Ramin Babashov
Ramin Babashov

Israil ogullari secilmislerdir zaten, kuran da soyler bunu ama lanetlendiler ve bu lanetten kurtulamayacaklar.

13 dakika önce
Netew Perwer
Netew Perwer

Neden o fotograflari koymadin

18 dakika önce
deepimpact68
deepimpact68

Şeytan direk kötülük yapan değil zaten.Kuranda "Kandırandır" olarak geçiyor.Sizi para,lüks vb şeyler sunarak kötülük yapmaya sevk eder.Hatta Kuranda Allah ismini bile kullanarak kandırabilir yazıyor.Yani kötü şeyler yapıyorsanız ,şeytana hizmet ediyorsunuzdur

26 dakika önce
Elcin Quliyev
Elcin Quliyev

Ayi basmish

26 dakika önce
Batuhan Güngör
Batuhan Güngör

Bu ses tonu bir yerden tanıdık.Aaa hatırladım sen şeysin Ruhi Çenet'in çakması tamam tamam tanıdım

27 dakika önce
Ariana Grande
Ariana Grande

Biz, eşek sütü ile banyo yapan Kleopatranın değil. sizi kana doyuracağım diyen Tomris Hatunun torunlarıyız.

28 dakika önce
Eren ÖZ
Eren ÖZ

Sen bu videoları yapıp sağ üst köşelerine illuminati sembolü koyup bize kimi çarıştırıyorsun.. anladık birilerini destekçi olarak arkana almışsın fakat tüm halkımıza sesleniyorum.. ARKADAŞLAR ÜYELİĞİNİZİ BU ADAMDAN ÇEKİN.. KİME HİZMET ETTİĞİ BELLİ OLMAYAN İNSANLARLA BİZİM İŞİMİZ YOKTUR.. BİZ GÜCÜN ESİRİ DEĞİLİZ..

54 dakika önce
Suleymanzade Serxan
Suleymanzade Serxan

Yanliş Putinin unversite arkadaşi Azerbaycanli İlham Rehimov var, arkadaşlıkları halada süryor, çok iyide arkadaşlar

54 dakika önce
Can Şahin
Can Şahin

bunların hepsi dinden çıkmış

55 dakika önce
Hakan Sıla
Hakan Sıla

Kurban olurum ben size gözlerim doldu burnum sızladı...

Saatler önce
Helios 42
Helios 42

Cartel Almanya'daki Türk rapçilet değilmi lan

Saatler önce
ilk kanalım
ilk kanalım

Arka plan müziği norveci korkunç ülke gibi gösteriyor

Saatler önce
ST๛ Spooky
ST๛ Spooky

*Dünyada insan olmasa da, Allah (C.C) hep yanımızda.*

Saatler önce
ST๛ Spooky
ST๛ Spooky

Sadece arkadaşlarım ve ben oluyim yeter.

Saatler önce
keMALitlerin Katili
keMALitlerin Katili

Çarmak fahişeleri diyede tanınıyolar 😂

Saatler önce
Jxjx Jjzjs
Jxjx Jjzjs

Engin bey başından beri doğrudur bu olayi bizim bi akrabada anlatmıştı akrabamiz o bolgede iki yil yasadi sora turkiyeye geldi

Saatler önce
Murad Qaziyev
Murad Qaziyev

Esir pazari,kole kadinlar...bu ne saçma sapanlik! Boyle acimasiz muslumanlikmi olur?! Ben bunu hic doqru gormedim.

Saatler önce
cihangir algil
cihangir algil

3. murat cehenneme mı gıttı acaba 100 cocuk ve bırsuru cariye

Saatler önce
Ömer Bey
Ömer Bey

Ne kadar gerçek o da tartışılır ....resimler antik romadan kalmış gibime geliyor nedense çünkü osmalı arşivlerinde böyle resimler olduğunu sanmıyorum...

Saatler önce
Tolga Gaming
Tolga Gaming

00:15 Doğada Hatay'a yer yok...

2 saatler önce
elvin memmedli
elvin memmedli

Yaşasın Türkiyə Azərbaycan🇹🇷🇦🇿

2 saatler önce
Veysel Kuzu
Veysel Kuzu

O filmi 2000 yılında izledim Tom curuz ve serin ston herşey tamamen doğru haklısın sayfanın ta kendisi RABBİM MUHAFAZA EYLESİN İNŞAALLAH

2 saatler önce
Halil Alan
Halil Alan

Danimarka Norveç İzlanda bölgelerindeki insanlar daha uzun boylu ve fizik yapısı daha güçlü vikinklerin torunları

2 saatler önce
Yunus Durakli
Yunus Durakli

Laz ziya hepsine yeter 😀

2 saatler önce
Onur SfL
Onur SfL

Reis o kadar yaşadınmı sen 13 milyar ışık yılı ileri gitmek için 13 milyar ışık yılı yaşında olman lazım

2 saatler önce
Erman Er
Erman Er

Hain Kostok!

2 saatler önce
Marko Markos
Marko Markos

Organizmanın düşmanı kanser olduğu gibi dünyanında düşmanı İsrail.Ha türklere gelince eyer dünya tek türklerden olsaydı bu sağlam ve hiç bir hastalığı olmayan sağlam organizma olardı dünya.

2 saatler önce
D Sobirov
D Sobirov

Cok deil sene 2045 Buyuk Turan Devleti kurlacak

2 saatler önce
Shaman Ayini
Shaman Ayini

6 günde arap ordularını çöle gömen israile selam olsun... sen çok yaşa israil... türkiyede israilin sevilmemesinin sebebi, türkiyenin araplaşmış olmasıdır...

3 saatler önce
EMİRHAN başkan
EMİRHAN başkan

'Tanrı beni avrupaya aman dedirtmek için türklere şan vermek için gönderdi'

3 saatler önce
harun türk
harun türk

Çok güzel bir anlatım en beğendiğim youtuber

3 saatler önce
nick bulamadım
nick bulamadım

Aklıma pc almak geldi ruhum bile fakir güzelinden RTX2080 İ9 9900K FALAN ÜFBE

3 saatler önce
Rohit Chawla
Rohit Chawla

Someone can tell me wts this all

3 saatler önce
Fəxri Əsədov
Fəxri Əsədov

belki bu yecüc ve mecüc de ola bilir

3 saatler önce
Sevinc Memmedli
Sevinc Memmedli

Bakü'de yaşıyoruz final zamanı zaten uçuyoruzjsjsjhx

3 saatler önce
alp demirel
alp demirel

keşke türkiyede böyle olsa...

3 saatler önce
Shaman Ayini
Shaman Ayini

M.Ö adam dağ kabilesinden kadınla evleniyor.. tüm insanlara saygılı... M.S islam orduları girdikleri ülkelerdeki kadınları cariye yapıyor...

4 saatler önce
UZBEK Türk
UZBEK Türk

Abi senin sesinle dinlemek acayip heyecanlı tüylerim diken olmuyor ama merak düşürüyor 😂💙

4 saatler önce
deniz tepe
deniz tepe

Fesübhanallah

4 saatler önce
Fatih Kirazcı
Fatih Kirazcı

Günümuzde elrean vikinglerin soyunu deveam ettiriyor

4 saatler önce
Safigül Demirkıran
Safigül Demirkıran

Ne malsiniz adam eli varmis vucudu yokmus adam resmen saklanmis tasin arkasina videoyu ceken esrarengixlik yapmak istemis boyle yola basvurmus bilegine dikkat edin asagiya dogru sonra cekiyor

4 saatler önce
mr. evil
mr. evil

"Büyü haramdır..."

4 saatler önce
ERALP KALE
ERALP KALE

Hiç bir zaman olmayacak bir şey :))))) Ama iyi bir video konusu.

5 saatler önce
Nurten Kızılova
Nurten Kızılova

Zaten herkes yanlız

5 saatler önce
Mehmet Acarı
Mehmet Acarı

Üllümünati aq o üçgen

5 saatler önce
Mehmet Acarı
Mehmet Acarı

Gabala

5 saatler önce
Mehmet Acarı
Mehmet Acarı

Eşşek filan haram diyolar ya hep yahudilerin şeyinden kalma bunlar kafasına göre haram uyduruyolar bide bunlar tevratı sonra kendilerine göre yazdı şerefsizler ama kuran deişmedi

5 saatler önce
Mehmet Acarı
Mehmet Acarı

Kaşar yahudiler😂😂

5 saatler önce
Murat Çakmaz
Murat Çakmaz

Ne saçmalıyorsun lan sen

5 saatler önce
Mehmet Acarı
Mehmet Acarı

O cumartesi yasağını zamanında yapacaklardı onlar kurana inanıp müslüman olurlarsa kurtulurlar

5 saatler önce
Merve Mina
Merve Mina

Aslında cesetlere bakılacak olursa, çarpılmış gibi gözüküyorlar.. 🙄

5 saatler önce
Metehan Dinç
Metehan Dinç

Yıl 2020 izleyenler varmı

5 saatler önce
michael jelopano
michael jelopano

Dünyada ki en büyük esrar islamdır

5 saatler önce
MuratBerke
MuratBerke

BANA AVRAT LAZIM CİN ŞEYTAN FARKETMEZ AVRAT ULANNN AVRATTTTTTT

5 saatler önce
Ferhat Ekin
Ferhat Ekin

He hayatımızı borçluyuz 🤣🤣🤣🤣🤣

5 saatler önce
Beyazıt Akçağlar
Beyazıt Akçağlar

Bu arada Venüs, Dünya'dan Gözükebilir...

5 saatler önce
Yunis Ali Mirzəyev
Yunis Ali Mirzəyev

Azərbaycan dan salam olsun

5 saatler önce
Hakan Şimşek
Hakan Şimşek

Deniz gezmiş ne alaka gitmiş eyvallah tamam 1 sene durmuş gelmiş hepsi bu . Bunu ballandıra ballandıra anlatacağına selahaddin eyyübüyi anlatsaydın hem tarihi hem kudusün kaderinin dönüm noktası olması adına gerçekten bir katkı sağlamış olurdun deniz gezmiş ne yapmış kudusümü feth etmiş?

6 saatler önce
Yalnız Kurt
Yalnız Kurt

Guney azerbaycan niye yok aslan

6 saatler önce
Yalnız Kurt
Yalnız Kurt

Özerk cumhuriyetleri niye yok admin

6 saatler önce
esref üresin
esref üresin

Dünya düz insanlar yuvarlak, dönek.

6 saatler önce
emre dugan
emre dugan

anasunun amuna soksunlar o altınları

6 saatler önce
Joker r
Joker r

Bir anda korkunclu karı çıksa İzleyenlerin tamamı felç

7 saatler önce
Uğur böceyi
Uğur böceyi

Sarayların hepsi benimm

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

Giriw biletleri o kadar pahali ki, ondansa diyer ihtayin icin parani cocuklarin in yiyeceyine harclamak daha mantiklidir. Bunu ulke in agir wartli ekonomiyi talap ediyor. Ailen ihtiyacliyken hangi myzreye para verip geze bilirsin.

7 saatler önce
acemi müzik
acemi müzik

kardeşim aynen böyle devam et videoların çok akıcı ve güzel.. kazandığın para helal olsun.

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

Azerbaycanda babamgilin koyunde Amiw amca deyilen biri vardi. Wimdi duwunuyorum. Qaliba demekki onlar da o tayfadan gelmiwlerdir..

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

Bunlar acik awkar amerika da yawamiw yehudi tayfalaridir. Anlamamak aptallik olurdu. Yehudilere kotu davrandiklari icin yeni bir adla hayatda kalmaga caliwmiwlar.asil hayat onlar yawayirlar...

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

En onemli huzurumuzu aldi teknoloji. Hayatlarimizi, toplumumuzu kirletdi

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

Teknoloji bizlere cok weyler katdiysa da cokweyleri aldilar..

7 saatler önce
subhi dunya
subhi dunya

En dogru hayat bunlar yawiyorlar.. Biraz gecmiwe gedersek bizler de 18 - 19cu esrlerde her kes boyle yawardi. Ama bunlar bu geleneyi deyiwmemiw saklamiwlar.

7 saatler önce
Mücahit ertan Akgül
Mücahit ertan Akgül

Bitkiler olmasaydı ?

8 saatler önce
erez zere
erez zere

Yaw anlattığı olay korkunç değil adamın sesi korkunç değil müzik? Oda korkunç değil ne diye korkutucu ve ürkütücü geliyor anlamıyorum

8 saatler önce
TakmaOyuncu
TakmaOyuncu

filmi her izleyişimde ağlıyorum ama şunu merak ediyorum adam gerçekten filmin sonunda gerçek mi idam edildi

8 saatler önce
Rəsul Novruzov
Rəsul Novruzov

Inanalimmi simdi bu bosa ?

8 saatler önce
Durgun Project
Durgun Project

Hocam sen bu sesle Nat geo da belgesel sun :)

8 saatler önce
Akif Tokmak
Akif Tokmak

2020 DENN SELAMLARR BUNU 2050 DEN GÖREN OLURMU 🤣

9 saatler önce
Guler Pasayeva
Guler Pasayeva

HZ. MUHAMMED (S.A.V) kizina sormus ki istermisin yaniki bununla kizi gelerken ayaga dururumus 😢Peygemberim gormesekde sevdik biz seni o komsulara hürmet gorsetmelerini buyuururdu ve BƏƏ Muslim an kardesleri ac kaliyor Kudusu kurtarmak yerine yiyorlar ziyafet ediyorlar

9 saatler önce
Samet Vaysal
Samet Vaysal

Bilmez misin ki, gerçekten göklerin ve yerin mülkü Allah'ındır. Sizin Allah'tan başka veliniz ve yardımcınız yoktur Bakara Suresi, 107. ayet:

9 saatler önce
Yusuf Bektes
Yusuf Bektes

Abi suddi arabistan ni unutun

9 saatler önce
Engin Deniz Videoları
Engin Deniz Videoları

Başlığı iyi oku kardeşim

9 saatler önce
kemal yaman
kemal yaman

Bu abı okadar korkunç anlatıyor ki 500 kere etrafıma baktim

9 saatler önce
Esra Allozowao
Esra Allozowao

Tövbr yarabbim bu ne aw

9 saatler önce
Mumu
Mumu

ENGIN ABI GOZUNU SEVEYIM HER VIDEO ALTINA KAYNAK KOY.

9 saatler önce
Mumu
Mumu

ABI HER VIDEOLARIN ALTINA KAYNAK KOY GOZUNU SEVEYIM

9 saatler önce
ZONGULDAKSPOR 67
ZONGULDAKSPOR 67

Azerbeycan değil Azerbaycan kardeşim

9 saatler önce
İSA KOYUN
İSA KOYUN

bu tür videolar da kullanılan resimler hangi flimler den alıntı olduğu resmin köşelerine falanda yazılsa keşke.

9 saatler önce
kemal yaman
kemal yaman

O zaman hizmetçi olmasaydı bitlenir ler

9 saatler önce
Oytun Özpınar
Oytun Özpınar

Felak suresi Kul euzu bir rabil Felak min şerril me helak ve min şerri gasiğin ize vekap ve min şerrin nefdesati fil ukad ve min şerri hasidin ize hased

9 saatler önce
Taner Çizer
Taner Çizer

iyide kuzey kutbu eridikden sonra nolcak.

9 saatler önce
Rashid Talibov
Rashid Talibov

Heyvanlardan qorunmaq üçün şəhərdə tankla gəzmək olar.:)

10 saatler önce
Bahri Işıker
Bahri Işıker

Aga çok hata var anlatımda tamam doğru olan şeyler var ama hatalar çok

10 saatler önce
Erdi Can Bey
Erdi Can Bey

abi macaristanı neden katmadın ki acaba

10 saatler önce
Erdi Can Bey
Erdi Can Bey

pardon devamında anlatmışsın :D

9 saatler önce
Rashid Talibov
Rashid Talibov

Maraqlı olar:) raketə minib kosmosa uçaram :)

10 saatler önce
Rashid Talibov
Rashid Talibov

Anomalar mənim fikrimcə cəsəd çürüdən mikro orqanizmlərin görünən formasıdır.

10 saatler önce
tncy_a _1903
tncy_a _1903

1MİLYON YIL SONRA ADANA Nüfus:0 Diğer adları:cehennem şehri,ölmek istemiyorsan gelme DERECESİ:10000000

10 saatler önce
Umut İlik
Umut İlik

Yecüc mecüc bence moğol ordusuydu cünkü moğollar bütün dünyayı kana bulamışlar .

10 saatler önce
ms mustafa
ms mustafa

Allah bilir

10 saatler önce
Erhan Engin
Erhan Engin

Cariyelerin yani köle kadinlarin hic bir hakları yokmuydu bunu bu şekil anlatmak biraz iyi olmamis bir video daha yap onlarin haklarindanda bahsed derim daha iyi olur bence enazinan daha iyi bir kiyaslama yapa biliriz boylece guzel bir video olmus ama eksik olmuş

10 saatler önce
Tarık Varol
Tarık Varol

o kadar uzağa kimse gitmedi usta sen google haritadanmı gittin Şaka gibi

10 saatler önce
Reşat Can Karabacak
Reşat Can Karabacak

Şehit

10 saatler önce