AKSESUARA BAŞLADIM, TIR MODİFİYE VOLVO FH 540 , KOÇKAR KROM FARKIYLA SİZLERLE

Adem Akdemir
Adem Akdemir

Maşallah ateş ediyür Ortega 51 NİGDELİ misin ?

2 gün önce
Hamza Çaylı
Hamza Çaylı

Güzel olmuş

2 gün önce
Yunus karayiğit
Yunus karayiğit

koçkar krom un üstüne memlekette yok

2 gün önce
Adman Sayar
Adman Sayar

ateş ediyor

9 gün önce
Durmus Kırıs
Durmus Kırıs

Masallahhhhhh abi allllahim kaza bela göstermesin mazotuna hırsız pompası girmesiiinn

12 gün önce
Abdulhalik Serdaroğlu
Abdulhalik Serdaroğlu

En son daki müziği bilen varmı

14 gün önce
Yunus Emre Yurdakul
Yunus Emre Yurdakul

9:26 Çavdaroğlu 61 bende trabzonluyum abi

15 gün önce
Yunus Emre Yurdakul
Yunus Emre Yurdakul

Abi trabzonlumusun

15 gün önce
Ömür Aslan
Ömür Aslan

Hayirli olsun fatih abi sokulen yanliklardaaki plastik liplere talibim kullanmazsan gonderebilirmisin

17 gün önce
NaGün
NaGün

Sırf o Alican yazısından abone oluyorum reis adamsın Allah kaza bela vermesin (sevgi ve saygıyla anıyoruz )

20 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

eyvallah

20 gün önce
ismail furkn taş
ismail furkn taş

Maşallah Allah kaza bela vermesin

21 gün önce
Serdar Liman
Serdar Liman

Slm Alican abimiz sayesinde bende tır şöfürü oldum almanyada yaşıyorum sınavlarım herşeyim bitti mesleğimi elime aldım şimdi iş yerine girip başlıcam hayırlısıyla

22 gün önce
Taner Ozturk
Taner Ozturk

ortega usta adami zorla tirci yapcan yemin ediyorum icim urperdi tuglerim diken oldu.masallahh

22 gün önce
İKRAM UĞRAÇ
İKRAM UĞRAÇ

La döşe bah döşeee.... Mekânın cennet olsun Alican kardeşim.. Seninde yolların açık olsun kardeşim... Diplomalı damperciden sevgilerle...

23 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

eyvallah abi Allah razı olsun

23 gün önce
Turgay Açıkbaş
Turgay Açıkbaş

Hacı beklergibi video bekliyoruz BAHRİ Kaptanla beraber ORTEGA

23 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

😊 😊 😊

23 gün önce
Ercan Kanak
Ercan Kanak

yapilan is guzeldir sen sevdiysen gerisi fikirdir bence kazasiz belasiz kirmizi arabali 19 mobil

24 gün önce
ERTAN
ERTAN

@ortega yollarda slm Fatih abi hayırlı uğurlu olsun Fatih abi yeni video ne zaman geliyor abi 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

26 gün önce
Bünyamin Can
Bünyamin Can

Boyle devam et fatih abi kim tutar seni

26 gün önce
Yusuf Barış Kahrıman
Yusuf Barış Kahrıman

La buda videomu be üf siz gelin nazım zeki uysal abiyi görün f-max la yola devam heheyt be

26 gün önce
Yusuf Barış Kahrıman
Yusuf Barış Kahrıman

@Ortega Yollarda aboneyim reis

26 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

🤣🤣🤣🤣

26 gün önce
yusuf goral
yusuf goral

Massallaaaahh abii ateş ediyooo

26 gün önce
ahmet yıldız
ahmet yıldız

Selaminaleyküm abi herkesin kendi zevki ayrıdır çok güzel olmuş adamsin

26 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

Aleykum selam eyvallah ☺️

26 gün önce
Ali Arslan
Ali Arslan

Abi Allah Kaza bela vermesin VOLVO’nun Hastasıyım

26 gün önce
İsmet.dmn2
İsmet.dmn2

Abi aydıncıkta görmüştüm seni daha yeni yapılmıştı araban aydıncık ta video çekiyormuydun var mı Antalya-Mersin yolu paylaşacakmısın?

27 gün önce
mehmet seymen
mehmet seymen

angara lojistik üssüne gelmişsin başkan güvenlik arkadaşlara selam..

27 gün önce
61RESİTAL61 LEVENT
61RESİTAL61 LEVENT

O öndeki krom levhaların delikli aralarına iki yandan aşağıya çapraz ya mavi ya da kırmızı led kenarda ki krom boruların içerden altına turuncu led olacaktı aynalara da aynı şekilde ve farlar ın LED’leri de öyle olacaktı Jant kapağı yaptırsan yine öyle krom hem gece güzel görünürdü hem de orijinal jant lar zarar görmez çizilmez di yan taraf ta kapı kolları yine krom kaplama olacaktı ve tepe lambaları yuvarlak değil dikdörtgen olacaktı efsane olur hepsi patlasın en baba 2000₺ a

27 gün önce
61RESİTAL61 LEVENT
61RESİTAL61 LEVENT

Ortega Yollarda yani piyasayı bilmiyorum ama olsun 4000 yani yazdığım şeyde pahalı malzeme yok işçilik falan dört bin e güzel şeyler yaptırırsın

26 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

aynen aynen 2000 bin tl 😊😊😊

26 gün önce
Hasan Yilmaz
Hasan Yilmaz

Abi bisey sorucam yanlis anlama bu araç senin şahsi aracinmi aksesuar attirmanda bi sakinca olmuyomu ?

27 gün önce
Cat Cut Avrupada
Cat Cut Avrupada

Hayirli olsun gardasim ✋🙏🏻

27 gün önce
Erol Kayakıran
Erol Kayakıran

geçen gün mersinde kornaya bastım yanında selam verelim diye korktun arkada kaldıñ

27 gün önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

😁😁😁 aynen dayak yerim diye korktum geri durdum,😃 ben zaten normalde 80 85 giderim

27 gün önce
Rızgar Acay
Rızgar Acay

abi mardinlimisin

28 gün önce
meb Minden
meb Minden

Slm gardaş, Daf ve volvoyu karsılaştırdıgın zaman hangisinde avantaj var dezavantajlar var bunları birara anlatsan seviniriz. Allaha emanet olun,yolunuz her daim açık olur inşallah.

28 gün önce
Gabriella Alvim
Gabriella Alvim

Hay Yavrum Maşallah Alican Abiye Allah Gani Gani Rahmet Eylesin Aminn

28 gün önce
SecretForMypeople
SecretForMypeople

alla allaaaaaaa gavur gibi yanıyo araba

29 gün önce
Kadir Güllük
Kadir Güllük

Kaç para tuttu abi

29 gün önce
emircan kararmış
emircan kararmış

Abi güzel olmuş allah kaza bela vermesin tır zenin mi abi

29 gün önce
Hiki72 kercin
Hiki72 kercin

Aradaki farkları anlatsan, sürüş komforu, yakıt, vesayre

29 gün önce
Hiki72 kercin
Hiki72 kercin

Slm Fenerlim, Daf mı? Volvo mu? Daf mı, volvo mu?

29 gün önce
Ferhat Baltacı
Ferhat Baltacı

Hudajiii

Aylar önce
Victory Emirhan
Victory Emirhan

13:41 şarkı ismi mey

Aylar önce
Gabriella Alvim
Gabriella Alvim

Alican745 Napsakki 2

28 gün önce
Spor Her Daldan
Spor Her Daldan

Hayırlı olsun Fatih Ortega kardeşim

Aylar önce
Spor Her Daldan
Spor Her Daldan

Ne zaman Adana ya geliyorsunuz. Adana da Görüşmek üzere hayırlı yolculuklar. Size şırdan ısmarlarım.

Aylar önce
Özdem Genç
Özdem Genç

Allah kazasiz kullanmayı nasip etsin

Aylar önce
Aytuğ Güllebağatur
Aytuğ Güllebağatur

Abi Allah kaza bela vermesin abartısız olmuş çok hoşuma gitti birde fırfır taksan tamamdir.. 👍👍👏👏

Aylar önce
Hamza Günseven
Hamza Günseven

Yav şu çaykaralı televizyon programı yapsın vallaha 1 gün de ünlü olur 😅😅

Aylar önce
salih471 -
salih471 -

Bence önündeki orta tarafada lamba yaptir

Aylar önce
T U Y G U N O K S U Z
T U Y G U N O K S U Z

12:22 hay maşallah

Aylar önce
Engin Can Çıtlak
Engin Can Çıtlak

Abi Üste uygun krom borular var bi bakarmisin çok deli olüyür

Aylar önce
Rabia Karlıdağ
Rabia Karlıdağ

Hayirli olsun abi

Aylar önce
Dewran Dovran
Dewran Dovran

05364538850 bu numura benim ararmisin

Aylar önce
Dewran Dovran
Dewran Dovran

Selamaleykum abi kolay gelsin abi bu turkinin neresi

Aylar önce
Ahmet Aynacı
Ahmet Aynacı

Manşallah manşallah çok şık olmuş iyi günlerde kullan

Aylar önce
Yavuz Yılmaz
Yavuz Yılmaz

Ali Can abiyi saygıyla anıyoruz 😞

Aylar önce
huseyin karaca
huseyin karaca

41kere maşallah allah nazarlardan korusun maşallah maşallah ortega kaptan bravo volvo süper olmuş emeğine sağlık kaptan ortega bravo

Aylar önce
Muharrem Aslaner
Muharrem Aslaner

Maşallah abi Allah kaza bela vermesin reis 👑👑👑👑

Aylar önce
LEVENT ÖZCAN Kleintransporte Levent Özcan
LEVENT ÖZCAN Kleintransporte Levent Özcan

Abi Makina felaket olmus masallah masallah BURDAN SANA VE FRC SIRKETINE TEKLIF EDIYORUM ICINI YADA DISINI YAPDIRMAK ISTEDIGIN NE VARSA BEN KARSILIYORUM ABI bu da benim icimden geldi Sen sadece bi alo de parayi hemen yollicam söz Hadi yolun acik olsun

Aylar önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

gardaşım sen frc yi katma hesap numarasını atıyorum sana 🤭🤭🤭 eyvallah gardaşım Allah razı olsun Frankfurt a gelince senin gülen yüzün hepsine bedel düşünmen yeter

Aylar önce
Hamdi Cesur
Hamdi Cesur

Super olmus masallah bende vabis aldim abi insallah hersey guzel olacak burdan alican abiyidr anmissin Napsakki allah rahmet eylesin 😒

Aylar önce
Resul Yildirim
Resul Yildirim

Reis Tır fevkalâde olmuş... Maşallah Çok güzel olmuş... Yapanlarin eline koluna Sağlık...

Aylar önce
20Denizlili DAM
20Denizlili DAM

Valla Gavur gibi olmuş ! Herkesin Yolu Açık olsun Onun değil ! O gendini biliyo !

Aylar önce
mehmet akın
mehmet akın

Kazan lojistik üssü. Ankara tir gümrügu her gün oradayım ben izine çıktım sen gelmişsin abi

Aylar önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

kısmet denk geliriz inşallah bir gün

Aylar önce
Tayfun Yacan
Tayfun Yacan

Camın altındaki volvo yazan kromdan hariç hepsi süper olmuş ellerine sağlık yüreğine sağlık

Aylar önce
Ortega Yollarda
Ortega Yollarda

aslında ilk onu taktırmadım ama bu seferde çok boş kaldı

Aylar önce
PULSARLI ÇOCUK #06
PULSARLI ÇOCUK #06

Güzel olmuş dayı.

Aylar önce

Sonraki

Yok böyle bir kamyon

0:25

Yok böyle bir kamyon

Bitki Doktoru

görünümler 51

TR'nin modifiyeli tırları 🔞🏁

0:47

TR'nin modifiyeli tırları 🔞🏁

FURKAN YILDIZ PRO

görünümler 37

My First Date

21:07

My First Date

Morgan Adams

görünümler 2 211 922

ALEX745ALEJANDURO ALI CANIN GOPUH UCURTMANIN SON DURUMU

38:37

ALEX745ALEJANDURO ALI CANIN GOPUH UCURTMANIN SON DURUMU

SUDLENDER976 / LL SERDAR

görünümler 264

Marigliano, TIR perde percolato in via Isonzo

0:19

Marigliano, TIR perde percolato in via Isonzo

MARIGLIANONET

görünümler 858

koçkar krom

3:01

koçkar krom

liva medya

görünümler 1

Tanju akdoğan(3)

0:16

Tanju akdoğan(3)

TANJU AKDOĞAN

görünümler 40

TIR'ı ateşe verdi

0:31

TIR'ı ateşe verdi

Ses Kocaeli

görünümler 185

Efsane Scania 124L 420 Topline

1:10

Efsane Scania 124L 420 Topline

Truckspotter Faruk

görünümler 134

Haberci Yollarda Ortaköy 18 08 2009

32:41

Haberci Yollarda Ortaköy 18 08 2009

Temizeller TV

görünümler 7

Benim Tatlı Yalanım 22. Bölüm 2 .Fragmanı

0:53

Benim Tatlı Yalanım 22. Bölüm 2 .Fragmanı

Benim Tatlı Yalanım

görünümler 662 992

Yemin 121. Bölüm Fragmanı | The Promise Episode 121 Promo

0:46

Yemin 121. Bölüm Fragmanı | The Promise Episode 121 Promo

The Promise Official

görünümler 523 521

Kuaförüm Sensin 155. Bölüm | 15 Kasım 2019

2:17:42

Kuaförüm Sensin 155. Bölüm | 15 Kasım 2019

Kuaförüm Sensin

görünümler 196 328

TBMM'de Özgür Özel ve Mehmet Muş Kavga Etti.

12:46

MasterChef'e Veda Eden İsim | MasterChef Türkiye 48.Bölüm

13:35

Her Yerde Sen 23. Bölüm 1. Fragmanı

0:46

Her Yerde Sen 23. Bölüm 1. Fragmanı

Her Yerde Sen

görünümler 373 622

DÜNYANIN EN HIZLI FUTBOLCUSU KİM ? 2019

12:03