Aleyna Tilkiyle Bohemian Rhapsody İzledim | İnceleme (2018)

  • katma 5 aylar önce

    Filme Gitmeden ÖnceFilme Gitmeden Önce

    Süre: 3:25

    Freddie Mercury'nin inanılmaz hayatını anlatan Bohemian Rhapsody'yi konuştuk!
    Kaptan Marvel fragman incelemesi: goo.gl/Dr7xbX
    Nüfusun %50'sini Öldürmek - Thanos: goo.gl/pYQe16
    Loki dizisi geliyor! goo.gl/yqcgkk
    Jim Carrey geri döndü: goo.gl/A9Tq4a
    Neden kimse Clark Kent'in Superman olduğunu anlamıyor? goo.gl/fm5Ga9
    Bu Sahnede Kamera Nerde? goo.gl/9qMhE6
    Instagram sayfamız: goo.gl/UWFPG4
    Twitter: twitter.com/filmelestiriler
    Bu video premier yapacağı için VİDEO METNİNİ HENÜZ KOYMADIK. Video PREMIERINI YAPTIKTAN SONRA BURAYA METİNİ KOYACAĞIZ. Tabii aklımıza gelirse.
    #filmegitmedenönce #BohemianRhapsody

batuhan serter
batuhan serter

Aleyna Tilki önümde otursaydı pantalonumu açar üzerine o şarkıları için 50 litre salardım. Bide Allah aşkına önünde ben otursaydım bu kim amk derdin

8 gün önce
TV Mr.StarDino
TV Mr.StarDino

İnşallah bir David Bowie filmide çıkar.

Aylar önce
Target
Target

Türkçe dublaj izlemek isteyen varsa https://www.jetsinema.com/bohemian-rhapsody-turkce-dublaj-izle/

2 aylar önce
TGP Studios
TGP Studios

ne şanslı adamsın ben gitsem önümde şişko ikidebir hosuran adam olur

2 aylar önce
Murat Unel
Murat Unel

Güzel filmdi...

3 aylar önce
Yüsra Temel
Yüsra Temel

ALEYNA TİLKİ ÖNÜMDE OLURSA İZLERİMM

4 aylar önce
burak yıldız
burak yıldız

Bu filmi izlemissin freddie mercury den etkilencegine aleyna denilen kizin onunde oturmasinandan etkilenmissin

4 aylar önce
Musa OZNUR
Musa OZNUR

Brain May aynı olmuş

4 aylar önce
Hope İD.
Hope İD.

Film ve kutsal rol ikisi bir arada vay bee

4 aylar önce
JaNzz x
JaNzz x

önnde aleynamı otursun ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sağ dan soldan kıvırırsın abi qweqwe ;D

4 aylar önce
kvanceo
kvanceo

CEM BEY ÖHM ÖHM GELMIS GECMIS EN BUYUK YONETMEN KIMDIR SIZCE ?

5 aylar önce
çılgın kutup ayısı
çılgın kutup ayısı

quinn bilmiyormuydunuz ulan benim gibi mal biliyio şaka yaptınız umarım ehe :D

5 aylar önce
Melike Birler
Melike Birler

Film puanınıza gülmekten öldüm sdfghjk Harika bir filmdi ve tekrar gitmek istiyorum ❤️

5 aylar önce
Utku Çetinkaya
Utku Çetinkaya

Dmaxteki emlakçının sesi değil mi bu

5 aylar önce
Mert İşbilir
Mert İşbilir

Başlığa abone oldum

5 aylar önce
The Global
The Global

Adım Steve rogers

5 aylar önce
Yosy Ci
Yosy Ci

KafeinSiz den daha iyi yorumlamışsınız bence. ben filmi izlerken nasıl anlatsam bilmiyorum ama sanki filmi 2 kişinin yönettiği belli gibiydi. Bazı zıtlıkları farkediyordum. Queen grubunun bi kaç şarkısını bilmek dışında pek alakam yoktu , filmden sonra ilgim arttı böyle de bi artısı oldu bana. Genel olarak hem Queen i çok iyi bilip hem de buna giden kişilerin oscarlık bi film olarak göreceklerini sanmıyorum çünkü büyük ihtimal ayrıntı görmek isteyecekler ama şunu söyleyim filmde şaşıracağınız çok az şey olacak. Bence çok ayrıntıya girmemeleri iyi olmuş çünkü hayatının o kadar da iyi olmadığını hepimiz biliyoruz. Yüzeysel geçmeleri daha mantıklı. İyi ki çok bilmeden gittim.Şuan grubun özellikle freddie nin hayranıyım, aşığıyım.😂

5 aylar önce
Dogukan Turkmen
Dogukan Turkmen

ben filmi izledim arkadaşlar güzel film mutlaka izlenmeli

5 aylar önce
Tekno Genç
Tekno Genç

Başlık Videonun Kalitesini Düşürmüş

5 aylar önce
hitchhiker
hitchhiker

Sen de iyice click bate'ci oldun ha

5 aylar önce
Fatih Özçelik
Fatih Özçelik

Cemin ekonomi okumasına şaşırılmamalı videoların giderek sıradanlaşıyor. başlığa diyecek bişey bile yok

5 aylar önce
Taylan YALÇIN
Taylan YALÇIN

clickbait yapmasını beklediğim son kanaldın. bozdun gıraaallll

5 aylar önce
Can Arat
Can Arat

La La Land dedi ve bitti benim için. Ya ben o filmi izlerken bi halt anlamadım yada bildiğimiz filmdi. Whiplash cidden iyiydi ama La La Land bence bir halta benzemiyordu. Zaten Queen'in hikayesi hiç anlatılmasa da sadece bir Queen şarkısı bile konsa film müzikal anlamda La La Land'e 1000 basardı ama La La Land'e ne gibi bir risk alınmıştı ki filmi o adam yönetseydi ?

5 aylar önce
Magazinma R
Magazinma R

Bizim Elliott, beden eğtimi hocalarına benzemiş

5 aylar önce
Sefa Akçan
Sefa Akçan

Deliler inceleme gelsin

5 aylar önce
irem nacar
irem nacar

Spoiler var mı

5 aylar önce
OLD MAN LOGAN
OLD MAN LOGAN

Freddy nin gay olduğunu ve aids den öldüğünü de filme yansittilarmi acaba

5 aylar önce
OLD MAN LOGAN
OLD MAN LOGAN

We are the champion We will rock you Dont stop me now Bohemian rhapsody Gibi ve daha izmini sayamadığım diğer bütün muhteşem muzikleri tarihe gomulsede hic bir zaman unutulmayacak

5 aylar önce
Yusuf UZUN
Yusuf UZUN

Abi her şey çok iyi de keşke her videonuzda diğer videolarınızın reklamını yapmasanız. Çok gözümüze sokuyorsunuz vallahi gerek yok bunlara. Biz sizi severiz takip ederiz :*

5 aylar önce
Ozan Doruk
Ozan Doruk

1:46 one öyle fırıncı küreği amk

5 aylar önce
BÜYÜCÜ
BÜYÜCÜ

kardeşim video at seri

5 aylar önce
Kubilay Avcı
Kubilay Avcı

abi fantastic beast crime of grindewald filmini izlediniz mi? (basın gösterimi vs.) film nasıl olucak merak ediyorum.

5 aylar önce
Mehmet TEPE
Mehmet TEPE

İyi,güzel,hoş da Uşak'ta hiç bir sinemada yok Neden??

5 aylar önce
River Mersey
River Mersey

Suicide squad hafif bir öksürük

5 aylar önce
Sade 2
Sade 2

Bu şey gibi olmuş “şahan gökbakarla esaretin badelini izledim”

5 aylar önce
Ogulcan Tufekcier
Ogulcan Tufekcier

Sade 2 hahaha çok iyi

5 aylar önce
Dark Residential & Productions
Dark Residential & Productions

Donnie Darko "2001" Eleştirirseniz sevinirim.

5 aylar önce
Muhammed Can Topallar
Muhammed Can Topallar

1:35 Rahmi Malek mi dedi orada aq?

5 aylar önce
Yusk Emo
Yusk Emo

Rami Malek gerçekten Fred'i bize yaşatmayı başardığını düşünüyorum, gerçekten iyiydi.

5 aylar önce
mustafa utku
mustafa utku

abi deliler fatihin fermanını yorumlarmısın beğenenler +1

5 aylar önce
İngilizce-Türkçe Aktarım
İngilizce-Türkçe Aktarım

Bugün yarın Rami Malek'in bir röportajını yayınlarım. Kanalımıza abone olun, kaçırmayın :).

5 aylar önce
Neylan Pelek
Neylan Pelek

Şimdi filmin puanı ne anlamadım, puan listesini de koymamışsınız. Bir espri uğruna puanı öğrenemeyecek miyiz? :(

5 aylar önce
Ayşe Taylan
Ayşe Taylan

Hocam İyi Oyun ve Deliler yorumu neden gelmedi. İzlenebilir mi?

5 aylar önce
Hange Zoe
Hange Zoe

2018'in en iyi filmiydi

5 aylar önce
İbrahim Özer
İbrahim Özer

Overlord operasyonunu inceler misiniz

5 aylar önce
BURAK CAN Dincar
BURAK CAN Dincar

abi türkiyenin en samimi kanalı ya

5 aylar önce
Buket Mızrak
Buket Mızrak

bu başlık ne alaka o ismi yazman manasız sil bence

5 aylar önce
Seryus94 R6
Seryus94 R6

❤️❤️❤️

5 aylar önce
Güzel İnsan
Güzel İnsan

Seryus94 R6 clique buldum 🖤💛

5 aylar önce
Blue Ghost
Blue Ghost

Abi youtube izleyicisi olmayı bırak bize kendi videolarını paylaş

5 aylar önce
Ahmet GÜNDÜZALP
Ahmet GÜNDÜZALP

Robert Pattinson diye karizma bi adam vardı. Ne oldu ona? Ciddi bi soru bu. Harbi o adama ne oldu lan? Hiç bilmiyorum. Geldi ve geçti sanki. Bunun hakkında bi video atar mısın?

5 aylar önce
Güzel İnsan
Güzel İnsan

Ahmet GÜNDÜZALP siktiler onu

5 aylar önce
Simay Pehlivan
Simay Pehlivan

avengers 4 ün fragmanını redditte yazılı olarak sızdırmışlar. doğru mu?

5 aylar önce
recep kaya
recep kaya

Bryan singer ; arkadaşlar benim psikolojim bozuldu filmi görüntü yönetmeni yönetsin

5 aylar önce
Medet
Medet

Filme geçen gün gittim yanımda sadece kedi sahnelerine gülen birileri vardı

5 aylar önce
Serlandayizm
Serlandayizm

o değilde filmin başından sonuna kadar o kediler hayattaydı nasıl bunlara birşey olmadı

4 aylar önce
Sezgin Türk
Sezgin Türk

Film'in yarısı olmadan çıktım gay olduğunu bilseydim hiç gitmezdim.Gay içgüdüseldir, elinde değil sanane gibi yorumlara kapalıyım.Doğuştan ya da hormonal rahatsızlıklar dışında gay'lik ve eşcinsellik vb. sapıklıktır.Türk ve müslüman kardeşlerime tavsiye etmem benim midem bulandı çıktım.

5 aylar önce
SYNZ
SYNZ

abi şu arkadaşlar her napıyosunuz diyen adamla aynı sesiniz https://www.youtube.com/watch?v=Rj-asVFzPv4

5 aylar önce
SYNZ
SYNZ

ABİ ARKA SOKAKLAR'DA SESLENDİRME YAPIYOMUSUN ADAMLA AYNI SESİN YAAA

5 aylar önce
Yusuf Ziya Uluocak
Yusuf Ziya Uluocak

Dostum 12 monkeys dizisini kesinlikle anlatman lazım bi bak derim

5 aylar önce
Cem Ulak
Cem Ulak

YA SİKECEM SAÇMA SAPAN BÜTÜN FİLMLER VİZYONA GİRERKEN BÜTÜN İLÇEDE ŞEHİR MERKEZİNDE HİÇBİR SİNEMADA VİZYONA GİRMEDİ ŞU FİLM ÇILDIRCAM YA ( HATAY ANTAKYA)

5 aylar önce
Dilara Maycury
Dilara Maycury

Film internete düştü

2 aylar önce
Kısır Kokuyor
Kısır Kokuyor

Bartın da da girmedi

3 aylar önce
No Jimmy Protested!
No Jimmy Protested!

Ben de Adana’dayım 2 kere izleme imkanım oldu ama seanslar o kadar az ki size anlatamam aşırı saçma

3 aylar önce
Hope İD.
Hope İD.

Bende antakya gerćekten vizyona girmedi izlerdim yahuu

4 aylar önce
Fuad Was Here
Fuad Was Here

Sonra niye insanlar korsan izliyor.

5 aylar önce
Çağatay Ak
Çağatay Ak

Lan 3310 a inanmistim tam etkilendim kizdan dumura uğrattin adam degilsin filmegitmedenonce

5 aylar önce
Barbaros Kose
Barbaros Kose

İzlediğim en kaliteli ve en başarılı film 👌🏼

5 aylar önce
Defne Topuz
Defne Topuz

Şu Aleyna Tilki’ye uyuz oluyorum.Ama seven insanlara saygı duyuyorum.😊

5 aylar önce
Zeynep Duru
Zeynep Duru

Suspiria ile ilgili video gelir mi ki?

5 aylar önce
Tuna Tepret
Tuna Tepret

Aleyna Tilkinin Queen'den,Freddie Mercury'den haberi var mı acaba

5 aylar önce
Ertugeray Kuzucuoglu
Ertugeray Kuzucuoglu

Delileri yorumlar mısınız

5 aylar önce
Omer Eren Besli
Omer Eren Besli

tarihin en iyi grubu ve tarihin en iyi şarkıcısına ancak ve ancak böyle bir film yakışırdı

5 aylar önce
Yusuf Erqin
Yusuf Erqin

Onu bunu bırak 23 KASIMDA çıkıcak DELILER Filimini anlat biraz mugo

5 aylar önce
Croco boy
Croco boy

Live aid festivalinin videosu nu izleyin filmi izledikten sonra okadar küçük ayrıntılar varki aynı olan kameraman ile fredy nın mikrofon kabloları nın dolanması bile çekil miş filmde

5 aylar önce
Fatih Gurkan
Fatih Gurkan

İngilizceyi bilmem ama Türkçede bir kelimenin önüne "gereksiz" sıfatı geldiğinde bu sıfat o şeyi daha iyi ,çok iyi ,muhteşem falan yapmıyor.2 videonda buna denk geldim ve rahatsız edici.Sadece bir eleştiri olarak alırsan sevinirim

5 aylar önce
salih onder
salih onder

Filmden anlamiyon ya

5 aylar önce
DAY DREAMER
DAY DREAMER

Sipariş verirken sesin böyle degil di 🤔🤔

5 aylar önce
Danyal Gülmüş
Danyal Gülmüş

Haydi 1 milyona...

5 aylar önce
Nihad Aliyev
Nihad Aliyev

Video çok kısa olmuş, daha detaylı inceleme isteriz ._.

5 aylar önce
Furkan Mert Egeli
Furkan Mert Egeli

Ulan şehrime gelmiyor bu film şansımı...

5 aylar önce
parçalı bulutlu
parçalı bulutlu

Kerem cem

5 aylar önce
Fred
Fred

Aleyna tilki yorum atmışmı diye bakanları topliyim ben

5 aylar önce
Behzat Ç.
Behzat Ç.

Rahmi mağlek

5 aylar önce
nocebo X
nocebo X

O değil de Queen'i nasıl daha önce dinlemediniz siz ya ^^

5 aylar önce
TeknoTab
TeknoTab

Mustafa ibrahim😊

5 aylar önce
Egeek 3
Egeek 3

Filmde 18+ sahne var mı?

5 aylar önce
Iüruğdüksğıdddsssjjahsgg Losllakaksksalsllslslslksk
Iüruğdüksğıdddsssjjahsgg Losllakaksksalsllslslslksk

Başlığı görünce aklıma Baphomet geldi

5 aylar önce
Iüruğdüksğıdddsssjjahsgg Losllakaksksalsllslslslksk
Iüruğdüksğıdddsssjjahsgg Losllakaksksalsllslslslksk

Kesme işareti nerede amk?

5 aylar önce
Ceren_Batch
Ceren_Batch

3 aydır filmi bekliyorum ve şehrime gelmedi. Daha fazla üzülemezdim galiba...

5 aylar önce
Ceren Reyyan Kaya
Ceren Reyyan Kaya

Beklediğim incelemeydi bu

5 aylar önce
Vale Tinares
Vale Tinares

Aleyna Tilki den ilk bahsettiginde sasirdim kaldim sonra bir kahkaha...

5 aylar önce
İdris Erbuğa
İdris Erbuğa

abi dış ses senin değilse kimin ?

5 aylar önce
Günel
Günel

Aleyna ve Nokia. İnanıcak kadar safım.

5 aylar önce
Günel
Günel

Video ismini anlamak için 3 kez falan okuduğum doğru.

5 aylar önce
ilgax
ilgax

Kerem cem hsgaysyagsbsvshd

5 aylar önce
Özgürlük Gemisi
Özgürlük Gemisi

Bu başlık yüzünden abonelikten çıkıp disslike attım.

5 aylar önce
Kayra Karadeniz
Kayra Karadeniz

"Kanalım da "Venom Zehirli Öfke"Film incelemesi var!!!" Arkadaşlar youtube'a yeni başladım ve bir"GEEK"kanalı olmak istiyorum... Destek olursanız sevinirim. (Şimdiden destek olanlara teşekkür ederim.)

5 aylar önce
YusufCihan
YusufCihan

Filme gitmeden önce merak ediyoeum sabah kalkınca direk film mi izliyorsun bu kadar filmi ve karakteri nasıl aklında tutuyoesun günde kaç film veya dizi izliyorsun cevaplarsan sevinirim

5 aylar önce
Alper T. E.
Alper T. E.

İbrahim Tatlıses'in de biyografik filmi çıksa da izlesek filmin adı da chubby boobs sieves flour on the roof (CBSFR) olabilir benden bir öneri olsun

5 aylar önce
ad soyad
ad soyad

Fredie aktif mi pasif mi tek merak ettiğimeşey

5 aylar önce
Freddie Mercury
Freddie Mercury

Queen sevmeyen ana skm

5 aylar önce
Mysterious Darkness
Mysterious Darkness

Teşekkür Ederim !!!!

5 aylar önce
Joker
Joker

kılikbeytlendiniz

5 aylar önce
Ezgi i
Ezgi i

O efsane şakıların nasıl bir hikayesi olduğunu izlemek için kesinlikle gitmelisiniz. End titles kısmında çıkan şarkıyla çok anlamlı bir son olmuş. Hemen çıkmayın salondan.:'))))

5 aylar önce
Enes Bozdemir
Enes Bozdemir

Yeni bir gremlinler filmi güzel olmazmı?

5 aylar önce
bendis
bendis

Canım Rami yine yapmış yapacağını 💕

5 aylar önce
Nuri Can Turgut
Nuri Can Turgut

Ve keremcem

5 aylar önce
Gökhan Korkut
Gökhan Korkut

Helal be cem.

5 aylar önce

Sonraki

Top 10 Best Auditions The Voice In The World

17:12

Top 10 Best Auditions The Voice In The World

mike max

görünümler 29 000 000

Live Aid | Bohemian Rhapsody (2018) - scene comparisons

21:34

Queen - Live at LIVE AID 1985/07/13

24:37

Queen - Live at LIVE AID 1985/07/13

Simon Christensen

görünümler 216 000 000

Are Budget builds ACTUALLY worth it?

13:48

Are Budget builds ACTUALLY worth it?

JayzTwoCents

görünümler 398 068

Mortal Kombat 11 - Official Launch Trailer

1:50

Mortal Kombat 11 - Official Launch Trailer

GameSpot Trailers

görünümler 1 752 627

Tape Face Auditions & Performances | America's Got Talent 2016 Finalist

17:44

Freddie Mercury's 6 lovers/loves ♥ (Part 1)

08:34

Freddie Mercury's 6 lovers/loves ♥ (Part 1)

george m

görünümler 4 100 000

APANDİSİT VE 90’LAR POP??? | Bonboş S2E1

19:04

Rami Malek Had To Watch Queen Listen To Him Sing Queen

10:55

Rami Malek Had To Watch Queen Listen To Him Sing Queen

The Late Show with Stephen Colbert

görünümler 7 700 000

Adam Sandler'dan NEDEN Nefret Ediliyor?

05:35

Adam Sandler'dan NEDEN Nefret Ediliyor?

Filme Gitmeden Önce

görünümler 179 000

Freddie's last years - Queen - Days Of Our Lives Documentary (Excerpt)

12:15

Rami Malek wins Best Actor

04:43

Rami Malek wins Best Actor

Oscars

görünümler 469 000

FREDDIE MERCURY - ÖZEL BELGESEL

18:43

FREDDIE MERCURY - ÖZEL BELGESEL

Number1

görünümler 196 000

LAST TO STAND UP WINS $10,000 CHALLENGE

33:17

LAST TO STAND UP WINS $10,000 CHALLENGE

Paul

görünümler 1 309 967

Game of Thrones Hotline for Confused Fans

2:26

Game of Thrones Hotline for Confused Fans

Jimmy Kimmel Live

görünümler 5 153 034

Nerf Fortnite Blasters Battle | Dude Perfect

13:20

Nerf Fortnite Blasters Battle | Dude Perfect

Dude Perfect

görünümler 13 833 611

LAST To Leave The POOL Wins $10,000 Challenge!

16:45

LAST To Leave The POOL Wins $10,000 Challenge!

Jazz and Tae

görünümler 616 728

Everything can be ruined..

10:05

Everything can be ruined..

PewDiePie

görünümler 5 672 128

We Stayed In A Japanese Capsule Hotel

20:14

We Stayed In A Japanese Capsule Hotel

Tyler Williams

görünümler 6 931 970

The WEIRDEST PC Parts we Found on AliExpress

19:28

The WEIRDEST PC Parts we Found on AliExpress

Linus Tech Tips

görünümler 1 306 009

he had 99 cents in his bank account...

8:56

he had 99 cents in his bank account...

Logan Paul Vlogs

görünümler 1 993 790

WHAT IS GROWING ON MY GIRLFRIEND'S BACK !

13:33

WHAT IS GROWING ON MY GIRLFRIEND'S BACK !

Dobre Brothers

görünümler 3 694 071