😯 DAVADAN SONRA ilk Video - Çigkofteci Ali Ustanın Son Hali

Istanbul Street Food Guide
Istanbul Street Food Guide

ALİ USTA SON BİR HAFTADIR HASTAYMIŞ O YÜZDEN BOYUNLUK TAKIYOR VE KEYFİ YOK. (Dava ile ilgili olduğunu sanmıyorum) Video yakın zamanda cekildi. Arkadaşlar videomuzdan sonra gitarcı çocuklar Ali Usta’dan özür dilemeye gitmişler. Ali ustanın kendi Instagram sayfasından izleyebilirsiniz @fenomencigkoftecialiusta Not: YouTube’a Ali ustayı kışkırttım veya Ali ustayı kızdırdım yazarsanız toplamda 150’den fazla video var bunun hakkında ne düşünüyorsunuz? Not2: En çok Sorulan soru “Ali Usta ücreti ödemeyen kişiyi nasıl anladı?” -Ücret ödeyen herkese bir adet poşet veriliyor böylelikle Ali Usta da kimin ödeyip ödemediğini anlamış oluyor :) Not3: ''Ücreti kim alıyor?'' -Sıranın ortalarında Ali ustanın çalışanı ücretleri alıyor.

8 gün önce
Yusuf Tunahan
Yusuf Tunahan

+zeynep yecel sakin ol şampiyon 😂

3 gün önce
Oyun King
Oyun King

Sesi kisilmis

4 gün önce
mert dad
mert dad

+Ali kartal yav sen mal mısın götünden bişeyler uydurma çiğköfte kanser falan yapmıyo amk her şey de kanser yapıyorsa sen aç yarrağını ben de onu yiyiyim

4 gün önce
I Will Add Later
I Will Add Later

+Ali kartal Her şey de zararlı veya kanser aq. Ya yalan ya da sadece belli bir kısmı etkiliyor. Çünkü eğer öyle olsaydı bi bok yiyemezdik öldürdük aq.

5 gün önce
Nihat Kerimoglu
Nihat Kerimoglu

Aq adama ne olmuş oyle

5 gün önce
Bera Yusuf Aslan
Bera Yusuf Aslan

Gitarcilara niye küfür ediyorsunuz sonuçta onlarda hakkını istiyo mesela bi tane cigkofteci gelip size vurup sizi kovalasa naparsiniz Gitarcıların ne suçu var??

23 saatler önce
Melih can Tok
Melih can Tok

Ama adam gs kasımpaşa maç skorunu bilmiş lan 4 1 alırız diyo maç 4 1 aldıklan bravo mcmxl

Gün önce
World War
World War

O çocukları bulup dövelim beyler

Gün önce
Orhan Aslantaş
Orhan Aslantaş

Üzmeyin lan şu adamı

Gün önce
Commentator Engin
Commentator Engin

2 tane primci gıygıycının adamı düşürdüğü hale bakın.

Gün önce
Angus
Angus

orospu çocuklarını baş tacı yapmaktan vazgeçmedi gitti bu toplum

Gün önce
Ömer Türkölmez
Ömer Türkölmez

Yav bi reklam izliycez arada bir bi adam çıkıyo çiğköfte falan var böyle

Gün önce
Orhan Turan
Orhan Turan

AMK picleri adamın ekmeğiyle oynadılar. Adamı hayattan soguttular. Oruspu çocuklar i

Gün önce
Younow Gariplikleri
Younow Gariplikleri

Adam sesi kısık beyler hastalanmış bagırmıyor

Gün önce
Türkish Power Dikici
Türkish Power Dikici

Eski hali daha iyiydi be o iki çocuğun aq oruspu piçler top gibi geliyorlar esnafın önünde gay şarkıları söylüyorlar aq

Gün önce
Привет Товарищи! Привет Товарищи!
Привет Товарищи! Привет Товарищи!

Adam malzemeyi hem bol koyuyor hem de malzemesi kaliteli çok lezzetli ve işini severek yapıyor. Adam işini hala severek yapıyor. Bazı haber kanalları reyting yapmak için gitar çalan çocukları haber yaptı. Bu da kamuoyunun dikkatini çekti. Şimdi mutlu oldunuz mu. Adamın hayatı karardı. Ama gene de lezzetli çiğ köfte.

Gün önce
dap unıcorn
dap unıcorn

Ağa beee

2 gün önce
Emoş TV
Emoş TV

Hala arkada dalga geçiyorlar 30 lavaşı ... Nimete yazık

2 gün önce
beytullah sadık
beytullah sadık

Adam kendi çalışıyor siz oraya gelmiş adamı kızdırıyonuz sonra adam size vurunca dava açıyoruz.

2 gün önce
Salam Salam
Salam Salam

Cocugu vurdugu videoya her kes cocugu savunmus. Mahkemeden sonra her kes Ali ustayi savunuyor. Ikiuzlu olmayin yavsaklar

2 gün önce
Şans Oyunları Tahminleri
Şans Oyunları Tahminleri

vay be bir unlu olmak icin nelere gelmis

2 gün önce
Ahmet SvKs
Ahmet SvKs

Yazık lan adama

2 gün önce
BestofGamers
BestofGamers

Bazı Oç'lar Yüzüne Adamın Geldiği Hale Bak😭

2 gün önce
BestofGamers
BestofGamers

Aga Bee Bi Kalbini Alırım

2 gün önce
yusuf erkul
yusuf erkul

Helal lan size Ali usta sayesinde ne prim kastınız iyi bakın bu adama

2 gün önce
daywalkers57
daywalkers57

Bok ve Bok sinekleri

2 gün önce
tunabulut
tunabulut

adami kistiyorlar sonra Ali usta mal insanlik öldü Ali usta arkandayim

2 gün önce
Nihat Yalçın
Nihat Yalçın

Açın bakın o çocuklara Ali ustayla beraber röpörtajları var özür diliyorlar show TV nin marifetiymiş dediklerine göre

2 gün önce
Emirhan Çayır HD
Emirhan Çayır HD

YAZIK LAN ADAM OLAYLARDAN SONRA EFENDİ OLMUŞ HIZI GİTMİŞ ADAMIN

2 gün önce
Resul karakoc
Resul karakoc

ben sizin var ya 2 tık izlencek diye admı davadan sonra yamişlar picler

2 gün önce
XXDEAT OYUNCU
XXDEAT OYUNCU

ALİ USTA ŞEREFSİZ DEĞİL DİR ADAMDIR ADAM

2 gün önce
KUSURSUZ ADAM
KUSURSUZ ADAM

😢😢😢

2 gün önce
Brawl Tube
Brawl Tube

Kaan Karadağ öyle deme ali ustanın onları vurmaya hakkı yok

2 gün önce
Güray cengiz
Güray cengiz

O gitar çalan çocuklar sonucun boyle olacaginı bile bile bu adamla ugrasti bence.bu adam tamam biraz abartiyo ama millette onu böyle sevdi.sevmeseler bu kadar kuyruk olmaz.

2 gün önce
Sss Kııı
Sss Kııı

He boyle sikerim seni usta he sikerler degil bu arada sunanda acıklık getiriyim turk gucu yok yabancı amerika gucu var ve sikmediler ben adam etim ben

2 gün önce
yalnız Kurt
yalnız Kurt

Boğazında sıkıntı var belliki

2 gün önce
Cennete Gidemezsek Yandık
Cennete Gidemezsek Yandık

Bence adam prim yapmıyordu insanlar onun üzerinden prim yapmaya çalışıyordu çünkü akşama kadar insan ayakta olunca yorulur agresifleşir şerefsizler bunu fırsat bilip

2 gün önce
Radyo Karıșık
Radyo Karıșık

Yeni kahta fm yayinimiz acildi BILGINIZE

2 gün önce
Erhan Sekmen
Erhan Sekmen

Allah sana güzel bir rizk kapisi acmis ayni zamanda rizkinla beraber degerde kazandirmis..insanlara bagirip cagirmadan yapincada oluyormus demekki Ali usta

2 gün önce
Xxx Xxx
Xxx Xxx

İşde böyle adam ol esnaf ol çiğköfteci ali

2 gün önce
tarık ordulu
tarık ordulu

Bana ne öküzün tekiydi zaten ruh hastası

2 gün önce
Esen Cehennem Beat
Esen Cehennem Beat

ADAM HASTA HALİYLE BİLE MİLLETİ GÜLDÜREBİLME VE DOYURABİLME VE EKMEĞİNİN PEŞİNDE BUNU ÜSTELEMEYİN DÜŞMAN OLMAYIN ADAMA ALİ USTA KRALDIR...OO ÇOCUKLARA KEŞKE İKİDE BENİM YERİME ÇAKSAYDI..

2 gün önce
Hasan Babat
Hasan Babat

Show tvnin anasini skim.adama oyun oynadiklari çıktı ortaya

2 gün önce
Elif Sen
Elif Sen

Adamın işinden gucunden oduğu yok bence isleri gayet iyi resmen para basıyor Kayıran mevlam bizi kayirsin hayırlı isler olsun herkese

2 gün önce
MervaiL Beys
MervaiL Beys

Bu Adam Fena Para Kazanior 2 Orospu Cocugu Yzundende İçeri Girmez Umarim

2 gün önce
Mahmut Kamyoncuoğlu
Mahmut Kamyoncuoğlu

Yazık lan adama adam işini yapıyor ve adamın dükkanın önünde bağırıp dans ediyorlar sonra Ali usta bizi dövdü yazık lan adam işini severek yapıyordu ben o 2 gitarcının amna koyayım anasının amnı skim amcklar yarın tuborg kamyonum ile mal götüreceğim uşaktan İstanbula geliyorum amna kodumun evlatları sizin ananızı aranızı skim o gitarınızı gotunuze sokum ben topun torunu sizi

2 gün önce
GHOST
GHOST

Yeter artik ya ne ali ustaymis bir cok yerde var biktim valla ya hic baska video bulamiyormusunuz ya sanki super gucleri var adamin

2 gün önce
Yasin Genç
Yasin Genç

Yorumlara bakarmısın!Densiz,ayarsız,halden anlamayan tipler.Yüzüne gülmek zorundamı her işletmeci?Gereksiz espiri yapma çabaları.Dikkatinizi çektimi gelen herkes bi şaklabanlık bekler havasında!!! Biriside demiyor.Abi hayırlı işler kolay gelsin,geçmiş olsun hastasın heralde?Allah şifanı versin.İşin rast gitsin?? Bu kadarmı insanlıktan uzaksınız be.

2 gün önce
Ibrahim halil Pişkin
Ibrahim halil Pişkin

Adamın sesi gtms

2 gün önce
EREN
EREN

adamı işinden ettiler abi şu ali usta videoları çıktı ali ustanın işi bitti

2 gün önce
Resptic
Resptic

BEYLER MERAK ETMEYİN YENİ GÜNCEL Bİ VİDEOSU VAR YİNE ESKİ HALİNE BENZEDİ RAHAT OLUN

3 gün önce
Muhammed Demirelli
Muhammed Demirelli

Dürümün fiyatı 🌯 1 like

3 gün önce
-JeKaS -M
-JeKaS -M

Adamin hali yok yazik ya

3 gün önce
Mehmet Yildiz
Mehmet Yildiz

Abi ali ustanın bu durumu canımı fena sıktı eski ali ustayı istiyoruz

3 gün önce
Mehmet İspir
Mehmet İspir

2 tane çocuk adam adamin hayatini karartdi

3 gün önce
İlahiyatçı Veteriner
İlahiyatçı Veteriner

Ne oldu ki

2 gün önce
Mehmet sait Atmaca
Mehmet sait Atmaca

Ulan ben sırf çigkofte öncesi dayak yemeye gidiyorum her hafta yazık günah değilmi. Ben ali ustadan yayakta yerim azarda zaten işinin mayası bu. Zoruna giden gitmesin

3 gün önce
soner yeşil
soner yeşil

ali usta ölü gibi olmusun millet sivrilmeni sevdi millete vurma yeter seni bu millet gene bagriba basar.😁😄

3 gün önce
Sabri Daşkıran
Sabri Daşkıran

Ali ustanın çocukluk hayalleriyle oynadılar

3 gün önce
Kısa Şiirler
Kısa Şiirler

ADAMIN SESİ GITMIS

3 gün önce
Mehmet Lol
Mehmet Lol

cocuk adamı isteriz 2 velet yüzüne adamı işinden etiler

3 gün önce
Mehmet Sena koç
Mehmet Sena koç

Adamın ekmeğiyle oynamayın la cellolar

3 gün önce
Osmanli_Kartali
Osmanli_Kartali

Kardes gunes tutulmasimi Var bu ne bicim video kalitesi :)

3 gün önce
Engin Gul
Engin Gul

Malin teki les gibi bulguru dayiyor millete

3 gün önce
Welat Güzey
Welat Güzey

Adam işinden soğmüş

3 gün önce
112 ACİL MELEKLERi HIZIR
112 ACİL MELEKLERi HIZIR

EEE ALI REIS GİDEN atin BOKU SEYREK DUSER ali reis orusbu cocugu seni sikilmis spa gibisin mk ibnesi seni

3 gün önce
tolga topcu
tolga topcu

Yav ne davası adam hasta olmuş amk ondan milleti dövemiyo

3 gün önce
berkay soyer
berkay soyer

O cocugu yapay insanlar sosyal medya maymunları gidin adam gibi köftenizi yiyin

3 gün önce
kaan akman
kaan akman

Herkesin anlamadığı bir şey var. Çiğköfte Doyumluk değil Tadımlıktır.. Dürüm gibi yapılmasını kınıyorum

3 gün önce
Mehmet Uslu
Mehmet Uslu

Kendini bo bok zannediyodu gavat

3 gün önce
can baran
can baran

Ali ustaya ne olmuş, eski neşesini ve bitmek bilmeyen azmi nasıl la

3 gün önce
ComeAndSaveMe PvP
ComeAndSaveMe PvP

hızı 2x yapınca eski hali

3 gün önce
adsız kanal
adsız kanal

yjgudtyshgddtgjhtjhgfj

3 gün önce
mehemet ince
mehemet ince

Adama yapmadıkları kalmadı

4 gün önce
muhammet acar
muhammet acar

İyi olmuş anguta

4 gün önce
ugur ugur
ugur ugur

Bu adami sevmezdim ama simdi acidim adam hakli sinir olmakta gecmis olsun

4 gün önce
İbrahim Devamli
İbrahim Devamli

Soguk almiş amk yoksa gürlerdi

4 gün önce
eyüp brl
eyüp brl

Ali usta can dır bu adamın neşesini çalan şerefsizler fenomen değil şerefsiz oldunuz

4 gün önce
PaSsha Gönlüm
PaSsha Gönlüm

aa kanka bak ali usta kafama vurdu gel şikayet edek instada takipçi artsın Amına kodumun evlatları geri barışsanız bile adam bunun şokunu atlatamaz adam bi kere REZİL oldumu oldu sikseniz adam mutlu olmaz yarak kürek yorum yapanın astarını sikerim *ZORUNA GİDENİN BORUSUNA GİRSİN*

4 gün önce
Mutlu Sergen
Mutlu Sergen

Olan got adan ol adam oraya gelen musterilerin senin veli niymetindir kiymetini bil got insan ol insan yoksa olirim o,ciykofteni gotune sokarim oldu sokari

4 gün önce
Hilal alnıaçık
Hilal alnıaçık

Hala çekiyolar adamı amk

4 gün önce
Yüksel Yaylacı
Yüksel Yaylacı

ALİ USTA yeni video Kanada yüksel yaylacı...

4 gün önce
abed alrahman albaghdadi
abed alrahman albaghdadi

🤣

4 gün önce
OrHaN AkYüZ
OrHaN AkYüZ

Hepsi gitarcılar yüzünden

4 gün önce
meksikali ibo aga
meksikali ibo aga

Bu ülkeden orospu çocuğu yobaz eksilmez arkadaş 80 milyonun içinde 1 tane ali usta guldurdu milleti bunu çok gören itler saldırıya geçti

4 gün önce
KADİR VURAL
KADİR VURAL

Lan yazık lan adama yemin ediyorum ağlayasın geldi

4 gün önce
HaSaN dEmİR
HaSaN dEmİR

Benim gitmişliğim oldu ama terbiyesizlik veya saygısızlık yapmadım video resim bile çekmedim ister çekerdim çenem düşük video çekip bir çok sorular sorardım kayda alırdım. Ama yapmadım gerek varmı hayır yok. O bizim yüreğimizde resim çekip aaaa bakın bende ali ustanın yanına gittim derdim. Oy oy ben bu insan oğluyu anlamıyorum yaa. Neyse selam olsun buradaki bütün ablalarıma abilerime kardeşlerime hepiniz Allaha emanetsiniz kendinize iyi bakın görüşmek üzere bb

4 gün önce
LEGO UMUT
LEGO UMUT

Ah be ALİ USTA sinirin geri gelsin

4 gün önce
furkan ÇAKMAK
furkan ÇAKMAK

oraya gittim hayatimda boyle cig kofte yemedim

4 gün önce
furkan ÇAKMAK
furkan ÇAKMAK

iyi olarak

3 gün önce
Neslihan Yıldırım
Neslihan Yıldırım

iyi anlamdamı kötü anlamdamı

3 gün önce
Berkay Yesilirmak
Berkay Yesilirmak

olm prim yüzünden böyle oldu +18 anasını avradının iki et yığınının arasına sokarak ebesinin ebesinin kırk sülalesini kağıdına yaprağına fişine prizine yutubunu sikerek anasının babasının çocuğunun akşamdan sabaha kadar bağırarak sikim kendisinin burun ve kulak deliklerine sokim anasını siktimin orospu çocuğu piç kurusu yarrak kafalı gerizekalı aptal mal amına kodumun yavşağı götsüz salak veletler mal şerefsizler. (daha bişe bulamadım)

4 gün önce
İskender beysel
İskender beysel

Adam rahatsiz olmuş hasta her halinden belli bundan bile pirim yapıyorsun show haber

4 gün önce
Evren Demir
Evren Demir

Herkez parasının peşinde😉

3 gün önce
ayyıldız
ayyıldız

Çocuklar çıktı açıklama yaptı Ali usta ile beraber kanalı suçladılar biz Ali ustayla problem yaşamıyoruz felan falan diye

4 gün önce
Cihat Gök
Cihat Gök

Adamın hayat enerjisini düşürmüşler yaw.

4 gün önce
Fatih Altun
Fatih Altun

10 numara adam işinde gücünde ekmeğinin peşinde

4 gün önce
gamer TR
gamer TR

Adamın yaşam neşesini aldılar

4 gün önce
ATA YILERİ
ATA YILERİ

Şerefsizler adamın ekmeğiyle oynuyorlar

4 gün önce
Krema
Krema

Turk halki kadar iki yuzlu kaypak bir millet atv show gibi de yalak yalama yaygaraci tribune oynayan yalanci bir kanal yok.hepinizin serefini sikeyim

4 gün önce
Zenkoleva TR
Zenkoleva TR

Adam iftiralarla uğraşıyor adamın aline bak yazık

4 gün önce
Rıza Ergan
Rıza Ergan

2tane velet piç videolarına beğeni alıcam diye adamıda harcadılar

4 gün önce
Ba ZEREN
Ba ZEREN

Yazik ja adam beli nese denen birsey birakmamislar ki gülsün eylendirsin. Adam Bikmis beli.

4 gün önce
Bilal Turgut
Bilal Turgut

Gitti çocuk adam😭😭😢

4 gün önce
Ali Çayırlı
Ali Çayırlı

Esnaf evendi olmalı sağa sola saldırmalka esnaflık yapılmaz

4 gün önce
Enes Altuncu
Enes Altuncu

Oturmuş gerizekalı gibi bitane çiğköfteci ve sırada bekleyen onlarca gerizekalıyı izliyorum

4 gün önce
Onur d(-_-)b Say Hola To Chihuahua
Onur d(-_-)b Say Hola To Chihuahua

Yazık olmuş. En iyisi rahatsız etmeyin ve başka yerde çiğ köfteyi deneyin.

4 gün önce
Hasan Habip Özbay
Hasan Habip Özbay

Hijyen berbat adam hasta anladım gidip dinlenmeli yazık

4 gün önce
Detlef Hans
Detlef Hans

esnafi sinir etmicen kardesim adam ekmeginin pesinde 👊

4 gün önce
Asos Dragos
Asos Dragos

Adam ol ulan alimisin ne götsün

4 gün önce

Sonraki

ÇİĞKÖFTE İLE AŞK YAŞIYOR..!!!!! | İstanbul Lezzetleri

21:09

ÇİĞKÖFTE İLE AŞK YAŞIYOR..!!!!! | İstanbul Lezzetleri

Gurmemory Ali Miraç Aşık

görünümler 343 000

SOKAKTA PARA DAĞITMAK ( 1 ŞINAV = 1 TL )

15:42

SOKAKTA PARA DAĞITMAK ( 1 ŞINAV = 1 TL )

Deli Mi Ne?

görünümler 3 600 000

ANTALYA DA TAVUK KANAT PROFESÖRÜNÜ BULDUM / EFSANE PİŞİRME TEKNİKLERİ

18:36

100 LAYERS OF LEGO (DANGER ALERT) UNBREAKABLE WALL

18:41

MONSTA X 몬스타엑스 'Alligator' MV

3:21

MONSTA X 몬스타엑스 'Alligator' MV

starshipTV

görünümler 4 093 971

Serdar Kılıç Sazan Avı ve Közde Balık

11:50

Serdar Kılıç Sazan Avı ve Közde Balık

Alperen Gümüşsoy

görünümler 1 300 000

HESAP KİMDE? FT. CZN BURAK ( 21.000TL'LİK HESAP! )

21:39

Tanzim satış noktasında provokasyon

10:43

Tanzim satış noktasında provokasyon

Artı Tv

görünümler 372 000

Japonlar Türk Yiyeceklerini Tadıyor

14:19

Japonlar Türk Yiyeceklerini Tadıyor

Liste Delisi

görünümler 2 500 000

Cem Yılmaz 2008 tek parça

2:54:00

Cem Yılmaz 2008 tek parça

Kreacher Tot

görünümler 596 000

The $1.7 Million Lie

14:21

The $1.7 Million Lie

The Game Theorists

görünümler 2 980 290

Lucas The Spider - I'm Starving

0:56

Lucas The Spider - I'm Starving

Lucas the Spider

görünümler 4 685 553

Disney's Aladdin - Special Look:  In Theaters May 24

1:01

Disney's Aladdin - Special Look: In Theaters May 24

Walt Disney Studios

görünümler 7 902 283

10 Things Not To Do as a SuperHero (Avengers)

10:32

10 Things Not To Do as a SuperHero (Avengers)

Guava Juice

görünümler 583 891

I Hate My Crazy Rich Step-Sister

6:10

I Hate My Crazy Rich Step-Sister

MY STORY ANIMATED

görünümler 1 866 839

I TURNED INTO A BOY FOR A DAY!! (Carter Was Shocked)

17:01

I TURNED INTO A BOY FOR A DAY!! (Carter Was Shocked)

Lizzy Sharer

görünümler 3 628 616

ALADDIN Trailer 2 (2019)

2:40

ALADDIN Trailer 2 (2019)

FilmSelect Trailer

görünümler 9 262 130

Father vs Son: The Fight (Part III)

10:48

Father vs Son: The Fight (Part III)

Josh Wolf

görünümler 706 057