ZIVALI TC*
ZIVALI TC*

Ulan ne doğrusu senin neyin doğru. Bati gibi konuşmalarından bıktık, abd orda, amerika orda fransa orda, hala saçmalıktan başka bi işin yok. Sen ülkenin başında olsaydın, bırak papazı ülkeyi verirdin. Eskisi gibi. unutmadık.

25 saniye önce
Metin Arslan
Metin Arslan

istedigin kadar agla ermeni tohumu israile girercegiz ermeni pkk yi bitirecegiz senin aglaman ondan

34 saniye önce
Ozgur Sungur
Ozgur Sungur

Senin gibimi olalim darbede ilk Ben cirarim demistin..

Dakika önce
muhammet koç
muhammet koç

Malesefki kemalin peşine takılmış çok koyunlar var inşallah chpli kardeşlerim bu gaflet uykusundan uyanırda Dinine Vatanına Bayrağına sahip çıkar...

2 dakika önce
Ramoo bannani
Ramoo bannani

kemal bey birde vallah yallah bismilah diyip kuran elinde salasaydin bu millet seni daha cok severdi ne yaziki dogrunun arkasinda diil bu milletinin bir kismi hep gaza gelmeyi cok seviyorlar

2 dakika önce
Ozgur Sungur
Ozgur Sungur

Yav gotumuzun dibinde ulke kuruluyo Sen mudale etme diyosun. Ne sehit inden bahsediyon canakkale dekiler bu vatan icin olmessek Kalkar bizi sikerler

3 dakika önce
STROM STORM
STROM STORM

Sikdir satılmış yaltaq cakkal...!

3 dakika önce
Sahin Aydogan
Sahin Aydogan

Evet yine sahnede kemal sunal

4 dakika önce
Sahin Aydogan
Sahin Aydogan

Ne kapağı aminakoyum nasıl oy atıyorlar lan bu na bari işçi cisci koministe oy verin

4 dakika önce
Ozgur Sungur
Ozgur Sungur

Bos politika yapma.. Tayip I yikmayla ugrasma. Turkiye icin calis

5 dakika önce
Ali Aydoğan
Ali Aydoğan

İÇ ANADOLUNUN BİR EVLÂDI OLARAK SÖYLEMELİYİM Kİ BU LAZLAR GÜYA BİZ TÜRKLERDEN, TÜRKMENLERDEN BİLE DAHA MILLIYETÇİ OLURLAR... KÜRTLERİ VE DOĞULULARI DIŞLARLAR BIZDEN BİLE DAHA VATAN SEVER GEÇİNİRLER! AMA BU LAZ BEYAZ TÜRKLERİN BİZ GERÇEK TÜRKLERE DÜŞMANLIĞINIDA GAYET İYİ BİLİRİZ! BİZİM DEDELERIMIZ BURAYA GELDİKLERİNDE RUM ERMENI GURCU ATALARI BIZI KILICLA KARSILADILAR VE BIZIM KILICIMIZ USTUN GELINCE MUSLUMAN OLDULAR! BUNLARIN ATALARI BIZIM TURKMEN DEDELERIMIZIN KILICLARININ ZORU ILE MUSLUMAN OLDULAR! KÜRTLERIN ATALARI ISE BIZ GELDIGIMIZDE BIZIM DEDELERIMIZI SOFRALARINDA KARSILADILAR... BUNLAR DOĞULULARA VE KÜRTLEREDE ZULÜM EDERLER KÜRTLERE IRKCILIK EDER BU LAZLAR SUCUDA BİZ TÜRKLERE ATARLAR! BU MEMLEKETİ EN ÇOK MAHVEDENLERDE BU RUM GÜRCÜ KIRMASI LAZLARDIR! pkk DAN BILE DAHA ÇOK ZARAR VERDI BU ASLI NESLI RUM GÜRCÜ ERMENİ KIRMALARI BU ULKEYE! KÜRTTEN EN AZ YARI YARIYA ADAM ÇIKAR AMA BU RUM GURCU KIRMALARINDAN BEN PEK ADAM OLANINA RASTLAMADIM.

11 dakika önce
Cihan Macit
Cihan Macit

Bundan önceki daha iyiydi yani recep tayyip Erdoğan🤣 amk cahili daha önceki belediye başkanının kim olduğunu bilmiyo.

12 dakika önce
Ramoo bannani
Ramoo bannani

varsin türkiye ac kalsin ama cahil kalmasin ben 8 yildir bu olaylari arastiriyom arkadaslarim cikip benle az bilgisiylen tartisiyor ve kendini hakli sayiyor daha düne kadar mactan baska birsey bilmezlerdi a habere bakip tartisirlar ondan cahil gördünüzmü kacin cünkü sabrinizi tüketirsiniz kilictaroglunu dedigi dogrudur

14 dakika önce
mehmet karakuş
mehmet karakuş

Her zaman tarafsız ve objektif halk ekranı...👏

19 dakika önce
mehmet dalma
mehmet dalma

Lan alcak.... Recebin safinda durdun savasa evet demek le..eger onun safinda durmasaidinn daha cok prim alirdin...sen chp degil akp lisin alcak.....senden onceki baskan da recebi meclise sokan kisi idi sizi gidi alcaklar sizi

20 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Lutfen bilmediginiz konular hakkinda konusmayin

13 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Ulkemizde savas olmasini istiyosun heralde

13 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Bize yaklastirmamaya calisiyorlar

14 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Zekasi geriden gelen arkadas bunu zeytindalinda da yaptiniz bizim askerler neden savasiyor CUNKU BIZIM ASKERLERIMIZ SAVASMAZSA SIRADA BIZ VARIZ

14 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Savaşa evet demekleymis Allahim soyle cahillerle karsilastirma yarabbim

15 dakika önce
Özge KAPLAN
Özge KAPLAN

TÜRK dediğin cesurdur kanı asil akar. Müslümanlıkla insanlığı da karıştırmayın. Önce herkes insan sonra becerebilirse biraz TÜRK olsun.

23 dakika önce
Ahmet Boyar
Ahmet Boyar

Dikkat....Kazara Kasetle genel başkan olan oymak beyi konuşuyor..

26 dakika önce
Ali Aydoğan
Ali Aydoğan

Yeni gelen hükümetler rizeyi yoğun top atışı ile döverek haritadan silerler mi ki acaba?.. Bunu yapacak bir hükümete oydan fazlasını bile vermek gerekir. Kurunun yanında yaşta yansın ki sanmıyorum yanarsada yansınlar amk! Su veren itfâiyeninde ta hortumunu!..

26 dakika önce
Лола Жамолова
Лола Жамолова

RECEP TEYUP ERDOGAN GİBİ AKLİ OLSA BU SOZLERİ KONİŞMASDİ KİLİÇLER OGLİ.

27 dakika önce
Ejder Qurbanov
Ejder Qurbanov

Bu ne konuşuyor sen namazını kıl dua et burak bu işleri be adam sen yutduğun gercekleri görüyoruz senden ben zekalıyım

33 dakika önce
Çağrı Aydın Ayhan
Çağrı Aydın Ayhan

Helal olsun

37 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Allah sizin gibileri ülkemizin başina getirmesin (AMİNNNNN)

37 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Anca konuş anca

38 dakika önce
Muzaffer Aslan
Muzaffer Aslan

Bu gerizekalı herifi lider olark kendi partisi ve secmeni bile görmüyor zavallı yalan atmaktan ömrü bitti 20 yıldır hicbir başarı yüzü göremeyen bu basarız iktidarsız tarifi hala partinin basında tutanlar hükümeti başarısızlıkla itam ediyorlar ne günlere kaldık vah canım vatanım

40 dakika önce
Ezooo Zebra
Ezooo Zebra

Bağcılar sikilmeye daha doymamış bırakın 😂😂😂genişlesinler geneli hala akpyi savunuyor

40 dakika önce
ÇİFT MAKİNE
ÇİFT MAKİNE

Soruyu sordular kendileri zararlı çıktılar 😄😄

40 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Bi de siyasetçi olacaksın cahilliğe bak ya

41 dakika önce
Mamo Celik
Mamo Celik

MADEMKI BUNUN BILINCINDEYDIN NEDDIYE HER ZAMAN EVET OYU KULANIYORSUN BINBIR SURAT KEMAL KICINIDA YIRTSAN ERDOGANIN GOZUNDE SEN HERDAIM KURDSUN . ALEVISIN

46 dakika önce
Senem Aslan
Senem Aslan

Sayın Kılıçdaroğlu. Bu savaş olacaktı, çünkü iktidar tam dagılıyordu. Eee kendilerine bir senaryo lazım dı.. Oda koşa koşa Suriye de yaşayan kürt, ezidi Süryani Ermeni ve alevi topluluğunda hep beraber o coğrafyada yaşarken. Bunu yıllardır istemeyen bu sistem savaş planlarını kurdu. Peki sen niye bu tezkereyi onayladın. Şimdi ne diyorsun.

46 dakika önce
Arda Özen
Arda Özen

Bir CHP'li Olarak Söylüyorum. Sayın Kemal Kılıçdaroğluna AKP'den bile fazla olan nefret CHP'de Tutmuşsunuz bi Muharrem İnce Sevdası Bu Adamı Başkanlığı Bıraksın Diye Pkklı ilan ediyorsunuz. Bakın Yaptığınız Büyük bir Suç bu adam çok bilgili ve dürüst bir insandır. Partimizinde Başkanıdır saygı duyun!

47 dakika önce
cerrahi 23
cerrahi 23

Türkiyede muhalefeti yok eden tek adam

55 dakika önce
000lewo
000lewo

Siyasi tutumunuz farklı dahi olsa,artık birbirinize hakaret etmeden kalp kırmadan tartışmasını öğrenin.Yorumlar siyaset dışına çıkmış birbirlerine saldırırmaya başlamışlar.Yazık.!

55 dakika önce
Kasım Kırtay
Kasım Kırtay

Siktir tasmalı it

56 dakika önce
Chloe Lysithea
Chloe Lysithea

her şey belgeli yolsuzluk net ama ne tutuklanan var ne de ayıplanan

Saatler önce
Seyhan Koyuncu
Seyhan Koyuncu

Vallahi yalan söylüyorsun niyemi abd.ab.komşunun içine giriyor ve sen kimin çocogusun sen önce inönü ve eceviti senin nasıl davrandığını biliyoruz sen mulafetesin abd.ab.1 lafedemiyorsun korkak sııııın hadi çıksoyle yahudi bile abd türkiyenin yanında sense kinin veakılsızlıgından neyaptini blimiyorsun

Saatler önce
slmm szz
slmm szz

O kadar doğru konustu ki helall olsun 👍👏👏

Saatler önce
Yalnız Kurt
Yalnız Kurt

Chpkkdan doğru adam çıkmıyor artıkKORKAK AVRUPA UŞAKLARI

Saatler önce
Edip Arslan
Edip Arslan

Yalnız 16 milyon metre kare Osmanlı’nın en geniş sınırlarının 3 katına teksbül ediyor. 16 milyon metre kare ne 😄

Saatler önce
Nakliyeci Sefer
Nakliyeci Sefer

Haram zehir zıkkım olsun

Saatler önce
Şahin Gül
Şahin Gül

Helal olsun güzel konuşmuş.

Saatler önce
Tan Tan
Tan Tan

*ikiyorsa müslüman *iksin diyorlar akkdkakdkkaks

Saatler önce
Redbeard
Redbeard

O maaşı veren soysuzların çoluğundan çocuğundan karısından çıksın inşallah

Saatler önce
isim lazımdeğil
isim lazımdeğil

bu adam doğru söylüyor bugüne kadarda onun hep doğruları çıktı

Saatler önce
melek özbakırcı
melek özbakırcı

benim anlamadığım senelerce yapılmayan şeyi 6 ayda yapmasını bekliyorlar!!! ayrıca yaptıklarını görmemek için kör olmak lazım....

Saatler önce
Osman Kaya
Osman Kaya

Konu ne bilmiyorum ama çaycı 10 bin TL diyorlar o kadar ücret alması normal değil bende çaycılık yaptigimdan biliyorum ben askeri ücretle calisanim pek çok konuda maaşım yetmiyor ama şükür alnımın teriyle paramı kazanıyorum pek çok fazla maaş alandan inaninki daha çok ve fazla çalışıyorum herkezin yaptığı işe bakarak versinler maaşını benim yaptığım işi herkez yapamaz akşam evime yorgunluktan zor varıyorum yazık 👍

Saatler önce
Jaco
Jaco

2:04 çomar, "elektriğe durmadan zam yaptı" diyerek İmamoğlu'nu suçluyor. Adam ciddi ciddi elektrik fiyatlarını İmamoğlu'nun belirlediğini zannediyor. Şaka gibi 😂 hahahahahaha😂

Saatler önce
Safwan Kathiwala
Safwan Kathiwala

I’m big fan of erdogan from india and I request to all turkey’s citizens to vote for erdogan and support his because save Muslims and support in operation peace spring and trust in allah

Saatler önce
OĞUZ KAĞAN
OĞUZ KAĞAN

15:50 çok önemli birisi ya bunu kesmeden yayınlayın dıj güjlerin işi diyor ah çomar ahhh

Saatler önce
Sinan 私は トルコじんです
Sinan 私は トルコじんです

Arkadaş senin yaptıkların ne olacak.. Hangi yüzle konuşabiliyorsun.. PKK-PYD ye terörist diyemeyen bir adam neyi savunabilir ki.. Hep aynı terane Geç arkadaş geç YEMEZLER!

2 saatler önce
HMTF GNYSL
HMTF GNYSL

Lan bu ülkede Birlik olunmuyor.buda osursalar muhalefet edecek.bune lan böyle bir siyasetle büyümekte olduğum için üzüldüm şuan.

2 saatler önce
soruyor insan
soruyor insan

Ya kılıçdaroğlu 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 adssadadaSdadadsadadadadadasdassssdads

2 saatler önce
Enver Aydoğan
Enver Aydoğan

Sende milliyetçiliğin m si yok, partide 6 ok var ve en önemlisi milliyetçiliktir. Sen laiklik dışında neyi savunuyorsun anlatsana. Ben İzmirli chpli olarak sana kızıyorum bu operasyonu desteklemek zorundasın

2 saatler önce
Burhan Cvlk
Burhan Cvlk

Sen canını sıkma bu ülke ne çektiyse sizin zihniyetinizden çekti boş yapma

2 saatler önce
Yunuskarsli Yunuskarsli
Yunuskarsli Yunuskarsli

Burada salak salak konusan sol zihniyete gelsin arap arap arap diyip duruyorsunuz bu ülkde asirlardi beli dini gerekceleri yerine getiren insanlari arap articaci gerici yobaz arap özentisi nitelendirdiniz simdide cikmis bak özendiginiz araplara bakik diyorsunuz ya birsey sorucam siz geri zekalimisiniz? Sirri sarik cikip siz atatürkün askerleri degil itlerisiniz dedi pkkayada gerillaya katilim olacak diyen bir hdp milletvekili var arabasinda silah mühimat bulun hdp milletvekiller var ondan sonrada biz söyle büyük atatürkcüyüz biz böyle kemalistis diyip hdpyle ittifak edeceksiniz gidin kafanizi kuma gömün devlete daha fazla yararinizi olur haa bu arada sizin keMal ne diyor ypg bir terrör örgütü degil bir olusumdur dedi peki bizim askerlerimizi kim sehit ediyor cok merrak ettil neticede ypg size silah kaldirmaz keMalin dedigi gibi

2 saatler önce
Süleyman KÜRKCÜ
Süleyman KÜRKCÜ

Bu saatten sonra akpyide akpye oy vereni allah helak etsin inşallah

2 saatler önce
Davud Yilmaz
Davud Yilmaz

Ekrem imansizoglu iste nediyim

2 saatler önce
Davud Yilmaz
Davud Yilmaz

Hic de bile yanlis dis politikamiz yanlis degil gayet iyi cumhurbaskanimiz var ne güzel vatanini milletini savunuyor sen cumhurbaskani olsaydin yada o serefsiz yunan eko olsaydi sinirlarimizi koruyamazdik

2 saatler önce
ABDULLAH ÖZAY
ABDULLAH ÖZAY

Bir kez daha doğru yolda olduğumu gördüm ve yine reise oyumu vereceğim teşekkürler keMAL cim

2 saatler önce
khh dygf
khh dygf

nefrete inat yasasin hayat🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈LGBT🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈vardik variz varolacagiz.alışın,burdayiz gitmiyoruz.

2 saatler önce
Ali Ali
Ali Ali

Oooo sayın kahpe

2 saatler önce
Barış Eren
Barış Eren

Mhp bitti artik benim için.. iyi parti chp ittifakı yeni secimde iktidarrr.. Bu ankara istanbulu kaybetmekle başladı milet ac zaten milletin parasını yok akp bitmistirr

2 saatler önce
Qemanci Qemanci
Qemanci Qemanci

Sümsük herif

2 saatler önce
Barış Eren
Barış Eren

Mhpli olarak oyum size iyi parti chp ittifakına Akpmhp bitti zaten

2 saatler önce
Emre Çetin
Emre Çetin

Hep geçmişten beri gelen hükümetleri eleştirdiniz ne oldu değişen birşey varmı ha

2 saatler önce
Emre Çetin
Emre Çetin

Siz sanki iktidara gelseniz iyi yönetcezsiniz

2 saatler önce
Murat I
Murat I

fikri yok fikir beyan etmeye çalışıyor aksdbfsd

3 saatler önce
Barış Demir
Barış Demir

Ekonomiyi İmamoğlu bozdu sanıyorlar elektriğe sanki o zam getirdi bunların hepsini infaz etmek lazım

3 saatler önce
Berkay öztürk
Berkay öztürk

Terörle Mücadele etmekten bahsediyorsun HDP'LE ORTAK SEÇİME GİRİYOSUN NASI İŞ BU VE SEÇİMİ HDP SEYESİNDE KAZANIYORSUN ÇELİŞİYOSUN KEMAL ! İşsiz Kalmaktan Bahsediyorsun İstanbulun hali ortada izmirin hali ortada attıgınız chpli olmayanları masal anlatma KEMAL ! Ülke Çıkarlarından Bahsediyorsun pkk ile iş yapıyosun Masal anlatma kemal !

3 saatler önce
Wt ReaLPioN
Wt ReaLPioN

Bu adam şimdi başkasının iç işine karışmayın diyoda bu adam neden amerikaya israile rusyaya irana aynı şekilde iç işlerine karışmayın demiyor bırakalım kuzeyimizde terör devleti akabinde büyük israilmi kurulsun bu adamı savunan insanlar bunumu istiyor bunu istiyorsa sıkıntım yok yok farklı bi amaç farklı bir düşünceniz varsa zaten konuşulacak bir durum yok. Yok trumpa bizi aşalamış papazı vermişisiz ws ws ulan şuan amerikada trump dışında türkiyenin yanında olan biri varmı bm de veto veren iki ülke rusya amerika bunları görmüyormusunuz trum yaptırım flan diyor fakat tamamen kendi ülkesinden gelen eleştirileri bastırmak amacıyla söylüyor. devletimiz diyorum tayyip demiyorum kimseye karşılıgını almadan kimseyi vermez bu adam konuşadursun hala gözünü açamayan insanlar bir gün gözünüz açılacak bunada eminim.

3 saatler önce
Hakan halil Akay
Hakan halil Akay

193 ülke 7.5 milyar insan var ama ne yazık ki Güzel Türkiyeyımde senin gibi bir iki yüzlü görmedim. Yalancı

3 saatler önce
Bekir Büyük
Bekir Büyük

Ulaşımda otobüslere, metrolara bir anda 75 kuruş zam gelmesi bence kötü oldu. Teleferik yine öyle 1 TL iken bir anda 3.25 oldu. Fiyatlar hep aynı kalsın demiyorum ama böyle bir zam bir anda çok olunca kötü oluyor. Daha uzun yıllar var umarım iyi şeyler yapmaya devam ederler ekibi ile.

3 saatler önce
Mehmet Sözmen
Mehmet Sözmen

Senin gibi iki yüzlü bir siyaset adamı gelmez daha dun spikere diyordun onlarmı bize saldıracak şimdi de sanki sen dememiş sin gibi teröre karşıyız diyon ahmak

3 saatler önce
sedaT aydin
sedaT aydin

hdp pkk ya vurdukça bu maldan ses geliyo vay mal vay

3 saatler önce
cumali kurt
cumali kurt

Eger bu millete kim adilik namussuzluk vatan hainligi kahpelik batı yalakalıgı yapıyorsa allah onun belasını versin kim hainse bu lafım onun için geçerlidir

3 saatler önce
Abdullah Kaya
Abdullah Kaya

Barış harekatı bitsin sıran sende chp abd uşagında kemal

3 saatler önce
sergio erns
sergio erns

Hdp ile metres oldunuz amk onlari anlat kani bozuk

3 saatler önce
sergio erns
sergio erns

Fetihe degilde ananin aminami gitseydik :))))

3 saatler önce
sergio erns
sergio erns

Kus beyinliler hadi ben kactim salak salak seyleri izlemiyorum...byy

3 saatler önce
Gökçe Güzey
Gökçe Güzey

İslamcılara Müslüman diyenin Allah belasını versin. Bu kadar sert konuşmam ama bunlar bildiğin Şeytan olmuşlar. Ağızlarını açtıkları anda yalan söylüyorlar. Olan dinimize oldu. Gençler bunları Müslüman zannedip İslam-ı Şerifen soğudu. Bunu hesabını ahirette nasıl verecek bu dinsiz imansız dinciler.

3 saatler önce
sergio erns
sergio erns

La abdye herseyinizi sattiginizi iyi biliyoruz boş konusmayin amk hangi sozun dogru oc 17 yil once gotunuzde don yoktu paranla yag,un,seker,tup alamiyordun oc simdi gotunuz rahata erdi azdiniz kanini siktiklerim.... ...

3 saatler önce
Şanser Sapmaz
Şanser Sapmaz

Mal.

3 saatler önce
Fast Life İSTANBUL
Fast Life İSTANBUL

ulan ne konuşuyon Kemal bir sus ya ne boş adamsın kardeşim ya 700 800 tane Roket Havan Sınırımıza git bir bak Evlerin halini gör salak salak konuşma amk ya ... Terör ülke kuruyor oraya Terör

3 saatler önce
sergio erns
sergio erns

Amk soytarisi.......

3 saatler önce
Swubble Unwin
Swubble Unwin

10:29 Şşş, 1 dakka. Konu neydi?😂

3 saatler önce
Fatih Arslan
Fatih Arslan

Eyyyy kemal ne alakasi Var Şehitler elbet gelecek vatana canimiz feda

4 saatler önce
Mümin Kaplan
Mümin Kaplan

Suya indirim gelince İmamoğlu yaptı ama dolmuşa zam gelince Tayyip yaptı öyle mi? Akıllanmaz bu halk hepsi aynı bok hiçbirinden memnun değilim

4 saatler önce
Sahin Aydogan
Sahin Aydogan

Malesef bundan kerizi olsa gönderecekler ama daha kerizini bulamiyolar

4 saatler önce
güven yurtseven
güven yurtseven

Imamogluna laf etmeden once badem bıyıklı sübyancı yöneticilerinize bakin amk

4 saatler önce
Ayse Daw
Ayse Daw

Bosverin okumayi dini somurun zengin olursunuz Ornek mi ??? ulkeyi yonetene bakin bir yuzukle geldi sadece kendisi degil yedi sulalesi zengin oldu.

4 saatler önce
O. U.
O. U.

Bu konuşmayı farklı bir yere çeken reddeden dünyaya gelmiş en büyük namussuz şerefsiz haysiyetsizdir. Kalleştir kalleş.

4 saatler önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Yazik lan size

8 dakika önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Sensin serefsiz sensin namussuz

8 dakika önce
Ayse Daw
Ayse Daw

kendi bekalari icin orduyu savasa gonderdiler cunku kaybedeceklerini biliyorlar hesap vermekten korkuyorlar.

4 saatler önce
enes gulmez
enes gulmez

Tezkereyi imzaladı şimdi de yanlış yoldasınız diyor birisi eline yazmış bunu kandırmış al oku Türkiye düşmanları sevinir senin tarafına demiş inanmış buda

4 saatler önce
enes gulmez
enes gulmez

Eskiden düğme ilkliyorduk çünkü senin ismetin yüzünden

4 saatler önce
enes gulmez
enes gulmez

Sen kaçtane söz verdin koltuk sevgilisi yalaka

4 saatler önce
Nuri Koray
Nuri Koray

Pkk lı köpek kemal kılıcdaroğlu.

4 saatler önce
O. U.
O. U.

Bu vidyoyu neden beğemiyorsunuz. Tamam chp'yi sevme bu adamı da sevme eyvallahta sözlerin neresi yanlış. Sizin bu fanatizminizin bedeli olduğunu bilin. Suriyede, mısırda, libyada akan kanların sorumluları arasındasınız fanatik partisporlular.

4 saatler önce
Umut Paris
Umut Paris

Siviller senin yuzunden ölüyor

4 saatler önce
Umut Paris
Umut Paris

@Şanser Sapmaz evet demedim bu aq saladi hepinizin aq

3 saatler önce
Şanser Sapmaz
Şanser Sapmaz

Yav he he.

3 saatler önce
Musthan K
Musthan K

Bukadar onursuz kemiksiz gurursu haysiyetsiz bir konuşma görmedim allah seni bildigi gibi yapsın

4 saatler önce
Umut Paris
Umut Paris

Sen Saray'ın maşasısın

4 saatler önce
Musthan K
Musthan K

Filistinliler osmanli zamanındada bizi sattı birinci dünya savaşında sattı Arablardan ve filistinlilerden medet ummak ? Sizce suudi Arabistan’dan onay alacak ülkemiyiz ?

4 saatler önce
Sinsentido Sinsentido
Sinsentido Sinsentido

Bizi desteklerse Pakistan destekler

7 dakika önce
himmet han fışkınlı
himmet han fışkınlı

Rabbim fırsat vermesin sizlere bu vatana başı geçmeyi sizler sadece batının verdiği rolü oynamak istiyor batının yanında durup onlardan faydalanabilmek istiyor sunuz

4 saatler önce