KAFALAR'IN (A)NORMAL BİR GÜNÜ ( HESAP KİMDE?, KRAL&VEZİR, DON!)

  • katma 4 aylar önce

    KafalarKafalar

    Süre: 25:45

    Merhaba arkadaşlar, bu videomuzda Kafalar’ın bir gününün nasıl geçtiğini sizlerle paylaşmak istedik. Sabah uyanıp ofiste buluşma anımızdan itibaren her şeyi size bu videoda gösterdik. Hesap Kimde, Don challenge, Kral vezir, Kışkırtma gibi konseptlerimizi sadece konsept olarak değil de günlük hayatımızda nasıl kullandığımızı da paylaşmak istedik. Kafalar’ın bir günü videosunda beklemedğimiz şeyler de başımıza geldi tabii ki. Sürprizlerle dolu bu videodan umarım keyif alırsınız, iyi seyirler.
    Her hafta 18:00'da yeni video ile karşınızda olacağız. Sizden ricamız en azından videoyu beğendiyseniz beğenmeyi ve anında bildirim almak istiyorsanız kanala abone olmayı unutmamanız. Sevgilerle ve eğlenceyle kalın.
    2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trfilms.net/ch-UC1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg
    Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
    trfilms.net/ch-UC7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q
    Instagram Hesaplarımız:
    Resmi Hesabımız: instagram.com/kafalarresmi
    Atakan Özyurt :instagram.com/atakanozyurt
    Fatih Yasin : instagram.com/fatihyasinim
    Bilal Hancı : instagram.com/bilalhanci
    Twitter Hesaplarımız:
    twitter.com/fatihyasinim
    twitter.com/bilalhanci
    twitter.com/atakannozyurt

Emine tufekcioglu
Emine tufekcioglu

-aaaa video -Allah'im video trende girer inş girdi

4 aylar önce
meryem yılmaz
meryem yılmaz

bı bana kalp bırakmadınız yaahh:(

2 gün önce
KIVANÇGMR
KIVANÇGMR

@VAZGECMICEM lan bu adamları yolda görsen fotoğraf çektirmek için yanına gidersin burda küfür ediyorsun

13 gün önce
Asli Korkmaz
Asli Korkmaz

sımarık HAKAN

24 gün önce
Gunna Iletisim
Gunna Iletisim

En iyisi kafalar

Aylar önce
Designe Home
Designe Home

Şuan Hala İzleyen Varmı?

19 saatler önce
Onur Türkmen
Onur Türkmen

Mixerli jantimiz

Gün önce
Numan Kayra Çetinel
Numan Kayra Çetinel

Abi sus çalınç yapın lütfeeeenn

Gün önce
Barış Yavuz
Barış Yavuz

ATSKAN ABI ELLIK SOYLEMEYI NERDEN BILIYO LA

2 gün önce
Win Game
Win Game

Bi like

2 gün önce
Oyun Avcısı
Oyun Avcısı

bence kafalar ın resmi tane araç alın

2 gün önce
NotEnsar-
NotEnsar-

2:08 bilal hancinin cığılı

2 gün önce
Gülcan Çüteli
Gülcan Çüteli

🖤💙💜❤💚🧡

2 gün önce
Rejsjsj Dhjrhr
Rejsjsj Dhjrhr

Diss videosundan daha çok sallamışsınız

2 gün önce
hatice öztürk
hatice öztürk

knkler naber

3 gün önce
Mert Acar
Mert Acar

İyi iyidir daha iyi daha iyidir ne demek mk ya. Benim bir sözüm vardır diyip bu sözü mü benimsedin.

4 gün önce
Ertan Kose
Ertan Kose

19:30 da enes batur😝

5 gün önce
ismail baydu
ismail baydu

sizi çok seviyorummmmmm

5 gün önce
Gokay Seckal
Gokay Seckal

KAFALAR LÜTFEN BUNU CİDDİYE ALMAYIN ALIRSANIZ SİLEBİLİRİM VİDEODA -DİŞLER FIRÇALANIR -KİTAP OKUYARAK KALKILIR NORMALDE -ATAKAN HORLAR -BİLAL TERS YATAR VE ÇARPRAZ YATAR -FATİH YATAKTA KAYBOLUR

6 gün önce
BAD BOY
BAD BOY

bol

6 gün önce
Videolar. az
Videolar. az

Neee nee acikdum acikdum boooook yersin💩💩💩

6 gün önce
Umut Yalçın
Umut Yalçın

2:27 bilal çıkmayan şarkısını söylüyor

7 gün önce
Best channel
Best channel

8:32 ee (fatih)

8 gün önce
Mehmet Aydemir
Mehmet Aydemir

Geçmiş olsun FATİH ABİ MMMMMM MM

8 gün önce
İbrahim Ahadov
İbrahim Ahadov

Atakan kendine yeni telefon alllllll artık

9 gün önce
Doğa B
Doğa B

Atakanin valla gitmem diyip yerlere yatmasi ve kahve kitapla uyanisi ❤️😂😂😂😂

9 gün önce
apo
apo

Geçmiş olsun

9 gün önce
Ümmügülsüm Doğan
Ümmügülsüm Doğan

Geçmiş olsun

9 gün önce
Zahid Alsan
Zahid Alsan

19:55 bilal abiye acidim lan

11 gün önce
İLLEGAL SAHNELER
İLLEGAL SAHNELER

Abone olun İLLEGAL VİDROLAR

11 gün önce
Sabri emin karaman
Sabri emin karaman

Arkadaşlar videonun 2:29 u açın Bilal hancı feriğim şarkısını söylüyo

12 gün önce
DURU NURUN EYLENCELİ DÜNYASI
DURU NURUN EYLENCELİ DÜNYASI

Fatih abi kral olsun en güzel o kralık yapıyor

12 gün önce
Mustafa Nebi
Mustafa Nebi

18:30 Enes Batur u görenler +1

13 gün önce
Ahmet Şahin
Ahmet Şahin

Daha Feriğim şarkısı yokken video yayınlanıyor ve Bilal Hancı şarkıyı söylüyor 2:27

13 gün önce
soloturk 070
soloturk 070

Romen cingeneleri hirsizlik yapip yakalanirken, bizi sikmek istiyooo gibi yatan atakan ozyurt hahahaha 11:45😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

13 gün önce
Hacı Bekar
Hacı Bekar

Arkada Enes baturu gören +1👇👇👇👇

14 gün önce
Tomi Agayev
Tomi Agayev

videolarınıza dis layk atmakla uraşıyorum

14 gün önce
Tomi Agayev
Tomi Agayev

inşallah 9999999999999999 dis layk gelir

14 gün önce
Tomi Agayev
Tomi Agayev

iyrenç videolarınız var

14 gün önce
Emirhan Kara
Emirhan Kara

Al kuçu kuçu like ??? Gelll dinooo muckkk gelelellellelelelelelelellelelll attim like hadi

15 gün önce
filiz kavaş
filiz kavaş

Korku çekin bence

16 gün önce
Ömer faruk AkSoY
Ömer faruk AkSoY

18:29 da kimler enes baturu gördü +1 like

16 gün önce
Muhammetenes Zengin
Muhammetenes Zengin

Ömer faruk AkSoY kızmana gerek yok kardeşim sadece onu görmeyen yoktur dedim 😊

13 gün önce
Ömer faruk AkSoY
Ömer faruk AkSoY

sanane

14 gün önce
Muhammetenes Zengin
Muhammetenes Zengin

Ömer faruk AkSoY onu görmeyen yoktur kameranını önünde ztn

15 gün önce
Serkan Uzan
Serkan Uzan

6:33 serhat sigara içiyor arkada

16 gün önce
Serhat Gürbüz
Serhat Gürbüz

Beni ne ara gördün

13 gün önce
Serhat Gürbüz
Serhat Gürbüz

Ayıp lan

13 gün önce
Zehra Özbaş
Zehra Özbaş

20:46 hahahaha

16 gün önce
BARAN Akgün
BARAN Akgün

Enes batur ordamıydı

16 gün önce
Msp Midnight
Msp Midnight

Enes le baturay görmedik sanmayın haa

18 gün önce
Gölge adam
Gölge adam

Atakan, Bilal ve Fatihe göre daha başarılı

19 gün önce
Doğukan_ Bey
Doğukan_ Bey

19:50 enes batur var

21 gün önce
halil ibrahim göktepe
halil ibrahim göktepe

berberde Enes Baturu gören tayfa burdamı +1

21 gün önce
Tarafsızbölge
Tarafsızbölge

Atakan kitab okuyarak uyanıyor😂

22 gün önce
Hiranur Kar
Hiranur Kar

19.04 te enes abinin bakışı:)))

22 gün önce
CrazyOyunDLS TR
CrazyOyunDLS TR

2:52 thug life haha

22 gün önce
sema Terzi
sema Terzi

Fatih : hava atmak için yaptım bak böyle güzel böyle normal girixgdidocifotdkgditlhf 😂🤣😂🤣

23 gün önce
Ferhat Karaca
Ferhat Karaca

Gece gece karnım ağrıdı 😂😂😂😂😂😂

24 gün önce
A E
A E

Atakan in twerkenden sonra video oyu kapattim

25 gün önce
Ünal Akkaya
Ünal Akkaya

BİLAL BOTOKS A ERKEN BASLAMİS SURAT AJDA PEKKANA DÖNMÜŞ RESMEN

25 gün önce
ibrahim saçaklı
ibrahim saçaklı

Kafaların aracı ne oldu bitmedi mi?

25 gün önce
Meryem Kumsar
Meryem Kumsar

Geçmiş olsun

27 gün önce
WinALBAY
WinALBAY

:D Efsanesiniz siz ya :D

28 gün önce
ayşenur gürakın
ayşenur gürakın

1 günlügüne asansorde kalın

28 gün önce
Yunusemre Kusdil
Yunusemre Kusdil

Kameraya oynayan atakan

28 gün önce
ismail tosun
ismail tosun

Ohaaas baturay enes batur OMG

28 gün önce
Toprak Tur
Toprak Tur

Herşey burada haklı

28 gün önce
Efehan Kaplan
Efehan Kaplan

Abi çok küfür etmeyin yaw

Aylar önce

Sonraki

VURDUĞUN CEZAYI / ÖDÜLÜ AL!

26:49

VURDUĞUN CEZAYI / ÖDÜLÜ AL!

Kafalar

görünümler 1

KÖYDE DOĞAL BİR GÜN GEÇİRMEK 2 !

20:20

I ACTUALLY Made A Song in 24 Hours... **not clickbait**

13:34

Game Theory: Can a Goose DESTROY YOUR LIFE? (Untitled Goose Game)

16:36

30.000 TL OTEL VS 30 TL'LİK OTEL !!

24:39

-15 DERECEDE BİR GÜN GEÇİRMEK!

15:30

UCUZA GİTTİ (500 TL )

14:37

UCUZA GİTTİ (500 TL )

Kafalar

görünümler 4

enes batur putur

17:41

enes batur putur

Kafalar

görünümler 3

2 KRAL 1 VEZİR! (TAHT KAVGASI)

28:09

2 KRAL 1 VEZİR! (TAHT KAVGASI)

Kafalar

görünümler 2

DÜNYANIN EN KOMİK OYUNU!

17:57

DÜNYANIN EN KOMİK OYUNU!

Kafalar Karışık

görünümler 1

HEADS provocation - Bilal Happy Birthday!

17:56

ANLA BAKALIM OYNADIK! - KAFALAR

14:45

ANLA BAKALIM OYNADIK! - KAFALAR

Kafalar

görünümler 6

YİYORSA BİLME! BİLEMEZSEN ÖLERSİN!!

15:50

YİYORSA BİLME! BİLEMEZSEN ÖLERSİN!!

Kafalar

görünümler 1 492 632

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 9. Bölüm Ön İzleme

1:01

Seksenler 249. Bölüm

54:14

Seksenler 249. Bölüm

Seksenler

görünümler 185 334

Çok Güzel Hareketler 2 | 28.Bölüm (Tek Parça Full HD)

2:0:30

Çok Güzel Hareketler 2 | 28.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Çok Güzel Hareketler

görünümler 1 437 288