Çok Güzel Hareketler 2 | 13.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Dilara Keskin
Dilara Keskin

İyiki varsınız ya 😀😀

11 dakika önce
İbrahim ÖZLER
İbrahim ÖZLER

berkcan güven yazınca bu da çıkıyor ne alaka

7 saatler önce
Tugay ALTIN
Tugay ALTIN

Altyapı yine çok iyidi

10 saatler önce
G-AHMET
G-AHMET

Değerli BKM Mutfak ekibi Ramazan hiç bir zaman 30 gün değildir, 29 gündür :)

19 saatler önce
pepepe erty
pepepe erty

EMEĞE SAYGI AMA BU KADAR BOKTAN TİYATRO İZLEMEMİŞTİM.

Gün önce
Emre Talay
Emre Talay

Güldür güldürden ne kadar çok alıntı var

Gün önce
Batuhan Hancağız
Batuhan Hancağız

1:23:28 de kel adamın arkasındaki kadın sigara içiyor lan :D

Gün önce
Pain of Dreams
Pain of Dreams

50:00 de çalan müziğin ismini bilen var mı?

Gün önce
Selami Tasci
Selami Tasci

1:04:24 temas yok efsane ya :D

Gün önce
Rıfat Ünlü
Rıfat Ünlü

Safa sarı arizona kertenkeleleri skecinde o ses dışında bir ses yaparak dış ses yapma isteği çok ağır o bu skece başka bir ses yakıştırıyor ama zorla bu sesi kullandırılıyor gibi

2 gün önce
Sabri Çermik
Sabri Çermik

bu kadar reklamdan sorna tv de yayınlamayı bırakırsınız heralde youtube geliri yeter size

2 gün önce
zehra kaya
zehra kaya

Evliya sen nasil bisisin yaa... 😍😍

2 gün önce
rosa kaninchen
rosa kaninchen

İlk defa bu kadar güzel ramazan skeci izliyorum. Ne o öyle ramazan diyince tango kanto fes mes Allah aşkına. Hiç görmediğimiz şeyler. Bunlar en azından bizim günlük hayatta yaşadıklarımızı tatlı bi şekilde anlatmışlar.

2 gün önce
Ozan Sülün
Ozan Sülün

ahhahha çok ii :d

2 gün önce
Ali Kaan Altınsoy
Ali Kaan Altınsoy

Cemile çok harika yaa 😂

2 gün önce
Ömer Furkan Şavur
Ömer Furkan Şavur

ilk skeçte Nihat Hatipoğlu ya saygısızlık olmuş bence. Daha güzel öğütleyici bir şekilde yapılabilirdi.

2 gün önce
Gule Ozaydin
Gule Ozaydin

Hallo

3 gün önce
Rojda
Rojda

O çok komik konuşuyor filmi çok beğendim

3 gün önce
numan güler
numan güler

Kadınlar susarak gider skecinde mektubu okurken ki fon müziğinin adı ne be

3 gün önce
Ahmet Akçakır
Ahmet Akçakır

Altyapı daha komik değil mi yaa

3 gün önce
KADİR EĞRİBOYUN
KADİR EĞRİBOYUN

yeni bölüm nerede

3 gün önce
tunay demircan
tunay demircan

Bende bekliyorum

3 gün önce
salim gül
salim gül

YENI BOLUMU PAYLASDA İZLİYEK REİSSS

3 gün önce
BEYZA BETÜL
BEYZA BETÜL

14.bölüm neden hala youtube yüklenmedi

3 gün önce
CANAN KARATAY
CANAN KARATAY

21:27 babam olaydı gelmezdi

3 gün önce
Eslem Soydan
Eslem Soydan

Ya Hamza sen muazzam bir detaysın❤️❤️❤️

3 gün önce
Heavén Team
Heavén Team

Kimse kusura bakmasın sanki yorumlari hısım akrabalari yaziyo sanki prodüksiyon cok ya... cok guzel hareketler 2 izliyorum gülüyorum 2. Kez izlemek istemiyorum. Çok güzel hareketler 1'i izliyorum yine ilk 13 tam bölüm cok gülüyorum 2., 3., defalarca aynı hissi veriyor ama cghb 2 2.kez bile seyretmek istemiyorum simdi 2 kişinin yetenekli olduğu bi program var, birde full kadro yetenekli program kimseyi kandırmayalım rol ve doğallık adaletin terazisi gibi hassas bir niteliktir. Kolay kolay eşit olmaz.

3 gün önce
Bahar
Bahar

Bu haftaki skeclerde cok gulduk eglendik ama DIS SES skeci cok orjinaldi cidden cok begendim. DIS SES ile konusan oyunculuk gormemistik. Bravo gencler.supersiniz.

3 gün önce
Halit Efe Kocahan
Halit Efe Kocahan

50. Dakika da ki şiiri bilen varmı

3 gün önce
Şeyma Balıkçı
Şeyma Balıkçı

1:51:19 abi efsane UWNDUWHSUEBHS

3 gün önce
Aslı Dükan
Aslı Dükan

Açınnn kapıyı

3 gün önce
Ali ak
Ali ak

Burda anladığım kadarı ile ömer döngeloglu hocamımızı taklit ediyor kuş beyinleri ile ahmaklar onada gülüyorlar.

3 gün önce
BAL YOZER
BAL YOZER

ismini bilmedigim bir kac kisi unutulmaz....ama genel itiabriyle ben gülmüorum cok güzel hareketler 2 ye :( güldür güldür kıvamında degil...

3 gün önce
Havva Özserçe
Havva Özserçe

İki haftadir Açın kapıyııı goremedik özledikkk🥴🥴

3 gün önce
Büşra İniş
Büşra İniş

19:20 iki net biyuklu var ona soylemeyecegim icin sana soyluyom cok komik

3 gün önce
SERDAR GÜL
SERDAR GÜL

Beyler mahalle katkısını özleyenler +1 leyin gorsunler

3 gün önce
Kaan ÇAL
Kaan ÇAL

Ka değil ke

4 gün önce
The Rose
The Rose

26:36 daki kornanin adi ne Allah rizasi icin soylesin biri

4 gün önce
Hakan Demir
Hakan Demir

Gotfather sountrack kardeşim o

2 gün önce
A M
A M

👍🏻

4 gün önce
Crokxe
Crokxe

Saçma derecede iyi gidiyor program, helal!

4 gün önce
Fatih Şen
Fatih Şen

Cemile :D

4 gün önce
Amine Bozkurt
Amine Bozkurt

Açın kapıyı skeci artık yok mu

4 gün önce
Togrul Maliki
Togrul Maliki

59:21 sanki MR.BEANden çalınmış

4 gün önce
Manyak kız manyak
Manyak kız manyak

Atakan oğuzhan koç yolunda😎

4 gün önce
DaleMeo Tv
DaleMeo Tv

Abi 1. Bölümden belli aynı üstü giyiyosun ameliyatla alcaz

4 gün önce
Deagle YT
Deagle YT

Beyler su metin pihlıs kimi seslendirmisti ya off😞

4 gün önce
ÖMER CAKIR BEYLI
ÖMER CAKIR BEYLI

Safayi sarhoş rolünde görmek isterim çok iyi rol yapıyor Özelikle levent kırca rolünü 😅😅😅😁😁😁

4 gün önce
saçma SAPAN
saçma SAPAN

çok kötü ya izlerken sıkılıyorum yeminle güldür güldürü tercih ederim en azından daha kaliteli

4 gün önce
Hanife Eris
Hanife Eris

zamanı olm ayanlar için bölüm 6:28 de başlıyor

4 gün önce
Hamdi Mantarci
Hamdi Mantarci

Burda en sevdiğim Hamza.

4 gün önce
fatih tv
fatih tv

Taylan :D

4 gün önce
Efe Ünsal
Efe Ünsal

Kesinlikle

4 gün önce
Efe Ünsal
Efe Ünsal

Temas yok

4 gün önce
Melisa Bayar
Melisa Bayar

Karamürsel😁😁

4 gün önce
MEHMET ÇINAR
MEHMET ÇINAR

Su yılmaz erdoğanın hareketleri bi beni mi gıcık ediyor ya bazen çok gereksiz konusuyor adam bazen konusmak icin konuşuyor

4 gün önce
Serdar Mert
Serdar Mert

1:54:29 Safa isimleri gene karıştırdı Meziyet e Gıybet dedi :))

4 gün önce
Orfe Zeus
Orfe Zeus

Yılmaz bazen çok konuşuyon , az konuş ya

4 gün önce
Ufuk Okçu
Ufuk Okçu

Alt yapı ana kadroya bin basar👌

4 gün önce
kübra şimşek
kübra şimşek

hepsi o kadar yetenekli ki tebrikler!:) fakat bazıları parlıyor özellikle Metin Pıhlısın kalemi ve oyunculuğu oldukça kaliteli atakan cemile saaf sarı evliya favorilerim arasında :)

4 gün önce
Deniz Özcan
Deniz Özcan

Seyircilerin yerli yersiz alkışlamaları oyunun tam yükseldiği an temposunu düşürüyor ya.

5 gün önce
Rıdvan KALAY
Rıdvan KALAY

altyapının skeçleri diğer skeçlere oranla daha çok hoşuma gidiyor.

5 gün önce
Flynn Dutchman
Flynn Dutchman

okadar boş konuşmalar varki

5 gün önce
semra özkan
semra özkan

Bu yönemen saygısız kendi koltuna ışık tutuyo. diyer oyunculara küfür ediyo şimarık

5 gün önce
Togrul Maliki
Togrul Maliki

Arkadaşlar ne zaman hangi kanalda yayımlanıyor söylerseniz mutlu olurum.

5 gün önce
Hakan Demir
Hakan Demir

Pazar akşam saat 8 de kanal d

2 gün önce
Kevser h
Kevser h

Arizona kertenkelesi çok güzel ya. Bu belgesel teması süper

5 gün önce
Zeynep
Zeynep

Niye herkesin takma adı var

5 gün önce
Yusuf Çelik
Yusuf Çelik

Hoppp Temas Yokkk

5 gün önce
Zaman Manafzade
Zaman Manafzade

Yahu sefayı haberci rolünde çok oynatıyorsunuz tadı kaçıyor biraz geç geç gösterin

5 gün önce
Ali Akdeniz
Ali Akdeniz

1.39.36 o teyzenin gülüşünden istiyorum

5 gün önce
beefheart666
beefheart666

Warum ist das in meinen recommended?

5 gün önce
Sevilay Avc
Sevilay Avc

Şu semtsel dönüşümü oynayan çocuklarla, diğerleri yani safa, metin, hamza, atakan ayrı bi dünya gibi yan yana çok görmedim

5 gün önce
Ömer Gülter
Ömer Gülter

Cihan Talay artık gülerken konuşabiliyor

5 gün önce
AD MÜZİK
AD MÜZİK

Hop hopp temas yok temas yok

5 gün önce
Yusuf Deniz Aktay
Yusuf Deniz Aktay

Ozan, cemile ve alt yapıdaki o 3 oyuncu çok iyi ozanı biraz görelim artık ya

5 gün önce
sinem sinem
sinem sinem

Harika ❣👍🦋🤣🤣🤣

5 gün önce
İşin Doğrusu
İşin Doğrusu

Metin sen iyi bir yazarsın.

5 gün önce
Aaron Turk
Aaron Turk

Tohumlar, filizlenmiş bu bölümde. tebrikler.

5 gün önce
damlanur kemet
damlanur kemet

evliya ARİZONA KERTENKELESİ olmak için yaratılmış

5 gün önce
ALWAYS HOPE
ALWAYS HOPE

girişide izliyeyim bişe kaçırmıyayım dedim yemek bitti.

5 gün önce
isa ar
isa ar

36:15 hamzaya bakın la

5 gün önce
Mustafa KARADENIZ
Mustafa KARADENIZ

Arkadas Ben niye komik bulmuyorum hatta sacma sapan bizim Millet ne kadar gülmeye hasretse artik .güldür güldür le bunu kiyaslanamaz bile anlasilan Yilmaz hocanin parasi bitmis

5 gün önce
Coach Koc
Coach Koc

İlk skeçte ki gibi babalardan nefret ediyorum

5 gün önce
Renklisiyah
Renklisiyah

1:24:32 Anaa Milaslı, hemşehrim

5 gün önce
Bahar YD
Bahar YD

Begüm muazzam oyuncu 👍

5 gün önce
nik name
nik name

Lpg icin 1 lira versin

5 gün önce
furkan tolga
furkan tolga

Kulak memesi olayı çok iyiydi haklı

5 gün önce
yalinayak sokrates
yalinayak sokrates

Kadro mükemmel sefa çok mükemmel

5 gün önce
ALİ İHSAN ÖZMEN
ALİ İHSAN ÖZMEN

Sahurda bi başka canım 😎😎😂❤🎵

5 gün önce
Enix Qdex
Enix Qdex

1:35:55 de Metin sessizce pantolonun cebinde diyor :D

5 gün önce
Zaman Manafzade
Zaman Manafzade

Al yapı çok güzel skeç yazıyorlar bee

5 gün önce
Kanal Karmançorman
Kanal Karmançorman

51 . dakikada söylenen o mektubu yazmak isteyen var mı sözler çok anlamlı

5 gün önce
Sinem Demirci
Sinem Demirci

Atakan senin gülüşünü yerim

5 gün önce
Ekrem Albay
Ekrem Albay

abi bence en iyi espiri metin pıhlısın kaçak pide satıcısı idi

5 gün önce
Mete Çavdarcı
Mete Çavdarcı

hocam bir şey dicem demicektiniz noldu :D

5 gün önce
Cavidan Genç
Cavidan Genç

Dış ses skeci muhtesemdi acayip guldum en iyisi oydu

5 gün önce
emirhan kaytaz
emirhan kaytaz

Reklamdan İzleyemedim Allah Aşkına Koymayın Yakışmıyor size..

5 gün önce
Minel Koç
Minel Koç

Oyuncuların erkek olanlarının hepsinin sesi bana yılmaz erdoğanın sesi gibi geliyor kafayı yicem az kaldı

5 gün önce
Benjamin Button
Benjamin Button

1:23:23 Bu yorumu dakika nasıl verilebilir diye denerken yanlışlıkla komik yeri isabet ettirmişim :)) Kafamdan attım süreyi. Yorumu silmeyi de unutmuşum jssjjsjs

6 gün önce
Talha Yucel
Talha Yucel

izleyici biraz mal onun haricinde sorun yok

6 gün önce
Orxan Muradzade
Orxan Muradzade

3 kisi bir birine sadece bir kere ates ederse en fazla iki kisi ole bilir

6 gün önce
Sema Öztürk Tuncel
Sema Öztürk Tuncel

Yılmaz Erdoğanın çocuklar demesi çok hoşuma gidiyor yaaa😍

6 gün önce

Sonraki

Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

2:09:27

Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

Çok Güzel Hareketler Bunlar

görünümler 3 000 000

Cem Yılmaz 2008 tek parça

2:54:00

Cem Yılmaz 2008 tek parça

Kreacher Tot

görünümler 4 600 000

Güldür Güldür Show 199.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:43:32

Güldür Güldür Show 199.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Güldür Güldür

görünümler 691 000

Çok Güzel Hareketler 2 | 14.Bölüm (Tek Parça Full HD)

2:00:29

Çok Güzel Hareketler 2 | 14.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Çok Güzel Hareketler Bunlar

görünümler 2 200 000

Çok Güzel Hareketler 2 | İftar'a Az Kala (13.Bölüm)

15:05

Çok Güzel Hareketler 2 | İftar'a Az Kala (13.Bölüm)

Çok Güzel Hareketler Bunlar

görünümler 2 500 000

Güldür Güldür Show 200.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:37:08

Güldür Güldür Show 200.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

görünümler 143 000

Çok Güzel Hareketler 2 | 6.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:59:55

Çok Güzel Hareketler 2 | 6.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Çok Güzel Hareketler Bunlar

görünümler 2 900 000

Çok Güzel Hareketler 2 | Kısadan Hisse (2. Bölüm)

13:36

Çok Güzel Hareketler 2 | Kısadan Hisse (2. Bölüm)

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

görünümler 2 700 000

Çok Güzel Hareketler 2 | Mahalle Katkısı 2 (4. Bölüm)

15:46

Çok Güzel Hareketler 2 | Mahalle Katkısı 2 (4. Bölüm)

Çok Güzel Hareketler Bunlar

görünümler 5 800 000

Güldür Güldür Show 198.Bölüm (Tek Parça Full HD)

1:41:00

Güldür Güldür Show 198.Bölüm (Tek Parça Full HD)

Güldür Güldür

görünümler 678 000

Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

2:09:27

Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

görünümler 1 400 000

old town road, but played on my synth

2:02

old town road, but played on my synth

SethEverman

görünümler 5 001 499

STRANGERS ROAST THE SIDEMEN

32:09

STRANGERS ROAST THE SIDEMEN

Sidemen

görünümler 4 008 309

Filming Inside a Slow Motion Vortex - The Slow Mo Guys

13:49

Filming Inside a Slow Motion Vortex - The Slow Mo Guys

The Slow Mo Guys

görünümler 1 219 341

A Journey Through Time - SNL

6:17

A Journey Through Time - SNL

Saturday Night Live

görünümler 1 944 720

Every Girl's Purse | Anwar Jibawi

4:43

Every Girl's Purse | Anwar Jibawi

Anwar Jibawi

görünümler 1 225 675