ΑΛΜΠΟΥΜ ΠΛΩΤΟ
ΑΛΜΠΟΥΜ ΠΛΩΤΟ

Ablada taş he

3 dakika önce
dexon777
dexon777

bi süre sonra emre de ses kesildi şoka girdi sanırım

4 dakika önce
avigares
avigares

Aaahh silvia s15 ahh sana bi Rocket Bunny kit lazım be bebeğimm

4 dakika önce
Hıyar Turşusu
Hıyar Turşusu

Bole bi eşiniz olsa başka bişi istermisiniz? +1

16 dakika önce
şükrü can karatay
şükrü can karatay

KISA VE OZ İYİYDİN .

17 dakika önce
KinG?
KinG?

0:15 Ben fero nun "Demet Akalın" klipindeki aravba

26 dakika önce
Tolga Öz
Tolga Öz

TRfilms ye ARABAM marjş basıyor ama çalışmıyor yazmıştım. Videolar izledim. Nereden bu video ya geldim anlmadım 😐🙁😢

35 dakika önce
terribleturk
terribleturk

şuan bişey fark ettim ya. the makina kafasını özledik abi. doğal halin, shazamlanan müziklerin ve sana özgü kurgunun olduğu videoları. bu hasretimizi gider abi.

36 dakika önce
crvt zr1
crvt zr1

abi çok iyi yıahhha

48 dakika önce
Hakan Dağdelen
Hakan Dağdelen

ASABIM BOZULDU N E T.!!

57 dakika önce
Mehmet Melih Bekmezci
Mehmet Melih Bekmezci

Bazen sadece araba olmak istersin...

Saatler önce
Omer
Omer

Reis beni çırak al camera manın olayım😁 Çanta valiz ne varsa taşırım Kapının önünü süpüreyim

Saatler önce
soner ateş
soner ateş

Cebinde az parası var diye bugraya 3 gün kibris ta kalma hakkı vermisler

Saatler önce
YAKUP TURAN
YAKUP TURAN

Ya millet bizim yasimizda hayati nasil bide bizimki nasıl

Saatler önce
Yasin Mercanli
Yasin Mercanli

abi kıbrıs şiveli kızlara hastayım bide mzkine olunca yandım tutuştum be ♥

Saatler önce
Saltuk Peker
Saltuk Peker

16:25 de sesi duyunca ben kendimi kaybettim 🔥😍

Saatler önce
Saltuk Peker
Saltuk Peker

Ülkünün Arabalara ve Hıza olan tutkusunu öğrenince direk düştüm 😍 Videoyu izlerken efsane heyecan yaptım kankaa, 1 kere kesmeyecek bence ben bunu 5 6 kere daha izlerim 🔥🔥

Saatler önce
Mirac Dkr
Mirac Dkr

kizdaki arabalar acunda yok aq

Saatler önce
_*_*_*_ RZR _*_*_* _
_*_*_*_ RZR _*_*_* _

İT KÖPEK AŞ NİN İKİNCİ BÖLÜMÜ GELSİN. KAPUTA NE OLDU MERAKTAZYIZ.

Saatler önce
Ömer Dogan
Ömer Dogan

Oha be kız supracıymış. Hayalimiz be şöyle manit

Saatler önce
enes Var
enes Var

adamlar hayalimi gerçekleştirmiş a q para tabi herşey

Saatler önce
Naked Warrior
Naked Warrior

Manyak her yerde manyak 😁 Nazar değmesin.

Saatler önce
Ömer Dogan
Ömer Dogan

Auah6susıaısoıa köpek altyazısı efsane :D

Saatler önce
WHICKER SKIYU
WHICKER SKIYU

babadaki süprize bak SUPRA

Saatler önce
Batu RX
Batu RX

Pist mi yapıcaklarmış ney kim ho helaaal 👏🏼👏🏼👏🏼

Saatler önce
Muhammet Şentürk
Muhammet Şentürk

Hastalıkk

Saatler önce
Can ÖZCAN
Can ÖZCAN

Ergin abi senin heykeli yaptırsak malafata malzeme yetmez. Sen nasıl bir babasın.

Saatler önce
AZİZ Yıldırım
AZİZ Yıldırım

Siz evlimisiniz

Saatler önce
Can ÖZCAN
Can ÖZCAN

Ulan hatun benim askerlik yaptığım yerin arkasında otururmuş. Gerçi orada askerleri sevmezler ama neyse kaçırdık. Respect ✊

Saatler önce
Burak Şengül
Burak Şengül

Abi nasıl kafayı yemiyorsun aq burda ağlıcam

Saatler önce
Mehmetcan Acar
Mehmetcan Acar

kardeş istiyosan talibim evlatlık alın beni :)

2 saatler önce
Fırat Özvan
Fırat Özvan

Lefkoşada okuyan bu arabaların hastası biriyim yarış buluşma vs günlerini yerini saatini nereden öğrenebilirim şimdiden teşekkür ederim

2 saatler önce
Hüseyin Göçmen
Hüseyin Göçmen

Hayalimdeki kadın

2 saatler önce
erdem glc
erdem glc

güzel video

2 saatler önce
Oguzhan Kaya
Oguzhan Kaya

7:23 m3

3 saatler önce
Heaven Dark
Heaven Dark

Neşet ertaş izliyor gibi izledim bi hayaller bi hayallerki anlatamam

3 saatler önce
boşver kim olduğumu
boşver kim olduğumu

Ulan........... Garaja bak,bide benle aynı yaşta,ülkü çok şanslısın,senin adına mutluyuz babanın gözlerinden öpüyorum,kral adammış.

3 saatler önce
Şükrü kaptan
Şükrü kaptan

Ne varsa a buraşta kıbrıs da varıdır herkeza sa kıbrıstan :)

3 saatler önce
efkan sırma
efkan sırma

Kızın instası var mı?

3 saatler önce
Yasin Demirel
Yasin Demirel

Abi seni yıllardır takip ediyorum abi valla abi o kızın bu yaşta herşeye sayip bizde de maddi imkanlar o kadar iyi olmadığı için bişeyler yapamıyoruz ama okulu bitirdikten sonra inşallah yapıcam

3 saatler önce
Yasin Yoldaş
Yasin Yoldaş

Bizim de böyle babamız olsaydı bi tokyo drift filmi çevirirdik... Neyse hayal kurmayalım nice zengin babalara

3 saatler önce
Bozkurt TR06
Bozkurt TR06

o eski klasikler ön kaldırıyomu :D

3 saatler önce
Emirhan Bulgurcu
Emirhan Bulgurcu

Bu Bir rüya ♥️🔥

3 saatler önce
Furkan KAHRAMAN
Furkan KAHRAMAN

Tekrar Tekrar izliyorum nasıl bağımlılıksın THE MAKİNA

3 saatler önce
Emir Karaöz
Emir Karaöz

Maşallah hepsi harikaydı keyifle izledik..

3 saatler önce
Enes Karabulut
Enes Karabulut

Reis hep böyle şeyler çek ya

3 saatler önce
Serhat Gür
Serhat Gür

Impreza, s14, s13 bende de var ama Supra bir türlü alamadım. . . . . . Oyunun adı Nitro Nation.

3 saatler önce
Melih Çankaya
Melih Çankaya

Babam bana hediye olarak Supra aldı. Neyse hayal kurmayalım şimdi.

3 saatler önce
emin pan
emin pan

Sa

4 saatler önce
Tunahan Temel
Tunahan Temel

13:05 Çılgın Buğra

4 saatler önce
Tugrulmete Caliskan
Tugrulmete Caliskan

Başkan biraz da motor videosu çekersen senin dilinden dinleyelim

4 saatler önce
Emre Pirli
Emre Pirli

Kızın konuşmasına aşık oldum laan😀

4 saatler önce
PrOmer
PrOmer

efso ya

4 saatler önce
Kuzey Tekinoğlu
Kuzey Tekinoğlu

Ulan şöyle bi kız arkadaşım olması gitti benimki de arabada modifiyeye çakallık diyor

4 saatler önce
mustafa yakar
mustafa yakar

Abi yeminle yolda giderken kadınları geçmeye korkuyoruz kıbrısta araçlar normal değil gördüğün üzere :D

4 saatler önce
YENER ÇEVİK
YENER ÇEVİK

bu video da öğrendiğim şey |M A K İ N A L I....

4 saatler önce
Eser Şanlı
Eser Şanlı

hayat aga... Bazıları (ben) izlemek ile yetinmek zorunda.

4 saatler önce
Tamer Okutan
Tamer Okutan

Reis Girne’de bi takipçi buluşması ayarla ya

4 saatler önce
Game BOSS
Game BOSS

televizon yamulmuşmu banamı öyle geliyo :D

4 saatler önce
Murat Freeman
Murat Freeman

20 sterline ingiltere'den e92 m3 v8 alırsın.

4 saatler önce
TOLGA TOLGA
TOLGA TOLGA

🇹🇷 Nirvana 🇹🇷

4 saatler önce
mert eksert
mert eksert

Kızın keyiflim arabası subaru impreza amk biz burda doğana göz dikemiyoz keyif arabası olarak

4 saatler önce
Tamer Okutan
Tamer Okutan

YDÜ car museuma mutlaka git kral

4 saatler önce
Baver Ucas
Baver Ucas

Ülkü hanıma kuma gitmeye hazırım 👋🏻

5 saatler önce
Emre Demir
Emre Demir

2 çeşit insan vardır Skyline Aşıkları ve Supra aşıkları (me:Skyline)

5 saatler önce
Yusuf Tekin
Yusuf Tekin

"Makina" değil " makine"

5 saatler önce
ugur uzuner
ugur uzuner

çok iyi yaaa düşünsene oturup saatlerce hatunla araba muhabbeti yapıyorsun harbi cok iyi yaaa

5 saatler önce
Furkan Kaya
Furkan Kaya

İstersek dümenden fites atma şansımız vardırr 😂😂

5 saatler önce
Mustafa polat
Mustafa polat

Makinalııı 😃

5 saatler önce
Shaldos Shaldos
Shaldos Shaldos

Ülkü hanımla evlenecek adam şanslı yemin ederim.. bizim hanimda pazar arabasi ile pazarda drift yapıyor ancak... Para pul değil böyle bir eş her makina hastasına nasip olmaz...

5 saatler önce
Tolga Sınıkçı
Tolga Sınıkçı

Çok çok iyi eline sağlık 👍🏻

5 saatler önce
Orhan Nihat Yalçın
Orhan Nihat Yalçın

Evo alacayim diyen agzına kurban olsunlar be 😂

5 saatler önce
Ceyhun Çelik
Ceyhun Çelik

İlk görüşte aşka inanırmısınız bilmem ama hanımefendiye aşık oldum 21 yaşındayım podoloğum kendisine talibim efenim maşallah supanallah

5 saatler önce
ugur özdemir
ugur özdemir

Videoda arabalardan cok kibris aksani hosuma gider😀

5 saatler önce
Beyaz Life
Beyaz Life

Allahım konuyu sen biliyorsun olum hayali bile süper bir an düşündüm eşin dirift pilotu sen drag abi Düşünürken elim ayağım kesiliyor araba yapıyorsun diyor bu hiç nos olmadan olurmu fln diyor offfff nese hayali bile güzeldi

5 saatler önce
Barışcan Dalbudak
Barışcan Dalbudak

brom garajı bırakta ben hala yeni bi proje bekliyorum noldu o iş?

5 saatler önce
emir gör
emir gör

Saka mi lan bu ben ne izliyorum derken buldum kendimi...

6 saatler önce
ibrahim aran
ibrahim aran

Adam yaa , Helal sana

6 saatler önce
Venom
Venom

Bi daha kıbrısa gitme hasta olacam aqq ya,

6 saatler önce
Aziz Akbiyik
Aziz Akbiyik

*10:01** Kralsın*

6 saatler önce
fatih Duran
fatih Duran

"Sokak köpeğine selam vermek adamlığa çeyrek var demekdir." Sadri Alışık repliğidir 😀 not:Buğra abi nolur yanlış anlama✌️

6 saatler önce
Üsame Akbaba
Üsame Akbaba

Efsane serii

6 saatler önce
OtoDan TV
OtoDan TV

Çok eğlenceli çekim olmuş devamını bekliyoruz :)

6 saatler önce
World of tanks blitz MEHMET TR
World of tanks blitz MEHMET TR

ağileceh manyağıh :D

6 saatler önce
enkin genc
enkin genc

Ergin bey size baba diyebilirmiyim?😂

7 saatler önce
Mahmut Tahir Saatcı
Mahmut Tahir Saatcı

OLUM ÇOK TATLI LAN .. ÜLKEDE YOK LAN BÖYLE KIZ :) ÜLKÜ EVLEN LAN BENLE ALLAAHINI KİTABINI EVLEN LAN

7 saatler önce
Enes Tok
Enes Tok

AMK benim kumandalı arabam yok, kızda 2JZ RB25 OHOOO 😂

7 saatler önce
Gold LİON
Gold LİON

İnsan böyle şanslı aileye sahip olmalı annemde bu arabayı isterdi diyor :D bizimkiler otomatik olsunda beni yormasın diyor :D

7 saatler önce
taner kalender
taner kalender

walla bravo her makina sevenin hayalidir böyle bir garaj

7 saatler önce
BILINMEYEN LER
BILINMEYEN LER

Aşk oldum yahhh

7 saatler önce
Göksel Güler
Göksel Güler

Hem çok tatlı, hem kıbrıslı, hem de otomobil tutkunu, Allahım nasip olur mu böylesi 😍

7 saatler önce
Yağız Yaman
Yağız Yaman

sadsadasdsadasdas

7 saatler önce
Serdar Uysal
Serdar Uysal

Bu anneden herkeze lazim

7 saatler önce
Oğuz BÜYÜKDENİZ
Oğuz BÜYÜKDENİZ

Abi ne yaptın sen bize herkes hayal 💭 alemin de

7 saatler önce
Türk Gözünden
Türk Gözünden

her şey okey sadece buğranın sinana oğlum demesi olmamış sinan efendi adam

8 saatler önce
atilla ertan çığır
atilla ertan çığır

Allahım sende benim kızıma böyle imkanlar vermemi nasip eyle. AMİN!!!

8 saatler önce
senol balcı
senol balcı

Kızın tipinden çok konuşmasına bayılanlar 😂

8 saatler önce
Kaan Savaş
Kaan Savaş

İnsanlr hayallerimi yaşamakla meşgul... Kıbrısta yaşamış biri olarak kıbrıs vatandaşları için bu arabaları yapmak çok zor değil... Ancak eline sağlık

8 saatler önce
Karışık Kafa
Karışık Kafa

Hayırlı cumalar

8 saatler önce