Araya mesafe koymak iyi fikir değil! Her Yerde Sen 18. Bölüm

  • katma Aylar önce

    Her Yerde SenHer Yerde Sen

    Süre: 2:52

    Her Yerde Sen HD izle!
    Her Yerde Sen 18. Bölüm yayında hemen izle!
    İbo ve Ayda arasında mumlar eriyor! Her Yerde Sen 18. Bölüm ekstra videoları yayında hemen izle!
    Köşkte mahsur kaldıkları gecede Selin, Eylül’ü tanımaya çalışırken Demir en çok bundan endişe duymaktadır. Selin Eylül’le yakınlaşırken Burak da Demir’le yüzleşir. Her şeyini kaybetmek üzere olan Demir bir fırsat daha yakalar ve Selin’i alıp uzaklara götürmek için plan yapar. Ancak ince ince yaptığı plan hiç beklemediği bir engele takılacaktır.
    FOXplay Resmi Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Her Yerde Sen: www.fox.com.tr/Her-Yerde-Sen
    Her Yerde Sen’e abone olmak için: bit.ly/2x9YGBO
    FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye

    Adına ister kader deyin ister hayat, başınıza gelen en iyi şeyler çoğu zaman içinden çıkılmaz sorunların arkasına gizlenir. Aynı evde hak iddia eden ve keçi gibi inatçı olan Demir (Furkan Andıç) ile Selin (Aybüke Pusat) birlikte yaşamak zorunda kalır. Bu da yetmezmiş gibi birinin çalıştığı şirkete, diğerinin yönetici olarak gelmesiyle birlikte olaylar içinden çıkılmaz bir hal alacaktır.

    Her Yerde Sen Cuma FOX'ta!
    #FOX #FOXplay #heryerdesen

    Oyuncular:
    Demir: Furkan Andıç
    Selin: Aybüke Pusat
    Burak: Ali Yağcı
    İbrahim: Ali Gözüşirin
    Merve: Deniz Işın
    Bora: Ali Barkın

    Daha fazla video için abone olun: trfilms.net/us/TVFOX
    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Her Yerde Sen Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/heryerdesenfox
    Her Yerde Sen Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/heryerdesenfox

zeynep gurbuz
zeynep gurbuz

Merve ne guzel kiriyo kulakliği

14 gün önce
Z C
Z C

Şu diziyi izleme sebebim Ayda ve Iboydu. Artık sahneleri varla yok arasında.İzlemem için sebep kalmadı aq

18 gün önce
İc re
İc re

Ciddi manada bu bolumdeki ve diğer bölümdeki demir selin sahnelerinin hepsinden açık ara farkla daha fazla izlenmiş ama çekilmiş bir sahneleri bile yok

21 gün önce
Ali Gözüşirin fan
Ali Gözüşirin fan

Ağzına salık valla doğru diyorsun 👏

21 gün önce
İc re
İc re

Ulan bunlar dizinin tadı tuzu resmen.Adamlardaki ışığı potansiyeli göre göre sahne yazmıyonuz helal olsun

21 gün önce
Ali Gözüşirin fan
Ali Gözüşirin fan

Gören yok işte 😢😢😢😳😳

21 gün önce
only girl
only girl

We were on a break

23 gün önce
Rabia Yücel
Rabia Yücel

Gitti güzelim kulaklık ya

23 gün önce
Utku Özer
Utku Özer

aydanın konuşma tarzı o kadar çirkinki

24 gün önce
Hazal Turkbeyler
Hazal Turkbeyler

Sen Aydayı Eski Sevgilini Yakın Arkadaşınmış Gibi Tanıştır Sonra da Araya Mesafe Koymak İyi Bir Fikir Değil.” Oldu İbocum Başka Arzun🙄

24 gün önce
Ayperi Memmedova
Ayperi Memmedova

Bu iksi daha guzel

28 gün önce
Mehmet Ali Can
Mehmet Ali Can

Cok yakisiyorlar seldem ayrilmsnlrr

29 gün önce
Gülcan Özdemir
Gülcan Özdemir

Aslında acıyor çok acıyor 🥰

29 gün önce
Ali Gözüşirin fan
Ali Gözüşirin fan

Baya acıyo😂💏

29 gün önce
Elif Zeynep Erginay
Elif Zeynep Erginay

Bora buraya bi gelsin tüm seti üzerine salalım kanskd

29 gün önce
Nehir Bakir
Nehir Bakir

Yazik merveye ya merve haketmedi bunu

Aylar önce
Nehir Bakir
Nehir Bakir

Iboyla ayda ne kadar yakisiyo❤❤❤❤❤

Aylar önce
Ram Zezeram
Ram Zezeram

Ibo ve ayda cok yakisiyorlar yaa

Aylar önce
Sümeyye Demırtaş
Sümeyye Demırtaş

Başrolde bunlar olmalıydı çünkü çok tatlılarrrğğğğğ

Aylar önce
Ram Zezeram
Ram Zezeram

Evet

25 gün önce
Zeynep Yayvan
Zeynep Yayvan

Lütfen şu çifti ayırmayın sadece selden izlemek sikiyo

Aylar önce
XXX DARK
XXX DARK

@Emine ben bile ilk okuyusta yanlış anladim 😂

25 gün önce
Emine
Emine

Sıkıyor *

Aylar önce
Yıkık bir Söz Fanı
Yıkık bir Söz Fanı

Ayda nasılda güzel kız ya yüzüne bok sürse yine mükemmel olur çok minnoş ❤

Aylar önce
Çağla Taş
Çağla Taş

Ayda ibo sahneleri artsın çok az geliyo

Aylar önce
Zorica Banjac
Zorica Banjac

Dajte prevod serije svuda ti

Aylar önce
Seda Bodur
Seda Bodur

Ooo Ayda sende boş değilsin sjskjsjsjs

Aylar önce
Seda Bodur
Seda Bodur

Merve nasıl da güzel kırıyorya ohh keşke bende vursam

Aylar önce
Seda Bodur
Seda Bodur

Ayda❤️İbo

Aylar önce
Samsung S3
Samsung S3

Ayda cok tatli guzel bi kiz yakisiyorlar♥

Aylar önce
Nur Taşcı
Nur Taşcı

Bora neden gitti açıklaaayabileen?

Aylar önce
Nur Taşcı
Nur Taşcı

@Rukiye Mert he oke tşkkk

27 gün önce
Rukiye Mert
Rukiye Mert

@Nur Taşcı cunku bora nin ailesi merve yi begenmedi istemedi beraber gittiler merve tek döndü bosanma davasi açacakmış bora

28 gün önce
Nur Taşcı
Nur Taşcı

@Rukiye Mert okey başlasın zaten de neden gitti sebebini bilyonmuu

29 gün önce
Rukiye Mert
Rukiye Mert

Nur Taşcı @ çünkü merve-vedat aşkı başlayacak Bnce daha güzel olacak 😇😍

Aylar önce
Rukiye Mert
Rukiye Mert

@ Nur Taşcı çünkü merve- vedat aşkı başlayacak. Bence daha iyi olacak yakışıyorlar da

Aylar önce
yavru kediler kedi
yavru kediler kedi

Kıyamam boncuğuma yaa

Aylar önce
aydın yıldız
aydın yıldız

Merve'cim kulaklık parçalamak yerine serada :D daha faydalı işler yapabiliyorsun. Taze dul Merve :) Vedat'a doğru.

Aylar önce
Nifi Akcay
Nifi Akcay

ne kadar salak bi insansin

Aylar önce
Arzu Arzuaykut
Arzu Arzuaykut

Aşk bu kadar masummiki

Aylar önce
Aleyna Gezerkaya
Aleyna Gezerkaya

Baya bildiğimiz yumruklu kavga mı😁😁

Aylar önce
Eylül Yıldırım
Eylül Yıldırım

🤣🤣🤣❤❤♥️♥️

Aylar önce
Cansu Kılıç
Cansu Kılıç

Bu kızın kâhkulu yok muydu, nasıl at kuyruğunun içine dahil ettiniz?

Aylar önce
Lale Aksoy
Lale Aksoy

Sprey,tel toka,saçı uzamışdır kafiyeli oldu ya😂😂

25 gün önce
Merve Savcı
Merve Savcı

Saçı uzamıştır

Aylar önce
blue flower
blue flower

tel toka

Aylar önce
Roya Mammadli
Roya Mammadli

Sprey

Aylar önce
Beyza Topcan
Beyza Topcan

#İbAy çiftine bayılan bir tek ben olamam.. Resmen diziyi bunlar için izliyorum nasıl da masumlar

Aylar önce
azercell azercell
azercell azercell

Ya bendee😍❤

Aylar önce
Betül Acar
Betül Acar

iBo Demir selin çok seviyorum 😊❤

Aylar önce
saklı dünya
saklı dünya

Su iboyla aydanin aski icin de aksiyon lazim. Yeni biri filan. Ibo biraz aydayi kiskansin. Ona ne kadar deger verdivini anlasin.

Aylar önce
Canhıraş feryatlar.
Canhıraş feryatlar.

@hayali seldem 2 aydanin yaninda cocuk kalir o

25 gün önce
hayali seldem 2
hayali seldem 2

@EDA KOÇ Atakan hoşgören

27 gün önce
berfin 1
berfin 1

@HARİKA Çelik aynen

Aylar önce
HARİKA Çelik
HARİKA Çelik

@EDA KOÇ berk atan(bohen prens) veya Yusuf çim ve ikili tarzında oyuncular olabilir yani

Aylar önce
Ram Zezeram
Ram Zezeram

Bencedee

Aylar önce
Türk olmak şereftir ATATÜRK'ün yolundayız
Türk olmak şereftir ATATÜRK'ün yolundayız

Bunlar gormek istedigimiz sahneler....

Aylar önce
Lulu Murat
Lulu Murat

Merve benimde kırasım geldi yaa

Aylar önce
Defne
Defne

kalbim dayanmıyo bu sahnelere bi dk ölüp gelicem ağağğa başınıza taş mı düştü yaa böyle mükemmelin ötesinde İbAy sahneleri falann😍...(devam edin bence böyle)

Aylar önce
Zeynep Esma yorulmaz
Zeynep Esma yorulmaz

İlk 4

Aylar önce
SNSD/twice BTS/2pm
SNSD/twice BTS/2pm

at kuyruğu da nasıl yakışmış

Aylar önce
Sultan ıv Murad Han
Sultan ıv Murad Han

Bunlar benim torunlarim olamaz..!!

Aylar önce
Seda Bodur
Seda Bodur

Sultan ıv Murad Han haykırdım İSICKVSISKXHISKSKSK

Aylar önce
Helin Solmaz
Helin Solmaz

Merve nasil da kırıyor

Aylar önce
Feyza AYHAN
Feyza AYHAN

Bunlar çoooook tatlı...😍😍

Aylar önce
Dobra Music
Dobra Music

Aşk guzel

Aylar önce

Sonraki

Fox - Par Dana

2:53

Fox - Par Dana

Bassivity Digital

görünümler 6

Çok Güzel Hareketler 2 | 29.Bölüm (Tek Parça Full HD)

2:2:51

Çok Güzel Hareketler 2 | 29.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Çok Güzel Hareketler

görünümler 1 735 179

REKLAM FİLMİNDE OYNADIM. ECRİN SU ÇOBAN

2:42

REKLAM FİLMİNDE OYNADIM. ECRİN SU ÇOBAN

Ecrin Su Çoban

görünümler 1 076 304

Çukur 3.Sezon 9.Bölüm 2.Fragman

1:05

Çukur 3.Sezon 9.Bölüm 2.Fragman

Çukur

görünümler 3 068 214

Güldür Güldür Show 215.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:44:13

Güldür Güldür Show 215.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Güldür Güldür

görünümler 737 374