APAÇİ OLUP KIZLARI ETKİLEYEBİLİR MİYİZ ? (SEVGİLİSİ GELDİ !!)

The Post
The Post

Merhaba arkadaşlar sizden gelen yorumlarla hız kesmeden videolarıma devam ediyorum. Yeni video fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz ayrıca beni İnstagram hesabımdan da takip edebilirsiniz. İyi seyirler diliyorum. Sevgiler ❤

14 gün önce
3 3 2 Rose Of The Street
3 3 2 Rose Of The Street

Fenaaa 💎❌💎

7 gün önce
Esad Aydın
Esad Aydın

Abi sende çok fena oyunculuk yeteneği var sen oyuncu olabilirsin o derece yani

10 gün önce
Eyüp Çakır
Eyüp Çakır

HERKEZİN HAYALİNİN NE OLDUĞUNU ÖĞREN VE BU TİPLEMİ OLACAKSIN FLAN DIYIP DALGA GEÇ KENDİ DOĞAÇLAMALARINI EKLEYEREK GÜZEL BİR VİDEO HAZIRLAYABİLİRSİN

11 gün önce
Maya Cat TV
Maya Cat TV

The Post Beyaz Kral Kedi PakMaya’nın kanalına abone olur musunuz?🙏😻

11 gün önce
Savaş Söğüt
Savaş Söğüt

ya şu fon şarkısının ismini alamazmıyız çok güzel @thepost

12 gün önce
Recep Arslan
Recep Arslan

Olum öldum gulmekten

21 dakika önce
RealTrue RT
RealTrue RT

Kiz mileti iste şakadan zor anlarlar.😎

5 saatler önce
İlham Mirzaquliyev
İlham Mirzaquliyev

9:03 kızın corabına baksanıza

7 saatler önce
Eski hayatımdanvideolar
Eski hayatımdanvideolar

Olm keko olsanda tatlısın 😻

15 saatler önce
Oguzhan Sipahi
Oguzhan Sipahi

5:02 kızın sevgilisi hiç gülmüyor sol yumruğunu da sıkmış.

23 saatler önce
Emir Hamza Özdemir
Emir Hamza Özdemir

4:15 kıza güzel yavşadı 😁

Gün önce
Sadigov Hiki
Sadigov Hiki

Sarki Azərbaycan sarkisi Cemile seslendiriyor

2 gün önce
Enes Işık
Enes Işık

Ne cins insanlar var aq

2 gün önce
serdar avcı
serdar avcı

Helal sana kardeşim aynen devam

2 gün önce
Delizekalılar ✅
Delizekalılar ✅

Başımla beraber abi Jsjdjsjsjjahahhahahahahaha

2 gün önce
Kıygar KURT
Kıygar KURT

Hoş

2 gün önce
KAR KAPLANI OYUNDA
KAR KAPLANI OYUNDA

Çukurda yapmaya yememiş

2 gün önce
ozer ilhan
ozer ilhan

5.25 bakisma! Ahhahahahshdgdjshd

3 gün önce
Mustafa Eren
Mustafa Eren

Ev kira semt bizim değil Angara bizim ev kira olacak bilader

3 gün önce
Ayşegül Batı
Ayşegül Batı

Videolar gerçekten çok iyi çok başarılısınız 👍👏 tebrikler 👍👌👏❤

3 gün önce
Elif Akan
Elif Akan

Kalan hayatına apaçi olarak devam et abim olmuşsun sen!!

3 gün önce
Muhammet Bayrali
Muhammet Bayrali

1.25 Birileri uyanmış

3 gün önce
Ehedoff99
Ehedoff99

5:10 daki azeri şarkı çok iyiydi 😂

3 gün önce
Eren Dağıdır
Eren Dağıdır

Bugunde baskaeinin yerine utabdik

4 gün önce
yanlış mıyım
yanlış mıyım

05:10 müzik yaktırdı😑🚬

4 gün önce
azad kara
azad kara

Abi UTANCIMDAN İZLİYEMİYORUM

4 gün önce
Selcuk K.
Selcuk K.

6. dakikadaki sarkinin adini bilen varmi ?

4 gün önce
Enes Ülker
Enes Ülker

Apaçi olmaya çalışırken şaban olmuşsun zaten istesende apaçi olamazsın abi senin kadar kibar bir insanın içinden apaçi çıkması imkansız 😂😂

4 gün önce
Ahmet Taş
Ahmet Taş

BİR GÜN DE PAHALI BİR ARABAYLA BEKLERİZ YANİ . OLUM YORUM ATIN LİKE ATIN DA BİRAZ PARA KAZANSIN ADAM BELKİ YAPAR. BİR UMUT🤞👌🖤🖤❕❕

4 gün önce
Oguzhan Bal
Oguzhan Bal

Ablam bi saniyede basladim gulmeye

4 gün önce
Pehami Bey
Pehami Bey

5:30 daki muzik isim?

4 gün önce
Kemal Yavuz
Kemal Yavuz

harikasın abi devam devam D:

4 gün önce
efe urak
efe urak

4:16 KOPTUM

4 gün önce
Rafet Can
Rafet Can

lan bu kanal NASIL 1 milyon olamadı !!!

4 gün önce
TATLI PRO
TATLI PRO

Efsane olmus aadasadadads

4 gün önce
Rolan Şamilov
Rolan Şamilov

Kalp at abii adamsin boyle devam et

4 gün önce
Emir Durgun
Emir Durgun

SONDAKİ KIZLAR NİYE PKKLIYA BENZİYO AMK

5 gün önce
BOSS61İLYAS
BOSS61İLYAS

Semt bizim ev kira olmasın o akabskbdjd

5 gün önce
cenk akyol
cenk akyol

Şimdi kalkıp Fernando Muslera etrafa gider yapsa,ağır abicilik oynasa herkes götüyle güler çünkü adamın yüzü ben temiz bir insanım benden kimseye zarar gelmez diye bas bas bağırıyor senden de apaçi olmaz kardeşim bebek suratlı erkekler apaçi olamazlar sırıtır.

5 gün önce
Hilal Sevgili
Hilal Sevgili

Bu kadar yakışıklı apaçi görmedim

5 gün önce
İbrahim keskin
İbrahim keskin

6.00 abi demek böyle tanışılıyormuş 😂😂😂

5 gün önce
Ozan Turhan
Ozan Turhan

Aaa

5 gün önce
UNiCoRn PeGaSuS
UNiCoRn PeGaSuS

5:15 deki tripler neydi ya ölüyom gülmekten

5 gün önce
Bilal nadir Porsuk
Bilal nadir Porsuk

Adam ya efsane

5 gün önce
Hakan Tunçelli
Hakan Tunçelli

Bi de kardeş yanlışlıkla benim sevgilime o sosyal deney ayağına denk gelip masasına oturursan hiç hoş olmaz senin için benim için bizi için. Kapiş ¿

5 gün önce
Hakan Tunçelli
Hakan Tunçelli

Ya bi siktr git senden olmaz olum

5 gün önce
Hakan Tunçelli
Hakan Tunçelli

Ama oyuncu olur dizi filan yakışır yani

5 gün önce
Slender Man
Slender Man

Dizi oyuncusu olacak adamsın

5 gün önce
nail şefik şengül
nail şefik şengül

Sonuna kadar gülmeden dayanıyo ya

5 gün önce
Serhat Ören
Serhat Ören

5:20 sarkinin adi ney?

5 gün önce
Furkan Kerem Yılmaz
Furkan Kerem Yılmaz

Sulu gözle birlik olup video çekin +1

6 gün önce
Mustafa Polat
Mustafa Polat

Abi senden apaçi falan olmaz istediğin kadar dene kkskskdkdk yüzün melek gibi

6 gün önce
Mertxxx One
Mertxxx One

Niye burası çukur mu

6 gün önce
Hüseyin Özdemir
Hüseyin Özdemir

Abi aş kendini türkiyenin dikkatini çekicek şakalar yap.

6 gün önce
Алмас Турдыбаев
Алмас Турдыбаев

Salem,kardeşlerim QAZAQSTAN 🇰🇿

6 gün önce
Umut
Umut

1:27 Allah nazarlardan korusun kızda korktu

6 gün önce
Mobile Legends Bang Bang
Mobile Legends Bang Bang

AKAKSKWMDWKWMXW lan o ne

6 gün önce
Ferhat Grtrk
Ferhat Grtrk

süpersin videolarin mutlu ediyo bizi seviliyon

6 gün önce
OMAR ALHENDİ
OMAR ALHENDİ

Çok çirkinleşmişsin

6 gün önce
Doğukan
Doğukan

ilk video ki kızı tanıyorsun dimi :D çakal seni :D

7 gün önce
Celil Korkmaz
Celil Korkmaz

esenler ne bari karabayır desen iyi olurdu

7 gün önce
FUL SNİP KÜTAHYA
FUL SNİP KÜTAHYA

Abi çok iyi

7 gün önce
Gölgesiz Adam
Gölgesiz Adam

Zengin gurbetçi taktiğiyle numara al

7 gün önce
Gölgesiz Adam
Gölgesiz Adam

Ya nasıl bu kadar ciddi olabiliyolar anlamıyorum ben olsam direk gülerim

7 gün önce
Gölgesiz Adam
Gölgesiz Adam

Orjinal bir apaçi fosforlu adidas giyer bide pembe ayakkabı Keko versiyonuda gelsin bu arada :)

7 gün önce
ŞAHİN ÖZTÜRK VİDEOLARI
ŞAHİN ÖZTÜRK VİDEOLARI

Ben mutlu olmadım sende olma 05:07 çalan müziğin ismi . . .Ah ulan

7 gün önce
Like ver Like al
Like ver Like al

Burasi cikmaz sokak cikmiyo zaten😂😂😂

7 gün önce
Alper Yeni
Alper Yeni

Bsjsjsjs olm çok iyi lan

7 gün önce
Uzaylısefa qwqq
Uzaylısefa qwqq

Aman aman nereye geldik

7 gün önce
Dark Yağız
Dark Yağız

eski vıdeodaki diğer elemana noldu ?

7 gün önce
Aslan Akbey
Aslan Akbey

Bu arada Çalan melodi hangi şarkıya ait bilen varmı

8 gün önce
Esra Şen
Esra Şen

Tatlı kertenkele 💛

8 gün önce
Jiger Okan
Jiger Okan

videoların çok doğal^^

8 gün önce
isa koyuncu
isa koyuncu

Keyifli

8 gün önce
Ogulcan celtik
Ogulcan celtik

3:56 kız çok hoşuma gitti la bulun bana onu 🤗

8 gün önce
uphill OYUNLAR
uphill OYUNLAR

Sen bağclara gelsen aq bizim burada adam şişliyolar aq

8 gün önce
loguz
loguz

5.40 da muzik?

8 gün önce
Ehtiram Serifov
Ehtiram Serifov

Qaqa ugurlar sene. Bu arada salam olsun TURKIYEYE AZERBAYCANDAN

8 gün önce
Ewa
Ewa

anlamadıgım şey hollanda ne alaka

8 gün önce
Bilgiler Bizden İzlemesi Sizden
Bilgiler Bizden İzlemesi Sizden

Niye dünya şampiyonumu dhdhdhhd

8 gün önce
Gizli Hayran
Gizli Hayran

Bu tatlı surata,bu ponçikliğe apaçilik....

8 gün önce
Qiyas xelilov
Qiyas xelilov

Helal reis hayraniz

8 gün önce
ufuk sadır
ufuk sadır

SEVİLİYORSUN ABİMM

8 gün önce
5 5
5 5

sevgilisi bi gelsede kurtulsak mk doehe

9 gün önce
Yaren Şenpınar
Yaren Şenpınar

Yolda giden adamlara omuz atıp hayırdır lan sen deyip sonra dans et ve bişi demeden yürü

9 gün önce
Berzan Mrkc
Berzan Mrkc

7:00 Cagatay akmanin kiz hali aq

9 gün önce
vwworker ,
vwworker ,

Bi gün bi dayak seni bi yerde bekliyo yakınsın. Efendi bi arkadaşa benziyosun. Üzerler.

9 gün önce
Risnox
Risnox

2:54 Niye dünya şampiyonumu 😂

9 gün önce
Hertelden sizin için
Hertelden sizin için

kıvırcık cok guzel guluyo yaa

9 gün önce
Anime & Game
Anime & Game

Bravo Yaah

9 gün önce
Rash TV
Rash TV

Çok efendi bi kardeşimiz işindede başarılı beğendim 👍

9 gün önce
Enes TV
Enes TV

Çünkü biz 400 bin aboneyiz🤙🤙

9 gün önce
Alperro
Alperro

400 yapar!

9 gün önce
Ahmet Erbeyi
Ahmet Erbeyi

Kardeşim apaçi olmamış kızlar ne yaptığını bile anlamadilar

10 gün önce
Elnur Hasanov
Elnur Hasanov

5.30 da calan sarki Azerbaycan sarkisi.

10 gün önce
Okan Yilmaz
Okan Yilmaz

Adam

10 gün önce
Kemal Yıldız
Kemal Yıldız

Bu arkadaş YouTuber değil de dışarıdan sıradan birisi olsa şu aşağıda atılan yorumların birisi gelmez ..neyse emir devam hacı kitle çocuk unutma ..😉

10 gün önce
Yusuf Semih Karakuş
Yusuf Semih Karakuş

ya sen nasıl bir karizmasın ü

10 gün önce
*RicheR* CloudE*
*RicheR* CloudE*

5:21 osuruyon mu lan nabıyon

10 gün önce
Endless _ pg
Endless _ pg

Videonu 10 dakikaya tamamlama çabası😃😃😂😂

10 gün önce
TAYM HARİRİ
TAYM HARİRİ

Beyler giristeki sarkinin adi nedir bilen varni

10 gün önce
Samet Aydın
Samet Aydın

Vay be daha 21 bin ken burdaydim 400k olmus

10 gün önce
emrach
emrach

Bi kafalar vardı takip edip izlediğim onlar da bokunu çıkardı kaldı sen. Videolar kaliteli ama izlenme neden o kadar az anlamadım..

10 gün önce
YAPYAP YAP YAP
YAPYAP YAP YAP

Kardeşim senin videolarıni allah var çok seviyorum böyle devam arkandayizzzzzz

10 gün önce
Sultan Açıkel
Sultan Açıkel

Videoları Kurgu Olmayan Tamamen doğal bi kanal 💙

10 gün önce
Mustafa Korkmazz46
Mustafa Korkmazz46

1 2 SAATLİK VİDEOALAR YAPIN KARDEŞİMYA

10 gün önce
Aydinaaq Aydin
Aydinaaq Aydin

Amk bilmedigin yarağın altına yatma ibne

10 gün önce
mexkylie kylie
mexkylie kylie

Sana yakismadi

10 gün önce

Sonraki