Umut Gaygusuz
Umut Gaygusuz

Uzun zamandır böyle anlamlı bir video izlememiştim. Teşekkürler Barış Özcan.

21 dakika önce
Squax
Squax

Barış abimi Yakıyorsun Be ❤️😍

21 dakika önce
Rothpubgg world
Rothpubgg world

Insan süvekli olarak diyo başta

23 dakika önce
deha çakıl
deha çakıl

abi acaba parapsikoloji ile ilgili bir video çekebilirmisin

23 dakika önce
WASTED-İ VÜCUD
WASTED-İ VÜCUD

doğu perinçek free rice oyununu beğendi ::)

23 dakika önce
Esra Kaya
Esra Kaya

Çalan muzigin adi ne

23 dakika önce
lera mina
lera mina

Ben daha çok küçük olabilirim bu tarz şeyler için. Ama diğer insanlara göre böyle. Evet büyüme çağında olabilirim. Ergenlik deyip geçiştirebilirler. 14 yaşında olabilirim. İnsanlar bunu duyduğunda ( büyük ihtimal şuan bunu okuyan senin de olduğun gibi ) küçümseyebilirler. Ama ben birşeylerin farkına varmak istiyorum. Birçok insan gibi sorgulamadan yaşamak istemiyorum. Bunun için erken olduğunu düşünmüyorum.

24 dakika önce
aslı şahan
aslı şahan

Her video izlediğimde hayatıma yeni ve anlamlı şeyler kattığın için teşekkürler. Örneğin daha önceki videolardan biri sayesinde uzun zamandır bundle kullanıyorum.

28 dakika önce
CRAZY GAMER
CRAZY GAMER

İstanbul

28 dakika önce
Savaş Tesisat Edirne
Savaş Tesisat Edirne

radyo garden favorim ✅🎶

30 dakika önce
djeyy
djeyy

Böh öldü sonunda H.O

30 dakika önce
Osman Mert Akcakoc
Osman Mert Akcakoc

LAUREL

30 dakika önce
Crown
Crown

Tobe tobe abi o nasıl başlık yaa .s.s.s.

32 dakika önce
Abdulsamet Çelebi
Abdulsamet Çelebi

YAŞLANMIŞSIN MORUK

33 dakika önce
Sümeyra Düztaş
Sümeyra Düztaş

O kadar zeki bir adam ki gözlüğü çıkardığında düz olani savunuyor taktığında yuvarlak olduğunu savunuyor

35 dakika önce
YC_Kerem_YC
YC_Kerem_YC

Video'nun saniyesine bakıp 11:13 görüp oha lan diyenlere ne demeli?

36 dakika önce
suartarmatur
suartarmatur

Benim daire no 13 bit set deyok

39 dakika önce
WASTED-İ VÜCUD
WASTED-İ VÜCUD

16- baylok

40 dakika önce
Şul Altun
Şul Altun

Saçı uzamış baya iyi gözüküyor

41 dakika önce
Emir Ateş
Emir Ateş

İyimiş ama pc yok =(

45 dakika önce
levent CAn
levent CAn

Aga be bende de yok

35 dakika önce
Chhdhhvv Dghcxgh
Chhdhhvv Dghcxgh

42 sayısı elden giyehe

45 dakika önce
Raşit Gökmen
Raşit Gökmen

Severek izliyor ve takip ediyoruz Barış bey, lakin bu ülkelere göre köpek sesi çıkartılması konusunda neden bu kadar çok durdun ve aralara serpiştirdin? Çünkü gereksiz ve manasızdı. Konuyla pek alakasıda yoktu :)

49 dakika önce
NDM Efe
NDM Efe

Benim en sevdiğim siteyi herkez biliyor xx😂acabane

49 dakika önce
Tomás de Borbón y Prusia
Tomás de Borbón y Prusia

7:55 - 8:04 : Güney Kore Milli Marşı `Aegukga`

49 dakika önce
Patriot of The Rising Sun
Patriot of The Rising Sun

Bu animedeki müzikler beni başka bir dünyaya götürmüştü...

49 dakika önce
Ali Samet Çabuk
Ali Samet Çabuk

mynoise.net/ çok faydalı bir site gerçekten. ders çalışırken çok yardımcı olacak. teşekkürler barış özcan.

50 dakika önce
Azra Gryffindor
Azra Gryffindor

Baştaki Nasreddin Hoca hikayesine benzer bir hikaye : Balıkçı ve Bankacı. Bu hikayeyi başka bir videonda anlatmıştın.

52 dakika önce
BTS ARMY BTS
BTS ARMY BTS

Bende güney koreye gitmek istiyorum

52 dakika önce
N'otmortal
N'otmortal

Arkadaşlar Lol nickim : Notmortl isteyen varsa gelsin kapışalım (gelinde sizin bi amel defterinizi kapatıyım)

52 dakika önce
BTS ARMY BTS
BTS ARMY BTS

Bende bts le tanışmak istiyorum

53 dakika önce
Blackness Federasyonu
Blackness Federasyonu

Google amcamız var

53 dakika önce
Enver Adıl
Enver Adıl

Reis heryerdesin

50 dakika önce
Devo Kanal
Devo Kanal

Tamam sana aşık olmuycaz sufi

54 dakika önce
Patriot of The Rising Sun
Patriot of The Rising Sun

Hayao Miyazakinin şaheserlerinden biri... ikinci dünya savaşında Japonyanın müttefiklere çok çile çektirmiş a6m reisen (zero) avcı uçaklarının babası olan Jiro Horikoshi’nin alternatif bir hikayesi. Mühendislik hayalleri olanlara acayip gaz verebilir... İzlediğimde şok olmuştum. Fazlasıyla gerçekçi ayrıntılarla dolu bir çizgi film.

54 dakika önce
ED
ED

Aklıma Heimerdinger geldi :3 "Aha! 42 , BİLİYORDUM!... Uh, soru neydi ?"

55 dakika önce
GENiSYS WARFACE
GENiSYS WARFACE

radio.garden mükemmel birşey şahane

56 dakika önce
Goktug Kaplan
Goktug Kaplan

Animeciler burdami

59 dakika önce
Ela Şaffak
Ela Şaffak

Sıkıldım bile abiiiiiiii hep aynı sey kurtar beniiiiiiiii

Saatler önce
deha çakıl
deha çakıl

bu filmin adı ne yaaa???

Saatler önce
oyun purosu
oyun purosu

Denizli de oturanlar?

Saatler önce
Mesut Akcan
Mesut Akcan

13:09 freelice değil freerice.com

Saatler önce
Ömer doğan Baş
Ömer doğan Baş

"Şanışer'i bur'da bulmanın sebebini "prim" olarak gören insanların beyinleri çalışmıyor."

Saatler önce
Zeyno Gokkaya
Zeyno Gokkaya

Sen milli eğitim bakanı olsan varyaaaaa ooooohooooooo

Saatler önce
Ferıt Sonmez
Ferıt Sonmez

abi yaaaa yanlış anlıyormuşum! yanardağdan sonraki taşlar değerliymiş! saol barış özan

Saatler önce
LEON
LEON

Konya'dan selamlar

Saatler önce
atakan yıldırım
atakan yıldırım

Abi sen oyun videosunu yanlış anlamışsın

Saatler önce
Siruz Siruz
Siruz Siruz

Kralsan B.Ö.H. sen tarix yazirsan belke gelecekde dersliklerde seni göre bileceyik

Saatler önce
Eren Turkan
Eren Turkan

Abi allah senden razı olsun çok teşekkür ederim

Saatler önce
Yüsüfeli Yayla Yoğurdu
Yüsüfeli Yayla Yoğurdu

8:58 *VİDEO BURADA BAŞLIYOR*

Saatler önce
Gumball Watterson
Gumball Watterson

NETTİN BARIŞ ABEYYY

Saatler önce
FPS Gaming
FPS Gaming

Benim sitemede ugrayin kargo ile uyusturucu gonderiyorum evlere kapida odeme var tohumcubabba.shop

Saatler önce
ÖM3R
ÖM3R

Barış Özcan bey size bişey sormak istiyorum sizce Türkiye neden klasik müziğe uzak

Saatler önce
METİN BERK YAREN
METİN BERK YAREN

ben denedim cambly yi avusturalyadan bi hoca geldi 6 dk fln konuştuk sonra bana bi soru sordu anlayamadım bi 30 sn düşündüm o sırada hoca kapattı gitti

Saatler önce
atakan yıldırım
atakan yıldırım

Abi uyduramiyosak onlar nası buldu

Saatler önce
Jadolive- Emirhan
Jadolive- Emirhan

7:30 sadece uzaylı değil seytanda tasliyoruz

Saatler önce
erdemlimisin1
erdemlimisin1

Brazzers neden yok ?

Saatler önce
Herşeyli Oyuncu
Herşeyli Oyuncu

2 Ay oldu

Saatler önce
Patriot of The Rising Sun
Patriot of The Rising Sun

Adam dünyanın en sakin insanı gibi konuşuyor

Saatler önce
Esmanur Bayram
Esmanur Bayram

Emailli ve ses efekti olan harika

Saatler önce
METİN BERK YAREN
METİN BERK YAREN

Bize nasıl bu kadar iyi bir araştırmacı olduğunla ilgili vidyo hazırlarmsın

Saatler önce
Go Go Go Go The Way İ am
Go Go Go Go The Way İ am

RÜZGAR YÜKSELİYOR BEN:YAŞAMAYA BAKMALI İZLEYENLER +1

Saatler önce
Mustafa Salih
Mustafa Salih

Abi 440 hz ile ilgili video atarmısın

Saatler önce
Ummahan TEKİN
Ummahan TEKİN

Tabiki yanny

Saatler önce
TURKSAREPRO
TURKSAREPRO

ABİ SENDE DEDİN BUNU

Saatler önce
Emirhan ünal
Emirhan ünal

Abi çok Teşekür ederim Şuan Anladım senin video'n sayende normalde hic yapamam dedimi yaptim

Saatler önce
INTVenes DliveYoutube
INTVenes DliveYoutube

Bu Steven Hawking five at night's freedy's de bizim karakter o Freddy bizi korkutmaya geldiğinde enerji bitince gözlerinde Steven Hawking gözüküyor gidin araştırın görün katılanlar +1

Saatler önce
Mustafacan Yücel
Mustafacan Yücel

Cidden neden dislike attınız?

Saatler önce
Şimal Deniz Zogun
Şimal Deniz Zogun

Bu filmin adı ne

Saatler önce
Montaj Reyiz
Montaj Reyiz

Tam Trendlere bakıyordum. Oha Diyorum'un Bi Videosunu Gördüm. Elim Direk Bu Videoya Gittim MK 😆

Saatler önce
sabri subaşı
sabri subaşı

ben bu beyefendiyi ufak tefek ufacık defecik içi dolu turşucuk olarak görüyordum :D CV sini bir gördüm lan dedim sabri ne küçük bi adamsın :D

Saatler önce
Frida Matmazel
Frida Matmazel

Barış abi ben seni taaa birkaç ay önce rüyamda görmüştüm kolidorda bi projeksiyonda slayt gösterisi tanıtırken düşüyordun konuyla ne alaka bilmiyorum ama dmamföaöfösş

Saatler önce
Ahmet alkılıç
Ahmet alkılıç

😭😟😟

Saatler önce
Outis '
Outis '

Muhteşem!

Saatler önce
Bulent Uzun
Bulent Uzun

süpersiniz en çok hoşuma giden de dünya radyosu oldu

Saatler önce
RC POWER
RC POWER

10:39 şu gözlüğü bi yerde tut artık

Saatler önce
maho caca
maho caca

ABİ BİZ BU MATEMATİK SINAVLARINDAN ARTIK KORKMAMAMİZ İ SAGLIYACAK BİR ŞEYLER SÖYLERMISIN

Saatler önce
Berkay Karakaya
Berkay Karakaya

Fonda duyulan Eagles - Journey of the Sorcerer mutlu etti, ince görülmüş.

Saatler önce
ツYusuBASA
ツYusuBASA

Formati boyle kaydir baba

Saatler önce
Osman Gazi Paksoy
Osman Gazi Paksoy

Burak bey sizin sayenize hayatım güzelleşti :))

Saatler önce
Emirhan İlteriş Karadiken
Emirhan İlteriş Karadiken

gutenberg i görünce yazar avına çıkanlar +1

Saatler önce
ataelante _
ataelante _

gutenberg.org 'un türkçesi yok mu ya?

Saatler önce
papyrus US
papyrus US

ben o oyunda kesin türkiyedir dedim vallaha da türkiye çıktı 4600 puan aldım

Saatler önce
Darth Yıkıq
Darth Yıkıq

2160p ile ağız kokunu alabiliyorum abi

Saatler önce
T-production
T-production

Qur’an - 42 - surası. Wow 😯

2 saatler önce
Damla Cicek Karadag
Damla Cicek Karadag

Doğum günüm 21.2, önceden 21in özel olduğunu sanıyordum ama meğerse şubat doğumu ile yani 2 ile çarpınca 42 ediyor. Özel bir insan olduğumu biliyordum 😀

2 saatler önce
Sedat Sağlam
Sedat Sağlam

Dünya yuvarlak değil küre

2 saatler önce
YUKSELUS
YUKSELUS

şu herşeyde kadınlara öncelik verilmesine gıcık oluyorum. Kadınalra el kalkmaz diyorlar ama kadınlarda erkeklere vuruyor mesela. Bu videodada kadınların kurtarılması öncelik tanımış :(

2 saatler önce
Maide Canyakar
Maide Canyakar

10 pirinç tanesi çokmuş ya🤷🏻‍♀️ madem para var kimse doğru cevabı bilmese de yardım edebilirler bence

2 saatler önce
özo kardes
özo kardes

Maide Canyakar ne dedin? okumadım

2 saatler önce
İrem Taşdemir
İrem Taşdemir

videonun sonunda arkada çalmaya başlayan müziği bilen varmı ?

2 saatler önce
T-production
T-production

6-23, 4+2=6 , 2 x 3 =6

2 saatler önce
My Favourites
My Favourites

Wetransfer.com bildim sadece 😂 bilgisayarda üniversite için dosya hazırlayıp bu site sayesinde telefonuma gönderiyorum ))

2 saatler önce
im.maridaleocean35
im.maridaleocean35

The wind rises 💙💙 o anime 12 yaşında izledigim en güzel animeydi ama sonunu hiç begenmemistim ama hala en sevdigim anime

2 saatler önce
Oyun Kanalı
Oyun Kanalı

BARIŞ abi gibi iyi bir youtuber yok

2 saatler önce
Night Wish
Night Wish

2. Siteden sesler açılmıyor

2 saatler önce
Tuna Güngör
Tuna Güngör

8 yıl önceki yorumları arayacağım şans dileyin

2 saatler önce
Emirhan Batur
Emirhan Batur

3:02 küçük bir dejavu yaşadım

2 saatler önce
o1Namesis
o1Namesis

*Dünya Üçgen Anlayın Mq*

2 saatler önce
Abyss Samurai
Abyss Samurai

Otostopçunun Galaksi Rehberini çok uzun zaman önce izlemiş ve çok sevmiştim. Tesadüf mü artık bilemem şu an yine izliyorum ve filmdeki süper bilgisayarın 42 adlı cevabından sonra sizin 42 isimli bir video yaptığınız aklıma geldi. Videonuza bakmamıştım ama bu sahneyi görünce acaba videonuzla bir bağlantısı var mı diye baktığımda gördüm. Hayat bazen çok acayip :D

2 saatler önce
İyi oyuncu Yetenekli kişi
İyi oyuncu Yetenekli kişi

13:09 derslerde gördüğüm ingilizceden bu zamana kadar daha fazla şey öğrendim şimdi

2 saatler önce
Murat Malik Bolat
Murat Malik Bolat

Webteknodan esinlenmiş

2 saatler önce
SlmBenHasan XD So2
SlmBenHasan XD So2

*Belki çok kötü olan bu yıldız çarpışması bile göze o kadar güzel görünüyor ki adeta bir şaheser...*

2 saatler önce