rezaa
rezaa

Geçmiş olsun hepimize.bir zatı muhterem Siz bana oy verin biz bbaşkanını seçeriz.Serbest secimlerin yapıldıgı 1950 seçimlerinden beri böyle saçma sapan bir söz duymadım.memleket 2008 beri oldugu yerdedir.Haluk abiye selamlar saygılar.Hemşerim.

2 saatler önce
siyahbeyazgri
siyahbeyazgri

Video başlığına "ALİ DEMİRSOY" ismini d eklemek çok mu zor?

2 saatler önce
Perihan Öztürk
Perihan Öztürk

Nakşilik dininin beş şartı Hırsızlık yapmak Yalan söylemek Tecavüz etmek Kul hakkı yemek Paraya tapmak

2 saatler önce
ŞEVKET KUTLU
ŞEVKET KUTLU

hiç bir bok anlamadım

2 saatler önce
Murat T
Murat T

Tutturdunuz bir diploma diye. Var veya yok napıcaksınız diplomayı. Amacınız diploma üstünden akpartiyi yıpratmak. Niyetinizi anlamadığımızı mı sanıyorsunuz. Diplomaya gerek de yok üstelik. Anayasa'da yazması bir şeyi değiştirmez. Anayasa milli iradenin üstüne çıkmaz. Nitekim çıkmıyor.

2 saatler önce
Tunc Gecit
Tunc Gecit

Harika program olmuş, Hulki Beyin gerçekten işinde ne kadar profesyonel ve ne kadar iyi olduğunu anladık. Diğer konuk ağırlayan programcılarla karşılaştırınca. Ali Demirsoy hocamızın zaten hayranıyız, Harika anlatıyor. Programın devam edecek olması harika bir haber. Nice keyifli programlara. Kendilerine, Merdan Beye ve kanala teşekkürler. Tebrikler

2 saatler önce
Manyeto Maske
Manyeto Maske

YANİ AKP LİLER VE ONUN YANDAŞ ŞİRKETLERİ

2 saatler önce
Camera Men
Camera Men

En guzel din bilim gerisi palavra

2 saatler önce
deusvult leo
deusvult leo

Her şey çok iyi hoş ama Hulki Bey çok cümle bölüyor ne yazık ki..üzülerek eleştiriyorum

3 saatler önce
ibrahim turk
ibrahim turk

Savcılık hakimlik .peygamber makamıdır.tayibin makamı degill...

3 saatler önce
Melek Baş
Melek Baş

Cemil hocaya kalbî sevgiler ve selamlar. Aydinlatiyor. Sag olsun

3 saatler önce
Mem Can
Mem Can

Ni ulan calarak siz gidersiniz sizinle cennet cehennem bize sen var git biz gemiyoruz

3 saatler önce
Mem Can
Mem Can

Uc kagit yoksa akp yok Ne diplomasi acilen islem yapilmali evrakta sahtecilikten ve butun mallarina el konulmali kim olursa olsun baban olsa dahi

3 saatler önce
Kerim Niyazov
Kerim Niyazov

Ulan mal senin aydin dediğin kim acaba ben sana örnek veririm ama sen ve senin gibiler kabul etmeyecek kainatta en üstün örnek insan hz mustafa sallallahu vessellem efendimiz her konuda mükenmel ve örnek insan ve Resül

3 saatler önce
Resul Demircioğlu
Resul Demircioğlu

Bu kafiyi yemiş biri

3 saatler önce
Rosalondon
Rosalondon

Türkiye de, Diplomasız nasıl profesör olunuru, en güzel açıklayan kitap “Yaşamın anlamını” yazan: EMRE KONGAR bitirdim ve artık daha iyi anlıyorum ülkemde olan bitenleri.

3 saatler önce
Faris Havadoglu
Faris Havadoglu

Yunanlılar camiyegiyormu ya gerçi onlar için değişmez yunan kazansa kiliseye giderlerdi bunların dinle falan alakası yok para nerde bunlar orda

3 saatler önce
GAM GARA
GAM GARA

Olan diplomayi yuce Turk mahkemesinden ve milletinden saklayacak hali yok herhalde.

3 saatler önce
süleyman kinay
süleyman kinay

indililen dindarlar duaci….uydurulmus dincilere lanet…..

3 saatler önce
Haluk Test
Haluk Test

Tohum açılır ağaç olur yaratıcı açıldı evren oluştu her şey odur Tanrı yarattığı evrenin ta kendisidir.

3 saatler önce
Ali Sefik Yildirim
Ali Sefik Yildirim

Bu arkadaş Karaincir Bizimtepe Sitesinin altındaki Kemal bakkala bir kitap hediye etmişdi.Sonra bu bakkla Dükkanı kapatdı,Bizimtepe 1 Sitesine yönetici oldu.✨

3 saatler önce
Musti
Musti

Herkes yakin zamanda HIPER ENFLASYONA hazir olsun nedeni bu kadar ödeneklere giden para kasada yok da onun icin acikcasi Akp KARSILIKSIZ para basiyor vede bununla sorunlari halleddigini zannediyor ! Karsiliksiz para demek insanin kendi ayagina kursun sikmasi demektir. Bu paralarin karsiliginda ne bir mal ne bir Altin nede DÖVIZ var yani batis demektir. Venezuella olmaya hazirlanin millet. Eyyy Akp sen rakamlarla oyna oyna yakinda görürsün anayin örekesini. Birde Abdulhamit Gül*ün yerine bence Metin Feyzioglu haziligi var gibi duruyor. O partide Reco*dan habersiz kimse kipirdayamaz bile.

3 saatler önce
Perihan Öztürk
Perihan Öztürk

Enayi garantili demek istiyorlar

3 saatler önce
Ahmet Karaer
Ahmet Karaer

😄😄

2 saatler önce
Orhan Ecer
Orhan Ecer

Yok ki cikarsin

3 saatler önce
levent tosun
levent tosun

hocam yerden göğe kadar haklı dünyanın sonunu getirdik maalesef

4 saatler önce
Orhan Ecer
Orhan Ecer

Neslican tay sen gonlumuzde yasayacaksin .o dinci yobazlar kendi karanliklarinda kaybolmuslar .

4 saatler önce
Akcocuk Kemal
Akcocuk Kemal

Niye dava açmıyotrsunuz ?

4 saatler önce
Sevda Karagöz
Sevda Karagöz

Teşekkürler Tele1 teşekkürler Hulki Cevizoğlu Teşekkürler Ali hocam

4 saatler önce
Deli Ibraam
Deli Ibraam

Yav yok yok , diploma miploma yok ... Eğer diploma olsaydı , emrindeki yandaş yalaka , satılmış medyada günde 5 vakit yayımlatırdı ...

4 saatler önce
Gerçek Yolcusu
Gerçek Yolcusu

Hulki Cevizoğlu'na içten teşekkür ederiz.Bu program konuya giriş olmuş.Ancak programın devamını bekliyoruz.Sayın Prof.Dr.Ali Demirsoy'a da saygılar.

5 saatler önce
Turan Gecikligun
Turan Gecikligun

Amerikadaki galon fiyatı türkiyede litre galon 3.5 litre eder

5 saatler önce
Çelik Ferforje
Çelik Ferforje

Hulki bey adamı madara etti birilerini de deist

5 saatler önce
liberte,egalite fraternite
liberte,egalite fraternite

Diyor ya ol dedim oldun.yani okus pokus.ancak detay vermemis.çünki sözde vahiy gonderdigide dünya düz yazmıs.

5 saatler önce
Melek Baş
Melek Baş

Iyi tamam. Herkes biliyor zarların hileli oldugunu. Tamam. Kanıt da var. Eee?? Hadi harekete gececek bir savci mi var. Bos boş dinleyip boşa hüzünlenip boşuna ömrümüzün mahvolmasana ah vah mi edecegiz? Biri harekete gecsin. Konusmak ise yaramiyor

5 saatler önce
terror bird
terror bird

'insan vücudundaki kıllar bi işe yaramaz ama vardır'...'tüylerim diken diken oluyor' demek ki işe yarıyomuş 😁

5 saatler önce
Kerim Niyazov
Kerim Niyazov

Iki tane geçi sakallı şeytan bilim adamiymiş bişey bildiğin yok senin Ali bey ismine hurmeten fazla kaba yazamam ama sen malesef boşa okumusun bos bir insansin şeytan senden daha Alim

5 saatler önce
Mustafa Alkız
Mustafa Alkız

Hulki bey arkadaşım insanlığın daim olsun sağolasın,, Ali beyin ellerinden öpmek geldi içimden,, Esen kalın.. 🙏 🙏 🙏 🙏

5 saatler önce
Проститутка ЛЯЗАТ АХМЕТОВА
Проститутка ЛЯЗАТ АХМЕТОВА

Haluk beyi çoooook seviyoruz

5 saatler önce
VALİDE SULTAN
VALİDE SULTAN

Bu duruma gelme mizde akp kadar chp de bütün partiler suçlu...

5 saatler önce
HAŞİM BİLGİN
HAŞİM BİLGİN

Araştırmak ,okumak,düşünerek tartışmak karar vermek , ne kadar önemliymiş bir kez daha anladım...Din ,herkesin içinden düşüncesinden oluşan bir olaydır o konulara ve tartışmalarna karşıyım hiç kimsenin görüşü inancı diğerine uymak zorunda depildir varsadayoksada o kişiyi ilgilendirir ALİ hocanın görüşüne saygı duyuyorum insanlar ve gelecek yaşam için kendini feda etmiş ...sağlıklı uzun ömürler diliyorum....

5 saatler önce
Ali Toprak
Ali Toprak

Allah adami devreye koydu adam suya atladi insanlari kurtardi allah adama mukafat siz burakmaz her iki dunyada mukafatini verecektir. Iyiligin karsiligi mutlak vardir. Kutiligin de karsiligi muhakak vardir.cezasiz deyil mkafat veren allah cezayi verecek olan allah.

5 saatler önce
DuzgunBiri
DuzgunBiri

Astroteolojiyi arastirin. Dinler insan urunu masallardir. Gig tv ilyas si dinleyin 🌓🌓🌓🌓🌓🌓🌓

6 saatler önce
Turan Gecikligun
Turan Gecikligun

Kubbe mimar sinan bulmuyor. Eski evlerin de üstü taş ile örtülecekse kubbe veya kemer kulanılırdı.Mimarsina Ayasofya'dan örnek aldı. Ayasofya da Pantheon Tapınağı'ndan

6 saatler önce
Jane Eyre Golden
Jane Eyre Golden

Ne kadar sasirtici. 😤 Bu yasa kadar dogruyu bulamadik mi. Yuce Allah var. Mucizeleri de var. 💎🙏 Bu yasa kadar hissetmedik mi. 🌹 Yuce Tanrimiz diyor ki; oldugunuz de size bir an gibi gelecek bir zamanda en guzel halinizle ya cennete ya cehenne me alacagim. Bitti. Yeterki iyi kalpli olun, mutlu olun. Dogru ve seckin olun. Diger sacmalik, kotuluk ve yorgunluklara insanlari suruklemeyin. İnsanlar zaten fakirlikten ve akraba evliliklerinden 💘 sersemlemis, yanlis dusunur durumdalar 22 eylul pazar. İnsanlara huzur verecek, gercekleri soyleyiniz. Yeter. Bu yorucu projeler, hep tarih boyu yanlis mezopotamya kulturleridir. İnsanlara artik yazik.🌾 Zaten elli sene bes sene gibi geciyor. Uzmeyin de huzur bulsunlar artik. 🍀💎 ------------------------------🇹🇷--------------------------- ANNELER TURKİYE'MİZDE TURK OLMAK🔝

6 saatler önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Hocamin son sozleri gozumu yasartiyor

6 saatler önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Tesekkurler hulki ve degerli hocam ali bey.

6 saatler önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Recep universiteleri imamhatipleri....halki cehalete karsi savastirmiyor. Bilincli olarak...halki cehalete goturuyor su an en buyuk dusman mevcut olan yonetimdir...yonetimin adi recep tir...ve programin bittigini goruyorum . Siz iki degerli sahsiyete esenlik diliyorum.

6 saatler önce
berrin tolu
berrin tolu

ali demirsoy bu ülkede çok azsınız ve dediğiniz gibi zaman çok az bundan sonraki çalışmalarınızı sızın gibi insanlarla örgütlenmek üzerine yapabilirmisiniz

6 saatler önce
fatma demiray
fatma demiray

Çok çok teşekkür ederim daha fazla bu konulara yoğunlaşın lütfen 🤗

6 saatler önce
Semahat Sengul
Semahat Sengul

İranda evrim okutuluyor Türkiyede yeteri kadar öğretiliyor yazıklar olsun

7 saatler önce
Semahat Sengul
Semahat Sengul

Hulki bey siz kısa kesin hocamız konuşsun

7 saatler önce
Kent Sol
Kent Sol

Tskr guzel yorum ve aciklamalarimiz aydinlatman. Herkese demokratik.

7 saatler önce
ARAMAZSAN ARAMA
ARAMAZSAN ARAMA

Valla kardesim hepiniz bu çürümüş sistemin parçasısınız...Siz konusarak para kazanıyorsunuz biz calısarak tek farkımızda bu.....Hiç birinizin alt tabandaki insanı düşündüğü falanda yok..Herkez farkında dünyaya bir kere geliniyor bunuda adam gibi yaşamanın derdi var götünüzde...

7 saatler önce
rasim capgulas
rasim capgulas

Hocamızı tanıdığım günden beri taktir ediyor ve seviyorum.Yanlız yanlış bulduğum bir tarafı var.Bir insan kendine bir hedef koyar.Mesela: Fizik,matematik,tıp v.s birini seçtiğiniz zaman, bu hedefin dışına sadece ilgisi kadar çıkacaksın.Bu yanlışı yaptığın zaman değerinden kaybediyor ve tenkid edilmeye başlıyorsun.Bazı olaylar lineer gelişmez.Onun için şişersin. Yani o kısmı söylememiş gibi farz edip dinliyorum.Gene de başarılı çalışmalarına devam etmesini isterim.

7 saatler önce
Nasif Noyan
Nasif Noyan

Emeği geçen herkese çok teşekkürler, lütfen daha uzun süreli olsun

7 saatler önce
Hasan Demirtaş
Hasan Demirtaş

chp sizde böyle bilim adamı varmı? yoksa hepiniz havanda su dövmeye devamı ediyorsunuz?

7 saatler önce
Adnan Erdoğan
Adnan Erdoğan

Sayın Cevizoğlu 2 saatimi boşa harcadınız. Sırf sizin programınız diye izledim. Konuklarınızı daha iyi seçmelisiniz

7 saatler önce
oli ren
oli ren

Hulki bey adamcagizi neden bu kadar zor durumlara birakiyorsunuz ?

7 saatler önce
Uzun Askin taner
Uzun Askin taner

Bence hocamız bilgeliğinden cok karizmalı

8 saatler önce
İbrahim Güçyetmez
İbrahim Güçyetmez

Ertuğrul Günay'a da dönek denmeyecekse, bu ülkede dönek yok demektir.

8 saatler önce
rasim capgulas
rasim capgulas

Bu kitabın içinden ziyade ismi beni ilgilendiriyor. Bu isim;Dünya kıyamete mi hazırlanıyor. Hoş olmamış.Dünya; Evinizdeki bir koltuk ve üzerinde oturan bir insan gibi tanımlanamaz. O nedenle hoş olmamış.Kıyamet her şeyin altüst olduğu bir durumdur.Taş taş üstünde kalmayacak demektir.O günün ne zaman geleceğini kimse bilemez.Bu bizim anladığımız gibi bir savaş v.s olmayabilir.AMA KIYAMET YANLIŞ.DEĞİŞTİRSİN O ADI..................................

8 saatler önce
Doru Mert
Doru Mert

Celal Şengör Ahmet Arslan Ali Demirsoy gibi bilim insanları ülkemizin eğitimi ve biliminin başına gelmedikçe kalkınmak ilerlemek imkansız

8 saatler önce
Yusuf Saman
Yusuf Saman

bütün komonist, atheist ve alevilerin sevdigi konu.. AMA GÖBEKLI TEPE SIZLERI HAKSIZ CIKARDI..

8 saatler önce
Çetin Doğan
Çetin Doğan

Bilim insanları, Göbekli tepenin 12 bin yıllık bir geçmişi olduğunu söylüyor. Şu ana kadar buna itiraz eden, karşı çıkan olmadı. Özellikle bilim dünyasından. Dini kaynaklar ise insanlık tarihinin, hatta H.z. Ademin en fazla 7 bin yıllık bir geçmişi olduğunu söyleye gelmişlerdir. Sence burda dini çevreler için, bir sıkıntı, çelişki, bi tuhaflık yokmu?

6 saatler önce
mustafa satis
mustafa satis

bence harika olmuş konuk ...

8 saatler önce
germandivision ss
germandivision ss

güzel program.

8 saatler önce
Murvet Bilginoglu
Murvet Bilginoglu

Harika bir programdı teşekkürler hocam teşekkürler Hulki Cevizoğlu

8 saatler önce
rasim capgulas
rasim capgulas

Hulki;Güzel bir soru sordun.Hangi Firavun ? Beni yıllardan beri meşgul eden bu durum gene çöpe atıldı.Hikayelerin içinde geçen kahramanlara isim ve ne zaman olmuş sorusu sorulmaz.

8 saatler önce
Turan Gecikligun
Turan Gecikligun

İneklerin yediği bitkiler nerede olursa olsun çürür ve metan oluşur. Metan dışkıları çürürken daha çok oluşur. Bunun çaresi var. Bunlar kapalı kaplarda çürütülüp enerjiye dönüştürülebilir. Asıl problem karbon salmamız değil. Elbette karbon küresel ısınma yapar. Ama karbon bitkiler tarafından yakalanabilen bir şeydir. Büyük sorun ormanlar gibi dengeleyicileri yok etmekte olduğumuz.

8 saatler önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Hulki seni seviyorum nedendir bilmiyorum..belki yillar once aziz nesin konugunuzdu..recep te telefonda program katilimcisi idi acaba ondan ola bilirmi.hani belediye baskani iken.

8 saatler önce
Semahat Sengul
Semahat Sengul

Ali hocamizin kitapları okullarda okutulması gerekir

8 saatler önce
Semahat Sengul
Semahat Sengul

Bu arabın pis dinini bırakmazsak ilerleyemeyiz bitti eğitim çok iptidai bilimsellikten uzak

8 saatler önce
Mehmet Ali Özbek
Mehmet Ali Özbek

Hadi biraz araştıralım 1.Hamidiye kağıt fabrikası 24 ocak 1893.FABRİKANIN KURUCUSU Osman bey. 2.YILDIZ ÇİN_İ Fabrika hümayunu beşiktaşta 1891 de kuruldu. 3.Küçükçekmece Osmanlı kibritleri fabrikası. avrupaya ihraç ediyoruz. 4. yedikule iplik fabrikası 1888. Mısır, Hindistan ,Bulgaristan müşterilerimiz oluyor. VB..... Kaynak ;FİKRİYAT internet sitesi ve dergisi NOT;Bu ülkeye yapılan her hizmet, ve hizmeti yapan her lider hepimizin lideridir.Osmanlıyı karalamak sana da ,başkasına da yarar sağlamaz.Eksiklerimizi görüp daha güzel yarınlar için çalışmak varken; birlikteliğimizi bozmak isteyenlere fırsat vermeyelim. Atatürk de bu ülke için güzel hizmetlerde bulunmuştur. Abdülhamid han da ve niceleride ... mekanları cennet olsun...

8 saatler önce
Hardcover
Hardcover

Biruni filan derler, onlar da hepsi zaten Türk ve islamiyetle alakaları yok, veya çok az.

9 saatler önce
charlotte fadim
charlotte fadim

Bence kahr olsun bizım nefsımıza!!!😮😮

9 saatler önce
Cemil Müdüroğlu
Cemil Müdüroğlu

Yüzyıllarda kıllar azaldı yani insan mYmundanmı dönüştü. E şimdiki maymunlar niye dönüşmüyo. ALLAH ve DİN İNAŞLARINA TAMAMEN TERS ACABA BU ADAMI KİMLER DESDEKLEYİP İSLAMIN ÖRETİLER İNİ ÇÜRÜTMEK İSTİYO

9 saatler önce
Kerim Niyazov
Kerim Niyazov

Abi bu adamlarin islam düşmani olduğunu anlamamak için mal olmak lazim

5 saatler önce
Pamuk Mavis
Pamuk Mavis

Kusura bakmayın ama parasal bir ekonomide yapılan herşey sahtedir, buna spor, sanat, eğitim, iş hayatı, ticaret, manevi değerlererimiz, kültür, dini uygulamalarınız, aile kavramımız, hatta demokrasi bile, kısacası herşey, dahil. Bu durum bütün insanlık için, binlerce senelerdir böyle, medeniyetin başlangıçından beri, medeniyeti araramakla zaman geçmiş, geçiyor. Gezegeni yaşanmıyacak hale getirdikten sonra bunu anlarsınız herhalde, insanlik, zaman diye bir şeyin varolmadığını, hayat anlayışınızın kökünden para bazlı olduğunu. Modern hayvanlıktan kurtuluşun tek bir yolu var: "Kaynak bazlı ekonomi".

9 saatler önce
lamia1956
lamia1956

Bugün yine enerji dolusunuz Can Bey, maazallah. 👍

9 saatler önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Bir saka yapmak istiyorum affiniza siginarak..bence sonun baslangicinin tarihi recebin meclise girdigi gundur .

9 saatler önce
ahmet nice
ahmet nice

tamam,kabul,ben cahilim ama bu beyefendi hepten kara cahil."KIL" oldum

9 saatler önce
charlotte fadim
charlotte fadim

Fakat,Hoca,tam bi Dâhi...!!!👍👍👏👏✍💚💚o kadar güzel şeyler yapışki yüzün yansımış...💚(Hocam kurban olam yobazlar, bir üflesenız olmaz mı ???😂😂😂)🌷🌷🌾🐞.

9 saatler önce
Hulya Bozkurt
Hulya Bozkurt

merdan bey hulki beyi duyuyormusunuz. fazla süre istiyor ki çok haklı lütfen isteğini yerine getirin

9 saatler önce
kevorkh2000
kevorkh2000

Vala uzun süreden sonra Hulki Bey'i ,eski günlerdeki gibi gördüm çok mutlu oldum.Konuğu hocamız Ali Bey'i ilk kez gördüm ve şaşırdım..Hocamız gibi bilim insanlarımızın toplumumuz içinde olması gerekliliğini hep savunmaktayım..Niye dinleyemiyoruz kendilerini diye merak içindeydim.Artık o bilgiye de sahibim.. Çok kaybımız var ama, medyanın bu birikimli insan kaynaklarımızı halkımızdan uzak tutması var ya. ,bu verilen zararın tarif edilmesi bile zor !!! Çok teşekkürler....

10 saatler önce
Günes Yildiz
Günes Yildiz

Sayın profesor.neden inşallah diyosun ki?saçını başını ağartmışsın.ancak islam pisliğinin kelimelerinden kurtulmayı başaramamışsın henüz..

10 saatler önce
Günes Yildiz
Günes Yildiz

Taylan Ayık islam çok acımasız dostum, sakın islama öyle oldu bittiye getirip bir şans verme..yani kültür falan..alışkanlık falan gibi islamı yumuşatmaya çalışırsan.ülkenin damarlarına fetullah tepesine de tayyip geçer..ben böyle görüyorum..islam nedeniyle ülkesini terk eden bir ateistim ben..benim hayatıma islam hic acımadı benden merhamet beklemesin..

7 saatler önce
Taylan Ayık
Taylan Ayık

2 saat boyunca konuşulan konulardan sonra buna mı takıldınız? Yaşadığımız kültür nedeniyle bu kelimeler ağzımıza yapışmış. Bu durum o kişinin halen islam kültürünün baskısı altında olduğunu falan göstermez. Fazla acımasız bir eleştiri olmuş bu.

8 saatler önce
cihan güzel
cihan güzel

zihniyette devrim...

10 saatler önce
Kayak Gurusu
Kayak Gurusu

Hocamin Erzincan tarafinda doga muzeside var galiba yanilmiyorsam,selametle hocam,yolunuz acik olsun.

10 saatler önce
BEYFENDİ
BEYFENDİ

harikasınız

10 saatler önce
franticksk ksk
franticksk ksk

bugün türkiyede her kesimden insan var.iyi insan da kötü insan da var.adamın birisi tarikat kurmuş,ama sapıklık yapıyorsa,bu,tarikat kötü bir şey anlamına gelmez.bakın,tarikat Kur'an da 2 ayette geçiyor.bu ayetleri inkar eden kafir olur.bizde sapıklara karşıyız.ama Kuranda geçtiği anlamıyla ehli sünnet vel cemaat tarikatlara da lafımız yok.çok güzel tarikatlar da mevcuttur...bir hemşire zina ettiyse,bu,bütün hemşireler kötü demek değildir.ama malesef çoğu insanın dini bilgisi çok az.ismail saymaz bana Kurandaki ayetlerin tefsirini açıklayabilir mi,hadislerin? kıyas icma tasavvuf hakkında ne kadar bilgi verebilir? ve buradaki yorum yapan kişilerden acaba kaç kişi kuran ve hadislerin tefsirini okudu? ben söyliyeyim belki %3.o da belki.o zaman nasıl çıkıp da din adına yorum yapıyorsunuz?ağlanacak halimize gülüyoruz..........yorum yapmayın okumayacağım.

10 saatler önce
Deli Ibraam
Deli Ibraam

ÜLKE'nin başındaki adamın RECEP İVEDİK'ten bir farkı yok ...

10 saatler önce
Tamara Wick
Tamara Wick

Lütfen o adami recep ivedikle kiyaslamayin:) Ivedik e hakaret olur :)

7 saatler önce
Ramazan Ates
Ramazan Ates

İki de bir tıkanıp kalıyorsun deist dayı,bu açıklamalarınla kaç kişi ikna oldu acaba,bence hiç kimse

11 saatler önce
sude arslan
sude arslan

Üniversite yerine zorla kapattırdikları fabrikalari geri açsınlar o zaman istihdam saglasinlar en başta birde hocanın nefese vergi söylemini bundan bir kaç ay önce aklımdan geçmedi degil vallahi alır bunlar İslam adı altinda

11 saatler önce
sude arslan
sude arslan

Hocam ustadsin güle güle öldüm valla dört teker hahahaha erik hoşafı dir o hemide organik yakında Nobel ödülü bile alir

11 saatler önce
altay alperen
altay alperen

Harika bir söyleşi olmuş.Teşekkürler.

11 saatler önce
Ekrem çalışkan
Ekrem çalışkan

masallahhhhhhhhhhhh

11 saatler önce
Ekrem çalışkan
Ekrem çalışkan

bizim tc kanalımız tele 1 seni seviyoruz

11 saatler önce
ToBe Tv
ToBe Tv

Oguz hoca hep bilinenleri tekrar ediyor...Hulki toparlıyor... boş muhabbet😂😂😂

12 saatler önce
yusuf çakmak
yusuf çakmak

İran'da üniversitede değil, orta öğretimde %60 Darvin okutuluyor ise, O zaman niye bize "İran'a dönüyoruz. içi boşalmış, bilimden, ilimden, teknolojiden yoksun bir toplum" diye iran'ı hedef olarak yutturdular. İçimizin ilimden bilimden boşlatıldığı doğru ama, İran örneği mi yanlış oluyor? Bizim de övündüğümüz bir şey var. Mesela uyduruk kürt meselesi. hani başarılı da oluyoruz. kendimizce. Bahsettiğiniz oyun kuranların kucağına kolayca düşüyoruz.

12 saatler önce
Hakan Mazi
Hakan Mazi

Nicin aydinlardan olusan bir kuvayi aydinlar partisini kurmuyorsunuz bu son caremiz bugubku siyasilerin hepsi cop tur ve gun gecmeden cope gonderiomelidir

13 saatler önce
Zafer Yılmaz Güneyi
Zafer Yılmaz Güneyi

O kadar aydın bir araya gelirse kavga çıkar. Anlaşamazlar.

11 saatler önce
Aziz
Aziz

Gerici kafaların her tarafı teknoloi festivali yapsa ne olur. Anca bomba sergilerler. Kafaları sadece bel altına ve ölüme çalışır onların.

13 saatler önce
Adalet HakHukuk
Adalet HakHukuk

Ali Demirsoy ile bircok program istiyoruz lutfen!

13 saatler önce
Fatih
Fatih

Ve her zamanki gibi hulki efendi konuğu konuşturmaz. Seni niye oraya oturturlar ki...

13 saatler önce