27 Yıl Boyunca Kimse İle Konuşmadı - Polis Bakın Ne Buldu ?

  • katma 50 yıl önce

    Herşey DahilHerşey Dahil

    Süre: 04:53

    27 Yıl Boyunca Kimse İle Konuşmadı - Polis Bakın Ne Buldu ?
    ► Herşey Dahil olarak size TRfilms'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
    Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
    samettarz4@gmail.com
    Takip edin ;
    ► Facebook Sayfamız : facebook.com/HerseyDahilHD/
    ► TRfilms : trfilms.net/ch-UCU2G...
    ► Dailymotion : www.dailymotion.com/HrsyDhL
    ► Önerdiğim video : Kadınlar Hakkında 10 İlginç Tespit : www.youtube.com/watch?v=vjeus...
    ► Japonya Hakkında 20 İlginç Bilgi : www.youtube.com/watch?v=fRY3d...
    ► Agario Hakkında Bilmeniz Gereken 10 Bilgi : www.youtube.com/watch?v=TxGG6...
    Bilmediklerimiz ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=wzLuj...
    ► En Tehlikeliler ( TÜMÜ ) : www.youtube.com/watch?v=dmNIO...
    ► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
    ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
    ► line.do
    ► wikipedia.org
    ► future.wikia.com
    ► faturetimeline.net
    ► humanknowledge.net
    ► preceden.com
    ► youtube.com
    ► onedio.com
    ► newsner.com
    ► Music : İncompetech.com
    ♦ Yasal Uyarı ♦
    Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır.

    27 Yıl Boyunca Kimse İle Konuşmadı - Polis Bakın Ne Buldu ?  

TV İzmir
TV İzmir

Bu ben :)

4 aylar önce
85-CC-085 AZE
85-CC-085 AZE

Kievden salamlar vetenime

5 aylar önce
minecraftlı stiv
minecraftlı stiv

ben dururum ben hep yanlızımdır içimden konuşurum ben

5 aylar önce
sadik ali demir
sadik ali demir

Sen akp limisin basra onun sembolunu uyguluyon

5 aylar önce
Serhat Alp
Serhat Alp

Yanlız adamı da sikeym herşey dahil kanalını da bu videonun yayında ve yapımda emeği geçenlerin hepsini teker teker sikeym

5 aylar önce
Nil Ulusoy
Nil Ulusoy

Yuh be taş olsa çatlar başka şeylerimi karıştı acaba bilemeyiz

5 aylar önce
CiHAN
CiHAN

27 yıl yalan bence

5 aylar önce
ƏLİ& ZƏHRA
ƏLİ& ZƏHRA

Manyak adamış düşünüyorum

5 aylar önce
Bulent akyildiz
Bulent akyildiz

Geyik muhabbet’i yapacagi’ma, geyik’lerle yasarim demis. Otesi yok. 👏🏻💪🏻

5 aylar önce
serhci 993
serhci 993

?cinselligi nele onluyodu

5 aylar önce
Emre Coşkun
Emre Coşkun

Clickbaitttttt

5 aylar önce
gareth bale
gareth bale

Kinayt nedir hahahah

5 aylar önce
Recep Yağız
Recep Yağız

27sene kimseyle konuşmasam kendimi öldürürüm

5 aylar önce
meryem betül e
meryem betül e

benim sonum işte bu

5 aylar önce
PMFC Gaming
PMFC Gaming

İçeriğini değiştir reis vlog çek

5 aylar önce
EVA Su
EVA Su

Bir hafta konusmicak olsam konuşmayı unuturum 😂

5 aylar önce
karmann20
karmann20

Zamanini niye başka seyler icin harcamiyorsun sanki 27 yil yaninda idin

5 aylar önce
METİN LAÇINOV
METİN LAÇINOV

Bəyən ve son rakamına bak Ronaldo Messi Neymar Dele alli De gea Sancez Mbappe De gea

5 aylar önce
ince iş
ince iş

Ne guzel insanlardan uzak bir hayat

5 aylar önce
Melek Akmeşe
Melek Akmeşe

Helal

5 aylar önce
Nuray YrDn
Nuray YrDn

güzel bir video olmuş emeğinize sağlık..üzücü...

5 aylar önce
Çılgın Vineci Offical
Çılgın Vineci Offical

Bize e elin gavurundan

5 aylar önce
sleepy defne
sleepy defne

Ya ben konuşmadan 27 saniye duramıyorum adam 27 yıl durmuş

5 aylar önce
civan uğur
civan uğur

Ben geceleri konuşmuyom yanı yatarken rekor 10 saat :D

5 aylar önce
Hasan Atmaca
Hasan Atmaca

Deli kiz okudunmu mal tursun

5 aylar önce
Hasan Atmaca
Hasan Atmaca

Hayatiniz bos ceneniz daha bos (((((

5 aylar önce
1299 Ottoman
1299 Ottoman

Ben 26 saniye bende rekor 🙈🙈🙈...

5 aylar önce
Hasan Atmaca
Hasan Atmaca

Memnun oldum mal oldugunu bilmiyodum

5 aylar önce
Ferhat Yurtç!çek
Ferhat Yurtç!çek

27 yıl konuşmamak ne demek

5 aylar önce
Flaron
Flaron

27 yıl konuşmamak demek

5 aylar önce
Aysu Eminli
Aysu Eminli

Nasıl yaşanır ya öyle

5 aylar önce
Hakan Çevikel
Hakan Çevikel

şizoid kişilik bozukluğuna sahip kişiler tek başlarına ve hiç kimseyle görüşmeden ve konuşmadan ömür boyu yaşayabilirler ve bundan da mutluluk duyarlar. bu tip kişiler insan ilişkilerinden mutsuzluk duyarlar ve insanlardan kaçarlar. google'dan "şizoid" diye arayabilirsin istersen. asosyal insanlarda da benzer bir yapı vardır.

5 aylar önce
Osman Ağaç
Osman Ağaç

*%100 Yalan video*

5 aylar önce
depi ridai zamanov
depi ridai zamanov

Baba nə bundan

5 aylar önce
Sevgi Boyacıoğlu
Sevgi Boyacıoğlu

Çok tuhaf gelmedi bana. Bana tuhaf gelen şey tecavüzcüleri hapse atmayıp bu adamcağızı karnını doyurmak için yaptığı hırsızlıklardan dolayı 7 yıl hapse atmaları. Adam haklı böyle bir hayatı seçmekte. Sadece nasıl banyo yaptığını anlamadım. Yazın neyse de kışın nasıl yaşadı acaba

5 aylar önce
Yavuz selim Abasıyanık
Yavuz selim Abasıyanık

7 ay diyor dikkatli dinle

5 aylar önce
MARLBORO MUSÎC
MARLBORO MUSÎC

3 milyon abone var izleme 100 bin hiç bişi anlamadım Video içinde elerine saqlik❤

5 aylar önce
Seyir Defteri
Seyir Defteri

Bilinmez ama insanların yalanlarını anlayınca başka hayat kurmak istemiş olabilir içine kapanıklığı bundan olabilir çünkü herkes doğruyum der ve ama ne kadar doğru görmek gerekir iyi yayınlar birde introlara takılmayın genele yönelin detaylara takilmayın detaylar hakikati görmemenize sebep olur

5 aylar önce
ayhan ayhan
ayhan ayhan

Eeee adam na yapmis kimseyi oldurmemis,kimseye taciz etmemis kendi kendine bi hayat yasamis

5 aylar önce
yakup demir
yakup demir

abone olun 😊😊

5 aylar önce
gökhan gündüz
gökhan gündüz

Şizofreni

5 aylar önce
AnimeL Anime
AnimeL Anime

Güzel

5 aylar önce
Yasin Dhk
Yasin Dhk

Sen git 27 sene hayatını gizle kimseyle konuşma kimseye birşey anlatma o hayatı 3 dakika da videoya döksünler vay amk adalete bak

5 aylar önce
Birsen Keskin
Birsen Keskin

Tek kelime ile mükemmel olmuş

5 aylar önce
Önder Akbaba
Önder Akbaba

5 dk mi gerii verir misin

5 aylar önce
Dekarativ quşlar
Dekarativ quşlar

Ormanda yaşamak cok da kolay birşey olamaz bu insan nasıl yaşamış aklını itirməmiş

5 aylar önce
Seyda Karakaya
Seyda Karakaya

Bu yabancilarda hep ilginc kafa yapisna sahip😕😕😄😄

5 aylar önce
Samet Krdnz
Samet Krdnz

Buradan anlamanız gereken nedir arkadaşlar? Çalışmayın, ihtiyacınız kadar çalın ve yaşayın.

5 aylar önce
YuNuS Emre KasaP
YuNuS Emre KasaP

Hahahaha

5 aylar önce
Otomatik Mandalina
Otomatik Mandalina

Şükürler olsun ki benden daha kaçıklar da var .

5 aylar önce
Alihan Demirci
Alihan Demirci

3:40 adam playboy dergisi çalmış hmmm ilginç :D

5 aylar önce
Yigido58 Yigido58
Yigido58 Yigido58

Hep yalan.hemi diyor ormanda kayboldu.madem kayboldu.oraya millet nasil piknik e geliyorlar..

5 aylar önce
yusuf yaman
yusuf yaman

Adam hakkında ne düşünecem kafayi yemis manyak herif

5 aylar önce
Doğal SöZ
Doğal SöZ

Robinson cruseden etkilenmiş olabilir baktı bu iş böyle yürümüyor gazoz olma efsane ol dedi bu işe girdi

5 aylar önce
Sati Caglar
Sati Caglar

neden calismamis bu Adam biz hep alnimizin terini yedik calisdik cavakadik bir kadin olmama ragmen

5 aylar önce
Yunus Emre
Yunus Emre

Fazla abartmışlar kimseye zararı olmamış ve çaldığı şeyler ise gıda tabi onun yanında da ne götürdüyse günahı boynuna😂

5 aylar önce
hakan haktan
hakan haktan

Saçma kimse ile konusmadiginerden belli 27 sene kimse ile konusmayan biri konusmayi unutur

5 aylar önce
Serap Srp
Serap Srp

Ailesi yokmu bu adamin? Adamin bir anda ortadan kayboldugunu hic kimse fark etmemismi? Aile,akraba,arkadas vs hic kimse yokmuymus?

5 aylar önce
Mesut Bilecen
Mesut Bilecen

Canı cehenneme

5 aylar önce
Jack &
Jack &

Konuşmama channgle

5 aylar önce
Tuncay ayaz Durdu
Tuncay ayaz Durdu

Tm da video atıyon akp lambası ne alaka videonun başında

5 aylar önce
MEHMET AKYEL
MEHMET AKYEL

Kalp

5 aylar önce
oyun geyming
oyun geyming

Bot basmaktan vaz geç AMK 3 mm abone var 3000 izlenme ne yarram

5 aylar önce
ISML
ISML

TEK KELIMEYLE ,,MAL"

5 aylar önce
Eren Yılmaz
Eren Yılmaz

Sen kafayi siyirmissin

5 aylar önce
Lailaheilllallah bir hayat nizamıdır.
Lailaheilllallah bir hayat nizamıdır.

Alparslan Kuytul hocamız suçsuzdur serbest bırakılmalı Alparslan Kuytul hocamız ve tüm mazlumlara özgürlük istiyoruz.

5 aylar önce
Eyup Ozdemir
Eyup Ozdemir

Ramu Furkan hassiktirlan!

5 aylar önce
Her Telden Bir Ses
Her Telden Bir Ses

Aradiginiz 0 ses kanlimda Super soylur begnmesen disklike

5 aylar önce
yunus oyunda kızılbağlı
yunus oyunda kızılbağlı

ne zaman gerçek sesini ve yüzünü gösterceksin

5 aylar önce
isoontrki okt2
isoontrki okt2

Beyler intro iyi fikir e ait demekki diğer kanallarda bunun ne kadar zekiyim yahu 👍

5 aylar önce
Durmuş Ali EREN
Durmuş Ali EREN

Atma Ziya!

5 aylar önce
Ahmet OEZDEMIR
Ahmet OEZDEMIR

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouooooooooo 10 dakkada u bul 27 yil oooooolmaz

5 aylar önce
KrUnG RN
KrUnG RN

Kalp at 💜❤💜💚💜❤💜💚💜❤💜💚💜❤

5 aylar önce
Ahmet can Farsakoğlu
Ahmet can Farsakoğlu

Click beat anasını siken kanala HG Genjler

5 aylar önce
klm klm
klm klm

Eline sağlık abi yine kaliteli bir video olmuş ❤️

5 aylar önce
Taner Ateş
Taner Ateş

Gözlüğü nerden bulmuş

5 aylar önce
İlk- HATAYLI
İlk- HATAYLI

3 milyon abonen olmuş lan değişik

5 aylar önce
By Melih ÖZEN YT
By Melih ÖZEN YT

Yok salatalık deseydin 😃

5 aylar önce
Muhammed Seferi
Muhammed Seferi

Çok fazla gereksiz lafffff........

5 aylar önce
Muhammed Seferi
Muhammed Seferi

+Film TV sağol

5 aylar önce
Muhammed Seferi
Muhammed Seferi

+Film TV tmmdır

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Muhammed Seferi Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Akmuhammet Muhammedogly
Akmuhammet Muhammedogly

Hadi ama, en azından kendisiyle konuşmuştur :-)

5 aylar önce
Rıdvan asım Yalçın
Rıdvan asım Yalçın

18. Like

5 aylar önce
BANA para verr
BANA para verr

Valla Kaliteli bişey yapmış

5 aylar önce
BANA para verr
BANA para verr

+Film TV abi senin gönlün rahat olsun ben senin her attığın vidyonu beğenip yorum yapıyorum esas sen hakkını helal et bukadar değerli bilgiyi topluyosun ve ben izlemiyorum yani bunları izlemeyen insan insan deyildir abi

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Ahmet Kızildemir Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
A' dan Z' ye
A' dan Z' ye

O değilde iyi fikir kanalıyla introyu karıştırmış. Farkedenler. Bu arda kanalımda acyip videolar var. Görünce anliyacaksin zaten.

5 aylar önce
A' dan Z' ye
A' dan Z' ye

+Levent TURAN inandım. o yüzden bakmama gerek yok. 🤣

5 aylar önce
isoontrki okt2
isoontrki okt2

Aynen demekki o diğer kanallarda bunun

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Hayatın İÇİNDEN Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
K–POP ENTERTAİNMENT
K–POP ENTERTAİNMENT

117

5 aylar önce
Film TV
Film TV

K–POP VİDEOLARI Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Hasan Efe Oyunda
Hasan Efe Oyunda

Aslında adam yalnız değil çünkü yukarıda ALLAH varrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

5 aylar önce
muhammed ens
muhammed ens

Allah swt arş a istiva etti ilmiyle heryerdedir...

5 aylar önce
Boran Oğuz
Boran Oğuz

Sg burdan

5 aylar önce
PRO GAMER
PRO GAMER

+Birguel Yuerekten doğru onun yerde gökte nerede olduğunu söyleyemeyiz ALLAH her yerdedir

5 aylar önce
Birguel Yuerekten
Birguel Yuerekten

Yanlis kardesim Allah mekandan münezzehtir yani yukarida falan degildir

5 aylar önce
king yusuf kzzzab
king yusuf kzzzab

Doğru kardeşim

5 aylar önce
Tatlı Kardeşler Tv
Tatlı Kardeşler Tv

93 Yorum

5 aylar önce
Tatlı Kardeşler Tv
Tatlı Kardeşler Tv

+Film TV tmm

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Sergen pamuk official Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Tatlı Kardeşler Tv
Tatlı Kardeşler Tv

+Oyuncu HD oldum

5 aylar önce
Roni Selman
Roni Selman

Abi helal olsun abi ya sen nasıl büyle bilgileri buliyorsun emeye saygi

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Roni Selman Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
EFE HH
EFE HH

Arkadaşlar KANALIMA destek olurmusunuz son videoma beklerim zili aç ın

5 aylar önce
tuugg Türk
tuugg Türk

herkes o kadar sene ormanda yaşayabilir mi orasida mechul

5 aylar önce
EFE HH
EFE HH

Eline sağlık güzel olmuş adamsın

5 aylar önce
EFE HH
EFE HH

Oldum ol zili aç son videoma gel

5 aylar önce
Rüya Karaman
Rüya Karaman

İlk yorum

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Rüya Karaman Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Emirhan Çifçi
Emirhan Çifçi

Yine meraklandırıp prim yapan başlık

5 aylar önce
Miraç Göktuğ İsaoğlu
Miraç Göktuğ İsaoğlu

40.yorum

5 aylar önce
MOBİLE TÜRK
MOBİLE TÜRK

Cok sık video atiyon hll sin seviliyon

5 aylar önce
MOBİLE TÜRK
MOBİLE TÜRK

+Film TV kardesim sen iste

5 aylar önce
MOBİLE TÜRK
MOBİLE TÜRK

+Oyuncu HD tmm kardesim siz iste

5 aylar önce
Film TV
Film TV

MOBİLE TÜRK Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Babek
Babek

Yine buga dustu😊 50 izleme 60 begenme☺sevenler+1

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Babek Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
By Melih ÖZEN YT
By Melih ÖZEN YT

+Babek kardeş 50 yorum 60 beğenme her neyse YouTube sorunudur.

5 aylar önce
Babek
Babek

+EFE HH bu postu like et😊

5 aylar önce
EFE HH
EFE HH

Babek KANALIMA destek olurmusunuz son videoma beklerim zili aç

5 aylar önce
Babek
Babek

+Oyuncu HD sen de bu postu like et

5 aylar önce
Xezer ART
Xezer ART

Lütfen 1 kişi kanalma abune olsun🙏🙏🙏🙏🙏 👇like

5 aylar önce
Gülhan Sedef
Gülhan Sedef

Merhaba

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Memmed Ibrahimov oldum kardeşim

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Memmed Ibrahimov Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
EFE HH
EFE HH

Xezer ART sana abone oldum sende bana olurmusun lütfen destek zili aç son videoma beklerim

5 aylar önce
Rıdvan Turay
Rıdvan Turay

Vayy

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Agarz Rıdvan Reis Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Sezgin Emir
Sezgin Emir

Ailemize katılmak için Abone olmanız yeterli Hade Abone ol sende Ailemize katıl.

5 aylar önce
fifa _ mobile _19 tr fifa_mobile
fifa _ mobile _19 tr fifa_mobile

İlk

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Deniz Ince Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

Noluyo kardeşim video HERŞEY DAHİL kanalı başlanqıç İYİ FİKİR kanalından alınmış

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

+Ahmet Şen kaç baban var cındır pavyonda mı doğdun olmayan beynini kim sikdi lan düdük dil bilmeyen beyinin içine sıçım

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

+Ahmet Şen senin anan pavyoncumu cındır kahbesi kaç baban var lan kahbe

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

+Ahmet Şen anla lan ne yazdığımı boş kafa seni bok oğlu bok sənin o sözlərivi götüva soxaram cındır kalfası

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

+Ahmet Şen boş yapan senin 7 sülalendir cındır it balası it pox balası

5 aylar önce
Elsa Allahverdi
Elsa Allahverdi

+Ahmet Şen mən boş eləmərəm səni borş eliyərəm it köpek oğlunun kalfası düdük kaltağı

5 aylar önce
TSUBASA OZORA
TSUBASA OZORA

cevaplarsanız sevinirim xiomi s2 mi A2lite mı

5 aylar önce
Film TV
Film TV

TSUBASA OZORA Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Ali Yigit
Ali Yigit

Ananın ami cimbobom

5 aylar önce
Fahrettin Karaman
Fahrettin Karaman

Selam

5 aylar önce
KÖPEKLER COŞSUN
KÖPEKLER COŞSUN

27 Görüntülenme 32 Like 51. Bölgedeyiz Sanki :D

5 aylar önce
KÖPEKLER COŞSUN
KÖPEKLER COŞSUN

Oyuncu HD olurum ama sende lütfen bana abone ol

5 aylar önce
Anıl Kırbaş
Anıl Kırbaş

Herşey dahile neler dahil tam olarak

5 aylar önce
Anıl Kırbaş
Anıl Kırbaş

+Film TV isticen tabi reis abone oluyorum Allah yolunu açık etsin

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Anıl Kırbaş Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Anıl Kırbaş
Anıl Kırbaş

+By Melih ÖZEN YT o kalbinin güzelliği eyvallah

5 aylar önce
By Melih ÖZEN YT
By Melih ÖZEN YT

+Anıl Kırbaş espiri güzel kardeş

5 aylar önce
Vecihi hürkuş
Vecihi hürkuş

Sadece sesini yap 👇

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Vecihi hürkuş Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
İbrahim Kovanlık
İbrahim Kovanlık

Abi bir kalbini alırım

5 aylar önce
Alperen Celik
Alperen Celik

Daha çok böyle video

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Alperen Celik Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Sundet Adabashov
Sundet Adabashov

bu ay 16 gun hepimiz olecez saat 6 da arashtir inanmasan

5 aylar önce
Film TV
Film TV

Gamer Kz Merhaba kardesim rica etsem kanalıma destek olurmusun genelikle film yayınlıyorum eğer beğenirsen kanlıma abone olabilirsin eğer beğenmezsen canın sağ olsun hakkını helal et !! Bu prim fln değil sadece hedefime ulaşmak istiyorum !! ALLAH YOLUNDA VE İŞLERİNDE YARDIMCIN OLSUN İNS 🙏🙏❤️

5 aylar önce
Klonlar
Klonlar

Kanalimia abone olurmusunuz

5 aylar önce
Resul Xelil
Resul Xelil

Yine efsane başlıyor

5 aylar önce

Sonraki

Bilim Adamları Gördüklerinde Gözlerine İnanamadılar...

11:03

Sonunda Açıklanan En Büyük 5 Sihirbazlık Numarasının Sırrı

10:05

EVERY ZODIAC SIGN EVER

8:07

EVERY ZODIAC SIGN EVER

Smosh

görünümler 529 016

Game Of Thrones Season 8 Episode 6 Finale TOP 20 WTF and Easter Eggs

20:10

Öldü, 3 yıl sonra mezardan çıktı!

17:37

Öldü, 3 yıl sonra mezardan çıktı!

Seda Sayan'la

görünümler 2 200 000

Araç Kameralarına Yakalanan 10 Sıra Dışı Olay

03:34

İnsanları SÜPER KAHRAMAN Yapan 10 HASTALIK

11:17

İnsanları SÜPER KAHRAMAN Yapan 10 HASTALIK

Aklınızda Bulunsun

görünümler 754 000

Game of Thrones | The Cast Signs Off (HBO)

1:06

Game of Thrones | The Cast Signs Off (HBO)

GameofThrones

görünümler 1 847 261

The Bear Bros Meet MONSTA X | We Bare Bears | Cartoon Network

1:34

Our First Night In Our New House Didn't Go As Planned...

19:35

Our First Night In Our New House Didn't Go As Planned...

The LaBrant Fam

görünümler 3 354 272

BTS performs 'Fire' live on 'GMA' [FULL PERFORMANCE]

3:52

BTS performs 'Fire' live on 'GMA' [FULL PERFORMANCE]

Good Morning America

görünümler 2 171 373

Slipknot - Unsainted

4:38

Slipknot - Unsainted

Jimmy Kimmel Live

görünümler 1 807 322

First to Guess the Password Wins - FaZe Clan

14:11

First to Guess the Password Wins - FaZe Clan

FaZe Clan

görünümler 1 566 743