Arka Sokaklar 538. Bölüm Fragmanı - 2

  • katma 6 gün önce

    KanalDKanalD

    Süre: 0:45

    Arka Sokaklar 538. Bölüm 2. Fragmanı yayında! Hüsnü, Kurye tarafından vuruluyor!
    Kurye, işlerini baltalayan ekipten intikam almak için harekete geçiyor. Zeliha'yı kontrolü altına alarak ilk cezayı Hüsnü'ye kesmek istiyor. Onların en zayıf anlarını kollarken yeri tespit ediliyor. Kendisine düzenlenen operasyondan kıl payı kurtulurken Hüsnü ile karşı karşıya kalıyor. Hüsnü, tabancasını çekerek teslim olması için onu uyarıryor; fakat, Kurye'nin teslim olmak gibi bir niyeti olmayınca işler kötüleşiyor. Kurye, Hüsnü'den hızlı davranarak silahını ateşliyor. Hüsnü vurularak yere düşüyor.
    Ekip, azılı bir suçluyu yakalamak için operasyon düzenler. Yeri belirlenen suçluya ilk ulaşan Bahar olur. Bahar ekibe haber verdiği sırada adam arkasından gizlice gelir ve kafasına vurarak onu bayıltır. Arkasında delil bırakmamak için Bahar'ın da baygın olarak bulunduğu ahırı ateşe verir.
    Hüsnü, Kurye'nin açtığı ateş sonrasında hayatta kalabilecek mi? Ekip, Kurye'yi yakalamayı başarabilecek mi? Bahar, bulunduğu kıskaçtan kurtulmayı başarabilecek mi?
    Arka Sokaklar yeni bölümüyle 17 Ocak Cuma 20.00'da Kanal D'de!
    GENEL HİKAYE
    Yüzyıllara meydan okuyan, büyülü, kocaman bir şehir ; İstanbul. Ve bu şehrin her sokağını, herkes için daha güzel, daha ‘yaşanır’ bir yer yapmak uğruna her türlü kötülüğe ve sıkıntıya meydan okuyan yürekli polislerimiz…
    İstanbul Polis Teşkilatı Asayiş Şube’de görev yapan ‘sivil’ bir ekip, minibüsleriyle bu metropolün sokaklarını arşınlamakta ve karşılarına çıkan her türlü kanunsuzlukla savaşmaktadırlar. Polislerimiz, görevleri sırasında, değişik ve çeşitli insan hikayeleriyle sürekli karşılaşmaktadır. Zaman zaman gülümseten, zaman zaman da iç burkan bu hikayelere; meslek yıllarının tecrübesi ve ‘babalığıyla’ yaklaşan, ekibin diğer genç üyelerine de yol gösteren Rıza Baba olur. Rıza Baba; ekibe, hem mesleğe hem de hayata dair pek çok şeyi öğretecek, unutulanları hatırlatacaktır.
    Kısacası, polislerimizin ve ailelerinin hayatları ile İstanbul sokaklarının serüveni iç içe geçecek, kahramanlarımız; sevinçte, kederde, aşkta ve yalnızlıkta her zaman birbirlerinin yanında olacaklar. İçlerinden biri tökezlediğinde hep birlikte ona destek olup ayağa kaldıracaklar.
    Yapımcı : Erler Film / Türker İnanoğlu
    Yönetmen: Orhan Oğuz
    Genel Koordinatör: Yılmaz Ekmekçi
    Senaryo Danışmanı: Ahmet Yurdakul
    Senaryo: Ozan Yurdakul, Sinan Yurdakul
    Oyuncular: Zafer Ergin (Rıza Baba), Şevket Çoruh (Mesut), Özgür Ozan (Hüsnü), İlker İnanoğlu (Engin), Oya Okar (Selin), Alp Korkmaz (Ali), Ozan Çobanoğlu (Hakan), Merve Oflaz (Bahar), Nazlı Tosunoğlu (Nazike), Yiğitcan Ergin (Cemal), Ela Yörüklü (Ezgi), Hülya Kalebayır Çelik (Ayla), Tunç Oğuz (Arda), Yüsra Geyik (Zeliha), Onur Bay (Tekin), Kerimhan Duman (Tunç), Ecem öz (Şule), Elvan Dişli (Pınar), Efe Günay (Haydarberk), Ada Baykan (Zeyno Bebek), Garip Kont

Tawfiq Abuaita
Tawfiq Abuaita

Bir dekka! Neeee! 538 bölüm !!!!! Oha

Saatler önce
Gokberk Tanın
Gokberk Tanın

Aynen

Gün önce
Ramazan Karaca
Ramazan Karaca

Senaristten şunu yazmasını isterim Tarığı ellerini bağlayıp ağzına para tıkayıp yere yatırıp büyük bir kaya parçası ile defalarca kafasından ve vücudundan taşla ezerek işkence ile öldürülmesini isterdim.

2 gün önce
anil aga Güneş
anil aga Güneş

Ya Allah aşkına türk polisini bu kadar küçültmekte olmaz ya öldür şu yaptığı.yine böyle ölmeyen bi adam vardı onun yüzünden diziyi izlemeyi bırakmıştık.tarık okadar yukarıdan düşüyor bişey olmuyor superman halt etmiş yanında.

2 gün önce
Çetin Başkabak
Çetin Başkabak

Tarık Hüsnü'yü kaçıriyor

2 gün önce
Ramazan Karaca
Ramazan Karaca

Kurtlar vadisinde olsa polat şimdiye şu tarık şerefsizini pala gibi betona gömmüştü

2 gün önce
DIY KENDİN yap
DIY KENDİN yap

şu tarığı filmden attin bıktık artık Hüsnü çobana neler etti !

2 gün önce
Aydan Binnetzade
Aydan Binnetzade

Husnu acilin karsisinda vuruldu kesin olmicek😂

2 gün önce
emrah Demir66
emrah Demir66

Yav arkadan ne kadar basit sacma salak film bu ya biraz profesyonel olun yav bu ne ilk okul cocugu bile daha mantıklı seyler dusunur yapar

2 gün önce
giorgi elbaqidze
giorgi elbaqidze

yani ikinci santa barbara, ulan bu nekadar ömrülü bi dizi yahu, söz bitti, kimse bilmez, sungurlar, hatta şefkat tepe, inşallah savaşçı bitmez, yoksa

2 gün önce
erdem agartici
erdem agartici

Salihi hatırlayanlar like

2 gün önce
Medine o bir YKS kurbanı
Medine o bir YKS kurbanı

Ya gerçekten bu bölüme kadar izleyen var mı yahu ne zaman bitecek bu dizi oyuncu olsam sıkılırım diziden

2 gün önce
SERVET BALİKCİ
SERVET BALİKCİ

Hüsnü ve ölmek ikisi bir arada inanmıyorum

2 gün önce
Brawl Stars Delisi
Brawl Stars Delisi

Hüsnü KOMSERİ ölmezzzzzzzzzzz❤️

2 gün önce
pixelious99
pixelious99

lan tarık bir ölmedin artık canıma yetti gebeeeeeeeeeeeeeer

2 gün önce
clever clever
clever clever

Hep aynı şey oluyo çok saçma

2 gün önce
prenses sude Ekşi
prenses sude Ekşi

Hüsnü öldü mü

2 gün önce
Hüsnü Başkomiser
Hüsnü Başkomiser

Ağğhhh vuruldum

2 gün önce
Melih Melih
Melih Melih

0:21 mesut:asıl sen bizi alamazsın tarık:neden alamazmışım mesut:sığmaz da ondan ğığığığığ zamanında mesut böyle bir laf söylemişti oradan esinlendim

2 gün önce
Sabri Duygu
Sabri Duygu

Akşam olacakları özet geçiyorum hüsnü vurulur herkez telaşla hastaneye gider 2 hafta hastanede hüsnü geçer mesut tariki bulur verir odunu sonra hüsnü gözünü acar rıza baba mesut nerde mesut gelir hadi yine yırttın çoban spor ve bambaşka bir şehir var arka sokaklarda herkez sevinir

2 gün önce
Fredo Corleone
Fredo Corleone

Saygı Değer Büyüklerim, Anneler, Babalar ve Kardeşlerim.Benim Abim iki Bacağından da Kemik İliği Kanseri ve Tedavisi tamamlanmazsa 2 ay içinde ölecek.Elimizde hiç bir şey kalmadı. 2 Ay içinde 35 000 lira bulamazsak ölecek. Garanti Bankası Hesap No: 137- 6866729 Allah RazıOlsun

2 gün önce
Neşe Bindal
Neşe Bindal

FISTIK ÖZÜNÜN MERHABA VE BEN DĞLŞB

2 gün önce
burak yılmaz
burak yılmaz

Hüsnü çobanın ailesi suat çıktıktan beri diziye hiçbir şey katmiyor.Artık Hüsnü çobanın ailesini dizide gostermesiniz de olur.

2 gün önce
Galatasaray Life
Galatasaray Life

Rica edyioruz 350 den sonrakı bölümleri de YouTube’ye yükleyin.

2 gün önce
Server Sarac
Server Sarac

Bu kadar kötü ilk kez rol yaptın be Hüsnü komiserim 😊

2 gün önce
Üzeyir Çay
Üzeyir Çay

kurtlar vadisi arka sokaklar versiyonu 😂😂

3 gün önce
Sertap Gürgūlū
Sertap Gürgūlū

Tarik da ne yaman cikdi tam katil

3 gün önce
ESRA AYDOĞAN
ESRA AYDOĞAN

Ulan tarık hüsnü ne yaptı sana senin allah belanı versin

3 gün önce
ST๛ Spooky
ST๛ Spooky

O değil de Hüsnünün yaptığı salaklığı farkettinizmi Tarık deyip belli oldu ve bağırmasaydı vurmuşdu

3 gün önce
ST๛ Spooky
ST๛ Spooky

Tarık ÖLcek ama keşke zelişi de vurub ölse mk

3 gün önce
ST๛ Spooky
ST๛ Spooky

ZELİHA salak abi ya savunduğu adama adam demek bile bana kotu geliyo babasını dinlemedi salak kız nefret ediyorum bu kızdan gebersede rahatlasam artık

3 gün önce
Esra Urkan
Esra Urkan

Çobanimiza bir şey olmaz %100 yelekte kalır . Her zaman öyle oluyor . Mesut- Hüsnü -Riza baba üçlüsü asla ölmez. Dizi finalinde görürsünüz.😅

3 gün önce
Zehra
Zehra

Ne zaman bitecek bu ya

3 gün önce
xxx1230
xxx1230

Dinolarin gözü Yaşlı İnsanlar Bu ne Amg Diyor

3 gün önce
Ali Saruhan
Ali Saruhan

Hüsnü vurulmaktan kevgire döndü

3 gün önce
all parts
all parts

Hüsnü yine ölmez

3 gün önce
MERTEY BEY
MERTEY BEY

Ah Be Husnu Yazik Sana Be Oh KİZ İcin COK AMİLAYAT OLDUM YAZİK YA AGLİCAM AGA

3 gün önce
Nanan Nsjsjs
Nanan Nsjsjs

Yav burdan senoriste sesleniyorum zelihayi çıkarın artık nolur Zeliha yüzünden diziyi bıraktık nolur çıkarın artık

3 gün önce
Kartal Kartal
Kartal Kartal

538.bolum nedir ya...

3 gün önce
yiğit güneş
yiğit güneş

Duygusal sahneler istiyoruz duygusal muzık ler mesut yine coşkun

3 gün önce
emircan bakan
emircan bakan

hüsnünün mermi gelince bağırması hhahahahha gülme krizi

3 gün önce
Naciye Bayraktar
Naciye Bayraktar

Tarık artık gebersin dizi çok şaçmalamaya başladı hem hastanenin önünde vuruluyor ormanda felen vurunca daha heyecanlı oluyor

3 gün önce
Sefacan Tümer
Sefacan Tümer

Koskoca Hüsnü başkomiser i tarık serefsizine vurdurttun ya senarist ne deyim

3 gün önce
Osiris'in oğlu Horus
Osiris'in oğlu Horus

Hüsnü :Tarık! Tarık:Bi sen eksiktin lann Hüsnü:Aaahhh Hahahaha

3 gün önce
Geleceğin Patatesi
Geleceğin Patatesi

Merak etmeyin Hüsnü ölmez arkada Engin var Engin Tarığı vurur,Hüsnüyü de kurtarır

3 gün önce
Volkan Sayan
Volkan Sayan

Kimse merak etmesin bu ekip ölümsüz ekip ne kursun ne bomba nede füze öldürür onlari, hüsnüye degen kursun sadece sert geldigi icin ah dedi. Bu dizi artik tadini kacirdi. Bnce cok saglam bi final yapip biraksalar daha iyi Olur

3 gün önce
Volkan Erdem
Volkan Erdem

Bu bitmediniz lan. Biktirdiniz artık. İğrenç sunuz hepiniz

3 gün önce
oyuncu benim erdem
oyuncu benim erdem

Abi uzun zamandır konu bulamıyorlar hüsnünün vurulmasıda öldürecek değil zaten çelik yelek le dolaşıyoryani bir şey olmaz ama tarığa mesutan iyi bir dayak gelir içinizi rahat tutun hüsnü ölmez acaba yeni bölümde ne olacak içime doğan şey mesut tarığı öldürecek ekibin birer birer dağılması da var ama hüsnü ölmez tarığı da Allah bilir mesutan ne çekecek acaba

3 gün önce
Önder öncü
Önder öncü

Tarık 'ın sonu Cevher (2014) ya da Gümüş (2017) gibi olacak.

2 gün önce
Emre Öz
Emre Öz

dizi finali görsün artık dizinin eski keyfi kalmadı saçmalamaya başladılar iyice..

3 gün önce
Alper Kafalı
Alper Kafalı

555.Bölümde Final Bitecek

3 gün önce
Arif Avcı
Arif Avcı

Kesin birşey yok

2 gün önce
Alper Kafalı
Alper Kafalı

TARIK NE ZAMAN AYRILACAK ÇOK MU SEVDİ BU DİZİYİ YETER LAN TARIK GEBERSİN ARTIK AYRILSIN HUSNU'YÜ VURDU TARIK BU BOLUMDE ÖLMEZSE 539.BOLUM'DE YARIYIL TATİLİ BAŞLASIN GELİCEM SETE TARIK'I ÖLDÜRECEM

3 gün önce
TROLL REIS
TROLL REIS

Hüsnü tarığı oldurur

3 gün önce
TROLL REIS
TROLL REIS

Hüsnü seni oldurur

3 gün önce
Nevriye Can
Nevriye Can

Lütfen 😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😝😝😭😝😭😭😿😿😿

3 gün önce
Nevriye Can
Nevriye Can

Aylin neden gittin sensiz arka sokaklar çok tatsız geri dön

3 gün önce
Crosleng Frontley
Crosleng Frontley

Tam 14 sene önce temmuz ayında başlayan,gerçek bitek arka sokaklardadir diye başlayan efsane dizimiz maalesef kalitesini zamanla kaybetmiştir çatışma sahneleri çok düştü aylin ayrıldı oyuncularımız zamana yenik düştü ama hala ayakta helal olsun .

3 gün önce
Samet Golge
Samet Golge

Hüsnü yinemi vuruldu lan arada değişiklik yapın başkalarına sıra gelsin 😃kevgir ettiniz adamı

3 gün önce
Madina Maxmudova
Madina Maxmudova

Özlemistim Husununun vurulmalari ölub olub dirilmeleri

3 gün önce
Ali Efe Gül
Ali Efe Gül

Şu tarıktaki rahatlıktan bende istiyorum

3 gün önce
Sanane Banane
Sanane Banane

Bu dizi yüzyıllar boyunca devam mı edecek 500 küsür bölüm yazıyor en son 10 sene önce izlemistim😄😄😄

4 gün önce

Sonraki

Afili Ask Episode 30 Trailer - 2

0:57

Afili Ask Episode 30 Trailer - 2

KanalD

görünümler 481

KanalD Canlı Yayını

0:00

KanalD Canlı Yayını

KanalD

görünümler 291

Star TV - Canlı Yayın HD

11:14:14

Star TV - Canlı Yayın HD

STAR TV

görünümler 65

Kanal D Yeni Sezon Tanıtım Filmi

2:05

‎KanalD‬'nin yeni yayın dönemi tanıtım filmi 2015

2:25

Kanal D Yeni Yayın Dönemi Filmi

2:06

Hekimoğlu 3. Bölüm - Full Bölüm

2:11:13

Hekimoğlu 3. Bölüm - Full Bölüm

Hekimoğlu

görünümler 787

KanalD Yeni Sezon Tanıtımı

2:57

KanalD Yeni Sezon Tanıtımı

TRKanalD

görünümler 716