Polat alemdarimiz doğuyor bütün işleri aslında yürüten alparslanim güzel böyle devam

Aylar önce
Okan Yıldız
Okan Yıldız

Ben bu adamı seviyorumya ya

Aylar önce
Denis Amet
Denis Amet

6:27 hangi music dir?

Aylar önce
Denis Amet
Denis Amet

+emreK sawbol kardesim

Aylar önce
emreK
emreK

Lazuri

Aylar önce
Ubeyd Gs
Ubeyd Gs

Denis Amet lazuri

Aylar önce
Aleksandir Asenov
Aleksandir Asenov

Efsana işlerin başına geri dönüyor en sonun da be yaaaa ❤️❤️❤️😊😊😊 (Hızır Çakırbeyli..!!)

Aylar önce
SULTAN DÖRDÜNCÜ MURAD HAN
SULTAN DÖRDÜNCÜ MURAD HAN

Tipi ölürse sırf saçmalamanz yüzünden dizi biter benim için. BİDE ARTIK DUYUN SESİMİZİ YAŞAR BABA GELSİN

Aylar önce
The Monever
The Monever

Hadi yallah izleme seni takan kimse yok

Aylar önce
Сеид Гасанов
Сеид Гасанов

Efsane sahne

Aylar önce
Burak Günay
Burak Günay

Racon filmlerin efsanesi bu adam 🥇🥇🏆🏆

Aylar önce
Talip Güney
Talip Güney

Hızır reissss

Aylar önce
cuma hüseynov
cuma hüseynov

ölmesin dadaş tipi ayrıca dostum yaşar gelsin

Aylar önce
Rashad Nuriyev
Rashad Nuriyev

Efsanesen Reis

Aylar önce
Emre BEŞİKTAŞ
Emre BEŞİKTAŞ

Sultanın gerçek ismi ne bilen varmı

Aylar önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

Emre BEŞİKTAŞ Numan çakır..

3 gün önce
yucel selvılı
yucel selvılı

Erdal Rajon kesti Hızır Bilet kesti

Aylar önce
Vatan TR
Vatan TR

1.Selimi cikartdiniz 2.Enderi cikartdiniz 3.Vehbiyi cikartdiniz 4.Kimsesizi de cikartdiniz onada eyvallah ama Tipide cikarsa benim icin bu dizi Burda noktalanmisdir Dadas.

Aylar önce
mehmet faruk DEMİRTAŞ
mehmet faruk DEMİRTAŞ

Uzun bile durdu tipi sonunda gitti

9 gün önce
fatih doğanay
fatih doğanay

Enderin gitmesi çok saçma oldu adam diziye renk katıyordu cebinden bomba eksik olmazdı

26 gün önce
Samsun 1919
Samsun 1919

tipinin bu zamana kadar çoktan çıkması lazımdı zaten

Aylar önce
MaanSter Turk
MaanSter Turk

Bakma ulan ozaman dallama

Aylar önce
emre
emre

1 hafta once herkes tipinin gonderilmesini istiyordu simdi ne oldu da bu yorum 40 like aldi

Aylar önce
mehmet baştürk
mehmet baştürk

Alın şu ilyas'ı reis'likten saçmalıyor Hızır Reisi sahalara gönderin dizinin tadı olmuyor Tipiyi çıkarttıysanız ayıp ettiniz

Aylar önce
Hashimoto Altai
Hashimoto Altai

bu arkadas iyi sacmalamis

Aylar önce
Gökhan Yakut
Gökhan Yakut

Hızır ilyasın o yataktayken yaptığı hareketleri gördü ve yapıcağına inandı

Aylar önce
Gökhan Yakut
Gökhan Yakut

İlyas ne yaptı

Aylar önce
Gökhan Yakut
Gökhan Yakut

Amacın ne dostum

Aylar önce
Hüseyin akyol
Hüseyin akyol

Tipi ölmesinnnnnnn.....

Aylar önce
cuma hüseynov
cuma hüseynov

ölmesin dadaş

Aylar önce
Hamdiye Enes
Hamdiye Enes

Lütfen hızır tipini öldürmesin çok sevdiğim dizimden vaz geçerim

Aylar önce
ocak Isa
ocak Isa

Kardes hayirli aksamlar dizinin tamamini bugün bittikten sonra hemen yüklersen cok sevinirim

Aylar önce
Muhammadali19 Rajabov97
Muhammadali19 Rajabov97

Çok güzal

Aylar önce
bekir sayin
bekir sayin

Meryem olmedi meryemi kimsesizi geri getirin dizinin tati ciksin sıkıldık artik

Aylar önce
Melis Güneş
Melis Güneş

Meryem çıktı. Başka dizide oynuyacak.

25 gün önce
Tobi4sEaton
Tobi4sEaton

Ne meryemi ya kari muhabbeti mi izlicez

Aylar önce
Recep Kaya
Recep Kaya

Efsaneeee

Aylar önce
Ömer berke Meral
Ömer berke Meral

Reis be

Aylar önce
Arsen Sağ
Arsen Sağ

Cok yapmacik birini koymislar bu kadarda acemilik olmaz

Aylar önce
Muharrem İnci CHP
Muharrem İnci CHP

reis yaptı yine yapacanı yürü bee

Aylar önce
Mehmet Ali
Mehmet Ali

Reis gene döktürmüşsün 👏

Aylar önce
Bayhan Yalçın
Bayhan Yalçın

ÜNAL BEYE NE OLDU

Aylar önce
Bayhan Yalçın
Bayhan Yalçın

+Yavuz Sarıöz sagol

Aylar önce
Bayhan Yalçın
Bayhan Yalçın

+Ali Özkaya sagol

Aylar önce
Ali Özkaya
Ali Özkaya

Ölmedi hızırın evinde yaşıyo

Aylar önce
Yavuz Sarıöz
Yavuz Sarıöz

Bayhan Yalçın yaşıyor

Aylar önce
Bayhan Yalçın
Bayhan Yalçın

+Ali Özkaya ünal öldümü

Aylar önce
Ensar Umdu
Ensar Umdu

Çakırım yine yargı dağıtıyor

Aylar önce
Süleyman Çakır Polat Alemdar
Süleyman Çakır Polat Alemdar

Ensar Umdu adalet orada değil burada

Aylar önce
kanal antalya
kanal antalya

2.dislike 😂😂😂😂

Aylar önce
onur8096 akduman
onur8096 akduman

1:Arkadaşlar reisden böyle bir hamle beklemeyen kaç kişiyiz?🤔👍

Aylar önce
mustafa KILIÇ
mustafa KILIÇ

Ben bekliyordum. Kaç defa gizemli bir söyleyişle sizi kapıya kadar karşılığın dedi..

Aylar önce
Enes Demirci
Enes Demirci

Böyle bi hamle beklemiyodum 2 sinede sıkar diye düşünmüştüm

Aylar önce
Hesen Hesenli
Hesen Hesenli

Hızirsiz hecdi eşkiya

Aylar önce
Cek Abdulla
Cek Abdulla

Gozel filim tewekur edirem ......

Aylar önce
Nihad Rustemov
Nihad Rustemov

Reisin bastonu ishiq hizi ile el degiyishtirdi

Aylar önce
Nigar Budaqova
Nigar Budaqova

Ben şok...super sahneeeee ..

Aylar önce
Ramil Xancanov
Ramil Xancanov

+Nigar Budaqova ölüb eleyersen)

8 gün önce
Nigar Budaqova
Nigar Budaqova

+Ramil Xancanov sənə qalmıyıb işinlə məşğul ol

9 gün önce
Nigar Budaqova
Nigar Budaqova

+Komutan Logar qələt eliyərsən oyadarsan

9 gün önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

Nigar Budaqova sapikkkkk Lina dogma. Okuz

9 gün önce
Komutan Logar
Komutan Logar

+Ramil Xancanov men oyadaram onu)))

Aylar önce
FURKAN AKTAS
FURKAN AKTAS

Kimmis bu sultan alin bakiim.

Aylar önce
Gonca 1984 GüNBULUT
Gonca 1984 GüNBULUT

FURKAN AKTAS Numan cakir

18 gün önce
Mht Tbş
Mht Tbş

İlk 😂

Aylar önce
İdris Koçavalı
İdris Koçavalı

Hizirir Adamim. Ya Hizirsiz bir EDHO duşünülemez✋

Aylar önce
Hakan Tezel
Hakan Tezel

Edho ne demek

5 gün önce
Ali Essam
Ali Essam

Beton yetmez beton 😄

Aylar önce
katoom 2000
katoom 2000

ليش مافي ترجمه

Aylar önce
katoom 2000
katoom 2000

يسلموا

Aylar önce
hifny hifny
hifny hifny

لأنو الصفحة يلي رفعتو تركية

Aylar önce
Rena
Rena

Hizir reis halal sene 👍

Aylar önce
Togrul Mamedov
Togrul Mamedov

Halal)

28 gün önce
Togrul Mamedov
Togrul Mamedov

)))

28 gün önce
Herşeye Dair
Herşeye Dair

Ah be Süleyman Çakır sen bir efsanesin. Yüreğimin efendisi Çakır !! Bu adamın olduğu her sahne efsane !!!

Aylar önce
Teymur Teymurov
Teymur Teymurov

Axiri ki menim kimi duwunen bir adama rast geldim.çakir sevenler

23 gün önce
Shahzadeh Hosseini
Shahzadeh Hosseini

M

28 gün önce
Silem Talçın
Silem Talçın

Sana katılıyorum şimdi Hızır ölmüyor değilmi yoksa filmin tadı çıkmaz

Aylar önce
Halil Ararat
Halil Ararat

Herşeye Dair Hızır Çakırbeyli şimdi

Aylar önce

Sonraki